~Adatlap *>*
Név: Yamasaki Shizuka
Nem: Nő
Kor: 67
Kaszt: Shinigami
Rang: 3. osztag, hadnagy // Karakura raizer tag
Szint: 2. szint
Lélekenergia Pont: 30.900 pont
Pénz: 17.500 ryou
~Kidou *>*
- Spoiler:
~Alap Technikák
Japán név: Shunpo
Magyar név: Villámtánc
Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Japán név: Konsou
Magyar név: Lélektemetés
Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
~Hadou Technikák
Japán név: Hadou 04: Byakurai
Magyar név: Fehér villám
Japán név: Hadou 31: Shakkahou
Magyar név: Vörös tűzágyú
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé.
Japán név: Hadou 33: Soukatsui
Magyar név: Pusztító kék tűz
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.
Japán név: Hadou 58: Tenran
Magyar név: Orchidea égbolt
~Bakudou Technikák
Japán név: Bakudou 04: Hainawa
Magyar név: Kúszókötél
Japán név: Bakudou 09: Geki
Magyar név: Csapás
Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!
Japán név: Bakudou 12: Fushibi
Magyar név: Rejtőzködő kitörés
Japán név: Bakudou 39: Enkosen
Magyar név: Körpajzs
Japán név: Bakudou 49: Kuro Shitsui
Magyar név: Sötét kétségbeesés
Japán név: Bakudou 59: Kurenai ribon
Magyar név: Mélyvörös szalag
Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou
Magyar név: Hat rudas fénybörtön
Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt.
Japán név: Bakudou 67: Satsu mizu eirou
Leírás: Az ellenfél alatt víz jelenik meg. Ezek után a víz felemelkedik, és 4 falat alkot. Ezáltal csapdába ejtve az ellenséget. Kis idő múlva a börtönben elfogy az oxigén és a "túsz" megfullad.
~Shunpo Technikák
Magyar név: Klóntechnika
Leírás: A használó teljesen valósághű klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. 9.500 LP felett minden 500. LP után egy klón jeleníthető meg.
Japán név: Kanashibari
Leírás: Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást.
~Hakuda Technikák
Japán név: Ikkotsu
Leírás: Egy erőteljes, lélekenergiával felerősített, pusztító hatású ütés.
Japán név: Kuchinuki
Leírás: A levegőbe felugorva szélsebes pörgésbe kezd a technika használója, majd az így szerzett lendületet felhasználva rúgja meg az ellenfelét. A forgás közben szerzett erőtöbbletnek köszönhetően akár vékony, törékeny alkattal is hatásos lehet a technika, mely elég erős ahhoz, hogy akár méterekre is elrepítse a szenvedő felet.
Japán név: Gatoringu Jidanda
Magyar név: Őrült taposás
Leírás: Ezzel a hakuda technikával néhány gyors arcon taposással lehet röppályára állítani az ellenfelet. Hogy játékos üdvözlésként, vagy egy hollow maszk szétzúzására használják, az már egyéntől függ.
Japán név: Akkusu kikku
Magyar név: Balta rúgás
Leírás: A technika használója lélekenergiát koncentrál a sarkába miközben kinyújtva a feje fölé emeli a lábát, és így sújt le. Ezzel a rúgással helyesen kivitelezve akár csontot is lehet törni.
Japán név: Mujun
Magyar név: Belső ellentmondás
Leírás: Magas szintű technika. A használó alulról feltörve egy ujjal megcéloz egy adott területet, ezt követően az ujj hegyén megjelenő reiatsu az ütés során behatással van a belső idegekre. Számtalan inger megindul az agy felé és a legközelebbre eső belső szerv működését blokkolja egy időre. Azonban ha az ütés a tarkón ér, az ellenfél kómába esik.
Japán név: Shuurai
Magyar név: Villámló csapás
Leírás: A Shuurai olyan harcstílus, melyhez nem erőre, hanem sokkal inkább pontosságra és gyorsaságra van szükség. A használó néhány követhetetlen sebességű ütést helyez el tenyere élével ellenfele idegpontjain (például orr, halánték, áll, nyak oldala, gége, kulcscsont, stb.). Külső sérelmi nyomokat nem okoznak a találatok, ám az áldozat mégis erős fájdalmat és szédülést érez, sőt, akár el is ájulhat.
Japán név: Kamisori Kaze
Magyar név: Borotvaszél
Leírás: Magas szintű pusztakezes technika, melyben a tenyeret megfeszítve és az ujjakat összeszorítva olyan erővel suhint a használója, hogy a megmozgatott levegő borotvaéles pengeként indul el a célpont felé. A légpenge, akárcsak acéltársa, vágott sebet ejt találat esetén. Alapszinten csak felszínes sérülést ejthet, egy mester kezében viszont szinte bármit képes átvágni.
~Egyéb felszerelés:
Japán név: Kidou Ampu
Magyar név: Kidou Erősítő
Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni.
Maximum +2 pontot ad.
Japán név: Shunpo ampu
Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik.
Maximum +3 pontot ad.
~Zanpakuto *>*
Neve: Ribbon-chan
Fajtája: illúzió/erő
Shikai Parancsa: Tobikomi, Hineri, furutte jibun kudasai Ribbon-chan, Ugrás, forgás, kérlek mutasd magad Ribbon-chan
Rendes kard kinézete: KlikkShikai kinézete: a ritmikus gimnasztikában használt szalagokra hasonlít leginkább. A szalagokon végig felismerhetetlen írásjelek találhatók.
Alap képességek: Képes vagyok a szalagok hosszúságán változtatni. -rekordom 50-60 méter, a maximum hosszúság elérése után a szalag erőtlené válik és foszladozni kezd. - valamint szilárdságát - ez is igen korlátolt, egy fém sűrűségét nem tudom elérni csupán megközelíteni. - Ha a szalagok eltörnek/elszakadnak, akkor kis számú lélekenergiával újra tudom teremteni őket. Egyszerre korlátozott számú szalag lehet nálam. - Jelenleg 5 darab a rekordom, de a shikait általában hárommal kezdem. - A szalagok más tárggyá alakítása lehetetlen és értelmetlen is lenne. Shikai formában a zanpakuto képzettségre tett pontokat kell figyelembe venni.
Támadások:~Toripurujampu: -Tripla ugrás- Három szalaggal aktiválható –minél több van a használó kezében annál hatásosabb-. Három ütésből álló támadás. Az első támadással, a szalag rácsavarodik az ellenfélre meggátolva a mozgását, a második támadásnál minimum két szalag átüt az ellenfél testén megcélozva egy belső- vagy érzék-szervet, a harmadik lépés a megcélzott érzékszerv összeroncsolása vagy kitépése. Ám az ellenfél erejétől függ, hogy mennyi szalag kell a megbénításához és ahhoz hogy egyáltalán át lehessen ütni a testét. (még nagyon sok gyakorlás mire ezt lehet használni egy a használónál erősebb ellenfelen, általában ez a támadás nem szokott sikerülni)
~Sutorippu no Tate: -Szalagpajzs- Csak akkor aktiválható ez a képesség, ha a használó kezében minimum négy szalag van. A használója nagyon gyorsan kezd egyhelyben forogni a szalagokat a feje fölé emelve –minél több szalag annál erősebb a pajzs- a szalagok pedig körbe- körbe forognak pajzsot alkotva. Az ovális bármekkorára meg lehet csinálni a szalagok hosszabbításával –ehhez gyorsabb pörgés is szükséges és tökéletes egyensúly-. Ám ennek egy hatalmas hátulütője van. Minél nagyobb a szalagok által alkotott kör annál sérülékenyebb a pajzs. Bizonyos távolság után pedig magától elkezd szétbomlani. –a távolság fejleszthető-. Ebből következik hogy akkor a leghatásosabb ha csak a használója köré kell pajzs. -Ha a pajzsot nagyobb helyre terjeszti ki és ellenség is van a pajzson belül azt is megvédi a pajzson kívüli támadásoktól. -Én csak öttel tudom ezt megcsinálni de már dolgozok a haton-
~Inju Torapu: - Masni csapda- A technika nevének kimondása után limitált számú masni idézhető meg a célpontra/célpontokra. Mikor a szalag hozzáér az ellenfélhez, megjelenik egy masni, mely elhiteti az áldozattal, hogy képtelen megmozdítani azt a testrészét, nagyobb szinten pedig az egész testét blokkolni lehet vele, egész addig, míg rá nem jön, hogy csupán egy illúzió rabja lett.
Minél több pont van zanpakuton annál több masni idézhető és annál hitelesebb.
Pontosan:
Minden 2. zanpakuto pont után +1 masni idézhető
10 pont fölött minden 3. pont után idézhető egy.
10 pont fölött a masnik „tapinthatóvá válnak”
~Dokumentumok *>*
Előtörténet: KlikkHYL Bővítmény: nincs
Wiki:KattSzínkódok:Shizuka beszéd, gondolat: #FF7F00 //
Ribbon-chan beszéd, gondolat: #FFA500Avatar alany: Saját
Character Theme song: Girl's Day - Twinkle TwinkleKt Theme song: God of War - Phoenix Rising ~Jutalmak *>*
~ 5 kidou kezdéskor
~ 1500 LP és 2000 ryou -> Anao vs Shizuka
~ 1000 LP és 1500 ryou -> Vex kontra Shizuka
~ 300 LP a Márciusi statisztikára
~ 3000 LP, 2000 ryou az asztali szerepjátékért
~ 5 stat pont a "fele sem igaz" játékért
~ 3 ingyenes technika az activity miatt
~ 500 LP a Júliusi statisztikára
~ 500 LP és 1000 ryou -> Yuko kontra Shizuka
~ 1500 lp és 1000 ryou a Nyereményjáték 2. fordulójának 3. helyezéséért
~ 2 ingyen technika a nyereményjátékon való részvételért
~ +500 ryou a Geki nevű kidou árleszállítás miatt
~ +500 ryou a Kanashibari nevű technika miatt
~ -500 ryou a Kuchinuki drágulása miatt
~ 500 LP a Szeptemberi statisztikára
~ 500 LP Októberi statra
~ 1500 LP és 2000 ryou a lezárt WW küzdőtérért
~ 500 LP Decemberi stat-ra
~ 500 LP a Januári statra
~ 1500 Lp és 2500 ryou az "ahogy a mennyben" küldiért
~ 2500 lp és 2000 ryou húsvéti paintes mókára
~ 200 LP és 2000 ryou Vex vs Shizuka Kt-ra
~ 200 LP és 2500 ryou Anao vs Shizuka
~ 200 LP és 2500 ryou Kaori vs Shizuka
~ 2000 LP és 2000 ryou Jack O'latern küldetésért
~ 500 LP és 1000 ryou a Winter War lezárása után
~ 2000 LP és 3000 ryou a tábori asztaliszerepjátékból
~ 1000 LP és 1500 ryou Kichirou-i farmon végzett munkáért
~ 1500 LP és 2500 ryou a Kardok és Nyilak küldiért
~ 2500 LP és 3500 ryou a Lélek Próbája küldi után