Shihouin Ryouichi 2. Osztag
Hozzászólások száma : 49 Age : 136 Tartózkodási hely : 2. osztag területe, Shihouin birtok Registration date : 2012. Aug. 24. Hírnév : 11
Karakterinformáció Rang: A 2. osztagj tisztje; Névtelen egység tagja Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (8200/15000)
| Tárgy: Shihouin Ryouichi Hétf. Aug. 27, 2012 10:39 pm | |
| A d a t l a p… NÉV: Shihouin Ryouichi (亮一) ~ jelentése: Tiszta első NEM: Férfi KOR: 124 KASZT: Shinigami RANG: 2. osztag tisztje, a Névtelen egység tagja
SZINT: 1. szint LÉLEKENERGIA: 6200 LP TŐKE: 2500 ryou
ELŐTÖRTÉNET: k l i k~SZÍNKÓDOK: Beszéd, gondolat: PaleGreen; háttér: SeaGreenK i n é z e t…- …részletek:
Bőre kreol barna színű, melyhez kitűnően illik sötét szín haja, mely hol rövidre - hol hosszúra van vágva. Egyes hajtincsei végére felfűzve arany és rubin ékszereket szokott viselni. Magas homlokát egy ehhez hasonló fejdísszel kompenzálja. Szemei aranybarna színűek, melyet sötét haja és bőre igencsak kiemel. Fülében zöld szín gyöngyfülbevaló van. Teste edzett, és teljesen normális számára, hogy ezt mutogatja másoknak. Igen magas, majdnem a két métert súrolja. Egyenruhája szolgálat közben az éjféli bőrruhára épül. Egytől – egyig zárt, fekete öltözet, arcát egy kendő takarja, két karján pedig kézvédők vannak. Nadrág része a könnyebb mozgás érdekében lábnál le van szorítva és ott is megtalálható a kézvédőjéhez hasonlatos anyagból épített lábszárvédők. Ruhájának nyaka emelt, kapucni van varrva rá, amiért hosszú haját csak így tudja elfedni. Zanpakutoját derekán, vízszintesen szokta hordani a könnyű elérés érdekében. Edzéseken gyakran látni felső öltözet nélkül, amiért jobb szereti a szabadabb mozgást, ha nem gátolja semmiféle ruhanemű. Ruháján is több helyen látni arany díszeket, melyek hajában és homlokán is fellelhetőek. Szolgálaton kívül szereti viselni a mindenféle díszes, de lazább anyagú, kényelmes kimonokat. J e l l e m…- …részletek:
Ryouichi természete változó, az adandó helyzettől függ. Ugyanis míg szolgálatban roppantul udvarias, betartja az illem legalapvetőbb szabályait, mint egy gáláns úriember, s rendkívül maximalista. Addig szolgálaton kívül s család, illetve baráti társaságban teljesen más oldala bontakozik ki. A valós arca, melyet szolgálat során igyekszik elfedni. A munkán kívül a mai világ szlengjét használja a beszélgetéshez, kitartása alábbhagy, rengeteg félbehagyott dolgot tudhat már a háta mögött. Képtelen spórolni, ha nem lenne póráz kötve rá biztosan őrült módjára szórná el a pénzt és nem csak a fizetését, hanem a ház egész vagyonát. Gyengéi az értékes ékszerek, drága holmik, főleg ha aranyról van szó. Imád szórakozni, kikapcsolódni, kirúgni a hámból és mindenekfelett visszafeleselni. Jellemző rá, hogy rendszerint kihasználja származását, ha arról van szó, azonban ő maga nem szereti teljesíteni ennek követelményeit. Rühelli a nemesi léttel járó fontos dolgokat, például kötelező megjelenéseket és társait. Ezt rendszerint igyekszik elkerülni, ha kell, akár halálos betegséget is szimulál hozzá, hogy kimaradhasson belőle. Mivel még nem igen fogta fel a nemességgel járó feladatok súlyosságát. Z a n p a k u t o…NEVE: Senichiya (Ezeregy éjjel) FAJTÁJA: méreg – illúzió Kinézete: -> Alap külalak... Szokványos katanákkal ellentétben Ryouichi zanpakutoja egy igen díszes ninja-toként testesül meg. Markolatát aranyozott vászon fedi, amin rubin kövek sorakoznak végig díszítésképpen. Tokja fekete, rendkívül egyszerű a benne rejlő fegyverhez képest. A zanpakuto pengéjén fehérarannyal húzódik nonfiguratív hullámminta. Négyszögletű keresztvasa tömör aranyból van. -> Shikai forma... Egy arab tőr, fekete színű pengével és aranyozott markolattal, melynek mentén a homlokánál viselt fejdíszhez hasonlatos minta kúszik végig. A markolat végén egy aranylánc függ, azon pedig egy apró lámpás van. Látszólag csak egy díszítés, azonban igen is sokat jelent ez számára. Ugyanis ez a lámpás generálja az élethűnek tűnő illúzióihoz kellő „anyagot”, mely sárgás szín füstben materializálódik és kering „ártatlanul” a levegőben. Ez a sárga szín anyag a füstölők illatához lehet leginkább hasonlítani, annyi eltéréssel, hogy ez külső szemmel is látható. Mindenki az általa kedvelt illatot érzi ki belőle, nem is lehet sejteni, hogy mire fel szolgálhat ez Ryouichi számára. Ez a bizonyos anyag, mivel a levegőben terjeng, így a légutakon keresztül „támadja” meg a jelenlévőket, egyenest azok érzőidegrendszerben fejtve ki hatását. Ezzel nem csak az illúziók élethű látszatát adja meg, de még tapintásilag és szag terén is teljesen külön életformaként fogatja fel a szenvedő féllel a megidézett dolgokat. Természetesen az illúziókban jártas személyek könnyedén felismerhetik a turpisságot.SHIKAI PARANCSA: Hanashi wo shinasai, Senichiya! (Meséld el kérlek, Ezeregy éjjel!) TÁMADÁSOK: -> Első kívánság ~ 40 rabló – Ichiban no negai: Yonjuu-hiki no touzoku... A bűvös szavak megejtése után 40 hozzá egytől – egyig megegyező „klónok” jelennek meg. A klónok egy, a használó által megadott utasítást követnek, amit megidézéskor gondolatban kell kiadnia, hogy ahhoz igazodva cselekedjenek. A klónok hordozzák a lélekenergia lenyomatát, így míg a sima klón technikával csak áttetsző másolatok hozhatóak létre, ezzel a technikával hús – vér egyednek megfelelő klónok jelennek meg, melyek rendelkeznek a tulajdonos fizikai erejével és harci tudásával. Az illúziók ellen lévő technikák azonban könnyedén leleplezik, illetve az ilyen képesség terén jártasabb személyek hamar rájönnek, hogy ezek csupán a lámpás által generált anyag hatásával keltek úgymond „életre”. A 40 klón jelenléte a zanpakuto használattól függ, mely egyedi képesség használat pontonként egy és fél percet jelent.1 zanpakuto pont: egy és fél perc; 2 zanapkuto pont: három perc; 3 zanpakuto pont: négy és fél perc […].-> Második kívánság ~ Varázsszőnyeg – Niban no negai: Mahou no juutan... Ryouichi eme képességnél egy fekete – aranyszínben tündöklő illúzió szőnyeget hoz létre. A varázsszőnyeg, mintha teljesen önálló életre kelne, úgy jelenik meg mellette, egy a fegyver lelke által generált személyiséggel dobva az illúzió látszatán. Igaz, beszélni nem tud, csak a mimikákkal képes kifejezni a gondolatait, s ezek is gyakran csúfolódások az ellenfél irányába. A szőnyeg maga arra képes, hogy rácsavarodik az ellenfélre, így lekötve azt, majd az anyagot, mely a lámpás bocsájt ki magából, rajta keresztül közvetlenül áramlik az ellenfél légútjaiba. Eme mód azért hasznos számára, mert sokkal töményebben, mint ami a levegőben megtalálható. Ennek köszönhetően hatása is fokozódik, sokkal jobban elkezd játszani az illető érzékrendszerével. A szenvedő fél, míg az agya azt generálja például, hogy éppen egy tengervízben fuldoklik, addig a külvilágban a szőnyeg szorongatásával keltett méreg anyag okozza a légszomját. E módon nem csak lekötésre alkalmazható, hanem egyszerű lelki terror okozására is kitűnően alkalmas. A szőnyeg van, amikor neveletlenül kihúzza magát a feladata alól, például elbújik, vagy nem engedelmeskedik egy – egy utasításnak, de ezzel együtt amennyiben a szenvedő fél látótávolságon belül van, utána küldhető, s nem kell közvetlenül az illető előtt jelen lennie a technika sikerének érdekében. A szófogadatlanság oka a zanpakuto és közte lévő „egyensúly” hiányát jelenti, mert ha éppen rosszban van a lélekölője lelkével valószínű, hogy a technikát nem képes úgy alkalmazni, ahogy szeretné. Ezt a zanpakuto használat fejlesztésével is ki tudja küszöbölni. A látottak élethűsége és a méreganyag hatása is az egyéni technika pontoktól függ, egyértelműen minél magasabb, annál hatásosabb. A jelenléti idejét is a zanpakutora tett pontok határozzák meg az alábbi módon: 1 zanpakuto pont: két és fél perc; 2 zanpakuto pont: öt perc; 3 zanpakuto pont: hét és fél perc […].Egyszerre csak egy kívánságot képes alkalmazni, az elsőt egyszer, a másodikat kétszer képes használni egy játékon belül. Aktiválásuk korlátjának szabadabbá tétele a zanpakutora tett pontokkal nő (három pontonként +1 alkalmazási lehetőséget kap egy aktiválás után az adott képességekre).3 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát kétszer; a Varázsszőnyeget háromszor tudja használni; 6 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát háromszor; a Varázsszőnyeget négyszer tudja használni; 9 zanpakuto pont: A 40 rabló technikát négyszer; a Varázsszőnyeget öször tudja használni.T e c h n i k á k…- ...alap:
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívül gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- ...bakudou:
Japán név: Bakudou 1.: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 4.: Hainawa Magyar név: Kúszókötél Leírás: Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 9.: Geki Magyar név: Csapás Leírás: A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. ~ Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 12.: Fushibi Magyar név: Rejtőzködő kitörés Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 26.: Kyokkou Magyar név: Görbült fény Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi. Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Bakudou 39.: Enkosen Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 61.: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. ~ Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 63.: Sajou Sabaku Magyar név: Fogságba ejtő szalagok Leírás: Az ellenfélre vastag lánc tekeredik nyaktól lefelé. Kidou képzettség: 5 pont
Japán név: Bakudou 77.: Tenteikuura Magyar név: A selyemlevegő mennyei riksái Leírás: Segítségével üzenetet lehet küldeni közvetlenül a kiválasztott célszemély(ek) fejébe. ~ Idézés: Fekete és fehér hálót szőnek. Huszonkét híd, hatvanhat korona és öv. Lábnyomok, távoli mennydörgés, éles csúcsok, elnyel a föld, elrejtve az éjszakában, felhők tengere, kék vonal. Formálj kört és repülj a mennyországon keresztül. Kidou képzettség: 5 pont
- ...hadou:
Japán név: Hadou 31.: Shakkahou Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. ~ Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Kidou képzettség: 1 pont
- ...sima kidou:
Japán név: Kuukanten'i Magyar név: Térbeli elmozdítás Leírás: A technika használatával egy adott objektum vagy akár aktív kidou technika helyzetét lehet áthelyezni. Kidou képzettség: 4 pont
- ...hakuda:
Japán név: Kuchinuki Magyar név: Dugóhúzó Leírás: A levegőbe felugorva szélsebes pörgésbe kezd a technika használója, majd az így szerzett lendületet felhasználva rúgja meg az ellenfelét. A forgás közben szerzett erőtöbbletnek köszönhetően akár vékony, törékeny alkattal is hatásos lehet a technika, mely elég erős ahhoz, hogy akár méterekre is elrepítse a szenvedő felet. Hakuda képzettség: 5 pont
- ...shunpo:
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Shunpo képzettség: 1 pont
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Shunpo képzettség: 3 pont
- ...vegyes:
Japán név: Ashige Magyar név: Rúgás Leírás: Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken. Hakuda képzettség: 5 pont Shunpo képzettség: 3 pont E s z k ö z ö k…- ...lista:
Japán név: Kidou ampu Magyar név: Kidou Erősítő Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. ~ Hatás: Minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad.
Japán név: Juuniji hikaku benjo Magyar név: Éjféli bőrruha Leírás: Egy fekete színű, magasított nyakkal rendelkező kezes - lábas ruha, mely tapad a testre. Növeli az alany mozgásának könnyedségét, és olyan kisugárzással bír, mely csökkenti a sebezhetőséget- kisebb ellenállást fejt ki a közelgő penge hatására. ~ Hatás: minden második shunpo pont után ad +1 pont shunpo képzettséget. Így egy 6 shunpo képzettséggel rendelkező shinigami a ruha viselése miatt egy 9 shunpo képzettséggel rendelkező shinigami sebességét éri el. Maximum +3 pontot ad. K a s s z a...- -> beszerzések:
+ 7000 ryou (kezdés)+ 2. osztagosoknak ingyenes eszköz (Éjféli bőrruha)+ 1000 lp (a Genki Takashi által tartott zanapkuto edzésen elért teljesítésért)+ 200 lp és 2500 ryou (a Lucas Miridiennel folytatott küzdőteres játékért járó jutalom)
- <- kiadások:
- Öt választható technika (Kyokkou, Rikujoukourou, Utsusemi, Senka) - Öt ingyen kidou technika volt Kidoushuu osztagos lévén (Kuukanten'i, Shakkahou, Hainawa, Tenteikuura, Sajou Sabaku) - 1500 (Ashige) - 1500 (Kuchinuki) - 500 (Bakudou 1.: Sai) - 1000 (Bakudou 9.: Geki) - 1000 (Bakudou 12.: Fushibi) - 500 (Bakudou 39.: Enkosen) - 1000 (Kidou ampu)
Utolsó módosítás időpontja: 2012.03.27.
A hozzászólást Shihouin Ryouichi összesen 6 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Márc. 27, 2013 5:41 am-kor. |
|