Urufu Yashuhiro 3. Osztag
Hozzászólások száma : 104 Tartózkodási hely : Soul Socety, Seireitei Registration date : 2012. Aug. 09. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: Sanseki Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (15100/30000)
| Tárgy: Urufu Yashuhiro Pént. Aug. 10, 2012 1:23 am | |
| ~ Adatlap
Név:Urufu Yashuhiro Nem: Férfi Kaszt: Shinigami Rang: 3. osztag tisztje Kor:
- Emberként: 20
- Lélekként: 476-464
Szint: 1 Lélekenergia: 12500 Tőke: 4500
Kinézet: Úgy 185 cm magas, hosszú, sötétbarna hajú, kék félszemű férfi. A jobb szemére vak, amit egy fekete bőr szemkötővel takar. Alkatán látszik, hogy csatában edzett, de arcán egyértelműen észrevehetőek még az alkoholistákra jellemző vonások. Viszont még így is viszonylag jó képűnek mondható. Általában jól borotvált. Az egyszerűség kedvéért mindig az egyenruháját hordja, aminek elengedhetetlen kiegészítője a zanpakutoja. Jellem: Alapjába véve eléggé melankolikus, lehangolt, higgadt, türelmes, kedves, békeszerető, tisztelettudó alak, de van három szerelme: a harc, a sake és Sakura-chan. Így általában csak egy dolgot csinál, vagyis három dolgot: vagy harcol, vagy sake-t iszik (vedel, főleg, ha valami elől el akar menekülni, de van, hogy a harcba menekül), vagy Sakura-chan-ról ábrándozik, aki egyébként vagy körülötte legyeskedik, vagy a házi/körüli dolgaival foglalkozik. Ezek mellett szereti a gyerekeket, ő maga se tudja, hogy miért, de szereti őket, és nem nagyon tűri, hogy bárki is bántson egy gyereket, ellenben, ha kell, mert azt kapta parancsba, vagy az adott gyerek fejlődését, érdekét az szolgálja, akkor, bár nem szívesen, de ő maga is megküzd egy gyerekkel. Nincs sok ember, akit barátjának mondhat, vagyis olyanokból van kevés, akiket eléggé kedvel, ahhoz, hogyha őket sérelem (főképpen fizikai) éri, akkor dühbe guruljon, mivel senkit sem mer közel engedni magához. Bár nem látszik rajta, de érzékeny lelkű, vagyis erre utal, hogy szereti a verseket és a festményeket, amiket előszeretettel halmoz fel, vagyis gyűjt. Hidegrázást kap, undorodik mind a Kidoushuu, mind a 12. osztag tagjaitól, valamint a kidou-któl és azoktól, akik kidou-ra támaszkodnak leginkább. Van egy fontos elve is, miszerint a szúnyogoknak, piócáknak és a kullancsoknak nincs joguk más vérét venni. És most szólnék arról, hogy miképpen változik meg a jelleme, ha valakinek sikerül kihozni a sodrából, vagyis sikerül feldühítenie. De előtte megjegyezném, hogy gyűlöli, féli, rettegi, gyűlöli azt az énjét, ami ekkor elő jön. Goromba lesz, sőt talán bunkó, türelmetlen, izgatott, rangra, korra egyáltalán nincs tekintetlen, dühének tárgyának vérét kívánja, és nem érdekli, hogy ki az, mi az, csak az érdekli, hogy vérét ontsa. És bárki is az, aki megpróbálná megállítani, közéjük állni, arra is rá támad, mondhatni vadállattá válik, elhatalmasodik rajta, az elméjében a káosz, és csak a pusztítás érdekli.
~ Zanpakuto/képesség
Az egyik különlegessége, hogy a kard alap kinézete egy shirasaya katana, a másik, hogy eredetileg vértípusú, de mivel a szelleme nem tartja elég erősnek használóját, ezért erőtípusúnak álcázza magát, így a zárójelben az eredeti képességei, nevei vannak, de ezekről még semmit se tud a karakter.
Neve: Urufu (Ohkamiotoko) / Farkas (Vérfarkas) Fajtája: Erő (Vér) Shikai parancsa: Hanto shiro, Urufu! (Kuichigire, Ohkamiotoko!) / Vadász, Farkas! (Harapd le, Vérfarkas!) Shikai kinézete: Egy nodachi-vá alakul át. (A parancs következtében a shirasaya a használója kardforgató kezét felhasítja, ami komoly fájdalommal és jelentős vérveszteséggel jár. A shikai felöltéséhez 3/zanpakutou liter vért kell feláldoznia a használónak. De mihelyt kellő mennyiségű vért kiszívta a használóból a seb(ek) összehúzódik és csak egy halvány heg marad utána. A kifröccsent, kiömlött vérből egy nodachi formálódik. Sebzéskor annak mértékétől függően plusz vért szív el az áldozattól, és a használótól kölcsön vett vérnek a zsákmányolt mennyiségnek megfelelő mennyiségben visszaadja neki. Így akár a harc közben elszenvedett sérülések vérveszteségét itt pótolni lehet. Vagyis ahány pontos sebet ejt annyiszor fél deci vért szív el az áldozattól, de természetesen ennek a mértéke (+- 1-2 fél deci) változik attól is, hogy mennyi ideig érintkezik a penge az ellenfél vérével. Támadások: Nincs külön támadása, és nem is ad bónuszt semmire se, csupán shirasaya katana helyett nodachi alakja van. (Ketsuekiotsukisama/Vérhold: suhintásra félhold alakú vérpengét lő ki, minek magassága akkora, mint a kard teljes hossza. Jobbik esetben a már felszívott vérből készíti a pengét, rosszabbik esetben a használója vérét használja a támadáshoz. Közvetlen a shikai aktiválása után 2*zanpakutou támadást tud végrehajtani az aktiváláskor felszívott véréből, viszont van arra is lehetőség, hogy ezután is használja még 2*zanpakutouszor a támadást - mivel ez úgymond nem gazdaságos felhasználása a technikának - , ekkor a markolat végéből három kocsány nő ki, s ezek az alkarbelső felén csatlakoznak a használó verőeréhez, de hogyha egyiket is elvágják, akkor a kapcsolat megszűnik, s a behatolási sebek nem húzódnak össze, úgy, mintha deaktiválta volna a shikait, így az elvérzés veszélye állhat fenn. Geneiketsueki/Fantomvér: Ez a kard passzív képessége. A használó akaratától függően változik a keménysége, szilárdsága. Például, ha hárítani kell, akkor a lehető legellenállóbb, de ha támadni, akkor akár a védekezésre felemelt kard átsuhan rajta, aztán újra teljesen kemény lesz, és akár sebezhet is, viszont a keményedéshez, folyósításhoz idő kell, nagyjából egy másodperc a teljes művelet, de ez a duplájára nőhet, hogyha a legszilárdabból vált át folyóssá. Folyékonyan legfeljebb nagyjából 5 cm átmérőjű akadályon tud átsuhanni, hogy még hatásos maradhasson a harcban, s minél vastagabb dolgon kell áthatolnia annál lassabban tud vissza állni nodachivá, viszont ruhán, falon, stb.-n így nem hatolhat át. Ez a pontrendszerben azt jelenti, hogy a használó zanpakutou pontjánál nagyobb pontos védekező tehnikáknál nem tud átsuhanni, vagy ha átsuhan viszonylag sok - 2x 3x több - idő, mire újra karddá áll össze, a vérnodachi.)
~ Technikák/eszközök
- Zanjutsu technikák:
- Ryoudan:
Magyar név: Félbevágás Leírás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén. Fegyveres harc: 7 pont
- Chigiri:
Magyar név: Talajhasítás Leírás: A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék. Fegyveres harc: 3 pont
- Kensei:
Magyar név: Megtévesztő támadás Leírás: Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet. Fegyveres harc: 6 pont - Shunpo technikák:
- Shunpo:
Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- Senka:
Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Shunpo képzettség: 1 pont
- Utsusemi:
Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Shunpo képzettség: 3 pont
- Kanashibari:
Magyar név: Paralízis Leírás: Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást. Shunpo képzettség: 5 pont
- Hakuda technikák:
- Oni Dekopin:
Magyar név: Ördögi pöckölés Leírás: Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot. Pusztakezes harc: 5 pont
- Tesshou:
Magyar név: Vasököl Leírás: Nyitott, megfeszített tenyérrel, szorosan összezárt ujjakkal végrehajtandó ütés. Megfelelő használat esetén, azaz ha a tenyér tövével talál a használója és kellő erőt visz bele, egy közönséges lidércet akár egyetlen csapással is ki lehet ütni vele. Pusztakezes harc: 5 pont
- Kidou technikák:
- Bakudou 01: Sai:
Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Kidou képzettség: 1 pont
- Hadou 31: Shakkahou:
Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudou 39: Enkosen:
Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Kidou képzettség: 1 pont - Vegyes technikák: Hakuda-Shunpo technikák:
- Ashige:
Magyar név: Rúgás Leírás: Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken. Pusztakezes harc: 5 pont Helyváltoztató képesség: 3 pont
Zanjutsu-Shunpo technikák:
- Nukitsuke:
Magyar név: - Leírás: Kardkivonási technika, mellyel a kard előhúzásával egy időben a technika alkalmazója tucatnyi, követhetetlen sebességű vágást hajt végre ellenfele testén, majd a fegyvert vissza is helyezi a hüvelyébe. Ha az áldozat gyengébb, csupán egy apró széllökést érezhet, a csapásokat magát nem láthatja. Fegyveres harc: 11 pont Egyéb helyváltoztató képesség: 8 pont
- Egyéb technikák:
- Konsou:
Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
~ Felszerelés(ek)
„Urufu klán emlékei” Könyv sorozat összes része. Van egy körülbelül vele egy magas és kétszer szélesebb szekrénye, amin a polcok roskadásig tele vannak verses könyvekkel, már tervezi egy újabb szekrény beszerzését, mert már kezdi zavarni, hogy az asztala is tele van könyvekkel. Ezeket a könyveket az emberek világában tett látogatásai során gyűjtötte be. A fala meg tele van különféle festményekkel – ezeket is odaátról szerezte -, valamint van egy fényképező gépe is, amit szintén az emberek világában szerzett be. Az asztalának van egy ajtós szekrénye, ami tele van olyan képekkel, amik festményeket ábrázolnak, ezek a festmények általában túl nagyok, ahhoz, hogy elhozza őket, vagy a másolataikat. És a közelében mindig fellelhető valahol egy kis sake.
~ Ajándékok, jutalmak
- Havi statisztikák:
500 LP - Augusztusi statisztikából 500 LP - Szeptemberi statisztikából
- Küldetésből:
2000 LP és 2500 ryou - A révész3000 LP és 3000 ryou - Holtak Hajnala1500 LP és 2500 ryou - Feljegyzetlen
- Játékok:
~ Kiadások
Shunpo - Ár: Ingyenes/Alap technika Konsou - Ár: Ingyenes/Alap technika Bakudou 01: Sai - Ár: Ingyenes Hadou 31: Shakkahou - Ár: Ingyenes Senka - Ár: Ingyenes Utsusemi - Ár: Ingyenes Ryoudan - Ár: Ingyenes Chigiri - Ár: 1.000 ryou Kensei - Ár: 1.500 ryou Bakudou 39: Enkosen - Ár: 500 ryou Oni Dekopin - Ár: 1500 ryou Ashige - Ár: 1500 ryou Kanashibari - Ár: 2.000 ryou Nukitsuke - Ár: 2.500 ryou Tesshou - Ár: 1.500 ryou
~ Küldetések, küzdőterek
- Futó Küldetések:
- Lezárt Küldetések:
~ Dokumentumok
Előtörténet: Yashu Wiki: -
A hozzászólást Urufu Yashuhiro összesen 12 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Feb. 06, 2014 7:24 am-kor. |
|