Kojiro Kuroda Shinigami
Hozzászólások száma : 204 Age : 37 Registration date : 2011. Mar. 09. Hírnév : 17
Karakterinformáció Rang: - Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (15900/30000)
| Tárgy: Kojiro Kuroda Csüt. Márc. 10, 2011 8:21 am | |
| NÉV: Kojiro Kuroda SZINT: 2 LÉLEKENERGIA: 15.900 PÉNZ:900 ryou KIDUO: Alap technikák
- Spoiler:
Választottak
Japán név: Hadou 01: Shou Magyar név: Döfés Leírás: A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val.
Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám szerű, erőteljes támadás.
Japán név: Hadou 33: Soukatsui Magyar név: Pusztító kék tűz Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából
Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami meggátolja a mozgást.
Japán név: Bakudou 39: Enkosen Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait.
Megvettek
Japán név: Bakudou 04: Hainawa Magyar név: Kúszókötél Leírás: Egy lélekenergia-kötél, ami a célpont karjait kötözi össze. Ár: 1.000 ryou Lélekenergia: 5.000
Japán név: Bakudou 70: Meimei Kamen Magyar név: Láthatatlan álca Leírás: A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat. Ideális megfigyelő küldetéseken. Ár: 1.000 ryou Lélekenergia: 5.000
Japán név: Hadou 44: Kokutan Kou Magyar név: Fekete kéz Leírás: Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen. Ár: 1.500 ryou Lélekenergia: 5.000
- Spoiler:
Japán név: Oni Dekopin Magyar név: Ördögi pöckölés Leírás: Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot. Pusztakezes harc: 5 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Tesshou Magyar név: Vasököl Leírás: Nyitott, megfeszített tenyérrel, szorosan összezárt ujjakkal végrehajtandó ütés. Megfelelő használat esetén, azaz ha a tenyér tövével talál a használója és kellő erőt visz bele, egy közönséges lidércet akár egyetlen csapással is ki lehet ütni vele. Pusztakezes harc: 5 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Raiouken Magyar név: Viharkirály ökle Leírás: Viharos gyorsasággal végrehajtott ütések sorozata. Hátránya, hogy a gyorsasága miatt csak egy pontba érkezhetnek a pofonok, ám az adott testrészben okozott kár azért kárpótol valamelyest, ha a támadás sikeres. Pusztakezes harc: 6 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Ashige Magyar név: Rúgás Leírás: Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken. Pusztakezes harc: 5 pont Helyváltoztató képesség: 3 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Kuchinuki Magyar név: Dugóhúzó Leírás: A levegőbe felugorva szélsebes pörgésbe kezd a technika használója, majd az így szerzett lendületet felhasználva rúgja meg az ellenfelét. A forgás közben szerzett erőtöbbletnek köszönhetően akár vékony, törékeny alkattal is hatásos lehet a technika, mely elég erős ahhoz, hogy akár méterekre is elrepítse a szenvedő felet. Pusztakezes harc: 5 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Akkusu kikku Magyar név: Balta rúgás Leírás: A technika használója lélekenergiát koncentrál a sarkába miközben kinyújtva a feje fölé emeli a lábát, és így sújt le. Ezzel a rúgással helyesen kivitelezve akár csontot is lehet törni. Pusztakezes harc: 6 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Mujun Magyar név: Belső ellentmondás Leírás: Magas szintű technika. A használó alulról feltörve egy ujjal megcéloz egy adott területet, ezt követően az ujj hegyén megjelenő reiatsu az ütés során behatással van a belső idegekre. Számtalan inger megindul az agy felé és a legközelebbre eső belső szerv működését blokkolja egy időre. Azonban ha az ütés a tarkón ér, az ellenfél kómába esik. Pusztakezes harc: 7 pont Ár: 2.000 ryou
Japán: Raikou no heki Magyar: Villám-szúrás Leírás: A zanjutsu technika többször is szerepelt a különböző párbajokban, például Ichimaru ezt használta Hitsugaya ellen a párbajuk során, illetve Ulquiorra is valami hasonlót használt Ichigo ellen. Ránézésre úgy tűnik, mintha a használó kardjából és kardot tartó kezéből/kezeiből több lenne, valójában ez azért van, mert gyors egymásutánban több szúrást hajt végre, akár tucatnyit is másodpercenként. A fegyverforgatás mellett valószínű helyváltoztató képességet is igényel a használata. Fegyverhasználat: 5 pont Helyváltoztató képzettség: 8 pont Ár: 2.000 ryou
~ Zanpaktou
Neve: Denryuu / Villámsárkány/ Fajtája: Villám Shikai parancsa: Donare, Denryuu /Kiálts, Villámsárkány/ Shikai kinézette: Méretre átlagos marad, annyiban változik meg, hogy a keresztvas kör alakú lesz, és aranyszínű. A markolatán egy sárkány mintája alakul ki, és a markolat vége felveszi a sárkány fejének a formáját. A pengéjén pedig két villám minta jelen meg.
Támadások: Idake, Ryuushita/Öleld, sárkánynyelv/. A támadás lényege, hogy a pengén felizzik a két villám, és körbeölelik a kardot. Majd egyesül a két villám, és elfoglalják a penge helyét. Okozva elég fájdalmas élményt annak, akit megsebez vele. Két féle módon tud vele harcolni, a hagyományos értelembe vett vívás mellett képes a gondolatával irányítani a villámot egy 10 méteres körben. Nyújtani, zsugorítani, oldalra mozgatni.
Shinotsuke, Ryuunamida /Zuhogjatok, sárkánykönnynek/. A támadás nevének elhangzása utána, a kard pengéje több ezer apró kék tűre emlékeztető darabra esik szét, amiket Kojiro a gondolatával képes irányítani. Védekezni vagy támadni is lehet vele. Önmagukban a „tűk” nem túl ártalmasak, apró kis elektromos sebzést okoznak, és a vágásuk se túl nagy, felületi sérülés. De éppen ezért válik szét több ezer darabra. Nagy mennyiségben már komoly sérülést képes okozni vele.
Miyare,rryuugan/ Bámulj, sárkányszem/: A zanpaktou pengéjének két oldalán, és élén 1-1 villám kúszik végig, majd a hegyben összeállnak, és egy futball labda méretű gömbbé állnak össze. A gömb belsejében egy ”mag”van, amiből 6 darab kisebb villám áll ki. Ezek a villámok a gömb oldalából kijönnek, amikor az elhagyja a zanpaktout. A villámok 1 méter hosszúak és közepükön némileg görbülnek. Haladás közben folyamatosan pörög a szem, így a villámok is. Ha a villámok egy élőlénnyel kereszteződnek, akkor azt elég fájdalmas áramütés éri, és elektromos égési sérülés. Mivel forog az egész, fent áll a veszélye annak is, hogy többször is eltalálhatja a villámok egyike. Ám ha élettelen tárggyal, akkor abban megakadhat, de ha nem egy zanpaktou, vagy valami reiatsu alapú eszköz, akkor azt keresztül vágja. Telitalálat esetén pedig egy elektromos robbanás következik be, és mivel ehhez az szükséges, hogy maga a gömb találjon, így a kiálló villámok is elfogják találni az áldozatot. A villámok állását úgy tudja befolyásolni, hogy hogyan vágott a pengével. A gömb, és forgás gyorsasága a használó gyorsaságától függ. Jelenleg 2 gömböt képes létrehozni, közvetlen egymás után. Minden 5.000 LP után egy újabbat tud létrehozni.
Zanpaktou emberként
Nem teljesen ide tartozik, de egy Takeoval átmúlatott éjszaka után ezt találta a mellkasára tetoválva: http://humor.gunaxin.com/wp-content/gallery/devil-tattoos/coop-devil-tattoo-m1.jpg
emberként
Bankai: Név: Shoukyaku! Kaminari Ryuu. /Rombolj! Mennydörgés Sárkánya. A zanpakutou markolata felüvölt, pengéjéről a két villám leválik és Kojiro teste körül kezd el cikázni. A maradék pedig szétrobban, több ezer apró kis villámra, amik csatlakoznak a villámokhoz, és Kojiro körül, folyamatosan mozgásban vannak, bár védelmi funkciót nem töltenek be. A bankai technikáihoz ezeket használja fel, ha elfogynának, hamar újratermelődnek.
Támadások: Bengonin /Védő: Bankai állapotban felépít egy burkot maga körül, ami védekezésre szolgál. Még aktív ez a technika, addig nem képes a lélekölőjével támadni, csak is más shinigami technikákkal. Ha ilyenkor támadják meg, közelharcban, akkor a támadó félt az érintkezés pillanatában megsebzi a villám. Démonmágia esetén pedig csak levédi, és elemészti a támadást. A pajzs erősségét befolyásolja a zanpakutoura rakott pontok mennyisége. Minél több van rajta, annál erősebb. Áttörésénél pedig az ellenfél képzettsége számít a kidouk, zanjutsu vagy hakuda terén. Ha kevesebb, mint Kojiro zanpakutou képzettsége, akkor le tudta védeni a támadást, közelharc esetén, pedig megsebezni a támadót, minél alacsonyabb a képzettség, annál nagyobb a sérülés, ami éri. Ha a ráfordított pontok mennyisége megegyező, akkor sikerült levédeni a támadást. Minél nagyobb a másik fél képzettsége, annál egyszerűbben tud áttörni a pajzson, közelharcnál pedig, a sérülés is elenyésző, 6 pontos eltérésnél pedig már semmi káros hatással nincs a támadóra. A pajzs maximum 20-as erősségű lehet.
Arashi/Vihar: Az ujjai végéből kiinduló villám, ami pár centi után eggyé válik. Ez leginkább távolsági harcokra való támadás. Találat esetén égési sérülést okoz, és természetesen egy villámcsapás következményeit is magával hozza, a képen is működik, tehát védekezni is úgy lehet ellene. Zanpakutouval történő védekezés esetén az befolyásolja, hogy sikerült, vagy se, hogy mennyi eltérés van Kojiro zanpakutou és a másik fél zanpakutou pontozása közt, kidou esetén az ellenfél kidou pontozása számít. Az, hogy mennyire messzire képes vele támadni, az is a zanpakutou pontozásától függ, és attól, hogy Kojiro ezen a távon belül, mennyire akar elérni. Ha szükséges, akár kardként is használhatja. Minden pont 2 métert jelent. Jelenleg 22 méterre tud vele támadni.
Kachuu/ Örvény: Kojiro létrehoz egy robbanást, egy bizonyos sugarú körben, amit a zanpakutoura költött pontok befolyásolnak, minden pont 1 métert jelent. Az időtartamát szintén az befolyásolja, minden 2 pont, amit a zanpakutoura költött 1 másodpercet jelent. A robbanáson belüli körben a növények és a talaj is megperzselődik, az elektromos tárgyak kiégnek, az élőlényeket pedig olyan hatás éri, mint egy villámcsapás esetén, csak valamivel intenzívebb, mivel a körön belül folyamatosan éri ez a hatás. Védekezni ellene hatékonyan pajzsokkal lehet. Feltéve, ha a kidou pontozás nagyobb Kojiro zanpakutou pontjainál.
Szerk:2013. Június. 19
A hozzászólást Kojiro Kuroda összesen 18 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Aug. 29, 2013 8:43 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Kojiro Kuroda Hétf. Május 02, 2011 3:37 am | |
| Összesen: 39 pont
- 31 pont az LP után
- 5 pont automatikusan minden képzettséghez
- 3 pont bónusz Gotei 13-hoz való tartozás miatt
- 2 pont bónusz Shunpora, ha viseli az éjféli bőrruhát (tárgyi bónusz)
Képzettség | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Zanjutsu | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | Hakuda | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | Kidou | ● | ● | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | Shunpo | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | Zanpakuto | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
|
|