Zanpakuto:
Neve: Tatarimokke (
Lélektilinkó) ~
szellem külsejeTípusa: hang – (méreg)
Kinézete: Fehér-sárgás színű, kőrisből faragott fuvola.
SHIKAIParancsa: Anata no saiban wo shinotsuke, Tatarimokke! (
Hulljon le az ítéleted, Lélektilinkó!)
Kinézete: Ugyan az, mint az alapkülsejénél, csupán érdekes csiga és hullámvonalakkal bővül külseje, illetve használatilag sem csupán hangszer, hanem fúvócső is.
Az ebben lévő lövedék maga bambusztüske, végén fekete hattyútollal. Töltetek száma
reiatsu függő;
1000 lélekenergia pontonként képes egyet kilőni. A töltetek a bőrfelülettel való érintkezés esetén égető hatással rendelkeznek, amiért a „
méreganyag” ekkor az ellenfél vérébe kerül.
× A méreganyagról: ez az anyag az agy balféltekében fejti ki hatását (
ahol az ember a megtanult dolgokat „raktározza”), azon belül is azt, amelyre „
utasítva van”. Ugyanis ez a méreganyag nem egyszerű méreg, hanem úgynevezett „
intelligens méreg”, mely a fuvolával játszott dallam szerint cselekszik. Így ha a dalt nem játssza hozzá
Suzume, úgy a technikája sem ér semmit.
FONTOS: a technika csak találat esetén, illetve a dal eljátszásával működik.TÁMADÁSA:…::Első ítélet – A pengék hangjátéka ~ Ichiban no Kaitan – Ken no Senritsu::…
A töltet ellövése után egy
dalt kell eljátszania a fuvolával, melynek hatására a töltet rezonál a hangszer által kiadott dallammal és elkezdi kifejteni a hatását. Az első ítélet a bal agyfélteken belül a már megtanult,
zanjutsuval kapcsolatos emlékeket támadja meg.
Ez a pontoknál úgy mutatkozik meg, hogy
Suzume zanpakutora tett pontjai levonódnak az ellenfél
zanjutsura tett pontjaiból (
Például: Suzumenak van három zanpakuto pontja, az ellenfélnek öt zanjutsu pontja, melyből az előbb említett három levonódik, így kettőre csökken abból a képzettségből a pontjai száma). Egyértelműen, ha sokkalta nagyobb a
zanjutsuban való jártassága az ellennek, csupán pár karddal alkalmazható technikák megvalósítására nem lesz képes, mert „
nem emlékszik”, hogyan kell véghezvinni azt. Illetve a magasabb lélekenergiával rendelkezőknél is gyöngébben fejti ki a technika a hatását, olyankor az LP különbség is beleszól a pontok ideiglenes „
levonódásába” (
Például:[/b] az előbbi példa alapján Suzumenak van három zanpakuto pontja, míg az ellenfélnek öt zanjutsu pontja, azonban az ellenfél több mint 8000 lélekenergiával rendelkezik. Olyankor a három pont helyet csupán kettő vonódik le tőle. Azaz amennyiben erősebbek nála, 3000 LP-ként egy ponttal kevesebbet von le az ellentől[/color]).
A méreganyag hatása a
zanpakuto deaktiválása után automatikusan megszűnik, de a
zanpakuto használatában való jártassága is mutatja annak a hatásának az idejét.
1 pont zanpakuto = 5 perc
2 pont zanpakuto = 10 perc
3 pont zanpakuto = 15 perc […].