Urufu Mae 13. Osztag
Hozzászólások száma : 24 Age : 288 Tartózkodási hely : 13. osztag területén Registration date : 2013. Jan. 19. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: 13. osztag tisztje Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (9000/15000)
| Tárgy: Urufu Mae Vas. Jan. 20, 2013 8:20 am | |
| A d a t l a p… NÉV: Urufu Mae (狼 前) ~ jelentése: Farkas Segítő NEM: Nő KOR: 278 KASZT: Shinigami RANG: 13. osztag tisztje
SZINT: 1. szint LÉLEKENERGIA: 5000 LP TŐKE: 0 ryou
ELŐTÖRTÉNET: k l i k~SZÍNKÓDOK: Beszéd, gondolat: PaleGreen; háttér: SeaGreenK i n é z e t…- …részletek:
Hosszú sötétbarna, már – már fekete színű haja van, frufruját gyakran két oldalra igazítja. Szeret hosszú hajával játszani, van mikor csak egyszerűen bontva van, de gyakran tűzi fel vagy fonja be. Kiküldetésben mindig fel van fogva, hogy a hirtelen harci helyzetekben ne zavarja őt. Borostyán színű szemei jól illenek a vörös öltözékekhez, melyeket rendkívül preferál ruhatárában. Szolgálat közben és bevetéskor a shinigami egyenruháját viseli, ahogy az elvárt. Zanpakutoját bal oldalt szokta hordani az obijára rögzítve, hogy könnyen elő tudja rántani, ha szükséges. Mindkét kezén fekete színű kardvédő van, mely a tenyerét, illetve alkarjait fedi be. Viszonylag magas 175 cm, teste edzett, de a nőiesség nem hagyta el. Arca bal oldalán egy X alakú forradás van, amit első bevetésén szerzett seb begyógyulásából származik. J e l l e m…- …részletek:
Elsődlegesen befelé forduló személyiség, leginkább a megfigyelésnek szenteli az időt, hogy a látott, vagy elmondott információkat aprócska részletekre bontsa önmagában. De nem az értelmezéssel vannak gondjai, remek elmét tudhat magáénak, egészen hamar megérti az új dolgokat. Szóval nem azért tér ki az apróságokra, hogy átlássa rendesen a helyzetet, hanem azért, hogy bővebben átfontolja, hogy a kapott dolgokat miképpen tudhatná a továbbiakban a legmegfelelőbben hasznosítani. Sokszor előfordul vele, hogy vannak megvalósíthatatlan elképzelései, meglátásai, gondolatai, vagyis egyedi gondolkodásmódját képtelen lefordítani másoknak, azonban rendszerezett tervekben hangoztatni tudja azokat, ha úgy gondolja, megéri az erőfeszítést kifejteni elméjében felötlő dolgokat másoknak. Az intelligenciát nagyra tartja, szívesen él az elme háborújával, s tisztában van vele, hogy nem feltétlen szükséges mindenhez kardot rántania. Harcstílusa is erről árulkodik, amiért a könnyed, légies mozgást preferálja, s a védekezése, de leginkább az elkerülésre összpontosít, hogy meglelje minél előbb az ellenfél gyengepontjait, s azokat támadja. Nehezen fejezi ki érzéseit, illetve fogja fel másokét, emiatt érzéketlennek, ridegnek tűnhet mások szemében. Rendkívüli tehetsége van a véleményformálásban, kritikái olykor megbántóak is lehetnek a hozzáállásával, még ha nem is szánta annak, ez ama szamuráj eszmére lehetséges visszavezetni, mely az őszinteséget lebegteti. Nagy jellembéli hibája, hogy meg van győződve arról, bármely állítása esetén neki van igaza, csak akkor fogadja el az ellentétét, ha az rendesen meg van indokolva neki, hibáit azonban indokok ellenére sem hajlandó elfogadni, egyszerűen számára elképzelhetetlen a hibázás fogalma. Ennek okán a ridegséget sugárzó kifejezése mellé egy arrogáns és elitista címet is magáénak tudhat. Gyakran már – már zavaróan okoskodó. Jó tulajdonságai közé tartozik azonban a kitartása és a magabiztossága, legtöbb helyzetben határozott az előrelátásának köszönhetően, illetve rendkívül udvarias. Ki nem állhatja, ha nem lát át valamit tisztán és megfelelően. Jó hallgató a megfigyeléssel való összpontosítása okán. Stressz helyzet alatt, főleg ha valamit nem ért, értelmetlen, ismétlődő, fizikai tevékenység megszállottjává válik (alkohol fogyasztás), így az ilyen szituációkat a legtöbbször elkerüli, ugyanis az alkohol nagy gyöngeségei közé tartozik (kellemetlen, de nem bírja sokáig józanul), mivel már becsípve is eléggé elviselhetetlenné válik, hirtelen megered a nyelve és egészen addig nem hagyja abba, ameddig egy kívülálló el nem hallgattatja, vagy a túlzott elfogyasztott italmennyiséggel ki nem üti magát. Továbbá, ha nem tudja itallal levezetni, akkor kontrolláló és utasító lesz, túl sok alternatívát sorakoztat fel egy probléma megoldására, emiatt képtelen eredményhez jutni, illetve a jobb ötletek hangoztatásával kapcsolatban hezitál, hogy megossza-e, avagy sem. Ilyenkor csendesen indulatos és hajszolt, ha beszél is csak a lényeges dolgokat hangoztatja. Elsődlegesen olyasmi dolgokkal foglalkozik, amihez ért, érdekli, ami számára unalmas, érdektelen azzal nem törődik sokat, elhanyagolja, nem igazán foglalkozik vele. Például mágia tudása is emiatt csekély. Ami azonban érdekli, azzal teljes odaadással foglalkozik, már – már megszállottan, ilyen a fegyverhasználatban való jártasságának a növelése is. Névmemóriája rendkívüli, azonban arcmemóriája rémes, emiatt azokat, kiket kevésbé lát hajlamos más néven szólítani, ami éppen eszébe jut, de leggyakoribb – főleg nagyobb társaság esetében –, hogy a megnevezéseket keveri az egyéneknél. Z a n p a k u t o…NEVE: Kazagurumaru (Szélforgó) FAJTÁJA: vihar Kinézete: -> Alap külalak... Egyszerű katana, melynek markolata sárga, kandium színű árnyalata van, és a keresztvasa szélforgó formájú. A markolat végén un. velencei vörös színű szalagon egy apró, borostyánból álló villám embléma függ. -> Shikai forma... Egy nodachi, aminek a keresztvasa helyén a szélforgó velencei vörös színű lesz. Markolata ugyan olyan marad mint alapállapotában, csupán a fegyvernem változása miatt meghosszabbodik. A puha anyagon végig borostyánból álló villám alakú kövek húzódnak, melyek az alapállapotában lévő függővel egyezik meg. A kard normál állapotában lévő piros szalag megvastagszik és egy ostor képét ölti magára. A kis villám embléma megnagyobbodik és „összenő” ezzel az ostorral, bő 30-40 cm lesz és elektromossággal van feltöltve.SHIKAI PARANCSA: Yoarashi ni izanae, Kazagurumaru! (Jöjjön el az éjjeli vihar, Szélforgó!) TÁMADÁSOK: -> Zavard (kérlek), ördögi szellő – Nayaminasai, makaze... jobb kezében az ég felé emeli a nodachit és forgatni kezdi, melynek hatására az ég elkezd beborulni és villámok cikáznak mindenfelé, majd rámutat a szenvedő félre és fölötte egy elektromossággal töltött hurrikán kezd kialakulni, s ez körbefonja a célpontot. A hurrikán, mivel elektromos feszültséggel hevített, ezért azon kívül, hogy kilöki a szenvedő alanyt az egyensúlyából, áramütésben is részesíti, amennyiben a technikát sikeresen végre tudja hajtani. Ezt a technikát annyiszor tudja bevetni, ahány képzettség pontja van a zanpakuto kezelésen!-> Tombolj (kérlek), hirtelen lesújtó villám ~ Ukasarettekure, shitsurai...A nodachit függőlegesen maga elé tartja, közben a velencei piros színű lélekenergiája felelevenedik teste körül. A keresztvason lévő szélforgó pörgésbe kezd, s az ég beborul fölötte. Több villám csap le egyenesen a kardba, mely a reiatsujába vezeti úgymond az elektromos feszültséget. A lélekenergiája ezután gömbburokként materializálódik teste körül, amely elektromossággal töltött, így időnként látni lehet a pajzson, hogy az áram áthúz a felszínén. A burokból bizonyos időközönként villám csap ki a zanpakutoval megsebzett ellenfél/ellenfelek irányába, kiket kellemetlen, rázós élményben részesít ezzel a technikával. Előnye, hogy távolsági technikának kitűnően megállja a helyét, azonban jelenlegi szintjén elég alacsony a hatóköre, illetve nem tudja befolyásolni a becsapódás irányát. A burok védelmet nyújt gyöngébb kidouk és zanpakuto technikákkal szemben. -> A villámok száma és „kicsapódásának” ideje zanpakuto pontok alapján van:1 zanpakuto pont: 10 perc; 2 zanpakuto pont: 9 perc; 3 zanpakuto pont: 8 perc […].- Spoiler:
10 zanpakuto pont: 10 perc, két villámot lő ki (több ellenfél esetén kétfelé, egy esetében ugyan oda három másodperc eltéréssel); 11 zanpakuto pont: 9 perc, két villámot lő ki (több ellenfél esetén kétfelé, egy esetében ugyan oda három másodperc eltéréssel); 12 zanpakuto pont: 8 perc, két villámot lő ki (több ellenfél esetén kétfelé, egy esetében ugyan oda három másodperc eltéréssel) […] 20 zanpakuto pont: 10 perc, három villámot lő ki (több ellenfél esetén háromfelé, egy esetében ugyan oda három másodperc eltéréssel); 21 zanpakuto pont: 5 perc, három villámot lő ki (több ellenfél esetén háromfelé, egy esetében ugyan oda három másodperc eltéréssel); 23 zanpakuto pont: 1, három villámot lő ki (több ellenfél esetén háromfelé, egy esetében ugyan oda három másodperc eltéréssel); 24 zanpakuto pont: Tudja befolyásolni a villámok becsapódásának irányát illetve, hogy milyen időközönként kívánja azt alkalmazni. -> A hatótávolság is a zanpakuto pontokkal mérendő, ahány pontja van ezen a képzettségen, annyi méteres távolságon belül kell elhelyezkednie a célpontnak, különben a villám csak egyszerűen a levegőben sül ki, kivéve, ha nincs valami olyan tereptárgy a közelben, ami vonzza az áramot. -> A burok védelme a zanpakuto képzettségének a pontjaitól függ, amennyiben az ellenfél kidouja alacsonyabb a zanpakuto használatánál, akkor a pajzs felfogja azt. Maximum 9 pontos technikákig véd!T e c h n i k á k…- ...alap:
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- ...hadou:
Japán név: Hadou 04.: Byakurai Magyar név: Fehér Villám Leírás: Fényvillám szerű, erőteljes támadás. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 32.: Oukasen Magyar név: Sárga Tűzvillám Leírás: Széles ívű sárga energiát lő az ellenfélre. Kidou képzettség: 1 pont
- ...bakudou:
Japán név: Bakudou 21.: Sekienton Magyar név: Vörös Füstrejtek Leírás: Egy robbanást idéz elő, használata hasonló a füstbombáéhoz. Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 61.: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. ~ Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Bakudou 67.: Satsu mizu eirou Magyar név: - Leírás: Az ellenfél alatt víz jelenik meg. Ezek után a víz felemelkedik, és 4 falat alkot. Ezáltal csapdába ejtve az ellenséget. Kis idő múlva a börtönben elfogy az oxigén és a "túsz" megfullad. Kidou képzettség: 4 pont
- ...egyéb kidou:
Japán név: Hakufuku Magyar név: Fehér kúszás Leírás: A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Juugeki Byakurai Magyar név: Tüzes fehér villám Leírás: A Hadou #4 módosított, erősebb változata. Használatakor egy vöröslő villám távozik az ujjakból. Kidou képzettség: 2 pont
- ...shunpo:
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Kidou képzettség: 3 pont
- ...zanjutsu:
Japán név: Chigiri Magyar név: Talajhasítás Leírás: A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék. Zanjutsu képzettség: 3 pont
Japán név: Kensei Magyar név: Megtévesztő támadás Leírás: Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet. Zanjutsu képzettség: 6 pont
Japán név: Ryoudan Magyar név: Félbevágás Leírás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén. Zanjutsuképzettség: 7 pont K a s s z a...- -> beszerzések:
+ 4000 ryou (kezdés)+ 4000 ryou (az Utókarácsonyi nyereményjáték 1. és 3. kategóriáján való részvételért)
- <- kiadások:
- Öt választható technika (Ryoudan, Rikujoukourou, Senka, Utsusemi, Juugeki Byakurai) - 1000 (Chigiri) - 1500 (Kensei) - 1500 (Satsu mizu eiro) - 4000 (Hakufuku, Byakurai, Oukasen, Sekienton)
Utolsó módosítás időpontja: 2012.02.25.
A hozzászólást Urufu Mae összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Feb. 25, 2013 6:36 am-kor. |
|