|
|
| Szerző | Üzenet |
---|
Shihouin Yoruichi Admin
Hozzászólások száma : 807 Age : 33 Tartózkodási hely : A semmi közepétől, picit balra ;) Registration date : 2008. Sep. 05. Hírnév : 114
| Tárgy: Villámküldetések Hétf. Júl. 13, 2009 1:02 am | |
| Ide jönnek a villámküldetések, és annak leírásai. A topicba csak, és kizárólag stafftagok írhatnak. A többi hozzászólást figyelmeztetés nélkül TÖRÖLJÜK! Színek jelentése Fehér - Shinigamiknak szóló küldetésekZöld - Bountoknak szóló küldetésekPiros - Hollowoknak, Espadaknak, Arrancaroknak szóló küldetésekLila - Quincyknek szóló küldetésekRózsaszín - Embereknek szóló küldetésekSárga - Vaizardokknak szóló küldetésekSzürke - bármelyik kaszt jelentkezhet rá |
| | | Hirako Shinji Admin
Hozzászólások száma : 380 Age : 31 Registration date : 2008. Sep. 30. Hírnév : 35
| Tárgy: Re: Villámküldetések Hétf. Júl. 13, 2009 2:51 am | |
| A Király szemének nyomában Előzmények: Egy eddig ismeretlen csoport ellopott egy nagy erővel bíró, mágikus tárgyat. Céljaik egyelőre ismeretlenek, azonban annyi bizonyossá vált, hogy felettébb veszélyesek. A támadás alkalmával megöltek több Shinigamit. Mivel az eszköz a királyi család tulajdonában van, így Ők a visszaszerzését a Gotei 13 bízták. Az ellenségek új fegyvereket hordanak maguknál, amelyek felveszik a versenyt a legtöbb Zanpakutuoval. A küldetést Sierashi Yuusuke Taichou vezeti, aki csupán egy kisebb csapatot volt hajlandó magával vinni. Vajon sikerrel járnak, vagy ők is társaik sorsára jutnak?
Feladat: Résztvevők: 4 fő + Yuu (BETELT!) Kezdés időpontja: Július 17. Állapot: LEZÁRVA
„A vér kötelez!” Előzmények: Több, mint száz éve már annak, hogy egy újabb nemesi család esett ki a Király kegyeiből. Az Oshiro klán tagjainak sajátos elképzelésük miatt kellett távozniuk. Úgy gondolták, hogy nincs való világ, nem léteznek kóbor lelkek, így a Shinigamik is teljesen feleslegesek. Teóriájuk szerint, az egész mindenség csupán egy pozitív energia mező, amiben mi nem kívánt vendégek vagyunk. A végső megváltást pedig csak Soul Society elpusztításával érhetik el. Ezelőtt egy évszázaddal sikerült megállítani őket, s a föld alá száműzni. Azonban fűtötte őket a bosszúvágy, és most sokkal elszántabban támadnak, hogy megvalósíthassák céljukat.
Feladat:- Az Oshiro klán tervének megakadályozása
- Elfogni, vagy megölni a klán tagjait
Résztvevők: 5 fő (BETELT!) Kezdés időpontja: Július 19. Állapot: LEZÁRVA
Börtönlázadás
Előzmények: VÉSZHELYZET! Ilyen még nem történt, mióta Seiretei fennáll. Két - valószínűleg Bounto - egyén betört a TMA rejtett börtönébe, hogy megpróbálják kiszabadítani egyik társukat. Azonban az Omnitsukidou nem tud közbelépni, mert a rabok elzárják az utat. A 46-ok Tanácsa úgy dönt, hogy egy kisebb csapatra bízza a helyzet megoldását, akik beszivárognak az elítéltek közé, s ily’ módon próbálják elfogni a támadókat. Más esetben muszáj a rabok legtöbbjét megölni, akármilyen shinigamik is voltak előtte.
Feladat:- Bountok részéről: Kiszabadítani a társatokat
- Shinigamik részéről: Megakadályozni a fent említett akciót, és elfogni a Bountokat
Résztvevők: 2 Bounto + 2 Shinigami (BETELT!) Kezdés időpontja: Augusztus 29. Állapot: LEZÁRVAHajtóvadászat Előzmények: Hollowok kezdik elözönleni Karakura békés városát! Azonban valamiért a shinigamik nem lépnek közbe. Lehetséges, hogy ezek a lidércek egy új faj képviselői, akik el tudják rejteni jelenlétüket a 12. osztag gépei elől. Viszont nem számolnak azzal, hogy még mindig léteznek egy letűnt csoport képviselői, akik bátran felveszik a harcot velük szemben. Egy csoport, akik kifinomult érzékeiknek hála, már az első pillanatban tudomást szereztek jelenlétükről.
Feladat: Résztvevők: 4 fő Kezdés időpontja: 2010. Március. 26. Állapot: LEZÁRVA
A félelem órája Előzmények: Karakura Townban élt egy férfi, név szerint Shatcha Karui. Tehetséges forgatókönyv író volt, főleg a horrorfilmek terén. Születésétől fogva különleges képességekkel rendelkezik és ez segítette őt a minél félelmetesebb történetek megalkotásában, ám ezt senkivel sem osztotta meg. Karui egy nap rejtélyes körülmények között meghalt, mikor egy művén dolgozott. A történet nem lett kész és rejtélyes halála miatt a birtok sem kelt el. A városban küldetést végrehajtó shinigamik is jelentették, hogy valami nincs rendben a birtok körül. Mivel Soul Society ezt nem hagyhatja szó nélkül, így kiküld egy kisebb csapatot, hogy derítsék ki mi folyik ott…
Feladat:- Kideríteni a különös halálesetek okát.
Résztvevők: 3 fő (BETELT!) Kezdés időpontja: Amint megvan a kellő létszám. Állapot: LEZÁRVAHollow túra Előzmények: Las Noches ura újabb feladattal látja el alattvalóit. Ki szeretné terjeszteni hatalmát az eddig feltérképezetlen területekre is. Kétségtelenül rengeteg veszéllyel jár az út, így csak a legbátrabbakat küldi, hogy az Ő nevében meghódítsák az ismeretlent.
Feladat:- Felderíteni Hueco Mundo egy eddig ismeretlen területét.
Résztvevők: 3 fő (BETELT!) Kezdés időpontja: Amint megvan a kellő létszám. Állapot: LEZÁRVA |
| | | Abarai Renji Globális moderátor
Hozzászólások száma : 394 Age : 41 Tartózkodási hely : Pont ott! Registration date : 2008. Sep. 06. Hírnév : 40
| Tárgy: Re: Villámküldetések Szomb. Aug. 24, 2013 5:01 am | |
| Sziasztok!
Új ötlettel, vagyis némi fix lp szerzési lehetőséggel állnék elő, ha lenne rá jelentkező. Lényeg a lényegtelenségben a következő:
- összesen 1-2 szabad órát kérek az életetekből! Attól függően mennyire gyorsan tudunk haladni és mennyien gyűlünk össze.
- mini küldetés, tehát ne várjatok 3000-4000lp-t érte
- játékszabály:
- post hossza: összesen 5-10-15 sor között, attól függően mennyi teendő gyűlik össze. Lényeg az esemény lereagálásában lenne.
- Nincs felvezetés! Szükségtelen leírni, miként kerültél oda, mit csináltál előtte, közben, utána. Konkrét szituációban leszel és ott kell reagálni. Gyakorlatilag instant hentelés!X"D
- Helyszín, mivel az oldal másfél oldalas hsz-re van kalibrálva és ebbe ne rondítsunk bele, wiki pársoros board!
- Kaszti megkötés: NINCS!
-Teszt: Ma 20:00. Addig, ha valaki kedvet kapna, írjon a küldi diskurzusba, vagy nekem pü-ben és megbeszéljük a dolgokat! |
| | | Szayel Aporro Granz Admin
Hozzászólások száma : 712 Age : 35 Registration date : 2010. Aug. 04. Hírnév : 45
| Tárgy: Re: Villámküldetések Hétf. Aug. 26, 2013 11:14 pm | |
| No, én nagyon élveztem a villámküldit, igaz, már több macit henteltünk le, mint amennyi eredetileg volt, de annyi baj legyen. Én is nagyon sokat gondolkoztam effélén az utóbbi időben, chaten is, és privátban is említettem sokaknak, de örülök, hogy nem csak én kezdeményeztem ezek szerint ilyet. Staffban még nem jutottunk dűlőre egy-két dologgal kapcsolatban, de szerintem hamar meglesz. Ettől függetlenül viszont én kezdeményezek egy új villámküldit, amire már akár jutalom is járhat. Jelentkezni a mai napon lehet! Játék vagy holnap délután, vagy holnapután délelőttől. (attól függ, holnap hogy érek haza) Gotei-es karakterek jelentkezését várom! A játék itt, a fórumon lesz. Posthossz nincs igazán, néhány szó is elég lesz mindenkitől. Jelentkezés nálam pü-ben vagy chaten. Valaki esetleg egy darabig nem ér rá, nem lesz para, kihagyjuk, későbbi, játék közbeni csatlakozás lehetséges. Nyomozós küldire lehet számítani tőlem, némi akcióval. Többit majd meglátjátok. |
| | | Kazuho Kira Daitenshi
Hozzászólások száma : 115 Age : 31 Tartózkodási hely : A jégkígyó fészke (Daitenshi főhadiszállás) Registration date : 2012. Feb. 23. Hírnév : 13
Karakterinformáció Rang: Tenshi Hovatartozás: Daitenshi Lélekenergia: (19000/30000)
| Tárgy: Re: Villámküldetések Szomb. Aug. 31, 2013 12:08 am | |
| Hello Hello, azt olvastam ide köll írni, szóval ide írok Villámló küldi okán.
Szóval cseppnyit rendhagyóbban szeretném levezényelni ezt a küldit, de nem ugrok nagyon előre.
Maximálisan ÖT azaz 5 karaktert várok egy atommód random baromkodós poénküldire. Mire számítsatok? Amire akartok. XD Nincs megkötve, hogy milyen karakterek jöhetnek aki az ötbe belefér, jöjjön
A játék megkezdéséhez szükséges szerződés alárása:
Én (XY) engedélyt adok rá, hogy a karakterem az IC térből kiragadva, attól teljesen elvonatkoztatva részt vegyen egy játékban, melyben akár ki is figurázhatják. Mindezt sértődésmentesen tűröm a játék keretein belül. A karkteremet ezennel rábízom a mesélő jóindulatára, melyről ugyan tudom, hogy nem létezik, mégis reménykedek benne bőszen. Alulírott: ___________ |
| | | Hitsugaya Toushiro Mesélő
Hozzászólások száma : 51 Registration date : 2012. Nov. 17. Hírnév : 4
Karakterinformáció Rang: Ex-kapitány, gyereksztár Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (0/0)
| Tárgy: Death-ball Szer. Szept. 04, 2013 12:20 am | |
| Hölgyeim és Uraim!
A mai napon ismét két csapat méri össze az erejét, ügyességét, kitartását, eszét, na és persze szerencséjét a Death-ball 47-es változatában! A gyengébb idegzetű nézők hagyják el a stadiont, és kapcsolják ki a közvetítést, ennek a változatnak a 78%-ában van halálos áldozat. A játék egyszerű: juttasd ki a pálya közepén elhelyezett labdát a saját csapatod oldalán, és győzöl. Minden eszköz megengedett! Nincsenek szabályok, mindenki megtehet bármit, amit csak akar! Nincs döntetlen, csak játék! Mindkét csapat életben maradt tagjai visszatérhetnek oda, ahonnan hoztuk őket, de míg a vesztes csapat tagjai üres kézzel, addig a győztes csapat tagjai olyan ajándékkal, amiről álmodni sem mertek.
És most lássuk a mai játékosokat!
Jelentkezők:
6 karaktert várok a játékra. Kaszt, nem, kor, lélekenergia nem számít, de elöljáróban közölném, hogy ez nem poénküldetés, jól gondolt meg, kit hozol!
Határidők és posztok:
A sebesség eldől még, de napi egy vagy két posztnál kevesebbet nem fogadok el. A posztok hossza semmiképpen nem haladhatja meg a 25 sort! A küldetés nagyjából 12-15 kör lesz, ennél hosszabb időt kétlem, hogy igénybe venne.
Egyéb:
Senkinek nincs megszabva, mit csináljon vagy ne csináljon, de előreláthatólag ebben a küldetésben lesz játékos a játékos elleni konfrontáció. A cél nem a másik csapat tagjainak lehentelése lesz, de jelentősen könnyíti a feladatot, ha akadályozzátok a másik csapatot. A hat játékosból három fog csak a győztes csapathoz tartozni, ők kapnak valami IC jutalmat is az LP mellé. Valószínű választható jutalmak lesznek, de chaten lehet majd nekem súgni, ha már azt kapod. Véletlenszerűen fogom a két csapatot összerakni a hat jelentkezőből. Elképzelhető, hogy a halálos ellenséged lesz a csapattársad, és a testvéred/barátod/szerelmed az ellenfél. Rajtatok áll, mit kezdtek azzal, ha ilyen helyzet áll elő.
Mivel én mesélek, nincs hisztéria, ha olyasmi történik, ami nem tetszik. Kérdéseket, kéréseket, javaslatokat természetesen lehet tenni, de ha azt mondom, nem, akkor nem.
A küldetést még ma el akarom kezdeni, úgyhogy lehetőleg aki jönni akar, minél előbb jelezze! |
| | | Rosui Kagehime 10. Osztag
Hozzászólások száma : 164 Age : 32 Registration date : 2012. Feb. 16. Hírnév : 19
Karakterinformáció Rang: 10. osztag 3. tisztje Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (24700/30000)
| Tárgy: Re: Villámküldetések Pént. Szept. 20, 2013 5:18 am | |
| Nyohohho, helló *o* Lélekdonor 2.0 futtatásához villámküldit gondoltunk ki chaten, mert mért ne? ˘o˘ Szóval csatlakozókat még fogadok chaten, vagy PÜ-ben, a küldetés pedig ma este indul. :3 Aki csatlakozna, az pöttyentsen egyet A jelentkezés akkor zárul, amikor elindul a második kör. ^w^ Ui.: SS karik előnyben, de nem kizáró tényező más kaszt sem, csupán a hollowfélék, sorry :/ |
| | | Hitsugaya Toushiro Mesélő
Hozzászólások száma : 51 Registration date : 2012. Nov. 17. Hírnév : 4
Karakterinformáció Rang: Ex-kapitány, gyereksztár Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (0/0)
| Tárgy: Re: Villámküldetések Kedd Jan. 28, 2014 12:47 am | |
| Vérvonat Szeretnék lemesélni egy, a napokban kezdődő küldetést, ami 3 nap-1 hét hosszúság között változhat (jelentkezők számától függ, amit nem szabok meg, de egy ember egy karaktert hozzon). Naponta 4-6 posztot kell majd írni, ezeknél elvárom, hogy kifejezetten rövidek, lényegre törőek legyenek, nem szeretnék sokat olvasni. Három, egymást követő kimaradás fog kimesélést maga után vonni, de ezt nem kell figyelembe vennie annak, aki jelentkezik, nem rontja el a történetet azzal, ha így alakul, bele lesz számolva. A küldetés műfaja horror, mindenki nagyon jól gondolja meg, hogy akar-e jönni, illetve ha igen, milyen karaktert hoz! Ha valakinek bármilyen pszichés problémája vagy fejlődési rendellenessége alakulna ki a küldetéstől, az nem az én hibám! Egyaránt lesz a küldetésben harc, nyomozás, gondolkozós és beszélős rész, és lesz lehetőség interaktolni. A jelentkező karakterek bármilyen kasztba tartozhatnak, bármilyen karakter jöhet. A jelentkezés mellékleteként írjátok le, milyen lakásban, házban, szobában laktok! Főleg az olyan dolgok érdekelnek, mint az alapterület, belmagasság, berendezési tárgyak elhelyezése. Lehetőség van egész barakkot, Espada-tornyot, panelházat is nevezni, de ebben az esetben természetesen nagyobb leírás kell. (Ha egy Espada jelentkezik, de a fracciónja nem, a fracción szobájának leírása nem kell, de például, hogy milyen emeletek, berendezési tárgyak vannak, és hol kéne legyen a bejárati ajtó a fracci szobájába, igen). Amennyiben a karaktert nem állandó lakhelyről akarjátok indítani a küldetésben, egy szállodai szobának, vagy valami hasonlónak a leírását kérem. Példa szobaleírásra:
- Spoiler:
Ronan szobája: A szoba belmagassága négy méter, alapterülete 7x8 méter. A falakon különböző együttesek poszterei lógnak, a polcokon műanyag dobozokban hihetetlen mennyiségű lego van felhalmozva. A fényt a plafonról lógó, egyszerű lámpa adja. Az ajtó az egyik rövidebb falon van, a szemben lévő falon van a sötét Hueco Mundora néző ablak, amit általában függöny takar. A szoba központjában áll egy körülbelül 3 négyzetméter átmérőjű legóvár, amibe egy belülről leereszthető felvonóhídon lehet bemenni. Ezen belül van Ronan ágya, mellette az éjjeliszekrénye, az ágy alatt pedig a rejtegetni való dolgai. Erősen ajánlott a küldetés közben jelen lenni chaten, ahol természetesen lehet kérdezni, és ha ez nem olyan információ, amit nem akarok megosztani, válaszolok is. Kezdés a játékosok igényeitől függ, de a jelentkezési határidő előreláthatólag csütörtök dél. Elsőként jelentkezek is Ronan Phellerával. xD |
| | | Chiruochiba Airisu 4. Osztag
Hozzászólások száma : 202 Age : 118 Tartózkodási hely : Talpa és haja között. Registration date : 2012. Feb. 01. Hírnév : 2
Karakterinformáció Rang: Kapitány Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (17600/30000)
| Tárgy: Re: Villámküldetések Szer. Jan. 29, 2014 11:00 am | |
| Üdvözletem minden kedves shinigami társamnak! ^^Közeleg a farsang, és Seireitei shinigami-jai kaptak meghívást egy rejtélyes feladótól, aki nem kívánta nevét elárulni. Viszont biztos egy Emberek Világába tartozó segítő lehet, hiszen másképpen a meghívók nem érkezhettek volna el hozzátok. A meghívóban az szerepel, hogy a Karakura erdőnek egy szép tisztásán kerül megrendezésre a Farsangi jelmezes party ahova minden shinigami-t szívesen várnak. Lesznek sütemények, üdítők, felnőtteknek alkoholosabb italok, valamint díszek és halk, kellemes muzsika.Szóval, fogjunk halat lasszóval. A küldetés címe Farsangi jelmezes party, fajtája villám, célközönség a shinigami-k. Célja, hogy mindenki jól érezze magát, valamint, hogy a party-ra keveredett arrancar-nak ne engedje senki, hogy felfalja. A meghívót tényleg egy támogató küldte, viszont ezt az arrancar valahogyan megneszelte. Aki rájön, hogy mi a képessége az arrancar-nak, az bónusz vaníliás sütit is kap. ^^ A jelentkezéseket folyamatosan fogadom a játék kezdéséig, illetve kezdése után is lehet csatlakozni, hogyha valaki kiesett a játékból. A játék az vagy február 8-9-ei hétvégén lesz lejátszva. Hogyha valaki egyhuzamban 4 körből kimarad, az ki is fog esni. Előre jelzem, hogy posztsorrend nem lesz, valamint előre megkérek mindenkit, hogy próbáljon minél aktívabb lenni, hiszen egy hétvége alatt, vagyis két nap alatt kellene lejátszanunk.- jelentkezőknek:
az AKD-ban jelentkezzetek, s a jelentkezésetekben írjátok le, hogy ide jelentkeztek, hogy megtudjuk különböztetni a többitől
|
| | | Hidetada Nishigami 11. Osztag
Hozzászólások száma : 147 Age : 52 Tartózkodási hely : Valamelyik kocsma, esetleg otthon iszom Registration date : 2013. Jan. 09. Hírnév : 10
Karakterinformáció Rang: Alkoholista tiszt Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (13400/15000)
| Tárgy: Re: Villámküldetések Csüt. Márc. 06, 2014 11:03 pm | |
| A misszió! A sokáig ígérgetett, s már oly sokszor halogatott küldetés kezdetét veszi a vezetésemmel, egy villámküldetés formájában. Az közismert ívó, az elismerten pofátlanul tróger, a mára már fogalommá váló ifjú hős, Nishi ismét keresztbe tett saját magának! Egy hétig tartó szabadsága alatt, végig az Emberek Világában a legjobb piák közt nyaralt. Természetesen már azt is elfelejtette, hogyan juthat haza, ezzel pedig tisztában vannak, felettesei is, ezért küldenek egy csoportot, hogy hozzák vissza, s ha úgy érzik, akkor akár büntessék meg. Azonban a feladatot kiadóknak lenne néhány megjegyezni valójuk! - Először is a megbízottakon kívül senki más, akár ember, akár halálisten, nem tudhat a küldetésükről! - Tilos erőszakot alkalmazni, Nishivel, vagy bárki mással szemben! (Bármiféle technika erő-szaknak minősül! Még az LP fitogtatás is!) - Egy hosszabb sétát tegyenek Nishivel, mielőtt hazahozzák, a célból, hogy ne a Tiszta Lelkek városát mocskolja be! - Ami pedig a lehető legfontosabb, semmilyen körülmények között, ne rongálják meg az úr italát, legalább is az Emberek Világában! Értelemszerűen, csak a 13 őrosztagból, illetve annak közvetlen kapcsolatában álló karakterek jelentkezhetnek!
A küldetés nem fog sokáig húzodni, körülbelül 1-2 nap alatt gondoltam levvini azt a várhatóan 8-10 kört. Nem várok sok jelentkezőt erre az öngyilkos jelentkezőt, de legkésőbb jövő hétvégén elindítom. - Spoiler:
FIGYELMEZTETÉS! A küldetés arról szól, hogy a létező legnagyobb alkeszt hazakíséritek! Aki a feladat teljesítése közben komoly gondolatokkal játszadozik, helyből kiesett a játékból!
|
| | | Hitsugaya Toushiro Mesélő
Hozzászólások száma : 51 Registration date : 2012. Nov. 17. Hírnév : 4
Karakterinformáció Rang: Ex-kapitány, gyereksztár Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (0/0)
| Tárgy: Re: Villámküldetések Szer. Ápr. 16, 2014 10:02 am | |
| Piramis
Story: Karnaktól dél-keletre, látótávolságban a templomtól áll egy óriási piramis, többször nagyobb a legnagyobb gízai piramisnál. Senki nem tudja, mióta van ott, de az biztos, hogy közönséges emberek számára láthatatlan. Senki nem tudja, mi van a belsejében, ki vagy mi van eltemetve benne. Azt azonban mind Seireitei, mind Las Noches vezetője tudja, hogy erre a másik fél előtt akar rájönni, és ami ott van, azt nekik kell megszerezni.
Jelentkezők: 4-10 közötti jelentkezővel viszem le a küldetést. A Seireitei erőihez tartozó játékosokat, illetve a Las Nocheshez tartozó játékosokat várom a küldetésre. Nincs lélekenergia és kasztmegkötés, a rangok sem számítanak. Az sem feltétlenül fontos, hogy a számok és az erő egyensúlyban legyenek, ha csak egy arrancar van, az is jó.
Időtartam, posztok hossza: Minden második nap jönni fog a mesélés, tehát mindenkinek két napja van rá, hogy megírjon egy 5-25 soros posztot. Sorrend nem lesz, elkerülendő, hogy egy ember feltartsa a sort, aki pedig tudja, hogy kimarad egy körből, értesítsen engem és a társait időben! A második egy huzamban történő kimaradás, vagy a zavaróan sok kimaradás esetén a játékost kimesélem. A küldetés 10-15 körös lesz nagyjából, mindenképp be akarom fejezni egy hónap alatt.
A küldetés jellege: Szeretnék balanszos küldetést csinálni, tehát egyformán lesznek benne fejtörők, rejtvények, gondolkodós rész, illetve harcosabb, akciódúsabb jelenetek, úgyhogy mindenki jöhet, mert mindenki megtalálja a számítását.
Cél: Mindkét fél célja, hogy megszerezze a piramisban található kincset, úgyhogy elképzelhető, hogy lesz egy vesztes a végén, esetleg felezitek, amit találtok, ha mindkét fél egyformán vette az akadályokat.
Egyéb:
A játékosok problémáit meghallgatom mind chaten, mind pü-ben, mind egyéb helyeken. |
| | | Szayel Aporro Granz Admin
Hozzászólások száma : 712 Age : 35 Registration date : 2010. Aug. 04. Hírnév : 45
| Tárgy: Re: Villámküldetések Hétf. Május 05, 2014 11:36 pm | |
| Meow-meow
"Az idők kezdete előtt, mielőtt még az emberek felemelkedtek volna öntelt pozíciójukba, az állatok egyenlőek voltak. Mindannyian áldott egyenlőségben éltek, egészen a nagy mérkőzés napjáig. Minden állat részt vett, hogy megnézze, ki lesz a legjobb. Sok nap után a mérkőzés mezején már csak két állat maradt: a Macska és az Ember. Úgy döntöttek, hogy a vesztes gondoskodik a győztesrőlés az erősebb győztesmegvédi a vesztest. A küzdelem kemény és hosszú volt. Mindkét küzdő fáradhatatlanul igyekezett, hogy elnyerje a megegyezett jutalmat. Végül rengeteg nap múlva a Macska bizonyult jobbnak erőben, kitartásban és lelkierőben. Azóta a mai napig a vesztes eteti és szállásolja el a győztest és a győztes védi meg a vesztest. Az Ember puhányabb lett és elfelejtette az őt körülvevő veszélyeket, mivel a Macska védelme lehetővé tette számára. A gonosz Szortyok meggyarapodtak és hemzsegnek az egész világon az Ember látókörén túl, de a Macska nem felejtette el kötelességét és továbbra is megvédi őket."(Forrás: Macsekok Szerepjáték xD Igen, ilyen létezik)
Egy rendhagyó villámküldire kérek önkéntes jelentkezőket. Mindegy, hogyan, miért, miként és miért, de a jelentkező karakterek ezúttal macskává változnak. A körülmények lényegtelenek, a fókusz most sokak kedvenc, bolyhos, játékos, cuki kisállatain vannak: a cicákon. *-* Ez egyfajta filler küldetésnek tudható be, az oldal világába ugyanis sehogyan sem illik bele. A célja egyszerűen a kikapcsolódás. { Kik jelentkezhetnek? }Bárki. Fajra, rangra, kasztra, jellemre, politikai helyzetre való tekintet nélkül. Ti itt most cicák vagytok. Nem shinigamik, nem arrancarok, sem pedig bármi egyéb. Maximum 6 főt várok magamon kívül. Nagyobb érdeklődés esetén (tehát ha kicsúsztál a limitből, de jönnél, mert tetszik a küldi) keress fel, jelezz nekem, és kitalálunk valamit. ^^ { Jelentkezés feltétele? }A jókedven és a cicaszereteten kívül egyetlen apróságot kérek, amit minden jelentkező véssen fel a jelentkezési lapjára. Lehetőleg már jelentkezéskor szükség lenne rá. Ez pedig nem más, mint... *dobpergés* a karilap! Ennek módja a következő. Fogod a meglévő pontjaidat (ugye amit Kon is osztogat), és az alábbi 10 képzettség között osztod el őket. Mindegyik 1 pontról indul. Csak az LP-ből elosztható pontok érvényesek. Nincs maximum pontja, mert nincs. Annyi kérésem lesz majd, hogy a küldetés ideje alatt a sigjében legyen ott mindenkinek a "pontozás". - Ugrándozás
- Pofozás
- Karmolás
- Turelem (mennyit képes egy helyben várakozni a cica)
- Gyorsaság (menekülésre főleg)
- Mászás
- Fülelés
- Dorombolás (néha csak a szeretet ereje segít; dorombolással köteléket tudsz kialakítani másokkal, így üzenetet tudsz telepatikusan átadni)
- Túlvilág (milyen gyorsan alszol el, és mozogsz az Álomföldeken; az öreg macskáknak általában magasabb pontjuk van ezen)
- AMLM (A Mindent Látó Macskaszem - ezzel veszed észre az embereknek láthatatlan Szortyokat)
{ Hol lehet jelentkezni? }Jelentkezés itt, ebben a topicban a karakterlap kitöltése mellett, Meow-meow jeligével. Határidő szombat dél. Első mesélés szombaton jön. |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Villámküldetések | |
| |
| | | |
1 / 1 oldal | |
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|