-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Sir Corten McArmann

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Gawin Lancaster
Különleges karakter
Különleges karakter
Gawin Lancaster

Hozzászólások száma : 39
Registration date : 2012. Aug. 16.
Hírnév : 1

Karakterinformáció
Rang:
Hovatartozás: ...
Lélekenergia:
Sir Corten McArmann Cl0te7000/15000Sir Corten McArmann 29y5sib  (7000/15000)

Sir Corten McArmann _
TémanyitásTárgy: Sir Corten McArmann   Sir Corten McArmann EmptyPént. Aug. 17, 2012 5:42 am

~ Adatlap



Név: Sir Corten McArmann
Nem: férfi
Kaszt: Különleges karakter (Halállátó)
Rang: -
Születés: 1277 (30 külsőre)

Szint: 1
Lélekenergia: 8200
Tőke: 500

Kinézet:
1,8méter magas, 64 kilogrammos férfi. Középhosszú, fekete haja éles ellentétet mutat kék szemeivel és fehér bőrével. Kora ellenére megőrizte fiatalos kinézetét, és a számtalan megvívott csatája ellenére nem látható rajta egyetlen sebhely sem. A tekintete általában szigorú, enyhén fátyolos, ez azonban megváltozik, ha harcra kerül sor, kegyetlen vigyor jelenik meg ilyenkor az arcán. Izomzata kidolgozott a több évszázada tartó harcoknak köszönhetően.
Egy hosszú, fekete bőrkabátot hord, amire itt-ott sakktáblaminta van rávarrva. Vasalt talpú katonai csizmában jár, többnyire farmernadrágot visel, a bőrkabátja alatt pedig egyszerű, fehér trikót hord. A kabátja alatt hord egy hatalmas skót kardot, a hátára kötve pedig egy levél alakú pajzsot, rajta egyszerű sakktáblamintás címerrel. Közlekedésre többnyire hatalmas, vörösre festett motorját használja, aminek az egyik oldalára egy puska van fellógatva.


Devin egyik álarca:
Sir Corten McArmann Tumblr_static_revan

Jellem:
Köszönhetően a borzalmas élményeinek és annak, hogy évszázadokig figyelte, hogy irtják egymást az emberek, feketébbé változtatva vele a „Lélek leplét”, Corten elfordult a világtól, már csak az érdekli, hogy kihozza a maximumot a szemeiből, és hogy minél magasabb szintre fejlessze magát a harci képességekben csak úgy, mint a sakkban, a művészetekben. Mivel jól áll pénzügyileg, meg is engedheti magának, hogy ne dolgozzon, csak fejlődjön.
Köszönhetően halhatatlanságának, és annak, hogy ölnie kell a fejlődésért, nincsenek társai, rendkívül magányos, amikor tényleg nagyon egyedül van, egy skót dalt szokott dúdolni, amit még az anyja énekelt neki lefekvés előtt gyerekkorában. Ilyenkor sír is néha.
Tiszteli a jólelkű embereket, akiknek fehér, vagy legalábbis kevésbé koszos a lelke, és ha bármilyen veszély fenyegeti őket, amitől meg tudja védeni őket, megteszi, az átlagos emberekkel viszont nem foglalkozik, a fekete lelkű, a Pokolra váróknak viszont kitépi a lelkét.
Szeret harcolni, önelégülten mosolyog csata közben felsőbbrendűsége biztos tudatában, melyet egyelőre senki nem ingatott meg, már apródként is felértek a képességei egy képzett lovagéval.



~ Képességek

Marbh Geata (Halott kapu): a képesség sakktáblamintás szemekkel ruházza fel a használóját, először egyetlen fekete négyzet jelenik meg, majd a képességek fejlődésével egyre több (értelemszerűen a négyzetalak megmarad). Az örökletes képesség akkor ébred fel, ha valaki végzett legalább hatvannégy harcossal, akiknek volt esélyük védekezni. A szintlépésekhez nyolcszor többet kell teljesíteni, mint előző szinten, de azok, akik nem akartak harcolni, nem számítanak bele.
A szemek passzív képessége, hogy képesek látni a „Lélek leplét” minden embernél, ami fehértől feketéig terjed színskálán, a fehér szinte angyali ártatlanságú, a fekete pedig elkárhozni készülő lelket jelöl. Az újszülöttek fehér lélekkel születnek, majd az idő előre haladásával egyre sötétebbé válik ez a lepel, általában a szürke valamilyen árnyalatát veszi fel, attól függően, hogy ez az ember mennyire erkölcsös. Corten így ránézésre képes megállapítani, hogy valaki mennyire romlott.
A szemek másik képessége, hogy a KK-val azonos számú sakktáblának a szivárványhártyával lefedett részén keresztül képesek látni tíz mérföldön belül, így akár térlátást is képesek létrehozni, vagy kémkedhetnek mások után (értelemszerűen, ha hallótávolságon kívül van, Corten nem fog hallani, csak látni a szemeivel).

Dubh Herts (Fekete szívek): A Marbh Geata kinyílásával a használó képes lesz rá, hogy a teljesen feketévé vált Lélek lepellel (tehát a halálos bűnök elkövetőivel) rendelkező, átlagos lélekenergiájú emberek lelkét, azon belül is fekete szívüket kitépje, és elnyelje őket, így meghosszabbítva az életét, és örökre megtartsa a fiatalságát. Egy szív nagyjából fél évig működik, tehát ha legalább hat hónaponként szerez újat, örökké fiatal marad, illetőleg a szívek idővel helyreállítják a sérüléseket is (ez nem harctéri regeneráció, levágott végtagot akár hetekig is tart regenerálni, és legalább húsz szív kell hozzá, a halálos sérülés pedig akár évekig is eltarthat, mire teljesen begyógyul). Amíg legalább egy fekete szív van a testében, halhatatlan, de halálos sérüléseknél egy szív élettartama akár órákra is csökkenhet, illetőleg nem használhat ilyenkor lélekenergiát, hogy energiatakarékos maradjon.
A képesség csatára történő felhasználási módja, hogy a kitépett lelket fekete csuklyás, karddal felszerelt, testetlen árnyékká alakítja. A használó kézmozdulatokkal vagy szavakkal adhat nekik parancsokat, de függetlenül cselekszenek tőle, az intelligenciájuk ugyanakkor relatíve alacsony, igazi agyuk nincs, csak ösztönösen védekeznek, támadnak és esetenként térnek ki. Rendelkeznek falkaösztönnel is, egymással összehangolva támadnak. A testük teljesen láthatatlan, a súlyos sérülések hatására fekete füstté foszlanak. Végszükség esetén képes kilökni a saját lelkét is, aki ilyenkor nem képes reiatsu kezelő technikákat használni, azonban a reiatsu kezelése fele hozzá adódik a fegyverforgatásához. Az intelligenciája megmarad, és a többi szívnél magasabb szintű a sebzéstűrő képessége. Ennek azonban komoly hátránya, hogy ha elpusztítják ezt a szívet, meghal, a testét továbbá a benne maradt egyik ösztönlény veszi át, amíg kint tartózkodik.

Pontrendszer:
Eltárolt lelkek száma azzal együtt, amit nem lökhet ki:
Alvó szint: 0 (nem tudatos használat, komoly trauma vagy életveszély hatására ösztönösen kilép a testből a saját lélek, ilyenkor a test tetszhalott állapotban van, a kilépő lélek pedig ösztönösen cselekszik, amíg az életveszély el nem múlik)
Alap szint: 1
Fejlett szint: 4
Mesteri szint: 8
Végső szint: 16

Árnyak fegyverhasználati szintje:
Alvó szint: 1
Alap szint: használó zanjutsuja-2
Fejlett szint: használó zanjutsuja-1
Mester szint: egyenértékű a használó zanjutsujával
Végső szint: használó zanjutsuja+2




Mivel a szemeket még senki nem fejlesztette ennél magasabb szintre, nem ismert a többi képessége, ha egyáltalán rendelkezik velük.

Szintek:
Alvó szint: 0-63 megölt ellenfél (1 pont)
Alap szint: 64 megölt ellenfél (2-6 pont)
Fejlett szint: 512 megölt ellenfél* (7-14 pont)
Mesteri szint: 4096 megölt ellenfél (15-20 pont)
Beul Marbh Geata: (nyíló halott szem) 32768 megölt ellenfél (21-24 pont)

*Nem összeg, a szintlépéstől számítva kell teljesíteni





~ Technikák/eszközök

Japán név: Chigiri
Magyar név: Talajhasítás
Leírás: A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék.
Fegyveres harc: 3 pont
Ár: 1.000 ryou

Japán név: Kensei
Magyar név: Megtévesztő támadás
Leírás: Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet.
Fegyveres harc: 6 pont
Ár: 1.500 ryou

Japán név: Reitou
Magyar név: Szellemkard
Leírás: Puszta lélekenergiából létrehozott egyszerű kard. Egy erősebb használó azonban kénye-kedve szerint változtathatja a fegyver hosszát, vagy akár alakját is, igaz minél bonyolultabb az alak, annál több koncentrációra van szükség a fenntartásához.
Reiatsu képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou

Japán név: Kamereon hifu
Magyar név: Kaméleon bőr
Leírás: Ez elsősorban egy rejtőzködő képesség. A karakter teste köré gyűjti a reiatsut és a technika nevének kimondásával felveszi a háttérben szereplő „minta” képét. Hátránya, hogyha gyorsan mozog az illető, akkor homályos torzulás formájában látszik a helyváltoztatása, ahogy az adott minta lecserélődik. Lassú mozgás esetén ez elkerülhető. A hatása annál tovább tart, minél több reiatsut képes koncentrálni a személy teste köré, a kevés reiatsu akkor is visszaüt, amikor túlságosan is bonyolult mintát kell felvennie. Olyankor gyakori a sikertelenség.
Reiatsu képzettség: 3 pont
Ár: 1000 ryou

Japán név: Kussetsu
Magyar név: Torzítás
Leírás: A technikát alkalmazva a használó vékony, testére illeszkedő reiatsupajzzsal veszi körbe magát, melyről a támadások lepattannak függetlenül attól, hogy milyen számban érik a pajzsot. A legtöbb fizikai jellegű támadás ellen hatásos, de energiaalapú technikák ellen is véd, bár utóbbi már a használója lélekenergiájától függ.
Reiatsu képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou

Relikviák:

Ainmhidh iúl (Szörnymester): A csontból készült karkötőt Corten egy skót druida csontvázáról vette el 1779-ben. Mint később rájött, a karkötő reagál a lélekenergiájára, és száz év alatt megtanulta használni az eredeti funkcióját: a karperec a legendás Loch Ness-i szörny csontjából készült, keresztüláramoltatva rajta a lélekenergiát pedig rövid időre megidézhető a szörnyeteg a túlvilágról. A szörny fogai a csontot is átrágják, fogai tűhegyesek, illetve bizonyos időközönként képes masszív vízsugarat kilőni a szájából. A lény ugyanakkor nem az eredeti erejével jelenik meg, a mérete, a vízsugár erőssége és az újratermelés ideje nagyban függ a használó képességeitől.
(A lény 1 pontos ereklyehasználatnál még csak tehén méretű, 5 pontnál viziló nagyságú, tíznél már elefánt, 15-nél már tíz méter hosszú, 20 pontnál pedig már felveszi egy megtermett plesiosaurus alakját, 24-nél pedig eléri a harminc métert is. A vízsugár sebzése megegyezik a reiatsukezeléssel, de maximum 8 pont lehet. A víz újratermelése 230 másodperc 1 pontnál, ez tíz másodpercet csökken minden egyes pontnál).

Roihmloch nasg (Földtenger gyűrű): Szintén az említett druida sírjában talált tárgy, a gyűrű, ami szinte elengedhetetlen a Szörnymester használatához. Alapesetben a szörny nem képes szárazföldön mozogni, azonban ha a használó a bal keze középső ujján viseli az ezüstgyűrűt idézéskor, a szörny számára bármilyen talaj olyan lesz, mintha vízben úgyna, így képes a beton burkolatban is elmerülni, mintha a természetes környezete venné körbe, sőt, képes akár "felúszni" egy felhőkarcolóra vagy fára, mintha az egy vízoszlop lenne (felfele értelemszerűen lassabban megy, a gravitációt az eszköz nem kapcsolja ki). Mások nem érzékelik, hogy változás történt, ők továbbra is szilárd talajon mozognak, ha a szörny lerántja őket, addig vízként viselkedik a talaj, amíg ki nem kerültek a felszínre, utána újra rendes föld. Ha az áldozat megfullad odalent, a holtteste egy idő után a felszínre kerül, már ha a szörny nem eszi meg.

Maireannach braiosg: (Örök láda) Fekete ládikó, melynek szív alakú lakatja van. Elpusztíthatatlan és feltörhetetlen, benne pedig ötven különböző rekesz található, és amit beletesznek, azt elkonzerválja akár száz évre is. A láda kulcsa nem létezik fizikai síkon, csak a tulajdonos tudja megidézni az akaratával a kulcsot, a tulajdonjog átadással vagy az előző tulajdonos megölésével szerezhető meg. Mivel az előző tulajdonost még kalózként ölte meg 1631-ben, Corten szerezte meg a láda tulajdonjogát, és mióta képes rá, abba gyűjti a fekete szíveket, hogy ha az előző a végét járja, legyen tartaléka, és ne kelljen kapkodásszerűen másikat szereznie, ami esetleg nem tökéletes.

Aingealach bòtann: (Angyali csizmák)
A tárgyra Corten nemrégen bukkant rá egy skóciai útja során, melyben ősei kastélyában (régi otthonában) kutatott a McArmannok krónikái után, sikertelenül. Helyette megtalálta egy rég halott McArmann testét, akinek a tárgyai furcsák voltak mind hagyományos szemmel, mind a Marbh Geatával nézve.
A csizmák hagyományostól annyiban térnek el külsőre, hogy sakktáblamintásak, és különösen ellenállóak mindennel szemben, gyakorlatilag elpusztíthatatlanok (ugyanakkor nem tűnnek keményebbnek vagy nehezebbnek az átlagnál, nem okoznak különleges sebzést rúgásnál).
A képessége aktiválásához a McArmannak bele kell vezetnie egy keveset a reiatsujából a csizmákba, mire körülötte egy nagy, hat sakktáblából álló kocka jelenik meg (a=8 méter, tehát minden mező egy négyzetméteres területű). Ez a sakktábla csak a csak a csizma viselője számára létezik fizikailag.
A csizmákkal lehetséges teleportálni, célba véve egy mezőt, így kikerülhetőek a támadások, és meglephető az ellenfél is egy hirtelen a semmiből érkező támadással. A teleportálásnak azonban több gyengepontja is van.
Alapesetben (azaz reiatsu-kezelés nélkül) 12 másodpercig tart, míg újra lehetségessé válik a teleportálás, ezt minden reiatsu-kezelésre tett kezelésre tett két pont csökkenti egy másodperccel (24 pontnál időveszteség nélkül lehet teleportálni egyik helyről a másikra), illetve a használó tudatán alapul a teleportálás, így értelemszerűen ha nem fogja fel, hogy támadás érte, nem tud kitérni előle.
A technika másik gyengepontja, hogy a második használattól kezdve minden teleportálás után rögzít egy szabályt (a megtett lépések alapján kezd el szabályszerűségeket alkotni, teljesen véletlenszerűen, példák lejjebb), így folyamatosan csökken minden teleportálás után a technika által célponttá tehető mezők száma, így kiszámíthatóvá válik egy intelligens ellenfél számára. Ha nem használják egy ideig, a relikvia visszanyeri teljes erejét, ez azon múlik, hányszor teleportált vele a használó, de minimum egy óra, és maximum két nap ez az idő.

Példák a szabályokra (teljesen kiszámíthatatlan):
§1 Felső tábla f1 mezőjére teleportálás, a következő célpont pedig az alsó tábla h4 mezeje ->a továbbiakban csak az előző célponttól különböző színű mezőkre lehet teleportálni
§2 Teleportálás az alsó tábla h4 mezejére, majd később teleportálás a jobb szélső tábla c4 mezejére->a továbbiakban csak az előző célponttól egyenes úton (tehát kanyar nélkül) elérhető mezők vehetőek célba, amelyeknek a színe különbözik az előző mező színétől
§3 A jobb tábla c4 mezőre való teleportálás után teleportálás az elülső tábla g3 mezejére ->ezentúl a következő célpontnak nem csak egyenes úton elérhetőnek kell elérhetőnek lennie a célponttól, és nem csak ellenkező színű mezőre kell ugrani, mint az előző célpont volt, de a táblának szomszédosnak is kell lennie azzal, amire utoljára teleportáltunk.

Játéktechnikailag:
-Egy szabályt én alkotok meg, egyet az ellenfél/mesélő
-Nem alkotható olyan szabály, ami elérhetetlenné tesz egy mezőt véglegesen
-A használó képes a függőlegesen és a fejjel lefelé álló táblán is közlekedni anélkül, hogy leesne
-A normális mozgás (séta, futás stb.) semmiben nem befolyásolja a teleportálási rendszert, nem függnek össze
-A kockából kikerülve az ellenfél átmenetileg legyőzheti a teleportálást, legalábbis amíg Corten vissza nem hívja és újra meg nem idézi, de az újra megidézett kocka is azokkal a szabályokkal sújtja a használót, amit korábban összeszedett



Maor-coilleclaidheamh: (Vándorkard)
Corten a csizmával együtt akadt a kardra. A penge gyönyörűen kidolgozott, hibátlan még mindig, rendkívül könnyű, annak ellenére is, hogy külsőre egy két méter hosszú pallos, egy kézzel is lehet forgatni. A penge sakktáblamintás, három sor mező van rajta végig, a kard hegyénél értelemszerűen összeszűkül.
Amit/akit a kard megvág, azon sakktáblaminta alakul ki. Gondolati parancsra a keresztvasnál apró (4-5cm-es), fehér sakkfigurák jelennek meg, melyek elindulnak a kard vége felé, és ha elérik azt, „átszállnak” az első sakktáblamintás dologra, amivel találkoznak. Ha ez egy személy, akkor a személy reiatsujával azonos szintű sakkfigurákkal kezdenek rendes, szabályok szerinti harcot, és minden alkalommal, amikor leütnek egyet, apró, de fájdalmas robbanással pusztítják el azt. Ha sok sakkfigura kerül át, a test felületén vívott csata az áldozatnak akár halálos sérüléseket is okozhat.
A kard használatának hátránya, hogy nehéz időzíteni a figurák elindítását, öt másodperc, mire elérik a kard hegyét (bár ha az éle talál be, nem is kell nekik), így már jóval a találat előtt el kell őket indítani, és bár mágnesesek, a túl erős ütések lesodorják őket a kardról, úgyhogy túl korán sem ajánlott. A kardnak továbbá meghatározott figuratartaléka van (1600), amit csak reiatsuból lehet visszatölteni, hosszú idő alatt, illetve fegyvereken nem tud sakktáblát alkotni. Az ellenfél tudatosan is ölhet reiatsut az őt támadó bábok elpusztításába, ebben az esetben több védőbábot készít, akik elpusztítják a támadókat. Ha tud valamennyire sakkozni, tudatosan is irányíthatja őket, amivel könnyebben legyőzheti a támadókat, illetve elterelheti a harcot a teste egy más részére, hogy azt érjék a sérülések. Ha elég ügyes, akár arra is rá tudja venni a támadó figurákat, hogy elhagyják a testét, ha pár bábot csaliként használva lecsalja őket.

Pontrendszer:
A robbanások csak felületi sérüléseket okoznak, a pontoktól függetlenül- a bőrre feszülő páncélok ennek ellenállnak egy ideig, de mivel több robbanás is várható, így például egy arrancar hierroja gyengül a támadásoktól. A reiatsu-kezelés a fehér bábok ügyességét szabja meg (egyszerre mozognak, nem felváltva, úgyhogy jobban hasonlít egy igazi csatára).


~ Felszerelés(ek)
Skót kard, pajzs, motor, puska, sakktáblák, számtalan kisebb használati tárgy, ruha a házán belül Karakurában, nagyjából 100000000 yen a bankszámláján




~ Küldetések, küzdőterek

Raimaru M. vs. Corten McArmann

A polgármester

~ Dokumentumok

Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2479-sir-corten-mcarmann
Wiki: -


A hozzászólást Corten McArmann összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Ápr. 19, 2013 11:50 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Sir Corten McArmann _
TémanyitásTárgy: Re: Sir Corten McArmann   Sir Corten McArmann EmptySzer. Szept. 05, 2012 4:55 am

Összesen: 30 pont

  • 5 pont jár minden képzettségre
  • 22 pont az LP után
  • 3 pont az IR tagság nyomán

Képzettségek:

8 pont fegyverhasználat
3 pont pusztakezes harc
4 pont ereklyehasználat
0 pont helyváltoztató képesség
15 pont különleges képesség
Vissza az elejére Go down
 

Sir Corten McArmann

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-