Aikawa Chiyo 11. Osztag
Hozzászólások száma : 398 Age : 33 Tartózkodási hely : Jobb esetekben ruhán kívül :P Registration date : 2012. Feb. 21. Hírnév : 12
Karakterinformáció Rang: 11. osztag tisztje Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (31700/45000)
| Tárgy: Aikawa Chiyo Hétf. Ápr. 09, 2012 12:39 am | |
| Név: Aikawa Chiyo Nem: Nő Kaszt: Shinigami Rang: 11. osztag tisztje Kor: 289 év
Szint: 2 Lélekenergia: 31700LP Tőke: 8550 ryou
Kinézet: 172 cm magas, 65 kg-os lány. A haja hosszú, vörös. Szemei barnás-zöldek. Rendszerint, ha nem egyenruhába van, akkor általában csak egy yukatát visel. Állandó kiegészítők, amiket nem igazán vesz le, az egy vékony ezüst lánc, egy holdkő medállal, és egy vékony ezüst bokalánc. Nem szereti a cipőket, ezért többnyire vagy mezítláb, vagy zóri-ban van. A haját lófarokba kötve hordja.
Jellem: Chiyo kissé tsundere karakter. Nem könnyen barátkozik, és nem is mindig azt mondja, ki amit valójában gondol. Kissé önfejű. Könnyen provokálható. Első számú szerelme a harc, és csak ezután jön minden más. A bushidót, mint életfelfogást nagyon komolyan veszi. Nem könnyű elnyerni a tiszteletét, de ha ez sikerül, akkor ahhoz az illetőhöz rendkívül ragaszkodik. Nem fogad el mástól parancsot, csak ha az illető kivívta már az elismerését.
~NJK~k - Suzaku / lélekpótlék- Kasai~chan / kidou... szerűség- Hikaru~chan / zashiki warashi- Keiko~xhan / kitsunelink
~ Zanpakuto/képesség
Neve: Ezüstróka / Gingitsune Fajtája:Erő Shikai parancsa: Gekkou de mal, Gingitsune! / Táncolj a Hold fényében ezüstróka! A kardja használatakor képes a szeme színét tetszés szerint változtatni. Ez az érzékelésére nincs hatással, csak külsőség.
Shikai kinézete: Nagamaki Az él vonala fölött egy aprócska háromfarkú rókavéset van, közel a keresztvashoz. A keresztvas két egymással szembeállított legyezőt mintáz. A tsuka ezüst fonállal van betekerve. A fonál és a rájabőr között egy aprócska, ezüst kitsune van elrejtve. A fuchi-kashirából három ezüst fonat lóg ki, egy-egy holdkővel a végén. A tok maga is szürke lesz, és egy három szíjú hevederrel hátra vehető. Gingitsune kinézete
Támadások:
Shikai
Táncoló penge/Danshinguburedo Ennél a támadásnál a nagamaki pengéje hajlékony lesz, mint egy szalag, de éles marad. (mint egy rövidebb táncszalag)
Holdpöröly/Mūnhanmā Ez a támadás lehetővé teszi, hogy a kardforgató a kard súlyát tetszés szerint változtathassa. Ez a súlyváltozás nincs kihatással a kardforgatóra. (ő nem érzi, csak az ellenfele)
Kitsune no itazura/ Róka csíny A nagamaki pengéje szabadon átcsúszhat a markolaton keresztül a fegyver másik végére. Egy viszonylag kis mozdulattal a penge az ellentétes oldalra kerülhet. A Róka csíny lehetővé teszi, hogy a kardforgató szabályozza a penge hosszát, méghozzá úgy, hogy szabadon meghatározza, hogy a penge mennyire csúszik bele a markolatba. Ezt egészen pontosan a markolaton lévő, aprócska kis ezüst kitsune segíti. Amikor megnyomják az ezüst mintát, akkor szabadon mozoghat a penge, de csak ameddig a minta nyomás alatt van. Ebben a formájában a nagamaki elveszíti a keresztvasát. Mivel a nagamaki egy olyan fegyver, ahol a penge hossza nagyjából megegyezik a markolat hosszával, így van egy pont, amikor egyik oldalon sem ér ki a penge.
Bankai: Név: Hyakki yakou! / Száz démon éjjeli parádéja Külalak: Egy tradicionális miko ruha alakját veszi fel egy shirasaya katanával és egy fém legyezővel. Tartozik a ruhához még egy kitsune maszk de ez a maszk nem ruházza fel semmilyen hollow képességgel viselőjét. Típusa: erő Képességek: - A passzív képessége, hogy megvédi a viselőjét a kisebb pontszámú zanjutsu és hakuda támadásoktól, mint amekkora a viselő zanpakuto száma. A támadás pontszáma minél közelebb van a zanpakuto számhoz, annál kevesebb ütéssel képes semlegesíteni ezt a védelmi funkciót. pl. 11 zanpakuto pontnál 11-es erősségű támadást nem véd ki 10-es erősségű támadásnál két ugyanoda elhelyezett ütés semlegesíti a védelmet 9-es erősségű támadásnál három ugyanoda elhelyezett támadás semlegesíti a védelmet. 8-as erősségű támadásnál négy ugyanoda elhelyezett támadás semlegesíti a védelmet az ütés területén, és így tovább.
- Az aktív képesség: A ruhából pengék "nőhetnek ki". Ezek a pengék maximum 2 méter hosszúak lehetnek, természetesen rövidebbek is. A penge alakja a viselőtől függ. Ezeket a pengéket nem lehet leválasztani a ruhától, és a pengék a viselő akaratával mozdulnak, vagyis egy nem látott támadást nem fog a ruha kivédeni.
~ Technikák
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Shunpo képzettség: 1 pont
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Shunpo képzettség: 3 pont
Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Oni Dekopin Magyar név: Ördögi pöckölés Leírás: Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot. Pusztakezes harc: 5 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Ashige Magyar név: Rúgás Leírás: Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken. Pusztakezes harc: 5 pont Helyváltoztató képesség: 3 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Fukuzei Magyar név: Elrejtőzés Leírás: Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből. Helyváltoztató képzettség: 7 pont Ár: 2.000 ryou
Japán név: Mujun Magyar név: Belső ellentmondás Leírás: Magas szintű technika. A használó alulról feltörve egy ujjal megcéloz egy adott területet, ezt követően az ujj hegyén megjelenő reiatsu az ütés során behatással van a belső idegekre. Számtalan inger megindul az agy felé és a legközelebbre eső belső szerv működését blokkolja egy időre. Azonban ha az ütés a tarkón ér, az ellenfél kómába esik. Pusztakezes harc: 7 pont Ár: 2.000 ryou
Japán név: Seikyomai Magyar név: Haláltánc Leírás: Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak. Ár: 2.500 ryou Shunpo képzettség: 7 pont
Japán név: - Magyar név: Klóntechnika Leírás: A használó valósághűnek tűnő klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. A klónok érintésre szertefoszlanak. 9 pont felett minden shunpóra tett pont után egy klón idézhető meg, így összesen 16 másolat hozható létre ezzel a shunpo technikával. Ár:2.000 ryou Shunpo képzettség: 9 pont
Japán név: Senmaioroshi Magyar név: Ezer szél tánca Leírás: Számos követhetetlenül gyors kardcsapással lehet vele megvágni az ellenfelet, vagy ha az jóval gyengébb, szó szerint fel is szeletelhető egy pillanat leforgása alatt. Fegyveres harc: 11 pont Ár: 2.500 ryou
Japán név: Nukitsuke Magyar név: - Leírás: Kardkivonási technika, mellyel a kard előhúzásával egy időben a technika alkalmazója tucatnyi, követhetetlen sebességű vágást hajt végre ellenfele testén, majd a fegyvert vissza is helyezi a hüvelyébe. Ha az áldozat gyengébb, csupán egy apró széllökést érezhet, a csapásokat magát nem láthatja. Fegyveres harc: 11 pont Egyéb helyváltoztató képesség: 8 pont Ár: 2.500 ryou
Japán név: Meguma reta hitobito Magyar név: A Kegyeltek Leírás: Aki birtokában van ezen képességnek, az képes teljesen véletlenszerű dolgokat minimális mértékben befolyásolni. A használó az esetek többségében nincs is tisztában azzal, hogy efféle képességgel rendelkezik, és hogy szerencséjét valójában ez a technika hozta meg számára. 5000 LP-ig: A véletlenek kis mértékű alakítása, például a feldobott érme melyik oldalára essen, vagy egy dobókockával hányast dobjon. 10.000 LP-ig: Már személyekkel kapcsolatos dolgok, valamivel nagyobb események is befolyásolhatóak, azonban hihetetlen, irreális, valószínűtlen események okozását nem idézi elő. Ezen a szinten el lehet érni, hogy például valaki elbotoljon egy kőben, vagy pont meglásson a kirakatban valamit, ami tetszene neki. 15.000 LP-ig: A használó már egy bonyolultabb, véletlenek sorából álló folyamatot is képes lehet előidézni. Elég, ha MacGyver szabadulási akcióira gondolunk – hisz hiába a pontosság, sikerét nagyobb részben a véletlenek és különös egybeeséseknek köszönhette. De ezen a szinten akár azt is el lehet érni, hogy például valaki rengetek ok közbenjárása végett épp aznap veszik össze valakivel… 20.000 LP-ig: A már szinte teljesen irreális dolgok idézhetőek meg ezen a szinten – valószínűtlen, nagyszabású véletlenek generálhatóak. Például nyomozás közben a szél a szerencsés kezébe fújja a következő láncszemet, ami az ügy megoldásához vezet, vagy éppen egy kivégzést napolnak el, mert egy nagyobb hatalomnak szüksége lehet az illető segítségére. Akár harcban is hasznos lehet – előfordulhat, hogy emiatt egy lidérc képtelen eltalálni a képesség alkalmazóját, akárhány bara-t is lő el felé. Nem a hollow ügyessége csökken ebben az esetben, csupán a véletlenek miatt képtelen eltalálni a célpontját. Ezen a szinten a képesség használatához új kikötés tartozik: a használónak koncentrálnia kell a véletlen esemény megtörténésére, valamint hetente csak egyszer lehet ilyen szerencsés. 20.000 LP felett: Ezen a szinten a használó akár egy teljes napját megkeserítheti, vagy éppen fantasztikussá varázsolhatja bárkinek, legyen az ember, shinigami vagy épp egy arrancar. Így ha valakit ezzel a módszerrel „megátkoz”, azon a napon az illetővel minden elképzelhető, teljesen valószerűtlen szerencsétlenség megtörténik. Például egy mintaszakács normál esetben oda sem égetné a főzött ételt, de emiatt felgyújtja a konyhát és még az is lehet, hogy bent is ég. Fontos, hogy saját magára nem használhatja, csak és kizárólag más karakterre!
Használhatja: kasztfüggetlen Kikötés: Engedély szükséges Ár: 3.500 ryou
Alapok: Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
~ Felszerelés(ek)/eszközök: -
Név: Erőszabályozó gyűrű Leírás: A tizenkettedik osztag fejlesztése. Amikor a gyűrű működésben van, akkor egy egyszerű ezüst gyűrű néz ki. Ilyenkor Chiyo lélekenergiáját 5000 lp-re visszaszorítja. Amikor inaktiválják, felszabadul a viselőjének az összes lélekenergiája, a gyűrű pedig egy ezüst egész ujjas gyűrűvé alakul. A gyűrű belső felén egy aprócska gomb van, amit el kell tekerni, így lehet aktiválni, vagy inaktiválni a gyűrűt.
Japán név: Nabiku ágy Magyar név: Lebegtető ágy Leírás: Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen sújtatlanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható. Kidou képzettség: 1 pont Ár: ingyenes
Név: Kemuri/füst 12. osztagos találmány. Egy mesterséges füst. Azonban ha ez a "füst" lidérc lélekenergiát érzékel maga körül, akkor a lélekenergia forrását körbefonja, és fojtogatva akadályozza a légzésben és a mozgásban egyaránt. A szembe kerülve, valamilyen való füsthöz méltóan csípi a szemet. Maximum 5 percig képes "dolgozni". Az idő leteltével látszólag semmivé foszlik, a valóságban visszatér a tárolójába, ami jelen esetben egy hosszú szárú pipa. Előhívni egyszerűen lehet, ki kell fújni a pipából.
Név: Aizu/Szemek Egy fém gyűrű Lélekenergiát vezetve bele, több szemet meg lehet vele idézni. Ez elsősorban információgyűjtésnél hasznos. Olyasmiket is meglehet vele vizsgálni közelről, amihez esetleg személyesen nem férnénk hozzá, és mivel viszonylag kicsi, így nem is olyan feltűnő. Harcban kifejezetten nem ajánlatos használni, ugyanis a megidézett szem folyamatosan küldi a megidézőjének a látottakat, arról nem is beszélve, hogy a használó a gondolataival irányítja őket, és ez igen csak elvonná a figyelmet egy csata közepén. Összesen tíz ilyen szem idézhető meg egyszerre, de kevesebb is. Amennyiben egy ilyen szem megsemmisül, később újra idézhető lesz, de a korábbi adatok vele együtt elvesznek.
Fukuru/Táska: Belül nagyobb táska, mint kívül. 12. osztag fejlesztése
Név: Vénusz Légycsapója Egy 12. osztagos kísérleti kudarc eredményeképp született ez a mutálódott növényke. A mutálódásból fakadóan képes megmaradni Chiyo táskájába (Az egyetlen élő organizmus, ami erre képes) illetőleg képes megkülönböztetni a lélekenergiákat, így felcsapott táskaőrnek. Mindent megcsócsál, ami úgy kerül-nyúl bele a Táskába, hogy nem tartalmazza Chiyo lélekenergiáját. A savas nyálszerűségével, amit a "szájában" termel, komoly ijesztő-riasztó hatást érhet el a gyanútlan kutakodók, turkálók és kíváncsi tolvajok körében. 500 ryou
~ Ajándékok, jutalmak- Utókarácsonyi Nyereményjáték 2000 ryu Tábori küldetés: 2000 LP 3000 ryu Angyal~Ördög: ~500 ryu Havi stat: ~500 ryu Egy sárkányos kimono Shinrou~santól, ugyanis tönkretette az egyenruhámatEgy sárkányos kard Sa~chantól
~ Kiadások
Alapvető képzettségek: Név: Shunpo (Villámtánc) Név: Konsou (Lélektemetés)
Az induláskor kapott 5 ingyenes:
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése
Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám
Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság
Japán név: Hakufuku Magyar név: Fehér kúszás
~ Küldetések, küzdőterek - - Fedezzük fel a másik nem sajátosságait - Chiyo vs Lanven Vissza alapállásba? - Aikawa Chiyo és a nyáladzó öregember - Ismerkedés Chiyo módra, avagy első találkozás Takashi~sannal - Shinichi vs Chiyo - Ezt nevezed te művészetnek? - 2. osztag vs 11. osztag - Wolloh és a női nem
~ Furcsa dimenzió, avagy vissza mennyé! ~ A jéghegy csúcsa ~ Erősítést! ~ Szélrózsa anarchia ~ Végtelenül Valótlan
~ Dokumentumok pályázatok
Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2280-aikawa-chijo
A hozzászólást Aikawa Chiyo összesen 47 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Szept. 04, 2014 2:44 am-kor. |
|