Kaminari Taka 3. Osztag
Hozzászólások száma : 128 Age : 32 Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár Registration date : 2012. Feb. 02. Hírnév : 7
Karakterinformáció Rang: 3. tiszt Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (18000/30000)
| Tárgy: Kaminari Taka Szomb. Feb. 04, 2012 3:25 am | |
| Név:Kaminari Taka Kaszt:Shinigami Nem: Férfi Kor: -lélekként:25 -látszólag:11 rang: 3. osztag 3. tiszt Egylet: Gyerekegylet tagja Szint:1. Lélekenergia:18000 Tőke:0000 ryou Kinézet: 165mc magas, 60 kg-al sportos testalkattal, szálkás izomzattal rendelkezik. Haja kicsit nyaka alá ér, ezüstös színű. Törvényszerűen kócos, olyan mértékben, hogy már új stílust alkot, így mondhatni amolyan egyedi frizurája van. Szeme vérvörös színű, jobb pillanataiban élettel telien fénylik, de baljósan sötét is tud lenni. Ékszerként egy fél pár ametiszt fülbevalót hord, melyet rendszerint bal fülébe rak, és egy gyűrűt hord jobb mutatóujján. Amikor nem egyenruháját hordja, akkor rendszerint két öltözet közül választ. Amit Tsuki választott neki, illetve amit a „másik” dimenzióban kapott. Ruházatának egyetlen nagy kritériuma, hogy egy néhány darabból álló toll-ceruza szett, illetve a közepes méretű jegyzetfüzete is elférjen benne, valamint legyen benne legalább két kisebb elrejthető zseb. (Tartalék pénznek, ha Tsukival megy vásárolni, meg kis ajándéknak, vagy egyéb dolognak.)
Jellem: Sokat fejlődött önbizalma, és a gátlásossága is nagy mértékben csökkent. Jobban kezeli a hirtelen jött szituációkat, és a zavarba jövés gyakorlatilag fogalomváltáson ment keresztül nála. Szeret a barátai közelében lenni, velük beszélni, még ha néha a kínos csend be is toppan. Azonban időről-időre a magányt is igényli. A vicceket is jobban kezeli, sőt ő maga is poénkodik már (még ha csak több-kevesebb sikerrel is). Nem egy agresszív típus, viszont képes belefeledkezni a harc hevébe, vagy kicsit agresszívabb lenni a kelleténél egy csatában (főképp bizonyos ellenfelek, vagy körülmények között). Egy életvidám tinivé vált, aki már beismerte önmagának, hogy szerelmes, de ezt a másik félnek elmondani... nos az még messze van. Barátait még mindig megválogatja, még ha kicsit többet is szerez. Azokért akiket megbecsül, ha kell a tűzbe megy, s a következmények sokszor távolról sem érdeklik.
Kinézetmódosulás a 4 év alatt:
Amit szeret: -festeni -társaságban lenni, de nem tömegben. -kedves embereket
Amit nem szeret: -hollowok -egy lélek halálát látni -bunkókat -fennhéjázókat
Zanpakuto: Név:雷鳴 - Raimei (mennydörgés) Fajta: villám Shikai parancsa: uchinarase Raimei--> (uchinarasu =zeng [elvileg]) Shikai kinézete: Fényesen felragyog, majd átalakul egy pár páncélkesztyűvé, és pácélcipővé. Az ezüstszínű fém egész a könyökéig tart, kívül a könyökén túl nyúlik pár cm-el. A végén kétoldalt egy-egy 5cm-es tüske található. Mint a cipőjén, úgy a kesztyűjén is rúnák futnak végig, melyek ébenfekete színben pompáznak.
- Spoiler:
Shikai képessége:
- Spoiler:
-Támadás: inazuma No ken (elméletileg: villám(ok) ökle) Szinttől, és időtől függően kisebb-nagyobb elektromos kisüléssel toldja meg a sima találatot. Nem képes nagyobb ( tartós ) kárt okozni, csupán az elektromos sokk áldásos hatását hordozza magában. Sorozatos, vagy gyors ütésnél csak az ütésen érezhető. Minél messzebb van a követelt szinttől, annál erősebben érezhető. Az ilyen ütéses technika rövid idő alatt süti ki a felgyülemlett feszültséget. I. Érezhető bizsergés marad utóhatásként. II. Min.3.zanpakuto szint,és 10mp. Néhány izom összerándul (ellenfél választ) III. Min.5.zanpakuto szint,és 20mp. Az egész testében komolyan érzi az elektromosságot, velószínűleg egy-két izom nem használható 100%osan (pl 90% vagy teljesen használható utána is, ellenfél dönti el, hogy mennyire bírja a karaktere az ilyet, de semmiképp sem komolyabb 80-90 alá nem visz). IV. Min.7.zanpakuto szint,és 30mp. Komoly erősséggel bír akár rángások is maradhatnak pár másodpercig (szintén ellenfél dönt) , természetesen ez sem képes megbénítani az egész testet. (pl. kar remegés, vagy hirtelen egyik izom elenged egyszer.) A római számok elkülönítésre szolgálnak, az időkorlát pedig megmutatja, hogy mennyi idő alatt éri el a technika a maximum hatását, a minimum zanpakuto szint alatt nem képes elérni azt a hatást a technikával.
-Védelem:Ōkī Chōryoku (nagy feszültség) Shikai formában feltöltődik, s testében magasfeszültség jön létre, ezt a testén néha-néha megjelenő áthúzásról lehet felismerni. Ha olyan tárggyal találják el, ami vezeti az áramot, akkor azon keresztül visszacsap. Bár ez nem okozhat nagyobb sokkot, elég kellemetlen tud lenni. Erőssége fele akkora, mint a legmarasabb erősségű létrehozható támadás, legfeljebb III. kategóriással egyelő, azt leszámítva, hogy nem okoz károsodást. Minél magasabb szinten űzi, annál sűrűbben látszódnak rajta a feltöltöttség jelei. Feltöltési ideje erősség*10mp. Itt maximumon 5 értendő, ezt 9es zanpakuto képzettséggel képes elérni.(Zanpakuto/2 felfelé kerekítve.) Az idő meghatározása szintén a maximum erősség eléréséhez szükséges idő.
-Speciális támadás: Abunai Bōru Shiai (veszélyes labda játék) Erőssége megegyezik, és úgy számítandó mint az ütésnél. Képes a két tenyerét egymás felé fordítva gömbvillámot létrehozni. A gömbvillámot képes elhajítani, így kitűnő közép-távolságú támadás, illetve ha technika létrehozása alatt valami a két tenyér közé kerül az nem akadályozza meg a létrehozását, azonban sokkal kellemetlenebb az odajutott dolognak, mivel folyamatosan növekedő feszültségnek lesz kitéve.
Bankai Mire is gondoltam Parancs:-Kaminari-ō no Isan Villámkirály hagyatéka Kinézet: Ököl méretű azúrkék gömb, melyet olvashatatlanul apró, megszámlálhatatlan jel borít. Képességek: Regényre fel!- Spoiler:
>Előfeltétel: Ki kell jelölni egy középpontot, avagy a megidézésének helyét (a jelölés "láthatatlan"), amint elhelyezett egy jelölést az nem módosítható, vagy vonható vissza. A következő két módszer egyikét használhatja:
-A helynek 'Zanpakuto pont' méteren belül kell lennie, nem "tapasztható" (Tehát ha egy követ jelölök meg, akkor hiába van arrébb rúgva a kő, a technika középpontja egy fikarcnyit se mozdul) oda semmihez, és ki kell mondani "Célpont megjelölve" (Akár fennhangon, akár suttogva), valamint három percen belül aktiválni kell, különben tizenöt percen keresztül nem kísérelhető meg újbóli próbálkozás. Ebben az esetben a célpont akár a levegőben is lehet, ha azt a célpontot képzeletben megjelölte. Az így megjelölt helyről a jelölés nem mozdítható el. (Pl.: Két méterre mögöttem a föld felett 2 méterrel. Akkor ez a "pont" lesz a technika középpontja.)
-Érintéssel jelölés: Ebben az esetben meg kell érintenem az adott célpontot, s az érintés helye lesz a technika középpontja. Ez a módszer is igényli a "Célpont megjelölve" legalább suttogását. Hiába mozdul el, a jelölés követni fogja. (Pl.: Megérintek egy követ, és akkor ejtem ki célpontomul választva, ha azt a követ eldobom, akkor a kővel együtt mozdul el a technika középpontja is.) Az adott tárgy 50%nál nagyobb kár esetén elveszti célpont szerepét, ez esetben újra megtehető a jelölés minden korlátozás nélkül. Egyéb információ: a jelölés és a technika alkalmazója közötti távolság lényegtelen, a korlátozás csupán a jelölés pillanatáig él.
>A Technika:
#Aktiválását a következő módon tehetem meg: Ki kell választanom a célpontot/helyet, majd meg kell idéznem a bankait. (hangosan /legalább beszédhangerőn/ kimondva: "Bankai: Kaminari-ō no Isan")
#Aktiváláskor a Bankai kiejtésénél a kiválasztott helyen megjelenik egy ököl nagyságú gömb, melyet olvashatatlanul apró, megszámlálhatatlan jel borít. Abban a pillanatban, amint kiejtettem a teljes nevét befejeződik az aktiválás, és létrejön a technika.
#Maga a technika:
-Aktiválást követően a gömb megnő teljes méretére, és henger formát vesz fel, melynek méretei: zanpakutoupont szor öt méter sugarú kör, és kétszer akkora magasság. (Ugyanakkora a kör síkjától felfele, és még lefelé is.) A technika területén őrjöngeni kezd a villámalapú lélekerő, és mindent elpusztít. (Már amit el tud.)
-Megszökni belőle vetekszik a lehetetlennel, kivéve, ha az illető immúnis az elektromosságra. Így az egyetlen lehetőség a hárításra (amennyiben meg van jelölve), ha abban az alig egy másodpercben, amíg a név kiejtése tart kívül kerül a technika hatóköréből. Amennyiben nincs megjelölve így a lehetőségei kis mértékben növekednek, mivel a jelölés nem követheti. Természetesen mindehhez rá kell jönnie, hogy elhelyezték a technikát, hogy az nem tud mozogni, avagy a rajta, vagy máshol elhelyezett jelölésből megidézett gömb nem követi, vagy mozoghat. A jelölés láthatatlan így még akinek elmondták, hogy rajta van is könnyedén veheti blöffnek, s tényleges aktiváláskor a meglepetés mérhetetlen hátrányba taszíthatja.
-Ezt a tomboló erőt meglehetősen nehéz irányítani, így nem tud megkülönböztetni "ellenséget és barátot"
-Az említett terület és a technika használója negyed óráig elektromosan túltöltötté válik. Ezen a területen belül a technika használójának valamennyivel jobb lesz a reakcióideje és jobban tud összpontosítani, mint általában. Mindenki másra viszont az ellenkező hatást váltja ki. Rosszabb reakcióidő, nehezebben koncentrálnak.
-Meglehetősen fényes egy technika, így kis időre ideiglenes vakságot is okozhat.
-Vele azonos lélekerővel rendelkezőket, akik nem bírnak különösebb védelemmel a technika ellen, azokat közepes eséllyel kiüti, a fele akkora erővel rendelkezőket előfordulhat, hogy megöli.
-Komoly égési sérüléseket okoz, valamint nagy eséllyel rövidebb-hosszabb ideiglenes bénulás egy vagy több testrészben, rosszabb esetben az egész testben.
-Nem csak a terület, hanem az érintett személyek is "túltöltöttek" lesznek. A terület elhagyásakor egy az előbb átéltnél negyede erővel rendelkező csapás éri őket.
-A területre utólag belépőket is egy a technika alap erejének a negyedével rendelkező villámcsapás éri, ahogy az eredetileg bent tartózkodókat kilépéskor.
-A területen belül megidézett villám alapú technikák érezhetően erősebbek lesznek. (7 Zanpakuto pontonként erejük kétszerese. (10 zanpakuto pontnál 2X, 17nél 3X 24nál 4X)
-A negyed óra elteltével jelentkeznek majd a mellékhatások az idegi és testi túlterhelés miatt. (Reakcióidő lelassulása, koordinációs zavarok, enyhe zavartság.)
-Használat után a Bankai-t legalább 24 órán át, a Shikai-t 12 órán át nem képes használni.
~ Technikák/eszközök
Alap technikák:
- Spoiler:
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül. Ár: Ingyenes/Alap technika
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe. Ár: Ingyenes/Alap technika
Shunpo alapú:
- Spoiler:
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Shunpo képzettség: 3 pont
Kidou technikák:
- Spoiler:
Japán név: Hadou 44: Kokutan Kou Magyar név: Fekete kéz Leírás: Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen. Hatása: A kidou alkalmazása közben a használó +1 hakuda képzettséget kap. Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Hadou 22: Ittou Rakurai Magyar név: Kék villám Leírás: A használónak a tenyerét az ellenfél fejére kell raknia majd koncentrálnia. A támadáshoz nem kell nagy szellemi energia. Ha nagyon sok lélek energiát add bele a használó. Akkor az ellenfél szó szerint megsül. Kidou képzettség: 3 pont Japán név: Juugeki Byakurai Magyar név: Tüzes fehér villám Leírás: A Hadou #4 módosított, erősebb változata. Használatakor egy vöröslő villám távozik az ujjakból. Kidou képzettség: 2 pont Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Kidou képzettség: 2 pont Japán név: Bakudou 08: Seki Magyar név: Elutasítás Leírás: Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat. Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Bakudou 04: Hainawa Magyar név: Kúszókötél Leírás: Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot. Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Bakudou 67: Satsu mizu eirou Magyar név: – Leírás: Az ellenfél alatt víz jelenik meg. Ezek után a víz felemelkedik, és 4 falat alkot. Ezáltal csapdába ejtve az ellenséget. Kis idő múlva a börtönben elfogy az oxigén és a "túsz" megfullad. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 4 pont Japán név: Hadou 50: Rei no kuron Magyar név: Lélekklón Leírás: A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de csak fele olyan erősek. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 3 pont Japán név: Bakudou 65: Toransu Samenkyou Magyar név: Háromoldalú átalakító tükör Leírás: A használót hátulról egy három oldalú tükör veszi körül, ami a támadást elnyelhető lélekenergiává alakítja és a használó felé továbbítja. Hátránya viszont hogy csak a lélekenergiával rendelkező támadásokat tudja átalakítani, és az átalakításra az energia egy része elhasználódik (a használó gyakorlottságától függ: egy magas szintű shinigami majdnem az egész energiát fel tudja használni). Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 6 pont Japán név: Hadou 21: Boruto Magyar név: Villámcsapás Leírás: A kinézete és mérete hasonlít egy Cero-re, de ez villámból épül fel. Nagyon ritkán és csak a végső esetben használják, mert a használójának is sérülést okoz az erejénél gyengébb villámcsapásokkal. Ár: 2.500 ryou Kidou képzettség: 10 pont Japán név: Hadou 67: Rakurai tama Magyar név: – Leírás: Lélek energiát kell gyűjteni a kézbe aminek hatására egy elektromos gömb jelenik meg ami szikrázik. Ezt a gömböt közel harcra lehet használni. Ha a használó kellő lélek energiát használ fel halálos is lehet. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 6 pont Japán név: Bakudou 59: Kurenai ribon Magyar név: Mélyvörös szalag Leírás: Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 3 pont Japán név: Ten no Rakurai 天の落雷 Magyar név: Mennyei villám Típusa: kidou Idézése: Hasítsd ketté az eget, és zúzd össze a földet! Taszítsd le trónjukról az isteneket, s hangod törje meg a hallgatás csendjét! Hatása: Elnyel egy bizonyos mennyiségű elektromosságot, mely maximuma a kidou képességponttal megegyező erejű lehet. Aktív technika, így megidézése után folyamatosan fenntartható, későbbiekben kipótolható az elnyelt mennyiség, de nem haladhatja meg a maximumot (tehát nem nyelhető el vele ész nélkül minden villám alapú dolog). A gyorsaságot, érzékelést, feldolgozást másfélszeresére növeli, s a fizikai erőkifejtést maximumát is valamennyire megnöveli. A technika szabad szemmel is látható, a használójának bőre kékes fényben dereng, és folyamatosan cikáznak rajta az apróbb kisülések. Avagy hogy is néz ki.Korlátindex: kidou 12 Árindex: 2500 Ryou Japán név: Reisei 冷静 Magyar név:nyugalom, higgadtság: Típusa: kidou Hatása: A használó nyugalmat hoz létre belső energiájában, így érezhetően javítja a lélekenergia használatát igénylő technikák stabilitását. Korlátindex: kidou 10 Árindex: 500 Ryou
Hakuda technikák
- Spoiler:
Japán név: Oni Dekopin Magyar név: Ördögi pöckölés Leírás: Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot. Pusztakezes harc: 5 pont Ár: 1.500 ryou
~ Felszerelés(ek)
- Spoiler:
-Ametiszt fülbevaló, mindig hord magánál egy A/5ös vázlatfüzetet és vázlatoláshoz rajzeszközt. -Japán név: Dountai hikitoru Magyar név: Test áthelyezés Leírás: Egy különleges gyűrű segítségével a harcos, harc közben, öt méter távolságban képes a tőle nem messze lévő ellenfelet/támadást nagyon rövid idő alatt kimozdítani a helyzetéből és máshova átrakni. Ez a módszer főleg előre elkészített csapdáknál, vagy kikerülhetetlen támadásoknál jön jól, mivel a felhasználó szintjétől függ a hatékonysága. Nevezhetjük úgy is, hogy kis távolságú teleport technika. -Japán név: Kidou Ampu Magyar név: Kidou Erősítő Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. Ár: 1.000 ryou Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad.
Japán név: Suji anpurifaia Magyar név: Izomnövelő Leírás: Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le. Ár: 2.500 ryou Hatás: minden második hakuda és zanjutsu képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségekre. Így egy 4 pont hakuda és 6 pont zanjutsu képzettséggel rendelkező karakter 6 hakuda és 9 zanjutsu képzettséggel fog rendelkezni. Maximum +3 pontot ad.
~ Ajándékok, jutalmak
- Spoiler:
- 2013mas fórumtábor: 3000 LP és 3000 ryou -húsvéti vígasz ingyen technika: -Hadou 50: Rei no kuron -Ár: 1.000 ryou -Szülinapi nyereményjátékból: 3000 Ryu
~ Kiadások
alapok: -Shunpo -Konsou
induláskor kapott 5 ingyenes: -Utsusemi -Juugeki Byakurai -Bakudou 04: Hainawa -Bakudou 61: Rikujoukourou -Bakudou 08: Seki
vett:
- Spoiler:
-Hadou 44: Kokutan Kou -Ár: 1.500 ryou -Hadou 22: Ittou Rakurai -Ár: 1.500 ryou -Bakudou 67: Satsu mizu eirou -Ár: 1.500 ryou -Dountai hikitoru (felszerelés) -Ár: 2.000 ryou -Oni Dekopin - Ár: 1500 ryou -Kidou Ampu (felszerelés)- Ár:1000 ryou -Bakudou 65: Toransu Samenkyou- Ár: 1500 ryouHadou -21: Boruto: -Ár: 2.500 ryou -Hadou 67: Rakurai tama: -Ár: 1.500 ryou -Bakudou 59: Kurenai ribon: -Ár: 1.500 ryou -Suji anpurifaia (Izomnövelő): -Ár: 2.500 ryou -Ten no Rakurai: -Ár:2500 ryou -Reisei: -ár:500ryou
~ küzdőterek
- Spoiler:
~ Küldetések
- Spoiler:
~ Edzések
- Spoiler:
~ Dokumentumok
Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2215-kaminari-taka Wiki: - Pontozási jegyzet:
- Spoiler:
§Alap: 5 pont §LP (500/1): 36 pont (18000LP) §Hova tartozás: 3 pont (Gotei 13) §Egylet: 1 pont (Gyerekegylet) §Összesen:45 Elosztás: Képzettségek: §1 pont zanjutsu §13 pont hakuda (+1 pont a Kokutan Kou technika alkalmazásakor) (+3 pont az Izomnövelő használatakor) §14 pont kidou (+2 pont tárgyi bónusz) §7 pont shunpo §10 pont zanpakutou §0 pont Osztatlan
A hozzászólást Kaminari Taka összesen 51 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Júl. 14, 2014 7:42 am-kor. |
|