-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Urufu Mae

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Urufu Mae
13. Osztag
13. Osztag
Urufu Mae

nő
Capricorn Hozzászólások száma : 24
Age : 288
Tartózkodási hely : 13. osztag területén
Registration date : 2013. Jan. 19.
Hírnév : 1

Karakterinformáció
Rang: 13. osztag tisztje
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Urufu Mae  Cl0te9000/15000Urufu Mae  29y5sib  (9000/15000)

Urufu Mae  _
TémanyitásTárgy: Urufu Mae    Urufu Mae  EmptyVas. Jan. 20, 2013 8:20 am

A d a t l a p…

NÉV: Urufu Mae (狼 前)
~ jelentése: Farkas Segítő
NEM:
KOR: 278
KASZT: Shinigami
RANG: 13. osztag tisztje

SZINT: 1. szint
LÉLEKENERGIA: 5000 LP
TŐKE: 0 ryou

ELŐTÖRTÉNET:
k l i k~
SZÍNKÓDOK: Beszéd, gondolat: PaleGreen; háttér: SeaGreen

K i n é z e t…
…részletek:

J e l l e m…
…részletek:

Z a n p a k u t o…

NEVE: Kazagurumaru (Szélforgó)
FAJTÁJA: vihar
Kinézete:
-> Alap külalak...
Egyszerű katana, melynek markolata sárga, kandium színű árnyalata van, és a keresztvasa szélforgó formájú. A markolat végén un. velencei vörös színű szalagon egy apró, borostyánból álló villám embléma függ.
-> Shikai forma...
Egy nodachi, aminek a keresztvasa helyén a szélforgó velencei vörös színű lesz. Markolata ugyan olyan marad mint alapállapotában, csupán a fegyvernem változása miatt meghosszabbodik. A puha anyagon végig borostyánból álló villám alakú kövek húzódnak, melyek az alapállapotában lévő függővel egyezik meg. A kard normál állapotában lévő piros szalag megvastagszik és egy ostor képét ölti magára. A kis villám embléma megnagyobbodik és „összenő” ezzel az ostorral, bő 30-40 cm lesz és elektromossággal van feltöltve.


SHIKAI

PARANCSA: Yoarashi ni izanae, Kazagurumaru! (Jöjjön el az éjjeli vihar, Szélforgó!)
TÁMADÁSOK:
-> Zavard (kérlek), ördögi szellő – Nayaminasai, makaze...
jobb kezében az ég felé emeli a nodachit és forgatni kezdi, melynek hatására az ég elkezd beborulni és villámok cikáznak mindenfelé, majd rámutat a szenvedő félre és fölötte egy elektromossággal töltött hurrikán kezd kialakulni, s ez körbefonja a célpontot. A hurrikán, mivel elektromos feszültséggel hevített, ezért azon kívül, hogy kilöki a szenvedő alanyt az egyensúlyából, áramütésben is részesíti, amennyiben a technikát sikeresen végre tudja hajtani.
Ezt a technikát annyiszor tudja bevetni, ahány képzettség pontja van a zanpakuto kezelésen!


-> Tombolj (kérlek), hirtelen lesújtó villám ~ Ukasarettekure, shitsurai...
A nodachit függőlegesen maga elé tartja, közben a velencei piros színű lélekenergiája felelevenedik teste körül. A keresztvason lévő szélforgó pörgésbe kezd, s az ég beborul fölötte. Több villám csap le egyenesen a kardba, mely a reiatsujába vezeti úgymond az elektromos feszültséget. A lélekenergiája ezután gömbburokként materializálódik teste körül, amely elektromossággal töltött, így időnként látni lehet a pajzson, hogy az áram áthúz a felszínén. A burokból bizonyos időközönként villám csap ki a zanpakutoval megsebzett ellenfél/ellenfelek irányába, kiket kellemetlen, rázós élményben részesít ezzel a technikával. Előnye, hogy távolsági technikának kitűnően megállja a helyét, azonban jelenlegi szintjén elég alacsony a hatóköre, illetve nem tudja befolyásolni a becsapódás irányát. A burok védelmet nyújt gyöngébb kidouk és zanpakuto technikákkal szemben.
-> A villámok száma és „kicsapódásának” ideje zanpakuto pontok alapján van:

1 zanpakuto pont: 10 perc;
2 zanpakuto pont: 9 perc;
3 zanpakuto pont: 8 perc […].

Spoiler:
-> A hatótávolság is a zanpakuto pontokkal mérendő, ahány pontja van ezen a képzettségen, annyi méteres távolságon belül kell elhelyezkednie a célpontnak, különben a villám csak egyszerűen a levegőben sül ki, kivéve, ha nincs valami olyan tereptárgy a közelben, ami vonzza az áramot.
-> A burok védelme a zanpakuto képzettségének a pontjaitól függ, amennyiben az ellenfél kidouja alacsonyabb a zanpakuto használatánál, akkor a pajzs felfogja azt. Maximum 9 pontos technikákig véd!


T e c h n i k á k…
...alap:
...hadou:
...bakudou:
...egyéb kidou:
...shunpo:
...zanjutsu:

K a s s z a...
-> beszerzések:
<- kiadások:

Utolsó módosítás időpontja: 2012.02.25.



A hozzászólást Urufu Mae összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Feb. 25, 2013 6:36 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Urufu Mae  _
TémanyitásTárgy: Re: Urufu Mae    Urufu Mae  EmptyPént. Feb. 01, 2013 6:05 am

Összesen: 27 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 18 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
  • 1 pont a Kardok és Rózsák egylet tagság

Képzettségek:

11 pont zanjutsu
2 pont hakuda
4 pont kidou
5 pont shunpo
5 pont zanpakutou
Vissza az elejére Go down
 

Urufu Mae

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-