-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Nyilvántartás

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Sakai Kotomi
2. Osztag
2. Osztag
Sakai Kotomi

nő
Aries Dragon
Hozzászólások száma : 190
Age : 36
Tartózkodási hely : Seireitei / 2. osztag
Registration date : 2010. May. 25.
Hírnév : 21

Karakterinformáció
Rang: Hadnagy / a Járőralakulat parancsnoka
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te30150/45000Nyilvántartás 29y5sib  (30150/45000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyCsüt. Jún. 17, 2010 4:54 am

Vajon mi is hiányzott az egész Gotei legfegyelmezettebb osztagából? Igen, a nyilvántartó Surprised

Kérek minden kedves osztagbéli shinigamit, hogy amennyiben nem akarjátok, hogy kóklernek nézzünk és a börtönblokk legelhanyagoltabb celláiba vessünk titeket, akkor véssétek fel ide a következő apróságokat:

Név:
Rang:
Előtörténet linkje:
Adatlap linkje:
Wikia linkje (ha van):
Zanpakuto:

Összesítés
Poszt
Név
Előtörténet
Adatlap
Wikia
Státusz
Kapitány
aktív
Hadnagy
aktív
3. tiszt
-
aktív
4. tiszt
-
aktív
5. tiszt
aktív
6. tiszt
-
aktív
tiszt
aktív
tiszt
-
aktív



A hozzászólást Sakai Kotomi összesen 16 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jan. 20, 2012 4:13 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Sakai Kotomi
2. Osztag
2. Osztag
Sakai Kotomi

nő
Aries Dragon
Hozzászólások száma : 190
Age : 36
Tartózkodási hely : Seireitei / 2. osztag
Registration date : 2010. May. 25.
Hírnév : 21

Karakterinformáció
Rang: Hadnagy / a Járőralakulat parancsnoka
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te30150/45000Nyilvántartás 29y5sib  (30150/45000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyCsüt. Jún. 17, 2010 4:56 am

Név: Sakai Kotomi
Rang: hadnagy
Adatlap linkje: Adatlap
Zanpakuto:
NÉV: Mayoi Neko [Kóbor Macska]
TÍPUS: erő
PARANCSSZÓ: Hikkake [Karmolj!]
KINÉZET: egyszerű, ovális markolatvédőjű katana kék markolattal.

SHIKAI: a kard egy-egy alkar közepéig érő, ujjatlan fémkesztyűvé változik, melyek három-három hosszú fémkaromban végződnek. Használója sebessége és ereje megduplázódik, reakcióideje pedig a felére csökken.
Vissza az elejére Go down
Warau Amejisuto
2. Osztag
2. Osztag
Warau Amejisuto

Férfi
Taurus Pig
Hozzászólások száma : 38
Age : 41
Tartózkodási hely : SS
Registration date : 2009. May. 13.
Hírnév : 0

Karakterinformáció
Rang: 2. osztag 5. tiszt
Hovatartozás:
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te5000/10000Nyilvántartás 29y5sib  (5000/10000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyHétf. Júl. 19, 2010 11:15 pm

Név: Warau Amejisuto
Kaszt: shinigami, a 2. osztag 5. tisztje
Adatlap
Shikai:
Neve: Hebi kimi /kígyó herceg/
Kinézet: http://i2.iofferphoto.com/img/item/414/743/36/o_PHARAOH-S-COBRA-KATANA-SWORD-103640.jpg
Támadások:
-Seifun kimi! /marj herceg/
A kard megnyúlik, a hegye kígyófejjé változik, pengéje a kígyó teste és a támadó irányításával mozog, mint egy kígyó. Eközben méreganyag termelődik, ami a kígyó méregfogaiból távozik apró, tűszerű csíkokban. Az ellenfél ezt ha elég magas a lélekenergiája, láthatja, de gyengébbek csak a szúrást érzik. Helyileg bénító hatású, ha túl sok méreg kerül a szervezetbe /amit igyekszek elkerülni/, akkor halálhoz is vezethet.
-Maku kimi! /tekeredj herceg/
A kard ugyanúgy kígyóként viselkedik, markolata nem változik át. A támadás abból áll, hogy amikor kinyújtja a nyelvét, a lélekenergiát keresi, majd áldozatára tekeredik egy szemvillanás alatt. Kiszabadulni belőle nem lehet egy könnyen, elég erős a szorítása.
Vissza az elejére Go down
Tamachi Rei
Daitenshi
Daitenshi
Tamachi Rei

nő
Virgo Snake
Hozzászólások száma : 458
Age : 34
Registration date : 2009. Jun. 06.
Hírnév : 52

Karakterinformáció
Rang: Tenshi
Hovatartozás: Daitenshi
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te25250/30000Nyilvántartás 29y5sib  (25250/30000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptySzer. Aug. 04, 2010 10:24 pm

Név: Verashu Suwun
Rang: Kapitány

Adatlap | wikia

Zanpakutō
Yabureru Kagami (破鏡, Széttört tükör): Alapállapotban egy egyszerű, sötétlila markolatú katana.
Shikai: a zanpakutō nevének elhangzása után a katana átváltozik egy rövidkard-tőrszerű pengévé, amit színes, vibráló aura vesz körül. A zanpakutō mágia alapú, Suwun kardjának képességei első sorban illúziókra és az ellenfél megőrjítésére képesek. Az illúzióktól abban tér el, hogy csakis a célpont agyában jelennek meg a kívánt képek vagy hangok, csakis az ellenfélre hatnak ki ezek, s gyakorlatilag az ellenfél elméje az, amit Vera megkárosít képességei által.
• Seizetsu (セいぜつ, Üldözési mánia): ha Suwun megsebzi a célpontot, az ellenfél egyik random érzékszervét tudja megbolondítani. Például hangokat hall, vagy valami mást is lát Suwunon kívül harc közben. Egy pár percig tartó hallucináció az egész, ami csak egyetlen egy érzékszervre terjed rá.
• Sakuranyasuri (サくらにゃすり, Az őrület hangja): a technika alkalmazásakor Suwun „eggyé válik” a kardjával; ez úgy néz ki, mintha hasba szúrná magát. Ezáltal a karakter elkerül abba a tükörszobába, ahol zanpakutō-jának lelke is él. Itt gyakorlatilag bele tud látni ellenfelének a fejébe, és kedvére változtathatja ott az eseményeket. Képes irányítani az érzékszerveit, így az pontosan azt fogja látni, hallani, érezni, amit ő akar. Hátránya, hogy a technika alkalmazása közben Suwun eszméletét vesztve fekszik.
• Chihou (狂気, Téboly): A megsebzett célpont testébe mérget juttat; a színes aura, ami körülöleli a pengét, ideiglenesen folyékony méreggé válik. Hatására az elmét károsítja, gyakorlatilag megőrjíti, s a hangulatát is befolyásolja, ezáltal harcképtelenné téve az ellenfelet.

Bankai
Kumohime (クもひめ, Pókhercegnő): a kard egy dekoratív, pók és pókhálómintás tőrré változik. Verashu sebessége a négyszeresére nő, körülötte pedig ugyanaz a több színben pompázó aura figyelhető meg, mint shikai alakban a kardja körül.
• A parancsszó elhangzása után több ezer kicsi pók indul el az ellenfél felé. A mérgük gyenge hallucinogént tartalmaz, azonban több csípés esetén erőteljesen növekszik a hatása. Hangok és színek elmosódásával és ájulással jár a mérgük. A csípések nyoma nagy, duzzadt és piros marad, a csípések viszketéssel járnak. Könnyen átrágnak több anyagot, akár a fémet is.
• Van egyetlen egy pók, ami rikító lila színnel rendelkezik. Ez elvegyülve a többi között igyekszik a célpont felé, és a nyakánál belefúrja magát az ellenfél testébe. Onnan az agyába jut és egyfajta összeköttetést biztosít Verashu és az ellenfél között. Ezáltal Verashu képes egyetlen egy gondolatot elültetni az ellenfél fejében, aki azt bármi áron, de megteszi. Az olyan "parancsok", mint a "halj meg" vagy az "aludj" nem működnek (ugyanis ezt az ember nem tudatosan teszi), viszont az már működik, hogy "vágd le a karod".

Ami kimaradt (képek, satöbbi), a wikimen úgyis megtaláljátok. Razz
Vissza az elejére Go down
Kojiro Kuroda
Shinigami
Shinigami
Kojiro Kuroda

Férfi
Cancer Cat
Hozzászólások száma : 204
Age : 36
Registration date : 2011. Mar. 09.
Hírnév : 17

Karakterinformáció
Rang: -
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te15900/30000Nyilvántartás 29y5sib  (15900/30000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyCsüt. Márc. 10, 2011 8:45 am

Név: Kojiro Kuroda
Rang: 7. tiszt
Adatlap
Zanpaktou:
Név:Denryuu / Villámsárkány/
Típus: Villám
Parancsszó: Donare, Denryuu /Kiálts, Villámsárkány/
Shikai:Méretre átlagos marad, annyiban változik meg, hogy a keresztvas kör alakú lesz, és aranyszínű. A markolatán egy sárkány mintája alakul ki, és a markolat vége felveszi a sárkány fejének a formáját. A pengéjén pedig két villám minta jelen meg. A shikai használata után Kojiro sebessége a kétszeresére nő

Támadások:
Idake, Ryuushita/Öleld, sárkánynyelv/. A támadás lényege, hogy a pengén felizzik a két villám, és körbeölelik a kardot. Majd egyesül a két villám, és elfoglalják a penge helyét. Okozva elég fájdalmas élményt annak, akit megsebez vele. Két féle módon tud vele harcolni, a hagyományos értelembe vett vívás mellett képes a gondolatával irányítani a villámot egy 10 méteres körben. Nyújtani, zsugorítani, oldalra mozgatni.

Shinotsuke, Ryuunamida /Zuhogjatok, sárkánykönnynek/. A támadás nevének elhangzása utána, a kard pengéje több ezer apró kék tűre emlékeztető darabra esik szét, amiket Kojiro a gondolatával képes irányítani. Védekezni vagy támadni is lehet vele. Önmagukban a „tűk” nem túl ártalmasak, apró kis elektromos sebzést okoznak, és a vágásuk se túl nagy, felületi sérülés. De éppen ezért válik szét több ezer darabra. Nagy mennyiségben már komoly sérülést képes okozni vele.
Vissza az elejére Go down
Genki Takashi
2. Osztag
2. Osztag
Genki Takashi

Férfi
Scorpio Buffalo
Hozzászólások száma : 192
Age : 38
Registration date : 2011. Jun. 17.
Hírnév : 16

Karakterinformáció
Rang: Nibantai, yonseki, A Névtelen Egység parancsnoka
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te25700/30000Nyilvántartás 29y5sib  (25700/30000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyCsüt. Dec. 22, 2011 4:53 am

Üdvözlet mindenkinek. Illene bemutatkoznom. Smile

Név: Genki Takashi
Rang: majd lesz Smile
Adatlap: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t1947-genki-takashi
Előtöri: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2175-genki-takashi

Zanpakutou: Heiwa/ Harmónia
Alap formája: fuvola Smile
Shikai formája: nincs
Parancsszó: Awasaro Heiwa! / Egyesíts Harmónia!

Heiwa no Manto - Harmónia Leple
A zanpakuto és a shinigami egyesülése után lehetséges előhívni. Tulajdonképpen egy könnyed, rugalmas páncél keletkezik, amit nem könnyű átütni. Igazából nem is az átütéséről van szó, inkább arról, hogy a páncél gyengíti a különböző támadásokat. A páncél erősségét a zanpakuto szintje határozza meg. Íme, a működése.

Zanpakuto vs Hakuda (pusztakezes támadás esetén)
Zanpakuto vs Zanjutsu (fegyveres támadás esetén)
Zanpakuto vs Kidou (mágia esetén, más frakciónál az ennek megfelelő képzettség számít)
Zanpakuto vs Zanpakuto (olyan zanpakuto támadás esetén, ahol lövedék, lehelet, csóva vagy hasonló formában történik a támadás, más frakciónál értelemszerűen az ennek megfelelő képzettség)

A képlet egyszerű, a támadó megfelelő képzettségéből kivonják a zanpakuto képzettség értékét. A sebzés mértéke a fennmaradó érték szerint alakul.
Példa: Zanpakuto: 6 vs Hakuda: 7 vagyis 7 - 6 = 1
Másik példa: Zanpakuto 6 vs Zanjutsu 6 vagyis 6 – 6 = 0 ( nincs sebzés)

Képesség időtartalma: képzettség szint x 5 perc

Hét Lépés Csendje/ Nanatsu Hitoashi no Shijima
Tulajdonképpen hét precízen végrehajtott ütésről van szó. A képesség fizikai sérülést ritkán okoz, ahhoz igen magasan kell űzni a pusztakezes harcot. Az ütéssorozat gyakorlatilag olyan rezgéseket kelt a célpont testében, ami megzavarja a lélekenergia keringését, ezáltal gyengítve az ellenfelet. Az áldozat a változást addig nem is veszi észre, amíg nem kíván olyan technikát vagy képességet használni, amihez szüksége van a lélekenergia használatra.

Találat eldöntéséhez az alábbi képlet: Hakuda + Shunpo vs Hakuda (vagy Zanjutsu*) + Shunpo
*: attól függ, hogy az ellenfél fegyvert használ, vagy pusztakézzel harcol.
Amennyiben a támadó képzettségeinek az összege a nagyobb, úgy a képesség kifejti a hatást.
Eredmény meghatározása: a támadó zanpakuto szintjétől függ.
Minden második zanpakuto szint után: - 1 shunpo szint.
Minden harmadik zanpakuto szint után: -1 kidou szint.
Minden negyedik zanpakuto szint után: - 1 zanpakuto szint.
A zanpakuto 10. szintje fölött: csonttörés (az áldozat választja ki, hogy milyen csont törik el).

Hatás időtartalma: képzettség szint x 2 perc.
Vissza az elejére Go down
Kazuho Kira
Daitenshi
Daitenshi
Kazuho Kira

Férfi
Capricorn Monkey
Hozzászólások száma : 115
Age : 31
Tartózkodási hely : A jégkígyó fészke (Daitenshi főhadiszállás)
Registration date : 2012. Feb. 23.
Hírnév : 13

Karakterinformáció
Rang: Tenshi
Hovatartozás: Daitenshi
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te19000/30000Nyilvántartás 29y5sib  (19000/30000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyCsüt. Márc. 01, 2012 5:50 am

Név: Kazuho Kira
Rang: -
Adatlap: Adatlap

~ Zanpakuto/képesség

Neve: Yogitsune (Éji Róka)
Fajtája: Erő
Kinézet: Hajlított pengéjű tőr, melynek bársonybevonatú, kézbesimuló markolata van.
Shikai parancsa: Senaka wo kirikakaro! (Szúrd hátba!)
Shikai kinézete: Bársonybevonatú markolat, melynek a végén, egy gomb van elrejtve. Aranyszínű kör alakú keresztvas, melyből egymás mellett két penge indul egy irányba.


Támadások:

Hajnalpenge (Dōnburēdo): A zanpakuto képes felvenni egy másik fegyver alakját, ám képességeit nem (kivéve a lőfegyverek, (pl.: pisztoly, puska) és egyéb célzófegyverek (pl.: íj, számszeríj) alakját, viszont képes dobófegyverré válni (pl.: dobótőr, dobócsillag)). Tehát nem képes például egy másik zanpakuto alakjával együtt a képességeit is felvenni. Csupán a méretét, a formáját és a szilárdságát (kivéve ha a képesség erre irányul) képes lemásolni. Ahhoz hogy a másolás megtörténjen, a használónak a lemásolni kívánt fegyver képére kell koncentrálnia. Ha a penge átalakult akkor a következő egy órában képtelen más fegyver alakját felvenni. Csakis az eredeti alakjába lehet abban az órában visszaváltoztatni.

Vándor Kard (Henreki ken): A kard képes kettéválni markolattól. A keresztvas és a pengék egy láncon mozgathatóak, de csak a használó mozgásától függően. A lánc hossza 5 méter. Nem szükséges kimondani a nevét, mivel a markolaton egy gomb van elrejtve, és ennek megnyomásával aktiválható, és ezzel is húzható vissza.
Vissza az elejére Go down
Chikanatsu Kira
2. Osztag
2. Osztag
Chikanatsu Kira

nő
Leo Rooster
Hozzászólások száma : 238
Age : 30
Tartózkodási hely : 2. osztag területe, valahol SS-ben, otthon a fürdőkádban
Registration date : 2010. Aug. 15.
Hírnév : 6

Karakterinformáció
Rang: 5. tiszt, Híradó egység (, riteitai) parancsnoka
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te15800/30000Nyilvántartás 29y5sib  (15800/30000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyPént. Márc. 16, 2012 11:48 am

Konnichiwa, új tag a láthatáron! Azaz én^^

Név: Chikanatsu Kira
Rang: 5. tiszt
Adatlap: Katt
Zanpakuto:
Név:
Kageookami /Árnyfarkas/
Parancsszó: Kagero, Kageookami! /Sötétedj, Árnyfarkas!/
Shikai kinézet: Az egész kard fekete lesz. A keresztvasat egy farkas fej váltja fel, aminek a szájából a fekete penge kiemelkedik. A farkas fejben egy hosszú lánc (max. 20m) van, aminek az egyik vége a pengéhez van rögzítve. Amikor a használó akarja, kiengedhet belőle. Ha a lánc elszakad, akkor a levált rész a pengével eltűnik és a farkas fejből újra kiemelkedik (a penge eltörésénél is ez történik). A sebességem a kétszeresére nő, a szaglásom és a hallásom olyan jó lesz, mint a farkasoké.
Támadások:
Hanto shiro/ Vadássz!/: Használó a pengét a talajhoz érinti és a parancsszó elhangzásakor két farkas lép elő az árnyakból melyeknek Kira gondolatban adja a parancsokat. 120 cm magas, fekete bundájuak szemük színe sötétkék pont, mint a zanpakuto lelkének. Kira erős koncentrációval képes egy farkasának érzékszervei felett átvenni az uralmat. Ekkor a kiválasztott farkas szeme vörös színűvé válik melyeken keresztül Kira lát, fülein keresztül pedig hall.

Kage no mai / Árnytánc/: A technika aktiválásakor a használót saját árnyéka nyeli el. Ekkor bekerül, az árnyak birodalmába ahol teljes sötétség honol. Belépte után a kinti árnyak formáit felvevő kapuk jönnek létre körülötte, melyek a külvilágot mutatják. Ezeken a kapukon/ablakokon keresztül a használó ki tud nyúlni, támadni ill ezeken keresztül el is hagyhatja az árnyvilágot és vissza is mehet oda. Könnyítés képen Kira számára a kapuk mozognak és mindig az áll meg vele szemben, amelyikből rá tud támadni ellenfelére. Képes egy személyt bevinni magával, ehhez csak érintkezniük kell addig, míg teljesen bent nem lesznek. Ha még nincs bent a személy teljesen és Kira elengedi, akkor a technika egyszerűen kilöki magából. Ha már bent van teljesen és úgy engedi el, akkor nem tud kimenni addig míg Kira ki nem visz úgy, ahogy bevitte. A plusz személyt bent is hagyhatja, de csak szigorúan 10 percig és ez idő alatt a használó reiatsu használata megnövekszik, azaz könnyebben fárad.

Kage no mushi/ Árny ostora
Leírás: A parancsszó elhangzása után a kard pengéje fekete színű légnemű anyaggá változik, ami Kira árnyékában elnyelődik. Ezután az árnyékból szalagok nyúlnak ki. A szalagok egyszerre vagy egyenként is lehet irányítani. Egy szalag 20 méterig is ki tud nyúlni. Öt zanpakuto pontnál négy szalag idézhető meg. Ugyan egyenként csak húsz méterig tudnak kinyúlni, de ha csak kettőt, idéz meg akkor azok 30 méterre is kinyúlhatnak. A technika gyengepontja, hogy használatkor Kira nem mozdulhat el a helyéről, ha ezt megteszi, a technika megszűnik. Ha viszont megszűnik csak két perc eltelte után lehet ismét aktiválni. A technika megszűnése után a farkas fej alakú keresztvas szájából a penge kiemelkedik így ismét használható lesz kardként.
5 pont – 4 darab
10 pont – 6 darab
15 pont – 8 darab
20 pont – 10 darab
Vissza az elejére Go down
http://swordartonline.lifeme.net/
Shihouin Ryouichi
2. Osztag
2. Osztag
Shihouin Ryouichi

Férfi
Capricorn Hozzászólások száma : 49
Age : 136
Tartózkodási hely : 2. osztag területe, Shihouin birtok
Registration date : 2012. Aug. 24.
Hírnév : 11

Karakterinformáció
Rang: A 2. osztagj tisztje; Névtelen egység tagja
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te8200/15000Nyilvántartás 29y5sib  (8200/15000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptySzer. Aug. 29, 2012 12:43 am

Shihouin Ryouichi szolgálatra jelentkezik! *tisztességesen meghajol, majd Nee-sanja lelkes vetülésétől majdnem kiterül ._.*

NÉV: Shihouin Ryouichi
RANG: nincs; a Névtelen egység tagja
ADATLAP: klik~
ZANPAKUTO:


NEVE: Senichiya (Ezeregy éjjel)
FAJTÁJA: méreg – illúzió
Kinézete:
-> Alap külalak...
Szokványos katanákkal ellentétben Ryouichi zanpakutoja egy igen díszes ninja-toként testesül meg. Markolatát aranyozott vászon fedi, amin rubin kövek sorakoznak végig díszítésképpen. Tokja fekete, rendkívül egyszerű a benne rejlő fegyverhez képest. A zanpakuto pengéjén fehérarannyal húzódik nonfiguratív hullámminta. Négyszögletű keresztvasa tömör aranyból van.
-> Shikai forma...
Egy arab tőr, fekete színű pengével és aranyozott markolattal, melynek mentén a homlokánál viselt fejdíszhez hasonlatos minta kúszik végig. A markolat végén egy aranylánc függ, azon pedig egy apró lámpás van. Látszólag csak egy díszítés, azonban igen is sokat jelent ez számára. Ugyanis ez a lámpás generálja az élethűnek tűnő illúzióihoz kellő „anyagot”, mely sárgás szín füstben materializálódik és kering „ártatlanul” a levegőben. Ez a sárga szín anyag a füstölők illatához lehet leginkább hasonlítani, annyi eltéréssel, hogy ez külső szemmel is látható. Mindenki az általa kedvelt illatot érzi ki belőle, nem is lehet sejteni, hogy mire fel szolgálhat ez Ryouichi számára.
Ez a bizonyos anyag, mivel a levegőben terjeng, így a légutakon keresztül „támadja” meg a jelenlévőket, egyenest azok érzőidegrendszerben fejtve ki hatását. Ezzel nem csak az illúziók élethű látszatát adja meg, de még tapintásilag és szag terén is teljesen külön életformaként fogatja fel a szenvedő féllel a megidézett dolgokat. Természetesen az illúziókban jártas személyek könnyedén felismerhetik a turpisságot.


SHIKAI

PARANCSA: Hanashi wo shinasai, Senichiya! (Meséld el kérlek, Ezeregy éjjel!)
TÁMADÁSOK:
-> Első kívánság ~ 40 rabló – Ichiban no negai: Yonjuu-hiki no touzoku...
A bűvös szavak megejtése után 40 hozzá egytől – egyig megegyező „klónok” jelennek meg. A klónok egy, a használó által megadott utasítást követnek, amit megidézéskor gondolatban kell kiadnia, hogy ahhoz igazodva cselekedjenek. A klónok hordozzák a lélekenergia lenyomatát, így míg a sima klón technikával csak áttetsző másolatok hozhatóak létre, ezzel a technikával hús – vér egyednek megfelelő klónok jelennek meg, melyek rendelkeznek a tulajdonos fizikai erejével és harci tudásával. Az illúziók ellen lévő technikák azonban könnyedén leleplezik, illetve az ilyen képesség terén jártasabb személyek hamar rájönnek, hogy ezek csupán a lámpás által generált anyag hatásával keltek úgymond „életre”. A 40 klón jelenléte a zanpakuto használattól függ, mely egyedi képesség használat pontonként egy és fél percet jelent.

1 zanpakuto pont: egy és fél perc;
2 zanapkuto pont: három perc;
3 zanpakuto pont: négy és fél perc […].


-> Második kívánság ~ Varázsszőnyeg – Niban no negai: Mahou no juutan...
Ryouichi eme képességnél egy fekete – aranyszínben tündöklő illúzió szőnyeget hoz létre. A varázsszőnyeg, mintha teljesen önálló életre kelne, úgy jelenik meg mellette, egy a fegyver lelke által generált személyiséggel dobva az illúzió látszatán. Igaz, beszélni nem tud, csak a mimikákkal képes kifejezni a gondolatait, s ezek is gyakran csúfolódások az ellenfél irányába.
A szőnyeg maga arra képes, hogy rácsavarodik az ellenfélre, így lekötve azt, majd az anyagot, mely a lámpás bocsájt ki magából, rajta keresztül közvetlenül áramlik az ellenfél légútjaiba. Eme mód azért hasznos számára, mert sokkal töményebben, mint ami a levegőben megtalálható. Ennek köszönhetően hatása is fokozódik, sokkal jobban elkezd játszani az illető érzékrendszerével. A szenvedő fél, míg az agya azt generálja például, hogy éppen egy tengervízben fuldoklik, addig a külvilágban a szőnyeg szorongatásával keltett méreg anyag okozza a légszomját. E módon nem csak lekötésre alkalmazható, hanem egyszerű lelki terror okozására is kitűnően alkalmas.
A szőnyeg van, amikor neveletlenül kihúzza magát a feladata alól, például elbújik, vagy nem engedelmeskedik egy – egy utasításnak, de ezzel együtt amennyiben a szenvedő fél látótávolságon belül van, utána küldhető, s nem kell közvetlenül az illető előtt jelen lennie a technika sikerének érdekében. A szófogadatlanság oka a zanpakuto és közte lévő „egyensúly” hiányát jelenti, mert ha éppen rosszban van a lélekölője lelkével valószínű, hogy a technikát nem képes úgy alkalmazni, ahogy szeretné. Ezt a zanpakuto használat fejlesztésével is ki tudja küszöbölni. A látottak élethűsége és a méreganyag hatása is az egyéni technika pontoktól függ, egyértelműen minél magasabb, annál hatásosabb. A jelenléti idejét is a zanpakutora tett pontok határozzák meg az alábbi módon:

1 zanpakuto pont: két és fél perc;
2 zanpakuto pont: öt perc;
3 zanpakuto pont: hét és fél perc […].


Egyszerre csak egy kívánságot képes alkalmazni, az elsőt egyszer, a másodikat kétszer képes használni egy játékon belül. Aktiválásuk korlátjának szabadabbá tétele a zanpakutora tett pontokkal nő (három pontonként +1 alkalmazási lehetőséget kap egy aktiválás után az adott képességekre).
3 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát kétszer; a Varázsszőnyeget háromszor tudja használni;
6 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát háromszor; a Varázsszőnyeget négyszer tudja használni;
9 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát négyszer; a Varázsszőnyeget öször tudja használni.
Vissza az elejére Go down
Ariwara Hiro
2. Osztag
2. Osztag
Ariwara Hiro

nő
Hozzászólások száma : 15
Tartózkodási hely : Seireitei
Registration date : 2012. Sep. 02.
Hírnév : 0

Karakterinformáció
Rang: -
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te5000/15000Nyilvántartás 29y5sib  (5000/15000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyVas. Szept. 09, 2012 6:28 am

Név: Ariwara Hiro
Rang: Nincs de szeretne tiszt lenni, akár 6. is ^^
Adatlap: Ariwara Hiro
~ Zanpakuto/képesség

Neve: Kyougaku!/Sokk!
Fajtája: Méreg/Növény
Shikai parancsa: Kudake shoshi! Kyougaku!/ Törd őket! Sokk!
Shikai kinézete: Két fekete bőrkötésre hasonlító kesztyű, amelyeknek alul a csuklórészből egy-egy méreg tüske húzható elő, és vissza a használója kénye kedve szerint. A tüske egy üreges csontszerű anyagból van, aminek a végében méregmirigyek termelik a mérget megállás nélkül.

Támadások:

Dokueki/Méreg:
A képesség egy passzív képesség shikaiban. A lényege, hogy a tüskék, amik a csukló alatti részből húzhatok elő, vagy tolhatók vissza, folyamatosan méregben áznak. Ez a méreg egy sokkhatást eredményező méreg. Három fokozata van.
Az első döfésnél a méreg csak épp hogy bejut a testbe, így a hatása is jóval gyengébb, mint az utolsó fázisban. Tehát első döfésnél szétterjed a testben, és sokkos állapotba kényszeríti azt. Ez a sokkos állapot abban mutatkozik meg, hogy az áldozat teste akaratlanul is remeg, lélegzetvétele felgyorsul, és szédülni kezd egy kicsit. Nem ritka az is, hogy erős hányinger keríti hatalmába a megsebzetteket.
A második döfésnél a méregből még több jut a szervezetbe, és így a hatását még jobban megerősíti. Ezen kívül még egy dolog mutatkozik meg. Az előbb említetteken kívül ez az egy a részleges bénulást eredményezi. Egy helyen összegyűlik a méreg(ezt a játékos dönti el) és ez a testrésze megbénul egy időre. Addig amíg a test fel nem dolgozza a mérget, lásd lentebb.
A harmadik döfésnél a méreg teljes bénulást okoz, esetenként rohamokat is kiválthat.
Pontozás: A képesség zanpakutou pontokból fejti ki a hatását. Ha valakinek dupla annyi zanpu pontja van mint a használónak, akkor a méreg egyszerűen hatástalanná válik. A méreg hatása időhöz kötött. Amilyen veszélyes ez a méreg, olyan gyorsan múlik a hatása. Zanpu pontonként 5 percig tart a hatás. Minden döfés meghosszabbítja az eredeti időtartamra a futam időt. Nem összetéveszteni, hogy a méreg hatása nem az időtől függ, hanem a döfések számától. Csak is úgy képes a méreg kifejteni a hatását, ha véráramba kerül. Hátránya, hogy közel kell kerülni, és óvatosan kell használni, ugyan is a használón ugyan úgy működik. A tüske olyan anyagból van mint a csontok. Éppen ezért védekezni vele nem igazán lehet. A pontos célzáson, és időzítésen múlik az eredmény. A páncélt már nem képes átütni. Minden szúrás után várnia kell legalább 5 percet, különben nem hozható újból elő a méreg hatása, lévén hogy a méreg mirigyeknek idő kell, mire újból előállítják a kellő mennyiségű mérget.

Kazura/Kúszónövény:
Ez a növény fajta egy reiatsuval táplálkozó növény. Közvetlen a körülötte lévő élőlényektől, és növényektől, mindentől szívja magába a reiatsut. Az összegyűjtött reiatsut felhasználja, hogy növekedjen. Ez a folyamat elég gyors. Apró spóraként szórja el a használója, valahonnan az üreges csontszerű tüskéből. A nővénynek kell legalább tíz perc, mire gyökeret ver, és roham léptékben kezdi el szívni a reiatsut a környezetéből. Ha esetleg masszív reitasu tömeg mozog körülötte, akkor elég neki öt perc is hogy kicsírázzon. Minél több a reiatsu annál gyorsabban nő. Az egyetlen módszer a megállítására, ha megkeresi az illető a magját, majd elpusztítja. (A növény olyan mint egy kúszónövény. Mindenre rátapad, és ellepi. Kékes lilás színe van) Ez esetben minden reiatsu felszabadul. Azonban amint a növény elért egy bizonyos szintet ( a teljes kivirágzás 15 percbe tellik, ha a gyökér verést is beleszámoljuk 25, vagy 20. Azonban ez zanpakutou szintenként csökkenthető 1 percel.) kivirágzik. Csak hogy a kivirágzás ez esetben kitüskésedés. Ezernyi tüske nő amik egyenként tíz centiméter hosszúak és nem túl szélesek, így aki belelép, könnyen felnyársalhatja a lábát. Hatalmas inda, és tüske erdővé változtatja a küzdőteret, ami lehetőséget nyújt a lesből támadásra, ráadásul az óvatlanabb emberek akár bele is akadhatnak egy tüskébe. A tüskék mindegyike mérgező, csak úgy mint a zanpakutou shikaiban.
Vissza az elejére Go down
Fon Seiran
2. Osztag
2. Osztag
Fon Seiran

Hozzászólások száma : 41
Registration date : 2011. Sep. 24.
Hírnév : 10

Karakterinformáció
Rang: Sanseki, Kanritai (檻理隊) parancsnoka
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te16500/30000Nyilvántartás 29y5sib  (16500/30000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyPént. Nov. 02, 2012 2:40 pm

Hoppá, ez elmaradt! @.@ Habár én amúgy is börtönben vagyok egész nap..hát mikor tudnék ilyen apróságokról? x"D

Név: Fon Seiran
Rang: 3. tiszt, a Kanritai parancsnoka
Adatlap: Neve: Hahen (szilánk)

Zanpakuto

Fajtája: Erő
Shikai parancsa: Kaware, Hahen! (Változz, szilánk!)
Shikai kinézete: Hívó szó elhangzása után, a normál kunai késre hasonlító fegyver átvált, egy hatalmas kaszává. Ennek fémnyele majdnem két és fél méter hosszú, valamint pengéje másfél méteres görbített hosszal rendelkezik. Maga a shikai különlegessége a fegyver átváltozása, ám ennek a fegyvernek a súlya akkora, hogy a viselője egyszerűen nem képes felemelni. Noha, nem igazán a súlyra helyeződik a hangsúlyt, hanem a lélekölő és a shinigami közti kapcsolatra. Seiran nagyon ritkán használja a zanpakutoját, feltehetőleg pontosan ezen okokból kifolyólag.





Vissza az elejére Go down
Fon Miho
2. Osztag
2. Osztag
Fon Miho

nő
Cancer Pig
Hozzászólások száma : 73
Age : 64
Tartózkodási hely : Fon birtok, Seireitei
Registration date : 2013. Jun. 14.
Hírnév : 1

Karakterinformáció
Rang: Hachiseki
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te7600/15000Nyilvántartás 29y5sib  (7600/15000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptySzer. Júl. 10, 2013 3:31 am

Név: Fon Miho
Rang: 8.tiszt
Előtörténet linkje: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2829-fon-miho#35852
Adatlap linkje: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2834-fon-miho#35858
Zanpakuto:


Haribatta (Üvegtücsök)
Parancs:
Kudake Gojishin (Törd össze magad!)

Képességek:
1. Üvegdal (Hariuta) A törött üvegszilánkokból bármit képes összerakni a használó (a zanpakutojából származót gyorsabban), így fegyvereket, pajzsokat, de akár hétköznapi szórakozás céljából is valamit. Minél bonyolultabb az elkészítendő tárgy, annál tovább tart megcsinálni. A zanpakuto pontszámon múlik, hogy mennyire lehet keményre csinálni az üveget, ha alacsonyabb a támadás erejénél, úgy viselkedik, mint a rendes üveg, és összetörik.

2. Üvegszív (Harishinzou) A törött üvegszilánkok közül egy rózsaszínné válik a shinigami kezében, aki feldobja azt, több másik pedig körülötte kezd el örvényleni, olyan sebességgel, hogy könnyedén átvágják a csontot is. Miután elkészült ez a halálos üvegszilánkgolyó, a használó képes akarata szerint mozgatni. Koncentrációt igényel, és ha a rózsaszín üvegszilánk, a szív eltörik, az üvegszilánkok úgy viselkednek, mint a normális fizikai valóságban (ettől még megsebezhetik az ellenfelet vagy a használót, ha az olyan szerencsétlen, hogy a szétrepülő üvegszilánkok útjába kerül). A zanpakuto pontszámán múlik, hogy mennyi időt vesz igénybe egy gömb létrehozása. Közben mozoghat a használó, de ebben az esetben nő az elkészítés ideje.


A hozzászólást Fon Miho összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Aug. 28, 2013 3:15 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Isami Kisuke
2. Osztag
2. Osztag
Isami Kisuke

Hozzászólások száma : 6
Registration date : 2012. Dec. 12.
Hírnév : 6

Karakterinformáció
Rang: -
Hovatartozás:
Lélekenergia:
Nyilvántartás Cl0te5000/15000Nyilvántartás 29y5sib  (5000/15000)

Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás EmptyVas. Júl. 14, 2013 11:14 pm

Név: Isami Kisuke
Rang: 5. tiszt
Előtörténet linkje: Életrajz
Adatlap linkje: Adatok

Zanpakuto

Neve:
Yorugata Muma (Éjjeli lidérc)
Fajtája:
Keisuke (Sötétség)
Shikai parancsa:
Moehirogare! (Terjengj!)
Shikai kinézete: A
lap kinézete egy egyszerű, fehér markolatú katana, ami shikai alakban annyit változik, hogy a penge kicsit szélesebbre nyúlik, és sötét „lángok” nyaldossák.

Támadások:

Akumu
(Lidércnyomás)
A shikai előhívásával Kisuke egész aurája, kisugárzása megváltozik, sokkal sötétebb lesz, szinte tapintható a belőle áradó „sötétség”. Ezzel a támadásával a környezet minden sötétjét egy manifesztálódott miazmává gyúrja, amit képes mozgatni. Az érintése hűvös, borzongató, de teljesen valóságos, az ijesztgetésen túl is hasznos fegyver támadások hárítására. Kisuke azonban képes úgy is manipulálni, hogy az ellenfél ne vegye észre, tehát nem csak hatalmas gólemszerűvé, hanem akár csak lábon felkúszó, apró lénnyé is formálhatja.

Yoru no tobari
(A sötétség leple)
A technika nevének kimondására egy sötét lepel hull a küzdőtérre, ami teljesen átláthatatlannak tűnik. Abban a térben Kisuke az Akumu technikájával létrehozott miazmákon mozog, így hangtalanul és gyorsan közlekedik, látni pedig már csak nagyon közelről lehet. A lepel kiterjedése zanpuponttól függ, minden egyes zanpupont plusz 7 métert jelent, maximális mérete a shikai maximalizálásáig tart. (9 pontig, azaz 63 méterig.)

 
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




Nyilvántartás _
TémanyitásTárgy: Re: Nyilvántartás   Nyilvántartás Empty

Vissza az elejére Go down
 

Nyilvántartás

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Soul Society :: Seireitei és környéke ::   :: 2. Osztag-