Diego Canino Espada
Hozzászólások száma : 304 Age : 32 Tartózkodási hely : Hatodik torony, Las Noches Registration date : 2012. Jan. 04. Hírnév : 5
Karakterinformáció Rang: Sexta Espada, a Sanador Equipo parancsnoka Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (40100/45000)
| Tárgy: Diego Canino Vas. Jan. 08, 2012 7:01 am | |
| Név: Diego Canino Nem: férfi Kaszt: arrancar Rang: Sexta Espada Születési ideje: kb. 1915 Kor: Emberként: kb. 25-26év Lélekként: kb. 70 év
Szint: 3 Lélekenergia: 39000 Tőke: 9500 ryou
Kinézet: 1,84 méter magas, 80 kilogramm a súlya. A haja zöld színű, rövid, a szeme sárga, a sötétben enyhén világít. Különleges ismertetőjegye még, hogy a fogai élesebbek az átlagosnál, kicsit olyanok, mintha egy ragadozóhoz tartoznának. A száma a hátán van, elég nagy hozzá, hogy befedje az egészet, a hollow-lyuka a bal tenyerén van, éppen ezért többnyire egy pár fehér kesztyűt hord. Az egyenruhája magasított gallérú, a kardját a bal oldalán hordja, a buzogánya pedig a jobb oldalán lóg. Korábban piercingeket hordott, amiktől megvált. Jellemző a megjelenésére, hogy komoly, kifejezéstelen arcot vág, ami csak néha változik indulatossá, vagy enged meg magának egy enyhébb mosolyt. A jelenléte rányomja a bélyegét arra a helyre, ahol épp tartózkodik, és mindenkiből kivált vele valamit.
Jellem: Diego talán legfőbb jellemvonása, hogy minden tette arra irányul végső soron, hogy megvédje Las Nochest, és a lakóit minél jobb helyzetbe hozza. Emiatt nem öl arrancart, ha van más választása, és a hollowokat is csak jó okkal pusztítja el. Ugyanakkor, a vezetőjét csak akkor támogatja, ha úgy látja, hogy Las Noches lakosait nem önös érdekei szerint támogatja, és ha az ellenkezőjét tapasztalja, akkor szembehelyezkedik vele. Az aspektusa a fájdalom, és számtalan képessége irányul a fájdalomokozásra, amiben azonban nem leli örömét, csak fegyvernek, esetleg kényszerítőeszköznek használja a fájdalmat, nem nevezhető különösebben szadistának, a kínzást például elkerüli, amíg esélyt lát arra, hogy szavak szintjén meggyőzze a kihallgatottat. Ő maga nem érzi a fájdalmat, ennek ellenére viszonylag sokat gondolkodik a testnek ezen vészjelzésén. A filozofikus, mélyebb gondolkodás változóan jellemző rá, néha szeret beszélgetni az élet dolgairól, néha nem, de mindig megválogatja, kivel. Olyanokra például nem nagyon vesztegeti a szót, akiket amúgy is meg akar ölni, az teljesen felesleges időpocsékolás szerinte. Nem kedveli azokat, akik szerinte semmit nem tesznek Las Nochesért, és fordítva is így van, tiszteli azokat, akik tesznek valamit a hollowok városáért. Néha segít nekik felkészülni a közelgő harcokra, illetve személyesen vállalja a gyógyításukat. Akik kártékonyak az arrancarokra nézve, azokat ellenségnek tekinti, függetlenül attól, hogy kik is ők. Az alárendeltjeivel jól bánik, lehetőséget ad nekik, hogy megőrizzék az inkognitójuk a sokak által lenézett Sanador Equipoban, ha kérik, segít nekik fejlődni, és megvédi őket, ugyanakkor, amikor az egyenruhát viselik, kötelesek minden tettükért vállalni előtte a felelősséget. Az egyenruha nélkül nem tekinti őket a sajátjának, néhányuknak még mindig nem tudja az igazi nevét, és néhány kivételtől eltekintve még nem látta őket csuklya nélkül. Ha nincs vele valami célja, nem harcol, de ha valamilyen oka van rá, és az egyszerűbb megoldás kardot rántani, akkor nem szokott hezitálni, és ritkán harcol félgőzzel- ha valaki élve kell neki, legfeljebb annyit változtat, hogy elkerüli az azonnali halált okozó sérülések okozását. Szabadidejében orvosi könyveket olvas, zenét hallgat, vagy a lélekenergiával módosított kígyóival tölti az idejét (a legnagyobb közülük, Jánosz, szabadon jár-kel a tornyában, nagyjából olyan, mint egy házőrző kutya, illetve házi kedvenc). Hogy mit tekint szabadidőnek, és mit munkának, megint más kérdés, ő maga nem igazán választja el a kettőt egymástól. Kapcsolatok: Thea: Diego jobb keze, az egyetlen teljes jogú fracciója, akiben szinte feltétel nélkül megbízik. A lányt azonban nem igazán tekinti többnek egy jó munkatársnál. Slarin: Diego korábbi Espadája, akire mindig példaképként tekintett, még azután is, hogy meghalt. Rá barátként is tekintett, és hűséges maradt hozzá azután is, hogy elveszítette a rangját. Adala: Diego számára talán az egyetlen személy, aki nem munkakapcsolat vagy szövetséges, és mégis jelent számára valamit. Hogy mit, abban még nem biztos teljesen. Vex: vegyes érzései vannak felőle. Egyfelől, ostobának tartja, és természetes ellensége, amiért Seth támogatója, ezentúl még naplopónak is gondolta, olyannak, aki olyanná vált, amilyennek ő képzelte el az Espadát. Másfelől viszont már látja, hogy a saját módján ő is Las Noches érdekeit tartja szem előtt, és nem vitatja, hogy ő az egyik legerősebb, ha nem a legerősebb Espada Las Noches történelmében. Natalie: a fő szövetségese Las Noches urának megdöntésében, ugyanakkor nem bízik meg teljesen benne, főleg a közös múltjuk Slarinnál az, ami miatt követi őt. Räv: ő az az Espada, akiben Diego a legjobban megbízik, és együtt dolgozik vele Las Noches urának a megdöntésén. Valamiféle hálát is érez vele szemben, amiért még numerósként foglalkozott vele, cserébe életben hagyta a fracciónját, amikor az betört hozzá. Sirenia: Diego korábbi fraccióntársa Slarinnál, akivel Diego sokszor dolgozott együtt, de a munkatársi viszonyuk megszűnésével a köztük lévő kapocs is megszűnt. Dei: Diego első fracciónja, aki nyom nélkül eltűnt, ezért az Espada elbocsájtotta a szolgálatából.
Képességek:
Ressun kívüli képesség: Diego aspektusa a fájdalom. Ő maga nem érez fájdalmat, bármilyen súlyos sérülést szenved el, őt az nem állítja meg, de még csak nem is lassítja le. Ugyanakkor, érzékeli a sérüléseket, ez nem okoz neki hátrányt.
Zanpakuto neve: Áspid (Vipera) Zanpakuto parancsa: Saero (Végezd ki) Leírás: Zanpakuto: Áspid (Vipera) Mivel Diego reiatsu-kontrollja javult, képes lett újra lecsökkenteni a fegyvere méretét, egy egyszerű másfélkezes kardot használ
- Spoiler:
Ressurección leírás: Diego kardja eltűnik, a testét zöld pikkelyek borítják be, a szemei pedig sárga kígyó-szemekké válnak. A haja kis mértékben megnő, a maszkja pedig megjelenik a feje mindkét oldalán.
Képességek: Ángelculebra (Angyalsikló): a képességgel megidézhető néhány fehér, tollas szárnyakkal rendelkező kígyó, amelyek képesek sérülések gyógyítására. Hátránya, hogy viszonylag sok időt igényel. Amennyiben egy sérült nem akarja, hogy ellássák, a kígyó minden képessége hatástalan rajta. Diego nem távolodhat el ezer méternél távolabbra a kígyóktól, amelyek ebben az esetben fehér hamuvá foszlanak. A megidézhető kígyók száma, illetve a gyógyítás hatékonysága a használó erejétől függ, amennyiben valamilyen méreg hatása alatt áll az illető, a méreg erejétől. Minden kígyó egy célpontot gyógyíthat egyszerre. A kezelés alatt a gyógyított nem érez fájdalmat.
Pontrendszerben: 2 ressu pontonként egy-egy kígyó idézhető egyszerre. A pontjaival azonos erősségű mérgeket tudja semlegesíteni. 10-15 pont között gyógyítja a súlyos, nem halálos sérüléseket. 16-20 pont között gyógyítja a halálos sérüléseket, kisebb testrészeket (kéz, ujj, lábfej) növeszt vissza. 21-23 pont között gyógyítja a halálos sérüléseket, egy óra alatt akár létfontosságú szerveket is képes tökéletesen pótolni (de gyenge marad hetekig az, akin ilyen beavatkozást kényszerült végrehajtani). 24 ponttal a fentieken kívül képes visszahozni az egy órája még élő halottakat, és rendbe hozni a testüket (ebben az esetben akár egy évre is szüksége lehet a gyógyítottnak az egészsége és az ereje visszanyeréséhez, ha egyáltalán sikerül neki).
Comedor de dolor (Fájdalmat evő): ressurecciónban használt fegyver, ami ránézésre több száz, egymásba fonódó kígyóra emlékeztet, melyek fekete fémből készültek, mindegyikük fajtája más és más. A fegyverből a kígyók farkai tüskékként állnak ki minden irányba, egy támadás cafatokra téphet egy gyengébb ellenfelet. A markolata hasonlít Áspid markolatához, a „penge” egy méter hosszú, a henger alakú fegyver átmérője fél méter. A fegyver képessége, hogy magába szívja az összes fájdalmat a környezetéből (de ettől nem szűnik meg a fájdalomérzet), így a mérete folyamatosan növekszik csata közben, a súlya azonban változatlan marad, így Diego ugyanolyan könnyedséggel forgatja a maximum az eredeti kétszeresére növekvő fegyvert is. A fegyver ezenfelül megeszi a gyengébb kidou-alapú technikákat is, de ettől nem növekszik annyira a fegyver mérete, mint a fájdalomtól. Ha bárki más megfogja a fegyver markolatát, azonnal erős égető érzést érez a tenyerében.
Játéktechnikailag: A fegyver elnyeli a kidou (más kasztoknak a megegyező) technikákat, ha azok legalább öt ponttal gyengébbek a ressurecciónjánál. A túl erős technikákat a fegyver nem próbálja felfalni.
Pl.: 21 pontos kidouval kilőtt egy pontos technika (6 pontos erősség) vs. 12 pontos ressurección= a technika elnyelődik 8 pontos hollowképességgel kilőtt cero (8 pontos erősség) vs. 13 pontos ressurección= a technika elnyelődik 15 pontos kidouval előtt 7 pontos technika (9 pontos erősség) vs. 13 pontos ressurección= a technika kifejti hatását
Rasgón de Serpiente (A kígyó könnye): egyfajta végső technika, mivel Diego az adujának tartja, csak akkor használná, ha nem lenne semmilyen más választása, ugyanis mellékhatásokkal jár és nem akarja felfedni a létezését. Működésének feltétele, hogy az áldozat bekerüljön egy maximum tíz méter átmérőjű ouroboros szimbólumba (vagy annak légterébe, ha a földre van festve/vésve), ezután pedig szemkontaktust létesítsen Diegoval. A szemkontaktus létesítése után Diego szemeiből vér kezd folyni, és amint sárgából vörösbe vált, a technika kifejti hatását. A technika hatása, hogy az áldozatot néhány másodperc erejéig minden, eddigi élete során átélt fájdalma egyszerre rohanja meg, ami súlyos, sokkos állapotot okoz akkor is, ha ezek kimerülnek az egyszerű fej és fogfájásokban, régebbi, súlyos harci sérülések esetén viszont ájulás, sőt, akár halál is beállhat az élmény hatására. A fizikai fájdalom mellett az áldozat átéli a legfájdalmasabb emlékeit is. A technika annál kevésbé hatásos, minél kevesebb fájdalmat élt át valaki. A hatóidő a ressurecciónon múlik. A technika nem csak a titkossága miatt nevezhető végső technikának, Diego látása átmenetileg (kb. egy óra, de használatonként növekszik ez az idő) körvonalak elmosódott érzékelésére szűkül, és képtelen lesz ressurecciónt technikákat használni a Comedor de dolor fizikai fegyverként való használatán kívül, de a hozzá tartozó képességek nem működnek többet. A hollow képességei továbbá két ponttal gyengülnek a látása visszanyeréséig.
Hatóidő: Minden második ressurección pont után egy másodperc. A hatóidő fele, ha az áldozat kilép a körből vagy megszünteti a szemkontaktust a szemek megváltozása előtt, mielőtt a technika kiteljesedne.
Ressurección II Diego maszkja eltűnik, a homlokából két kígyófej nő ki, mintha két szarv lenne, de ezek képesek mozogni, és néha sziszegnek is. A szemei feketék lesznek, egy vékony, sárga csík marad csak bennük, a száján pedig álfog-mintázat jelenik meg: számtalan kicsi, függőleges, fekete vonal. A hátából két hosszú, öt méteres, vastag kígyófej nő ki, amik harapással képesek megragadni dolgokat, és ha akarja, akár a gyomrába is eljuttathat valamit ezeken a szájakon keresztül. Ezeken a kígyófejeken nincsenek szemek, és a harapásuk nem mérgező. A fegyvere befedi a teljes jobb karját, amit így szinte lehetetlen levágni, és nem lehet lefegyverezni sem. A fegyveren a tüskék sokkal hosszabbá válnak, némelyik enyhén meghajlik. A pikkelyei páncélszerűbbé válnak, ugyanakkor nem nehezebb őket átvágni, mint a hierroját egyébként.
Képességek: Caverna de Asklepiós (Aszklépiosz barlangja): a képesség létrehoz egy zsebdimenziót. Ez egy barlangra hasonlít, ami a bejárattól számítva tizenkét méter mély, hat méter széles, és öt méter magas. A falakon, a földön és a plafonon is zöld folyadékréteg található, és számtalan mennyiségű kígyó csúszkál itt. A barlangon belül regenerálódnak a sérülések, a könnyebbek gyorsan, a súlyosabbak lassabban, a barlangon belül szerzettek pedig szinte azonnal. Bent nem lehet meghalni, és a barlangban sem lehet sehogy kárt okozni, de ez az előny egyben hátrány is, aki egyszer a barlangban van, az nem szerez sérüléseket, ilyenkor vagy erővel kell kidobni a barlangból, vagy meg kell szüntetni a képességet. A bejárat egy 2x3 méteres lyuk, ami csak abból az irányból látszik, amerről megnyitották, úgyhogy lehetőség van az elrejtésére például azzal, hogy egy méterrel a föld felett, lefelé néz a barlang szája, a barlang gravitációját ez nem befolyásolja. Nagy mennyiségű lélekenergiát igényel a barlang megnyitása, aminek a nagy része visszajön a bezárásakor, leszámítva a sérülések gyógyítására felhasznált reiatsut. Diego teljesen szabadon mozoghat a barlangtól függetlenül, csak akkor van szükség a jelenlétére, ha a sérültek már szinte teljesen megtöltik a barlangot, és reiatsu-utánpótlásra van szükség. Néhány tucat sérültnél még tökéletesen funkcionál az eredeti lélekenergiával. A képesség sokkal gyorsabban működik, ha a sérült tudatosan koncentrál rá, hogy meggyógyuljanak a sérülései, ilyenkor ugyanakkor részben a saját lélekenergiája csappan meg. Ha specifikusan egy sérülésére koncentrál, akkor az a sérülése gyorsabban gyógyul, vagy ha először a fájdalmat akarja megszüntetni, akkor a fájdalom múlik el gyorsan. A képesség hátránya, hogy nem biztonságos elhagyni a barlangot, amíg teljesen helyre nem álltak a sérülések, amik lehet, hogy rosszabbnak tűnnek, mint amilyennek kinéznek, és csalóka lehet a visszatérő egészség-érzet is, ami csak az adrenalin és a vérbe kerülő gyógyszerek átmeneti hatása is lehet. A gyógyított még teljes gyógyulás után is gyengének érzi magát, minél súlyosabb sérülései voltak, annál gyengébbnek (a barlangban szerzett sérülések nem számítanak ebből a szempontból). A képesség csak úgy képes helyreállítani valakit, ha a lelkét még lehetséges visszahelyezni a testébe. A kapu megnyitása egy kézmozdulatot igényel, nem kell kimondani hozzá semmit.
Aroma del Infierno: (A Pokol lehelete) Diego fegyveréből egy alig két méter átmérőjű, de rendkívül hosszú sugárban zöld gáz indul útjára. Minden élettelen tárgy, amit érintett, kígyópikkelyes mintát kap, így akár egész tájak is megváltozhatnak- igaz, csak arra az időre, amíg a Ressurecciónja ki van engedve. Akit elér ez a gáz, csapdába esik egy hallucinációban. Az élmények rendkívül változatosak lehetnek, ami a közös bennük, hogy szenvedést okoznak az átélőjének. A helyszín nem feltétlenül valósághű, olyan, mint egy rémálom, amiben az áldozat erős fájdalmat érez, és/vagy számára fontos személyek szenvednek körülötte. A bent töltött idő a valóságban egy másodperc alatt van, az áldozatnak azonban ez jóval többnek tűnik, hogy mennyivel, azon múlik, hogy mekkora reiatsuja, illetve mennyire próbál harcolni a látomás ellen. Akinek a reiatsuja megközelíti vagy meghaladja Diegojét, és erős az akarata is, talán tíz másodpercnek sem érzékeli a bent töltött időt, egy átlagos, akaratgyenge shinigaminak pedig heteknek is tűnhet. (Egy normális reiatsuval rendelkező embernek évek is eltelhetnek bent, de nekik esélyük sincs túlélni.) Két módon lehet siettetni a kijutást a rémálomból: az egyik módszer az illúzió elutasítása, a nyugalom megőrzése, egyfajta meditáció, ami lélekenergiától függően, akár azonnal is megtörheti a hallucinációt. A másik módszer még egyszerűbb: az áldozat soha nincs megkötve, és mindig van valamilyen eszköz a keze ügyében, amivel véget vethet vagy a saját életének, vagy a számára fontos személyek szenvedésének. Ez az egyszerű módszer azonban nem jó megoldás: aki ezt választja, annak elsötétül a tudata, mintha kómába esett volna. Az ilyen élőlényeknek kígyópikkelyszerűvé változik a bőre, a szeme pedig egybefüggő, vörös lesz, a fogaikon pedig a gázban lévő méreg gyengített változata termelődik. Ezek a lények mentálisan irányíthatóak, ugyanakkor nem erősebbek egy átlagos hollownál. A ressurección megszüntetése után összeesnek. A látszat ellenére, nem halottak, de minél gyorsabb beavatkozást igényelnek. A legegyszerűbb védekezés kitérni a sugár útjából, de a különböző reiatsu-pajzsok is használnak, ha megfelelően erősek. A védőruházat is segíthet, a gáznak fizikai kontaktusra van szüksége a testtel, de annak tökéletesen zártnak kell lennie. A képesség legnagyobb hátránya a termelhető gáz mennyisége, ami csak néhány lövést tesz lehetővé (max reiatsu:5000, ha az első képesség is aktív, akkor ez osztva hárommal). Ha valaki olyan is az útjába kerül, akit Diego nem akar megsebezni, már nem tud rajta segíteni, mire a közelébe menne, már lezajlott a hatás.
Technikák, eszközök: -Ingyenes hollow képességek -Cero -Gran Rey Cero -Bara Bombardeo -Claro de luna -Ardiente Garra -Gigante -Fusco Fosa -Seikyo no shizuka -Fukuzei -Gemelos Sonído -Ímpetu reiterativo -Lámina reccurente -Nadegiri -Abrazadera -Asesinato Curatívo -Aleonado Luna simbolo -Piel de Serpiente -Erizo -Capa Angelical -Ojo de Serpiente -Silbído -Sonido Plantilla -Hollow Ajorca
Japán név: Kagetetsu Magyar név: Árnyékvas Leírás: Magas szintű fegyverforgató technika, amit csak a legjobb fegyverforgatók képesek elsajátítani, közülük is csak azok, akik magas szintű reiatsu kontrollal rendelkeznek. A fegyvert a használó saját reiatsujával vonja be, megerősítve a fegyver képességeit, a fegyver köré pedig fekete aurát vonva. A fegyver így képessé válik szinte bármit átvágni vagy széttörni, a természetes képességeitől függően. Kiterjed minden, a használó által forgatott fegyverre, vagy olyan tárgyra, amit annak használ. Hatás: Minden 5 reiatsu kezelés pont után egy fegyverhasználat pontot ad, legfeljebb 5 pont értékben.
Egyéni technikák/eszközök: Spanyol név: Dedos del Dolor Magyar név: A Fájdalom ujjai Típus: Felszerelés Kinézet: Negyven centiméter hosszú, fekete karók, méreggel bevonva Leírás: A fegyverek Diego saját fejlesztésű mérgével lettek bevonva. A méreg a kétszeresére növeli az áldozat által érzett fájdalmat 5-10 percre, a bejuttatott dózistól függően, a hatékonysága az áldozat akaraterején és a már elszenvedett sérülések súlyosságán is múlik. Többször is használható ugyanazon a célponton a hatóidő lejárta után, de előbb-utóbb az áldozat immunrendszere kifejleszti az ellenanyagot, úgyhogy egy személyen csak korlátozott számban működik. Diego immúnis a méregre, mivel a saját vére is alkotóeleme. Maguk a karók elég ellenállóak, hosszú ideig lehet velük harcolni akár shikai-szintű fegyverek ellen is. Veszélyes fegyver, de az elsődleges funkciója a méreg bejuttatása. Egy apró karcolás már elég hozzá, hogy a méreg hatni kezdjen az áldozat szervezetében. Gyógyító technikával semlegesíthető a méreg hatása a harctéren is, a gyógyítás hatékonysága a gyógyító képzettségén múlik.
Név: Cero Ouroboros Típus: Különleges cero Leírás: A kézből kilőtt energia a célpont köré tekeredve jelenik meg, halványan világító bíborszínű kígyóként, ami éppen elnyeli saját magát. Nagyjából három másodperccel azután, hogy elhelyezkedett, elkezd összeszorulni, és amikor érintkezik valamivel, felrobban, elsősorban a kör belseje felé irányítva a robbanás erejét. A technika hátránya, hogy viszonylag lassú ellenfél is kikerülhet a körből, mielőtt az elkezdene szűkülni, illetve csak tíz méter a hatósugara, és csak fél percenként használható. A technika kiváló nagy dolgok kettétépésére, ellenfélen alkalmazva siker esetén kettétépheti azt, illetve megfoszthatja egy-egy végtagjától. A hierro csökkenti a sebzés mértékét, úgyhogy arrancarok ellen kevésbé effektív, mint például shinigamik ellen. Amennyiben a cero ellenállás nélkül tud összezárulni, miközben a kígyó elnyeli önmagát, a végén az összesűrűsödött lélekenergia szintén robbanáshoz vezet, ebben az esetben teljesen kontrollálatlanhoz, ami már veszélyes lehet a használóra is. A cero ereje és az összeszorulás sebessége HK függő.
Befejezett küldetések: Bevásárló lista Az Ördög labirintusa Holtak hajnala Sherlock Hollows, nagyítóval a vacsora nyomában A magány tava
Befejezett küzdőterek: Genki Takashi vs Diego Canino Kaminari Taka vs Diego Canino Eliziana Aberquero vs Diego Canino Chikanatsu Kira vs Diego Canino Yamanak Sozen vs Diego Canino Kettő a kettő ellen Hiroshi Kaito vs Diego Canino Halál a betörőre Vex vs. Diego Kira & Takashi vs. Diego Natalie & Diego Raiden vs Diego
Ajándékok, jutalmak: -500 Lp és 1500 ryou a Genki Takashi ellen vívott küzdőtérért -200 Lp és 1500 ryou a Kaminari Taka ellen vívott küzdőtérért -300 Lp és 2500 ryou a Chikanatsu Kira ellen vívott küzdőtérért -300 Lp és 2000 ryou az Eliziana Aberquero ellen vívott küzdőtérért -100 Lp és 2000 ryou a Yamanaka Sozen ellen vívott küzdőtérért -500 Lp edzésből -500 Lp a januári statisztika ellenőrzésen -300 Lp a februári statisztika ellenőrzésen -200 Lp és 2500 ryou a Sirenia segítségével, Haruki és Taka ellen vívott küzdőtérért -1000 LP a Rävval lefolytatott edzésre -400 Lp a márciusi statisztika ellenőrzésre -Egy ingyenes technika a nyereményjátékra -1500 Lp és 2000 ryou a Bevásárló lista nevű küldetésre -500 Lp az áprilisi statisztika ellenőrzésre -1000 Lp a Dei Laeznek tartott 2 edzésemért -2000 Lp és 2500 ryou az Ördög labirintusa küldetésért -500 LP a májusi statisztika ellenőrzésből -200 LP és 1500 ryou a Hiroshi Kaito ellen vívott küzdőtérért. -10 bónuszpont az espada rangért -500 Lp a júniusi statisztika ellenőrzésre -200 Lp és 1500 ryou a Wollohval vívott küzdőtérért. -500 Lp az augusztusi statisztika ellenőrzésre -300 Lp és 2500 ryou a Takashi és Kira ellen vívott küzdőtérre -300 Lp és 2500 ryou a Vex ellen vívott küzdőtérre -500 Lp az októberi statisztika ellenőrzésre -3000 LP és 3000 ryou Holtak hajnala küldetésért. -500 LP a decemberi statra. -500 ryou angyalok és ördögök játékért -1000 ryou SH küldetésért -500 LP februári statisztika ellenőrzésből -1000 LP sikeresen megtartott edzésekért -2500 LP és 3000 ryou a Magány tava küldetésért -500 ryou a Natalieval vívott küzdőtérért -300 LP és 2500 ryou a Raiden ellen vívott küzdőtérért. -5150 LP Hakusaya Shinichi karakter leadásából. -1500 LP és 2000 ryou a Hannibal ante Portas! küldetésért -500 ryou a Hullámzó patakok ösvénye küldetésért. -2500 Lp és 3500 ryou a wikia játékért -1250 LP a Végtelenül valótlan küldetésért, amiben azóta leadott karakterrel vettem részt. -1500 LP és 2000 ryou a Fracciónválogatás küldetésért. -500 LP április statból.
Dokumentumok: Előtöri Wiki Karakter
A hozzászólást Diego Canino összesen 56 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Május 26, 2014 3:15 am-kor. |
|