Rosui Motochika 11. Osztag
Hozzászólások száma : 94 Tartózkodási hely : 11. osztag területe, vagy Baa~channál. Registration date : 2011. Apr. 14. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (5000/15000)
| Tárgy: Varui Akuma Csüt. Feb. 07, 2013 3:20 am | |
| ~ Adatlap~ AdatlapNév: Varui Akuma. Nem: Férfi. Kaszt: Shinigami Rang:- Kor: Ismeretlen. Szint:1 Lélekenergia: 5.000 Tőke: A karaktered tőkéje Kinézet: ~ Kedves naplóm, ma új tagot kaptunk, Varui Akuma. Leírom már, hogyan is néz ki. 176cm magas lehet, és talán 80-85kg, átlagos testalkattal rendelkezik, amin némi izom foglal helyet. De külsőleg nem az a harcos alkat. Hosszú, lapockái végigéig érő, fekete haja van, amit általában lófarokba kötve visel. Kék szeme van, de szerintem előszeretettel rak be kontaktlencsét, így váltóztatva a színét. Mert láttam, hogy volt már fekete, sárga is. Vékony, ívelt, szemöldökei vannak, szerintem jól áll neki. Február 2.~ Ma volt az első nap, hogy velünk bulizott. Egész jól kiöltözött az alkalomhoz. Egy fehér öltönyt, hozzá illő fehér nadrágot, fehér cipőt, fehér inget, és egy fekete nyakkendőt viselt. Hűvösebb volt a szokottnál, ezért még egy hosszú, fehér kabátot, és egy fehér sálat. Szerencsére azért nem mindig abban volt, de azt mondta, hogy szereti az elegáns ruhákat. Ha tehetné, még munka közben is azt viselné. Március 7.Jellem: ~ Milyen is volt az apád, akkor, amikor megismertem? Kicsi Ikumi, most leírom neked. Az elején egy kicsit zárkózott volt, de ahogy telt az idő, úgy lett egyre inkább nyitott felénk. Van pár fura szokása, hogy amikor nem értett valamit, vagy rá akart jönni valamire, akkor egy asztal alatt volt, és zenét hallgatott. (Talán majd néha te is meglátod, hogy ezt csinálja. ) Kedves volt másokkal, de mégse volt túl sok barátja. Talán a minőségre ment, és nem a mennyiségre. ( Habár, ha azt nézem, az egyik legjobb barátja, egy volt kapitány volt.) Jókat lehet vele beszélgetni, és annak ellenére, amilyen területen dolgozik, mégse csak a tudományról lehetett társalogni, elég sok mindenről. Gyakran élvezte a vitákat, sőt, néha kezdeményezte is. (Ezért ha lesz fiúd, és el akarsz vele menni valahova, készülj fel apádból, meg a fiú is és reméld, hogy nem 11. osztagos lesz. ) Nem rajongott a szabályokért, de betartotta őket, mert nem tehetett mást. (Talán ezt nem kéne leírnom, de lehet ezért fogantál meg, nem tartotta be a ”szabályt” ) Sokat nevettünk, vicces volt, de azért ha a helyzet megkövetelte, nagyon hamar olyan lett, mint akiből eltávolították a humorcsontot. Merev, kőarcú férfi. S nehogy elfelejtsem, szeret zenélni, sokszor játszott nekem is, több hangszeren. De azt sose mondta el, hol tanulta. Az igazat megvallva, elég keveset beszélt/beszél a múltjáról. (Mindig, amikor kérdeztem róla, azt mondta, hogy nem volt túl kellemes időszak a számára, nem akar róla beszélni.) Nagy vonalakban ilyen lenne az apád, de majd megismered Ikumi, ahogy én is megismertem. Február 28.~ Nem, nem lehet igaz, nem tudom mit kellene hinnem. Azok, amiket elmondott, ha azok igazak, akkor lehet az egész eddigi viselkedése csak egy szerep volt? De… de nem, nem hiszem, biztosan hibázott volna, és Ő is mondta, hogy nem mindent megjátszott, sőt, szinte csak a valódi énjét mutatta. Nem tudom mit kellene hinnem, és már nem is fogom megtudni, hogy igazat mondott, vagy nem…~ Zanpakuto/képesség~ ZanpakutoNeve: Toge=Tüske Fajtája: Kidou. Shikai parancsa: Shimero! Toge =Fojtsd! Tüske. Shikai kinézete: Két fehér kesztyű. Shikai alakban két fehér kesztyű alakját veszi fel a zanpaktou. Természetesen mindkét kesztyűt viseli Akuma. Tíz ujja van, így tíz darab, bíbor színű, tű vékony, reiatsuból felépülő szalagszerűség halad végig az ujjai mentén, egészen a könyökéig rásimulva a karjára. Hüvelyk és kisujjainál a karjának az oldalán futnak ezek végig, a mutató, középső, és gyűrűs ujjánál pedig, alul és felül. Így képes védekezve a harcokban. Közelharcban pedig úgy használja, hogy az ujjai végén ezek a szalagok túlérnek, 20cmel (képes a méretüket változtatni 0-20-ig). Vágni, és szúrni is képes vele. De nem az a fő ereje a zanpaktoujának. Hanem, hogy a szalagokat képes eltűntetni a karjáról, és máshol megjeleníteni, egyszerre, vagy külön-külön. Ilyenkor a szalagok inkább már olyanok, mint egy tüske, és hosszúk 2 méter. Színük pedig továbbra is halvány bíbor. Támadások: Nem nagyon lehet támadásokról beszélni a zanpaktoujánál. Inkább csak Akuma nevezte el így azokat a módszereket, amiket a leggyakrabban használt. Ichi=Egy: Ilyenkor a bal karjáról tűnteti el a szalagokat, és az ellenfél alól törnek elő. Enyhén Akuma felé ívelten. Akuma felé a két legközelebb nem teljesen búj elő a földből, csak félig. Középen csak egy van, az 150cmre jön elő, és a leghátsó kettő pedig, teljesen. Nem feltétlen az a célja, hogy keresztül szúrja az ellenfelét, hanem hogy egyre előrébb ”lökje” azt, ezért folyamatosan jelennek meg újra és újra a tüskék. Még végül nem érnek oda Akumához. Egy jóval gyengébb ellenfelet feltehetőleg keresztül szúrna vele, egy erősebbet pedig csak besebezne. Jobbjával is képes erre, de csak annyiban tér el, hogy ilyenkor távolabb löki az ellenfelet. A hatótáv, amennyire képes megidézni a tüskéket, az 10 méter. Tehát ha a balját használni akarja, az ellenfélnek maximum csak 10 méterre lehet tőle. Ha pedig a jobbját, maximum csak 10 méterre tudja eltávolítani. Ni=Kettő: Ha túl közel vannak hozzá, akkor a teste előtt idézi meg mind a 10 tüskét, hogy vagy keresztülszúrja az ellenfelet, vagy ellökje. A szalagok újratermelődési ideje 1mp (ezért szokta az Ichinél úgy alkalmazni, hogy elsőnek a legközelebbik tűnnek el, majd a középső, és végül az utolsó. Így elég ideje van arra, hogy újra megjelenjenek). S’ hogy mennyire erősek, az a zanpaktoura rakott pontoktól függ. Védekezésnél hasonlóan működik, mint az arrancarok hierroja. Viszont annyival gyengébb, hogy a testén, egyedül csak a karján képes megidézni. Így a teste többi pontja védtelen a támadásokkal szemben. Támadásnál, pedig csak az élességét, és a hegyét növeli a zanpaktoura rakott pontok mennyisége. ~ Technikák/eszközök- Spoiler:
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Japán név: Inemuri Magyar név: Kényszerített szundikálás Leírás: Altatásra szolgáló technika. Végrehajtásához el kell húzni a célpont arca előtt a kezet, és az mély álomba szenderül. Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Kuukanten’i Magyar név: Térbeli elmozdítás Leírás: A technika használatával egy adott objektum vagy akár aktív kidou technika helyzetét lehet áthelyezni. Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Bakudou 67: Satsu mizu eirou Magyar név: – Leírás: Az ellenfél alatt víz jelenik meg. Ezek után a víz felemelkedik, és 4 falat alkot. Ezáltal csapdába ejtve az ellenséget. Kis idő múlva a börtönben elfogy az oxigén és a "túsz" megfullad. Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Hadou 11: Tsuzuri raiden Magyar név: Megkötött Villám Leírás: Elektromos támadás, melyhez a használónak hozzá kell érnie egy, az áramot vezetni képes tárgyhoz, mely összeköttetésben van az áldozattal. Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Kongoubaku Magyar név: Pusztító robbanás Leírás: Vörös, gömbalakú energiatámadás, ereje hasonló a Soukatsuihoz. Kidou képzettség: 3 pont
- Spoiler:
Japán név: Bakudou 08: Seki Magyar név: Elutasítás Leírás: Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Shikenhou Magyar név: Elemzés Leírás: Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi. Kidou képzettség: 1 pont Ár: 1.000 ryou
Japán név: Hadou 22: Ittou Rakurai Magyar név: Kék villám Leírás: A használónak a tenyerét az ellenfél fejére kell raknia majd koncentrálnia. A támadáshoz nem kell nagy szellemi energia. Ha nagyon sok lélek energiát add bele a használó. Akkor az ellenfél szó szerint megsül. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Ár: 500 ryou Kidou képzettség: 1 pont
~ Felszerelés(ek) Megfigyeltem, hogy mindig volt nála egy kép, amin mindhárman rajta vagyunk, és egy kis jegyzettömb, amibe gyakran szokott írni. Na meg persze a jegygyűrűje, merné csak levenni. ~ Ajándékok, jutalmak~ Kiadások~ Küldetések, küzdőterek~ DokumentumokElőtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2714-varui-akumaWiki: – |
|