Chiruochiba Airisu 4. Osztag
Hozzászólások száma : 202 Age : 118 Tartózkodási hely : Talpa és haja között. Registration date : 2012. Feb. 01. Hírnév : 2
Karakterinformáció Rang: Kapitány Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (17600/30000)
| Tárgy: Chiruochiba Airisu Csüt. Feb. 02, 2012 5:03 am | |
| ~ AdatlapNév: Chiruochiba (Hulló falevél) Airisu (Írisz/Nőszirom) Nem: Férfi Kaszt: shinigami Hovatartozás: Shinigami Férfiegylet, Vanília Fan Egylet, A Kardok és Rózsák egylete Rang: a 4. osztag Kapitánya Születési idő: 1906.IV.06. Látszólagos kor: 21Szint: 2 Lélekenergia: 16500 LP Tőke: 4000 ryou Kinézet: Úgy 176 cm magas. A haja fekete színben pompázik, rövid, kb. 5 cm-s lehet és nem hord különösebb frizurát, hanem engedi szabadon lengeni, bár néha kócos, mivel van, hogy napokig nem találja a fésűjét. Szeme szintén fekete, akára haja. Bőre világos, majdnem sápadt, pedig nem kerülte a napfényt sose. Mindig az egyenruháját hordja. Jellem: Csendes, kicsit talán gyerekes, így a gyerekesebb poénokat részesíti előnyben. Nem szereti, ha bántania kell másokat. Figyelmes, figyel a környezetére, mások szavára, hogy hova lép. Tisztelet tudó mindenkivel szemben, és segítő kész, főképpen, ha megkérik valamire. Barátaival, társaival szemben, becsületes, de hogy másokat védjen akár az igazság megferdítésére is képes. Jó felfogó képességű, hamar megérti a dolgokat. A nála fiatalabbakat, gyengébbeket védelmezi, Sakura és Akira példáját követve. ~ Zanpakuto/képesség Neve: Ginyuushijin to Samuraikatagi / Bárd és Szamuráj lélek Fajtája: kidou (asszem) ~ Shikai Shikai parancsa: Ohisama wa nemurikomu. / A nap mélyen alszik. Otsukisama wa warau. / A hold mosolyog Biwa wa kurayami o uchihorobosu! / A lant elpusztítja a sötétséget! Shikai kinézete: Airisu háta mögött a földtől úgy egy méterre lebegő kétméterszer kétméteres lant lebeg, ami áttetszően ragyog, s zanpakutou húrral rendelkezik. Támadások: Tamashii kakyoku / Lélek dallam: Airisu ahogy kimondja a "támadás" nevét lehunyja a szemét, tenyereit a mellkasánál össze teszi és koncentrálni kezd. Halk, lágy lant játék lesz hallható, ki hallja nyugodtabb lesz és Airisu környezetében (zanpakutou*1,5 méter) lévő sérültek elkezdenek gyógyulni. 24 óránként csak zanpakutou+kidou alkalmanként használhatja. Ha többször akarja használni, akkor csupán a nyugtató dallamok hangoznak fel, a gyógyító hatás elmarad.- Tamashii kakyoku gyógyereje:
1-3 zanpakutou szinten felületi sérüléseket 3/zanpakutou perc alatt gyógyít, a komolyabbak sérülések gyógyulási idejét maximum csak kétszeresére gyorsítja fel, ha felgyorsítja. És a reitsut (zanpakutou*8 )%/perc sebességgel regenerálja.(De maximum fölé nem viszi) 4-6 zanpakutou szinten már mélyebb sebeket és "egyszerűbb" töréseket hoz helyre 30/zanpakutou perc alatt, a felületi sérülések jóformán azonnal begyógyulnak, szilánkos törést 60/zanpakutou perc alatt hoz helyre, a bonyolultabb, komolyabb sérülések gyógyulásának idejét meg kétszerezi. És a reitsut ((zanpakutou/2)*10)%/perc sebességgel regenerálja.(De maximum fölé nem viszi) 7-9 zanpakutou szinten már mélyebb sebeket és "egyszerűbb" töréseket hoz helyre 18/zanpakutou perc alatt, a felületi sérülések jóformán azonnal begyógyulnak, szilánkos törést 30/zanpakutou perc alatt hoz helyre, a bonyolultabb, komolyabb sérülések gyógyulásának idejét meg kétszerezi. És a reitsut ((zanpakutou/2)*15)%/perc sebességgel regenerálja.(De maximum fölé nem viszi) Namida kakyoku / Könny dallam: Airisu bal karja mellett a lant húrjainak, vagyis a zanpakutou pontjainak megfelelő számú energiakatana jelenik meg, s ekkor egy könnyfakasztóan szomorú dallam lesz hallható. Ezeket külön-külön is használhatja, de hogyha a legfelső markolatát nyitott tenyérrel rátolja az alatta lévőre, s ekkor egy katanává olvad össze az összes, s ilyenkor a sebzéshez hozzá járul a zanpakutou pontok fele is, viszont a technika második felhasználását még nem ismeri Airisu.- kikötések a Namakida kakyoku technikához:
A technika alkalmazása elején Airisunak el kell döntenie, hogy melyik módon kívánja használni, mivel, hogyha egy energia katanát elvett, azután már nem egyesítheti a katanákat. A zanpakuou pontok felét Airisu csak sebzésre kapja meg, tehát nem lesz jobb kendos, kard forgató, csupán sebzési bónuszt kap. Jinketsukakyoku (Hősdal) Leírása: A kezeimen fehér kesztyűk jelennek meg. Képes vagyok a tenyerem elé tenyér méretű reiatsu lantot idézni, ami gyógyerejű. Kettő féleképpen lehet felhasználni: 1. Hogyha a kezemet úgy tartom, mintha a shakkahou technikát használnám, viszont itt egy tenyérnyi lantot idézek meg, s azt lövöm a célpontra, s a lant a célpont feje felett fog lebegni, addig, amíg vagy kettő-öt könnyebb sérülése nem gyógyult meg, vagy egy súlyosabb, de legfeljebb egy fertályórán át. (Nem lehet előre tudni, hogy mennyi és milyen fajta sérülést kezd el gyógyítani.) Tamashii kakyoku technikával megegyező gyorsasággal gyógyít. 2. A kettő kézfejemet egymásra helyezem, s úgy idézem meg a reiatsu lantot, aztán a sérült felület fölé viszem, s azt a területet Tamashii kakyoku-technikánál 3x gyorsabban gyógyítja. Mind a kettő alkalmazási módot legfeljebb zanpakutouszor lehet használni zanpakutou*3 percenként.~ BankaiNeve: Biwafutago (Lantiker) Kinézet: Egyenruhám teljesen megváltozik, fekete helyett világoskék alapú lesz, amin piros, sárga, lila színekben különböző minták láthatóak, valamint a szegélyek fehér helyett világoszöldek lesznek. A hajam a fejem tetejére lesz kötve, s egy lantot ábrázoló fej/haj dísz van ott. Valamint egy sápadt zöld színű páncélos, vörös maszkú samurai jelenik meg mellettem, akinek a kezében egy tachi van, minek a tsuba-ja lant formájú. Képesség: A samurai, aki megjelenik mellettem, ő az egyik zanpakutou szellemem, Samuraikatagi, aki az egyetlen támadó technikáért felelős, viszont amiért megidéződik, ezért nem vagyok képes az általa biztosított technikát alkalmazni. Ennek az előnye az, hogy ameddig gyógyítok, vagy bármit csinálok, addig Samuraikatagi harcol, vagyis védi engem, minket. Ellenben bankaiban elég a kezemet egy seb, sérülés fölé helyeznem, s máris tudom, hogy mi okozta azt.- Samuraikatagi harci képessége:
Nem haladhatják meg a 24 pontot Zanjutsu: Airisu zanjutsuja+zanjutsu/3(lefelé kerekítve) Hakuda: Airisu hakudaja+hakuda/3(lefelé kerekítve) Shunpo: Airisu shunpoja Kidou, ami csupán a kötések feloldására használható: Airisu kidouja ~ Technikák/eszközök- Alapok:
- Japán név: Shunpo
Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- Japán név: Konsou
Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
- 4. osztagos/gyógyító:
- Japán név: Keikatsu
Magyar név: Megsegített győztes Leírás: Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Goyougai
Magyar név: Ötfalú fenntartó fedezék Leírás: Ötszögletű narancsszínű erőtér, mellyel stabilan lehet tartani egy súlyos sérült állapotát amíg segítség nem érkezik. Kidou képzettség: 6 pont
- Japán név: Nabiku ágy
Magyar név: Lebegtető ágy Leírás: Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen sújtalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Shikenhou
Magyar név: Elemzés Leírás: Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Bakudou 59: Kurenai ribon
Magyar név: Mélyvörös szalag Leírás: Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. Kidou képzettség: 3 pont
- Japán név: Bakudou 74: Kohaku Enjintou
Magyar név: Lélek Szike Leírás: Ezt a technikát elsősorban akkor használják, ha a csatatéren gyors operációt kell végrehajtani. A használó erős lélek energiát hoz létre a keze körül, ami képes keresztül vágni az izmokon, artériákon és akár csontokat is törhet anélkül, hogy ténylegesen megvágná a bőrét a páciensnek. Támadásként is lehet használni. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Neonranpu gurabu
Magyar név: Neonfényű kesztyű Leírás: A név elhangzása után a felhasználó kezét valóban egy neonzölden világító kesztyű jelenik meg, mely segítségével lélekenergiát képesek elszívni - persze nem világrengető mennyiségben - az alanyból, hogy szükség esetén másba juttathassák. Kidou képzettség: 3 pont
- Japán név: Meiyu
Magyar név: Ragyogó gyógyítás Leírás: Ez a gyógyító technika lehetővé teszi öt sérült gyógyítását egyszerre egy kis területen belül. Kidou képzettség: 9 pont
- Japán név: Washiboushi
Magyar név: Sasszem Leírás: A név elmondása után a felhasználó látása megerősödik, úgymond, rövid ideig képes lesz "felnagyítani" az alany testének felületeit, hogy akár a legapróbb sérüléseket is észrevegye. Kidou képzettség: 2 pont
- Japán név: Kaisou
Magyar név: Rangsor Leírás: Ezt a technikát több súlyos sérült esetén érdemes használni, mivel egy 1-től 10-ig terjedő speciális skálán megállapítja mennyire súlyosak az egyének sérülései, és még mennyi időt bírnának ki ellátás nélkül a sebesültek. Ha egyszerre kell ellátni mondjuk 5 vagy több embert, akkor a technika segítségével képesek azonnal megtalálni a legrosszabb állapotban lévőt. Valamint további előnye, hogy az alkalmazó lélekenergiájának erősségétől fűggően képes a többi sebesültet is kis mértékben gyógyítani. Kidou képzettség: 6 pont
- Japán név: Kara
Magyar név: Burok Leírás: Ezt a technikát súlyosabb mérgezéses eseteknél használják csak, de megvan a maga veszélye is. A technika a testbe jutott mérget képes összegyűjteni, valamint egy különleges burkon belül elraktározni. Ez a burok semlegesíti is a mérget, de ahhoz több napnyi időre van szüksége, és az alatt nem érheti sérülés, vagy egyszerűen kipukkad újra szétengedve tartalmát. Másik hátulütője, hogy a test nem bírja ki túl sokszor egymás után az alkalmazását, ezért óvatosan kell vele bánni. Kidou képzettség: 7 pont
- Japán név: Gouka boppatsu
Magyar név: Fénykitörés Leírás: Magas szintű gyógyító technika, mely lehetővé teszi, hogy egyszerre több személyt is meg lehessen egy időben gyógyítani. Használatához két személy kell. Lényege, hogy a technika használója és társa egy fénylő lánccal a gerincükből kiindulva összekapcsolódnak. (A magasabb lélekenergiával rendelkező egyén lesz az adó és a kisebb a közvetítő.) Ezt követően mindkettejük kezében megjelenik egy fénylő kréta, mellyel le kell rajzolni egy kört az áldozatok körül. Ez a kör maximum 10 méteres lehet. Amint a kör elkészül és a használó társával együtt beáll a közepére megindul a gyógyítás (fénylő felizzás a körsugarán belül), ami azzal jár, hogy az adó hatalmas lélekenergiát szabadít fel. A közvetítő ügyel arra, hogy ennek továbbítása egyenletes legyen. Minél magasabb az adó, vagyis a használó lélekenergiája, annál nagyobb mértékű a tömeggyógyítás. Ennek a technikának a használata rendkívül veszélyes, hiszen ha megzavarják a folyamatot, illetve a reiatsuáramoltatás nem egyenletes, akkor a körön belül gyógyítás helyett detonáció zajlik le. Kidou: 8 pont
- Hadou-k:
- Japán név: Hadou 01: Shou
Magyar név: Döfés Leírás: A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Hadou 31: Shakkahou
Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Hadou 50: Rei no kuron
Magyar név: Lélekklón Leírás: A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de csak fele olyan erősek. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. Kidou képzettség: 3 pont
- Bakudou-k:
- Japán név: Bakudou 39: Enkosen
Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Bakudou 04: Hainawa
Magyar név: Kúszókötél Leírás: Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Bakudou 58: Kakushitsuijaku
Magyar név: A követő fecskék megidézése Leírás: A használó egy négyfelé osztott kört rajzol valamilyen szilárd felületre, benne a megfelelő szimbólumokkal, majd megidézi a kidout, a körben pedig megjelennek annak a lélekenergia-forrásnak a koordinátái, amelyekre a használó koncentrál. Ismeretlen helyen tartózkodó lények megtalálására alkalmas. Idézés: Dél szíve, észak szeme, nyugat ujja, kelet lába, érkezzetek a széllel és távozzatok az esővel! Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Bakudou 12: Fushibi
Magyar név: Rejtőzködő kitörés Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Bakudou 26: Kyokkou
Magyar név: Görbült fény Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi. Kidou képzettség: 4 pont
- Japán név: Bakudou 37: Tsuriboshi
Magyar név: Felfüggesztett csillag Leírás: Csillagot formáz spirituális energiából, amik mint egy biztonsági háló megakadályozzák, hogy a kijelölt objektum leessen. Kidou képzettség: 3 pont
- Japán név: Bakudou 63: Sajou Sabaku
Magyar név: Fogságba ejtő szalagok Leírás: Az ellenfélre vastag lánc tekeredik nyaktól lefelé. Kidou képzettség: 5 pont
- Egyéb technikák/kidou-k:
- Japán név: Hakufuku
Magyar név: Fehér kúszás Leírás: A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti. Kidou képzettség: 1 pont
- Japán név: Nankan
Magyar név: Pajzs Leírás: Alapvető pajzstechnika, melyet használója saját maga vagy bármely tárgy vagy személy köré megidézhet. A narancsos színű átlátszó "szoba" akár egy cerót is kibír, ám használatának előkészítéséhez idő kell, emiatt éles harc közben nem használható támadások blokkolására. Kidou képzettség: 6 pont
- Japán név: El Escudo
Magyar név: Pajzs Leírás: Különösebb koncentráció nélkül aktiválható falszerű kidoupajzs, mely legfeljebb gyengébb shikai-szintű támadásokat képes hatástalanítani. Kidou képzettség: 2 pont
- Japán név: Inemuri
Magyar név: Kényszerített szundikálás Leírás: Altatásra szolgáló technika. Végrehajtásához el kell húzni a célpont arca előtt a kezet, és az mély álomba szenderül. Kidou képzettség: 4 pont
~ Felszerelés(ek)Egy viseltes katana. És egy mindig "eltűnő" fésű. Meg író eszközök (tinta, írónád), két üres könyv és egy félig teli írt (ebben vannak a versei, amiket le is tudott írni)~ Ajándékok, jutalmak- Lista:
~Kiadások- Spoiler:
Alapok: Név: Shunpo / Villámtánc Név: Konsou / Lélektemetés
4. osztagos alaptechnika: Név: Keikatsu / Megsegített győztes
Induláskor kapott 5 ingyenes: Név: Hadou 01: Shou / Döfés Név: Hadou 31: Shakkahou / Vörös tűzágyú Név: Bakudou 39: Enkosen / Körpajzs Név: Bakudou 04: Hainawa / Kúszókötél Név: Hakufuku / Fehér kúszás
2012.02.07. 3.500 ryou értékben, maradt 3000 ryou: Név: Goyougai / Ötfalú fenntartó fedezék - 2.000 ryou // A 4. osztag tagjainak ingyenes Név: Nabiku ágy / Lebegtető ágy - ingyenes Név: Shikenhou / Elemzés - 1.000 ryou // A 4. osztag tagjainak ingyenes Név: Bakudou 58: Kakushitsuijaku / A követő fecskék megidézése - 1.000 ryou Név: Nankan / Pajzs - 1.500 ryou Név: Bakudou 59: Kurenai ribon / Mélyvörös szalag - 1.500 ryou // A 4. osztag tagjainak ingyenes Név: Bakudou 74: Kohaku Enjintou / Lélek Szike - 1.500 ryou / A 4. osztag tagjainak ingyenes Név: Hadou 50: Rei no kuron / Lélekklón - 1.000 ryou
2012.03.31. 5.000 ryou értékben, maradt 0 ryou: Név: Neonranpu gurabu / Neonfényű kesztyű - 1.500 ryou // A 4. osztag tagjainak ingyenes Név: Bakudou 12: Fushibi / Rejtőzködő kitörés - 1.000 ryou Név: Bakudou 26: Kyokkou / Görbült fény - 1.500 ryou Név: Bakudou 37: Tsuriboshi / Felfüggesztett csillag - 1.500 ryou Név: El Escudo / Pajzs - 1.000 ryou
2012.09.30 3000 ryou értékben, maradt 0 ryou: Név: Inemuri / Kényszerített szundikálás - Ár: 1.500 ryou Név: Meiyu / Ragyogó gyógyítás - Ár: 2.000 ryou // A 4. osztag tagjainak ingyenes Név: Washiboushi / Sasszem - Ár: Ingyenes Név: Kaisou / Rangsor - Ár: Ingyenes Név: Kara / Burok - Ár: Ingyenes Név: Gouka boppatsu / Fénykitörés - Ár: Ingyenes Név: Bakudou 63: Sajou Sabaku / Fogságba ejtő szalagok - Ár: 1500 ~Küzdőterek- Aktiv:
N/A
- Deaktiv:
~Küldetések- Aktiv:
N/A
- Deaktiv:
~Villám Küldetések- Aktiv:
[list][*] Lélekdonor 2.0[/list ]
- Deaktiv:
N/A ~DokumentumokElőtörténet: Chirouchiba előtörténete Pályázatok: Shikai módosítás, Harmadik shikai képesség, Bankai, Kapiányi kinevezés Wiki: Chiruochiba AirisuUtolsó szerkesztés: 2014.01.21. 19:37
A hozzászólást Chiruochiba Airisu összesen 43 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Jan. 21, 2014 7:39 am-kor. |
|