Shiroichi Anao 10. Osztag
Hozzászólások száma : 368 Age : 44 Tartózkodási hely : Valahol Seretei újdonsült romjai között Registration date : 2010. Dec. 03. Hírnév : 77
Karakterinformáció Rang: 10. osztag Kavicskapitánya *3* Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (40700/45000)
| Tárgy: Shiroichi Anao Szomb. Dec. 04, 2010 9:25 am | |
| adatlap...
× név: Shiroichi Anao (代市 穴生) ~ jelentése: fehér egy, megszületés × nem: nő × kor: 132 × kaszt: shinigami
× rang: 10. osztag kapitánya × szint: 3 lvl × lélekenergia: 38.400 LP × tőke: 9400 ryou
× színkódok: lightgrey (beszéd); lightslategray (háttér) × előtörténet: klik~ × pályázatok: klik~klik~ × wiki adatlap: klik~klik~klik~ × njk adatlapja: klik~klik~klik~klik~ × avataralanyok: Hieda no Akyuu (touhou)
kinézet...- lenyitás:
Haja mély lila színű, melynek nagy részét felkötve hordja, frufruja rendezetlen, arcánál két oldalt egy – egy hosszabb tincs lóg le. Szemszíne ibolya lila, bal szemére nem lát egy régi Peremvidéki balesett miatt. Alacsony 162 cm, legalábbis magasságát Ő igencsak kevesli, de a sors megkegyelmezve neki szerencsére nem tartja örökké a gyerekes külsőben, s ennek ékes bizonyítéka az, hogy folyamatos növésben van. Eléggé gizda annak ellenére, amennyit enni szokott, csekélyke 50 kg párosul magasságához, de kifejezet oka erre valószínűleg a gyakori mozgása teszi, hiszen alig tud megmaradni öt percig egyhelyben. Shinigami egyenruhája az átlagos uniformistól kicsit át van szabva egy kicsit. A felsőjének kézujjai csak válláig tart. Jobb felkarján egy kötés leledzik úgymond „dísznek”, tenyerén pedig egy fehér kesztyűszerűségnek alkalmazott anyag van az esetleges ütések okozta fájdalom tompításának érdekében. Bal karján végig egy lilás kézvédő húzódik, hasonló funkcióval rendelkezik a jobb tenyerén található anyaggal, csak ezzel igyekszik a folyton eme végtagjára beszerzendő sebek mennyiségét csökkenteni – isten tudja honnan szedte, hogy ezzel sikerülni fog elkerülnie a vágásokat, avagy mágiákat. Derekától a csípőjéig egy fehér kötés van az obi helyett. A nadrágja nem változott az eredetihez képest, cipője egy fekete topánka, de bokáján ugyan úgy megtalálhatóak a kötések. Haorija a rövid ujjas változat és egy – két centivel mindig hosszabb nála emiatt gyakran mutat be esési mozzanatokat a nézőknek. Zanpakutoját a hátán hordja, amiért a kapitányi rangjelző miatt nem tudja az oldalán viselni. jellem...- lenyitás:
Viselkedése rendkívül szeszélyes. Nem igényli a társaságot, ha egyedül van, akkor el tudja foglalni magát saját kis világában. Ezért is van az, hogy társaság előtt igencsak közvetlen típus. Talán első megjelenéséhez emiatt csatolják rá a fiatal, gyerek jelzőt, mert olyankor jelleme teljesen megváltozik és talán egy kisiskolás szintjén van. Szereti lazára venni a figurát, folyamatosan vigyorog és elég komolytalan. Ekkor igencsak nagyszájú és mindenkinek visszabeszél, mint aki tiszteletről nem is hallott. De az idő folyamán megtanulta, hogy kivel célszerű vigyázni, néha még is átesik a ló túloldalára és elragadtatja magát. Így előfordul, hogy a legrosszabb helyzetben sem látja borúsan a dolgokat és őrültségeivel próbálja feldobni a kellemetlen eseményt. Harc közben ismételten új jelmezt húz, ilyenkor meglepő módon kis komolyságot, figyelmet képes összeszedni. Talán ezeket is itt használja el. Rossz tulajdonságai közé tartozik a parancsmegszegés, ami az életében gyökeresen jelen van. A provokációval eléggé fel lehet húzni, olyankor képes gondolkodás nélkül cselekedni. Nem mintha annyira megerőltetné magát amúgy gondolkodás terén. Néha nagyon elvetemült ötletei vannak és általában az út nehezebbik felén próbálja megközelíteni még a legkönnyebb dolgokat is. A küzdelmei ez alól kivételt képeznek, mert olyankor egész jó ötletei születnek. A harcokban szereti, hogy ha egyenlően küzdenek a felek. Emellett nem szereti öldökléssel zárni őket, ezért kis erőpróbának tekinti a harcokat. Nem ítél el senkit első látásra. Még egy Arrancar életét is képes meg hagyni, még ha tisztában is van a leírtakkal. Parancshágásai elsősorban itt mutatkoznak meg. Életében ráragadt apró bölcsesség, ilyenkor szokott kibontakozni. Képes őrült elszántsággal eldobni saját életét, akár egy vadidegenért is. Úgy tartja, hogy az ő élete nem fontos, mert nincs kitűzött életcélja, de másoknak élniük kell, hogy véghezvigyék terveiket. Ezért is képes felhúzni magát olyankor, ha lát valakit fejvesztve rohanni a halál torkába. Megveti az ilyeneket és ezért próbálja mindig jobb belátásra bírni őket, hogy legközelebb ne tegyenek ilyet. Sose vallaná be magának, de elégé magán viseli mások életét, ezért is segít folyton mindenkinek, aki rászorul. Még, akivel látszólagos ellenséges kapcsolatot alakít ki, abban is képes meglátni a jót és egy „gyűlölet is egyfajta barátság” példa alapján elkönyvelni az illetőt. felszerelés...- lenyitás:
× Zanpakuto. × Egy - két zöldség vésztartalékként KatsuSa~ ellen. × 3D-s napszemüveg, kavicsos kirakással, melyet Keo-báró-samatól kapott. × Egy fából faragott kicsi sárkányfuvola, mely egy láncon lóg, ezt még „testvére” készítette neki, akivel a Peremvidéken élt, de nem szokta felhúzni, csak magánál tartja. × A Kavics a legeslegfőbb felszerelése, melyet egy küldetés útján sikerült megszereznie. Azóta oda van minden kavicsos dologért lehet az egyszerű szürke vagy színes, drágakő... bármi. Csak kavics legyen! × A mérhetetlen kavics és jegesmedvékből adódó rajongása miatt Simán Csak Keisuke-sama meglepte egy plüss jegesmacival, amit PonPon-nak nevezett el, illetve egy jegesmedve formájú kaviccsal, mely immáron a PonPon kavics nevet viseli. × Hayate egy cikász, ami az osztag mumusűrző virágkabalája névrokon Naocchantól. × Egy Fekete Péter kártyapakli a váratlan Shiz-chin elleni játszmákhoz. zanpakuto...
× neve: Hyozanryuu (Gyémántsárkány) × fajtája: kidou × lelke: sárkányként || emberként × kinézete: ~ alap külalak... Külsőre egy megviselt, ütött – kopott katana, mely harcra nem igen alkalmas első ránézésre, hogyha a használója nem akarja két félben tudni fegyverét. Pengéje néhol rozsdás, törött, mint egy több évezredet átélt fegyver, amivel nem foglalkoztak. Markolata kicsivel sötétebb lila, fekete közötti átmeneti színben virít, s ez is szakadtas, megviselt. A Tsuba, Fuchi és Kashiri része is már rozsdás, fekete színű. A keresztvasa kör alakú, melyen négy hullámszerű minta van. Kashirijéből két aranyfonál jön ki, melyen három – három apró színes kristálygömböc helyezkedik el. A kard saya része sokkalta jobb állapotban van. Fekete színű, s felső részén egy aranyozott szalag tekeredik. Külseje valójában használatával hozható összefüggésbe, ily’ módon akarja forgatóját az első feloldására késztetni, mely némi gonddal jár ama formájában. ~ shikai forma... Kinézete, mint oly sok más zanpakutonál megváltozik, amint megszólítják. Nyele arany mintázattal és kisebb kövekkel díszített, kashirijéről eltűnik a csúf rozsda, s szintúgy aranyozott fényt vesz fel. A szalagok a gömbökkel megmaradnak, végükre csupán egy – egy ökölméretű kő társul. Keresztvasa eltűnik, helyette mély lila és fekete színű, penge alakját előidéző gyémántok váltják fel, közepén egy aranykristállyal. A penge fekete, alján némi ciráda fedezhető fel, melynek szegélye végig aranyozott. A penge közepén egy sárgás – fehéres szín egyvelegével lejövő színváltós csík lelhető fel közepén hullámzó lila, kanjival írt szöveg. A kardon elhelyezkedő kövek nem csupán díszítésképpen szolgálnak, hanem egy bizonyos mérceként szerepel, ugyanis a kard megszólítása után folyamat nyeli el használójának lélekenergiáját (emiatt a reiatsuval mért támadásai gyöngébbek lesznek). Ennek köszönhetően a kardon felsorakozó kristálytok lassan töltésbe kezdenek, majd amint felfénylenek lehetőséget kap a kard bizonyos támadásainak használatára. Fontos, hogy a shikaiban a fegyver, míg nem töltődik fel, addig nem képes aktiválni a bankait. A feltöltődés minimum 3-4 játékkört igényel az aktiválást követően. ~ bankai forma... Zanpakutoja shikai külalakja megmarad, csupán használójának a védelmét bővíti ki. Mindkét kezén, a kard keresztvasán felelhető sötét gyémántok nagy tömegben húzódnak fel egész karján, mely vállainál nagy rönkként teljesednek ki. Onnantól gerince vonalán végighúzódik, melynek végén Hyozanryuu pengés farka lelhető fel gyémántból. Szárnya hasonlóan megmarad, jobb oldalán az ágszerű, kristályos; balján viszont tömör gyémántból álló tollas szárnyat utánozóvá „alakul”. Vádlijánál is felelhető ugyan ez a kristályos anyag, mint karjain, s egészen a térdéig felhúzódik.
shikai × parancsa: Sase, aratama Hyozanryuu! (Ragyogj, csiszolatlan Gyémántsárkány!) × támadások:- Ishi no Hogo (Ékkő védelem):
A technika nevének elhangzása után különböző színű kristályok jelennek meg – olyanok, amik a Kashiriből kijövő aranyfonalon is található – és ezek egy kristályos védőfalat hoznak létre. A pajzs erőssége a koncentrációtól és a belefektetett energia nagyban meghatározza. Maximum négy ilyen pajzsot képes megidézni, de ezeket képes felezni (például: ha egy pajzs van megidézve, kezével kettéhúzhatja, de akkor megfeleződik az immáron két pajzs ereje). Amelyik pajzs nem képes tovább a támadás feltartására vagy nincs összpontosítva rá, megreped, majd apró lélekszemcsékké törve a földre hullnak. Ennek használata gyorsítja a kard feltöltődését. A pajzs maximum 9 pont és az alatti technikákat képes feltartóztatni.
- Himitsu no Ishi~kemuri (Titkos ékkő~füst):
Ez egy teljes egészében elterelése épülő technika. A parancs után a Kashiriből kijövő aranyfonalak végén elhelyezkedő két nagyobb ökölméretű kristály megreped, majd abból egy fekete – lilás színátmenetű füst kezd kiáramlani, mely annyira sűrű, hogy nem lehet rajta keresztüllátni. Ez az anyag némi bénító hatóanyagot tartalmaz (a nála gyöngébb, avagy egy szinten lévők mozgását lassítja, fáradékonnyá teszi, némi késztetést érez az alvásra; az erősebbeknek csupán látást zavaró tényező). Ez a füst négy méteres szakaszt telít be egyszerre, mely folyamatosan oszlik szét magától. Fennmaradási ideje maximum öt perc (~kb. fél kör). - Ishi~chiri no Hanabi (Ékkőpor tűzijáték):
Apró színes csillámló kristálytörmelékek kezdik belepni a kard pengéjét. Hogyha ebben az állapotban mérnek vele támadásokat, akkor ezek a porszemek rátapadnak a célzott felületre. Ezután az egyik ökölméretű kristály, ami a zanpakuto végéről jön ki, feltöltődik, ezzel együtt az apró szemcsék ötszirmú virággá kezdenek összeállni a rögzült felületen. Amennyiben az adott ökölméretű kristály feltöltődik, ugyan úgy felfénylenek a virág alakzatba állt kristálydarabok is, majd egy nagyobb erejű robbanás kíséretében válnak le a felszínről. -> Shikaiban maximum kétszer tudja alkalmazni ezt a technikát; bankaiban viszont több ilyen kristály is lehetőségére áll, így akár több ehhez hasonlót is tud akár egyszerre alkalmazni. Maximum hétszer! -> Az adott ökölméretű kristály feltöltődése, illetve a robbanásának mértéke a használó érzelmi állapotától függ. Hogyha nyugodt, akkor a kristály feltöltődése hosszabb, de nagyobbat robban, ezzel ellentétben, ha ideges gyorsan feltöltődik, de a robbanás mértéke kisebb. -> Amint feltöltődik, a kristály az ismét „lemerül”, ez nem befolyásolja a gyorsabb feltöltődést a zanpakuton.
bankai × parancsa: Kuroiro Hyozanryuu! (Fekete Gyémántsárkány!) × támadások:- Ishi no Hogo (Ékkő védelem):
A technika nevének elhangzása után különböző színű kristályok jelennek meg – olyanok, amik a Kashiriből kijövő aranyfonalon is található – és ezek egy kristályos védőfalat hoznak létre. A pajzs erőssége a koncentrációtól és a belefektetett energia nagyban meghatározza. Maximum négy ilyen pajzsot képes megidézni, de ezeket képes felezni (például: ha egy pajzs van megidézve, kezével kettéhúzhatja, de akkor megfeleződik az immáron két pajzs ereje). Amelyik pajzs nem képes tovább a támadás feltartására vagy nincs összpontosítva rá, megreped, majd apró lélekszemcsékké törve a földre hullnak. Ennek használata gyorsítja a kard feltöltődését. A pajzs maximum 9 pont és az alatti technikákat képes feltartóztatni.
- Ishi no Hahen (Ékkő szilánkok ~helyesen:
A kard végéből kijövő szalagok végén leledző két ökölméretű kristály összeérintésével és a technika parancsának elhangzása után tudja alkalmazni ezt a technikát. Amint ezt a procedúrát letudta, kettőt suhint a fegyverrel a levegőbe, minek hatására az Ékkő hullámhoz hasonló támadás bukkan fel fényes, íves pengék formájában (kicsit hasonlít Ichigo „Getsuga Tenshou” technikájához). Becsapódásukkor nagyobb robbanást keltenek, illetve a célponton vágott, égési sérüléseket okozz. Előnye, hogy sokkal gyorsabbak, mint a hullám, még ha nem is annyira erőteljesek, illetve nem csupán egy pontra hat ki ereje. Nagyobbik hátránya az, hogy megköveteli az egyik kő minimum félig való feltöltődését, mert azzal „fizet” a használásáért.
- Hyozanryuu no Ishi~ha (Gyémántsárkány ékkő hulláma):
Ha a kardot díszítő ékkövek fényesen világítanak, mindegyik a maga színén, akkor képes ezt a támadást alkalmazni. A technika nevének elhangzása után a keresztvason pihenő aranyszín kristály felvilágít, majd végigfut a zanpakuto pengéjén egy színes fénylés, végül energiasugárként materializálódva ellőhető egy adott irányba. A sugár kellemetlen égési sérüléseket, a becsapódás központján pedig egy nagyobb robbanást okoz. A sugár csak egy irányba lőhető el. technikák...- alap:
Konsou (Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- bakudou:
Bakudou 01.: Sai (Fogság): Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 04.: Hainawa (Kúszókötél): Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 08.: Seki (Elutasítás): Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 09.: Geki (Csapás): A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. Az idézése: „Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!” ~ Kidou képzettség: 2 pont
Bakudou 09.: Hourin (Széthulló Kör): A használó kezéből egy narancssárga inda lő ki, melynek vége a kézben marad, így a használó irányítani tudja azt a találat előtt és után is. Akár több fogoly ejtése is lehetséges, mivel az indák képesek egyesülni. Az idézése: „Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!” ~ Kidou képzettség: 6 pont
Bakudou 12.: Fushibi (Rejtőzködő kitörés): Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 39.: Enkosen (Körpajzs): A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 73.: Tozansho (Inverz Hegyikristály): Egy piramis alakú védőmezőt hoz létre. ~ Kidou képzettség: 12 pont
- hadou:
Hadou 01.: Shou (Döfés): A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Hadou 04.: Byakurai (Fehér villám): Fényvillám szerű, erőteljes támadás. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Hadou 25.: Ikusa no hane (Harci szárnyak): A használó lélekenergia szárnyakat kap a hátára, így könnyebben harcolhat a levegőből támadó ellenfelekkel. ~ Kidou képzettség: 5 pont
Hadou 31.: Shakkahou (Vörös tűzágyú): A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Az idézése: „Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé.” ~ Kidou képzettség: 1 pont
Hadou 32.: Oukasen (Sárga Tűzvillám): Széles ívű sárga energiát lő az ellenfélre. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Hadou 33.: Soukatsui (Pusztító kék tűz): Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Az idézése: „Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.” ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 50.: Rei no kuron (Lélekklón): A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de csak fele olyan erősek. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. ~ Kidou képzettség: 3 pont
Bakudou 58.: Tenran (Orchidea égbolt): A használó kardjának pörgetésével forgószelet idéz elő. ~ Kidou képzettség: 5 pont
- hakuda:
Oni Dekopin (Ördögi pöckölés): Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot. ~ Pusztakezes harc: 5 pont
Kuchinuki (Dugóhúzó): A levegőbe felugorva szélsebes pörgésbe kezd a technika használója, majd az így szerzett lendületet felhasználva rúgja meg az ellenfelét. A forgás közben szerzett erőtöbbletnek köszönhetően akár vékony, törékeny alkattal is hatásos lehet a technika, mely elég erős ahhoz, hogy akár méterekre is elrepítse a szenvedő felet. ~ Pusztakezes harc: 5 pont
Akkusu kikku (Balta rúgás): A technika használója lélekenergiát koncentrál a sarkába miközben kinyújtva a feje fölé emeli a lábát, és így sújt le. Ezzel a rúgással helyesen kivitelezve akár csontot is lehet törni. ~ Pusztakezes harc: 6 pont
Gatoringu Jidanda (Őrült taposás): Ezzel a hakuda technikával néhány gyors arcon taposással lehet röppályára állítani az ellenfelet. Hogy játékos üdvözlésként, vagy egy hollow maszk szétzúzására használják, az már egyéntől függ. ~ Pusztakezes harc: 8 pont
Ikkotsu (Szimpla Csont): Egy erőteljes, lélekenergiával felerősített, pusztító hatású ütés. Lélekenergiaszint: 10.000. ~ Pusztakezes harc: 10 pont
Soukotsu (Dupla Csont): Az Ikkotsunál is erősebb, két ököllel végrehajtott ütés, képes az áldozatot teljes egészében is megsemmisíteni. ~ Pusztakezes harc: 11 pont
- shunpo:
Senka (Villámvirágzás): Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. ~ Shunpo képzettség: 1 pont
Utsusemi (A kabóca vedlése): Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. ~ Shunpo képzettség: 3 pont
Kanashibari (Paralízis): Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást. ~ Shunpo képzettség: 5 pont
Fukuzei (Elrejtőzés): Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből. ~ Shunpo képzettség: 7 pont
Seikyomai (Haláltánc): Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak. ~ Shunpo képzettség: 7 pont
- (Klóntechnika): A használó teljesen valósághű klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. 9.500 LP felett minden 500. LP után egy klón jeleníthető meg. ~ Shunpo képzettség: 9 pont
- vegyes képzettségű technika:
Ashige (Rúgás): Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken. ~ Pusztakezes harc: 5 pont ~ Helyváltoztató képzettség: 3 pont
Nukitsuke (-): Kardkivonási technika, mellyel a kard előhúzásával egy időben a technika alkalmazója tucatnyi, követhetetlen sebességű vágást hajt végre ellenfele testén, majd a fegyvert vissza is helyezi a hüvelyébe. Ha az áldozat gyengébb, csupán egy apró széllökést érezhet, a csapásokat magát nem láthatja. ~ Fegyveres harc: 11 pont ~ Helyváltoztató képzettség: 8 pont eszközök...- lenyitás:
Shunpo ampu: A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket. ~ Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik. Maximum +3 pontot ad. kassza...- -> b e s z e r z é s e k:
+ 4000 ryou és öt választható kidou [i](kezdés) + 2500 lp és 2000 ryou (2010 Decemberi nyereményjátékon elért jutalom) + 1500 lp és 2000 ryou (Karasu Vexel folytatott küzdőteres játékért)+ 1500 lp és 2000 ryou (Yamasaki Shizukával folytatott küzdőteres játékért)+ 400 lp (a Postversenyen nyert jutalom)+ 500 lp (a Márciusi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)+ 3000 lp és 2500 ryou (a Véres Memoár küldetésért járó jutalom) + 1100 lp és 1500 ryou (Vénemberrel {as Sierashi Yuusuke} folytatott küzdőteres játékért) + 500 lp (a Áprilisi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)+ 1000 lp és 500 ryou (Karasu Vexel folytatott küzdőteres játékért) + 500 lp (a Májusi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)+ 3000 lp, 2000 ryou, 5 elosztható bónusz pont és 3 ingyenes technika (a fórum táboron lévő sok-sok játékon szerzett jutalom)+ 500 lp (a Júniusi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)+ + 3900 lp és 4400 ryou (az Út a fekete angyalig küldetésért járó jutalom) +700 lp és 1500 ryou (Tsukatani Midorival folytatott küzdőteres játékért) + 600 lp és 1000 ryou (Ayumu Michiyoval folytatott küzdőteres játékért) + 2000 lp és 3000 ryou (a Nemesi játszma küldetésért járó jutalom) + Bakudou 73: Tozansho technika (a Kagami Ai által tartott magán kidou edzésén sikeresen elsajátított technika)+ 500 lp (a Wang Liu Meinek és Kagami Ainak tartott sikeres edzetésekből származódó jutalom) + 2000 lp és 3000 ryou (a Winter War küldetésért járó jutalom) + 2500 lp és 3500 ryou (az Irány "El Vulcanico" küldetésért járó jutalom) + 200 lp és 2500 ryou (a Yamasaki Shizukával folytatott küzdőteres játékért) + 1000 lp (Nara Shizunenak és Rosui Kagehimenak tartott edzetésekért járó jutalom) + 500 lp és 1000 ryou (a Winter War - Ostromán való részvételért) + 3000 lp és 3500 ryou (a 10. osztagos Az arany könyvtár meséje küldetésen való részvételért)
- <- k i a d á s o k:
- Alap technikák (Konsou; Shunpo; Bakudou 12: Fushibi) - Ingyen választható 5 technika (Bakudou 01: Sai; Bakudou 04: Hainawa; Hadou 01: Shou; Hadou 31: Shakkahou; Hadou 33: Soukatsui) - 1000 ryou (Bakudou 08: Seki) - 1000 ryou (Hadou 04: Byakurai) - 1000 ryou (Hadou 32: Oukasen) - 1000 ryou (Bakudou 09: Geki) - 500 ryou (Bakudou 39: Enkosen) - 2000 ryou (Bakudou 09: Horuin) - 1500 ryou (Tairyoku Kesshou) - 1500 ryou (Hadou 25: Ikusa no Hane) - 2500 ryou (Ikkotsu) - 2500 ryou (Soukotsu) - 2500 ryou (Shunpo ampu) - 1500 ryou (Ashige) - 1500 ryou (Senka) - 1500 ryou (Utsusemi) - 2000 ryou (Klóntechnika) - 2000 ryou (Kanashibari) - 2000 ryou (Fukuzei) - 1500 ryou (Oni Dekopin) - Nyereményjátékon szerzett szabadon választható technikák (Seikyomai; Nukitsuke) - 1500 ryou (Kuchinuki) - 1500 ryou (Akkusu kikku) - 1000 ryou (Hadou 50: Rei no Kuron) - 2000 ryou (Gatoringu Jidanda) - 1500 ryou (Hadou 58: Tenran)
Utolsó módosítás időpontja: 2013.04.02.
A hozzászólást Shiroichi Anao összesen 75 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Ápr. 03, 2013 2:05 am-kor. |
|