Tamachi Rei Daitenshi
Hozzászólások száma : 458 Age : 35 Registration date : 2009. Jun. 06. Hírnév : 52
Karakterinformáció Rang: Tenshi Hovatartozás: Daitenshi Lélekenergia: (25250/30000)
| Tárgy: Tamachi Rei Szer. Feb. 12, 2014 4:00 am | |
|
Tamachi Rei Nem: Nő Kaszt: Vaizard Rang: Tenshi, Karakura-Raizer Princess Kor: külsőre 16 év Szint: 2. Lélekenergia: 25.250 LP Tőke: 0 ryou
Megjelenés: Törékeny alkatú, szőke hajú, vörös szemű tinédzser lány. Ha nem az iskolai (vagy Daitenshis) egyenruháját hordja, akkor az emberi világ divatját követi. Öltözködésére a visszafogottság jellemző, azonban mindig hord valami kiegészítőt, például egy hajpántot, vagy sarkantyús csizmát.
Személyiség: Gyermekkori cserfessége már csak ritkán tör elő, ha jól érzi magát egy közegben, nekikezd a beszélgetésbe, túlpörög rajta, s nehezen lehet leállítani. Nem ez a jellemző azonban, általában ritkán hallatja vékony hangját. Rengeteg ötlete van, azonban ritkán meri hallattatni saját hangját önbizalomhiánya miatt. Tisztelettudó, félénk jellem, a felnőtteket még mindig gyermekként kezeli. Hobbyja a rajzolás, de írni is szeret. Szereti az állatokat, kedvencei a delfinek és a nyuszik. Küldetéseken inkább supporterkedik, harcban tapasztalatlansága miatt nem jeleskedik. Mindezt erőteljes kidouival pótolja.
Zanpakuto
Típusa: víz Zanpakuto neve: Kaiousei (Neptunusz) Parancsszava: Haratte kudasai! (Kérlek, tisztíts!)
Reiről tudni kell, hogy nagyon szereti a vizet és a tengert. Shikai képessége éppen ezért a víz és a tenger iránti szeretetéből fakad. Az adott területen, ahol a shikai ebben a formában megidézésre kerül, körülbelül harminc centiméter mélyen is tiszta, minden fényt ragyogóan visszaverő víz keletkezik, akár szabad ég alatt, akár egy zárt területen vannak. Területe 5 zanpakuto pontig stabilan egy 5 méteres sugarú kör, utána pontonként +1 méter. Rei képes ezen a vízen járni, ellenben mások csak akkor tudnak kiszabadulni ebből a csapdából, amennyiben reiatsu kezelésük vagy shunpojuk nagyobb, mint Rei zanpakuto használata (természetesen ha már eleve a földön voltak, amikor megidéződött a víz). A mozgást más módon nem blokkolja, a víz ellenállása az egyetlen természetes akadályozó, lassító tényező.A shunpo használat így gyengébb lesz valamennyivel: Rei zanpakuto és az ellenfél shunpo/sonido/etc pontjainak különbségének felével. Legegyszerűbb és egyetlen támadásához kardjával kell suhintania, minek nyomában vékony vízpenge suhan tovább az adott irányba. Tulajdonképpen magas nyomású víz, ami akár az acélt is átvágja. Hatóereje a sebességében van, amit a zanpakuto pontok határoznak meg.
Ha Rei maszkját felvéve idézi meg a shikait, annak parancsszava és neve megváltozik az alábbiak szerint. Shikai név: Daiammon (Nagy, sötét folt a Neptunusz bolygón) Parancsszó: Roushiro! (Gúnyold ki!)
Amennyiben a karakter maszkot húz, és belső hollowjának segítségével használja shikai-ját, annak állaga, támadása is némiképp megváltozik. Míg az előbbiekben Rei víz és természet iránti szeretete, a víz tisztasága és fontossága volt kiemelve, ebben a formában a víz úgymond sötét oldalán van a hangsúly. Az anyagban, amit a zanpakutoval termel, kibontakozik minden negatív, amit csak a vízhez lehet kötni. Ezt úgynevezett "sötét víznek" nevezik, a karakter shikai támadásaiban pedig ez az anyag váltja fel a tiszta vizet. A megidézett víz mennyisége is megnövekszik, területe másfélszerese, mélysége pedig kétszerese lesz. Ebben a formában azonban legfontosabb jellemzője inkább a pszichológiai ráhatás. Aki ugyanis hozzáér a sötét vízhez, abból kibontakozódik a természetes félelem a víz iránt, mint a fulladástól, magánytól, ottmaradástól való félelem. Nem illúziótechnika, egy természetes emberi félelmet gerjeszt csak ezáltal. Furcsa tulajdonsága, ahogyan hullámzik, a hullámok sokkal lassabbak, mint egy normális víznél, mintha vontatottabb lenne, s minden fodrozódás hamarabb elcsendesül, mint az egy normális víznél történne.
Rei vaizard maszkja
Ismert kidouk, technikák
- Bakudou:
Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 04: Hainawa Magyar név: Kúszókötél Leírás: Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 7: Meimei Kamen Magyar név: Láthatatlan álca Leírás: A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 08: Seki Magyar név: Elutasítás Leírás: Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 09: Geki Magyar név: Csapás Leírás: A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 10: Hourin Magyar név: Széthulló Kör Leírás: A használó kezéből egy narancssárga inda lő ki, melynek vége a kézben marad, így a használó irányítani tudja azt a találat előtt és után is. Akár több fogoly ejtése is lehetséges, mivel az indák képesek egyesülni. Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Kidou képzettség: 6 pont
Japán név: Bakudou 21: Sekienton Magyar név: Vörös Füstrejtek Leírás: Egy robbanást idéz elő, használata hasonló a füstbombáéhoz. Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 26: Kyokkou Magyar név: Görbült fény Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi. Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Bakudou 30: Shitotsu Sansen Magyar név: Szúró csőr, hármas fénysugár Leírás: Három fénysugár szúródik a célpont testébe, melyek tökéletes háromszöget alkotnak, így bénítva meg a mozgás lehetőségét. Valószínűleg ezzel együtt nagy fájdalommal is jár mindez. Kidou képzettség: 7 pont
Japán név: Bakudou 37: Tsuriboshi Magyar név: Felfüggesztett csillag Leírás: Csillagot formáz spirituális energiából, amik mint egy biztonsági háló megakadályozzák, hogy a kijelölt objektum leessen. Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Bakudou 39: Enkosen Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 58: Kakushitsuijaku Magyar név: A követő fecskék megidézése Leírás: A használó egy négyfelé osztott kört rajzol valamilyen szilárd felületre, benne a megfelelő szimbólumokkal, majd megidézi a kidout, a körben pedig megjelennek annak a lélekenergia-forrásnak a koordinátái, amelyekre a használó koncentrál. Ismeretlen helyen tartózkodó lények megtalálására alkalmas. Idézés: Dél szíve, észak szeme, nyugat ujja, kelet lába, érkezzetek a széllel és távozzatok az esővel! Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 62: Hyapporankan Magyar név: Száz fokú kerítés Leírás: A használó spirituális energiából rudakat formáz, melyeket a célpont felé hajít. Ha a rudak célba találnak, akkor meggátolják a célpontot a mozgásban. Kidou képzettség: 10 pont
Japán név: Bakudou 63: Sajou Sabaku Magyar név: Fogságba ejtő szalagok Leírás: Az ellenfélre vastag lánc tekeredik nyaktól lefelé. Kidou képzettség: 5 pont
Japán név: Bakudou 73: Tozansho Magyar név: Inverz Hegyikristály Leírás: Egy piramis alakú védőmezőt hoz létre. Kidou képzettség: 12 pont
- Hadou::
Hadou 04: Byakurai (Fehér villám): Fényvillám szerű, erőteljes támadás. Kidou képzettség: 1 pont
Hadou 11: Tsuzuri raiden (Megkötött Villám): Elektromos támadás, melyhez a használónak hozzá kell érnie egy, az áramot vezetni képes tárgyhoz, mely összeköttetésben van az áldozattal.
Hadou 31: Shakkahou (Vörös tűzágyú): A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Kidou képzettség: 1 pont
Hadou 33: Soukatsui (Pusztító kék tűz): Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.
Hadou 73: Souren Soukatsui (A pusztító kék tűz iker lótusza): Tulajdonképpen a Hadou #33 dupla változata: két kék labda távozik a használó kezéből. Nagyobb erejű, mint "elődje". Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka! Minden teremtmény, szárnyak suhogása! Te, ki az Ember nevét hordozod, faragj iker lótuszt egy fényét vesztett kéklángon, és várj, míg a lángoló tűz eléri a távoli mennyországot.
Hadou 90: Kurohitsugi: Egy nagyméretű fekete dobozt hoz létre, amelyet számos fekete lélekenergiából álló dárda szúr át a benne lévő ellenséget összezúzva. Idézés: A zavarosság szivárgó teteje. Az őrület arcátlan edénye. Felforr, megvon, zsibbad, villog, nem hagy elszundítani. A borzongató acélhercegnő. Az örökké széteső sárbaba. Egyesüljetek! Álljatok ellen! A földet betöltve ismerjétek a gyengeségetek! Kidou képzettség: 20 pont Lélekenergia: 22.500
- Egyéb technikák::
Fushibi (Rejtőzködő kitörés): Leírás: Olyan speciális kidou, amivel elrejtheti a használója jelenlétét.
Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Konsou (Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Ryubi no Jomon (Sárkányfarok Kapu): Több tucat hatalmas oszlopot idéz meg, mely elválasztja használóját ellenfelétől. Koko no Jomonnal, Kikai no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát.
Koko no Jomon (Tigrisagyar Kapu): Egy vízimalom alakú pajzsot hoz létre, melynek belsejét ki lehet nyitni, lehetővé téve a pajzson keresztül való támadást. Ryubi no Jomonnal, Kikai no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát.
Kikai no Jomon (Teknőspáncél Kapu): Olyan pajzs, mely kicsi méh-sejt szerkezetű hatszögekből épül fel. Ryubi no Jomonnal, Koko no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát.
Hoyoku no Jomon (Főnixszárny Kapu): Egy obeliszkből és számos pallóból álló lámpabúra szerű alakzatot hoz létre, mely egy madárfiókát betakaró szárnyra emlékeztet. Ryubi no Jomonnal, Koko no Jomonnal és Kikai no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát.
- Shunpo technikák:
Utsusemi (A kabóca vedlése): Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
- Hakuda technikák:
Diótörő: Erre a fantázianévre hallgat Rei-chan első - és egyetlen - hakuda technikája, amit magától Sierashi Yuusukétől, a keresztapjától tanult. A technika félelmetes ereje ugyan csak fiúk ellen alkalmazható, a siker azonban mindig lehengerlő.
- Gyógyító technikák:
Japán név: Keikatsu Magyar név: Megsegített győztes Leírás: Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára Kidou képzettség: 1 pont
- Hollow technikák:
Cero: A már fentebb is említett Cero a Hollowok legerősebb és legpusztítóbb technikája. Csak Menosok, vagy annál magasabb rendű Hollowok tudják használni (bár van példa arra is, hogy egy óriás Hollow is használt Cerot).
Szuperhős alteregó: Karakura-Raizer Princess (avagy Hercegnő) Jelmez: Rei szuperhős jelmeze egy hófehér balettruha, tüllszoknyával és cipővel. A balettcipőt kényelmetlenség miatt – na meg mert Reinek korához képest nagy lába van – rendszeresen elhagyja, aztán majd cipeli valaki utána. A rózsaszín K betű a balettjelmez elejére van rávarrva, melyet egy önkéntes vállalkozó csinált meg neki, miután kihisztizte azt. Tartozik hozzá egy saját készítésű, gyöngyökből álló korona. Utóbbit szintén szokása rendszeresen elhagyni, főleg különleges képessége alkalmazása közben.
Különleges képesség: Raizer Intangibility (Érinthetetlenség) Gyorsaságára támaszkodhat képességében. Rövid időre áttetszővé tud válni. Lényegébe véve olyan gyorsra vált shunpoja, hogy képes átmenni a falakon, tárgyakon. Hirtelen felgyorsulása következtében változik meg pillanatokra testének molekuláris szerkezete, ezt kihasználva pedig már nincs szüksége ajtóra, ha valahova be akar jutni.
Hátrányok: • Reinek a legtöbbször nem sikerül kimondania az intangibility szót • A fánkban van az ereje, és ha egy nap nem eszik elég fánkot, akkor képtelen gyorsaságát használni.
Felszerelések:
Ajándékok, jutalmak
- 1500 LP és 2500 ryou - Tiltott Igék Könyve
- I. Születésnapi BLEACHSML Villámtornán nyert helyezéséért a Mennyei Tiara
- 2012. húsvéti nyereményjátékból 2 db ingyen kidou
- 500 ryou angyalkodásért
- még 500 ryou angyalkodásért
- 15.000 ryou nyereményjátékból
- 3.000 ryou nyereményjátékból
- 1.500 LP karileadásból
- ingyen technika villámküldi tesztelésből
- 3.000 LP és 3.000 ryou a Mesék tengerén című küldetésből
- Villámküldi tesztelésből 1 db ingyen technika
- 3500 ryou nyereményjátékból
- Kiadások:
klikkklikkklikkklikk[url=https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t107p705-technikak-vasarlasa#37765[/url]
Hogyan készült Character theme song Kérdezz-felelek
Utolsó módosítás: 2014. február 12. |
|
|