Keresési feltételek
Az eredmények megjelenítése:
Hozzászólások
Témák
Bővített keresés
Karakterinformáció from
Takagi Akira
9. Osztag
Faj
:
Shinigami
Rang
:
Hadnagy
Hovatartozás
:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás
:
Egyéb hovatartozás
:
Kor
:
225
Kapcsolatcímke
:
Kapcsolatban
Kivel?
:
Kuchiki Samanuske
Kapcsolatok
:
Reiatsu szín
:
Sárga
Mottó
:
Posztszín
:
#99ccff
Szint
:
1
Tőke
:
7600 ryou
Lélekenergia
:
(13900/15000)
Vagyon
:
(7600/7600)
Ingyen technikák
:
2
Képesség
:
Neve: Hibana Hachi Szikra Méh Fajtája: villám Shikai parancsa: Nakishikure, Hibana Hachi - Zümmögj, Szikra Méh Támadások: Michibachi - Dolgozó méh: A parancsszó elhangzása után a pengét körülvevő elektromosság összesűrűsödik, melyből apró, üveggolyó nagyságú gömbvillámok jönnek létre, rajban olyan hangot adva ki, mintha egy csapat döngicsélő méhet hívna elő. Számuk a zanpakuto szintjétől függ, minden arra osztott pont 50-nel növeli a számukat (1 pontnál 50 darab, 24-nél maximum 1200). A gömbvillámok egyenkénti sebzése kicsi, a zanpakutoura tett pontok egyharmada, így igazi erejüket sokaságukban rejlik. Ahhoz, hogy az így létrehozott raj támadjon is, szükségük van egy lélekenergia mintára, amit követhetnek, amíg nincs megjelölt célpontjuk, addig passzívan viselkednek. Az ellenfél reiatsu lenyomatának megszerzéséhez szükség van a karddal való fizikai kontaktusra, de nem feltétlen kell megvágnia, elegendő bármely olyan részhez érinteni, melyen át van itatva az ellenfél lélekenergiájával, legyen az a fegyvere, vagy akár a ruhája, amit visel. A mintavétel eredményességét a penge közepén futó csatorna jelzi, amennyiben sikeres volt, úgy halványkéken feldereng a véset. Az így szerzett, nyomkövetésre szolgáló minta begyűjthető akár a parancs aktiválása előtt is, a penge megőrzi azt a felhasználásig. Egyszerre viszont csak egy mintát képes tárolni, így több ellenfél esetén a legutolsó lenyomatot fogja felhasználni a támadásnál. Miután a raj támadásba lendült, nincs mód további irányításukra, visszahívni sem lehet őket, ahogy új célpontot sem lehet számukra kijelölni. Amennyiben több célpont rendelkezik ugyanazon lélekenergiával, mint például a klónok esetében, úgy egyenlő számban több felé válik a raj, nem tudva különbséget tenni, melyikben milyen mennyiségben található a megjelölt reiatsuból. Egy-egy gömbvillám, ahogy célt ér, vagy akadályba ütközik, azonnal szertefoszlik, azon fejtve ki hatását, amihez először hozzáér. Gyorsaságuk megegyezik a használó shunpora tett pontjaival. Hachisu no Kabe Kaptárfal: A technika kétirányú lehet, parancstól függően aktiválódik a használó körül, avagy rajta kívül. A személy megjelölése az első technikánál leírtakhoz hasonlóan, lélekenergia minta vételével történik, csak ezáltal köthető más személyhez. Ez esetben nem feltétlen kell ellenség legyen az elzárt alany, mások védelmére is használható, ekkor viszont körültekintően kell felhasználnia a szerzett mintát, hiszen az első technika nem tesz különbséget barát és ellenség közt. Alparancsok: - Kodate Pajzs: Ezzel a paranccsal, függetlenül attól, van-e reiatsu minta a birtokában, a technika a használó körül fog aktiválódni. - Musho Börtön: A lélekenergia minta tulajdonosa köré von elzáró burkot. Tulajdonságai és működése mindkét esetben azonos. A célpont körül hatszögletű, méhsejt alakú lapokból álló, rácsszerkezetű, sárgás, áttetsző burok keletkezik. Átmérője szinttől függetlenül két méter. A burok fala fizikai támadásokat ugyan nem fog fel, mégsem ajánlatos megérinteni az erőteret, erős elektromosság alkotja a sejteket. Ugyanúgy kívülről, mint belülről, a burokban álló személyre való tekintet nélkül, úgy a használónak sem ajánlatos érintkezésbe kerülni a falával. Persze valós fizikai akadálya nincs annak, hogy valaki ki-, illetve besétáljon a körön belülre, a próbálkozásnak azonban fájdalmas következményei vannak, akár bénító hatása is lehet. Valódi funkciója a kidou illetve reiatsu alapú támadások elnyelése, melynek eredményessége a zanpakutoura tett pontoktól függ - annak pontszáma alatti támadásokat teljes egészében semlegesít, az azonos szintű, vagy erősebb támadásokat kis mértékben gyengíti.
Pontozás
:
Pontozás
Neve
Pont
Bónusz
Képzettség
Zanjutsu
7
Képzettség
Hakuda
3
Képzettség
Kidou
2
Képzettség
Shunpo
7
Képzettség
Zanpakuto
10
Képzettség