Takagi Akira 9. Osztag
Hozzászólások száma : 121 Age : 236 Registration date : 2013. Jul. 19. Hírnév : 5
Karakterinformáció Rang: Hadnagy Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (13900/15000)
| Tárgy: Takagi Akira Szer. Júl. 24, 2013 3:29 am | |
| ~ Adatlap
Név: Takagi Akira Nem: Nő Kaszt: Shinigami Rang: 9. osztag, Hadnagy Kor: 226
Szint: 1 Lélekenergia: 13900 Tőke: 8600 (+2 ingyen technika)
~ Zanpakuto
Neve: Hibana Hachi – Szikra Méh
Fajtája: villám
Shikai parancsa: Nakishikure, Hibana Hachi - Zümmögj, Szikra Méh
Shikai kinézete: Shikai formában is kard alakját veszi fel, csupán annak külalakja változik. Pengéje a markolathoz közelebbi végén négy ponton megtörve villám alakú, cikkcakk formát vesz fel, az utolsó töréspont a penge háromnegyedénél található, a többi része a hegyéig egyenes vonalú. A penge közepén sötétkék színezetű csatorna fut.
Támadások:
Michibachi - Dolgozó méh:
A parancsszó elhangzása után a pengét körülvevő elektromosság összesűrűsödik, melyből apró, üveggolyó nagyságú gömbvillámok jönnek létre, rajban olyan hangot adva ki, mintha egy csapat döngicsélő méhet hívna elő. Számuk a zanpakuto szintjétől függ, minden arra osztott pont 50-nel növeli a számukat (1 pontnál 50 darab, 24-nél maximum 1200). A gömbvillámok egyenkénti sebzése kicsi, a zanpakutoura tett pontok egyharmada, így igazi erejüket sokaságukban rejlik. Ahhoz, hogy az így létrehozott raj támadjon is, szükségük van egy lélekenergia mintára, amit követhetnek, amíg nincs megjelölt célpontjuk, addig passzívan viselkednek. Az ellenfél reiatsu lenyomatának megszerzéséhez szükség van a karddal való fizikai kontaktusra, de nem feltétlen kell megvágnia, elegendő bármely olyan részhez érinteni, melyen át van itatva az ellenfél lélekenergiájával, legyen az a fegyvere, vagy akár a ruhája, amit visel. A mintavétel eredményességét a penge közepén futó csatorna jelzi, amennyiben sikeres volt, úgy halványkéken feldereng a véset. Az így szerzett, nyomkövetésre szolgáló minta begyűjthető akár a parancs aktiválása előtt is, a penge megőrzi azt a felhasználásig. Egyszerre viszont csak egy mintát képes tárolni, így több ellenfél esetén a legutolsó lenyomatot fogja elhasználni a támadásnál. Miután a raj támadásba lendült, nincs mód további irányításukra, visszahívni sem lehet őket, ahogy új célpontot sem lehet számukra kijelölni. Amennyiben több célpont rendelkezik ugyanazon lélekenergiával, mint például a klónok esetében, úgy egyenlő számban több felé válik a raj, nem tudva különbséget tenni, melyikben milyen mennyiségben található a megjelölt reiatsuból. Egy-egy gömbvillám, ahogy célt ér, vagy akadályba ütközik, azonnal szertefoszlik, azon fejtve ki hatását, amihez először hozzáér. Gyorsaságuk megegyezik a használó shunpora tett pontjaival.
Hachisu no Kabe – Kaptárfal:
A technika kétirányú lehet, parancstól függően aktiválódik a használó körül, avagy rajta kívül. A személy megjelölése az első technikánál leírtakhoz hasonlóan, lélekenergia minta vételével történik, csak ezáltal köthető más személyhez. Ez esetben nem feltétlen kell ellenség legyen az „elzárt” alany, mások védelmére is használható, ekkor viszont körültekintően kell felhasználnia a szerzett mintát, hiszen az első technika nem tesz különbséget barát és ellenség közt. Alparancsok:
- Kodate – Pajzs: Ezzel a paranccsal, függetlenül attól, van-e reiatsu minta a birtokában, a technika a használó körül fog aktiválódni.
- Musho – Börtön: A lélekenergia minta tulajdonosa köré von elzáró burkot.
Tulajdonságai és működése mindkét esetben azonos. A célpont körül hatszögletű, méhsejt alakú lapokból álló, rácsszerkezetű, sárgás, áttetsző burok keletkezik. Átmérője szinttől függetlenül két méter. A burok fala fizikai támadásokat ugyan nem fog fel, mégsem ajánlatos megérinteni az erőteret, erős elektromosság alkotja a sejteket. Ugyanúgy kívülről, mint belülről, a burokban álló személyre való tekintet nélkül, úgy a használónak sem ajánlatos érintkezésbe kerülni a falával. Persze valós fizikai akadálya nincs annak, hogy valaki ki-, illetve besétáljon a körön belülre, a próbálkozásnak azonban fájdalmas következményei vannak, akár bénító hatása is lehet. Valódi funkciója a kidou illetve reiatsu alapú támadások elnyelése, melynek eredményessége a zanpakutoura tett pontoktól függ - annak pontszáma alatti támadásokat teljes egészében semlegesít, az azonos szintű, vagy erősebb támadásokat kis mértékben gyengíti.
~ Technikák/eszközök
- Alap:
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívül gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
- Ingyenes:
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Shunpo képzettség: 1 pont
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Shunpo képzettség: 3 pont
Japán név: Ryoudan Magyar név: Félbevágás Leírás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén. Fegyveres harc: 7 pont
- Vásárolt:
Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 04: Hainawa Magyar név: Kúszókötél Leírás: Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Kanashibari Magyar név: Paralízis Leírás: Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást. Shunpo képzettség: 5 pont
Japán név: Seikyomai Magyar név: Haláltánc Leírás: Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a táncot. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak. Shunpo képzettség: 7 pont
Japán név: Chigiri Magyar név: Talajhasítás Leírás: A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék. Fegyveres harc: 3 pont
~ Ajándékok, jutalmak
5000 LP és 4000 ryou + 5 ingyen technika kezdésként 300 LP és 2500 ryou Sötét vs Viharos, éjszaka 500 LP és 500 ryou Atom Random! 500 LP Október havi stat 2500 LP és 3500 ryou Tükörtánc 1500 LP 2013-2014 Utókarácsonyi Nyereményjáték - Wiki 600 LP és 600 ryou Farsangi jelmezes party 2500 LP és 3500 ryou Csendes hó 500 LP Májusi havi stat 1000 ryou Once upon a time
~ Küldetések, küzdőterek
Küldetések:
Gyerekjáték
Küzdőterek:
Eliziana Aberquero
~ Dokumentumok
Előtörténet
A hozzászólást Takagi Akira összesen 20 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Aug. 21, 2014 8:41 pm-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Takagi Akira Szer. Aug. 21, 2013 5:05 am | |
| Összesen: 35 pont
- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 27 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
Képzettségek:
11 pont zanjutsu 3 pont hakuda 2 pont kidou 9 pont shunpo 10 pont zanpakutou |
|