Urufu Yozora Vaizard
Hozzászólások száma : 35 Tartózkodási hely : :clown: Registration date : 2013. Feb. 01. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: - Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (10800/15000)
| Tárgy: Urufu Yozora Vas. Feb. 03, 2013 11:53 am | |
| Név: Takasasa no Yozora (Yozora Takasasából /Magas bambusz, Rukongai nyugati 80-as körzete/) Eredeti név: Urufu *köp* Yozora Nem: férfi Élt: 1683-1711 Kaszt: vaizard
Szint: 1 Lélekenergia: 10000 Tőke: 500
Kinézet: Vak vagy? :clown:Nem félsz, hogy egyszer nem csoki lesz a fagyiban? :clown:Na, akkor nézzük! *Tükör elé áll* Kicsit magasabb vagyok, mint a legtöbb törpe, és általában kicsit nehezebb is (180cm, 73kg). Rendkívül csinos vagyok, gyönyörű barna szemeim vannak, ami vörös festékkel van kiemelve, a hajam pedig hosszú, fekete, nem kötöm össze. A bőröm világos színű, ugyanis nem kényszerülök rá, hogy a földeken dolgozzam a tűző napon, mert nem vagyok büdös paraszt. És mivel gyakran, hetente megfürdöm, nem vagyok büdös sem, ráadásul használok illatszereket is. De ezt érzed, az orrod csak nem tépték még le. :clown:Ezen változtathatunk perszénetetesen. :clown:Rendkívül erős is vagyok, bár főleg fegyverrel harcolok, úgyhogy az egykori testőreim fizikai erejét nem érem el- persze én vagyok az agy, ők meg az izom. A bal karom könyöktől lefelé hiányzik, egy ilyen fémből készült bizbaszt hordok helyette, amit a 12. osztag csinált. Nem olyan jó, mint az eredeti, de tök jó hegyes ujjaim vannak, amikkel be tudok nyúlni a bordák között, ha éppen kell egy. Kedvelem a fehér ruhákat, életemben is azt hordtam, egy hosszú, fehér kimonót hordok most is, amikor éppen nem vagyok szolgálatban, mert akkor viselni kell ezt a ronda fekete egyenruhát. Persze én ebben is csinos vagyok, és tény, könnyű benne mozogni, elég kényelmes, bár nem érzem, hogy bármiféle összetartozást adna. A kardom a bal oldalamon hordom, mint minden normális ember. Most komolyan, ki az a barom, aki a hátára köti? Mire azt előhúzza, már le is töröltem a pengémről a vérét. :clown:Megfelel? A többit a képzeleted hatalmára bízom.
Jellem: Senki nem ért meg engem, de ne gondold, hogy ez zavar. Egy primitív, szolgálatra kész, bábként használt személy nem érthet meg egy olyan összetett individumot, mint amilyen én is vagyok. Érdemes akkor erőlködni azzal, hogy elmagyarázom neked, milyen vagyok valójában? Kezdjük azzal, milyennek lát engem a világ! Bűnöző, gyilkos, áruló, szörnyeteg, őrült, démon, féreg, esküszegő, gazember, gonosz, bosszúálló, kicsinyes, gőgös, önimádó, véreskezű, gátlástalan. Ez csak töredéke azoknak a szavaknak, amivel a világ jellemez engem, és az igazság kedvéért meg kell vallani, némelyik igaz is rám, persze csak részben, és ha ezekből a szavakból kardot kovácsolnának, talán még ahhoz sem lenne elég éles, hogy átvágja egy szál hajamat. Igen, bűnöző voltam, számtalan embert megöltem, sok lányt kényszerítettem rá, hogy adja el magát, és adja nekem a pénzt, rengeteg kölyköt rászoktattam az ópiumra és megszegtem a hűségesküt, amit a daimjonak tettem. De a törvényeket emberek írják, feltétel nélkül szolgálni őket azt jelenti, hogy alárendeled magad másoknak. Gyilkos? Kétségtelen. De kiket öltem meg? Ellenséges katonákat. Rivális bűnözőket. Az engem megtámadó szamurájokat. Azt a férget, aki el akart pusztítani. A szamurájok már azért megölnek valakit, hogy nem hajol meg előttük az utcán, ki akkor a gonosz? Áruló? Mindenki meghal egyszer, addig van ideje rá, hogy megkeresse, amit akar. Ez a célunk az életben. Ki akkor az áruló? Aki a vágyaiért elárul másokat, vagy aki másokért elárulja önmagát? Szörnyeteg? Őrült? Démon? Ez csupán nézőpont kérdése. Bosszúálló? A bosszú csak eszköz. Bosszulj meg mindent, és senki nem fog az utadba állni! Kicsinyesség? Valóban olyan rossz dolog, ha minden apró részlet számít? Önimádó? Mindenkinek tisztában kell lennie a saját pozitívumaival, a felesleges szerénykedés visszataszító. Véreskezű? Öltél már? Felbecsülhetetlen az érzés, ahogyan keresztülvágsz valamit, ami lélegzik, ami beszélt, érzett, akkor érzed igazán, hogy élsz, különösen, ha te is lehetnél, aki a saját kifolyó vérét próbálja visszakaparni a testébe, kétségbeesetten próbálva megakadályozni, hogy kifolyjon az élet. És igen, gátlástalan is vagyok, mindent megteszek, hogy elérjem, amit akarok, mert a célok szentesítik az eszközt. És hogy mik a céljaim? Csalódnod kell, a céljaim között nem szerepel a világ megváltása, a gyengék védelme, a jogaik biztosítása. Csak magamért élek, amit meg akarok tenni, megteszem, ami kell, azt megszerzem, élvezem az életet, és levágok mindent és mindenkit, aki megpróbál ebben az utamba állni.
Zanpakuto Név: Naganoruzan (Örök száműzetés) Parancs: Shose! (Bélyegezd meg!) Típus: kidou Kinézet: Katana fehér markolattal, átlagos hosszúságú pengével. Nincs keresztvasa. Belső világ: A zanpakuto belső világa végtelen éjszakai égbolt, melyen három hold fénye világít, közülük a legnagyobb óriásinak tűnik, legalább százszor akkorának, mint a valódi Hold, és mintha egyszerre lenne nagyon közel és távol. Nincs szilárd, állandó talaj ebben a világban, kisebb-nagyobb repülő sziklák vannak, melyek mozognak. Némelyiken fák, kis tavak is vannak, sőt, erdei állatok is vannak rajtuk. Minden ilyen szikla, és a holdak is gravitációval rendelkeznek, ami felerősíti a zanpakuto képességeit ebben a dimenzióban.
A lélek maga egy kétvégű kardot forgató démon, a személyisége komolyabb, felelősségteljesebb, mint Yozoráé, de hozzá hasonlóan imádja a vérontást, és ugyanolyan kegyetlen.
Képesség: A zanpakuto shikai alakban vörös reiatsuval burkolja be a pengéjét. Amit megvág vele (Fontos: a képesség nem lép életbe védekezéssel, támadni kell a karddal a hatáshoz!), annak a zanpakuto fejlettségétől függő százalékban támadásonként csökkenti a tömegét- legalábbis ezt a következtetést vonhatja le az ellenfél. A vágások vöröses fénnyel izzanak (akkor is, ha nem okoztak sérülést, illetve egy másik kardon is). Ez rövid ideig hasznos is lehet az ellenfél számára, aki könnyebben forgatja a fegyverét, illetve magasabbra tud ugrani. Azonban a kard valójában nem a tömegre hat, hanem „megrontja” a megtámadott kapcsolatát a gravitációval, erre csak akkor jöhet rá az ellenfél, amikor elkezd felfelé emelkedni számos találat után, elvégre a tömeg nem lehetne negatív. A sokszor eltalált tárgy vagy személy elkezd felfelé repülni, a zanpakuto erejétől függő magasságig, ahol azután visszatér a normális gravitációs vonzásba, és elindul lefelé. A sérülést a légkör magasabb részén lévő oxigénhiány és a légkörben található alacsonyabb hőmérséklet következtében fellépő fagyások okozzák, de a legkellemetlenebb valószínű az újraegyesülés lesz a talajjal- mert a visszailleszkedés fájdalmas. A zanpakuto használója tudatosan előbb is megszüntetheti a hatást azon a tárgyon vagy személyen, amit kiválaszt, illetve ha bármi okból deaktiválódik a zanpakuto, a képesség azonnal megszűnik. Két fő felhasználási módja van a képességnek: az első, ami evidens, hogy az ellenfelet, illetve a fegyverét vonja hatása alá, aki, ha képes reiatsu kezelésre, nem repül el felfelé, és meg tud maradni a föld közelében, de sokkal nehezebb lesz neki így harcolni, hiszen számára szokatlan ez a helyzet. A második felhasználási mód, hogy tárgyakon használja, amelyek magasra repülnek, és visszazuhanva megsebzik azt, aki éppen ott áll.
Rendszer: A különösen hatalmas tárgyakon a képesség nem fejti ki a hatását, illetve csak részenként külön-külön megjelölve, élőlényeknek pedig csak az egész testén tud működésbe lépni, így a hatalmas lényeken (pl. gillianokon, vagy a nagyobb állatokon) soha nem lesz használható. Egy pontos képzettséggel legfeljebb ötven kilós dolgokon fejti ki a hatását, pontonként ez további ötven kilogramm. Így tíz ponttal már egy 500 kilogrammos tárgy vagy élőlény gravitációját is megfordíthatja. Egy pontnál minden támadással a tárgy eredeti tömegének tizedét veszíti el (tehát tíz támadás kell a súlytalanság előidézéséhez, húsz ahhoz, hogy olyan erővel lökje el a gravitáció, mint amilyennel korábban vonzotta), két pontnál a kilencedét, háromnál a nyolcadát, négynél a hetedét, ötnél a hatodát, hatnál az ötödét, hétnél a negyedét, nyolcnál a harmadát, kilencnél a felét (két támadás a súlytalanság, négy ahhoz, hogy olyan erővel lökje el a gravitáció, mint amilyennel korábban vonzotta). 9 pont felett minden további pont lehetővé teszi, hogy az eredeti tömegénél 20%-al nagyobb erővel lökje el magától a gravitáció. Tehát 10 pontnál egy 100kg-os tárgy N120kg-os tárggyá is változhat. 24 pontnál már négyszer nagyobb erővel lökheti el a gravitáció, mint ahogyan korábban vonzotta (100kg-ból N400kg).
A magasság, ameddig a kard képessége tart, reiatsu függő, reiatsu osztva százzal, méterben. (5000 lélekenergiánál 50 méter attól a magasságtól felfelé, ahol az utolsó sérülést elszenvedte a tárgy/élőlény).
Példák: 8 pontos zanpuképességgel megvág egy 90 kilós ellenfelet, aki ekkor 60 kilós lesz. A következő találat után 30 kilóssá válik, utána súlytalanná. A negyedik találat után N30 kilós lesz, és elkezd felfelé „zuhanni.” A gyorsulás ugyanúgy hat rá, mint egy lefelé zuhanó 30 kilós tárgyra (ha arra jár egy repülő- na az szívás, szétkenődik rajta ).
7 ponttól, és 10000 lélekenergiától Yozora képes késleltetni a képesség életbelépését, így az ellenfél nem láthatja, mi változik, illetve nem jut hozzá az átmeneti előnyökhöz, amelyeket a csökkenő gravitáció nyújt neki. Képessé válik rá, hogy újra és újra deaktiválja majd aktiválja a kardja képességét valamin, de csak fél percenként (jojózni azért nem lehet az ellenféllel ).
Gyengepontok: - Kisebb gravitációval jelentősen gyengül a hatás - Ha az ellenfél manipulálja a gravitációt, negálhatja a hatást - Nem hat légnemű és folyékony dolgokra - Elhanyagolható a hatása azokra a dolgokra, amelyekre minimális hatást fejt ki a gravitáció (például egy tollpihére) - A tömeg manipulálásával az ellenfél elkerülheti a hatást, vagy jelentősen elodázhatja a hatásba lépését (az eredeti tömeg százaléka számít, illetve nem fog hatni a képesség, ha időközben túllépi a tömeglimitet valahogy) - A zanpakuto kiengedése nullázza a zanpakutora tett hatást, a Ressurección a testet értet is - A képesség megelőzhető távolságtartással vagy azzal, ha nem hagyják támadni Yozorát, illetve a védekezés helyett kitérni próbálnak - A visszazuhanó tárgyak veszélyesek lehetnek Yozorára is - Az ellenfél magasabbat tud ugrani és könnyebben tud mozogni a gravitáció rajta történő csökkentésével (de ez előny is, használható szövetségeseken vagy önmagán is, de ebben az esetben is csak úgy tehető másokra, ha benne van a támadásban a sérülésokozás szándéka- még ha ez csak egy karcolás is)
Megjegyzés: a hierro által felfogott támadások is számítanak.
Harc stílus: Yozora az Urufu klán valaha volt legjobb harcosai közé tartozott, a kendo egy agresszív változatát űzte, ami folyamatosan nagy ívű csapásokkal ostromolta az ellenfél védelmét, a védekezési hiányosságait mellőzni tudta azzal, hogy folyamatos nyomást helyezett az ellenfelére. Ügyesen használta a wakizashiját a katanája mellett. Miután elhagyta az Urufu klánt, a hagyományos stílust teljesen hátrahagyta, az újonnan kifejlesztett stílusa elsősorban a lábat támadó vágásokból állt, védekezéshez pedig egy bilincsben végződő kusarigmát használt, amíg el nem vesztette a karját. Ezután a kampókezével védekezett, de a karja elvesztésével jelentősen csökkent az ereje. Shinigamiként lendületből induló támadásokat használ, szeret fentről támadni, a támadásokat inkább elkerüli, mint kivédi.
Technikák: Japán név: Ryoudan Magyar név: Félbevágás Leírás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén. Fegyveres harc: 7 pont Ár: 2.000 ryou
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 01: Shou Magyar név: Döfés Leírás: A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 12: Fushibi Magyar név: Rejtőzködő kitörés Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont /Ez sajnos kell, hogy ne essen minden szir-szar a fejemre clown/
Japán név: Bakudou 39: Enkosen [b]Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Ár: 500 ryou Kidou képzettség: 1 pont
És akkor vásárolunk. clown
Japán név: Kensei Magyar név: Megtévesztő támadás Leírás: Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet. Fegyveres harc: 6 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Meue shin buresuretto Magyar név: Felsőbb akarat karperec Leírás: A szerkezet tulajdonsága, hogy képes a használó telekinetikus energiáit megnövelni. Ennek köszönhetően kisebb súlyú tárgyakat (1,5 kg max) vagy egy katanát képes mozgásra bírni. Hasznos, ha a használót lefegyverezték és Zanpakutuoja több méterre repült tőle. Ár: 2.000 ryou
Küzdőtér, küldi: -
Linkek: Előtöri: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2712-urufu-yozora
A hozzászólást Urufu Yozora összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Nov. 26, 2013 2:48 am-kor. |
|