Sayuki Daisuke Shinigami
Hozzászólások száma : 102 Age : 278 Tartózkodási hely : Karakura Town Registration date : 2013. Mar. 31. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: Kensai Hovatartozás: Független Lélekenergia: (11400/15000)
| Tárgy: Sayuki Daisuke Hétf. Ápr. 01, 2013 12:13 am | |
| ~ AdatlapNév: Sayuki Daisuke Nem: férfi Kaszt: Shinigami Rang: - Kor: 267 év Szint: 1 Lélekenergia: 11200 Kezdőtőke: 7000 ryou Aktuális: 3000 ryou Kinézet: Magas, szíjas izomzatú, fiatalos férfi. Arca a bal oldalán végighúzódó vékony heg és a kissé pelyhesnek tűnő szakáll ellenére is enyhén feminin hatást kelt, amit a szabadon vállára omló, hullámos sötétkék haja csak tovább erősít. Lágy vonásain gyakori vendég a mosoly, de ha felbosszantják, a sötétkékből pillanatok alatt éjfeketévé sötétedő szemeiből sugárzó, tomboló vérszomj olyan marcona külsőt kölcsönöz neki, amit hosszú évtizedek szakállnövesztésre tett erőtlen kísérleteivel sem tudott soha megközelíteni. Kedveli a szertartásos öltözékeket, és feltehetőleg azok is őt, mert bármilyen körülmények közt kifogástalanul állnak rajta. Nagyrészt a vörös változatos árnyalatait feketével kombináló darabokat tartalmazó ruhatára mindegyik elemén a családi címer büszkén hirdeti, hogy viselője egy Sayuki. Jellem: A család a mindene, habozás nélkül feláldozná életét értük. A kívülállókkal szemben azonban lényegesen távolságtartóbb, gyakran kifejezetten hűvös. Igaz, ebben szerepet játszik az is, hogy a megvetett shinigamikon kívül csak embereket ismer, akik elég törékenyek, és alig pár évtized alatt testi-szellemi hanyatlásnak indulnak. A lelkek védelme emiatt lényegesen kevésbé mozgatja meg, mint húgát, bár becsületbeli ügynek tekinti, hogy legjobb tudása szerint végezze ezt a feladatát. A Seireitei szolgálatában álló shinigamikat megveti, noha nem sokat tud a szerveződésükről. A nemesi származásúak velük született kiválóságuknál fogva valamivel enyhébb elbírálás alá esnek, kivéve, ha azon házak egyikéhez tartoznak, melyek profitáltak a Sayukik bukásából. Nem különösebben véka alá rejtett vágya, hogy személyes bosszút álljon a felelősökön, és azokon is, akik némaságukkal lehetővé tették az eset megtörténtét. Lélekölőjével ambivalens viszonyt ápol: bár legalább annyira szeretik egymást szekálni, mint húgával, az árnyfarkas rá is átragadó, kontrollálatlan vérszomja megijeszti. Feltétel nélkül megbízik benne, és elválaszthatatlan közelségük miatt talán még közelebb áll hozzá, mint a családtagjai, de élet-halál helyzeteket leszámítva kissé ellenséges távolságtartás jellemzi viszonyukat. Ízlése és értékrendje, akárcsak preferált ruházata, kissé anakronisztikusnak hat; ugyanakkor a teaház színes látogatói körével való rendszeres érintkezés miatt ez első pillantásra egyáltalán nem nyilvánvaló. Az évszázadok során változatos művészeti stílusokkal és filozófiai irányzatokkal volt alkalma érintkezni, így látásmódja messze nem nevezhető beszűkültnek, azonban ezek alaposabb megismerésére – főleg lustaságból – nem fordított különösebben sok energiát. Tudja, hogy ha új élményekre vágyik, bármikor kérheti Kagu-chan ajánlását; addig viszont tökéletesen megfelel neki, ami az áhítatos tisztelettel övezett Murai-samának jó. ~ ZanpakutoNeve: Kuro Kyouaku (Fekete Rém) Fajtája: árnyék Shikai parancsa: Tōboe shiro! (Üvölts!) Shikai kinézete: A kard shikaiban ugyanúgy néz ki, mint lepecsételt formájában, azonban a penge az aktuális fényviszonyoktól függetlenül árnyakba burkolózik, és csak néha csillan meg rajta egy idegen világ vörös holdjának fénye. Emellett a parancsszó kimondásakor Daisuke árnyéka mellett egy jól megtermett farkasé sejlik fel - az árnykép mérete attól függ, mennyire uralkodott el a kétségbeesés gazdáján, és azokon, akiket meg akar védeni. Támadások: - Kyouran (kb. "Tébolyult harag"): a kardlélek ragadozószerű gyilkolásvágya átragad használójára is. Ez megnöveli sebességét, állóképességét, erejét; emellett szaglása is élesebbé válik shikai formában. 4 pontonként +1 zanjutsu. - Konoshitayami (kb. "Az erdőmély sötétje"): A technika alapja, hogy Kuro Kyouaku belső világát ideiglenesen szuperponálja a küzdőterületre. Komoly lélekenergia-különbség esetén az áldozatok még annak igen morcos lakóját is érezhetik közeledni. Dai-kun és ellenfele mindenkori (értsd: a harctéri mozgásokat követi) távolságának felezőpontjától számítva 10 méter sugarú gömbön belül masszív sötétséget teremt. A konkrét hatás lélekenergia-függő: egyenlőség esetén erősen lecsökkenti a sötétségen belül tartózkodók látótávolságát (2 méterig lehetséges még alakokat észlelni, elég homályosan - arc, ruházat felismerése lehetetlen, a mozgás viszont így is viszonylag feltűnő). Ha a használó lélekenergiája nagyobb, a sötétség áthatolhatatlanabbá válik, mi több, a reiatsu-érzékelés és a hallás is csökkenhet (1000 LE különbségenként 10% csökkenés valamelyik kategóriában, vagy -1 méter látótávolság) - más érzékszervekre azonban semmilyen körülmények közt nem hat. Ha a hatás elszenvedőinek lélekenergiája magasabb, minden 1000 pont után +1 méterre látnak, vagy 1 méteres távolságon belül képessé válnak apróbb részletek felismerésére (színek, arcvonások, ruha részletei stb. - tehát ha valaki 4 méterre szeretne részletesen látni, 6000-rel magasabb lélekenergiára lesz szüksége, amiből 2000 a távolság kiterjesztése és 4000 az élesség). A technika különlegessége, hogy a reiatsu-érzékelést és hallást nem pusztán tompítja, hanem az érintett áldozatok a csökkenéssel arányos erősséggel észlelnek egy idegen entitást maguk körül körözni (reiatsu-érzékelés), illetve veszedelmes morgást hallanak (hallás). Zanpakutou pontonként egy percig tartható fent maximálisan, ha a használó teljes reiatsu-kapacitását erre fordíthatja (azaz nem meríti ki magát kidou-kkal, stb.) A technikának két viszonylagos gyengesége van: az egyik, hogy a teremtett sötétség éppúgy hatással van Daisukéra is, mint ellenfeleire, kivéve, ha megidézésekor látható a telihold - ez esetben ugyanis annak vörösre színeződő, csak általa látható fénye bevilágítja a csatateret. Ez nem különösebben zavaró, ugyanis a használat során szaglása és reiatsu-érzékelése egyaránt jelentősen felerősödik, így azokkal könnyedén kompenzálja a kiesett érzékszervet. Jóval komolyabb probléma, hogy az áldozatokat semmi sem akadályozza meg benne, hogy megpróbálják a sötétséget valamiképp eloszlatni - tűz, vagy fény alapú zanpakutouk, kidouk probléma nélkül képesek bevilágítani akkora teret, amekkorát természetes sötétségben tudnának, ha használójuk zanpakutou/kidou(/egyéb használt tulajdonság) értéke meghaladja Dai-kunét, de más esetben is élesített látást biztosítanak a használójuk lélekenergiája által meghatározott területen belül. Nem természetfeletti fényforrásokat azonban könnyedén elfojt. ~ Technikák/eszközökIngyenes: - Spoiler:
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívül gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül. Ár: Ingyenes/Alap technika
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe. Ár: Ingyenes/Alap technika
Japán név: Bakudou 09: Geki Magyar név: Csapás Leírás: A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Ár: 500 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 12: Fushibi Magyar név: Rejtőzködő kitörés Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. Ár: 1.000 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 26: Kyokkou Magyar név: Görbült fény Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi. Ár: 1.500 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Hadou 31: Shakkahou Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Ár: 1.000 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 6 pont
Japán név: Inemuri Magyar név: Kényszerített szundikálás Leírás: Altatásra szolgáló technika. Végrehajtásához el kell húzni a célpont arca előtt a kezet, és az mély álomba szenderül. Ár: 1.500 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 6 pont
Vásárolt - Spoiler:
Japán név: Gisou Magyar név: Álca Leírás: A környezetből kivonja a lélekrészecskéket, és abból teremt a shinigami magának egy valós, emberi testet. Kisugárzása ezáltal szintén emberivé válik. Különleges képességeit nem veszti el. A gisouban átlagos emberkék számára is láthatóvá válik minden varázslat, minden különleges képesség. Ebben a formában közvetlenebbül érintkezhet a halandókkal anélkül, hogy különösebb feltűnést keltene, vagy találkozhat más shinigamikkal úgy, hogy azok csupán átlagos emberi kisugárzást érzékelnek. Ár: 1000 ryou, egyedi technika
Japán név: Bakudou 39: Enkosen Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Ár: 2000 ryou Kidou képzettség: 8 pont
Japán név: Bakudou 49: Kuro Shitsui Magyar név: Sötét kétségbeesés Leírás: Megbénítja az áldozat öt érzékének egyikét. Küzdőtéren az áldozat maga döntheti el, melyik érzékszerve bénul le (vagy akár sorsolhatnak is). A hatás meghatározott körökön át tart. Azonban minél fontosabb érzékszerve bénul le, annál hamarabb szabadul a kidou fogságából. Látás - 1 kör Hallás - 2 kör Tapintás - 3 kör Szaglás - 4 kör Ízlelés - 5 kör Ár: 2.500 ryou Kidou képzettség: 10 pont
Japán név: Hadou 50: Rei no kuron Magyar név: Lélekklón Leírás: A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de csak fele olyan erősek. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. Ár: 2.500 ryou Kidou képzettség: 11 pont
Japán név: Bakudou 59: Kurenai ribon Magyar név: Mélyvörös szalag Leírás: Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. Ár: 500 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 3 pont
Japán név: Hyouga Seiran Magyar név: Viharos Jégpermet Leírás: Nagy erejű jéghullám, megfagyasztja az áldozatot és környezetét is. Akár Menos Grandék ellen is hatásos lehet. Ár: 2.500 ryou Kidou képzettség: 11 pont
Japán név: Jikanteishi Magyar név: Múlandó pangás Leírás: Egy adott területen belül képes megállítani az idő múlását. Ár: 4.500 ryou Kidou képzettség: 20 pont Lélekenergia: 20.000
Japán név: Bakudou 65: Toransu Samenkyou Magyar név: Háromoldalú átalakító tükör Leírás: A használót hátulról egy három oldalú tükör veszi körül, ami a támadást elnyelhető lélekenergiává alakítja és a használó felé továbbítja. Hátránya viszont hogy csak a lélekenergiával rendelkező támadásokat tudja átalakítani, és az átalakításra az energia egy része elhasználódik (a használó gyakorlottságától függ: egy magas szintű shinigami majdnem az egész energiát fel tudja használni). Ár: 3000 ryou Kidou képzettség: 15 pont
Japán név: Hadou 01: Shou Magyar név: Döfés Leírás: A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val. Ár: 500 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név:Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám-szerű, erőteljes támadás. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 4 pont
~ Felszerelés(ek)- Suji anpu - Shunpo ampu - A családi székhelyen számítógép és kiterjedt ruhatár; zsebben többnyire mobil. Ezen kívül egy dobótőrt rejteget a bal alkarjára szíjazott tokban. Kezén kesztyűre emlékeztető egyedi ereklye. Egyedi ereklye - Spoiler:
Név: biztos volt neki, de ezt senki se találta fontosnak Dai orrára kötni. Ilyenformán: „a kesztyű”, mert hősünk nélkülöz minden poétai hajlamot (és nem kevés fantáziát). Kinézet: higanyos fényű és textúrájú, de ennek ellenére (vagy épp emiatt?) aktuális viselőjére mindig pontosan illeszkedő, tapintásra szilárdnak tűnő fémkesztyű. Kábé féltenyérnyivel a csukló fölé ér, ahol ezüstösen pulzáló csápszerűségekre bomlik, melyek az elroncsolódott végtag egykori ér-és ideghálózatának megfelelően oszlanak szét. Az így képzett hálózaton időről időre a használó reiatsujának megfelelő lélekenergia-impulzusok futnak végig. Ez akkor is megtörténik, ha Dai a kesztyű valamely képességét, vagy bal kézzel kidout használ – az energiahullám erőssége arányos a használt technikáéval. Ez a későbbiekben jelenthet problémát, mert a visszafogott démonmágia-használatnak nem igazán kedvez, ha közben az ember fél karja karácsonyfaként világít (láthatatlanná tevő kidoukat viszont nem zavar). Leírás: Daisuke Earllel szembeni bunyója óta erős folytonossági hiányokkal küzdő karjának épségét hivatott helyreállítani. A kesztyű rákapcsolódik a használó ér- és idegrendszerére, és stimulálja a regenerációt. Mindeközben az elszipkázott reiatsu révén képes átvenni a sérült kar funkcióit is, amíg gyógyulgat (ez eltart pár évig). A gyógymód kellemetlen mellékhatása, hogy Rei no Kuron használatakor az ereklye nem másolódik, így amíg a regeneráció be nem fejeződik, az ezzel megidézett klónok nem igazán tudják használni a bal karjukat. (Mondjuk ooc egy év, mire egyszerűbb kidoukkal próbálkozhatnak; két év, mire már az összetettebbekhez szükséges finommotoros beidegzés is visszatér, és ekkor már kardot is foghat, bár nem lesz túl hatékony; három év, mire értelmes fegyverforgatásra is képes lesz). Előnye viszont, hogy a használó idegrendszerével való integráció és a lélekenergiájával kialakult kapcsolat miatt különböző extra képességek elsajátítását teszi lehetővé. Ezeket külön-külön kell megvenni, árakat nagyon nem tudom belőni.
Képességek: - Megjelölés: képes reiatsut áramoltatni egy katanánál nem nagyobb tömegű tárgyba. Ez egyrészt lehetővé teszi a későbbi képességek használatát, másrészt az Élők Világának tárgyai esetén azok képessé válnak shinigamik és egyéb természetfeletti lények megsebzésére. Az Élők Világából származó tárgyak megsemmisíthetők egy kardcsapással, ha az ellenfél zanjutsuja meghaladja Daisuke reiatsu-irányítás (kidou) értékét; eltörhetők puszta kézzel, ha a használó hakudája lényegesen magasabb (hogy mennyire „lényegesen”, azt a staffra bízom); illetve különösen pusztító támadásokat (10+ szintű hadou, bankai technikák) használva akár Dai kidoujánál gyengébb pontozással is. A megjelölt tárgyak nem rendelkezhetnek komplex mechanikai vagy elektronikai részekkel (egy rugóskés még elmegy, de lőfegyverek, sokkolók, vagy gránátok már nem), illetve nem jelölhetők meg valamilyen nagyobb egység részeit alkotó tárgyak sem (pl. egy kupola záróköve, vagy egy szögesdrótkerítés katanányi tömegű szakasza). A megjelöléshez hozzá kell érnie az adott tárgyhoz, amin reiatsujának megfelelő nyomot hagy – ez érzékelhető szabad szemmel is, az érintésnek megfelelő sötét foltként, illetve halvány reiatsu-nyomként, ha a vizsgálódó fél kellően magas (11 pont) reiatsu-irányítási képességgel rendelkezik (különösen magas - 20 pont - szinten az is megállapítható, hogy a lenyomatot egy shinigami reiatsuja okozta, illetve aki találkozott már Daisukével, az képes lehet beazonosítani, hogy hozzá tartozik). Ha egy megjelölt tárgy darabokra esik, az összes olyan darab megjelöltnek számít, amin az eredeti nyom bármekkora részlete megtalálható, amíg ezek száma nem lépi túl a maximumot. A használó kidoujára tett minden harmadik pont után 1 tárgy jelölhető meg egyszerre; ezt a számot túllépve a legkorábbi jel elhalványodik, majd az azt követő, és így tovább. A hatóidő megfelel a kidou értéknek, percben. A képesség használata egy alacsony (minden megkezdett fél kiló után 1) szintű kidounak megfelelő energiát fogyaszt. - Páncélkesztyű: a kesztyű maga is feltölthető reiatsuval, ellenállóvá téve azt a támadásokkal szemben. Ha az ellenfél zanjutsu értéke nem haladja meg Daisuke kidou pontszámát, képessé válik a támadásai puszta kézzel való hárítására. (Mivel olyan észvesztően nagy bunyósnak nem kell lenni ahhoz, hogy az ember a közeledő penge útjába tartsa a kezét, ezért igazából szerintem – hacsak nem akar valami nagyon extrát, pl. elkapni a kardot – elég, ha hakudája eléri a támadó zanjutsujának felét a sikeres hárításhoz. Nyilván, ha az ellenfél lényegesen gyorsabb – magasabb shunpo képzettség –, akkor a dolog érezhetően nehezebbé válik, ezért kettejük shunpojának különbsége hozzáadódik az ellenfél zanjutsujához; ez azonban visszafelé is működik, ha Dai a gyorsabb, a járulék értéke negatív.) Meg lehet vele fogni nem fizikai természetű támadásokat is, ha azok (sebzésjárulékkal módosított) szintje nem haladja meg a kidou pontszám felét. Értelemszerűen csak bal kézzel használható; minden alkalmazás a beérkező támadás szintjének felével (fizikai támadás esetén), illetve egészével (minden más) megegyező szintű kidou elsütésével egyezően megterhelő, így ezt se lehet a végtelenségig használni. - Kinetikus manipuláció: a használó kidou értékével megegyező méteren belül képes telekinetikusan irányítani az első képességével megjelölt tárgyakat. Önálló intelligenciával nem ruházza fel őket, tehát ha pl. egy irányított pengével vívni akar, akkor folyamatosan koncentrálnia kell rá (eközben csinálhat mást is, de akkor a használt eszköz vívótudománya azt alaposan meg fogja szenvedni). Az irányított tárgyakkal kapcsolatban semmilyen direkt érzékszervi kapcsolatot nem biztosít, tehát sötétben, vagy egyszerűen csak takarásban (pl. szemtől szembeni harc közben hátbaszúrást megkísérelve) használva elég bizonytalan eredményekre lehet számítani (bár nagyon magas szintű kidouval behatárolható a pontos helyzetük a rajtuk lévő reiatsu-nyom alapján, lásd első képesség). Az irányított tárgyak ereje, sebessége megegyezik azzal, mintha Daisuke a jelnél megfogva tisztán fizikailag mozgatná őket – ennek megfelelően könnyen megeshet, hogy egy jobban sikerült shunpoval lehagyja őket, és kívül kerülnek a képesség hatókörén, továbbá az sem kizárt, hogy egy impresszívebb fizikai képességekkel bíró ellenfél képes őket elkapni, és mozdulatlanságra kárhoztatni. Ezzel a képességgel nem lehet az érintett tárgyak alakját közvetlenül változtatni (pl. egy kötelet rávenni arra, hogy tekeredjen az ellenfél köré), de közvetve (egy másik, kinetikusan mozgatott tárgy segítségével) igen. Az irányítás a megjelölésnél leírtakhoz hasonlóan minden megkezdett fél kilónyi tömeg után 1 szintnyi kidou fenntartásával egyenlő mértékben fáraszt. Minden negyedik, kidoura tett pont 1 tárgyat tesz egyidejűleg irányíthatóvá. - Szunnyadó kidou: a megjelölt tárgyak egyikén képes elhelyezni egy kidout, ami a bal kéz valamilyen előre meghatározott mozdulatával – pl. csettintés, intés, rámutatás stb. – aktiválható. A használó kidou képzettsége eredeti értéke felének számít mind a felhasználható kidouk szintje, mind azok sebzése szempontjából. A megjelölt tárgyak számától függetlenül egyszerre csak egy szunnyadó kidou helyezhető le (értelemszerűen ez kizárja a kombinált kidou lehetőségét is). A kidounak otthont adó tárgy lélekenergia-lenyomata a tárolt kidou erejével arányosan megnő (így lehetővé téve annak felismerését reiatsu-irányítás 6-tól; magasabb reiatsu irányítással - 11 pont - rendelkező ellenfelek könnyedén elkülöníthetik a kidout tartalmazó tárgyat a többi, jelöléssel bírótól, az igazi mesterek - 20 pont- pedig akár a tartalmazott kidout is képesek lehetnek felismerni). A tárgyak nem képesek korlátlan ideig befogadni a technikákat, mi több, az erősebb technikák lényegesen kevesebb ideig képesek biztonságosan megmaradni: a tárolás maximális ideje alapesetben 1 perc, plusz a szunnyadó kidou szintje és a felhasználható maximális szint közötti minden pontnyi különbség után további egy perc (tehát pl. egy hatos kidou képzettséggel rendelkező karakter által eltárolt shakkahou 6/2-1= 2 + az alap egy percnyi ideig marad bent). A hatóidő fennállása alatt a használó bármikor biztonságosan megszüntetheti a készenlétben álló démonmágiát, de ha a kiszabott idő lejártáig nem tesz így, és fel sem használja, az elszabadul. Ugyanez történik, ha valaki megsérti a jelet; egészben való eltávolítás esetén azonban csak annyi változás történik, hogy az eltávolított rész számít a szunnyadó kidout tartalmazó tárgynak. Az eltárolt kidouk közül a közvetlenül célpontra hatók (pl. a legtöbb bakudou) az érintett tárgyon jönnek létre (ez erősen limitálja a Rikujoukourou, Sajou Sabaku és hasonló bakudouk használhatóságát), akárcsak a területre hatók (pl. shakkahou). Ezzel szemben a célzottak (pl. byakurai) a megjelölés helyéből indulnak útjukra – ebből fakadóan hatékony használatukhoz gondos előkészítés, vagy kinetikus manipuláció szükséges (hogy a tárgy megfelelő oldala nézzen az ellenfél felé). ~ Ajándékok, jutalmak- egy ingyen technika villámküldi tesztelésre (Püfölde) - 900 LP és 900 ryou a Lélekenergia című küldetésre - 500 LP augusztusi havi statból - 300 LP és 2500 ryou Tagaki Akirával szembeni küzdőtérre - 300 LP ls 2500 ryou az Earllel szembeni küzdőtérre - 500 LP decemberi havi statból - 500 ryou angyal-ördög játékból - 1000 LP és 1500 ryou 2013. utókarácsonyi nyereményjátékból (I. kategória) - 2500 ryou 2013. utókarácsonyi nyereményjátékból (II. kategória) - 600 LP és 600 ryou Farsangi jelmezes party küldetésre - 200 LP és 1500 ryou a Deus elleni küzdőtérre - 1500 LP és 2000 ryou Csendes hó küldetésre ~ Kiadások- Spoiler:
Öt ingyenes technika
Japán név: Bakudou 09: Geki Magyar név: Csapás Leírás: A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Ár: 1.000 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 12: Fushibi Magyar név: Rejtőzködő kitörés Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. Ár: 1.000 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 26: Kyokkou Magyar név: Görbült fény Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi. Ár: 1.500 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Hadou 31: Shakkahou Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Ár: 1.000 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Inemuri Magyar név: Kényszerített szundikálás Leírás: Altatásra szolgáló technika. Végrehajtásához el kell húzni a célpont arca előtt a kezet, és az mély álomba szenderül. Ár: 1.500 ryou (ingyenes) Kidou képzettség: 4 pont
Vásárolt:
Japán név: Bakudou 39: Enkosen Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Ár: 500 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 49: Kuro Shitsui Magyar név: Sötét kétségbeesés Leírás: Megbénítja az áldozat öt érzékének egyikét vagy akár mindegyikét. A használó gyakorlottságától függ, 2 pont kidou képzettség esetén egy, 5 pont esetén kettő, 8 pont esetén három, 12 pont esetén négy, 16 pont esetén pedig akár az összes érzékszerv blokkolható. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Hadou 50: Rei no kuron Magyar név: Lélekklón Leírás: A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de csak fele olyan erősek. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Bakudou 59: Kurenai ribon Magyar név: Mélyvörös szalag Leírás: Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 3 pont
Japán név: Hyouga Seiran Magyar név: Viharos Jégpermet Leírás: Nagy erejű jéghullám, megfagyasztja az áldozatot és környezetét is. Akár Menos Grandék ellen is hatásos lehet. Ár: 2.000 ryou Kidou képzettség: 7 pont
Japán név: Jikanteishi Magyar név: Múlandó pangás Leírás: Egy adott területen belül képes megállítani az idő múlását. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 5 pont
Japán név: Bakudou 65: Toransu Samenkyou Magyar név: Háromoldalú átalakító tükör Leírás: A használót hátulról egy három oldalú tükör veszi körül, ami a támadást elnyelhető lélekenergiává alakítja és a használó felé továbbítja. Hátránya viszont hogy csak a lélekenergiával rendelkező támadásokat tudja átalakítani, és az átalakításra az energia egy része elhasználódik (a használó gyakorlottságától függ: egy magas szintű shinigami majdnem az egész energiát fel tudja használni). Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 6 pont
egyedi ereklye 1000 ryou
Japán név: Hadou 01: Shou Magyar név: Döfés Leírás: A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val. Ár: 500 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám-szerű, erőteljes támadás. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Suji anpurifaia Magyar név: Izomnövelő Leírás: Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le. Ár: 2.500 ryou Hatás: minden második hakuda és zanjutsu képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségekre. Így egy 4 pont hakuda és 6 pont zanjutsu képzettséggel rendelkező karakter 6 hakuda és 9 zanjutsu képzettséggel fog rendelkezni. Maximum +3 pontot ad.
Japán név: Shunpo ampu Leírás: A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket. Ár: 2.500 ryou Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik. Maximum +3 pontot ad.
~ Küldetések, küzdőterek- ~ DokumentumokElőtörténet: itt.
A hozzászólást Sayuki Daisuke összesen 30 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Jún. 12, 2014 10:42 pm-kor. |
|