Konoe Karen Fullbringer
Hozzászólások száma : 118 Age : 39 Tartózkodási hely : Karakura város Registration date : 2011. Jul. 23. Hírnév : 4
Karakterinformáció Rang: Bár tulaj; Szabadúszó feltaláló Hovatartozás: Független Lélekenergia: (13600/15000)
| Tárgy: Konoe Karen Szer. Márc. 12, 2014 1:47 am | |
| ~ Adatlap
~ Adatlap
Név: Konoe Karen Egyébb megnevezései: Elme Boszorkány; Elme Rabló Nem: Nő Kaszt: Fullbringer Szül. ideje: 06. 02. Kor: 28
Szint: 1.szint Lélekenergia: 13.700 lp Tőke: 500 ryou
~ Kinézet
Testmagassága: 171 cm Testsúly: 63,5 kg Csak kicsivel van az ideális testsúly alatt, de ez őt hidegen hagyja. | Fehér blúzt visel. Gombjai azonban csak a mellei tájékán vannak begombolva és ezeknek a száma is csak kettő. Hasi tájékon pont a köldökével egyvonalban egy fekete a szélein szegecselt övet visel, ezzel tartja némiképp össze a nyitott ruha felsőt. Alsó ruházataként egy fekete farmer miniszoknyát visel melyet egy szintén fekete bőr övvel tart a helyén. Lábbeliként pedig egy fekete magas sarkút vagy papucsot visel - ahogy épp a kedve tartja. Egyéb kiegészítői a csuklóin található fekete, bőrből készült szegecselt karkötők, melyek a blúz ujjai fölött találhatók. Illetve az ugyan azon anyagból készült nyakpánt szegecsek nélkül. A hajszíne fekete, és elől a leghosszabb - kicsivel váll alá nyúlik - míg hátrafelé egyre rövidebb lesz így a tarkója is már félig meddig kilátszik. Olykor egy hajráfot visel. Ajkait csábító sötétvörös rúzs emeli ki. Szemei lilás színűek, és füleiben egy egyszerű ezüst fülbevaló díszeleg. | |
~ Jellem
Képtelen a dühét visszafogni, így azt általában ütések tompa vagy lőfegyverek hangos zaja jelzi. Miután rászokott a dohányzásra ezek a ˝rohamok˝ ugyan csökkentek, de nem olyan mértékben, hogy biztonságosan lehessen tartózkodnia környezetében. (Illetve van még egy hatásos módszere a feszültség levezetéséhez, de ahhoz szükség van Cristinára, ezt viszont azt hiszem nem kell tovább részleteznem…^^) Ezt leszámítva egy elég pozitív személy, szeret szórakozni talán kicsit sokat is, ami visszafogottabb gyerekkori és fiatal évei hatása. Így hát természetesen az alkoholt sem veti meg. Keménynek és határozottnak mutatja magát habár legtöbbször nem az. Szeret az elektronikával foglalkozni különös szerkezeteket összerakni és a lélekenergiával kísérletezni. Imádja a fegyvereket, ezért nem meglepő a kisebb arzenál, amit magával hord. Szerelem ügyben viszont sosem ő az, aki kezdeményez, ilyenkor mintha teljes fordulatot venne. Míg fegyverrel a kezében legtöbbször egy vadállat addig ilyenkor egy félénk kis nyuszihoz hasonlítható.
~ Zanpakuto/képesség
~ Képesség
Fókusztárgy: Vivien Westwood Armour gyűrű Neve: Connected World / Kapcsolt Világ Típusa: Dimenzió-típusú Leírása: Karen a jobb gyűrűs ujján hordott gyűrűt használja képessége bevetésekor. Miután érintkezik, ellenfelével látszólag nem történik semmi azonban ez ne, így van. Az érintkezéskor ugyan is a megérintett célpontból és a használóból egy másolat képződik, mely a Karen által létrehozott világban jelenik meg. Ebben a világban Karen szablya a szabályokat. Teremthet és pusztíthat is ám mindezt csak korlátozottan. A terület méretének korlátozása nincs! A terület a látómezőt teljesen betölti, habár nem lehet a végtelenségig elnyújtani ez csak egy amolyan látszat. A bent lévő azt tapasztalhatja, hogy mérföldeket ment, vagy, hogy az egész várost bejárta pedig igazából vagy nem haladt semmit vagy a város egy részét járja csak be újra és újra. A képesség hatósugara a valós világban, első szinten 20 méter. Ha ezt elhagyja, az ellenfél a képesség megszakad. (Lentebb bővebben kifejtve!) Ám a képessége fő részét nem is ez alkotja. Annál inkább a nevében lévő „Kapcsolat” a két világ ugyan is kapcsolatban áll egymásban méghozzá úgy, hogy az érintés pillanatában a célponton egy aranyozott karikagyűrű jelenik meg a jobb gyűrűs ujján. Míg ez az ujján van a másolat és az eredeti kapcsolatban van egymással, így ha az egyik sérülést szerez azt a másik is megkapja és fordítva. Persze ez Karenre is igaz. A tudatuk azonban nincs kapcsolatban egymással így nem képesek a kommunikációra. Kivéve persze a használót, aki ha a homlokához/halántékához érinti a gyűrűjét képes kommunikálni pár másodpercig a saját másolatával. Ám ez idő alatt nem használhat semmilyen más reiatsut igénylő képességet/tárgyat. Hatások: a hatás nem csak közvetlen lehet, mint például: a másolat keze lángra kap így az eredetién is megjelennek az égési sérülések és a fájdalom. Hanem közvetett is, mint például a másolat előtt egy tűzfal képződik, és minél közelebb megy, hozzá annál jobban érzi annak perzselő hőjét, ilyenkor maga az eredeti is érzi ezt a hőt, ami addig nem is enyhül, amíg a másolat nem távolodik el a forrástól. De a mozgáskorlátozás is ide tartozik, ha például a másolat lábait a talajhoz rögzítik, és a kezeit hátrakötik úgy az eredeti sem lesz, képes mozgatni a lábait a kezei pedig egymáshoz simulnak és addig nem lesz képes elválasztani egymástól, míg a másolatnak nem sikerül. És ez fordítva is igaz. Viszont a hipnózis és illúzió képességek nem hatnak ki mindkét testre hisz a tudatuk nincs kapcsolatban ám a mérgek hatása már annál inkább. Persze, hogy ezek milyen szinten lesznek hatással az ellenfélre ez attól is függ mekkora a kettőjük Lp-je közötti különbség. Például: Az ellenfél kétszer erősebb, mint Karen, így ha a másolat még be is kap, mondjuk, egy villámcsapást nem sérül meg olyan súlyosan mintha egy szinten lenne az erejük vagy épp gyengébb lenne Karennél. Ugyan ez vonatkozik a mozgáskorlátozásra. Egy erősebb ellenfél könnyedén elszakíthatja a kötelet, de egy gyengébb már nem. Istenmód: Mint már említettem Karen másolata ebben a világban már majdnem olyan, mint egy isten. Ezért nevezi képességének ezen részét „Istenmód”-nak. Képes fegyvereket vagy bármilyen létező tárgyat megalkotni, átalakítani. Megváltoztathatja a környezetét illetve az időjárást és a fizikai törvényeket is. Nem képes embereket alkotni, de állatokat és rovarokat létrehozhat illetve növényeket is. Ezen kívül általa létre hozott mozgó tárgyakat, is mint mondjuk egy gólem, robot, autó stb. De létre tud még hozni a másolatok számára fogyasztható ételeket és italokat is ám itt érvényesül az a szabály, hogy csak olyat tud megalkotni, amit ő maga is már fogyasztott, hisz a megalkotáshoz tudnia kell milyen is az íze és a kinézete, állaga. Mások képességeit nem reprodukálhatja és ez igaz a kidoukra és a más kasztok ezzel megegyező képességére is, DE a kinézetüket lemásolhatja!
1. szint: Kezdeti szinten a képessége bizonyos mértékig korlátozott. Ez annyit tesz, hogy magán kívül csak egy ellenfelet tud bevinni a saját világába. Ám ez után, ha eléri a 10.000 lp-t + 1 fővel növekszik az áldozatok száma. A másik korlátozás a fizika szabályainak megváltozásának számát taglalja magában. Első szinten ugyan is csak egyet változtathat meg közülük. A színteret nem változtathatja meg azonban kisebb változtatásokat már akárhányszor megejthet, de persze ezt sem viheti túlzásba hisz ez, is mint más tárgyak létrehozása csökkenti a lélekenergiáját. Továbbá a létrehozott kis világában a következőképp tolhatja el az idő múlását: 5 perc a valós világban = 30 perccel maximum a képességen belül. Illetve míg a valóságban 1 perc telik el a képességen belül ez idő alatt maximum 6 perc telhet el; 2 percnél 12 és így tovább. Időkorlát: Mivel ez csak a képességének az első szintje, így azt nem is tudja túl sokáig fenn tartani. Napi szinten összesen csak 5 percet képes használni, mielőtt teljesen kimerülne a reiatsuja.
2. szint: Ezen a szinten még két fővel bővülhet a bevihető ellenfelek száma, 15.000 LP-nél és a képesség kiteljesedésekor 20.000 lp-nél. Így összesen 4 fő a korlátja. A fizikai hatások közül itt már minden 3-ik pont után megváltoztathat egyet. A világváltást minden 4-ik Fullbringre tett pont utány egyszer képes megtenni, de a változtatások között legalább 5 percnek el kell telnie. Illetve mint minden ez is nagyban csökkenti az erejét. A másik nagy különbség az első szinttel a ˝Világtöbbszörösítés˝. A ˝ Világtöbbszörösítés ˝ alatt azt kell érteni, hogy a használó képes több világot is létrehozni és a saját másolatait azokban elhelyezni egy másik személlyel egyetemben. Ezek számát a bevihető személyek száma adja meg így kiteljesedve is csak összesen négy darabkülönböző világot hozhat létre. Második szinten már a valós világban a hatósugár 200 méter. Kinézet: A fókusztárgy e szinten két külsőt képes felvenni (De nem egyszerre!). Az egyik egy 9 mm-es lőfegyver, mellyel annyit lőhet, ahány ellenfél maximálisan be tud vinni magával. A másik alakja pedig egy mesterlövész puska mellyel szintén ugyan annyit lőhet, mint az előzővel. Miután a lövést elvégezte a fegyverek ismét visszaváltoznak, így nem akadályozzál a továbbiakban a használót. Minden lövés egy erős fájdalom érzetet produkál, ám látható külső sérülést nem okoznak. Illetve a mesterlövész puskával (de csak azzal) a használónak lehetősége nyílik arra is, hogy egy olyan lövést adjon le, ami a képesség hatósugarán kívül van. Ekkor működésbe lép a fegyver távcsövére szerelt lézeres célzója és, amíg ezt az ellenfelén tartja képes a képességét ezen keresztül is használatba venni, bár ekkor ismét csak egy személyen használható a képesség, és ha a lézeres célzóval nem képes követni a képesség megszakad. Továbbá a létrehozott kis világában a következőképp tolhatja el az idő múlását: 10 perc a valós világban = 64 perccel maximum a képességen belül. Illetve míg a valóságban 1 perc telik el a képességen belül ez idő alatt maximum 10 perc telhet el; 2 percnél 16 és így tovább. Időkorlát: Mivel ez a képességének maximális szintje, így az időkorlát is a duplájára növekszik, így a fenntartási ideje 10 perc a valós világban.
Ami mindkét szintre igaz: Ha Karen másolatát megölik, a képesség szertefoszlik, míg maga az eredeti eszméletét veszti több percre illetve előtte átérzi ugyan azt a fájdalmat. A másik módja a valóságban való kiütése, vagy ha elég messzire tud szökni, akkor, kijut a képesség hatása alól ám ezért ˝büntetésből˝ 15 percig szédülés és émelygést fog érezni. Ha a képesség megszűnik, a másolat emlékei összekeverednek az eredetiével, ezzel jócskán megzavarva az elméjét. Ellenben Karennél ezek az emlékek rendeződnek és kedve szerint hozzá férhet a két világban szerzett információnak.
~ Technikák/eszközök
- Technikák:
Név: Air Soul Manipulation Leírás: A levegő lelkének manipulálásával a fullbringer képessé válik a levegőben állva elrugaszkodni onnan, megakadályozni a hang terjedését vagy kisebb tárgyakat lebegtetni, mozgatni, levegőt juttatva alá. Lélekmanipulálás: 1 pont
Név: Air Soul Defense Leírás: A levegő lelkének manipulálásával a Fullbringer képes lesz egy erőteljes széllöketet létrehozni, ami a felé irányuló támadás előtt koncentrálódik. A technika kis távolságnál is tökéletesen alkalmazható. Egyszerre többet is létre lehet hozni ezáltal több támadást is ki lehet védeni. Ennek számát a Lélekmanipulálásra tett minden 3. pont határozza meg. Lélekmanipulálás: 3 pont
Név: Liquid Soul Manipulation Leírás: A folyadékok lelkének segítségül hívásával egyszerű feladatokat hajthat végre a fullbringer. Így például a folyadékot manipulálva a pohár felemelése nélkül ihat úgy, hogy a szájába lebegteti az italt, vagy akár a vízen is járhat. Minél képzettebb valaki, annál több folyadékot képes befolyásolni, 4-5 ponttól már támadásnál és védekezésnél is segíthet. Folyadék jelenléte szükséges, levegőből vagy másból viszont nem lehet kivonni a nedvességet! Lélekmanipulálás: 2 pont
Név: Skin Soul Defense Leírás: Egy látszólag nem túl bonyolult, valójában azonban nem is olyan egyszerű technikacsalád tagja, mely segítségével a használó a saját teste anyagait képes manipulálni. Ez a technika a használó bőrét manipulálja, mely segítségével azt tudatosan, rövid időre ellenállóvá tehetik a különféle támadásokkal szemben, az arrancarok Hierrójához hasonló hatást elérve (bár természetesen közel sem akkora hatásfokkal). Lélekmanipulálás: 3 pont
Név: Ground Soul Manipulation Leírás: A fullbringer eme tudás elsajátításával a talpa alatt lévő talajt hívhatja segítségül a mozgásában. A tulajdonságai kismértékű megváltoztatásával lehetővé teszi saját maga számára, hogy nagyobbat ugorjon vagy hogy függőleges felületre tapadjon fel. Az ugrás magassága és a feltapadás időtartama is a Lélekmanipulálás képzettségtől függ, pontonként egy méter illetve egy perc. Lélekmanipulálás: 1 pont
Egyéni technikák/eszközök:
Név: Abnormális lélekenergia áramlás jelző gyűrű+chip Leírás: Mint a neve is mutatja a gyűrűk feladata, hogy jelezze ha Akachi és Youko lélekenergia áramlásában zavar keletkezik. Ez esetben a gyűrűk felizzanak ezzel jelezve tulajdonosaikat a két homunkulusz állapotáról. A chipek a két gyermek jobb felkarján a bőr alá van ültetve. Ezek az adók a gyűrűk számára.
Név: Erőszabályzó karkötő Leírás: Egy egyszerű sötétbarna színű, műbőrből készült karkötő, melynek szélessége 4 cm. A karkötőben középen elhelyezkedve található egy 3 cm átmérőjű, 1 cm vastag fémhenger, mely magát az erőszabályzót rejti. A henger tetején az ujját körkörösen mozgatva képes állítani a lélekenergia kiáramlását, így leszorítva olyan szintre, hogy az ne okozzon kárt az emberekben. Teljesen azonban nem képes elfojtani a lélekenergiát! Az áramlás szabályzása azonban hatással van a képessége fenn tartási idejére: - 360°-os szög leírásával lélekenergia kibocsájtása a maximumon, így képességét 5/10 percig képes használni. - 270°-os szöget leírva a képességének használata 3 és fél/7 és fél percig lehetséges. - 180°-os szöget leírva a lp kibocsájtása a felénél van, így képességét 2 és fél/5 percig képes használni. - 90°-os szöget leírva a képességét 1/2 percig képes használni. - Felvételét követően az eszköz azonnal a minimumra szorítja a lp kibocsájtást, amikor is mindössze 30 másodpercig használhatja képességét.
Név: Kuuiki/Légtér Leírás: Karen egy ideiglenes elkülönített dimenziót képez. Ehhez nem kell mást tennie csak az egyik mutató ujjába lélekenergiát vezetni, majd egy tetszés szerinti vonalat húznia bárhová. Az így megnyílt térbe aztán szabadon bepakolhat bármilyen tárgyat! A zsebdimenzió maximális kapacitása: 2 m x 1 m x 1 m. A már megpakolt tér újbóli megnyitásához csak csettintenie kell miután a használt ujjaiba reiatsut koncentrált. Ekkor már a zsebdimenzióba helyezett bármely tárgyat megidézheti.
~ Felszerelés(ek)
Különleges töltények melyek az általa készített folyékony lélekenergiában áztatott egy héten keresztül, ezáltal ezek a lőszerek képesek a fizikai testet nélkülöző fajok megsebzésére, elpusztítására is.(Tehát shinik, hollowok stb.-k ellen is hatásosak.) Ezen kívül tart magánál két 9mm-es kézi lőfegyvert (plusz egy tárat mindegyikhez), melyekre természetesen van engedélye. Ha küldetése van, még a továbbiakat tartja magánál: 2 db 9mm-es; 4 db kézi gránát; 2 db repeszgránát; egy kisméretű bokára erősített négy töltényt tartalmazó revolver; golyóálló mellényt és alkar és sípcsont védő páncélt. Kedvenc gurulós utazó bőröndje pedig a következőket tartalmazza: Egy mesterlövész puska (minden felszereléssel/kiegészítővel) + póttárak; egy vállról indítható rakétakilövő + két rakéta mellé; Robbanó szerek és anyagok, póttárak. Mindegyik a töltényekhez hasonló eljárásban részesült! A sebzés értékük mindnek a fegyverhasználatra tett pontokkal egyezik meg.
~ Ajándékok, jutalmak
- 2.000 ryou Szayel-samától a képesség kitalálásért - 500 lp Márciusi stat
~ Kiadások
- Név: Air Soul Manipulation - 1.000 ryou - Név: Liquid Soul Manipulation - 1.000 ryou - Név: Air Soul Defense - 1.500 ryou - Név: Kuuiki - 500 ryou - Név: Skin Soul Defense - 1.500 ryou - Név: Ground Soul Manipulation - 500 ryou
~ Küldetések, küzdőterek
-KT1 - 175 lp és 2.500 ryou
~ Dokumentumok
Előtörténet: KATT Wiki: Még nincs. Szerkesztve: 2014. jún. 16 21:05
A hozzászólást Konoe Karen összesen 11 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jún. 16, 2014 8:05 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Konoe Karen Szer. Márc. 12, 2014 10:43 pm | |
| Összesen: 44 pont
- 13 pont a Fullbring LP után
- 4 pont összesen a többi képzettségre
- 27 pont az LP utánt
Képzettségek:
7 pont fegyveres harc 7 pont pusztakezes harc 7 pont lélekmanipulálás 7 pont bringer light 16 pont fullbring |
|