-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Yato Chifuyu

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Yato Chifuyu
13. Osztag
13. Osztag
Yato Chifuyu

Hozzászólások száma : 37
Registration date : 2012. Oct. 29.
Hírnév : 0

Karakterinformáció
Rang: Shinimimi
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Yato Chifuyu Cl0te7000/15000Yato Chifuyu 29y5sib  (7000/15000)

Yato Chifuyu _
TémanyitásTárgy: Yato Chifuyu   Yato Chifuyu EmptyVas. Márc. 09, 2014 10:04 am

~ Adatlap

Shinigami név: Yato Chifuyu (Vadnyúl Ezer tél)
Youkai név: Hime no Akuun/Akuun-hime (Balszerencse hercegnője / Balszerencse hercegnő)
Nem:
Kaszt: Shinigaminak álcázott youkai (Különleges Karakter)
Szül. ideje: Körülbelül az első fogadás(szerencsejáték) pillanata után kicsivel
Kor: Ilyet nem illik egy hölgytől kérdezni! (~8 évesnek néz ki Chifuyu-ként, 17-18 évesnek néz ki eredeti alakjában)

  • Yukaiként: Év ezredeket
  • Shinigamiként: Nagyjából fél évezrede


Szint: 1
Lélekenergia: 7000
Tőke: 1000


  • Yato Chifuyu: 145 cm magas, fekete, hosszú, hullámos hajú, vidám, barna szemű, állandóan mosolygó lány. Se nem vékony, se nem vaskos, hanem olyan átlagos bőrben lévő, aranyos alkatú, szóval olyan gyerekes. Hogyha nem az egyenruháját kell hordania, akkor különféle, élénk színű, vidám mintás ruhákba öltözködik. Mivel mindig vidám, így jóformán csak mosolyogni, nevetni lehet látni és ettől még aranyosabbnak tűnhet, de hogyha valami miatt eltörik a mécses, akkor se veszti el az aranyos jelzőt. Hogyha valakire, vagy valamire haragos, akkor hörcsögszerűen felfújja az arcát, amitől talán még aranyosabb lesz, így jóformán lehetetlenség rá haragudni, főleg, hogyha még fel is emeli hozzá a jobb kezét, egyetlen kinyújtott mutató ujjal, és elkezdi dorgálni az illetőt.
  • Akuun-hime: 170 cm magas, hosszú fekete hajú, hosszú frufrus, csinos ifjú nő. Szeme éjfekete, arca vidám, de mégis enyhén ijesztő. Kedvelt ruha összeállítása fekete, amihez olykor fehér övvel köt meg, illetve az alsóbb réteg(ek) mélyvörös színűek. Az ő kinézete már koránt sem feltétlenül aranyos, viszont hogyha valaki mégis annak látná, az lehet, hogy az első – önmaga számára teljesen – vidám mosolyától megváltozhat a véleménye, mivel a mosoly sugallata nem éppen az aranyosság, hanem inkább a gonoszság.



~ Jellem


  • Yato Chifuyu: Mindig vidám, gyermekien tisztelettudó, vagyis mindenkivel közvetlenül beszél, de azért a rangokhoz illő megszólítást használja... általában. Nevetése kellemes, magával ragadó gyermeknevetés. A játék a mindene, legyen az bármilyen. Kevés dolog tudja elszomorítani, ilyen például, hogyha olyat akarnak rá erőltetni, amit ő nem akar, számára ok nélkül büntetik meg, túl sokáig (2-3 hét) nem a kedvenc időjárása van. Viszont szomorkodása nem szokott sokáig tartani, mert csakhamar talál olyan dolgot, amit szeret, s inkább azzal foglalkozik, s ez, hogyha nincs más, akkor a „zanpakutou-jával” való játszás. Energikus, az ember azt gondolná, hogy sosem fárad el, viszont igazából képes futás közben is elaludni, hogyha egyszer már elhagyta a napi nyolc órás alvó idejét, igen neki kell a napi 8 óra, hiszen még fejlődő szervezet. (500 éves Neutral) Ameddig ébren van, addig minden pillanatára, mozdulatára jellemző a fittség, viszont ahogy álomra hajtja a fejét, – vagy elérkezik az ébren töltött órák száma a 40. óra kezdetéig, – abban a pillanatban el is alszik, s nyolc órán át kitartóan, rendíthetetlenül alszik. Felkelteni nehéz, s bátor dolog, mert legyen az ébresztő barát, felettes, vagy ellenség biztosan számíthat dorgálásra. >3>
    A harcot is valamiféle játéknak fogja fel, így az ellenfele fölöslegesen várhatja tőle, hogy komolyan vegye. Főleg, mivel a komolyságot csupán hírből hallotta.
  • Akuun-hime: Csapongó hangulatú és személyiségű nő, viszont nevetni sosem nevet, hogyha valamit szórakoztatónak találna, akkor legfeljebb túlvilági, hátborzongató, enyhén vijjogó, rekedtes kuncogást hallat. Ő is oda van a játékért, főleg a hazárd játékokat kedveli. A játék irányítását általában – akár csalással – a kezében tartja, s ilyenkor a téteket úgy manipulálja, hogy kedvenc dolgaihoz – szív és egyéb belsőség – jusson. A vér látványa kéjes mámorral önti el, s hogyha teheti, élvezi a látványát, a tapintását, az illatát, az ízét, a melegét. Hajlamos a ragaszkodásra, főleg, hogyha számára kedves tárgyairól, illetve azon kevesekről van szó, akiket nem tekint tárgynak.
    Alapjáratban mindenkit tárgyként kezel. Ezért, hogyha valakit elveszít, nem rázza meg, vagyis hogyha a közelében valaki meghal, az nem rázza meg. Ahhoz, hogy valaki kivívja nála azt, hogy ne tárgyként kezelje, ahhoz az kell, hogy a másik hosszútávon is hasznosnak bizonyuljon, vagy legyen valamilyen szokása, képessége, tulajdonsága, ami miatt tényleg érdekesnek tartsa, vagy olyat cselekedjen, amivel bizonyítja a szeretetét.


~ Képesség(ek)

Neve: Asobiba / Játszótér
Típusa: Mágia
Eleme: N/A
Leírása: Egy húsz méter sugarú körben lezárja a teret a használó körül. Ezt a teret körülvevő fal kékesen dereng, s láthatóan messze az egekbe ér. A fal a legtöbb támadásnak ellen áll, ami pontokban kifejezve [Különleges képesség] + [Reiatsu kezelés]/2 pontos „hierro” ellenálló képességével egyezik meg, s mint a hierro, ez a fal is át törhető megfelelő számú, ugyan azon a helyen elhelyezett támadással.
A fal 60/[Különleges képesség] másodperc alatt szilárdul meg minden pontján, vagyis amíg teljesen, s mindenhol nem vált állandóvá, addig egyszerű helyváltoztatással el lehet hagyni a területet. Vagyis a két szélsőséget nézve példaként: 1 pontos Különleges képességgel 1 teljes percet vesz igénybe a tér lezárása, míg 24 pontos képességgel már csupán 2,5 másod percet.
Ahogy lezárult a tér a használó kezében megjelenik egy kocka, aminek a segítségével kisorsolhatja, hogy milyen játékot játszanak azok, akik a lezárt térben ragadtak. A kocka annyi oldalú, ahány játék közül lehet választani, kivétel ez alól az, hogyha kettő játék van a választékban, mert ekkor egy érme jelenik meg a kezében, s fej-írás alapon dől el a választás. Valamint még kivétel, hogyha három játék a választék, mert akkor egy hatoldalú dobókocka jelenik meg a kezében, aminek kettő, egymással szemközti oldalán ugyan az a játék van.
Játékok listája pontozás alapján:

Játék leírások:

Általános játékszabályok:


~ Technikák/eszközök

Név: Belalang léim
Japán: Hataorimushi haneagari
Magyar: Szöcske ugrás
Leírás: A quincy technikához hasonlóan, ez is reiatsu felhasználást igénylő helyváltoztató képesség. Talpra koncentrált lélekenergiával gyors térbeli mozgást tesz lehetővé. Nevét onnan kapta, egyfajta szöcskéhez hasonló, pattogó mozgást biztosít. Gyakorlatilag úgy működik, mint egy rúgótalpas cipő. Minden lépésnél levegőbe dobja használóját és ívesen előre ugrasztja. Hosszan nyújtja lépéseit, sőt kisebb magasságú tereptárgyak átugrásában is segítséget nyújthat. Egyedisége, pedig ebben rejlik. Nem síkban történik a mozgás, hanem levegőben. Azonban nem árt gyakorolni. Ha nem uralja mozgását a használó többet jut felfelé, mint előre. Vagyis a technika kétélű fegyver.
Helyváltoztató képesség: 1 pont


Név: Belalang eitilte
Japán név: Hataorimushi hiyou
Magyar név: Szöcske repülés
Leírás: Fentebb említett helyváltoztató technika azon fajtája, amikor az ugrást magaslat leküzdésére használják. Fontos, hogy a tárgy közvetlen közelben legyen, mert egy ugrással jutnak rajta túl, vagy pont tetejére. Képzettségtől függően, akár több emeletes házak is megmászhatóak vele.
Helyváltoztató képesség: 2 pont

Japán név: Fukuzei
Magyar név: Elrejtőzés
Leírás: Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből.
Helyváltoztató képzettség: 7 pont

~ Felszerelés(ek)

Név: Hideaki no Reikagikotou / Hideaki Lélekzáró kardja

  • Kinézet leírás: egy egyszerű katana. A tsuka és a saya egyenletesen fekete színű, a habaki, a tsuba, a fuchi és a kashiri, akár a penge fém szín. A fuchi és a kashiri díszítése tartalmazza azt a formulát, ami a kardba zárta Dempanayatsu Hideaki, a Nyúl-youkai („Nyulacskám”) lelkét, valamint Akuun-hime erejét. Míg a tsuba díszítésébe rejtett formula lehetővé teszi, hogy Yato Chifuyu (Akuun-hime) előhívhassa Asobiba-t, vagyis az elzárt erejének töredékét.
  • Képesség leírás: Röviden ez a kard a zanpakutou-jának felel meg. A hívó szó kimondásával a karakter képes a kardba elzárt képességét, az Asobiba-t aktiválni. Hívó szava: Heagaru! / Emelkedj!


Név: Ohyumi no Wazavai / Csapások íja

  • Kinézet leírás: tradicionális japán íj alakú, az íjfa ében fekete, a húrja, hogyha aktív, akkor vérvörös, más különben fehér, mint az átlagos ín, a markolata sötétvörös. A különös színezetén kívül, viszont nincs rajta semmi szokatlan, és díszítés se. A démon erejét megkötő formulák a markolat külső borítása alatt található, valamint a markolat külső rétegének belső felén olyan formula van, ami nem engedi, hogy azt bármi, vagy bárki levegye.
  • Képesség leírás: Az íjhoz tartozik egy kisebb tegez, amibe csupán öt nyílvessző tárolható. Az íjba zárt akuma ereje természeti csapást idéz elő ott, ahol a nyílvessző becsapódik.
    Az íjba zárt démon teljes erejét csupán 20-as, vagy nagyobb reiatsu kezeléssel tudja, az arra érdemes használó előhívni. Ennél kisebb RK-val csupán töredékét tudja használni.

Meteor eső:
Villámlás:
Egyéb katasztrófák/csapások:

  • Viszont ahhoz, hogy az íj ne közönséges íjként viselkedjen, ahhoz elő kell hívni a démon erejét. Az akumát nevén kell szólítani, s kérni, hogy adja az erejét kölcsön. A démon neve: Wazawai-daimaou. Viszont hogyha az íj használója nem az, aki az íjba zárta az akuma-t, illetve senki sem mondta el neki az íjba zárt démon nevét, akkor meditáció segítségével fel kell venni a kapcsolatot az akuma-val, s rá bírni azt, hogy árulja el a nevét.


Név: Shinigami mimipi(asu) / Shinigami füllbevaló

  • Kinézet leírás: ezüstszín, kicsi karika, amin egy annál alig nagyobb, ovális, rácsosan hálós függő lóg. A függőnek minden apró szegletén olvashatatlanul apró rovátkák tartalmazzák a lélekenergia kisugárzást módosító formulát.
  • Képesség leírás: Ennek a fülbevalónak köszönhetően a reiatsu mintája az azt mutatja, hogy ő is shinigami.
  • Hátrány: Az ékszerbe belefoglalt shinigami lélekenergiájává teszi hasonlatossá a viselő lélekenergiáját, így rokoni kapcsolatot feltételezhetnek vele. Ezért hogyha valaki ismeri az eredeti shinigami-t (Ame Ryuu) illetve családját, az lebuktathatja a viselőt.


Ez még nincs a birtokában:


~ Ajándékok, jutalmak

Itt felsorolhatjátok, hogy milyen ajándékokat, jutalmakat kapott eddig a karakter. A küldetésekben szerzett LP, valamint pénz is ide tartozik. Arra kérlek, hogy jegyezd le, hogy mire kaptad a jutalmat!


~ Kiadások

2014.III.09:


~ Küldetések, küzdőterek

Az éppen folyó küldetések és küzdőterek listája. Limit: egyszerre egy karakterrel legfeljebb két küldid (fő karakterrel három), küzdőtérből pedig összesen három (egy karakterrel kettő) lehet.


~ Dokumentumok

Előtörténet: Előtörikém
Wiki: -
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Yato Chifuyu _
TémanyitásTárgy: Re: Yato Chifuyu   Yato Chifuyu EmptyKedd Márc. 11, 2014 1:39 am

Összesen: 22 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 14 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13 tagság okán

Képzettségek:

Fegyverhasználat: 5 pont
Pusztakezes harc: 5 pont
Reiatsu kezelés: 1 pont
Belalang léim: 9 pont
Különleges képesség: 2 pont
Vissza az elejére Go down
 

Yato Chifuyu

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-