Wang Shui Long 3. Osztag
Hozzászólások száma : 28 Age : 37 Tartózkodási hely : 3. osztag területén Registration date : 2012. Nov. 11. Hírnév : 2
Karakterinformáció Rang: 3. osztag tisztje Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (8500/15000)
| Tárgy: Wang Shui Long Hétf. Nov. 12, 2012 8:10 am | |
| A d a t l a p… NÉV: Wang Shui Long (水) ~ jelentése: Uralkodó vízsárkány NEM: Férfi KOR: 110 KASZT: Shinigami RANG: 3. osztag, 4. tiszt
SZINT: 1. szint LÉLEKENERGIA: 6500 LP TŐKE: 500 ryou
ELŐTÖRTÉNET: k l i k~SZÍNKÓDOK: Beszéd, gondolat: PaleGreen; háttér: SeaGreenK i n é z e t…- …részletek:
Származásához képest magas, 177 cm. Testalkata öltözéke miatt igen nyúlánknak tűnik, pedig valójában van rajta egy kevés izom, csupán nem mutogatja, mely régebbi neveltetésére vezethető vissza. Rövid, mélyzöld és fekete közötti árnyalat körül mozgó haja mellé sötétkék színű szem párosul, melyet igencsak ritkán látni, amiért általában szinte olyan hatást kelt mintha csukva lenne a szeme. Arcán mindig széles mosoly látható, más mimika nem igen üti fel fejét rajta, ez alapján érzelmeit szemöldöke mozgásából lehet kiismerni, de az sem mindig ad róla pontos leírást. Szolgálat közben az öltözéke a hagyományos egyenruhától nem tér el, szabadidejében azonban előszeretettel viseli származásából adódó ruhákat. Sokakkal ellentétben ő balkezes. J e l l e m…- …részletek:
Igen nyugodt természetnek örvendhet, de még eme tulajdonsága ellenére is olykor – olykor megesik vele, hogy vonzódik a veszély iránt. Bár nem erénye a gyilkosság, kötelességtudatból mégis elvégzi eme feltételt, mely a halálisten egyenruha követelménye. Másoknak tán kellemetlen szokása a filozófia iránt való érdeklődése, mely gyakran felüti a fejét nem csak gondolkodásában, hanem a mindennapi életben: a beszédében. Ráadásul minderre képes akár életveszély kellős közepén is! Szófordulatain meglátszik emberi életében való neveltetésének nyomai, s bár gyakorta hangoztatja az etikett helyességeit, amennyiben hibát lel egy rosszul véghezvitt cselekedetben. Mégis képes ilyesfajta segédkezése mellett cinikusan is nyilatkozni mások irányába, még ha csak burkoltan teszi is. Szokása becsatlakozni olyan beszélgetésekbe vagy eseménybe, amennyiben van rá lehetősége, amelyről azt sem tudja, hogy kiről vagy miről van szó. Ilyenkor általában ártatlan arccal érdeklődik a dolog felől, miután végigmondták számára a dolgot, hiszen miért is vágna bele más szavába, miközben beszél? Azt nem illik! Kellemetlen emberként eltöltött évei során vált megrögzülté széles mosolya, melyet le se lehet mosni arcáról. Múltjában történtek okán úgy határozott, hogy ezzel mutatja úgymond „erősebbnek” magát a külvilágban. Végül annyira rögzült számára, hogy azóta szinte más mimika nem igen felfedezhető arcvonásain, hacsak szemöldöke mozgását nem vesszük néhai érzelmei megnyilvánulásnak. Z a n p a k u t o…NEVE: Zhōu (Univerzum) FAJTÁJA: víz Kinézete: -> Alap külalak... Ebben az állapotában egy hagyományos katana külsejével rendelkezik. Markolata sötétkék színű, végéből pedig egy pár árnyalattal halványabb kék színnel rendelkező szőrszerű anyag lóg le, mely egy selyemfonállal van rögzítve a végére. Keresztvasa aranyból van, melynek felületén félkörminták vannak belegravírozva, mintha hullámok lennének. Tokja fekete színű, markolathoz közelebbi részén pedig egy aranyozott selyemszalag van rátekerve. -> Shikai forma... A parancsszót akkor szükséges kimondani, mikor még a zanpakuto a kardtokban pihen, ugyanis a megszólítást követően a saya ráolvad a pengére, így megváltoztatva annak külsejét, mely mintha csak a belső világában lévő tükör lenne, ugyanis az univerzum egy darabja látható a kardpengén keresztül is, körülötte pedig vízből egy kínai sárkány tekergőzik. Ez a markolatán végbemenő változások szüleménye, ugyanis a sötétkék anyagon aranyból tekeredik tovább a sárkány teste, mely már nem a penge körül mozog. Ábrázolása a kék szőrszerű anyaggal végződik, mivel ismert, hogy a kínai sárkányok farkának vége is hasonló az ismert európai nagytestű fantázialényekével szemben. A markolat körül mindemellett, szintén vízből pillangók repkednek, melyek szárnyai aranyozott szegélyűek a fénytörés hatására, ugyan pár darab csupán, de ez az egyik képességével köthető össze.SHIKAI PARANCSA: Eien ni yumekara samero wo, Zhōu! (Soha ne ébredj álmodból, Univerzum!) TÁMADÁSOK: -> Víztükör hulláma – Mizukagami no nami... Az utasítást követően, illetve a katana pengéjével megadott útiránynak megfelelően, a markolat körül repkedő aranyszárnyú pillangók kíséretében indul meg ama irányba a fegyver körül tekergő vízsárkány. Amennyiben sikerül bekebeleznie az ellenfelet (zanpakutora tett pontok ekkor időként számítanak, percek formájában, így az erre a képzettségre rakott pontok alapján lévő idő alatt kell megtörténnie a dolognak; addig a sárkány üldözheti is az ellenfelet, többször is lecsaphat rá, sőt még Long is beleszólhat az irányváltoztatásba, csupán az időkorláton belül kell megtörténnie). A sárkány kíséreteként követő pillangók egy aranykeretes, virág- és lepkemintájú tükröt állítanak össze a vízi lénynek, amelynek felszíne fodrozódik és a pengén is látható univerzum egy darabkáját rejti magába. Ebbe az úgymond „térbe” kényszeríti bele a sárkány a szenvedő felett. Ezen a helyen, bár az ellen nem érzékeli, fuldokol ugyanis a hely vízből áll, tudata mégis akképpen fogja fel, hogy egy olyan térbe került, ahol semmiféle érzéke (hallás, szaglás, látás, tapintás) nem működik, mely némi szorongató érzést vonz magával, s mielőtt megszűnne a technika, csak akkor kezd számára világossá válni helyzete – tudatosan is fuldokolni kezd, ahogy az valójában történik is. A technika megszűnése után a sárkány és a pillangók visszatérnek eredeti helyükre. A technika három körönként alkalmazható. A technika hatása a zanpakutora költött pontoktól függ:1 zanpakuto pont: fél perc; 2 zanapkuto pont: egy perc; 3 zanpakuto pont: egy és fél perc […].-> Vízcseppek fénye ~ Tenten no hikari... Eme technikájánál a vízi lény maga bomlik sárkánypikkely szerű vízcseppekké, melyek felületei, akárcsak a pillangók szárnyai a fény hatására aranyozottnak tűnnek. A kard mozgatásával képes irányítani ezeket a pikkelyeket, melyek roppantul élesek, mivel valójában egy – egy törött szilánkot rejt mindegyik magában. A sikeres támadást végrehajtott pikkelyek visszatérnek a használóhoz, ez nem befolyásolja fogyásukat, azonban ha az ellenfél valamilyen úton – módon számuk csökkentésébe kezd egy technikával, akkor az elvesztett apró „fegyverek” újraformálásukra nem képes még egyszer. A pikkelyek száma a zanpakutora tett pontoktól függ, minél magasabb a képzettsége, annál többet tud megidézni: 1 zanpakuto pont: 10 pikkely; 2 zanpakuto pont: 20 pikkely; 3 zanpakuto pont: 30 pikkely […].T e c h n i k á k…- ...alap:
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- ...bakudou:
Japán név: Bakudou 61.: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. ~ Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Kidou képzettség: 2 pont
- ...egyéb kidou:
Japán név: Kongoubaku Magyar név: Pusztító robbanás Leírás: Vörös, gömbalakú energiatámadás, ereje hasonló a Soukatsuihoz. Kidou képzettség: 3 pont
- ...zanjutsu:
Japán név: Chigiri Magyar név: Talajhasítás Leírás: A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék. Zanjutsu képzettség: 3 pont
Japán név: Ryoudan Magyar név: Félbevágás Leírás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén. Zanjutsuképzettség: 7 pont E s z k ö z ö k…- ...lista:
Japán név: Kidou ampu Magyar név: Kidou Erősítő Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. ~ Hatás: Minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad. K a s s z a...- -> beszerzések:
+ 4000 ryou (kezdés)+ 500 ryou (a sikeresen végrehajtott Angyalok és ördögök feladatért)+ 500 LP (a Novemberi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)+ 500 LP (a Decemberi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)+ 500 LP (a Januári statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)
- <- kiadások:
- Öt választható technika (Kongoubaku, Rikujoukourou) - 1000 (Kidou ampu) - 1000 (Chigiri) - 2000 (Ryoudan)
Utolsó módosítás időpontja: 2013.02.21.
A hozzászólást Wang Shui Long összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Feb. 21, 2013 3:32 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Wang Shui Long Szomb. Nov. 17, 2012 3:42 am | |
| Összesen: 22 pont
- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 13 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 1 pont a Férfiegylet tagságért
Képzettségek:
8 pont zanjutsu 2 pont hakuda 5 pont kidou (+1 pont tárgyi bónusz) 2 pont shunpo 5 pont zanpakutou |
|