Shiranui Kikyo 4. Osztag
Hozzászólások száma : 93 Age : 95 Tartózkodási hely : Seretei, Shiranui-ház birtoka Registration date : 2011. Apr. 09. Hírnév : 10
Karakterinformáció Rang: - Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (5000/15000)
| Tárgy: Shiranui Kikyo Pént. Jan. 17, 2014 12:32 pm | |
| Név: Shiranui Kikyō Név kanjival: 不知火 桔梗 Név jelentése: Kínai harangvirág Nem: nő Kaszt: shinigami Születési ideje: 1928. december 24. Kor: 85
Rang: 4. osztag tisztje Szint: 1 Lélekenergia: 5000 LP Tőke: 4000 ryou Előtörténet: klik~Post színek: #feb5be; #f3266b; #81132eAvataralanyok: Ren Kougyoku (Magi: Labyrinth of Magic) Hosszú rózsaszínes haja rendezettségére rendkívül ügyelve van, mindig elegánsan fel van kötve, s gyakran különböző díszes kiegészítőkkel van ellátva frizurája. Szemszíne vörösesbarna. Rendkívül szereti a különböző, több rétegű, világos színű, selyemből készült kimonókat, melyeket gyakran visel szolgálaton kívül, ahol nem kötelező az uniformis viselése. Legnagyobb bánatára nem magas, alig 158 cm, bár szíve vágya még nőni hozzá egy keveset, mert így legtöbbször semmit sem ér el a magas polcokon és folyton – folyvást mások segítségére van szüksége ez ügyben, mely okán rendkívül rosszul érzi magát.
Igen félénk és visszahúzódó. Beszélgetésben is a lehető leghalkabban, szinte már – már motyogva beszél, nagy tiszteletet mutatva mindeközben a másik irányába. Könnyen zavarba esik, ezt heves gesztikulálásával és paradicsom vörössé változó arcával is gyakran kimutatja, illetve hirtelen összefüggéstelen való beszédével. Szinte mindenhez engedélyt kér, s általában minden második szava az „elnézést” – és annak változatai. Gyakran magára vesz olyasmit is, amiről nem is ő tehet, emiatt néha depresszióra való hajlamot lehet felfedezni nála. Segítőkész és roppantul illedelmes másokkal szemben, illetve hamar megbocsájt, képtelen haragudni bárkire is. Szereti a művészetet és ebben kiemelkedő tehetséget is mutat, már gyerekként rajzolt, festett és mostanra már igazi „alkotónak” mondható, csupán fél megmutatni műveit a nagyközönség előtt, azonban szeretett kikapcsolódásai közé tartozik. Igen kiemelkedő a logikai játékokban nyújtotta tehetsége. Fiatal korával jár, hogy igencsak rajongó típus, gyakran elszalad vele a ló és fantáziájában olyan képek születnek, ami a valóságban elképzelhetetlen, így sokszor megesik vele, hogy két személyt is képes elméletben összeboronálni, akik igazából negatív érzelmeket táplálnak egymás irányába a való életben.
Neve: Kokoro no Himemiya (Szívhercegnők) Fajtája: gyógyító Kinézete: ~ alap külalak: Lélekölőkardja alap állapotban egy aranyból lévő hajtű, melyen egy hidra mintája tekeredik végig, s a legvégén egy kis függőként egy mérleg csüng. Kikyo már csak praktikusságból is a hajában hordja a „zanpakutoját”, lévén igen szép hajdísz a funkcióját nem tekintve. A hidra szeme kék ékkőből van, mely közelebbről nézve vízszerűen fodrozódik, ha fény éri, ezzel utalva lélekölőkardja a képességre, melyet feloldás után használ, s ezzel növekszik az ékszer szépsége az alapállapotában. ~ shikai forma: A feloldást követően tulajdonképpen a hajtű kis függője nagyobbodik fel. Egy aranyból álló mérleg lesz belőle, melynek tetején egy kis kampó van, ahol kényelmesen fogni lehet az eszközt. A mérleg tálkái mintásak, a jobb oldalit angyal szárnyak szegélyezik, míg a bal oldalit ördögszárnyak ékesítik. Ebben az állapotában Kikyo zanpakuto szellemei látható alakot öltenek, mindkettő egy-egy alig tizenkét centis tündérszerű lény, az egyik egy apró angyalra, míg a másik egy ördögre emlékezteti az embert (Kikyo praktikusságból az angyalt Ko-sannak, míg az ördögöt Ro-samának nevezi). Egyik sem fogja vissza magát ilyenkor sem, sajátos kis kellemetlen viselkedésükkel gyarapítják a társaságot. Természetesen a hajtűn tekergő víziszörny sem marad el, óriási hidra magasodik ilyenkor Kikyo mögé, mely kék kristályszerű anyagból áll, de teste belsejében vizet látni. A hidra a technika elhangzásáig jelen van és teljesen ártalmatlan lényegében, ha megpróbálják megsemmisíteni darabokra esik szét, de ismét összeáll, ameddig Kikyo lélekenergiája bírja, mivel a reiatsujából áll össze.
~ parancsa: Sugutte kudasai, Kokoro no Himemiya! (Vállaszatok (kérlek), Szívhercegnők!)~ támadások:Tembinkyuu no Umihebiza – Mérleg hidra:Ezen parancs hatására lép érvénybe Kikyo egyetlen képessége, mely abból áll, hogy a személy, aki az öt méteres körzetén belül helyezkedik el, és rágondol, annak lélekenergiája „ elemzésre” kerül a mérleg által, melyet a kezében tart. A személy reiatsujából áramlik egy kicsi mindkettő tálacskába, mely során a mérleg az előbbi cselekedeteit mérlegelve billeg. Ha az angyal szárnyas tál helyezkedik el feljebb a végén, akkor a körülötte tekergő vízből álló hidra szájába veszi a gondolatban forgó személyt, majd egy vízbuborékká formálódva a benne lévő folyadékkal meggyógyítja a sérüléseit. A vízben ilyenkor tökéletesen lehet levegőt kapni. Ha az ördögszárnyas tálka billen fölfelé, akkor a metódusa hasonló az előzőhöz, a hídra bekapja a szájába az illetőt és vízbuborékot formál köré, de a gyógyító hatással ellentétben ez a víz kellemetlen fájdalmas dolgokat eredményez. A vízben lévő személy sérüléseiben – ha van – maró, fájó, csípő hatást érezhet, mindemellett pár másodperces fulladozáson kell keresztülmennie, ugyanis ilyenkor a vízben nem lehet kényelmesen levegőt venni. Zanpakuto hatóereje pontokra osztva:- 1-6 pont: nyílt sebek gyógyítása, minél több pont van a zanpakuto kezelésen, annál nagyobb nyílt, felszíni sérüléseket gyógyít be. - 6-10 pont: mérgezések, bénító hatású technikák ellen gyógyít (méreg alapú technikákkal ejtett sérülés hatását nem tudja 100%-san kimosni a szervezetből, csupán enyhíteni tudja az okozta fájdalmakat). - 10-16: minimálisan pótolja az elvesztett vér mennyiségét, illetve magasabb pontok esetén megállítja a belső vérzést. - 16-20: már töréseket is képes rendbe hozni, minél magasabb a zanapakuto használatra tett pontok száma, annál biztosabb a csont helyes összeforradása, illetve annál több és komolyabb törések gyógyítására képes. - 20-24: ezen a szinten már a belső szervek sérüléseit is regenerálja. A technika hatása 10 másodperc/zanpakuto pont ideig tart, minél több sérülése van a buborékban lévő személynek annál lassabban gyógyul, amiért a zanpakuto a komolyabb sérülések rendbe hozásával kezdi mindenképp, ennek sorrendjét Kikyo nem képes megváltoztatni. Például: ha valakin olyan technikával támadtak mely mérgezte a szervezetét, azonban több vért is vesztett, akkor a vérzést szünteti meg elsődlegesen, nem pedig a méreg hatásán fog enyhíteni a zanapkuto. Ha a mérleg a negatív oldalra billen, pontosan az előbb felsoroltak ellenkezőjét váltja ki a buborékban lévő személynél. Például: a mérgezés hatásának enyhítése helyett az illető szervezetében lévő anyag hatóanyagát még erősíti is. Vagyis Kikyo zanpakutoja egy kétélű fegyver, melyet tiszta gondolatokkal kell használnia, hiszen ha nem a megfelelő személyre gondol, kin alkalmazni kívánja a technikát, akkor elhalaszt egy lehetőséget. Illetve a zanpakuto teljes körűen visszatekint az illető múltjába, s nem csak a látottak alapján mérlegeli, hogy meggyógyítja e, avagy sem. Tehát egy negatív személyiséggel rendelkező személy, ki eddigi életében csupa rosszat követett el, annál erős a valószínűsége, hogy nem gyógyulni fog, hanem sebződni a technika által, hacsak pályafutása során természete nem vett Pál fordulatot, mert akkor a mérleg billenhet a pozitív irányba is. Kikyo maximum háromszor képes bevetni a technikáját, ezt követően a lélekölőkardjának feloldása megszűnik!
Konsou (Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Nabiku ágy (Lebegtető ágy): Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen sújtalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 01.: Sai (Fogság): Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. ~ Kidou képzettség: 1 pontBakudou 74.: Kohaku Enjintou (Lélek Szike): Ezt a technikát elsősorban akkor használják, ha a csatatéren gyors operációt kell végrehajtani. A használó erős lélek energiát hoz létre a keze körül, ami képes keresztül vágni az izmokon, artériákon és akár csontokat is törhet anélkül, hogy ténylegesen megvágná a bőrét a páciensnek. Támadásként is lehet használni. ~ Kidou képzettség: 1 pont Keikatsu (Megsegített győztes): Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára. ~ Kidou képzettség: 1 pontShikenhou (Elemzés): Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi. ~ Kidou képzettség: 1 pontWashiboushi (Sasszem): A név elmondása után a felhasználó látása megerősödik, úgymond, rövid ideig képes lesz "felnagyítani" az alany testének felületeit, hogy akár a legapróbb sérüléseket is észrevegye. ~ Kidou képzettség: 2 pontNeonranpu gurabu (Neonfényű kesztyű): A név elhangzása után a felhasználó kezét valóban egy neonzölden világító kesztyű jelenik meg, mely segítségével lélekenergiát képesek elszívni - persze nem világrengető mennyiségben - az alanyból, hogy szükség esetén másba juttathassák. ~ Kidou képzettség: 3 pont Goyougai (Ötfalú fenntartó fedezék): Ötszögletű narancsszínű erőtér, mellyel stabilan lehet tartani egy súlyos sérült állapotát amíg segítség nem érkezik. ~ Kidou képzettség: 6 pontKaisou (Rangsor): Ezt a technikát több súlyos sérült esetén érdemes használni, mivel egy 1-től 10-ig terjedő speciális skálán megállapítja mennyire súlyosak az egyének sérülései, és még mennyi időt bírnának ki ellátás nélkül a sebesültek. Ha egyszerre kell ellátni mondjuk 5 vagy több embert, akkor a technika segítségével képesek azonnal megtalálni a legrosszabb állapotban lévőt. Valamint további előnye, hogy az alkalmazó lélekenergiájának erősségétől fűggően képes a többi sebesültet is kis mértékben gyógyítani. ~ Kidou képzettség: 6 pontKara (Burok): Ezt a technikát súlyosabb mérgezéses eseteknél használják csak, de megvan a maga veszélye is. A technika a testbe jutott mérget képes összegyűjteni, valamint egy különleges burkon belül elraktározni. Ez a burok semlegesíti is a mérget, de ahhoz több napnyi időre van szüksége, és az alatt nem érheti sérülés, vagy egyszerűen kipukkad újra szétengedve tartalmát. Másik hátulütője, hogy a test nem bírja ki túl sokszor egymás után az alkalmazását, ezért óvatosan kell vele bánni. ~ Kidou képzettség: 7 pontGouka boppatsu (Fénykitörés): Magas szintű gyógyító technika, mely lehetővé teszi, hogy egyszerre több személyt is meg lehessen egy időben gyógyítani. Használatához két személy kell. Lényege, hogy a technika használója és társa egy fénylő lánccal a gerincükből kiindulva összekapcsolódnak. (A magasabb lélekenergiával rendelkező egyén lesz az adó és a kisebb a közvetítő.) Ezt követően mindkettejük kezében megjelenik egy fénylő kréta, mellyel le kell rajzolni egy kört az áldozatok körül. Ez a kör maximum 10 méteres lehet. Amint a kör elkészül és a használó társával együtt beáll a közepére megindul a gyógyítás (fénylő felizzás a körsugarán belül), ami azzal jár, hogy az adó hatalmas lélekenergiát szabadít fel. A közvetítő ügyel arra, hogy ennek továbbítása egyenletes legyen. Minél magasabb az adó, vagyis a használó lélekenergiája, annál nagyobb mértékű a tömeggyógyítás. Ennek a technikának a használata rendkívül veszélyes, hiszen ha megzavarják a folyamatot, illetve a reiatsuáramoltatás nem egyenletes, akkor a körön belül gyógyítás helyett detonáció zajlik le. ~ Kidou képzettség: 8 pontMeiyu (Ragyogó gyógyítás): Ez a gyógyító technika lehetővé teszi öt sérült gyógyítását egyszerre egy kis területen belül. ~ Kidou képzettség: 9 pont Kyoumon (Tükör ajtó): Egy szobát elzár a külvilágtól, így oda nem lehet belépni. De belülről könnyen ki lehet jönni. ~ Kidou képzettség: 11 pont Hakufuku (Fehér kúszás): A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti. ~ Kidou képzettség: 1 pontInemuri (Kényszerített szundikálás): Altatásra szolgáló technika. Végrehajtásához el kell húzni a célpont arca előtt a kezet, és az mély álomba szenderül. ~ Kidou képzettség: 4 pont
+ 5 választható technika, a 4. osztagosoknak járó ingyen technikák, 5000 LP és 7000 ryou (kezdés) - 5 választott technika (Kyoumon)- 500 ryou (Bakudou 01.: Sai)- 1000 ryou (Hakufuku)- 1500 ryou (Inemuri) utolsó módosítás időpontja: 2014. január 18. |
|