Yoshida Yuko 12. Osztag
Hozzászólások száma : 103 Age : 28 Tartózkodási hely : A megfigyelőrészlegnél vagy a laborban, robbanásoktól védett és pillangó mentes övezetben Registration date : 2011. Feb. 12. Hírnév : 17
Karakterinformáció Rang: 12. osztag, 3. tiszt, a Megfigyelőrészleg vezetője Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (12900/15000)
| Tárgy: Yuko Yoshida Vas. Feb. 13, 2011 5:30 am | |
| A d a t l a p…NÉV: Yoshida Yuko ~ jelentése: Szelídség, felsőbbrendűség + gyermek; Öröm rizs mező NEM: Nő KOR: 106 KASZT: Shinigami RANG: 12. osztag, 3. tiszt, a Megfigyelőrészleg vezetője
SZINT: 1. szint LÉLEKENERGIA: 12900 LP TŐKE: 2750 ryou
ELŐTÖRTÉNET: k l i k~ WIKI ADATLAP: k l i k~ k l i k~ PÁLYÁZATOK LISTÁI: k l i k~ k l i k~ k l i k~ SZÍNKÓDOK: Háttér: LightSlateGray ; beszéd: LightGray K i n é z e t…- …részletek:
Elvetemült kísérletezései között bukkant fel a legújabb, önmagán végrehajtott változtatások. Ugyan csupán magasságán kívánt mindössze módosítani, de számításai minden bizonnyal nem lehettek pontosak, ami teljesen új külalakja is alátámaszt. Egytől – egyig nőiesebb lett, s gyermeki kinézetének végleg búcsút inthet, ezúttal tényleg igazolhatja a kora, a kinézetét. Fehéres – halványzöld árnyalatú haja dúsabb és kicsivel hosszabb, rendezettebb lett. Frufruja is megnőtt, s ezen újdonságot szemkötője által lefedett, sérült jobb szemének irányába elsöpörve rendezi. Látható szemének íriszének színe aranybarna. Magassága több mint húsz centivel megugrott, immáron 168 cm, s ugyan kórosan sovány ábrázatát sikerült nagyjából elhagynia, még mindig lenne mit felszednie, viszont a „fiúra” vonatkozó jelzők miatt már nem kell aggódnia, melyekkel eddig illethették megjelenése miatt. Testén a kötések fele megmaradt, többek között a bal csuklóján, jobb vállrészénél, jobb lábcombján és bal bokáján. Ezekre a későbbiekben még továbbra is számít egy későbbi műtéti beavatkozásnál, így továbbra is „maradandó égési sérülések eltakarására szolgáló fáslik” – címszóval ruházza fel ezeket. A láncokat, mely testéből jöttek ki egy régebbi kísérletei miatt, ezúttal sikerült leamputálnia magáról, s a piszkosfehér színű kacattároló kabátja – mely mindig rajta van – belső részébe beleszuperálnia. De fő, koponya formájú bombáját és zanpakutoját továbbra is azokhoz kötve tartja, csupán immáron már eme felsőn belül tárolja őket és nem pedig a kíváncsi szemek előtt. Uniformisa nem tér el az átlagostól, talán egyetlen kiemelkedő változtatás a halványzöld színű obija. Noha, talán az is hatalmas szembetűnő eltérés, amikor nadrágja alja kissé meg van tépázva a sok kísérlet miatt, melyet már átvészelt viselőjével. Hadnagyi karszalagját bal karjára felkötve viseli. Hajában egy virágmintás hajtű díszeleg, amelyet unokahúga aranyos kis meglepetés ajándéka, amit az annál is meglepőbb megjelenése során hozott magával. Füle mögött pedig szintén egy ajándék pihen, amikor nem használja, toll formájában, ami egyben a 12. osztag felszerelése is. J e l l e m…- …részletek:
Viselkedése a hadnaggyá válást követően, amikor egyszeribben több felelősség is nehezült a vállára, kezdte elhagyni szertelen, gyerekes viselkedése, amibe talán félresikerült kísérlete is némileg beleszólt. Megtanulta, hogy a munka, amit űz cseppet sem biztonságos. Ehhez mérten egy viszonylag kifinomult, komolyabb jellemet tudhat magáénak. Elengedhetetlenné vált rókamosolya, amire szert tett a hadnagyi karszalag megszerzését követően. Mindig, minden esetben mosolyog, ha mérges, ha kioktat másokat, ha nem ért valamit... ez tanúsítja türelmességét, így próbál mindenhez pozitívan hozzáállni. Másokkal szemben eléggé tisztelettudóan beszél, talán túlságosan is, nehezen tér el a hiteles megszólítástól még saját rokonaival és komolyabb baráti kapcsolatai esetében is. Eléggé anyatigrisnek számít fiatal rokonait tekintve, viszonylag engedékeny, de ha valaki bántja, vagy megsiratja őket, akkor igen rosszmájúan fog az elkövetőhöz hozzáállni. Nehezen hagyja el végtelennek tűnő nyugodtsága, de amikor ideges eléggé kiszámíthatatlan. Szeret tréfát űzni, főleg a férfi nem tagjaival vicces robbanószerkezeteivel. F e l s z e r e l é s…- ...részletek:
× Piszkosfehér kabátkájábában rejlő mindenféle apróság, melyet hol az Emberek Világában, hol pedig idehaza Sereteiben szedett össze. De különféle szerelésre alkalmas eszközök is felelhetőek benne. Sosem tudni, hogy épp mit húz elő belőle. × Egy adag koponya kinézetű bomba, amit a szorult helyzetekre tartogat. Ennek több változata is ismert az igazi robbanós, avagy a csillámporos, konfettis töltésű. Az előbbit gyakran megspékeli egy kis zászlóval valamiféle - számára - vicces felirattal. × Egy multifunkcionális szemkötő, amely nem csak azért van, hogy eltakarja vele sérült szemét, hanem azért is, mert ez egy kis számítógéppel vetekszik. Képes bemérni embereket, lelkeket, bármiféle dolgot, avagy személyt - melyet megad a keresőben és ismeri a konkrét feltételeit - vele. Emellett kapcsolatba tud lépni Soul Society-vel is ezen keresztül, mint valami szemkötőbe épített telefon, elsősorban a Juunibantaiial tudja felvenni a kapcsolatot, azon belül is a nagy számítógépen keresztül. Kísérletekre és harcokról szóló adatokat is táról, melyeket mindig feltüntet, ha esetleges azonosság lép fel egy bizonyos helyzetben. Persze ezt nem mindig alkalmazva, csak ha szükséges van rá, azaz nincs folyamatos üzemeltetés alatt. Z a n p a k u t o…NEVE: Undertaker (Temetkezési vállalkozó) FAJTÁJA: méreg KINÉZETE: -> Alap külalak… Nyele halványszürke színű, míg a rajta húzódó minták sötétszürkék. Keresztvasa ezüstből van, pengéje pedig oly’ sok társával ellentétben hófehér. A katana habaki, fuchi és kashiri része egyazon fekete színű. A kashiriből három darab piszkos fehér szalag jön ki, melynek végén egy – egy virág minta ékeskedik, ezek alatt érmék helyezkednek el melyeken különböző Japán kanjik vannak írva fehérrel. Az érmék és a virágok szintén feketék. Ez afféle díszítés a fegyveren, bár hiába teszi széppé, ha a katana az elmúlást rejti önmagában. -> Shikai forma… Egy csontból álló kasza. A nyél félúton hajlított. Bár látásra anyaga igen törékenynek tűnik, viszont a látszat itt jókorát csal, mert igen nehezen törik el. Végén és tetején dorozsmás részek vannak, amelyek kisebb hasonlóságokat mutat az emberi gerinccsigolyák felé. A pengén ugyan kisebb bevágások találhatóak ennek ellenére iszonyú éles. A kopja részén egy méretes koponya díszeleg.SHIKAI PARANCSA: Kusekuse, Undertaker! (Kacagj, kacagj, Undertaker!) TÁMADÁSOK: -> "Alapképesség"...Külső beavatkozása Undertaker képességei terén elsődlegesen erre terjedt ki, hogy a hőn szeretett koponya formájú bombái zanpakutoja feloldott állapotában is egyaránt jelen legyenek. A koponya alakú bombák szimbiózis kapcsolatba léptek Undertakerrel a beavatkozás során és teljes összhang alakult ki közöttük, vagyis szerves részét képzik immáron a zanpakutojának. Így a robbanó bombák a feloldást követően megjelennek, mondhatni önálló akarattal bírva, hiszen érzelmi viselkedés jött létre náluk, melyet Undertakertől nyertek el, ez apró kacajuk formájában elevenedik meg. A robbanó koponyák számát a zanapkutora tett pontok határozza meg az alábbi szerint: egy zanpakuto pont = öt robbanó koponya. A robbanások között eltelő idő az első robbanás után mindig nő, ennek kiterjedése képzett, illetve gyakorlott szintjén több órás idővallumig nő ki, mester zanapkuto alkalmazóként – melytől még ugyebár messze van – csupán az első robbanástól a tizenöt perc türelmi időig terjed ki, melyek sorozatban ismétlődnek majd utána a későbbiekben. Példa:× Első robbanás – a feloldás után következő kör,× Második robbanás – tíz perc türelmi idő, mely a játéktéren két kört foglal magába,× Harmadik robbanás – tizenöt perc türelmi idő, mely a játéktéren három kört foglal magába,× Negyedik robbanás – húsz perc türelmi idő, mely a játéktéren négy kört foglal magába […].-> Myuuto Warai (Néma kacaj)...A kasza kopjáján lévő koponya szájából szivárog ki egy bizonyos színtelen gáz állapotú anyag, mely közismert nevén „formaldehid” néven terjedt el a tudományos világban. Hatása közben elsődleges tünet a szem irritációját váltja ki, illetve nyálkahártyák kellemetlen, égető érzése magaslik ki. Nagyobb koncentráció esetén fulladást, valamint fejfájást is okozhat. Az előbbit elsősorban szervezetileg legyengült ellenfeleken kiváltódó tűnet. Igen magas fokon halál is okozható vele, de az csak magas szintű lélekenergia különbség esetén előfordulható momentum. A gáz alapú méreg technika a szürke füstszerű ködöt váltotta fel, ugyan alap tulajdonságai megváltoztak, de kiterjedése a régi maradt az alap határ növekszik zanpakutora tett pontoktól függően, az alábbiak szerint:- alap: használótól számítva két métert foglal magába és öt percig kering a levegőben, ez minden zanpakutora tett pontok után egy méterrel és plusz öt perccel növekszik.× Két zanpakuto pont – három méteres hatósugár, tíz perc fennmaradási idő,× Négy zanpakuto pont – négy méteres hatósugár, tizenöt perc fennmaradási idő,× Hat zanpakuto pont – öt méteres hatósugár, húsz perc fennmaradási idő […].Az anyag könnyen elveszti hatását a vízzel való érintkezéssel, illetve csökkenteni lehet például széláramlat keltésével, egyetlen veszélyes tulajdonsága, hogy igen gyúlékony. Tűzet alkalmazva használata során rendkívül veszélyes lehet nem csak a szenvedő, hanem magának az alkalmazó félnek is. A technika a játék folyamán csak is kizárólag egyszer vetheti be jelenlegi szintjén. -> Hakahori: xy~ (Sírásó: xy~)...//az xy jelölés helyére az adott célpont/célpontok teljes, pontos nevét kell elmondani//Ennél a technikánál egy félholdat kell leírnia Yukonak a levegőben kaszájával, s a technika bűvös szavainak elhangzása során sorban jelennek meg karók a levegőben. Ezeken a karókon az adott ellenfél/ellenfelek nevének Kanji átirata szerepel, melyek ez által a megnevezett célpontokat követik reiatsujuknak megfelelően. (Ebből kifolyólag a technika megköveteli az egy, akár minimális kaszával tett sebzést a célponton, melyből ismerheti zanpakutoja a szenvedő fél reiatsu lenyomatát, illetve a megnevezése is fontos momentum azaz, hogyha nem tudja megnevezni az illetőt a támadás alapból semmis. Ebből kifolyólag élettelen dolgokon alkalmazhatatlan, csupán élőkön bevethető technika.) A megidézett karók esetében minimum kettőnek egyazon ellenfelet kell célba vennie. Találat esetén a karókra rákent méreg anyag névlegesen ptomain (hullaméreg) közvetlen érintkezik az adott célponttal így a meglévő kiindulási ponttól már a vér szállítja ezt az anyagot, mely elsődlegesen a központi idegrendszert támadja, eközben lázat okozva, mely apró hallucinációkkal jár, s a fő stádiuma a halál megfelelő ellenanyag hiányában. Külső megjelenése a visszéren való szép lassan szív felfelé kúszó piros csík, míg a seb körüli rész elkezd feketedni, üszkösödni és kellemetlen szagot áramoltatni magából. A fő stádiumig való elérés természetesen nem egy – két kör lélekenergia különbségtől független, gyorsabban hat a technika legyengült immunrendszer esetében ugyan, de mindenkép megköveteli az IC alkalmazás követően való tíz/tizenöt/húsz(?) kört. A karók száma zanpakuto pontokra alapozódik, viszont a találat sikere már zanjutsu használatot igényel, mely minél magasabb szinten van annál biztosabb a találat sikere. A karók számítása zanpakuto pontoktól függően:× Három zanpakuto pont – két karó megidézésére ad lehetőséget,× Hat zanpakuto pont – négy karó megidézésére ad lehetőséget,× Kilenc zanpakuto pont – hat karó megidézésére ad lehetőséget […].A képessége által megengedett karók számát megidézés során jómaga is befolyásolhatja. Viszont egy játékban csupán az általa megengedett számot használhatja fel (aka ha egyszer előtte mind a hat karót egy játék folyamán, akkor már nem alkalmazhatja többet a technikát, mivel nincs felhasználható karó már a számára).T e c h n i k á k…- ...alap:
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- ...bakudou:
Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 04: Hainawa Magyar név: Kúszókötél Leírás: Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 08: Seki Magyar név: Elutasítás Leírás: Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 09: Geki Magyar név: Csapás Leírás: A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. ~ Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 12: Fushibi Magyar név: Rejtőzködő kitörés Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását.
Japán név: Bakudou 21: Sekienton Magyar név: Vörös Füstrejtek Leírás: Egy robbanást idéz elő, használata hasonló a füstbombáéhoz. Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 39: Enkosen Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Kidou képzettség: 1 pont
- ...hadou:
Japán név: Hadou 01: Shou Magyar név: Döfés Leírás: A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám szerű, erőteljes támadás. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 31: Shakkahou Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. ~ Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 33: Soukatsui Magyar név: Pusztító kék tűz Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. ~ Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából. Kidou képzettség: 1 pont
- ...egyéb:
Japán név: Juugeki Byakurai Magyar név: Tüzes fehér villám Leírás: A Hadou #4 módosított, erősebb változata. Használatakor egy vöröslő villám távozik az ujjakból. Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Kongoubaku Magyar név: Pusztító robbanás Leírás: Vörös, gömbalakú energiatámadás, ereje hasonló a Soukatsuihoz. Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Shimoku Magyar név: Lélekmérgezés Leírás: A célpontot megfertőzi egy speciális lélekenergiával, aki ezáltal folyamatosan gyengül. Kidou képzettség: 5 pont E s z k ö z ö k…- ...lista:
Név: Holokommunikátor Típus: 12. osztagos fejlesztés Leírás: Kimondottan a 12. osztag tagjai számára, egyedi kivitelben elkészített kommunikációs felszerelés. Az osztag minden tagja számára rendelkezésre áll egy olyan tárgy képében, amit mindenhova magával tud vinni. A találmány kizárólagos célja, hogy megkönnyítse az osztag tagjai számára az egymás közötti kommunikációt: elég hangosan kimondani, melyik osztagtaggal kíván a shinigami beszélgetést kezdeményezni, és az illető kommunikátora kivetíti a híváskezdeményező hologramját maga elé - természetesen ugyanez fordítva is működik, tehát a hívott fél hologramja is megjelenik a kezdeményező előtt. Yuko számára ez toll formában jelenik meg.
Japán név: Iremono Magyar név: Gyűjtő edény Leírás: Az ellenfél reiatsuját lehet belegyűjteni, később elemezni a laboratóriumban. Adatgyűjtéseknél kiváló.
Japán név: Kidou Ampu Magyar név: Kidou Erősítő Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad.
Japán név: Doku Kesshou Magyar név: Méregkristály Leírás: Zanpakuto erősítő. Egy zölden izzó kristály, amit ha összetörnek a Zanpakuton egy zölden izzó Lélekölőt kapnak, aminek pengéje mérgező. - Tartóssága a használó lélekenergiájától függ. Legkevesebb lélekenergiával maximum 15 percig tartható meg a kristály ereje. 5.000 lp-től 1000 lp-ként +10 perc. +1 zanjutsu
Japán név: Tairyoku Kesshou Magyar név: Erőkristály Leírás: Zanpakuto erősítő. Egy rózsaszínen izzó kristály, amit ha összetörnek a Zanpakuton egy rózsaszínen izzó Lélekölőt kapnak, ami így sokkal pusztítóbb fizikai csapásokra képes. - Tartóssága a használó lélekenergiájától függ. Legkevesebb lélekenergiával maximum 15 percig tartható meg a kristály ereje. 5.000 lp-től 1000 lp-ként +10 perc. +2 zanjutsu
K a s s z a…- -> beszerzések:
+ 4000 ryou és öt választható kidou (kezdés)+ 500 lp és 1000 ryou (Yamasaki Shizukával folytatott küzdőteres játékért)+ 2500 lp (2011 Születésnapi nyereményjáték)+ 1000 lp és 2000 ryou (az Aki bújt, aki nem küldetésért járó jutalom)+ 400 lp és 1000 ryou (Leriat con Arvillanival folytatott küzdőteres játékért)+ 500 lp (a Szeptemberi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)+ 500 lp (a Januári statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)+ 1500 lp és 2500 ryou (az Ahogy a mennyben, úgy a földön is küldetés lezárásáért járó jutalom)+ 1000 lp (a Kawashima-taichou által tartott kidou edzésen való teljesítésért)
- <- kiadások:
- Alap technikák (Konsou; Shunpo; Bakudou 12: Fushibi; Shimoku) + Ingyen választható 5 technika (Bakudou 04: Hainawa; Hadou 01: Shou; Hadou 04: Byakurai; Hadou 31: Shakkahou; Hadou 33: Soukatsui) + Ingyen felszerelés (Iremono) + 500 ryou (Bakudou 01: Sai) + 1000 ryou (Bakudou 09: Seki) + 500 ryou (Bakudou 39: Enkosen) + 1500 ryou (Tairyoku Kesshou) + 1000 ryou (Kidou Ampu) + 1000 ryou (Bakudou 09: Geki) + 100 ryou (Doku Kesshou) + 1000 ryou (Juugeki Byakurai) + 1000 lp (Bakudou 21: Sekienton) + 1500 lp (Kongoubaku)
Utolsó módosítás időpontja: 2012.10.31.
A hozzászólást Yoshida Yuko összesen 38 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Okt. 30, 2012 11:26 pm-kor. |
|