Tamachi Yukezo Daitenshi
Hozzászólások száma : 552 Age : 30 Tartózkodási hely : Karakura town, Hűség tornya, Sehol Registration date : 2009. Apr. 20. Hírnév : 25
Karakterinformáció Rang: Daitenshi, Középnemes, Lord Belial Hovatartozás: Daitenshi Lélekenergia: (52100/65000)
| Tárgy: Tamachi Yukezo Csüt. Ápr. 23, 2009 4:42 am | |
| ADATOK
NÉV: Tamachi Yukezo タマチ ユケゾ (Villámvándor ライデン フウユ)
SZINT: 4
LÉLEKENERGIA PONT: 51600
PÉNZ: 5500 ryou
RANG: Ex-Shinigami, A 7. osztag volt 4. tisztje, A Tamachi ház társfeje, A Daitenshi testvériség tagja, Lord Belial
SZÍN: Chat Post Kommunikáció
KIDOU
Hadou: - Spoiler:
Hadou 04: Byakurai Fényvillám szerű, erőteljes támadás.
Hadou 31: Shakkahou A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként.
Hadou 33 Soukatsui Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként.
Hadou 44: Kokutan Kou A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen.
Hadou 45: Kohaku koutetsu A használó kezébe gyűjti a lélekenergiáját, ami elkezd világítani, majd amikor már eleget gyűjtött ellövi és több 100 penge kezd el az ellenség felé szállni.
Hadou 50: Rei no kuron A használója a szintjének megfelelő számú klónt hozhat létre, ami a használó minden képességével rendelkezik.
Hadou 54: Haien Tüzet hoz létre, ami porrá égeti az alacsonyabb reiatsujú ellenfelet. Máglyákon vagy temetési szertartásokon is használják.
Hadou 77: Tenjin no kenbu, Zenhansa Leírás: Az ellenfél támadása közben kántálva visszatükrözi a támadást az ellenfélre, lélekenergia kardok formájában, amik az ellenfél testébe hatolnak. A tükörkép erőssége a használó lélekenergia szintjétől függ.
Hadou 88: Kuro Jaza Az aki használja az akár mit képes széthasítani ha erősen koncentrálnak közben akkor halálos is lehet
Hadou 88: Hiryu Gekizoku Shinten Raihou A használó nagy széllökést idéz elő lélekenergiájából lézer módjára.
Bakudou: - Spoiler:
Bakoduo 01: Sai Olyan technika, ami meggátolja a mozgást.
Bakoduo 09: Geki A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja.
Bakudou 28: Feiku Illúzió technika, amely elhiteti az ellenféllel, hogy nem ott van ahol igazából. Összekeveri a körülötte lévő tárgyakat, vagy a területet.
Bakudou 29: Shinkirou Illúzió technika melyben levelek kezdenek forogni, majd elesik az ellenfél, és onnantól kezdve azt látja, amit a technika irányítója akarja, hogy lásson. Legyen az egész családja lemészárolva előtte, vagy a szerelme szívében egy katana van.
Bakudou 59: Kurenai ribon Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt.
Bakudou 64: Maindokonroru Sakkaku Az ellenfelet hallucinációra készteti, a legnagyobb félelmét jeleníti meg előtte, és azzal kínozza. Rendkívül erőteljes kidou, de csak addig tart a hatás, amíg a használó teljes figyelemmel tud koncentrálni az áldozatra. Ha megzavarják, a hatás gyengül, majd szertefoszlik.
Bakudou 65: Toransu Samenkyou A használót hátulról egy három oldalú tükör veszi körül, ami a támadást elnyelhető lélekenergiává alakítja és a használó felé továbbítja. Hátránya viszont hogy csak a lélekenergiával rendelkező támadásokat tudja átalakítani, és az átalakításra az energia egy része elhasználódik (a használó gyakorlottságától függ: egy magas szintű shinigami majdnem az egész energiát fel tudja használni).
Bakudou 83: Tenpi A használó kezéből a napnál is erősebb fény sugárzik ezzel elvakítva az ellenfelét nem jól használva a használóját is eltudja vakítani.
Egyéb: - Spoiler:
Kuokanteny A technika használatával egy adott objektum vagy akár aktív kidou technika helyzetét lehet áthelyezni.
Keikatsu Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára
Shunpo: - Spoiler:
Shunpo: Senka
Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét.
Shunpo: Utsusemi
Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
Shunpo: Seikyomai
Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak.
Shunpo: Kanashibari
Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást.
Fukuzei
Leírás: Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből.
Zanjutsu:
- Spoiler:
Kensei
Leírás: Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet.
Chigiri
Leírás: A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék.
Raikou no heki
Leírás: A zanjutsu technika többször is szerepelt a különböző párbajokban, például Ichimaru ezt használta Hitsugaya ellen a párbajuk során, illetve Ulquiorra is valami hasonlót használt Ichigo ellen. Ránézésre úgy tűnik, mintha a használó kardjából és kardot tartó kezéből/kezeiből több lenne, valójában ez azért van, mert gyors egymásutánban több szúrást hajt végre, akár tucatnyit is másodpercenként. A fegyverforgatás mellett valószínű helyváltoztató képességet is igényel a használata.
Ryoudan
Leírás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén.
Nadegiri
Leírás: Egy nagy erővel és gyorsasággal végrehajtott rendkívül pontos függőleges vágás, mely akár egy többemeletes épülettel megegyező méretű ellenfelet is könnyedén képes kettévágni. A mozdulat annyira gyors és pontos, hogy az áldozat gyakran észre sem veszi mi történt vele.
Agitowari
Leírás: Gyors és precíz, vízszintes irányú suhintás, mely egy jóval gyengébb ellenfelet akár ketté is szelhet keresztben, észlelése pedig még a legedzettebb harcosoknak is nehézséget okozhat, hála sebességének.
Nukitsuke
Leírás: Kardkivonási technika, mellyel a kard előhúzásával egy időben a technika alkalmazója tucatnyi, követhetetlen sebességű vágást hajt végre ellenfele testén, majd a fegyvert vissza is helyezi a hüvelyébe. Ha az áldozat gyengébb, csupán egy apró széllökést érezhet, a csapásokat magát nem láthatja.
FELSZERELÉS
- Paragon - Egy másik kard, amit akkor használ, amikor Paragonban van bent. Igaz képes a kétkezes harcra, de nem kedveli. - Shunpo ampu - Cigi... általában Djarum, vagy Black Devil. - Zippo. Egy Pikk jel van rajta. - Egy medál, amely képes tárolni viselője lélekenergiájának egy részét, így az akkor is tud tovább harcolni, ha a sajátja elfogyott volna. Ezen kívül jeladóként is működik, a „救い - Sukui (Segítség)" parancs hatására. Aki hasonló ékszerrel rendelkezik, annál a középen található fekete obszidián vörösen felizzik és egyféle sugallatként irányítja a bajbajutott társhoz. - Egy módosított lélek, ami egy az egyben Yukére van mintázva viselkedésileg. Még Seireiteiből maradt neki hátra, és nem használ ezen kívül másikat. - A sereg gömbje
Shikai:
Zanpakto képességei: Az alap képessége nem más, mint a teleportálás. A kardja amivel érintkezik berántja egy dimenzióba és leteszi ott, ahol Yuke akarja. Ez a másodperc töred része alatt játszódik le. Tehát az ellenfelet is elteleportálhatja ahová gondolja, feltéve, ha hozzáér. Természetesen Yukénak is érintkeznie kell a karddal, máskülönben semmit nem ér az egész. Ez az elsődleges képessége. Yuke már elérte azt a szintet, hogy ez fordítva történjen meg. Dimenziót elnevezte a kard szelleme alapján: Paragonnak, mivel a fantáziája elég gyenge, és annyira nem érdekelte. Egy nagy hátránya, hogy a markolat oldalán van egy sárga csík. Ha az lemerül a kard nem képes semmire. Yuke beosztotta a csíkot egységekre, amiket jelölt is rajta. Egy egység egyenlő egy teleportálás árával. Minden támadás a csíkba kerül neki.
Hosszú tanulmányozás után Yuke rájött, hogy pontosan hogy is működik Paragon. A kardszelleme dimenziót alkot, de beleszövi a valóságba. Tulajdonképpen úgy formázza a teret, ahogy jól esik. Ha úgy képzeled el a teret, mint egy vékony gumi lap, akkor Paragon azt a gumi lapot be tudja nyomni úgy, hogy alul egy kis tér van, ami fölül nem igazán látszik. Teleportálásnál is átformálja a teret, és Yuke így tud felbukkanni tulajdonképpen akárhol. Ezért is tűnik a teleport Yukénak úgy, mintha csak baromi gyorsan utazna, mert ő tényleg utazik, csak egy teljesen elképzelhetetlen sebességen.
1. támadás: Jelenj meg, Paragon!
Amikor kimondja ezt, a kard hegyénél kezd szétterjedni a dimenzió maga. Sötét lila színe van, és amit elnyel, az bekerül oda, ahová Yuke is. Persze, ha megszünteti a dimenzió gömböt, akkor mindenki kikerül onnan, aki nem Yuke. Yuke bennmarad, addig, amíg ki nem akar jönni onnan. Ott benn egy olyan helyre kerülnek, ahol egy áttetsző talaj, és sötét lila ég van. . Yuke is bejöhet ide, csak egész egyszerűen be kell sétálnia. Yuke itt elveszti a kardját, mert idebenn nem létezhet két dimenziókészítő, és épp ezért teleportálni sem tud idebenn. És végül is ez az ő dimenziója. Tehát aki ide bekerül… az nagyon megszívta. Amit elképzel az megtörténik. Ellenfelenként 2 egységbe kerül neki, de ha lenullázódik, akkor még nem szünik meg a portál, és igazából bármennyit képes beszívni a gömb, csak egy ideig ez neki a csíkjába kerül. Ezt úgy kell felfogni, hogy mínuszba is tud menni ennél a támadásnál. Bár idebent nincs sok esélye az ellenfélnek, de sebaj! Egyszerűen csak nem kell benézni. A létrehozása 1 egységbe kerül, mert ezt tanulta meg először.
Ezt Paragon úgy hajtja végig, hogy kicsippent egy darabot, //a lila gömb// hozzáad egy saját dimenziót, hogy meglegyen a párhuzam a két létsík között, majd visszatölt ugyanannyit, mint amennyit elvett //a lila gömb eltűnése//. Odabent aztán Paragon 100%-ban uralja a teret, hiszen a saját alkotása maga a dimenzió is. Tehát a teret formázva képes létrehozni tárgyakat, elhelyezni máshol és máshogy a benn tartózkodókat. Fontos viszont, hogy a tudat, és a lélekenergia nem a tér része, így azok teljesen védve vannak Paragon fantáziájától.
Mivel Paragon Yuke része, ezért ő is rendelkezik alkotói szabadsággal Paragonban. Minden amihez hozzáér, azt csak Yuke képes formázni. Paragonnak nincs hatalma afelett, amit Yuke alkot, vagy ami hozzáér Yukéhoz.
Ha Paragon úgy akarja képes a "buborék" dimenziót hozzáigazítani az igazi térhez, így átlátható a valóságba, valamint átlépve a falat, ki lehet lépni az igazi térbe Paragonból. A hangok nem terjednek ár, hiszen a hangrezgésekre nem vonatkozik az, hogy képes kiszakadni a térből, majd átlépni egy másikba, de a képet az tudja mutatni Paragon. Aki elég jó Reiatsu érzékelésből, az képes megérezni a "megfigyelő" jelenlétét, hiszen így vagy úgy, de ott van.
2. támadás: Nemesek haragja!
Amikor kimondja, ugyan úgy, mint előbb a kard hegyénél megjelenik a dimenzió gömb, csak kissebbe. Maximum egy a kard átmérője lehet. Ezt egy csapással elküldheti, és egy kicsit, még a pályáját is tudja befolyásolni. Ha talál, akkor ugyanúgy beszippantja a célpontot, csak utána kapásból megszűnik, de az áldozat benn marad egészen addig, míg a zanpakto vissza nem változik az eredeti formájára. Akkor megjelenik a gömb és kitaszítja a bennmaradtakat is. Semmi bajuk nem eshet odabent. Gömbönként egy egységbe kerül.
3. támadás: Mindent vágó penge!
A két penge között végig húzódik egy dimenzió lap. Amikor vág vele, a dimenzió lap automatikusan beszippantja a legközelebb lévő dolgot. Egy kardot is beszippanthat, ha a lapjával támad a kardra, de akár ketté is vághatja. Ha beledöf az élibe. Az egész létrehozása és fenntartása összesen 7 egységbe kerül.
Bankai: Raiden Fuyuu Paragon //Villám Vándor Paragon//
Az egyesség eltörölve, mert Yuke és Paragon rendezték nézeteltéréseiket, és az eddigi bankait, ami csak egy silány utánzata volt egy bankainak, megváltoztatták. Most, amint Yuke kimondja a szavakat, a kard bárhol legyen, villámmá válik, és Yukéba csap, felöltöztetve egy nagyon hasonló páncéllal, amit Paragon hord.
Alapképesség: Kimeríthetetlen teleportálás
Támadások:
Kanada Raident, vagyis az Egészséges Villám. Ha Yuke a pengéjét beleszúrja ellenfele testébe, elszívja az életerejét zöld színű szikrák kiséretében.
Raiden Ochinak, vagyis a Villám Vonal. Yuke leszúrja a földbe a két pengét, és végig villámok csaptak a földbe egy vonalban, és azok egy golyót hagynak maguk után. A villámok vonala egyenesen az ellenfél felé hasít, és lebénítják azt, majd a golyók az elsőtől az utolsóig felrobbantak, ezzel darabokat robbant ki a célpont testéből
SenBankai: Raijin Paragon //Villámisten Paragon//
Amint aktiválódik, a páncél, vagy a kard szétrobban, és a hulláma láthatóan egy 30 méter sugarú gömbben beáll. Később is lehet majd érezni azt, hogy a területtel valami nem stimmel. Yukezon egy nagyon egyszerű fehér köntös jelenik meg. Bőre is teljesen sápadt lesz, illetve a szeméből is kitűnik a fény, mintha halott lenne.
Yukezo ebben az állapotban képes azt a 30 méter sugarú gömböt úgy használni, mintha Paragon dimenziója lenne, vagyis a területen szabadon hajlíthatja a teret. Ennél jobban nem kell ezt kifejteni. Kikötése ugyanaz, mint Paragonnak. Közvetlen ellenségét nem képes hajlítani, kivéve, ha az egy pokolszülötte. Ez egy egyszerű zanpakutou képesség igaz. Yukezo mindig a gömb középpontjában áll, és ha elmozdul, akkor követi. A senbankai fenntartása igen sok erőt igényel, így harcolni igen nehézkesen tud, inkább a hajlításokkal küzd. Ha valaki erőteljesen megtudja zavarni, például egy komolyabb sérüléssel, vagy valami erőteljesebb behatással, meg tudja bolygatni az egészet, és könnyebben támadhatóvá válik. Mindazonáltal, két fontos dolog van még hátra. Az egyik, bármi amit tett, nem maradandó, így bármilyen pusztítást is csinált, azt visszaváltozik, eredeti állapotába, így ha nem egy valóságos fegyverrel sebezte meg ellenfelét, az vissza fog gyógyulni. Nem létező fegyverrel nem ölheti meg ellenfelét. A másik fontos dolog, hogy közvetlen létező dolgot sem hajlíthat, így nem veheti el gondolatra ellenének a fegyverét, nem fejthet rá ki közvetlen erőhatást, nem tudja elmozdítani, megszorítani, továbbá technikáit sem tüntetheti el, változtathatja meg. Bár, kialakíthatja a technika ellen a legtökéletesebb védelmet, ha még időben rájön, mi az. Az időkorlát egyszerű, a zanpakutou jártasság 20 feletti értéke percben. Például a 22-es zanpakutouval 2 percig tarthatja fenn. Különösebb védelmet nem ad, sem mentálisan, sem fizikálisan. Yukezon függ, hogy védelmét hogyan alakítja meg.
Lord Tamachi Belial Yukezo, az átverések és a csalások démona
Kortalanság: Többé már nem fog öregedni, szervezet beállt egy másodpercre. Természetesen ő maga határozhatja meg, hogy életének melyik pillanatát élje. Ez nem lehet szélsőséges változás, de nem is lesz rá példa. Nem igazán lehet öregíteni, vagy fiatalítani, így az ehhez hasonló képességek nem hatnak rá
Hamis öltözék: Csak úgy, mint Belial, képes bármilyen ruhát magára öltenie, egy kis füstölgés kíséretében
Alku: Egyik legfontosabb képesség, amit démontól elnyelhetett. A látszattól eltérően, ez csak egy igen egyszerű varázslat. Ha alkukötésre kerül sor, Yukezo megvágja magát, és egy kis pohárba, vagy akár egyenesen a másik fél szájába, kitölti a vérét. Ha megissza, akkor kerül rá, egy jelzés, amit Yukezo mindig látni fog rajta, ezáltal beazonosíthatja az ügyfeleket. Ha valaki nem teljesíti az alku során tett ígéretet, akkor a másik fél azonnal tudni fogja, hogy becsapták, és hogy ki. Ez csak egy érzés. Yukezo, mivel felvett sokat Belial tulajdonságaiból, külön élvezi, hogy az ügyfele halála előtt becsapottnak érzi magát.
Bűvészet: Belial nagy bűvész volt, munkájához mérten is, így Yukezo megkapta a bűvész gondolkodási módot. Képes éppen emiatt, minimális tér hajlításokat elvégezni, teljesen passzívan. Míg Belial így teremtette a kardját, vagy hathatós dolgokat, Yuke ezt inkább poén szinten használja, illetve használhatja. Kis apróságokat, például megforgat egy kártyát, és teljesen más formája lesz, illetve tapsolásra egy kis madár bukik ki tenyerei közül, és nagyon sok kis apróságot képes mutatni. Mindezek később eltűnnek két percnél tovább nem léteznek a „teremtett” dolgok. Tényleg csak szórakozásra használja.
Lord Yukezo
Kinézet: Matt fekete haj, elszürkült színtelen bőr, élesebb, és nagyobb szemfogak, világító élénksárga írisz, enyhén elfeketedett karok a végén megnövekedett éles karmokkal, feszesebb izmok.
Képesség: Folyamatosan elboruló elméje a kiteljesedett démonlét felé hajt, bár sosem éri azt el, hogy komolyabb képességekre tegyen szert. Csak az ereje, és a gyorsasága növekszik, illetve a vérszomja. Hosszas munka után, képes a nulláról indulni, és akár csak egy fröccsnyi erőt kölcsönözni sötétebbik énjéből. Ezzel meg tudja törni a leggyengébb fogvatartó kidoukat, és azokat is csak akkor, ha gyengén idézték meg rá. Mindazonáltal képes megjeleníteni Paragon fekete mását, markolat nélkül, ami ugyebár a kardlélekre utal. Abban a kardban nincs Paragon, sőt egyáltalán nincs semmiféle shinigami ereje. A Kidou használatára már képtelen ilyenkor, így shunpozni sem tud. Azt fizikai gyorsaság váltja fel, mint mondjuk az ominózus sztereotip vámpír sebesség, és reflexek. Azonban vérszomja lett, ami már természetes állapotában is előlép. Nem tudja biztosan még, hogy milyen időközönként, de gyilkolnia kell. Az ölés ténye az, ami ezen vágyát kielégíti, és ha nem tudja végrehajtani, akkor egyre feszültebbé válik, mint valami függő. Akár azon kaphatja magát, hogy véletlenül okozza valakinek a halálát. Ellenben, nehezen képes megmenteni másoknak az életét. Ha valaki halálos veszélyben van, akkor vagy végignézi azt, vagy minden igyekezet hiábavaló lesz. Ez alól kivétel a szerelme Ai, illetve lánya Rei, de a tenshik aligha mondhatók olyan szoros köteléknek, mint a szeretet eme legerősebb formája.
Rendszer: Körönként mélyebbre és mélyebbre kerül a Sötét Kétségbeesés ölelésében. 6 pontonként, illetve 2 körönként képes egy pontot növelni a helyváltoztató, a pusztakezes, illetve a kardhasználat képzettségén. 24-esen értelemszerűen 4 pontot fog majd növelni, hasonlóan, mint a vaizardok. Ellenben ezen szint elérése nála jelenleg még a határérték. Ha 8 körnél tovább használja, félő, hogy örökké elveszíti a shinigami képességeit. Itt még vissza tud változni szabad akaratából. Továbbá képes bármelyik fázisba belépni, de ezzel sürgeti azt is, hogy vissza kelljen változnia. Ha a maximumon használja, akkor a következő körben vissza is kell változnia, különben megtámad mindent, ami csak él körülötte. Kitudja, hogy mikor változik át ténylegesen démonná, és ha ez megtörténik, akkor képes lesz-e megtartani az öntudatát, de annyi biztos, hogy azt nem kívánja már meglépni, még a legrosszabb esetben is. Jobb szeretne meghalni, mint démonná válni.
NJK
Név: Utara Kezomaru Faj: Shinigami Kaszt: Ex-shinigami Nem: férfi Kor: ismeretlen Jellem: Hűvös, csendes. A társaságot nem igazán kedveli. Céljai elérését szinte már feladta, de miután találkozott Tamachi Yukezoval feléledt benne a remény. Kinézet: Csontig öregedett bőr, elgyengült izomzat, hosszú szakáll. Élettelen szeméből sugárzik az unalom, a megroskant életvitel. Egy trónban tengeti napjait a föld alatt, ahová el volt zárva. Mozgásra szinte képtelen, viszont lélekenergiája ismeretlen mennyiségű, de hatalmas. //nem több 18.000 lp-nél... és még Bankaia sincs//
Képességek:
ZANPAKUTO Neve: Nai Aruji (Halott úr) Parancsszava: Kakuseio Nai Aruji (Ébredj halott úr) Shikai forma: https://2img.net/h/i151.photobucket.com/albums/s143/Impr/nlord.jpg //lélekkel együtt// Kard lélek: https://2img.net/r/ihimizer/img138/766/93166420060922screen001zy5.jpg Képessége: Ha használója leszúrja a földbe, végtelen mennyiségű energiát tud táplálni, a szolgáiba. Hát igen. A szolgák nem mások, mint gépek. A használó képes fémekből, szerkezetekből egy testet összeállítani, majd azt gondolkodás nélküli szolgálájává tenni. Az érdekes bennük, hogy bármi nemű tűz könnyen pusztítja őket, mert nagyon kifinomult az energia ellátása. A hőmérsékletváltozás tönkre teszi őket. Visszavonhatatlanul. Az energiát, amit táplál beléjük képesek kilövellni a puskájukból, ezáltal egy nagyobb villámot generálni. Kezdetben még csak egyet vagy kettőt volt képes létrehozni, de mára egészen máshogy megy a dolog. Egy sereget képes fémekből fabrikálni. Mind emellé képes volt ő maga is lőni a botjával, ugyanezen a módon. Képes örök életet adni egy halottnak, ha páncélba zárja, és gépi módon irányítja a testet. Persze nem lesz öntudata, de annyi éppen elég, hogy beszélni képesek lesznek. Következő hasznos támadása abban rejlik, hogy egy egyszerű energia hullámmal újra összerakhatja a szétcsapott robotokat, persze van egy határ, amikor már megint csak egy kupac szemét lesz. A hőmérsékletváltozást nem tudja visszaalakítani. Amint tűzzel szétszedik őket, azonnal bukta. A legerősebb támadása igazán meglepő, és nehezen feldolgozható. Hatalmas erő ez. Katonáit képes hasonló energiához teleportálni. Megjelennek egy általa készített gömb mellett, vagy a botja közelében. Igazából ebben rejlik a legnagyobb félelmetessége e seregnek.
Hátrányok felsorolva ^^ : - A tűz vagy nagyobb hőmérsékletváltozás //fagy// képes tönkretenni a katonák energiaellátását - Kezomaru öreg. Huzamosabb ideig nem tud ellátni egy ekkora sereget energiával. Pihennie kell napokat, ha egy hadjáratot akar vezetni. Ez a sikerességet befolyásolja - A robotok nem tudnak séta tempónál magasabb sebességet elérni. Még a repülő egységek is csak az emberi futókhoz hasonlatosak. - A gömb, amihez hozzá idézi a szörnyeket nem végtelen energiaforrás. Nem lehet egy óriási sereget irányítani, ha nincs több ilyen gömb. Ilyet csak évek alatt tud elkészíteni. 1 katonát képes vele egy fél évig eltartani, de a matematikai osztások érvényesek rá. ^^ - Tamachi Yukezo páncélja élő emberhez van építve, egyszóval nem lehet teljesen robot. A páncél ellátja őt egy különleges bottal, amihez hozzá csatolhatja a kardját, ezzel kombinálva Nai Arujival... egy szinten. Csak annyira, hogy képes vele zöld energiavillámokat lőni. - Tamachi Yukezo nem képes használni Bankai szintet, a páncélban, és a Shikai forma is korlátozva használható csak.
A sereg: - A sereg a mindenkori Tamachi //xD// család tagjainak hű. Vagyis Kezomaru nem árulja el. Tamachi Nazo, Tamachi Yukezo szintúgy állhat a sereg élén - A robotok minden átlagos fizikai erőnlétet felülmúlnak. Maga a lőfegyverük végén egy fejsze él található, amivel ha lesújtanak gyakran halálos kimenetelű - A sereg az Emberek Világából származtatott, így a normális fémek tulajdonságával rendelkeznek. Reiatsu nincs bennük, így a zanpakuto ellenállás nélkül, erős kardként viselkedik ellenül. Vagyis jó eséllyel vágják ketté az anyagukat. - A szkarabeusz rovarok képesek kijavítani a problémákat az egységekben. Újraállítják a hőmérsékletkezelést, helyrehozzák a kábelek károsodását, hogy újra áramolhasson bennük az energia. Természetesen van egy szint, ami után már visszahozhatatlan. Továbbá támadni is tudnak. Rengeteg van ebből. Talán másfélszer annyi, mint normális egység. - A robotokban van önjavítás. Ha kettévágják őket, és a fő irányító rész nem sérült, akkor összeolvasztja magát. Ez nem olyan magas fokon van, mint mondjuk a szkarabeuszoknak, de üzemképessé teheti magát. - A robotok MI-vel rendelkeznek. Felismerik az ellenséget és egymáshoz képest a stratégiát tartva támadnak. Mivel össze vannak kötve egymással Kezomarun keresztül ismerik egymás helyzetét. Információ átadás NINCS! //nem Pein ^^//
CSAK STAFF, VAGY MESÉLŐ IRÁNYÍTHATJA
AJÁNDÉKOK, JUTALMAK:
UTOLSÓ MÓDOSÍTÁS IDŐPONTJA: 2014. május 29.
A hozzászólást Tamachi Yukezo összesen 43 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Május 29, 2014 8:56 am-kor. |
|