Kamioka Shinrou 12. Osztag
Hozzászólások száma : 126 Registration date : 2012. Apr. 16. Hírnév : 12
Karakterinformáció Rang: Juunibantai, fukutaichou Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (28700/30000)
| Tárgy: Kamioka Shinrou Kedd Ápr. 17, 2012 3:03 am | |
| Név: Kamioka Takashi Shinrou Kaszt: shinigami Nem: férfi Születés ideje: 1886. 01.12 Kor: 126 év (látszólag 30 éves) Emberként: - Lélekként: 126 év Lélekenergia: 28200 LP Osztag: 12. Rang: Hadnagy Pénz: 3500 Ryou Kinézet: A körülményeknek megfelelően öltözködik. Igyekszik rendezetten tartani barna haját és rövid, fazonra nyírt szakállát. Kék szemeiben nem csillan a felhőtlen boldogság, még nem adatott meg neki. 179 centiméteres testmagasságával nem nevezhető óriásnak, de nem is alacsony. Igen jól tartja magát, mindössze 70 kiló, bármennyit is egyen. Bal lábára időnként biceg, a térdétől a combjáig egy hosszú heg éktelenkedik, amely a balesete utáni műtétre emlékezteti. Jellem: Kissé megkeseredett, nem egy kimondottan mulatozó, tékozló nemes fiú. Bár beszélgetések alkalmával felületesnek tűnhet, valójában igyekszik a részletekre alaposan figyelni. Kitűnően rajzol, tehát alapos, türelmes és pontos. Érdeklődő és nem veti meg az újdonságot. Ugyanakkor megrögzötten konzervatív, ami a nemesi előjogokat és szokásokat illeti. Arroganciája enyhült, de fellelhető benne ez a vonás. A nem nemesi származásúakat lenézi, ugyanakkor nem hangoztatja véleményét úton útfélen. Még harcban is hajlamos lebecsülni a közrendűeket. A nemeseket azonban a rangnak megfelelően kezeli, ahogyan a ranggal rendelkező közrendűeket is. Zanpu Név: Jéghercegnő/Kohrihime Típus: Jég Shikai parancs: Uralkodj Jéghercegnő! ! Tsukasadore Kohrihime! Alapkinézet: Egy dísztelen katana. Shikai kinézet: A katana pengéje azúrkékre változik és kinézetre olyan lesz, mintha kristályból lenne a penge. Shikai alakban hideget áraszt magából, minél magasabb a zanpu pont, annál érezhetőbb a jeges kisugárzás, amely Shinroura nincs hatással. Belsővilág: Havas hegyek, ahol hűvös szelek fújnak. A hegyek között bóklászik Jéghercegnő. Jellem: Szeret játszadozni az ellenfelével. Ritkán beszél és akkor is kissé félénk. Legalábbis Shinrouval szemben. Olyan akár egy tündér amely mindig meg-meglép az őt keresők elől. Támadások ( sorban következnek, a harmadik képesség természetesen a feltételeknek megfelelés esetén elérhető ) Japán név: Hyougen Magyar név: Jégmező Leírás: A név kimondása után Shinrou körül a levegő elkezd lehűlni. Zanpu pontonként egy méter sugarú körben érződik a lehűlés és zanpu pontonként 3 Celsius fokkal hűl a levegő hőmérséklete. Mivel Shinrou van az egész középpontjában a lehűlés követi Shinrou mozgását. Ha valami, ami megfagyott, kikerül a körből, az lassan kezd kiengedni. Az ellenfél, normálisan reagál a lehűlésre. Ahhoz azonban, hogy fagysérülést szenvedjen, percekig kell nagyon alacsony hőmérsékleten tartózkodnia, ami csak magasabb szinten lehetséges. A környezet azonban mindenféle átmenet nélkül, azonnal reagál a lehűlésre. A víz normálisan, nulla fokon fagy meg. A képesség nem igényel túl sok reiatsut, ezért aktiválás után zanpu x 2 percig marad aktív. Japán név: Hyoukase Magyar név: Jégbilincs Leírás: Passzív képesség. A Jégmező aktiválása után használható és annak hatósugarában működik. A környező levegőben található vízcseppeket és párát fagyasztja meg úgy, hogy az áldozat csuklója és bokája körül alakuljon ki egy jégpánt. Érthető módon annál hatékonyabb, minél erőteljesebben működik a Jégmező. Alacsony szinten a hatósugáron belül, lassan rakódnak le a jégkristályok az áldozat csuklóján és bokáján. Magasabb szinten azonban pillanatokon belül kialakulhatnak a jégpántok. A jégpántok a talajhoz kötik az áldozatot. Ha azonban az áldozat hakudája és/vagy zanjutsuja ( módosítók nélkül ) megegyezik Shinrou zanpujával, a jégpántot könnyedén letörheti. Ha ez a feltétel nem teljesül az áldozat képtelen szabadulni a Jégbilincsből, mindaddig, amíg a Jégmező hatóideje le nem jár. Vagy szigorúan tűzalapú támadással meg nem töri a Jégbilincset. Japán név: Kogoejini Magyar név: Fagyhalál Leírás: A zanpu vágásai, a megszokott sérüléseken felül, fagyási sérüléseket is okoznak. Ezek a fagyási sérülések azonban úgy erősödnek, ahogyan a zanpakutou szintje egyre magasabb. Egyéni technikák: - Spoiler:
Név: Biomods - Átalakított mellékvese Típus: egyedi, 12. osztagos biofejlesztés Leírás: A 12. osztag kutatólaboratóriumában kitaláltak egy praktikus megoldást Shinrou számára. Arra az esetre, ha komolyan vagy akár életveszélyesen megsérülne. A baloldali mellékveséjén ejtettek egy beavatkozást. Alapvető funkcióját, hogy adrenalint termel bizonyos körülmények között, továbbra is megtartotta, de ezenfelül kiegészült egy extra működési területtel. Képessé tették a szervet a Húsfoltozó Szérum tárolására és szükség esetén a vérbe injektálására. Így életveszélyes sérülés esetén nincs szükség a fecskendő előhalászására, vértől csutakos, csúszós kézzel a megfelelő helyre fecskendezni... ehelyett, a sérülés érzékelésekor ( fájdalom érzékelő receptorok ) a mellékvese a működésbe lép és a gyógyszer Shinrou vérébe kerül és kifejtheti a hatását, mielőtt felléphetne az elvérzés vagy egyéb komplikáció.
A szerv komoly hátránya, hogy kisebb sérülések esetén is működésbe lép az injektálás. Emiatt a két adag, csak egyszeri használatnak megfelelő mennyiségnek tekintendő.
Megjegyzés: A szerv árába nincs benne a húsfoltozó szérum ára, így azt külön kell megvásárolni.
Játéktechnikailag: A működése hasonló a húsfoltozó szérumhoz, annyi különbséggel, hogy egyszer használható és azonnali hatással bír, nincs szükség arra az időre amíg az ember befecskendezi magának. Különösen akkor hasznos, ha a csontozat komolyan sérülne és Shinrou képtelen lenne beadni magának egy injekciót. A kisebb sérülésekre nincs hatással.
1/1 töltet
Jutalmak/bevételek: - kezdeti 5 ingyen technika. (Maradt 0 ) - Móka paint módra nyereményjáték okán 1 db ingyen választható technika ( 0 db ) - Áprilisi stat.: 300 LP - júniusi stat: 400 LP - októberi statisztika 500 LP Technikák és eszközök: - Kidouk: - Spoiler:
Japán név: Jikanteishi Magyar név: Múlandó pangás Leírás: Egy adott területen belül képes megállítani az idő múlását. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 5 pont
Japán név: Shimoku Magyar név: Lélekmérgezés Leírás: A célpontot megfertőzi egy speciális lélekenergiával, aki ezáltal folyamatosan gyengül. Ár: 1.500 ryou/12. osztag tagjainak ingyenes Kidou képzettség: 5 pont
Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Kongoubaku Magyar név: Pusztító robbanás Leírás: Vörös, gömbalakú energiatámadás, ereje hasonló a Soukatsuihoz. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Bakudou 49: Kuro Shitsui Magyar név: Sötét kétségbeesés Leírás: Megbénítja az áldozat öt érzékének egyikét vagy akár mindegyikét. A használó gyakorlottságától függ, 2 pont kidou képzettség esetén egy, 5 pont esetén kettő, 8 pont esetén három, 12 pont esetén négy, 16 pont esetén pedig akár az összes érzékszerv blokkolható. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Kikai no Jomon Magyar név: Teknőspáncél Kapu Leírás: Olyan pajzs, mely kicsi méh-sejt szerkezetű hatszögekből épül fel. Ryubi no Jomonnal, Koko no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 5 pont
-Zanjutsu technikák: - Spoiler:
Japán: Raikou no heki Magyar: Villám-szúrás Leírás: A zanjutsu technika többször is szerepelt a különböző párbajokban, például Ichimaru ezt használta Hitsugaya ellen a párbajuk során, illetve Ulquiorra is valami hasonlót használt Ichigo ellen. Ránézésre úgy tűnik, mintha a használó kardjából és kardot tartó kezéből/kezeiből több lenne, valójában ez azért van, mert gyors egymásutánban több szúrást hajt végre, akár tucatnyit is másodpercenként. A fegyverforgatás mellett valószínű helyváltoztató képességet is igényel a használata. Fegyverhasználat: 5 pont Helyváltoztató képzettség: 8 pont Ár: 2.000 ryou
Japán név: Senmaioroshi Magyar név: Ezer szél tánca Leírás: Számos követhetetlenül gyors kardcsapással lehet vele megvágni az ellenfelet, vagy ha az jóval gyengébb, szó szerint fel is szeletelhető egy pillanat leforgása alatt. Fegyveres harc: 11 pont Ár: 2.500 ryou
- Shunpo technikák: - Spoiler:
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 1 pont
Japán név: Kanashibari Magyar név: Paralízis Leírás: Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást. Ár: 2.000 ryou Shunpo képzettség: 5 pont
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 3 pont
Japán név: Seikyomai Magyar név: Haláltánc Leírás: Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak. Ár: 2.500 ryou Shunpo képzettség: 7 pont - Eszközök: - Erőkristály: 0 db - Méregkristály: 1 db - Tűzkristály: 1 db - Spoiler:
Japán név: Suji anpurifaia Magyar név: Izomnövelő Leírás: Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le. Ár: 2.500 ryou Hatás: minden második hakuda és zanjutsu képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségekre. Így egy 4 pont hakuda és 6 pont zanjutsu képzettséggel rendelkező karakter 6 hakuda és 9 zanjutsu képzettséggel fog rendelkezni. Maximum +3 pontot ad.
Japán név: Iremono Magyar név: Gyűjtő edény Leírás: Az ellenfél reiatsuját lehet belegyűjteni, később elemezni a laboratóriumban. Adatgyűjtéseknél kiváló. Ár: 1.000 ryou / a 12. osztag tagjainak INGYENES
Név: Holokommunikátor Típus: 12. osztagos fejlesztés Leírás: Kimondottan a 12. osztag tagjai számára, egyedi kivitelben elkészített kommunikációs felszerelés. Az osztag minden tagja számára rendelkezésre áll egy olyan tárgy képében, amit mindenhova magával tud vinni. A találmány kizárólagos célja, hogy megkönnyítse az osztag tagjai számára az egymás közötti kommunikációt: elég hangosan kimondani, melyik osztagtaggal kíván a shinigami beszélgetést kezdeményezni, és az illető kommunikátora kivetíti a híváskezdeményező hologramját maga elé - természetesen ugyanez fordítva is működik, tehát a hívott fél hologramja is megjelenik a kezdeményező előtt. Ár: 12. tagjainak ingyenes - mások számára nem elérhető
Japán név: Hojiku-Zai Magyar név: Húsfoltozó szérum Leírás: Ez a Kurotsuchi Mayuri által feltalált zöldes színű folyadék képes regenerálni akár egy elvesztett végtagot is néhány másodperc alatt a sérülés helyére injekciózva. Használata erős fájdalommal jár. Egy adag kétszeri használatra elegendő. Ár: 2.000 ryou 2x - Alap technikák: - Spoiler:
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül. Ár: Ingyenes/Alap technika
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe. Ár: Ingyenes/Alap technika
Megvívott küzdelmek: KT John Doe arrancarralTúlélt Küldetések: Trófeák: - John Doe, NL.H.001 lélekenergia minta
A hozzászólást Kamioka Shinrou összesen 29 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Feb. 11, 2014 12:18 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Kamioka Shinrou Csüt. Ápr. 26, 2012 9:26 pm | |
| Összesen: 70 pont
- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 56 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 5 pont a hadnagyi rang miatt
- 1 pont a nemesi rang nyomán
Képzettségek:
13 pont zanjutsu 1 pont hakuda 8 pont kidou 24 pont shunpo 24 pont zanpakutou |
|