-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Kojiro Kuroda

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Kojiro Kuroda
Shinigami
Shinigami
Kojiro Kuroda

Férfi
Cancer Cat
Hozzászólások száma : 204
Age : 36
Registration date : 2011. Mar. 09.
Hírnév : 17

Karakterinformáció
Rang: -
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Kojiro Kuroda Cl0te15900/30000Kojiro Kuroda 29y5sib  (15900/30000)

Kojiro Kuroda _
TémanyitásTárgy: Kojiro Kuroda   Kojiro Kuroda EmptyCsüt. Márc. 10, 2011 8:21 am

NÉV: Kojiro Kuroda
SZINT: 2
LÉLEKENERGIA: 15.900
PÉNZ:900 ryou
KIDUO: Alap technikák
Spoiler:

Spoiler:

~ Zanpaktou

Neve: Denryuu / Villámsárkány/
Fajtája: Villám
Shikai parancsa: Donare, Denryuu /Kiálts, Villámsárkány/
Shikai kinézette: Méretre átlagos marad, annyiban változik meg, hogy a keresztvas kör alakú lesz, és aranyszínű. A markolatán egy sárkány mintája alakul ki, és a markolat vége felveszi a sárkány fejének a formáját. A pengéjén pedig két villám minta jelen meg.

Támadások:
Idake, Ryuushita/Öleld, sárkánynyelv/. A támadás lényege, hogy a pengén felizzik a két villám, és körbeölelik a kardot. Majd egyesül a két villám, és elfoglalják a penge helyét. Okozva elég fájdalmas élményt annak, akit megsebez vele. Két féle módon tud vele harcolni, a hagyományos értelembe vett vívás mellett képes a gondolatával irányítani a villámot egy 10 méteres körben. Nyújtani, zsugorítani, oldalra mozgatni.

Shinotsuke, Ryuunamida /Zuhogjatok, sárkánykönnynek/. A támadás nevének elhangzása utána, a kard pengéje több ezer apró kék tűre emlékeztető darabra esik szét, amiket Kojiro a gondolatával képes irányítani. Védekezni vagy támadni is lehet vele. Önmagukban a „tűk” nem túl ártalmasak, apró kis elektromos sebzést okoznak, és a vágásuk se túl nagy, felületi sérülés. De éppen ezért válik szét több ezer darabra. Nagy mennyiségben már komoly sérülést képes okozni vele.


Miyare,rryuugan/ Bámulj, sárkányszem/: A zanpaktou pengéjének két oldalán, és élén 1-1 villám kúszik végig, majd a hegyben összeállnak, és egy futball labda méretű gömbbé állnak össze. A gömb belsejében egy ”mag”van, amiből 6 darab kisebb villám áll ki. Ezek a villámok a gömb oldalából kijönnek, amikor az elhagyja a zanpaktout. A villámok 1 méter hosszúak és közepükön némileg görbülnek. Haladás közben folyamatosan pörög a szem, így a villámok is. Ha a villámok egy élőlénnyel kereszteződnek, akkor azt elég fájdalmas áramütés éri, és elektromos égési sérülés. Mivel forog az egész, fent áll a veszélye annak is, hogy többször is eltalálhatja a villámok egyike. Ám ha élettelen tárggyal, akkor abban megakadhat, de ha nem egy zanpaktou, vagy valami reiatsu alapú eszköz, akkor azt keresztül vágja. Telitalálat esetén pedig egy elektromos robbanás következik be, és mivel ehhez az szükséges, hogy maga a gömb találjon, így a kiálló villámok is elfogják találni az áldozatot.
A villámok állását úgy tudja befolyásolni, hogy hogyan vágott a pengével. A gömb, és forgás gyorsasága a használó gyorsaságától függ. Jelenleg 2 gömböt képes létrehozni, közvetlen egymás után. Minden 5.000 LP után egy újabbat tud létrehozni.

Zanpaktou emberként

Nem teljesen ide tartozik, de egy Takeoval átmúlatott éjszaka után ezt találta a mellkasára tetoválva: http://humor.gunaxin.com/wp-content/gallery/devil-tattoos/coop-devil-tattoo-m1.jpg

emberként

Bankai:
Név: Shoukyaku! Kaminari Ryuu. /Rombolj! Mennydörgés Sárkánya.
A zanpakutou markolata felüvölt, pengéjéről a két villám leválik és Kojiro teste körül kezd el cikázni. A maradék pedig szétrobban, több ezer apró kis villámra, amik csatlakoznak a villámokhoz, és Kojiro körül, folyamatosan mozgásban vannak, bár védelmi funkciót nem töltenek be. A bankai technikáihoz ezeket használja fel, ha elfogynának, hamar újratermelődnek.

Támadások: Bengonin /Védő: Bankai állapotban felépít egy burkot maga körül, ami védekezésre szolgál. Még aktív ez a technika, addig nem képes a lélekölőjével támadni, csak is más shinigami technikákkal. Ha ilyenkor támadják meg, közelharcban, akkor a támadó félt az érintkezés pillanatában megsebzi a villám. Démonmágia esetén pedig csak levédi, és elemészti a támadást.
A pajzs erősségét befolyásolja a zanpakutoura rakott pontok mennyisége. Minél több van rajta, annál erősebb. Áttörésénél pedig az ellenfél képzettsége számít a kidouk, zanjutsu vagy hakuda terén. Ha kevesebb, mint Kojiro zanpakutou képzettsége, akkor le tudta védeni a támadást, közelharc esetén, pedig megsebezni a támadót, minél alacsonyabb a képzettség, annál nagyobb a sérülés, ami éri. Ha a ráfordított pontok mennyisége megegyező, akkor sikerült levédeni a támadást. Minél nagyobb a másik fél képzettsége, annál egyszerűbben tud áttörni a pajzson, közelharcnál pedig, a sérülés is elenyésző, 6 pontos eltérésnél pedig már semmi káros hatással nincs a támadóra. A pajzs maximum 20-as erősségű lehet.

Arashi/Vihar: Az ujjai végéből kiinduló villám, ami pár centi után eggyé válik. Ez leginkább távolsági harcokra való támadás. Találat esetén égési sérülést okoz, és természetesen egy villámcsapás következményeit is magával hozza, a képen is működik, tehát védekezni is úgy lehet ellene. Zanpakutouval történő védekezés esetén az befolyásolja, hogy sikerült, vagy se, hogy mennyi eltérés van Kojiro zanpakutou és a másik fél zanpakutou pontozása közt, kidou esetén az ellenfél kidou pontozása számít. Az, hogy mennyire messzire képes vele támadni, az is a zanpakutou pontozásától függ, és attól, hogy Kojiro ezen a távon belül, mennyire akar elérni. Ha szükséges, akár kardként is használhatja. Minden pont 2 métert jelent. Jelenleg 22 méterre tud vele támadni.

Kachuu/ Örvény: Kojiro létrehoz egy robbanást, egy bizonyos sugarú körben, amit a zanpakutoura költött pontok befolyásolnak, minden pont 1 métert jelent. Az időtartamát szintén az befolyásolja, minden 2 pont, amit a zanpakutoura költött 1 másodpercet jelent. A robbanáson belüli körben a növények és a talaj is megperzselődik, az elektromos tárgyak kiégnek, az élőlényeket pedig olyan hatás éri, mint egy villámcsapás esetén, csak valamivel intenzívebb, mivel a körön belül folyamatosan éri ez a hatás. Védekezni ellene hatékonyan pajzsokkal lehet. Feltéve, ha a kidou pontozás nagyobb Kojiro zanpakutou pontjainál.

Szerk:2013. Június. 19


A hozzászólást Kojiro Kuroda összesen 18 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Aug. 29, 2013 8:43 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Kojiro Kuroda _
TémanyitásTárgy: Re: Kojiro Kuroda   Kojiro Kuroda EmptyHétf. Május 02, 2011 3:37 am

Összesen: 39 pont
  • 31 pont az LP után
  • 5 pont automatikusan minden képzettséghez
  • 3 pont bónusz Gotei 13-hoz való tartozás miatt
  • 2 pont bónusz Shunpora, ha viseli az éjféli bőrruhát (tárgyi bónusz)


Képzettség
123456789101112131415161718192021222324
Zanjutsu
Hakuda
Kidou
Shunpo
Zanpakuto
Vissza az elejére Go down
 

Kojiro Kuroda

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-