Keresési feltételek
Az eredmények megjelenítése:
Hozzászólások
Témák
Bővített keresés
Karakterinformáció from
Shihouin Ryouichi
2. Osztag
Faj
:
Rang
:
A 2. osztagj tisztje; Névtelen egység tagja
Hovatartozás
:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás
:
Onmitsukidou
Egyéb hovatartozás
:
Shinigami Férfiegylet
Kor
:
124
Kapcsolatcímke
:
Plátói
Kivel?
:
Yamasaki Shizuka
Kapcsolatok
:
Shihouin Yuuken - unokabátyja Shihouin Nadeshiko - testvére Yamasaki Shizuka - plátói szerelme Verashu Suwun - kapitánya Sakai Kotomi - hadnagya Genki Takashi - egység vezetője Kawashima Ichika - volt kapitánya Yamasaki Shizuo - volt osztagtársa Wang Liu Mei - akadémiai osztálytársa Tsuchiya Ayameko - akadémiai osztálytársa
Reiatsu szín
:
okkersárga
Mottó
:
Az álom egy kívánság, melyet a szíved teremt.
Posztszín
:
LightGray || LightSlateGray
Szint
:
1
Tőke
:
0 ryou
Lélekenergia
:
(8200/15000)
Vagyon
:
(4000/4000)
Ingyen technikák
:
Képesség
:
NEVE: Senichiya (Ezeregy éjjel) FAJTÁJA: méreg illúzió Kinézete: -> Alap külalak... Szokványos katanákkal ellentétben Ryouichi zanpakutoja egy igen díszes ninja-toként testesül meg. Markolatát aranyozott vászon fedi, amin rubin kövek sorakoznak végig díszítésképpen. Tokja fekete, rendkívül egyszerű a benne rejlő fegyverhez képest. A zanpakuto pengéjén fehérarannyal húzódik nonfiguratív hullámminta. Négyszögletű keresztvasa tömör aranyból van. -> Shikai forma... Egy arab tőr, fekete színű pengével és aranyozott markolattal, melynek mentén a homlokánál viselt fejdíszhez hasonlatos minta kúszik végig. A markolat végén egy aranylánc függ, azon pedig egy apró lámpás van. Látszólag csak egy díszítés, azonban igen is sokat jelent ez számára. Ugyanis ez a lámpás generálja az élethűnek tűnő illúzióihoz kellő anyagot, mely sárgás szín füstben materializálódik és kering ártatlanul a levegőben. Ez a sárga szín anyag a füstölők illatához lehet leginkább hasonlítani, annyi eltéréssel, hogy ez külső szemmel is látható. Mindenki az általa kedvelt illatot érzi ki belőle, nem is lehet sejteni, hogy mire fel szolgálhat ez Ryouichi számára. Ez a bizonyos anyag, mivel a levegőben terjeng, így a légutakon keresztül támadja meg a jelenlévőket, egyenest azok érzőidegrendszerben fejtve ki hatását. Ezzel nem csak az illúziók élethű látszatát adja meg, de még tapintásilag és szag terén is teljesen külön életformaként fogatja fel a szenvedő féllel a megidézett dolgokat. Természetesen az illúziókban jártas személyek könnyedén felismerhetik a turpisságot. SHIKAI PARANCSA: Hanashi wo shinasai, Senichiya! (Meséld el kérlek, Ezeregy éjjel!) TÁMADÁSOK: -> Első kívánság ~ 40 rabló Ichiban no negai: Yonjuu-hiki no touzoku... A bűvös szavak megejtése után 40 hozzá egytől egyig megegyező klónok jelennek meg. A klónok egy, a használó által megadott utasítást követnek, amit megidézéskor gondolatban kell kiadnia, hogy ahhoz igazodva cselekedjenek. A klónok hordozzák a lélekenergia lenyomatát, így míg a sima klón technikával csak áttetsző másolatok hozhatóak létre, ezzel a technikával hús vér egyednek megfelelő klónok jelennek meg, melyek rendelkeznek a tulajdonos fizikai erejével és harci tudásával. Az illúziók ellen lévő technikák azonban könnyedén leleplezik, illetve az ilyen képesség terén jártasabb személyek hamar rájönnek, hogy ezek csupán a lámpás által generált anyag hatásával keltek úgymond életre. A 40 klón jelenléte a zanpakuto használattól függ, mely egyedi képesség használat pontonként egy és fél percet jelent. 1 zanpakuto pont: egy és fél perc; 2 zanapkuto pont: három perc; 3 zanpakuto pont: négy és fél perc []. -> Második kívánság ~ Varázsszőnyeg Niban no negai: Mahou no juutan... Ryouichi eme képességnél egy fekete aranyszínben tündöklő illúzió szőnyeget hoz létre. A varázsszőnyeg, mintha teljesen önálló életre kelne, úgy jelenik meg mellette, egy a fegyver lelke által generált személyiséggel dobva az illúzió látszatán. Igaz, beszélni nem tud, csak a mimikákkal képes kifejezni a gondolatait, s ezek is gyakran csúfolódások az ellenfél irányába. A szőnyeg maga arra képes, hogy rácsavarodik az ellenfélre, így lekötve azt, majd az anyagot, mely a lámpás bocsájt ki magából, rajta keresztül közvetlenül áramlik az ellenfél légútjaiba. Eme mód azért hasznos számára, mert sokkal töményebben, mint ami a levegőben megtalálható. Ennek köszönhetően hatása is fokozódik, sokkal jobban elkezd játszani az illető érzékrendszerével. A szenvedő fél, míg az agya azt generálja például, hogy éppen egy tengervízben fuldoklik, addig a külvilágban a szőnyeg szorongatásával keltett méreg anyag okozza a légszomját. E módon nem csak lekötésre alkalmazható, hanem egyszerű lelki terror okozására is kitűnően alkalmas. A szőnyeg van, amikor neveletlenül kihúzza magát a feladata alól, például elbújik, vagy nem engedelmeskedik egy egy utasításnak, de ezzel együtt amennyiben a szenvedő fél látótávolságon belül van, utána küldhető, s nem kell közvetlenül az illető előtt jelen lennie a technika sikerének érdekében. A szófogadatlanság oka a zanpakuto és közte lévő egyensúly hiányát jelenti, mert ha éppen rosszban van a lélekölője lelkével valószínű, hogy a technikát nem képes úgy alkalmazni, ahogy szeretné. Ezt a zanpakuto használat fejlesztésével is ki tudja küszöbölni. A látottak élethűsége és a méreganyag hatása is az egyéni technika pontoktól függ, egyértelműen minél magasabb, annál hatásosabb. A jelenléti idejét is a zanpakutora tett pontok határozzák meg az alábbi módon: 1 zanpakuto pont: két és fél perc; 2 zanpakuto pont: öt perc; 3 zanpakuto pont: hét és fél perc []. Egyszerre csak egy kívánságot képes alkalmazni, az elsőt egyszer, a másodikat kétszer képes használni egy játékon belül. Aktiválásuk korlátjának szabadabbá tétele a zanpakutora tett pontokkal nő (három pontonként +1 alkalmazási lehetőséget kap egy aktiválás után az adott képességekre). 3 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát kétszer; a Varázsszőnyeget háromszor tudja használni; 6 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát háromszor; a Varázsszőnyeget négyszer tudja használni; 9 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát négyszer; a Varázsszőnyeget öször tudja használni.
Pontozás
:
Pontozás
Neve
Pont
Bónusz
Képzettség
Zanjutsu:
2
Képzettség
Hakuda:
5
Képzettség
Kidou:
6
(+2)
Képzettség
Shunpo:
5
(+2)
Képzettség
Zanpakuto:
4
Képzettség