-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Kaibara Katsuhiko

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Kaibara Katsuhiko
Ember
Ember
Kaibara Katsuhiko

Hozzászólások száma : 17
Tartózkodási hely : mindenhol de általában sehol
Registration date : 2011. Aug. 16.
Hírnév : 0

Karakterinformáció
Rang: Onmiyouji
Hovatartozás: Raion
Lélekenergia:
kaibara - Kaibara Katsuhiko Cl0te4000/12000kaibara - Kaibara Katsuhiko 29y5sib  (4000/12000)

kaibara - Kaibara Katsuhiko _
TémanyitásTárgy: Kaibara Katsuhiko   kaibara - Kaibara Katsuhiko EmptySzomb. Május 19, 2012 11:41 am

~ Adatlap

Név: Kaibara Katsuhiko
Nem:
Kaszt: Ember
Rang: Raion tag, Karakura High School Negyedik Évfolyam diákja, a Date család fogadott gyermeke és Karakurába kihelyezett Onmiyouji-ja, és a Kaibara technology örököse
Kor: 16

Szint: 1
Lélekenergia: 4.000 lp
Tőke: 0 ryou

Kinézet: 159 cm magas és 48 kg. Rövid, vállig érő fekete haja és enyhén sápadt bőre van. Egyetlen ép szeme, nevezetesen a jobb vörös színű, míg a másikat egy orvosi szemtakaró fedi el. Hosszú vékony mégis edzett karjai és lábai vannak. Ruházat gyanánt iskolán kívül mindig kimonót hord melynek obiába rejtve egy wakizashit tart.
Onmyouji feladatai végzésekor egy könnyű anyagú, bő ujjú, fekete kimonót visel, melyet derekán egy vörös színű obi fogja közre. Lábbeliként pedig hagyományos selyem ujjrögzítős geta papucsot visel. Illetve a fekete kimonóhoz egy fekete hüvelyű és markolatú, keresztvas nélküli nodachit visel a hátán, jobb oldalán pedig egy ugyan olyan színű katanát ezüstszínű keresztvassal.

Jellem: Mivel anyja halála óta nem beszél senkihez így bátran kijelenthetem, hogy igen csendes személy. Az idő múlásával azonban egy kisebb előre lépés megfigyelhető mivel a szívéhez közel kerülő emberekkel már hajlandó szóba elegyedni, még ha csak rövid tőmondatokban is, illetve a harcban használt technikáit is, ha ugyan halkan, de kimondja – de nem mindig és általában csak a Shinseina kotobanál - . A közéletben igen kedves és mosolygó, de egyben kissé félénk is barátkozás terén. Az autóktól egyszerre fél és utálja őket és soha az életbe nem ülne bele egybe se, bár a múltban történtek után nem is meglepő. Az elektronikai vívmányokért sincs túlzottan oda, főként mert nem képes használni őket (kivétel a tévé és a mikró).
Munka közben viszont már ezek szöges ellentéte. Kegyetlen harcos nem figyelmeztet, hanem azonnal támad, ha ellenfelében megérzi a hollow vagy youkai félék erejét. Persze közben azért megőrzi a hidegvérét is és ügyel arra, hogy a körülötte lévő embereket ne sebesítse meg.


~ Zanpakuto/képesség

~ Képesség(ek)

Típusa: Méreg
Eleme: -
Képességek Leírása:
Yuudoku/ Méreg: Nem is nevezhető valós képességnek ugyan is nem saját és nem függ össze a reiatsu meglétével. Ezen képesség létrejöttét a Date klánnál töltött idő alatt szerezte, egy különleges a családon belüli titkos eljárás segítségével melynek hatására a teste minden porcikája, testnedve mérgező a youkaiok/ayakashik, ember-youkai keverékek, hollowok, arrancarok, vaizardok, fullbringerek és démoni fajok számára. A test maga már egyfajta rosszul létet vált ki a közelében lévő említett fajokból mely nem feltétlenül akadályozza a harcban őket.
Hatása a testbe jutva: Ha a méreg a testbe jut bármely formájában (hajszál, nyál, vér- ezek a leggyakrabban) a bejutás helyénél égető fájdalom érzendő. Ez után körülbelül egy perccel később szédülés és hányinger követi. Két perc elteltével a méreg bejutási helyéhez legközelebb eső végtag zsibbadni kezd majd egyre irányíthatatlanabb (rángatózik, nem tud megfogni semmit rendesen stb.) lesz, mire három perc elteltével lebénul. Mind e közben az áldozat szédülése mellé kettős látás is párosul, felszökik a láza, és a zsibbadó érzés elkezd elterjedni a többi végtagra is.

Unmei no hiiro no hanabira / A Végzet Skarlátvörös Szirmai/: Katsuhiko legerősebb támadása melyet csak az erősebb ellenfelek ellen vet be. A technikához a saját vérét használja fel.
Előkészületek: Mielőtt használná, a technikát fontos előkészületeket kell tennie melyek nem állnak másból, mint két tabletta bevétele. Piros tabletta: Ezt a technika használata előtt négy perccel kell bevennie. A tabletta a bevétel után két perccel kezdi el kifejteni a hatását melynek köszönhetően a teste abnormális gyorsasággal kezdi el a vértermelést. Fehér tabletta: három perccel a piros bevétele után kell bevenni. Húsz másodperccel a bevétel után fejti ki a hatását. Pár másodperc elejéig felgyorsítja a vér áramlását.
Használat: a fehér tabletta bevétele után húsz másodperccel felvágja, egy gyors mozdulattal a csuklóin az ereket melyből a gyors áramlás miatt hamar előtör és a levegőbe jutva cseresznyevirág szirmok formáit öltik magukra a cseppek. Folyékony halmazállapotuk ellenére pengeélese. Az ellenfél/felek (max. 2) körül sebesen forogni kezdenek, majd véletlenszerűen nagyobb csoportokba az ellenfélre támadnak és megvágják, ami után egy kettő a sebben marad és felszívódik ezzel még több mérget juttatva a szervezetbe.
Végül Katsu nyitott tenyérrel, szétnyitott ujjakkal ellenfelére/feleire mutat, majd hirtelen ökölbe szorítja az ujjait. Ekkor a szirmok egyesülve egymással száz, tizenöt centiméter hosszú tűvé változnak és az ökölbe szorítás pillanatában az ellenfélbe szúródnak és lassan felszívódnak a testbe. A felszívódás és a hatás kifejtése összesen öt percet vesz igénybe (ha az áldozat mozog kevesebb). Közben pedig a fentebbi képességben leírt mellékhatások gyorsított tempóban kezdenek el mutatkozni az áldozaton, melynek végén két végtagja lebénul. (Az ellenfélre döntheti el, melyikeket választja.)
Mellékhatása a használóra: A képesség csak egyszer lehet alkalmazni egy harcban ugyan is használója szervezetét is leterheli. Használat után szédülés, hidegrázás, rosszullét és lassú szívműködés tapasztalható így ez idő alatt harcra nem igazán képes mondhatni teljesen védtelen. Három perc elteltével a tünetek elmúlnak és a piros tablettának köszönhetően az elvesztett vérmennyiség nagy része is pótlódik.

E technika használata nélkül is tudja a vérét formálni csak lényegesebben kevesebbet, maximum tíz darabot egyszerre melyek méretben négyszer nagyobbak, mint egy japán cseresznyevirág szirom. Ezek is ugyan úgy lebegnek és kéz/kar mozdulatokkal lehet ellőni az adott irányba.

~ Tanult Képesség

Típus: Illúzió
Shinseina kotoba/ Szent Szavak/: Egy fajta illúzió technika mely a fájdalom érzetre hat ki. Katsuhiko ehhez gyönyörűen csilingelő hangját használja. A technika neve majd egy testrész vagy szerv nevének kimondását követően az ellenfél, akinek a szemébe néz adott testrészében vagy szervében pokoli, kínzó fájdalmat érez egy percig. A képesség többször is használható csak meg kell várni, míg két használat között az öt percnyi idő lejár. Ez a képessége már mindenkire kihat nincs faji megkülönböztetés.

~ Különleges Helyváltoztató Képesség

Neve: Tsukegami/Csúszás/
Tanító: Date Eishi
Leírás: Katsu egy tanult technikája melye a Date klán fejlesztett ki áldozataik levadászásához, megközelítéséhez. Ezzel a helyváltoztató képességgel úgy juthat el A pontból B pontba, hogy csak egyet lép. Hasonló a teleportációhoz mivel használat közben nem látható a személy viszont nem használ más dimenziókat a közlekedéshez és nem képes ki vagy bejutni zárt helyekre. A technika lényegében magát a teret mozdítja el a használó körül, pontosabban összeszűkíti azt. A használó ebből annyit érzékel, hogy a tér közte és a kiválasztott pont között összeszűkül miközben lép egyet, és mire a mozgás folyamatot befejezi, már ott is van. Magas épületekre is fel lehet vele jutni, ill. 2. szinttől nem csak egy függőleges v. vízszintes egyenes vonalában, hanem ívelten is használható. A földhöz nem rögzített tárgyakat is elmozdíthatunk, vele viszont ahhoz folyamatosan érintkeznünk kell vele.
Szintezés:
  • 1. szint, 6 k.h.képesség pontig - csak egyenes vonalában használható (függőleges, vízszintes és átlós)
  • 2. szint, 16 pontig – már ívelhető is az útvonal így az ellenfél mögé kerülhetünk vagy egy utcasarkot is bevehetünk anélkül, hogy félúton megkeljen állni és a választott irányba fordulva ismét aktiválni
  • 3. szint, 16 ponttól – tárgyak mozgatása érintés nélkül


~ Technikák/eszközök

Név: Kyuusaisha /Megmentő/
Leírás: Két fehér színű karperec. Öt centiméter szélesek és két centiméter vastagságú különleges gumi és ruhaanyag ötvözete. Különlegességük, hogy ha reiatsut vezetnek, beléjük összeszűkülnek és rászorulnak Katsuhiko csuklóin ejtett vágásaira ezzel megakadályozva, hogy elvérezzen. Ezen kívül egy kisebb fokú gyógyító képességgel is rendelkeznek, mely meggyorsítja a seb gyógyulását így az 48 óra alatt teljesen meggyógyul. Ha seb meggyógyul, a karperecek automatikusan elengednek.


~ Felszerelés(ek)

- Egy A4-es nagyságú sima jegyzetfüzet és egy fekete filctoll
- Hat-hat darab dobókés a ruhájának ujjaiban és hat darab a combjaira erősített tartóban.
- Egy 182 cm hosszú japán aszimmetrikus íj és hozzá 10 nyílvessző (bal csípőnél lévő tegezben).
- Egy fekete hüvelyű és markolatú, ezüstös keresztvasú katana. A Habaki-tól számítva a penge mindkét oldalán egy négy centis tölcsér alakú mélyedés található, mely elérve a penge közepét öt miliméter szélesre szűkül össze ami hosszanti irányba elnyúlik az egyész fegyveren és mielőtt elérné a végét két miliméteresre szűkül. A fő ágból több három miliméteres ér is kinyúlik ezzel biztosítva a mérgező vér eljutását a fegyver éleihez.
- Egy fekete hüvelyű és markolatú keresztvas nélküli nodachi. A Habaki-tól számítva a penge mindkét oldalán egy négy centis tölcsér alakú mélyedés található, mely elérve a penge közepét öt miliméter szélesre szűkül össze ami hosszanti irányba elnyúlik az egyész fegyveren és mielőtt elérné a végét két miliméteresre szűkül. A fő ágból több három miliméteres ér is kinyúlik ezzel biztosítva a mérgező vér eljutását a fegyver éleihez.
- Date talizmán: tizenöt centiméter hosszú öt centi széles reiatsu érzékeny papír fecnik melyeken hatástól függően különböző pecsétek vannak. Reiatsu érzékenységüknek köszönhetően az ellenfél felé dobva azok rátapadnak és leszedni nem lehet őket, ha csak le nem égetik vagy aktiválták őket. Legalább két méterre meg kell közelíteni az ellenfelet ahhoz, hogy rájuk, helyezzék. Aktiválásuk úgy történik, hogy Katsu kinyújtja a középső és mutató ujját egyszerre és int egyet a talizmánokat viselő személy felé.
Fajtái:

  • Robbanó talizmán – 10 db: E talizmánok Katsu jelzésére felrobbannak. Erejük felér egy bara találatával.
  • Bénító talizmán – 6 db: Öt másodpercig lebénítja az ellenfelet. Ha több ugyanilyen talizmánt elhelyezünk az ellenfélre attól még a hatás ideje ugyan annyi marad.

- Date akadály talizmán/omamori/: Omamorik melyeket a Katsunál lévő amulettekre lehet rögzíteni. Az omamorikkal ellátott késeket az ellenfél vagy egy adott terület köré kell elhelyezni. Elhelyezés után a két tenyér összecsapásával aktiválható. Összecsapás után a két tenyérnek nem távolodhat, el egymástól különben a technika megszűnik. Az akadály nem jön létre, ha az omamorik egymás mellett vannak elhelyezve egyvonalban. Áttörni csak is egyenlő vagy nagyobb reiatsuju ellenfelek képesek ám áttörés esetén kisebb vagy nagyobb égési sérülés éri a technika megsemmisítőjét. Az akadályon át lehet hatolni ha arra a fenntartó személy engedélyt ad.

~ Ajándékok, jutalmak

- Lélekdonor/1.000 lp és 1.500 ryou


~ Kiadások

- Kezdőtőke: Szerzett/Tanult képességek, fentebbi onmyouji eszközök
- Kyuusaisha /Megmentő/ - 1.500 ryou

~ Küldetések, küzdőterek

- Lélekdonor/Küldetés/Lezárva/

~ Dokumentumok

Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2066-kaibara-katsuhiko
Wiki:
Utolsó szerkesztés: 2013. 01. 17.


A hozzászólást Kaibara Katsuhiko összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Márc. 24, 2013 12:43 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

kaibara - Kaibara Katsuhiko _
TémanyitásTárgy: Re: Kaibara Katsuhiko   kaibara - Kaibara Katsuhiko EmptyVas. Május 27, 2012 10:40 pm

Összesen: 17 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 8 pont az LP után
  • 3 pont a Raion tagság miatt
  • 1 pont a Karakura High School diákjaként

Képzettségek:

4 pont fegyveres harc
3 pont pusztakezes harc
3 pont reiatsu kezelés
4 pont helyváltoztató képesség
3 pont különleges képesség
Vissza az elejére Go down
 

Kaibara Katsuhiko

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-