Wilhelmina Grimm Insignis Reliquia
Hozzászólások száma : 8 Age : 39 Registration date : 2012. Dec. 12. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: nincs Hovatartozás: Insignis Reliquia Lélekenergia: (7000/15000)
| Tárgy: Wilhelmina Grimm Csüt. Dec. 13, 2012 5:22 am | |
| A d a t l a p… NÉV: Brynna Wilhelmina Tanwen Grimm // Emrys ~ jelentése: Mennyvédelmező fehér tűz NEM: Nő KOR: 220 KASZT: Negyedvér tündér RANG: Insignis Reliquia
SZINT: 1. szint LÉLEKENERGIA: 7000 LP TŐKE: 1000 ryou
ELŐTÖRTÉNET: k l i k~SZÍNKÓDOK: Beszéd, gondolat: LightPink; háttér: DeepPinkK i n é z e t…- …részletek:
Hosszú mézszőke haj, melyet különböző módon szokott hordani, gyakran öltözékével egyezik meg, hol pedig kedve szerint változtatja annak állapotát. Szőke hajzuhatagához kitűnően illő, illetve származását remekül alátámasztó azúrkék szemei vannak. Arcán elengedhetetlen az apró, ravasz mosoly. Testalkata európai mércét tekintve arányos. Kedveli a varázsló tunikákat; hosszú fodros szoknyákat. Kezében, ha nem minőségi borral teli üvegpohár, akkor egy hosszúszárú, elegáns pipa, esetleg varázsbotja pihen. J e l l e m…- …részletek:
A több mint két évszázadot megélt idő, s tapasztalatgyűjtés okán művelt. Ismeri az etikett formuláit, bár már – már nevezhető maradinak is öltözködése és bizonyos szemléletei okán, de nem konzervatív, szívesen ismeri meg az új dolgokat. Határozott és magabiztos, nehezen enged szavaiból. Egészen békés személyiségnek mondható a maga szemszögéből, több mint kétszáz év után is élvezi az életet, hiszen ha még van mit tanulnia nincs oka csak úgy eldobnia magától. Viszonylag nyugodt, titokzatos, s ravasz, de olykor – olykor felszínre tör benne némi lobbanékonyság, mely által megmutatkozik a kegyetlen, pusztító hajlama, amelyet igyekszik a meglepetés pillanatára hagyni. Szeret szórakozni, s ennek érdekében bármit képes megtenni, ezt olyannyira élvezi akár a tanulást. Kedvét leli a logikai játékokban, s vonzódik a természethez, illetve az állatokhoz. K é p e s s é g…- Famulus: vagyis állatok, melyeket magához képes „láncolni”, afféle hűséges társként vígban – bajban. Ebből kifolyólag elég összetett esemény, s két varázsige csatlakozik hozzá. Amennyiben eldöntötte, mely élőlényt kívánja famulusának tenni, attól először is engedélyt kell kérnie, mely az alábbi verses igében történik meg: „A holdra, mi éjjel fényes, s napra, mi nappal éget, Kérdezlek egyszer és kérdezlek kétszer, nem pedig háromszor vagy négyszer. Ugass, hápogj, netán nyávogj: mindenképpen választ várok. Felelj hát: mellém szegődsz? Leszel nekem hű segítőm?” Amennyiben helyeslő mozdulatot tesz az adott állat, melynek ezt a varázskérdést feltette, utána következhet az elnevezése, viselhetett bármily’ megszólítást azelőtt. Azonban ez fontos a famulus és a közte lévő kapcsolat kialakításához. A névadáshoz újabb ige szól, mely így hangzik: „Új nevet adok én most neked, ezentúl viseld titkos neved. A titokra nem derülhet fény, csak mi tudjuk: te meg én. Varázsigét mondok én rád, varázsnevet aggatok rád. Ezentúl neved …!” (A pontozott részhez a kiválasztott állat új megnevezése kerül.) A karakter 2500 LP pontonként képes újabb famulust választani maga mellé. Eddig kettő van mellette, ezek – név szerint – az alábbiak: - macska (Creirwy) – egy közönséges fekete macska; - holló (Branwen) – albínó madár.
- Pálcafaragó ráolvasás: egyes pálcák kifaragása után, a hatékonyabb működése okán szükséges eme ige alkalmazása. „Az él, ha vág, nem magamért: Nem vért ontott, nem csontot ért – Ha varázsvesszőt metsz neked, Használd az erőt – hisz tied.” A pálca elkészítése rendkívül összetett feladat. Először is csak újhold éjjelén szerezhető be az adott ág, melyből a pálca készül, s még így sem feltétlenül biztos, hogy az adott fa, s annak tulajdonosa jóváhagyja az ehhez szükséges ág levágását! Amennyiben egy lehetőleg egyenes ágat sikerült beszerezni, arról el kell távolítani az oldalágakat, leveleket, majd ezután a varázsló kedve szerint faraghatja ki az athame (vagyis boszorkánytőr) segítségével a pálcát. A díszítés lehetnek rajta akár kristálykövek, titkosírás, különböző csavart motívumok. A karakter saját varázspálcát 5000 LP pontonként hozhat létre magának!
- Vivien köre: a varázslat lényege, hogy megvédi őt (esetleg másokat) a varázserejű (vagyis kidou, hollow – vagy reiatsut igénylő) támadásoktól, amíg el nem hagyja a sóból szórt varázskört. A kör körül négy név izzik fel: Gladde, Larfor, Jaypes és Pranxtor, melyek hatalmas szellemek, s hatékony védelem okán el kell képzelnie, hogy az alábbi négy személy az, mely megvédi őt a külső hatásoktól. A pajzs létrehozásához az alábbi igét kell elmondania: „Gladde keleten, Jaypes nyugaton: Ha védenek, nagy nyugalom. Larfor a dél, Pranxtor észak: Varázslóknak védelmét add! Beállok a varázskörbe: Ide a gonosz nem tör be! ATHEMALKA! ATHEVINA! ATHEHOKMA! LAYORLAM!” A pajzs ereje a különleges képességétől függ, minél nagyobb az ellenség kidou/reiatsu/hollow képesség pontjainál, annál biztosabb a hárítás; egyenlőség esetén még kivédi ugyan, de utána megszűnik a pajzs, amennyibe pedig gyöngébb a karakter különleges képessége, akkor a pajzs már a technika becsapódásakor megszűnik.E r e k l y é k…- Athame: vagyis más néven boszorkánytőr. Számtalan módon alkalmazható különbféle varázslatokhoz, elixírek készítéséhez, pálcafaragáshoz. A tőr különleges jellegzetessége, hogy élét nem veszíti el, azonban csak mágikus kéz képes felhasználni, egyszerű mágikus képességgel nem rendelkező személy kezeiben egy életlen, rozsdás penge. A tőrt még maga az ősapja régi athameja, mely nagy családi örökségnek számít.
- Mogyorófa bot: egy hosszú, mogyorófából faragott varázsbot, Wilhelmina előtti, szintén varázslatra érzékeny felmenője faragta ki a tőrrel, ki rendkívül nagy tehetséges mutatott a jövendőmondásban, ennek köszönhetően neki is javult érzéke a helyes jövendöléseinek az aránya. Különleges varázsereje nincs azon kívül, hogy egy jövőbelátást kártyavetés vagy kristálygombon keresztül, a környezeti mágiákat erősítse.
- Kristálykódex: a varázskönyv, mely szintén családi ereklye, hét generációval ezelőtt jutott vissza a családi kézbe Britanniában, ahol erdőjárók találták meg a Broceliande erdőben. A könyv a leszármazottak kezében új tudást mutat meg, minden lapja új csodát rejt, s maga Merlin, saját kezével írta meg, s védte le erejével a külső rosszakarók elől, melyeket kisebb energia kisülésben részesít, amennyiben meg kívánják fogni felhatalmazás nélkül. A lélekenergia pontoktól függően mutat meg új varázslatokat, elixír receptjeit, de az éppen használó varázsló tudása is folyamatosan íródik benne új – új lapokon, ez jelöli a varázsló és a könyv összekötettését, melyet csakis Merlin leszármazottai képesek alkalmazni. T e c h n i k á k…- Reiatsu alapú technikák...:
Japán név: Seishuku dougi Magyar név: Néma intés Leírás: A technika használatához csak egy ügyes kézmozdulatra van szükség; a használó az ujjával legyint egyet a célpont torkára célozva, aki siker esetén ideiglenesen elveszti a hangját, ugyanis ezzel a használó szó szerint belé fojtja a szót. Támadásokat lehet vele megelőzni, hiszen így egy shinigami például nem tudja kimondani a megfelelő kidou nevét. Minél képzettebb a használó, annál tovább tart. Egy pont képzettség esetén egy percig tart, kettőnél két percig, satöbbi. Ezzel csak azon technikák megtörténését lehet megakadályozni, amikhez ki kell mondani a megidézendő képesség nevét. A néma idézés továbbra is működik, valamint azok a technikák is, amikhez nincs szükséges verbális idézéshez. Reiatsu képzettség: 1 pont
Japán név: Su-pa Arashi Magyar név: Szuper vihar Leírás: A technika nevéből adódóan, erre a veszélyes természeti jelenségre alapszik a támadás. A támadás nevének elhangzása után egy bizonyos körön belül az ég elkezd beborulni, s abból bizonyos időközönként (minimum 10 másodpercenként) elkezd villámlani. A villámok becsapódási helye magas reiatsu használat képzettség esetén befolyásolható, kisebb kezelésnél viszont random csapódik be. Ez a sugár tíz méteres körben kezdődik, mely minden reiatsu képzettségre rakott pont után fél méterrel nő (így egy három pontos reiatsu kezelés esetén 11,5 méteres hatósugárban tudja kifejteni a használó a technika hatását). Reiatsu képzettség: 7 pont K a s s z a...- -> beszerzések:
+ 4000 ryou (kezdés)
- <- kiadások:
- 1000 ryou (Seishuku dougi) - 2000 ryou (Su-pa Arashi)
Utolsó módosítás időpontja: 2013.01.02.
A hozzászólást Wilhelmina Grimm összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Jan. 02, 2013 7:34 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Wilhelmina Grimm Szomb. Dec. 15, 2012 1:56 am | |
| Összesen: 22 pont
- 5 pont jár minden képzettségre
- 14 pont az LP után
- 3 pont az IR tagság nyomán
Képzettségek:
4 pont fegyverhasználat 1 pont pusztakezes harc 8 pont ereklyehasználat 9 pont különleges képesség |
|