Kasumiouji Tetsuya 3. Osztag
Hozzászólások száma : 118 Age : 32 Registration date : 2012. Mar. 16. Hírnév : 3
Karakterinformáció Rang: - Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (5000/15000)
| Tárgy: Hakusaya Shinichi Szomb. Márc. 17, 2012 2:10 am | |
| ~ Adatlap
Név: Hakusaya Shinichi Nem: férfi Kaszt: Shinigami Rang: Az 1.osztag 4.tisztje Kor: 38 év- 15 év külsőre
Szint: 1 Lélekenergia: 15300 Tőke: 0
Kinézet: Shinichi 170cm magas, a súlya 60kg, nagyjából tizennégy-öt évesnek tűnik külsőre. Ránézésre nem tűnik erősnek, de az izomzata megfelelően fejlett ahhoz, hogy a fizikai ereje megegyezzen egy átlagos felnőtt férfiével, legalábbis a kardvíváshoz szükséges izomcsoportokat illetően. A haja színe sötétvörös, a szemei világosbarnák. A standard shinigami kimonóját hordja, de egyébként is feketét szokott felvenni szolgálaton kívül. A fején általában egy japán-stílusú szalmakalapot visel, amitől azonban megválik, ha ismerőssel találkozik vagy túlzottan tisztel valakit hozzá, hogy eltakarja előle az arca felső felét. Esőben majdnem a teljes testét megvédi a víztől, a kimonója ujjait leszámítva.
Jellem: Shinichi rendkívül udvariasan tud beszélgetni, ha kell, de valójában nem szeret túl sokat adni a felesleges formaságokra. A gyerekes vonások, a külseje ellenére majdnem teljesen eltűntek a kíváncsiságát leszámítva, szinte minden érdekli, még az is, amihez amúgy semmi köze. Ennek köszönhetően rendkívül jó megfigyelő. A leggyakrabban látott arckifejezés a halvány mosolya, ami azonban sok mindent kifejezhet az unalomtól a lenézésen át. A hidegvérét ritkán veszíti el, nem fél szinte semmitől, feldühíteni pedig szintén nehéz. Az egyetlen gyenge pontja, hogy viszonylag gyorsan képes elbízni magát, illetve sokszor néz le másokat első benyomás alapján. A fő célja megbecsült, erős shinigamivá válni, aki méltó hozzá, hogy a családja nevét viselje. Más, hosszú távú célt egyelőre nem állított fel magának. A kedvenc ételei az édes-savanyú mártással készült csirkék, a gyümölcstorta és a pizza, amit azonban csak néha eszik. Hobbija az olvasás, a különböző társasjátékok, a teázás. Alkoholos italokat csak mértékkel hajlandó inni.
~ Zanpakuto
Név: Nikokubi Umiwani Jelentése: Kétfejű krokodil vagy Ikerfejű bordáskrokodil Parancs: Tatakikire! (Tépd szét!) Típus: víz Kinézet: A kard feloldás előtt egy teljesen átlagos, zöld wakizashi, kör alakú tsubával, ami dísztelen. Feloldás után a kard két hatalmas, fémből lévő krokodilállkapocs formáját veszi fel, ami a használó karjait fedi be egészen könyékig. Maga az állkapocs rész a csuklónál kezdődik, és fél méterrel hosszabbítja meg a használó karjait. A fejek mechanikai úton kapcsolódnak a használó kezeihez, a fogak pedig élesek, így megfelelő fegyverforgató képességek birtokában a használó akár olyan erős harapásokat is végre tud hajtani a krokodilfejjel, mint amilyet egy igazi krokodil is tudna. A jobb kézen elhelyezkedő krokodil fehér, a balon elhelyezkedő kék. További előnye a zanpakutonak, hogy a használó által megformált kidouk rejtve vannak az ellenség szeme elől az utolsó pillanatig, így csak a reiatsu érzékelésére támaszkodhat a felismerésükhöz, hátránya azonban, hogy a használó nem tud fogni a kezeivel, amíg aktív a shikai.
Képességek: Suijin: (Vízisten) A képesség segítségével a használó képes összegyűjteni a környezetében található vizet, és mozgatni, felhasználni a támadáshoz vagy a védekezéshez. A víz mennyisége a képzettségtől függ.
Képlet: Zanpakuto szintenként öt liter.
Shimo Taisen: (Fagyfolyó) A technika kimondása után a bal kézen elhelyezkedő krokodilszájat ki kell nyitni, ezt pedig nagy erejű vízoszlop hagyja el. A víz ereje elég hozzá, hogy hátralökje az ellenfeleket, illetve széttörje a gyengébb tárgyakat, pajzsokat. A víz hőmérséklete pontosan a fagyponton van, jégdarabok is vannak a vízben, ez okozza az igazi fizikai sebzést, de az sem elhanyagolható, hogy az ellenfélre kellemetlenül hathat a jéghideg víz.
Sagiri Taisen: (Ködfolyó) A technika kimondása után a jobb kézen elhelyezkedő krokodilszájat ki kell nyitni, ebből pedig forrásban lévő víz lőhető az ellenfélre. Mivel a víz nagyja már a kilövés pillanatában gőzzé válik, a vízsugár ereje nem elég dolgok összetöréséhez, ellenben komoly égési sérüléseket okoz annak, akit eltalál. A technika hatása, hogy az elpárolgó víz pár másodpercre ködöt teremt, ami lehetséges taktikai előnyhöz juttathatja mind a használót, mind az ellenfelet. A technika kis mértékben képes befolyásolni az időjárást is, ha sokszor használják, akkor kisebb felhők formájában jelenik meg a víz az égen, ami akár esőt is eredményezhet. [7 ponttól és 10000 Lélekenergia ponttól használható!]
~ Technikák/eszközök
Japán név: Bakudou 04: Hainawa Magyar név: Kúszókötél Leírás: Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 32: Toge mizu tate Magyar név: Tüskés víz burok Leírás: Aki használja ezt a kidou-t a talajvízből kivonja a vizet és maga köré vonja és a külső vízrétegből hegyes tüskék állnak ki ami nagyon erős védelem. A burok belsejében egy kevés levegő is zárul. Ez a védelem a kidouktól meg tudja védeni a használót, de egy erős shikainak vagy egy bankainak nem ellenfél. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Hadou 11: Tsuzuri raiden Magyar név: Megkötött Villám Leírás: Elektromos támadás, melyhez a használónak hozzá kell érnie egy, az áramot vezetni képes tárgyhoz, mely összeköttetésben van az áldozattal. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Hadou 33: Soukatsui Magyar név: Pusztító kék tűz Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 50: Rei no kuron Magyar név: Lélekklón Leírás: A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de csak fele olyan erősek. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Keikatsu Magyar név: Megsegített győztes Leírás: Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára Ár: 1.500 ryou/A 4. osztag tagjainak alap technika Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hakufuku Magyar név: Fehér kúszás Leírás: A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hyouga Seiran Magyar név: Viharos Jégpermet Leírás: Nagy erejű jéghullám, megfagyasztja az áldozatot és környezetét is. Akár Menos Grandék ellen is hatásos lehet. Ár: 2.000 ryou Kidou képzettség: 7 pont
Japán név: Sentan Hakuja Magyar név: Ezer Csavarodó Fehér Kígyó Leírás: Egy fehér szövetdarab kezd el tekeredni egy kisebb területen belül a használó körül. A szövet később egyre szükülni kezd, majd egy fehér villanás kíséretében képes elteleportálni a használót és a körülötte lévőket. Kidou képzettség: 12 pont Ár: 2.500 ryou
Japán név: Kidou Ampu Magyar név: Kidou Erősítő Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. Ár: 1.000 ryou Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad.
Japán név: El Escudo Magyar név: Pajzs Leírás: Különösebb koncentráció nélkül aktiválható falszerű kidoupajzs, mely legfeljebb gyengébb shikai-szintű támadásokat képes hatástalanítani. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Kensei Magyar név: Megtévesztő támadás Leírás: Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet. Fegyveres harc: 6 pont Ár: 1.500 ryou
~ Felszerelés(ek) - Kalap: jellegzetes japán kalap, ami eléggé leárnyékolja az arcot ahhoz, hogy ne lehessen látni. Nincs semmi különlegessége és több is van belőle, úgyhogy Shinichi nem ragaszkodik hozzá túlzottan, egy meglepetés támadás kedvéért akármikor feláldozza. Ha elfogyna, Rukongaiban akármikor tud újat hozatni. Ha a karaktered rendelkezik egyéb felszereléssel, azt itt feltüntetheted! (Az alap felszerelést – mint pl. egyenruha, zanpakuto – nem szükséges kiírni.)
-Név: a Hakusaya család fegyverei és páncéljai Típus: felszerelés Ár: 2000 ryou
A Hakusaya család remek fegyvereket gyárt már évszázadok óta, szinte nincs olyan alakú fegyver, amit ők még ne valósítottak volna meg. A fegyverzet igazi különlegessége az, hogy ellenáll az erősebb kidouknak, illetve egy kiengedett shikainak is, nem törik el. A titkuk nem más, mint hogy lélekenergiát is kovácsolnak beléjük, éppen ezért a család valamelyik tagjának mindig segédkeznie kell a fegyverek elkészítésénél. A művelet évszázadok alatt lett tökéletesítve, ezért a fegyverek és páncélok elkészítéséhez elengedhetetlen a szaktudás, a különleges technika megtanulása pedig éveket vesz igénybe, és azt senki nem ismeri a család tagjain kívül. Egyelőre senkinek nem sikerült tökéletesítenie a fegyvereket a családon belül sem, nincsenek különleges képességeik a puszta támadó erejükön kívül, eddig minden erre irányított kísérlet kudarccal végződött. Éppen ezért a shinigamik körében annyira nem népszerűek ezek a fegyverek, a fő megrendelők olyanok, mint például a Kamioka-ház testőrsége.
A Shinichi által használt fegyverek: Shurrikenek Egy wakizashi Egy legyező-szerű penge a kimonója bal ujjába becsúsztatva Egy-egy fehér vállvédő, ami a szamurájok páncélzatára emlékeztet
Játéktechnikailag: A fegyverek sebzése értelemszerűen a fegyverhasználaton múlik, 8 pontnál gyengébb vagy azonos erejű támadásoknak ellenáll, a 9-es szintű támadások azonban először repedéseket, utána pedig törést okoznak, ennél erősebb támadások ellen pedig teljesen haszontalan védekezésre. Értelemszerűen az ellenfél is tudja használni a fegyvereket, ha megszerzi őket, az ellenállóságuktól eltekintve rendes fegyverek.
~ Ajándékok, jutalmak
-4000 ryou kezdőtőke -300 Lp és 2000 ryou a Yamanak Sozen ellen vívott küzdőtérért
~ Kiadások
1500 ryou a Kensei technikára 1500 ryou a Keikatsu technikára 1000 ryou a Hadou 50-re 1000 ryou a Hakufukura 1000 ryou a Kidou ampura
~ Küldetések, küzdőterek -Hakusaya Shinichi vs Yamana Sozen- KT -
~ Dokumentumok
Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2274-hakusaya-shinichi Wiki: -
A hozzászólást Hakusaya Shinichi összesen 9 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Júl. 21, 2013 7:58 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Hakusaya Shinichi Pént. Márc. 23, 2012 3:36 am | |
| Összesen: 39 pont
- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 31 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
Képzettségek:
8 pont zanjutsu 4 pont hakuda 13 pont kidou (+2 pont tárgyi bónusz) 4 pont shunpo 10 pont zanpakutou |
|