Keresési feltételek
Az eredmények megjelenítése:
Hozzászólások
Témák
Bővített keresés
Karakterinformáció from
Yoshida Yuko
12. Osztag
Faj
:
Shinigami
Rang
:
12. osztag, 3. tiszt, a Megfigyelőrészleg vezetője
Hovatartozás
:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás
:
Shinigami Nőegylet
Egyéb hovatartozás
:
Kor
:
106
Kapcsolatcímke
:
Egyedülálló
Kivel?
:
Kapcsolatok
:
A s z á m í t ó g é p á l t a l r ö g z í t e t t a d a t o k . . . . . . r o k o n o k: Yoshida Yoriko (unokahúga) Yoshida Shinju (nagybácsija) Yamakida Natsue (nagynénije) Yamakida Tsuki Leiko (távoli rokona) Yamakida Yoshirou (távoli rokona) . . . m u n k a h e l y: Kamioka Shinrou (hadnagya; bizalmas) Abukara Ichirouta (bizalmasa) Asari Chinami ("pótanya") . . . i s m e r ő s i k ö r: Hana Akamoto (főnöke) Kagami Ai (múzsája) Yamasaki Shizuka (tartozása van felé) Kaminari Taka (szívesen látott vendég) Sakai Kotomi (?) . . . r i v á l i s o k: Keisuke Isami (legfőbb ellenség) Shiroichi Anao (megsemmisítendő porszem) . . . k í s é r l e t i a n y a g n a k v a l ó k: Rinaaya . . . f e k e t e l i s t a: Kawashima Ichika (távoli rokona)
Reiatsu szín
:
hamuszürke, fényes zöld csíkozással
Mottó
:
Mi többet remélhet az ember, mint hogy uralma alá hajtsa a halált?
Posztszín
:
#b1dcbd
Szint
:
1
Tőke
:
2750 ryou
Lélekenergia
:
(12900/15000)
Vagyon
:
(4000/4000)
Ingyen technikák
:
Képesség
:
NEVE: Undertaker (Temetkezési vállalkozó) FAJTÁJA: Méreg KINÉZETE: -> Alap külalak… Nyele halványszürke színű, míg a rajta húzódó minták sötétszürkék. Keresztvasa ezüstből van, pengéje pedig oly’ sok társával ellentétben hófehér. A katana habaki, fuchi és kashiri része egyazon fekete színű. A kashiriből három darab piszkos fehér szalag jön ki, melynek végén egy – egy virág minta ékeskedik, ezek alatt érmék helyezkednek el melyeken különböző Japán kanjik vannak írva fehérrel. Az érmék és a virágok szintén feketék. Ez afféle díszítés a fegyveren, bár hiába teszi széppé, ha a katana az elmúlást rejti önmagában. -> Shikai forma… Egy csontból álló kasza. A nyél félúton hajlított. Bár látásra anyaga igen törékenynek tűnik, viszont a látszat itt jókorát csal, mert igen nehezen törik el. Végén és tetején dorozsmás részek vannak, amelyek kisebb hasonlóságokat mutat az emberi gerinccsigolyák felé. A pengén ugyan kisebb bevágások találhatóak ennek ellenére iszonyú éles. A kopja részén egy méretes koponya díszeleg. SZINTEK: …::SHIKAI::… -> PARANCSA: Kusekuse, Undertaker! (Kacagj, kacagj, Undertaker!) -> TÁMADÁSOK: >> "Alapképesség"... Külső beavatkozása Undertaker képességei terén elsődlegesen erre terjedt ki, hogy a hőn szeretett koponya formájú bombái zanpakutoja feloldott állapotában is egyaránt jelen legyenek. A koponya alakú bombák szimbiózis kapcsolatba léptek Undertakerrel a beavatkozás során és teljes összhang alakult ki közöttük, vagyis szerves részét képzik immáron a zanpakutojának. Így a robbanó bombák a feloldást követően megjelennek, mondhatni önálló akarattal bírva, hiszen érzelmi viselkedés jött létre náluk, melyet Undertakertől nyertek el, ez apró kacajuk formájában elevenedik meg. A robbanó koponyák számát a zanapkutora tett pontok határozza meg az alábbi szerint: egy zanpakuto pont = öt robbanó koponya. A robbanások között eltelő idő az első robbanás után mindig nő, ennek kiterjedése képzett, illetve gyakorlott szintjén több órás idővallumig nő ki, mester zanapkuto alkalmazóként – melytől még ugyebár messze van – csupán az első robbanástól a tizenöt perc türelmi időig terjed ki, melyek sorozatban ismétlődnek majd utána a későbbiekben. Példa: × Első robbanás – a feloldás után következő kör, × Második robbanás – tíz perc türelmi idő, mely a játéktéren két kört foglal magába, × Harmadik robbanás – tizenöt perc türelmi idő, mely a játéktéren három kört foglal magába, × Negyedik robbanás – húsz perc türelmi idő, mely a játéktéren négy kört foglal magába […]. >> Myuuto Warai (Néma kacaj)... A kasza kopjáján lévő koponya szájából szivárog ki egy bizonyos színtelen gáz állapotú anyag, mely közismert nevén „formaldehid” néven terjedt el a tudományos világban. Hatása közben elsődleges tünet a szem irritációját váltja ki, illetve nyálkahártyák kellemetlen, égető érzése magaslik ki. Nagyobb koncentráció esetén fulladást, valamint fejfájást is okozhat. Az előbbit elsősorban szervezetileg legyengült ellenfeleken kiváltódó tűnet. Igen magas fokon halál is okozható vele, de az csak magas szintű lélekenergia különbség esetén előfordulható momentum. A gáz alapú méreg technika a szürke füstszerű ködöt váltotta fel, ugyan alap tulajdonságai megváltoztak, de kiterjedése a régi maradt az alap határ növekszik zanpakutora tett pontoktól függően, az alábbiak szerint: - alap: használótól számítva két métert foglal magába és öt percig kering a levegőben, ez minden zanpakutora tett pontok után egy méterrel és plusz öt perccel növekszik. × Két zanpakuto pont – három méteres hatósugár, tíz perc fennmaradási idő, × Négy zanpakuto pont – négy méteres hatósugár, tizenöt perc fennmaradási idő, × Hat zanpakuto pont – öt méteres hatósugár, húsz perc fennmaradási idő […]. Az anyag könnyen elveszti hatását a vízzel való érintkezéssel, illetve csökkenteni lehet például széláramlat keltésével, egyetlen veszélyes tulajdonsága, hogy igen gyúlékony. Tűzet alkalmazva használata során rendkívül veszélyes lehet nem csak a szenvedő, hanem magának az alkalmazó félnek is. A technika a játék folyamán csak is kizárólag egyszer vetheti be jelenlegi szintjén. >> Hakahori: xy~ (Sírásó: xy~)... //az xy jelölés helyére az adott célpont/célpontok teljes, pontos nevét kell elmondani// Ennél a technikánál egy félholdat kell leírnia Yukonak a levegőben kaszájával, s a technika bűvös szavainak elhangzása során sorban jelennek meg karók a levegőben. Ezeken a karókon az adott ellenfél/ellenfelek nevének Kanji átirata szerepel, melyek ez által a megnevezett célpontokat követik reiatsujuknak megfelelően. (Ebből kifolyólag a technika megköveteli az egy, akár minimális kaszával tett sebzést a célponton, melyből ismerheti zanpakutoja a szenvedő fél reiatsu lenyomatát, illetve a megnevezése is fontos momentum azaz, hogyha nem tudja megnevezni az illetőt a támadás alapból semmis. Ebből kifolyólag élettelen dolgokon alkalmazhatatlan, csupán élőkön bevethető technika.) A megidézett karók esetében minimum kettőnek egyazon ellenfelet kell célbavennie. Találat esetén a karókra rákent méreg anyag névlegesen ptomain (hullaméreg) közvetlen érintkezik az adott célponttal így a meglévő kiindulási ponttól már a vér szállítja ezt az anyagot, mely elsődlegesen a központi idegrendszert támadja, eközben lázat okozva, mely apró hallucinációkkal jár, s a fő stádiuma a halál megfelelő ellenanyag hiányában. Külső megjelenése a visszéren való szép lassan szív felfelé kúszó piros csík, míg a seb körüli rész elkezd feketedni, üszkösödni és kellemetlen szagot áramoltatni magából. A fő stádiumig való elérés természetesen nem egy – két kör lélekenergia különbségtől független, gyorsabban hat a technika legyengült immunrendszer esetében ugyan, de mindenkép megköveteli az IC alkalmazás követően való tíz/tizenöt/húsz(?) kört. A karók száma zanpakuto pontokra alapozódik, viszont a találat sikere már zanjutsu használatot igényel, mely minél magasabb szinten van annál biztosabb a találat sikere. A karók számítása zanpakuto pontoktól függően: × Három zanpakuto pont – két karó megidézésére ad lehetőséget, × Hat zanpakuto pont – négy karó megidézésére ad lehetőséget, × Kilenc zanpakuto pont – hat karó megidézésére ad lehetőséget […]. A képessége által megengedett karók számát megidézés során jómaga is befolyásolhatja. Viszont egy játékban csupán az általa megengedett számot használhatja fel (aka ha egyszer előtte mind a hat karót egy játék folyamán, akkor már nem alkalmazhatja többet a technikát, mivel nincs felhasználható karó már a számára).
Pontozás
:
Pontozás
Neve
Pont
Bónusz
Képzettség
Zanjutsu
6
Képzettség
Hakuda
2
Képzettség
Kidou
11
2
Képzettség
Shunpo
8
Képzettség
Zanpakuto
9
Képzettség