Hozzászólások száma : 80 Tartózkodási hely : Legtöbbször szemmagasság alatt .__. Registration date : 2012. Feb. 15. Hírnév : 9
Karakterinformáció Rang: Sanador Equipo helyettes vezetője Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (13500/26000)
Tárgy: Thea del Matanza Kedd Május 22, 2012 12:39 am
Thea del Matanza
Adatlap
Nem: Nő Kaszt: Arrancar Rang: Diego fraccionja Szül. ideje: 966. december. 8. Kor: 1046
Emberként: 25
Lélekként: 1021
Szint: 1. Lélekenergia: 8000 LP Tőke: 17000 ryou
Kinézet
Thea 138,9 cm pontosan. Saját bevallása szerint: „140, de még növésben vagyok lárvapelenkarágó!” Haja vörös, vállig ér, a szeme piros. Alkata alacsony méretével ellentétben egyáltalán nem kislányos, minden arányos rajta, akár egy felnőtt nőn. Resurrecciónben hajszíne feketébe vált, és derékig érő lesz. Általában arrancar egyenruháját hordja, ami egy rövid szoknyából, és egy mell alatt elvágott blúzból áll. A felsőrész alsószegélye nem simul a bőréhez, hanem szabadon lebeg, az ujj hosszú, vállrészénél buggyos, de a felkartól egészen a csuklójáig a kezéhez idomul, csuklótól kiszélesedik, és a kézfej feléig be is nyúlik. Lábán egy egyszerű fehér cipőt, és lábmelegítőt visel. Hollowlyuka a bal lapockáján található. Maszkdarabja a nyakán körben helyezkedik el, akár egy nyaklánc. Zanbatoját mérete miatt a hátán hordja.
Jellem
Előszeretettel használja az ízeltlábúakat, nem éppen dicsérő jelzőként, valamint olyan szóösszetételeket, hasonlatokat alkot, amiknek nem sok értelme van. Nem zavarja magassága, régen hozzá szokott, hiszen életében is ilyen magas volt. Az érzelmi reakcióit legtöbbször megjátssza. Az emberek között töltött idő alatt megtanulta, mire hogyan reagálnak, ezeket másolja ösztönösen is, így nem igazán lehet tudni, hogy pontosan mire is gondolhat. Minden mondatra, mozdulatra, arckifejezésre van egy betanult válasza, amiket rutinosan ad elő, így nem észrevehető, hogy csak megjátssza. Ha éppen nem hozzá beszélnek, vagy nem várnak a válaszára faarcot vág, ez néha beszélgetés közben is megtörténhet, minden átmenet nélkül. Élvezettel tölti el a fizikai fájdalom látványa mások arcán. Szeret gondosan kínzásokat tervezgetni, amiket utána precízen végre is hajt, alanyai legnagyobb bánatára. Imádja a vér illatát, de kifejezetten csak az illatát, ha ráfröcskölődik, azt már nem.
Képesség
Instalación(Elhelyezés)
Thea képes saját félelmeiből egyet elhelyezni az ellenfélben. Ez nem erős, csupán az ellenfél ráébred, hogy tulajdonképpen ő tart attól a valamitől. Ez a képessége csak arra szolgál, hogy a Resurrección technikáit képes legyen bármely ellenfélen használni. Úgy aktiválható, hogy megvágva a tenyerét, összevérezi zanbatojának a pengéjét, majd azzal megvágja az ellenfelét. Nem kell, hogy sérülést is okozzon, elég, ha közvetlenül érintkezik az ellenféllel. (Tehát ha a fegyverhez ér, akkor nem sikerül az átvitel) Azt nem tudja szabályozni, hogy melyik félelme kerül az ellenfél tudatába. Fóbiái: Medvéktől való félelem. Maradandó sérülésektől/hegektől való félelem. Autofóbia — Magánytól való félelem. Klausztrofóbia — Bezártságtól való rettegés.
Zanpakuto
Neve: Mullido Bestia (Bolyhos Bestia) Parancsa: Obiyakase! (Félemlítsd meg!) Resurrección: Resurrección alakjában haja megnő, és feketébe vált, valamint megjelenik benne két hosszú, nyúlszerű csontfül, amik lefelé konyulnak. A kéz és lábfején vastagodott csontok jelennek meg, erősítve ütéseit és rúgásait.
Támadások:
Aprensión Alzapié(Félelemcsapda)
Egy kocka alakú (16m x 16m x 16m) képződmény, a falai teljesen áttetszőek, így tulajdonképpen nem észrevehető. A körülötte, és a benne lévő környezeten nem változtat, csupán arra szolgál, hogy Paranoia képességét kiteljesedve tudja használni. Nem helyhez kötött, hanem Theahoz (hozzávetőleg mindig a közepén helyezkedik el), így ha ő elmozdul, úgy mozdul a „csapda” is. Ahhoz, hogy valaki kitörjön belőle, nem szükséges különösebb erőkifejtés, egyszerűen ki lehet sétálni belőle. Ilyenkor a Paranoia technika nem szűnik meg, csupán a felére redukálódik. (Vagyis, ha 10szer érintette meg, olyan, mitha csak 5ször.)
Paranoia(Paranoia)
Félelmeket felerősítő technika, minden érintéssel (bármely testrészével!) egy következő szintre emelkedik az ellenfél félelem faktora. Az érintésnek vagy a testet, vagy a közvetlenül nála/rajta lévő tárgyat (pl.: fegyver, ruha, ékszer) kell érnie. A képesség csak közvetlen érintéssel aktiválható! Tehát ha Thea egy tárggyal ér az ellenfélhez (kivéve a ruhája), akkor az nem számít.
1-2 érintés: Az ellenfélnek eszébe jut, amitől fél. 3-4 érintés: Egyre gyakrabban, egyre többet gondol rá. 5-6 érintés: A félelem, rettegésbe vált, szinte másra sem tud gondolni. 7-9 érintés: Eluralkodik rajta a félelem, paranoiás lesz, folyamatosan attól tart, hogy a félelme megelevenedik. 10 érintéstől: Tévképzetek, a félelmei megjelennek előtte, valóságosnak érzi, mindenhol azt véli felfedezni.
Technikák/eszközök
Felszerelés(ek)
Ajándékok, jutalmak
Júliusi statisztika: 500 LP Születésnapi nyereményjáték: 8000 ryou Sherlock Hollows, nagyítóval a vacsora nyomában: 1000 ryou A magány tava: 2500 LP 4000 ryou