-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Yuko Yoshida

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Yoshida Yuko
12. Osztag
12. Osztag
Yoshida Yuko

nő
Capricorn Pig
Hozzászólások száma : 103
Age : 28
Tartózkodási hely : A megfigyelőrészlegnél vagy a laborban, robbanásoktól védett és pillangó mentes övezetben
Registration date : 2011. Feb. 12.
Hírnév : 17

Karakterinformáció
Rang: 12. osztag, 3. tiszt, a Megfigyelőrészleg vezetője
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Yuko Yoshida Cl0te12900/15000Yuko Yoshida 29y5sib  (12900/15000)

Yuko Yoshida _
TémanyitásTárgy: Yuko Yoshida   Yuko Yoshida EmptyVas. Feb. 13, 2011 5:30 am

A d a t l a p

NÉV: Yoshida Yuko
~ jelentése: Szelídség, felsőbbrendűség + gyermek; Öröm rizs mező
NEM:
KOR: 106
KASZT: Shinigami
RANG: 12. osztag, 3. tiszt, a Megfigyelőrészleg vezetője

SZINT: 1. szint
LÉLEKENERGIA: 12900 LP
TŐKE: 2750 ryou

ELŐTÖRTÉNET:
k l i k~
WIKI ADATLAP: k l i k~ k l i k~
PÁLYÁZATOK LISTÁI: k l i k~ k l i k~ k l i k~
SZÍNKÓDOK: Háttér: LightSlateGray ; beszéd: LightGray

K i n é z e t
…részletek:

J e l l e m
…részletek:

F e l s z e r e l é s
...részletek:

Z a n p a k u t o

NEVE: Undertaker (Temetkezési vállalkozó)
FAJTÁJA: méreg
KINÉZETE:
->
Alap külalak
Nyele halványszürke színű, míg a rajta húzódó minták sötétszürkék. Keresztvasa ezüstből van, pengéje pedig oly’ sok társával ellentétben hófehér. A katana habaki, fuchi és kashiri része egyazon fekete színű. A kashiriből három darab piszkos fehér szalag jön ki, melynek végén egy – egy virág minta ékeskedik, ezek alatt érmék helyezkednek el melyeken különböző Japán kanjik vannak írva fehérrel. Az érmék és a virágok szintén feketék. Ez afféle díszítés a fegyveren, bár hiába teszi széppé, ha a katana az elmúlást rejti önmagában.
->
Shikai forma
Egy csontból álló kasza. A nyél félúton hajlított. Bár látásra anyaga igen törékenynek tűnik, viszont a látszat itt jókorát csal, mert igen nehezen törik el. Végén és tetején dorozsmás részek vannak, amelyek kisebb hasonlóságokat mutat az emberi gerinccsigolyák felé. A pengén ugyan kisebb bevágások találhatóak ennek ellenére iszonyú éles. A kopja részén egy méretes koponya díszeleg.


SHIKAI
PARANCSA: Kusekuse, Undertaker! (Kacagj, kacagj, Undertaker!)
TÁMADÁSOK:
->
"Alapképesség"...
Külső beavatkozása Undertaker képességei terén elsődlegesen erre terjedt ki, hogy a hőn szeretett koponya formájú bombái zanpakutoja feloldott állapotában is egyaránt jelen legyenek. A koponya alakú bombák szimbiózis kapcsolatba léptek Undertakerrel a beavatkozás során és teljes összhang alakult ki közöttük, vagyis szerves részét képzik immáron a zanpakutojának. Így a robbanó bombák a feloldást követően megjelennek, mondhatni önálló akarattal bírva, hiszen érzelmi viselkedés jött létre náluk, melyet Undertakertől nyertek el, ez apró kacajuk formájában elevenedik meg. A robbanó koponyák számát a zanapkutora tett pontok határozza meg az alábbi szerint:
egy zanpakuto pont = öt robbanó koponya.
A robbanások között eltelő idő az első robbanás után mindig nő, ennek kiterjedése képzett, illetve gyakorlott szintjén több órás idővallumig nő ki, mester zanapkuto alkalmazóként – melytől még ugyebár messze van – csupán az első robbanástól a tizenöt perc türelmi időig terjed ki, melyek sorozatban ismétlődnek majd utána a későbbiekben. Példa:

× Első robbanás – a feloldás után következő kör,
× Második robbanás – tíz perc türelmi idő, mely a játéktéren két kört foglal magába,
× Harmadik robbanás – tizenöt perc türelmi idő, mely a játéktéren három kört foglal magába,
× Negyedik robbanás – húsz perc türelmi idő, mely a játéktéren négy kört foglal magába […].

-> Myuuto Warai (Néma kacaj)...
A kasza kopjáján lévő koponya szájából szivárog ki egy bizonyos színtelen gáz állapotú anyag, mely közismert nevén „formaldehid” néven terjedt el a tudományos világban. Hatása közben elsődleges tünet a szem irritációját váltja ki, illetve nyálkahártyák kellemetlen, égető érzése magaslik ki. Nagyobb koncentráció esetén fulladást, valamint fejfájást is okozhat. Az előbbit elsősorban szervezetileg legyengült ellenfeleken kiváltódó tűnet. Igen magas fokon halál is okozható vele, de az csak magas szintű lélekenergia különbség esetén előfordulható momentum. A gáz alapú méreg technika a szürke füstszerű ködöt váltotta fel, ugyan alap tulajdonságai megváltoztak, de kiterjedése a régi maradt az alap határ növekszik zanpakutora tett pontoktól függően, az alábbiak szerint:
- alap: használótól számítva két métert foglal magába és öt percig kering a levegőben, ez minden zanpakutora tett pontok után egy méterrel és plusz öt perccel növekszik.
× Két zanpakuto pont – három méteres hatósugár, tíz perc fennmaradási idő,
× Négy zanpakuto pont – négy méteres hatósugár, tizenöt perc fennmaradási idő,
× Hat zanpakuto pont – öt méteres hatósugár, húsz perc fennmaradási idő […].
Az anyag könnyen elveszti hatását a vízzel való érintkezéssel, illetve csökkenteni lehet például széláramlat keltésével, egyetlen veszélyes tulajdonsága, hogy igen gyúlékony. Tűzet alkalmazva használata során rendkívül veszélyes lehet nem csak a szenvedő, hanem magának az alkalmazó félnek is. A technika a játék folyamán csak is kizárólag egyszer vetheti be jelenlegi szintjén.

-> Hakahori: xy~ (Sírásó: xy~)...
//az xy jelölés helyére az adott célpont/célpontok teljes, pontos nevét kell elmondani//

Ennél a technikánál egy félholdat kell leírnia Yukonak a levegőben kaszájával, s a technika bűvös szavainak elhangzása során sorban jelennek meg karók a levegőben. Ezeken a karókon az adott ellenfél/ellenfelek nevének Kanji átirata szerepel, melyek ez által a megnevezett célpontokat követik reiatsujuknak megfelelően. (Ebből kifolyólag a technika megköveteli az egy, akár minimális kaszával tett sebzést a célponton, melyből ismerheti zanpakutoja a szenvedő fél reiatsu lenyomatát, illetve a megnevezése is fontos momentum azaz, hogyha nem tudja megnevezni az illetőt a támadás alapból semmis. Ebből kifolyólag élettelen dolgokon alkalmazhatatlan, csupán élőkön bevethető technika.) A megidézett karók esetében minimum kettőnek egyazon ellenfelet kell célba vennie. Találat esetén a karókra rákent méreg anyag névlegesen ptomain (hullaméreg) közvetlen érintkezik az adott célponttal így a meglévő kiindulási ponttól már a vér szállítja ezt az anyagot, mely elsődlegesen a központi idegrendszert támadja, eközben lázat okozva, mely apró hallucinációkkal jár, s a fő stádiuma a halál megfelelő ellenanyag hiányában. Külső megjelenése a visszéren való szép lassan szív felfelé kúszó piros csík, míg a seb körüli rész elkezd feketedni, üszkösödni és kellemetlen szagot áramoltatni magából. A fő stádiumig való elérés természetesen nem egy – két kör lélekenergia különbségtől független, gyorsabban hat a technika legyengült immunrendszer esetében ugyan, de mindenkép megköveteli az IC alkalmazás követően való tíz/tizenöt/húsz(?) kört. A karók száma zanpakuto pontokra alapozódik, viszont a találat sikere már zanjutsu használatot igényel, mely minél magasabb szinten van annál biztosabb a találat sikere. A karók számítása zanpakuto pontoktól függően:
× Három zanpakuto pont – két karó megidézésére ad lehetőséget,
× Hat zanpakuto pont – négy karó megidézésére ad lehetőséget,
× Kilenc zanpakuto pont – hat karó megidézésére ad lehetőséget […].
A képessége által megengedett karók számát megidézés során jómaga is befolyásolhatja. Viszont egy játékban csupán az általa megengedett számot használhatja fel (aka ha egyszer előtte mind a hat karót egy játék folyamán, akkor már nem alkalmazhatja többet a technikát, mivel nincs felhasználható karó már a számára).

T e c h n i k á k
...alap:
...bakudou:
...hadou:
...egyéb:

E s z k ö z ö k
...lista:

K a s s z a
-> beszerzések:
<- kiadások:

Utolsó módosítás időpontja: 2012.10.31.

Fontok: Copperplate Gothic Light & Never Say Never


A hozzászólást Yoshida Yuko összesen 38 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Okt. 30, 2012 11:26 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Yuko Yoshida _
TémanyitásTárgy: Re: Yuko Yoshida   Yuko Yoshida EmptyHétf. Május 02, 2011 3:46 am

Összesen: 36 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre
  • 25 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-ba való tartozás okán
  • 1 pont Nőegylet tagság miatt
  • 2 pont a volt hadnagyi rang miatt

Képzettségek:

Zanjutsu: 6 pont
Hakuda: 2 pont
Kidou: 11 pont (+2 pont tárgyi bónusz)
Shunpo: 8 pont
Zanpakuto: 9 pont
Vissza az elejére Go down
 

Yuko Yoshida

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-