-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Aikawa Chiyo

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Aikawa Chiyo
11. Osztag
11. Osztag
Aikawa Chiyo

nő
Scorpio Goat
Hozzászólások száma : 398
Age : 33
Tartózkodási hely : Jobb esetekben ruhán kívül :P
Registration date : 2012. Feb. 21.
Hírnév : 12

Karakterinformáció
Rang: 11. osztag tisztje
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Aikawa Chiyo Cl0te31700/45000Aikawa Chiyo 29y5sib  (31700/45000)

Aikawa Chiyo _
TémanyitásTárgy: Aikawa Chiyo   Aikawa Chiyo EmptyHétf. Ápr. 09, 2012 12:39 am

Név: Aikawa Chiyo
Nem: Nő
Kaszt: Shinigami
Rang: 11. osztag tisztje Cool
Kor: 289 év

Szint: 2
Lélekenergia: 31700LP
Tőke: 8550 ryou

Kinézet: 172 cm magas, 65 kg-os lány. A haja hosszú, vörös.
Szemei barnás-zöldek. Rendszerint, ha nem egyenruhába van, akkor
általában csak egy yukatát visel. Állandó kiegészítők, amiket nem
igazán vesz le, az egy vékony ezüst lánc, egy holdkő medállal, és
egy vékony ezüst bokalánc. Nem szereti a cipőket, ezért többnyire
vagy mezítláb, vagy zóri-ban van. A haját lófarokba kötve hordja.

Jellem: Chiyo kissé tsundere karakter. Nem könnyen barátkozik, és
nem is mindig azt mondja, ki amit valójában gondol. Kissé önfejű.
Könnyen provokálható. Első számú szerelme a harc, és csak ezután
jön minden más. A bushidót, mint életfelfogást nagyon komolyan
veszi. Nem könnyű elnyerni a tiszteletét, de ha ez sikerül, akkor
ahhoz az illetőhöz rendkívül ragaszkodik. Nem fogad el mástól
parancsot, csak ha az illető kivívta már az elismerését.


~NJK~k 

- Suzaku / lélekpótlék
- Kasai~chan / kidou... szerűség
- Hikaru~chan / zashiki warashi
- Keiko~xhan / kitsune
link


~ Zanpakuto/képesség

Neve: Ezüstróka / Gingitsune
Fajtája:Erő
Shikai parancsa: Gekkou de mal, Gingitsune! / Táncolj a Hold
fényében ezüstróka!
A kardja használatakor képes a szeme színét tetszés szerint változtatni. Ez az érzékelésére nincs hatással, csak külsőség.


Shikai kinézete: Nagamaki
Az él vonala fölött egy aprócska háromfarkú rókavéset van, közel
a keresztvashoz. A keresztvas két egymással szembeállított
legyezőt mintáz. A tsuka ezüst fonállal van betekerve. A fonál és
a rájabőr között egy aprócska, ezüst kitsune van elrejtve. A
fuchi-kashirából három ezüst fonat lóg ki, egy-egy holdkővel a
végén. A tok maga is szürke lesz, és egy három szíjú hevederrel
hátra vehető.
Gingitsune kinézete

Támadások:

Shikai

Táncoló penge/Danshinguburedo
Ennél a támadásnál a nagamaki pengéje hajlékony lesz, mint egy
szalag, de éles marad. (mint egy rövidebb táncszalag)

Holdpöröly/Mūnhanmā
Ez a támadás lehetővé teszi, hogy a kardforgató a kard súlyát
tetszés szerint változtathassa. Ez a súlyváltozás nincs
kihatással a kardforgatóra. (ő nem érzi, csak az ellenfele)

Kitsune no itazura/ Róka csíny
A nagamaki pengéje szabadon átcsúszhat a markolaton keresztül a fegyver másik végére. Egy viszonylag kis mozdulattal a penge az ellentétes oldalra kerülhet. A Róka csíny lehetővé teszi, hogy a kardforgató szabályozza a penge hosszát, méghozzá úgy, hogy szabadon meghatározza, hogy a penge mennyire csúszik bele a markolatba. Ezt egészen pontosan a markolaton lévő, aprócska kis ezüst kitsune segíti. Amikor megnyomják az ezüst mintát, akkor szabadon mozoghat a penge, de csak ameddig a minta nyomás alatt van. Ebben a formájában a nagamaki elveszíti a keresztvasát. Mivel a nagamaki egy olyan fegyver, ahol a penge hossza nagyjából megegyezik a markolat hosszával, így van egy pont, amikor egyik oldalon sem ér ki a penge.


Bankai:
Név: Hyakki yakou! / Száz démon éjjeli parádéja
Külalak: Egy tradicionális miko ruha alakját veszi fel egy shirasaya katanával és egy fém legyezővel. Tartozik a ruhához még egy kitsune maszk de ez a maszk nem ruházza fel semmilyen hollow képességgel viselőjét.
Típusa: erő
Képességek:
- A passzív képessége, hogy megvédi a viselőjét a kisebb pontszámú zanjutsu és hakuda támadásoktól, mint amekkora a viselő zanpakuto száma.
A támadás pontszáma minél közelebb van a zanpakuto számhoz, annál kevesebb ütéssel képes semlegesíteni ezt a védelmi funkciót.
pl. 11 zanpakuto pontnál
11-es erősségű támadást nem véd ki
10-es erősségű támadásnál két ugyanoda elhelyezett ütés semlegesíti a védelmet
9-es erősségű támadásnál három ugyanoda elhelyezett támadás semlegesíti a védelmet.
8-as erősségű támadásnál négy ugyanoda elhelyezett támadás semlegesíti a védelmet az ütés területén, és így tovább.


- Az aktív képesség: A ruhából pengék "nőhetnek ki". Ezek a pengék maximum 2 méter hosszúak lehetnek, természetesen rövidebbek is. A penge alakja a viselőtől függ. Ezeket a pengéket nem lehet leválasztani a ruhától, és a pengék a viselő akaratával mozdulnak, vagyis egy nem látott támadást nem fog a ruha kivédeni.





~ Technikák

Japán név: Senka
Magyar név: Villámvirágzás
Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele
mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az
áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a
lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél
erejét.
Shunpo képzettség: 1 pont

Japán név: Utsusemi
Magyar név: A kabóca vedlése
Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc
használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű,
akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója
valójában sértetlen.
Shunpo képzettség: 3 pont

Japán név: Bakudou 01: Sai
Magyar név: Fogság
Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit.
Kidou képzettség: 1 pont

Japán név: Oni Dekopin
Magyar név: Ördögi pöckölés
Leírás: Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt,
hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell
érinteni hozzá a célpontot.
Pusztakezes harc: 5 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Ashige
Magyar név: Rúgás
Leírás: Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken.
Pusztakezes harc: 5 pont
Helyváltoztató képesség: 3 pont
Ár: 1.500 ryou

Japán név: Fukuzei
Magyar név: Elrejtőzés
Leírás: Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből.
Helyváltoztató képzettség: 7 pont
Ár: 2.000 ryou



Japán név: Mujun
Magyar név: Belső ellentmondás
Leírás: Magas szintű technika. A használó alulról feltörve egy ujjal megcéloz egy adott területet, ezt követően az ujj hegyén megjelenő reiatsu az ütés során behatással van a belső idegekre. Számtalan inger megindul az agy felé és a legközelebbre eső belső szerv működését blokkolja egy időre. Azonban ha az ütés a tarkón ér, az ellenfél kómába esik.
Pusztakezes harc: 7 pont
Ár: 2.000 ryou

Japán név: Seikyomai
Magyar név: Haláltánc
Leírás: Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak.
Ár: 2.500 ryou
Shunpo képzettség: 7 pont

Japán név: -
Magyar név: Klóntechnika
Leírás: A használó valósághűnek tűnő klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. A klónok érintésre szertefoszlanak. 9 pont felett minden shunpóra tett pont után egy klón idézhető meg, így összesen 16 másolat hozható létre ezzel a shunpo technikával.
Ár:2.000 ryou
Shunpo képzettség: 9 pont

Japán név: Senmaioroshi
Magyar név: Ezer szél tánca
Leírás: Számos követhetetlenül gyors kardcsapással lehet vele megvágni az ellenfelet, vagy ha az jóval gyengébb, szó szerint fel is szeletelhető egy pillanat leforgása alatt.
Fegyveres harc: 11 pont
Ár: 2.500 ryou

Japán név: Nukitsuke
Magyar név: -
Leírás: Kardkivonási technika, mellyel a kard előhúzásával egy időben a technika alkalmazója tucatnyi, követhetetlen sebességű vágást hajt végre ellenfele testén, majd a fegyvert vissza is helyezi a hüvelyébe. Ha az áldozat gyengébb, csupán egy apró széllökést érezhet, a csapásokat magát nem láthatja.
Fegyveres harc: 11 pont
Egyéb helyváltoztató képesség: 8 pont
Ár: 2.500 ryou

Japán név: Meguma reta hitobito
Magyar név: A Kegyeltek
Leírás: Aki birtokában van ezen képességnek, az képes teljesen véletlenszerű dolgokat minimális mértékben befolyásolni. A használó az esetek többségében nincs is tisztában azzal, hogy efféle képességgel rendelkezik, és hogy szerencséjét valójában ez a technika hozta meg számára.
5000 LP-ig: A véletlenek kis mértékű alakítása, például a feldobott érme melyik oldalára essen, vagy egy dobókockával hányast dobjon.
10.000 LP-ig: Már személyekkel kapcsolatos dolgok, valamivel nagyobb események is befolyásolhatóak, azonban hihetetlen, irreális, valószínűtlen események okozását nem idézi elő. Ezen a szinten el lehet érni, hogy például valaki elbotoljon egy kőben, vagy pont meglásson a kirakatban valamit, ami tetszene neki.
15.000 LP-ig: A használó már egy bonyolultabb, véletlenek sorából álló folyamatot is képes lehet előidézni. Elég, ha MacGyver szabadulási akcióira gondolunk – hisz hiába a pontosság, sikerét nagyobb részben a véletlenek és különös egybeeséseknek köszönhette. De ezen a szinten akár azt is el lehet érni, hogy például valaki rengetek ok közbenjárása végett épp aznap veszik össze valakivel…
20.000 LP-ig: A már szinte teljesen irreális dolgok idézhetőek meg ezen a szinten – valószínűtlen, nagyszabású véletlenek generálhatóak. Például nyomozás közben a szél a szerencsés kezébe fújja a következő láncszemet, ami az ügy megoldásához vezet, vagy éppen egy kivégzést napolnak el, mert egy nagyobb hatalomnak szüksége lehet az illető segítségére. Akár harcban is hasznos lehet – előfordulhat, hogy emiatt egy lidérc képtelen eltalálni a képesség alkalmazóját, akárhány bara-t is lő el felé. Nem a hollow ügyessége csökken ebben az esetben, csupán a véletlenek miatt képtelen eltalálni a célpontját. Ezen a szinten a képesség használatához új kikötés tartozik: a használónak koncentrálnia kell a véletlen esemény megtörténésére, valamint hetente csak egyszer lehet ilyen szerencsés.
20.000 LP felett: Ezen a szinten a használó akár egy teljes napját megkeserítheti, vagy éppen fantasztikussá varázsolhatja bárkinek, legyen az ember, shinigami vagy épp egy arrancar. Így ha valakit ezzel a módszerrel „megátkoz”, azon a napon az illetővel minden elképzelhető, teljesen valószerűtlen szerencsétlenség megtörténik. Például egy mintaszakács normál esetben oda sem égetné a főzött ételt, de emiatt felgyújtja a konyhát és még az is lehet, hogy bent is ég. Fontos, hogy saját magára nem használhatja, csak és kizárólag más karakterre!

Használhatja: kasztfüggetlen
Kikötés: Engedély szükséges
Ár: 3.500 ryou

Alapok:
Japán név: Shunpo
Magyar név: Villámtánc
Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors
helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.

Japán név: Konsou
Magyar név: Lélektemetés
Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.



~ Felszerelés(ek)/eszközök: -

Név: Erőszabályozó gyűrű
Leírás: A tizenkettedik osztag fejlesztése. Amikor a gyűrű működésben van, akkor egy egyszerű ezüst gyűrű néz ki. Ilyenkor Chiyo lélekenergiáját 5000 lp-re visszaszorítja.
Amikor inaktiválják, felszabadul a viselőjének az összes lélekenergiája, a gyűrű pedig egy ezüst egész ujjas gyűrűvé alakul.
A gyűrű belső felén egy aprócska gomb van, amit el kell tekerni, így lehet aktiválni, vagy inaktiválni a gyűrűt.



Japán név: Nabiku ágy
Magyar név: Lebegtető ágy
Leírás: Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az
ágy tökéletesen sújtatlanná teszi a beteget, így esetleges
gerincsérüléseknél is használható.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: ingyenes

Név: Kemuri/füst
12. osztagos találmány. Egy mesterséges füst. Azonban ha ez a "füst" lidérc
lélekenergiát érzékel maga körül, akkor a lélekenergia forrását körbefonja, és
fojtogatva akadályozza a légzésben és a mozgásban egyaránt. A szembe kerülve,
valamilyen való füsthöz méltóan csípi a szemet. Maximum 5 percig képes
"dolgozni". Az idő leteltével látszólag semmivé foszlik, a valóságban visszatér
a tárolójába, ami jelen esetben egy hosszú szárú pipa. Előhívni egyszerűen lehet, ki kell fújni a pipából.


Név: Aizu/Szemek
Egy fém gyűrű Lélekenergiát vezetve bele, több szemet meg lehet vele idézni. Ez elsősorban információgyűjtésnél hasznos. Olyasmiket is meglehet vele vizsgálni közelről, amihez esetleg személyesen nem férnénk hozzá, és mivel viszonylag kicsi, így nem is olyan feltűnő. Harcban kifejezetten nem ajánlatos használni, ugyanis a megidézett szem folyamatosan küldi a megidézőjének a látottakat, arról nem is beszélve, hogy a használó a gondolataival irányítja őket, és ez igen csak elvonná a figyelmet egy csata közepén. Összesen tíz ilyen szem idézhető meg egyszerre, de kevesebb is. Amennyiben egy ilyen szem megsemmisül, később újra idézhető lesz, de a korábbi adatok vele együtt elvesznek.

Fukuru/Táska:
Belül nagyobb táska, mint kívül. 12. osztag fejlesztése

Név: Vénusz Légycsapója
Egy 12. osztagos kísérleti kudarc eredményeképp született ez a mutálódott növényke. A mutálódásból fakadóan képes megmaradni Chiyo táskájába (Az egyetlen élő organizmus, ami erre képes) illetőleg képes megkülönböztetni a lélekenergiákat, így felcsapott táskaőrnek. Mindent megcsócsál, ami úgy kerül-nyúl bele a Táskába, hogy nem tartalmazza Chiyo lélekenergiáját. A savas nyálszerűségével, amit a "szájában" termel, komoly ijesztő-riasztó hatást érhet el a gyanútlan kutakodók, turkálók és kíváncsi tolvajok körében. 500 ryou


~ Ajándékok, jutalmak-
Utókarácsonyi Nyereményjáték 2000 ryu
Tábori küldetés: 2000 LP 3000 ryu
Angyal~Ördög: ~500 ryu
Havi stat: ~500 ryu
Egy sárkányos kimono Shinrou~santól, ugyanis tönkretette az egyenruhámat

Egy sárkányos kard  Sa~chantól

~ Kiadások

Alapvető képzettségek:
Név: Shunpo (Villámtánc)
Név: Konsou (Lélektemetés)

Az induláskor kapott 5 ingyenes:


Japán név: Senka
Magyar név: Villámvirágzás

Japán név: Utsusemi
Magyar név: A kabóca vedlése

Japán név: Hadou 04: Byakurai
Magyar név: Fehér villám

Japán név: Bakudou 01: Sai
Magyar név: Fogság

Japán név: Hakufuku
Magyar név: Fehér kúszás

~ Küldetések, küzdőterek -
- Fedezzük fel a másik nem sajátosságait
- Chiyo vs Lanven Vissza alapállásba?
- Aikawa Chiyo és a nyáladzó öregember
- Ismerkedés Chiyo módra, avagy első találkozás Takashi~sannal
- Shinichi vs Chiyo
- Ezt nevezed te művészetnek?
- 2. osztag vs 11. osztag
- Wolloh és a női nem


~ Furcsa dimenzió, avagy vissza mennyé!
~ A jéghegy csúcsa
~ Erősítést!
~ Szélrózsa anarchia
~ Végtelenül Valótlan

~ Dokumentumok
pályázatok


Előtörténet:
https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2280-aikawa-chijo



A hozzászólást Aikawa Chiyo összesen 47 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Szept. 04, 2014 2:44 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Aikawa Chiyo _
TémanyitásTárgy: Re: Aikawa Chiyo   Aikawa Chiyo EmptyKedd Ápr. 10, 2012 6:49 am

Összesen: 72 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 63 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
  • 1 pont a Kardok és Rózsák egylet tagság

Képzettségek:

16 pont zanjutsu
16 pont hakuda
1 pont kidou
16 pont shunpo
19 pont zanpakutou
2 pont különleges képesség

*Egyedi képzettségre kezdetben két pontot kell költeni
1 elosztatlan pont
Vissza az elejére Go down
 

Aikawa Chiyo

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-