|
|
| |
Szerző | Üzenet |
---|
Amatsu Yukariko 4. Osztag
Hozzászólások száma : 122 Registration date : 2009. Mar. 29. Hírnév : 17
Karakterinformáció Rang: hihetetlen, de hadnagy *.* Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (7300/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Pént. Ápr. 17, 2009 7:09 am | |
| Hadou 55: Dojou no chinka //földsüllyedés//
Ennél a technikánál a használó a talajjal együtt egy pillanat alatt lesüllyed, miközben az ellenfél ott marad, ahol volt (tehát olyan, mintha az ellenfél felrepült volna, csak éppen nem ő befolyásolja). Ezzel a "lebukással" ki lehetne kerülni az olyan támadásokat, amik elől vízszintes irányban vagy felfelé nem lehet kitérni (például lángcsóvák és társaik), illetve, ha nagy a süllyesztés, a technika alkalmas lehet az ellenfél "lepottyantására" a magasból. Hogy milyen mélyre/magasra süllyed a föld/repül az ellenfél, az a használó erejétől függ.
Remélem, érthető... Bocsánat, de sosem tudtam magyarázni ^.^"
A hozzászólást Amatsu Yukariko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Május 04, 2009 12:24 am-kor. |
| | | Hawasaka Hideaki Kidoushuu
Hozzászólások száma : 24 Registration date : 2009. Apr. 15. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: 7. osztag, 5. tiszt Hovatartozás: Lélekenergia: (5000/10000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Vas. Ápr. 19, 2009 10:12 pm | |
| Hadou 48:Tamasii no Nami-lélek hullám
Ez egy zavaró technika. A használó shinigami az egyik kezébe gyűjti a szellemi ereje egy részét, ami lángként körül öleli a tenyeret. Hogy hatásos legyen a technika, kell egy közvetlen találat az ellenfélre, és az ütés pillanatában, kiengedi az összegyűjtött energiát, ezzel az ellenfél testébe vezetve azt. Hatás: Az eltalált ellenfél változó időtartamra, a felhasznált energiától függően, elveszti a koncentracióját, nehezen irányítja a lélekenergiáját, a lélekenergián alapuló támadási gyengébbek lesznek vagy egyáltalán nem képes használni azokat egy időre.
A hozzászólást Hawasaka Hideaki összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Ápr. 27, 2009 7:44 pm-kor. |
| | | Chizuki Maya Vaizard
Hozzászólások száma : 595 Tartózkodási hely : Karakura Town Registration date : 2009. Apr. 13. Hírnév : 28
Karakterinformáció Rang: 3. osztag ex-taichou Hovatartozás: Független Lélekenergia: (36000/45000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szomb. Ápr. 25, 2009 3:59 am | |
| shizuka hibiki - csendes zaj:
ez a kidou elég nehéz, csak azok a shinigamik tudják elvégezni, akik már a 2. szintre léptek, illetve még feljebb. A kidou kimondása után az ellenfél fülében elég erős, zümmögő hang keletkezik, ami megzavarja a koncentrációját, és képtelen lesz az ellenfélre figyelni, védekezni, vagy támadni. Persze nem tart végtelen ideig a kidou, erőssége függ a felhasználó erejétől, és elég nagy lélekenergiát igényel a használata.
reitouzai kasui - fagyasztó tüskék: bakoudou 47
a kidou nevének kimondása után a shinigami tenyeréből lélekenergiatüskék " lökődnek ki " az ellenfél felé, és miután célt érnek, az megdermed. A " kisebb " lidérceket könnyen el lehet vele pusztítani.
A hozzászólást Chizuki Maya összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Ápr. 27, 2009 9:29 pm-kor. |
| | | Shihouin Yoruichi Admin
Hozzászólások száma : 807 Age : 33 Tartózkodási hely : A semmi közepétől, picit balra ;) Registration date : 2008. Sep. 05. Hírnév : 114
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Hétf. Ápr. 27, 2009 4:26 am | |
| Hayashi:
Hadou 100. Foughaluer-amit parancsolok, azt tedd meg - elutasítom, mivel túl tápos kidou... Többet nem fűznék hozzá... Bakoudo 9999! hagamona/ kelts illúzió - elutasítom -.- azért ennyire sok kidou nem hiszem, hogy létezik, ráadásul már van néhány illúzió keltő kidounk... Hadou 9999 kokoro/ kelj életre pokol tüze - elutasítom... indok az, mint az elsőnél
Higori Sosuke
Hadou 54 Felemésztő Lángok - elutasítom, mivel kéne a japán megfelelője is, valamint túúúúúl tápos egy kidou
Fujimoto Daiki
Kombináció (Yunion) - elutasítom. A shinigamik külön technika nélkül is képesek összefűzni a kidoukat Oujou Saigai (Halál csapás) - elfogadom, 1. szint, 3000 ryou Fainaru Potensharu (Utolsó lehetőség) - elutasítom Toppushi-Kuretto (hétpecsétes titok) - elutasítom, hiszen enélkül is összetudják gyűjteni a lélekszemcséket a környezetükből
Ajándék: 1 1. szintű kidou
Chizuki Maya:
Dekiagari aishou // Gyors ütések - elfogadom, 1. szint, 2000 ryou Shizuka hibiki - csendes zaj - elfogadva, azonban ha ez egy kidou, kérném, hogy oszd be valamelyik csoportba, és adj neki egy számot ^^ (Pl.: Bakoudou 45, Hadou 45), 2. szint, 2500 ryou reitouzai kasui - fagyasztó tüskék - elfogadom, és ezt is kérném besorolni valamelyik csoportba, 1. szint, 2000 ryou
Ajándék: 500 lélekenergia
Amatsu Yukariko
Dojou no chinka //földsüllyedés// - elfogadom, viszont kérek egy csoportot, és egy számot mellé ^^, 2. szint, 2500 ryou
Ajándék: 1000 ryou
Hawasaka Hideaki
Tamasii no Nami-lélek hullám - elfogadom, 2. szint, 2000 ryou
Ajándék: 2 1. szintű kidou
Ja, és igen... Megkérnék mindenkit, hogy havonta csak egyszer küldjön be technikákat. Tehát ajánlatos összegyűjteni az ötleteket, és hónap végén, vagy elején beküldeni azokat egyszerre. ^^ |
| | | Viola Kriess 9. Osztag
Hozzászólások száma : 96 Age : 30 Registration date : 2009. Apr. 17. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: 9.osztag 3. tiszt Hovatartozás: Lélekenergia: (5000/10000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szer. Ápr. 29, 2009 2:07 am | |
| Hadou 32 A : omoi mekata dzsózai (Nehéz súly tabletta) A használója kezében megjelenik egy tabletta amit egy bizonyos tárgyra lehet rakni, miután ráraktad egy tárgyra azután egy újabb jelenik meg a kezedben hogy menyi ideig jelennek meg kezedben golyók az lélekenergiádtól függ / egy 5000 lélekenergiás egyénnek kb. fél percig tart a kidou/. A hatása nem más mint hogy a tárgyon marad addig ameddig a lélekenergiája el nem fogy az illetőnek és addig folyamatosan növeli a tárgy súlyát majd mikor az egyén lélekenergiája elfogy azután eltűnik és max. fél perc múlva visszanyeri eredeti súlyát. A tárgyon akkor is hat a hatás ha az átalakul. Hátránya: folyamatosan szívja a kidou használójának lélek energiáját. és pl. Kifune shi-kai képességére nem hatot volna csak akkor érződik a súlyváltozás ha szilárd tárgon van.. Hadou 32 B : karui mekata dzsózai (könnyű súly tabletta) Az előző kidou ellentétje nehezítés helyett könnyíti a tárgyat általában sebesség növelésére használják. Szintén ugyanaz a hátránya Hadou 32 C/ utolsó hogy betűt használok/:rentaisúsokugo dzsózai ( jelző tabletta) Az alapja ugyanaz mint a többinek de semmilyen hatása nincs csak annyi hogy ha az illető meghal azaz elfogy a reiatsuja akkor eltűnik a tabletta. De persze be is lehet fejeztetni a tabletta jelenlétét. Bakkoudou 87 / rem nem foglalt a szám/: A használójának az 5 ujján megjelenek ilyen pici gömbök, amik egy-egy sérülést tudnak begyógyítani. Mikor be akar gyógyítani akár egy szervet is be tud ez lélekenergiától függ plusz ezek a gömbök amikor egy test közelébe kerülnek arról eltüntetik a szem számára ruhát és az alany bőrét. Bakkoudou 0 : ajacurinyingjó undó / báb mozgás/ : Az ellenfél felé fonalak indulnak el /lélekerőtöl függ mennyi/ ezután azok ha eltalálják körbeveszik és úgy irányitják ahogy a támadó akarja. Bakkoudo 82: dencsi dokuszo / elem méreg/ : Csak a legerősebb shinigamik tudják irányítani még a kapitányok közül se mind. A 2 ellenfél körül hatalmas gömb keletkezik amely elszív mindenféle elemi energiát /tűz,víz,föld,szél,jég,láva stb. stb./ attól az embertől amelyik nem használja és a használója energiájához adja. Bakkoudo 11 dzsi soku /idő állás : Ez a kidou megállítja egy időre az időt ám nem csak az ellenfél számára hanem a használója számára is , de az ellenfél ezt nem érzékeli, általában pihenésre használják és ötletkitalálásra. A kidouhóz nem kell lélekenergia , viszont ha túl sokáig használják akár bele is halhat ráadásul miután visszaállítja az időt pár másodpercre ő se tud mozdulni. Bakkoudo 64 suei inazuma odori / védő villám tánc : Egy a harctól kivülálló embert tudsz vele eltüntetni. Jóval messzebbre mint a saját villám táncód. Hadou 58 kage kokuszai / árnyék világ : Egy teljesen sötét helyen teremti a küzdő feleket ahol nem lehet látni csak ha van fényforrás minden más érzéküket elvesztik ezt általában olyankor szokták használni ha az ellenfélnek világitást nyujt valamije / pl. Amagainak a shi-kai alakjában a tűz miatt lűátható/ Bakkoudo 100 hakaitekina kjódaina te /pusztító hatalmas kéz : Csak a nagyon képzett shinigamik képesek használni de általában azok se használják. Hatása : Egy hatalmas kéz csapódik ellenfelünk felé ami mondhatni hogy szétporlasztja a testet és mindent. Hátrány : Azért nem használják mert miután végez az ellenféllel a használójával végzik ezért csak akkor használják ha biztos a vereség.
A hozzászólást Sorikaze Komoki összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Május 05, 2009 2:28 am-kor. |
| | | Chizuki Maya Vaizard
Hozzászólások száma : 595 Tartózkodási hely : Karakura Town Registration date : 2009. Apr. 13. Hírnév : 28
Karakterinformáció Rang: 3. osztag ex-taichou Hovatartozás: Független Lélekenergia: (36000/45000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szer. Ápr. 29, 2009 2:38 am | |
| yaiba arashi - pengevihar:
A név kimondása után a shinigami tenyeréből apró, újhold alakú lélekenergiapengék "reppenek ki" az ellenfél felé. A cél elérése után a pengék nem külső sérüléseket okoznak, hanem belsőket. A megtámadott egy rövid ideig észre sem veszi a sérülést, majd fokozott fájdalom lép fel. A pengék Hatásossága a felhasználó erejétől is függ.
aka kou - véres kezek:
A név kimondása után a shinigami kezein fekete tetoválás jelenik meg. Ahol a kezeikkel megérintik ellenfelüket, vágások keletkeznek rajtuk. Elég veszélyes és nehéz technika. |
| | | Masakazu Ishigami 9. Osztag
Hozzászólások száma : 39 Registration date : 2009. May. 14. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: 9. osztag 4 tiszt Hovatartozás: Lélekenergia: (5000/10000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Hétf. Május 25, 2009 12:44 am | |
| Csimeitekinahi (Halálos tűz)
Ez veszélyes technika, ha megidézik, egy tűzfal jelenik meg és elindul előre és mindent elpusztitt aminek neki ütközik persze a használó lélekenergiájától függ, hogy milyen nagy falat hoz létre minél nagyobb a fal annál nagyobb a pusztítás. (Nagyon sok gyakorlást igényel) |
| | | Fujishiro Ranmaru Shinigami
Hozzászólások száma : 16 Registration date : 2009. Feb. 22. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: Elszökött Shinigami Hovatartozás: Lélekenergia: (10000/25000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Csüt. Május 28, 2009 8:07 am | |
| Reiki Shikon (Fagyos Méregfog)
Egy nagyon sajátos technika Aisuhebi Shikai formájában. A technika aktiválásakor az összes jégtüske visszahúzódik, csak kettő marad meg, mely közel áll a penge végéhez. Ha a fennmaradt tüskéket jobban megnézzük, kék erek jelennek meg, melyek a kard belsejétől a tüskék pengéig halad, ahol a kékes folyadék szinte láthatatlanul kiterjeszkedik. Ezután csak meg kell vágni vele az ellenfelet, s a méreg belülről kezd hatni. Sorra hűti a belső szerveket, míg végül az ellenfél teljesen megfagy, s ezzel be is következik a pusztulás. Gyenge pontja, hogy egy-egy elleni harcban lehet csak használni és akkor is csak néhányszor. A méreg megszüntetéséhez a használónak meg kell érinteni a vágás helyét Aisuhebi markolatával.
Bakkoudo 32: Chinsei no Niwa (A Nyugalom Kertje)
Ez szinte az egyetlen olyan Kidou, mely sem támadásra, sem védekezésre nem összpontosít. A harc során mindenki kifárad, kimerül sőt megrémülhet az ellenfél erejétől. Viszont ez a technika kiküszöböli. Aktiválásakor úgymond önmagunkat helyezzük egy illúzióba, amint egy lélegzetelállító és tündöklő kertben ülünk. Szemeinket lassan becsukjuk és ezzel harmóniát keltve a lélek felfrissül. A kidou összesen 5 másodpercig tart, viszont a használónak akár 5 percet is jelenthet. Ajánlatos a technika használata előtt elbújni. Kevesen képesek elsajátítani. |
| | | Naito Suisen Arrancar
Hozzászólások száma : 113 Age : 40 Tartózkodási hely : Las Noches: 3. dűne balra, a vörös torony utánXD Registration date : 2009. Feb. 06. Hírnév : 4
Karakterinformáció Rang: 29. arrancar Hovatartozás: Lélekenergia: (9000/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szomb. Május 30, 2009 7:26 am | |
| Hollow technikák:
Estrella fugaz / Hidama / Hullócsillag:
Ezen technika segítségével csökkenthető az ellenfél lélekenergiája. Használója a kezeiből apró, sárga csillagokat lő ki áldozatára, melyek a bőrére tapadva magukba szívják a lélekenergiát. Hatóideje attól függ, hogy hány csillag ért célba. Maximum 20 percig tudja lekötni az energiákat, ezután fokozatosan visszatöltődik az áldozatba, a csillagok pedig leválnak. (Hierro esetén is használható, csak az intenzitása alacsonyabb.) /1. szintre gondoltam/
Claro de luna / Gesshoku / Holdfény:
Annyiból sajátos a technika, hogy a használója dönti el a színét és a kiindulási pontot. Hold alakú /sarló forma/ energia, amely megkötözi az ellenfelet a karjánál, vagy a lábánál, több indítása esetén akár mind a kettőt. A sarlókat gondolati úton lehet irányítani. /1. szintre gondoltam/
Tornado / Tatsumaki / Tornádó:
Megidézője a szájából hívhatja elő. Kis légkarikaként indul útjára, a kifújás sebességétől függően gyorsul a növekedés mértéke, ezzel kiküszöbölhető az eltérő távolság. Teljes méretében egy két méter átmérőjű kör - ebben tér el az igazi tornádótól, hiszen nincs tölcsére, csak egy szimpla lap alakú szélörvény. Támadások blokkolására szolgál. /2. szintre gondoltam/
Blanco carbúnculo / Shiro rubi / Fehér rubin:
A támadással egy kemény lapokból álló zárt teret hívhatunk elő, saját védelmünkre. Ez kívülről vörös, belülről azonban fehér opálos. Ez a burok megvédi a kisebb szintű támadásoktól használóját. /1. szintre gondoltam/
Madreperla / Shugyoku / Gyöngyház:
Az ellenfelet vékony, gyöngyszerű burok veszi körül, ami megköti az 1. szintű vagy "gyengébb" erejű egyedi támadásokat. Maximum két támadást bír ki, ezután visszatér a maradék energia a megidézőjébe. /2. szintre gondoltam/
Fusco fosa / Nezumiiro kansei / Sötét verem:
Két fő elzárására alkalmas teret hoz létre. Mivel elég magas mennyiségű lélekenergiából épülnek a falak, a megidézője ebben a "teremben" nem képes előhívni resurreccion alakját, de a hollow technikák megidézhetők, valamint a zanpakutos képességek. /2. szintre gondoltam/ |
| | | Shihouin Yoruichi Admin
Hozzászólások száma : 807 Age : 33 Tartózkodási hely : A semmi közepétől, picit balra ;) Registration date : 2008. Sep. 05. Hírnév : 114
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Vas. Május 31, 2009 1:48 am | |
| Sorikaze Komoki:
Mondd fiam, te nem ismered az entert? Tudod, az a nagy, fejjel lefelé fordított "L" alakú gomb a billentyűzeten...
Ha kicsit tagolod, akkor talán elolvasom, addig is, mivel teljesen össze van az egész folyatva, elutasítom.
Chizuki Maya:
yaiba arashi - pengevihar - elfogadom, szint: 1., 2500 ryou
aka kou - véres kezek - elfogadom, szint: 3., 4500 ryou
Ajándék: 1000 ryou
Masakazu Ishigami:
Csimeitekinahi (Halálos tűz) - nem tudom, de ez számomra elég tápos technikának tűnik, ezért elutasítom
Fujishiro Ranmaru:
Reiki Shikon (Fagyos Méregfog) - hjajj... már néhányszor leírtam, hogy a zanpakutoval kapcsolatos technikákat nem ide, hanem pmbe kérem. De minden esetre elfogadom, viszont annyi kikötésem lenne, hogy ahol érintik a tüskék az ellenfelet, csak az adott helyen fagyassza meg azt a bizonyos szervet.
Bakkoudo 32: Chinsei no Niwa (A Nyugalom Kertje) - elfogadom, szint: 1., 1500 ryou
Ajándék: 1500 ryou
Naito Suisen:
Estrella fugaz / Hidama / Hullócsillag - elfogadom, szint: 1., 2000 ryou
Claro de luna / Gesshoku / Holdfény - elfogadom, szint: 1., 2000 ryou
Tornado / Tatsumaki / Tornádó - elfogadom, szint: 2., 1500 ryou
Blanco carbúnculo / Shiro rubi / Fehér rubin - elfogadom, szint: 1., 1500 ryou
Madreperla / Shugyoku / Gyöngyház - elfogadom, szint: 2., 1500 ryou
Fusco fosa / Nezumiiro kansei / Sötét verem - elfogadom, szint: 2., 2000 ryou
Ajándék: egy második szintű kidou
A kidouk kitalálását egyelőre lezárom, később ismét lehet próbálkozni! ^^ |
| | | Shihouin Yoruichi Admin
Hozzászólások száma : 807 Age : 33 Tartózkodási hely : A semmi közepétől, picit balra ;) Registration date : 2008. Sep. 05. Hírnév : 114
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Vas. Dec. 06, 2009 10:11 am | |
| Üdv!
Nos, a topic ismét aktív, ám arra kérnélek titeket, hogy most már NE shinigami technikákat találjatok ki. A következőket szeretnénk bővíteni:
○ 4. osztagra specializálódott technikák ○ 12. osztag fejlesztései ○ bounto technikák ○ quincy technikák ○ hollow/arrancar/espada technikák ○ emberi technikák/képességek ○ módosított lélek technikák/képességek ○ vaizard képességek ○ különleges karakterek: fajok, képességek, technikák
Értelemszerűen szeretném, ha feltüntetnétek a beadott technikáknál, hogy melyik csoportba tartozik. A képességeket ugyanúgy szeretném, ha beküldenétek, vagyis hetente maximum egy posztban küldjétek be. (Nincs elfogadás utáni szerkesztés!) |
| | | Chizuki Maya Vaizard
Hozzászólások száma : 595 Tartózkodási hely : Karakura Town Registration date : 2009. Apr. 13. Hírnév : 28
Karakterinformáció Rang: 3. osztag ex-taichou Hovatartozás: Független Lélekenergia: (36000/45000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Hétf. Dec. 07, 2009 7:39 am | |
| Vaizard képességek/technikák:
○ masuku kasui / álarc tüskék/ : A vaizard kezéből a név elhangzása után olyan anyagú tüskék "lőnek ki" az ellenfél felé, mint amilyen anyagból a maszkjuk van.
○ hidenka yabureme / hercegnő könnyei/ : kék, apró reaitsu- gömbök jönnek létre a vaizard teste körül, melyek egymással összeköttetést létesítenek egy vékony - de annál erősebb szál formájában. Ezek láthatatlannak tűnő, de mégis létező pajzsot hoznak létre a vaizard körül.
Bounto technikák:
○ tarento suu / csillag tánc / : Ez is olyasféle alaptechnika, mint a shinigamik shunpo-ja, az arrancarok sonído-ja, vagy a Quincyk Hyrenkiaku-ja. Elég gyors, felveszi a versenyt a shinigamik shunpojával.
○ kin tenmei / arany hajnal / : A lélekenergia aranyszínű gömbök formájában kilőhető az ellenfélre. Elég nehéz elsajátítani.
Hollow technikák:
○ noche besar / yoru kisu / / éj csókja / : az áldozat körül ezüst aura fénylik fel, mely álomba ringatja. Álmában újraéli legszörnyűbb emlékeit. Bonyolult technika, sok energiát igényel.
○ delgado brillar / akudoi enkou / / cifra fényesség / : az ellenfél körül egy négyzet alakú, halványkék színű fallal rendelkező - azért még átlátszó - zárt tér jön létre. Ebben halk suttogást hall, és úgy látja, hogy az a tér, amiben van, pulzál, sőt - néhol közelít hozzá, néha távolodik.
Emberi technikák:
○ sutairasu arashi / tű fergeteg / : lélekenergiából létrehozott, tű formájú lövedékek. A felhasználó adottságaitól függ, hogy mennyit képes létrehozni, és hogy azok mennyire lesznek hatásosak - tehát képesek-e sérülést okozni az ellenfélnek.
○ tenkyuuzu benkai / horoszkóp védelem / : egy hatalmas, majdnem embernagyságú pajzs jelenik meg az egyén előtt, amit a saját lélekenergiájából hoz létre. Ezen az európai és a kínai horoszkóp állatai láthatóak.
4. osztagra specializálódott technikák:
○ neonranpu gurabu / neonfényű kesztyű / : a név elhangzása után a felhasználó kezét valóban egy neonzölden világító kesztyű jelenik meg, mely segítségével lélekenergiát képesek elszívni - persze nem világrengető mennyiségben - az alanyból, hogy szükség esetén másba juttathassák.
○ washiboushi / sasszem/ : a név elmondása után a felhasználó látása megerősödik, úgymond, rövid ideig képes lesz "felnagyítani" az alany testének felületeit, hogy akár a legapróbb sérüléseket is észrevegye.
12. osztag fejlesztései:
○ heriotoro-pu satou / lilás-rózsaszín cukor / : ennek a cukornak a segítségével csökkenthető a testi fájdalom, a seb vérzése, és segíti a regenerálódás felgyorsulását.
○ juuniji hikaku benjo / éjféli bőrruha / : Egy fekete színű, magasított nyakkal rendelkező kezes - lábas ruha, mely tapad a testre. Növeli az alany mozgásáak könnyedségét, és olyan kisugárzással bír, mely csökkenti a sebezhetőséget- kisebb ellenállást fejt ki a közelgő penge hatására.
Quncy technikák:
○ penumbra : Ez a technika hat közepes nagyságú, ezüstszínű háromszöget hoz létre a Gintoukból. Ezek az ellenfél körül jönnek létre, aki úgy érzi, hogy a testét megrázza az áram, majd eszméletlenné válik. Aktiváló parancsszava: "Throw dimness onto the evil. - Offensive triangles!"
○ adrift : Ehhez a technikához négy darab Seele és Gintou szükséges. Miután felrobbantják őket, az ellenfél körül, hanghullámok jönnek létre, melyek károsítják az "alany" hallását. Aktiváló parancsszava: "A frightened scream penetrates the sky forever glowing storm! - Piercing waves!" |
| | | Hanabi Shiori Vaizard
Hozzászólások száma : 361 Age : 36 Tartózkodási hely : barkóba alól felmentve, lakótársnak fogadva Registration date : 2008. Dec. 29. Hírnév : 24
Karakterinformáció Rang: Vaizard Hovatartozás: Független Lélekenergia: (32500/45000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szer. Dec. 09, 2009 3:38 am | |
| Vaizard technika:
-Tokaiteki ingyou (Városi láthatatlanság) : Ez a technika lehetővé teszi a vaizardok számára, hogy a kevés lélekenergiával rendelkező, átlagos emberek számára láthatatlanná váljanak. Bizony szempontból ez inkább csak egy kényelmi technika, hiszen sokkal könnyebb úgy harcolnia az embernek a város kellős közepén, hogy nem szegeződik rá jónéhány kíváncsiskodó szempár, ne adj isten valami idegszanatóriumi alkalmazott próbálja becserkészni.
12. osztag fejlesztései:
- Mikakedaoshi eri (Megtévesztő nyakpánt): A 12. osztag által kifejleszett, inkább felszerelésnek mondható dolog, amit ha az ember a nyakára tesz, akkor a hollowokéhoz hasonló lélekenergiát fog árasztani magából. A megfigyelő küldetéseken részt vevő tisztek biztonsága ihlette.
Quincy technika:
- Verbindung (Kötelék): Információk továbbítására szolgáló technika. Hasonlít a Tenteikuura nevű kidoura, azonban ezt csak quincyk képesek használni. A használó a meghatározott sugarú (minél erősebb, annál nagyobb) körben képes kapcsolatba lépni a többi quincyvel. Aktiváló parancsszava: "Hear my voice, and answer me! - quincy bond" |
| | | Shihouin Yoruichi Admin
Hozzászólások száma : 807 Age : 33 Tartózkodási hely : A semmi közepétől, picit balra ;) Registration date : 2008. Sep. 05. Hírnév : 114
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szer. Dec. 09, 2009 6:06 am | |
| Chizuki Maya:
Hűha O.o Te aztán jól elláttál munkával... Nah, akkor kezdeném is ^^
Vaizard technikák: ○ masuku kasui / álarc tüskék/ - elfogadom Szint: 1. Ár: 1500 ryou
○ hidenka yabureme / hercegnő könnyei/ - elfogadom Szint: 1. Ár: 1500 ryou
Bounto technikák: ○ tarento suu / csillag tánc / - elfogadom Szint: 1. Ár: Ingyenes
○ kin tenmei / arany hajnal / - elfogadom Szint: 3. Ár: 3000 ryou
Hollow technikák: ○ noche besar / yoru kisu / / éj csókja / - elfogadom Szint: 3. szint Ár: 2000 ryou
○ delgado brillar / akudoi enkou / / cifra fényesség / - elfogadom Szint: 2. szint Ár: 2500 ryou
Emberi technikák: ○ sutairasu arashi / tű fergeteg / - elfogadom Szint: 2. Ár: 1500 ryou
○ tenkyuuzu benkai / horoszkóp védelem / - elfogadom Szint: 1. Ár: 1500 ryou
4. osztagra specializálódott technikák: ○ neonranpu gurabu / neonfényű kesztyű / - elfogadom Szint: 1. Ár: 2000 ryou
○ washiboushi / sasszem/ - elfogadom Szint: 1. Ár: 1500 ryou
12. osztag fejlesztései: ○ heriotoro-pu satou / lilás-rózsaszín cukor / - elfogadom Ár: 1500 ryou
○ juuniji hikaku benjo / éjféli bőrruha / - elfogadom Ár: 2500 ryou
Quincy technikák: ○ penumbra - elfogadom Szint: 2. Ár: 1500 ryou
○ adrift - elfogadom Szint: 2. Ár: 2500 ryou
Ajándékod: 1 db második szintű kidou, valamint 1500 ryou ^^
Hanabi Shiori
Vaizard technika: ○ Tokaiteki ingyou (Városi láthatatlanság) - elfogadom Szint: 1. Ár: 2500 ryou
12. osztag fejlesztései: ○ Mikakedaoshi eri (Megtévesztő nyakpánt) - elfogadom Ár: 2000 ryou
Quincy technika: ○ Verbindung (Kötelék) - elfogadom Szint: 1. Ár: 1500 ryou
Ajándékod: 1500 ryou |
| | | Sierashi Yuusuke Daitenshi
Hozzászólások száma : 914 Age : 31 Tartózkodási hely : Karakura városa Registration date : 2009. Jan. 19. Hírnév : 127
Karakterinformáció Rang: Hachibantai ex-taichō| Daitenshi - Saizensen sōsui Hovatartozás: Daitenshi Lélekenergia: (68000/100000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szomb. Dec. 12, 2009 11:01 pm | |
| 12. osztag fejlesztései:
- Meue shin buresuretto - Felsőbb akarat karperec: A szerkezet tulajdonsága, hogy képes a használó telekinetikus energiáit megnövelni. Ennek köszönhetően kisebb súlyú tárgyakat (1,5 kg max) vagy egy katanát képes mozgásra bírni. Hasznos, ha a használót lefegyverezték és Zanpakutuoja több méterre repült tőle.
- Narau hari - Követő tűk: Apró, szinte észrevehetetlen szerkezetek, amelyekkel meg lehet jelölni bármilyen élő organizmust. Reagál az alany lélekenergiájára és ezt felhasználva küld jeleket, amiket egy speciális radar vesz. Csak az emberi világ és Soul Society között működik teljesen, hisz' Hueco Mundoba még nem sikerült átjárót nyitni. (Legalábbis az SS-ieknek nem. xD)
Egyéb technika:
祖先芸: 射す精神風 - Sosengei: Sasu Seishinfuu (Ősi művészet: Fénylő lélek stílus)
Egy ősrégi, de mára már elfeledett küzdőstílus. E technika lényege a végtelenségig kombinált ütések és rúgások erejében rejlik, amelyek fő célja az ellenfél csontjainak eltörése vagy felületi sérülés okozása. Ám emberi erővel képtelenség lenne ilyet véghez vinni, így itt lép be a képbe a reiatsu irányítási képesség kihasználása. A használó lélekenergiáját az egész teste körül keringteti, amely fényes aura képében materializálódik. Ezt követően a centripetális erő segítségével a kívánt testrészbe képes koncentrálni az energiát, ami így már képes akár egy tíz centiméter vastagságú betonfalat is átütni. Gyors és látszólag összefüggéstelen támadásaival szinte lerohanja és ezzel elsöpöri az ellenfelet. Támadó jellege miatt, viszont teljesen nyílttá a teszi a használó védelmét. Természetesen, ez kiküszöbölhető akrobatikus elemek beiktatásával vagy Shunpo, Sonido, etc.* használatával, amelyek lehetővé teszik a hirtelen helyváltoztatást, de ez nagyon bonyolult, hisz' közben figyelni kell az aura fenntartására is. Erőteljes, nagy koncentrációt igénylő stílus, ezért kevesen ismerik, s még kevesebb azoknak a száma, akiknek sikerült teljesen elsajátítaniuk a Sasu Seishinfuut. A régi idők bölcsei három szintet különböztettek meg aszerint, hogy a használó meddig és milyen intenzitással képes alkalmazni a technikát. Ezek a következők: *Kasztfüggő. - I. szint: 解散 - Kaisan (Feloldás) - Röviddel az aura előhívása és stabilizálása után hangzik el a parancsszó. Ezt követően a használó képes lesz bármely testrészébe vezetni az energiát. Ezen a szinten csupán rövid ideig használható, hisz' a folytonos koncentráció nem csak az elmét, de a testet is kimeríti. Rengeteg edzés szükségeltetik ahhoz, hogy a szervezet kibírja a megterhelést. Fizikumtól és a lélekenergia nagyságától függően 5-10 percig (2-3 körig) tartható fent az állapot. Szinte felemészti az összes reiatsut és semmilyen más energiaalapú technika nem alkalmazható mellete. Ezért az időlimit letelte után a használó védtelenné válik a támadásokkal szemben, így ebben rejlik az első szint legnagyobb hátránya.
- II. szint: 刑罰 - Keibatsu (Ítélet) - Elengedhetetlen hozzá a Kaisan elérése. Ezen a szinten a használó már tökéletesen kontrollálja az energiairányító képességet, ellenben a Sasu Seishinfuu még mindig sok erőt emészt fel. Az alany izmai megdagadnak, kétszer akkora erőt lesz képes kifejteni, mint annak előtte. Ismét képes lesz előhívni a gyors helyváltoztatáshoz szükséges technikákat, ám ezzel arányosan csökken támadásainak ereje. A képességek nem egyformán emelkednek, így az erő és a gyorsaság közül valamelyiket mindig háttérbe kell szorítani, különben nem érjük el vele a kívánt hatást. Maximum 10-15 percig (5-6 körig) alkalmazható. Az idő letelte után a használó mély, komaszerű álomba merül és teljesen védtelen lesz. Ebből kifolyólag hamarabb kell végeznie az ellenféllel, semmint hogy a mellékhatás megjelenne.
- III. szint: 廃止 - Haishi (Eltörlés) - A legvégső szint, amely tökéletesíti az első kettőt. Eddig egy személynek sikerült elérnie eme magasságot, azonban Ő belehalt a mellékhatásokba. A használó pillanatnyi eltérésekkel képes megnövelni a gyorsaságát vagy az erejét. Ennek köszönhetően képes villámgyorsan kitérni a támadások elől, majd egy csontrepesztő ellentámadással válaszolni. 15-30 percig (9-10 körig) lehetséges fenntartani ezt a szintet, attól függően, hogy milyen régen gyakorolják a stílust. Abszolút pusztítást lehet vele véghez vinni, de ennek meg van az ára. Az aura addig nem tűnik el, amíg fel nem emésztette az összes lélekenergiát. Miután ez megtörténik ideiglenes bénulás lép fel, amely kihat az egész testre. Súlyosan károsítja az izmokat és az ízületeket, de kellő erővel túl lehet élni. Ha elég kitartó a használó, akkor a bénulás leküzdhető és újra képes lehet a harcra is. Több évnyi edzés kell ahhoz, hogy az előbb említett mellékhatás ne jelentkezzen.
Megjegyzés: A technika nincs kaszthoz kötve, csupán annyira van szükség, hogy a használó tudja irányítani a lélekenergiáját. Itt a Kidou vagy Bara/Cero idézéshez hasonló dologra gondolok, de ide sorolható az is, amikor a Quincyk előhívják íjaikat, nyilaikat. |
| | | Shihouin Yoruichi Admin
Hozzászólások száma : 807 Age : 33 Tartózkodási hely : A semmi közepétől, picit balra ;) Registration date : 2008. Sep. 05. Hírnév : 114
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Vas. Dec. 13, 2009 1:06 am | |
| 12. osztag fejlesztései:
Hm... Nekem mindkettő tetszik, szóval nem mondhatok rájuk mást, minthogy elfogadom. ^^
Meue shin buresuretto - Felsőbb akarat karperec Ár: 2000 ryou
Narau hari - Követő tűk Ár: 1500 ryou
Egyéb technika:
Igen, ezt már elküldted nekem PM-ben, és én már rábólintottam, tehát ez is elfogadva. ^^
Sosengei: Sasu Seishinfuu Ár: 5000 ryou Szint: 3. szint Feltétel a használathoz: engedély, valamint a megtanulásának kijátszása
Ajándékod: 2000 ryou, valamint két darab szabadon választott, 2. szintű kidou ^^ |
| | | Chizuki Maya Vaizard
Hozzászólások száma : 595 Tartózkodási hely : Karakura Town Registration date : 2009. Apr. 13. Hírnév : 28
Karakterinformáció Rang: 3. osztag ex-taichou Hovatartozás: Független Lélekenergia: (36000/45000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Hétf. Dec. 14, 2009 4:10 am | |
| Nos, íme néhány.... "romantikára" tervezett fejlesztés ^^
// A kitaláló nem vállal felelősséget a találmányért! //
12. osztag fejlesztései:
○ reiatsu kondo-mu // reiatsu óvszer // : Természetesen Soul Society utcáit is kezdik ellepni a hormon - túlfűtötte szerelmespárok, akiknek romantikázhat-néki kedvüket jelentősen befolyásolja egy tragikus dolog: eléggé nehezen lehet hozzájutni az óvszerhez, melyet az Emberek Világából szerezhetnek meg csak. Mivel ők is élnek nemi életet, és nem mindenki szeretné %-ban mérni a beugorható kisbaba lehetőségét, az egyetlen választható megoldás mellett döntöttek. ( Nem, nem törtek be Seiretei hímjei egy Karakurai TESCO áruházba, és nem lopták el a teljes kondom - állományt.... nem mindig jó, ha a Tesco gazdaságos kisgyerek kiszerelést választjuk! ). A 12. osztag kutatóit támadták meg, akik a hirtelen hullámot ajtótorlaszokkal és ablakbedeszkázással hárították el. De mivel túlságosan kitartóak voltak Seiretei hímjei, végül megkönyörültek rajtuk, és kifejlesztették ezt a módszert. Ehhez lényegében nincs szükség semmi másra, mint egy férfire, egy nőre, és egy ágyra - vagy arra a helyre, ahol.... romantikázni kívánnak. ^^ A felhasználó elmondja a technika nevét. Ez csupán annyiban különbözik a mezei kondomtól, hogy nem kell semmit sem kibontani, felhúzni... megjelenik magától!
Megj. a technikával kapcsolatban: A felhasználó párja szórakoztatására váltogathatja a reiatsu kondo-mu színét, mintáját. Ezenfelül létezik világító változatban is - nem tapasztalatból tudom! - Elegendő csupán elképzelni, hogy milyet szeretnénk...
○ reiatsu kattakuzai // reiatsu síkosító //: Természetesen nem hagyhatták figyelmen kívül a nők nehezebb napjait sem, amikor a párjaik nem hagyták őket békén, és nem volt a dolog olyan csusszanós, mint szokott.^^ Ezekre az esetekre -ha már ennyire belemerültek a munkába - hozták létre, alkották meg a reiatsu síkosítót. Ezt a fejlesztést csak a nők használhatják - sajnos a homoszexuális shinigamiknak nem tudnak ilyen jelentős segítséget nyújtani. Nekik majd odaadják a Tesco-ból lopott árukészletet! - Az alkalmazó elmondja a nevet, és előtte máris megjelenik az apró kis fekete gömbből materializálódó üvegcse, melyben ott rejlik a síkosító.
Megj. a technikához: nem variálható a szín, de az illat és az íz igen! Isten se tudja, mennyi beteg állat shinigami létezik, és a 12. osztag nagyérdemű udósai biztosra mentek!
○ reiatsu dacchivaifu // reiatsu segédeszköz női formátumban // : Magányos férfiak is léteznek, akik képesek bármit magányuk enyhítésére. A kamaszodó shinigamik - vagy az ütődöttek - tehát az olyanok kisegítésére létrejött eszköz ez, akiket valamily rejtélyes okból nem szívlel a női nem. Tehát eme sajnálatra méltó kis kegyvesztettek megsegítésére kialakították a reiatsu dacchivaifu-t, mely teljesen emberi alakot képes felvenni, olyan, mintha élne - de azért nem kell hiú reményeket táplálni. Lérehozható Rukia, Inoue, Matsumoto - és az extrém ízlésűeknek Halibel - formátumban is.
Megj.: A haj és szemszín, a bőrszín és a mellméret kedv , illetve tetszés szerint változtatható. A segédeszköz viszont 1,5 - 2 óráig tartható ebben a formátumban, utnna visszaalakul a felhasználó reiatsujává. ^^ |
| | | Yurenai Mistique 6. Osztag
Hozzászólások száma : 373 Age : 31 Tartózkodási hely : szlovákia Registration date : 2009. Apr. 14. Hírnév : 7
Karakterinformáció Rang: 6. osztag kapitánya Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (19800/30000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Hétf. Dec. 14, 2009 5:25 am | |
| A 4. osztagra specializálódott technikák:
//Shikenhou//Elemzés// - Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi.
//Kaisou//Rangsor// - Ezt a technikát több súlyos sérült esetén érdemes használni, mivel egy 1-től 10-ig terjedő speciális skálán megállapítja mennyire súlyosak az egyének sérülései, és még mennyi időt bírnának ki ellátás nélkül a sebesültek. Ha egyszerre kell ellátni mondjuk 5 vagy több embert, akkor a technika segítségével képesek azonnal megtalálni a legrosszabb állapotban lévőt. Valamint további előnye, hogy az alkalmazó lélekenergiájának erősségétől fűggően képes a többi sebesültet is kis mértékben gyógyítani.
//Kara//Burok// - Ezt a technikát súlyosabb mézgezéseses eseteknél használják csak, mivel megvan a maga veszélye is. A technika a testbe jutott mérget képes összegyűjteni, valamint egy különleges burkon belül elraktározni. Ez a burok semlegesíti is a mérget, de ahhoz több napnyi időre van szüksége, és az alatt nem érheti sérülés, vagy egyszerűen kipukkad újra szétengedve maradék tartalmát. Másik hátulütője, hogy a test nem bírja ki túl sokszor egymás után az alkalmazását, ezért óvatosan kell vele bánni.
Bounto technikák:
//Fukumen//Lepel// - Ez a technika főleg a rejtőzködő bouto-k számára használható, mivel alkalmazásakor a bounto lélekenergiát vesz fel, majd ezt kibocsátja. Az energia szétszóródik akár több kilométeres körzetben is mindent beborítva, ezzel megzavarva az ellenséget. Hátránya, hogy egy nap után elveszti hatását, valamint ha két különböző ütközik, kölcsönösen kiritják egymást a találkozási pont környékén.
//Amimono//Pókháló// - A bounto maga körül bocsát ki a szem számára láthatatlan fonalakat, amelyek megtalálják a közelben lévő, erősebb reiatsuval rendelkező egyéneket, majd jeleznek gazdájuknak. Képesek akár rá is akaszkodni, vagy egy területet megfigyelés céljából behálózni úgy, hogy mindent keresztül engednek rajta, de egy bizonyos energia felett jeleznek.
//Ga Messhu//Éjjeli lepke csapda// - az előző technika (amimono) felerősített formája, amit nem könnyű megtanulni, de utána sokkal hatékonyabban alkalmazható. Ezúttal nem csak érzékelni képes a személyt, hanem körül venni is, majd egy parancsszóra teljesen behálózza és mozgásképtelenné teszi. A technika gyengepontja, hogy amint a bounto elveszíti higgadtságát és koncentrációját a fonalak engedni kezdenek. Parancsszava: Kiru batafurai (Elejtett pillangó)! |
| | | Daisetsu Hattori Vaizard
Hozzászólások száma : 135 Tartózkodási hely : Debrecen Registration date : 2008. Sep. 07. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: Vaizard Hovatartozás: Lélekenergia: (41000/55000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Vas. Dec. 20, 2009 12:11 am | |
| Bounto technikák: ○ Shouhei /Vérszerződés/ Egy magas szintű Bounto technika, melyet csupán néhány kivételes erejű lélek volt képes elsajátítani. Egy ősi Bounto ima előzi meg a technika valós használatát. A használónak el kell mormognia a szöveget, majd a saját vérével a Bounto klán szimbólumát kell csuklóira festenie. Ezután a használó külseje igencsak megváltozik. A bőre színe sötétebb lesz, és fekete tintával írt tetoválások jelennek meg mindenütt a testén. Ebben a formában a Bounto képes elhunyt társai bábjait megidézni, melyek egyetlen küzdelemben minden parancsát teljesítik a használónak.
○ Shitomeru Oseru /Semlegesítő Pecsét/ Hasonlóan az előző technikához, ez is a Bounto képességek magasiskolája. Segítségével a használó képes magába szívni, mind az elemi, mind a tiszta lélekenergiát. Ezt a testében semlegesíti, majd a sajátjaként használhatja. Akár nagy mennyiségű reiatsu is elszívható fizikai kapcsolat nélkül. |
| | | Adán Scytacierto Privaron Espada
Hozzászólások száma : 231 Age : 30 Tartózkodási hely : Karakura Town Registration date : 2008. Dec. 14. Hírnév : 7
Karakterinformáció Rang: Privaron Espada | A Daitenshi tagja Hovatartozás: Lélekenergia: (15500/30000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Pént. Dec. 25, 2009 1:01 am | |
| Üdvözletem!
Nos nekem is eszembe jutott pár Arrancar technika, amiket szeretnék veletek megosztani. ^^
Lanza Roja / Vörös Lándzsa: Ennek a technikának a lényege a közelharc. Igazából az Arrancaroknak ott van erre a Zanpakutoja, valamint a kemény bőrük, viszont a Lanza Roja is lehet kiválóan alkalmas hasonló célokra. Kinézete egy vörösen fénylő, mindkét végén éles, hosszú fegyver. Egyszeri alkalmazás során 5 darabot lehet belőle létrehozni, amiket egyszerre, vagy külön-külön is megidézhet az alkalmazó. Alkalmas lehet lefegyverzésre is, ilyenkor az öt lándzsa körülveszi az Arrancart, majd amint az rámutatott az ellenséggel, a fegyverek elindulnak a megadott irányba. Hogyha sikerül nekik elérni az áldozatot, könnyedén nekiszegezhetik valamilyen tárgynak, esetleg súlyosabb sérüléseket is okozhatnak. A leggyengébb Arrancarok is alkalmazhatják, viszont minél erősebb az illető, annál hatásosabb a képesség is. Egy Shikai ellen még talán fel lehet vele venni a harcot, Bankaial szemben semmiképp.
Asesinato Curativo / Gyógyító Gyilkosság A neve is tükrözi, hogy eme képesség az Arrancarok regenerációját segíti elő. Előnye abban rejlik, miszerint azonnal a csatatéren is lehet használni, hátránya pedig az időigényesség, mint általában a gyógyító technikáknak. Amikor az alkalmazó száját elhagyja a név, valamelyik kezébe összegyűlnek a szellemi részecskék, amiket más élőlényekből szív el, akik alacsonyabb rangúak nála. Ezek lehetnek emberek, állatok, de akár apróbb Hollowok is. Amint ez megtörtént, az Arrancar tenyerét zöld energia veszi majd körül, amit a sebhez illeszt. Ekkor jobbik esetben a sérülés elkezd regenerálódni, viszont egy idő után az összegyűjtött energia elmúlik. Ez természetesen függ attól, hogy mennyi, és milyen erős lényekből lett elszívva. Aktiválása nem mindig kivitelezhető, ám jó időzítéssel életet is menthet. |
| | | Shihouin Yoruichi Admin
Hozzászólások száma : 807 Age : 33 Tartózkodási hely : A semmi közepétől, picit balra ;) Registration date : 2008. Sep. 05. Hírnév : 114
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Csüt. Jan. 07, 2010 10:07 pm | |
| Chizuki Maya
Hát nem mondom, komoly fejtörést okoztál nekem ezekkel a technikákkal… xD De mivel játékban amúgy sem lehetne használni, így kénytelen vagyok elutasítani őket. Azonban ettől függetlenül kapsz ajándékot a kreatívságodért. xD
Ajándék: 1000 ryou
Yurenai Mitsique
4. osztag technikái:
Shikenhou//Elemzés// - Szerintem igen hasznos kis technika, így természetesen elfogadom. Szint: 1. Ár: 1500 ryou
Kaisou//Rangsor// - elfogadom Szint: 2. Ár: 1500 ryou
Kara//Burok// - elfogadom Szint: 2. Ár: 2000 ryou
Bounto technikák:
Fukumen//Lepel// - elfogadom Szint: 2. Ár: 2000 ryou
Amimono//Pókháló// - elfogadom Szint: 1. Ár: 2500 ryou
Ga Messhu//Éjjeli lepke csapda// - elfogadom Szint: 2. Ár: 3000 ryou
Ajándék: 1500 ryou
Daisetsu Hattori
Bounto technikák:
Shouhei /Vérszerződés/ - elfogadom Szint: 3. Ár: 3500 ryou
Shitomeru Oseru /Semlegesítő Pecsét/ - elfogadom Szint: 3. Ár: 3000 ryou
Ajándék: 1000 ryou
Adán Scytacierto:
Lanza Roja / Vörös Lándzsa – elfogadom Szint: 1. Ár: 2000 ryou
Asesinato Curativo / Gyógyító Gyilkosság – elfogadom Szint: 1. Ár: 2000 ryou
Ajándék: 1000 ryou |
| | | Zel Syneza Ka'abel Privaron Espada
Hozzászólások száma : 263 Age : 30 Tartózkodási hely : Karakura Town külvárosi elhagyatott kórház Registration date : 2009. Feb. 25. Hírnév : 28
Karakterinformáció Rang: Privaron Espada Hovatartozás: Lélekenergia: (17500/30000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Vas. Jan. 24, 2010 9:23 am | |
| Nos mivel a Hollow technikák nagy részben elvannak hanyagolva gondoltam rakok hozzá egy két használható dolgot ^^:
Colossal Bang Cero (Hatalmas ,,Bang" Cero) -a Cero sokszorosa, hasonló látványú, de sokkal nagyobb erővel és pusztító adottságokkal bír, mint egy sima Cero. Mérete is többszöröse, s amiben a legjobban különbözik a Cerotól, hogy mikor becsapódik egyetlen hatalmas robbanásba tömörül az erő. De a gond vele, hogy kissé kimerül tőle a használója, mondhatni a gyengébbek vagy képzetlenek kómába is eshetnek így számukra ez egyfajta végső technika, azonban akik kellően elsajátították és megvan a kellő tapasztalatuk, azok könnyedén veszik a technika akadályait és ugyan olyan könnyedén használják is. Továbbá hátrány, hogy több időt vesz igénybe míg egyetlen hatalmas gömbbe sűrítik ezt a Cerot.
Gigante (Leviatán) -Ez egy erőnövelő típusú technika. Nevét onnan kapta, hogy használóját felerősíti és méreteiben is megváltoztatja, akár ötszörösére is. Lassabb mozgást eredményez ugyan, de a méretekkel óriási fizikai erő társul, így ez ellensúlyozza a hátrányát. Korlátozott időtartamú, mivel a lélekenergiából tartható fel a technika, így fel is lehet oldani, ha már úgy találják, hogy kockázatos a használata.
Ardiente Garra (Izzó Karom) -A használójának reiatsujának színétől függő árnyalatú megelevenedett lélekenergia, mely a végtagokon veszi fel a karom formát. Komoly sebzésekre képes, de csak ha jól helyen találják el a kívánt pontot, valamint, ha megfelelő energiát áldozunk bele, mivel attól is függ, hogy betalál-e, hogy mekkora az energiája a használójának, vagy hogy milyen állapotban van.
Bichoagujero (Féreglyuk) -Egy olyan technika mely hasonlít a Gargantanához, de eltérő benne, hogy többet is meglehet idézni belőle és instant gyorsaságú. Tehát, amint valaki belép ezen a kapun, az azonnal a kívánt helyre teleportálódik. A használója szintjétől függ, hogy egyszerre hány féreglyukat képes használni. 1. szinten: ha a lélekenergiája elegendő hozzá akár négyet 2. szinten: ha a lélekenergiája elegendő hozzá akár nyolcat 3. szinten: ha a lélekenergiája elegendő hozzá akár százat 4. szinten: ha a lélekenergiája elegendő hozzá akár több százat Az egyetlen korlát a lélekenergia, mely folyamatosan az egyik ilyen járat részévé válik, amikor használatba lép, de, ha megszüntetik azonnal visszaugrik az elhasznált erő, de ha valaki más (mondjuk egy Shinigami) képes lezárni ezt a járatot, akkor a járat megszűnik és az arra felhasznált lélekenergia is odavész.
Éxtasis (Extázis) -A használó ismét egy olyan technikát használhat, melyet a saját hasznára fordíthat. Érzékei kifinomulnak, s minden egyes pillanatot látnak, amit az ellenfél iszonyú sebességgel tesz. A világ ilyenkor teljesen más képet ad magáról. Minden színessé válik és a hangok is jobban érzékelhetőek, akár több száz méterről is. Hátránya, hogy egyesek nem képesek viszonyulni a technika alkalmazásához, ezért lehet, hogy ők is belassulnak.
Martirio Tres Arco: Obsesión (A Szenvedés Három Kapuja: Lidércnyomás) -Három fatája van ennek a technikának. Mindhárom egyaránt veszélyes és nagy erejű. Az első a Lidércnyomás, mely illúziókat kelt a célpontban és látomásokat okoz, de ez csak az amit az áldozat tapasztal. Valójában semmi nem történik körülötte. Kizárólag a saját látomásai szórakoznak vele, azonban ezek a látomások komoly belső sérüléseket okoznak így jobb nem sokáig a hatása alatt lenni. A használó eközben nem tehet nagyon semmit csak manipulálhatja a fantáziát, hogy miként támadja ellenfelét. Komoly kockázat ez ránézve is, mivel könnyen lehet, hogy nem lesz képes időben feleszmélni a technikából, ha esetleg ellenfele már feloldotta maga alól a hatását. Csak erős akarattal és kitartással lehet belőle kijutni.
Martirio Tres Arco: Interfecto(A Szenvedés Három Kapuja: Áldozat) -Ez már különbözik az előzőtől, ugyanis fizikailag roncsoló hatású. A célpont három jelet kap, melyet a technika használója saját maga vérével kell hogy ráhelyezzen (A technika alkalmazásakor egy karddal elég megvágnia magát, majd egy parancsszóra megkötődik a pecsét a célponton) Majd a használó mögött egy kapu jelenik meg, melyből morbid jelenségek, lények(leginkább csápok vagy hasonló dolgok) törnek elő, hogy elragadják az áldozatot. Folyamatosan támadják a jelekkel ellátott személyt és egyre jobban gyengül a pecsét miatt. Ha a szörnyek elnyelik akkor is még van kiút csak akkor már a pecsét lejön róla, így nem gyengül, de már a szörnyekkel kell szembenézni. Ellenszere, ha bezárják a kaput, vagy összetörik. Mindkét esetben sikert érünk el, s ilyenkor a használó is szenvedhet el lélekenergia csökkenést. Valamint használójának is vigyáznia kell, mert, ha az ellenfél túl erős, akkor a szörnyek őt veszik célba.
Martirio Tres Arco: Horridez (A Szenvedés Három Kapuja: Iszonyat) -Talán a legerősebb technikának is mondhatni. A használó saját magát pecsételi le ezzel a technikával, mely folyamatosan szipolyozza a hordozó testet. Lélekenergiát és életenergiát is szív egyaránt tehát borzalmas technika. Azonban ilyen hátrányok mellett óriási erőt ad át a használójának. Teste eldeformálódik, fekélyek jelennek meg a testén és eltorzul az egész test. Feloldani csak egyféle képen lehet. Ha erősen koncentrál a használó arra, akit a legjobban szeret. Máskülönben az iszonyat elevenen felfalja és nem marad belőle más csak a rém, mely pusztít és gyilkol. Ebben az állapotban minden képesség a sokszorosára nő, valamint néhány újra is szert tesz. -Especto (Rém) -ezzel az iszonyat állapotban képes egy elszórt fekélyből egy apró rémet idézni, melynek ereje töredéke a használónak. Sokat is lehet idézni, de kimerítő. Egyetlen fegyverük: Bara.
-Ácido Desgarro (Sav Köpet) -a használó egy erős méregből álló savbombát köp a kívánt irányba, hatótávja alacsony, de mikor földet ér szétoszlik.
-Pesadilla Tiento(Lidérccsáp) -az iszonyat testéből csápok nőnek ki melyek nem okoznak fizikai sérülést, csupán átsuhannak a testeken, de lélekenergiát és életenergiát rabolnak, hogy tovább fent maradhasson az iszonyat állapot.
Mindhárom verziója a technikának nem az ellenfél, sokkal inkább a használót érintő fájdalmak miatt nevezték el A Szenvedés Három Kapujának.
Infernal Rosa (Pokolrózsa) -A használó kitép egy szálat a hajából, melyből egy fekete rózsa válik. A földben legyökerezik, majd addig nő míg ki nem fejlődik teljesen. Kis időt vesz igénybe, de megéri várni, ugyanis komoly társra lelhet benne a használó. Cerot és Barakat képes kilövellni a száján keresztül, valamint kisebb magvakat szór el, melyekből hasonló növények kelnek ki másodpercek alatt, melyek tüskéket lövellnek magukból. A növény mérete körülbelül tíz méter. De hátránya hogy sok lélekenergiát igényel és viszonylag gyorsan elszárad, mivel, ha nem olyan a környezete, akkor hamar felemészti a környezetében lévő növényeket, vizet, tápanyagot. |
| | | Shihouin Yoruichi Admin
Hozzászólások száma : 807 Age : 33 Tartózkodási hely : A semmi közepétől, picit balra ;) Registration date : 2008. Sep. 05. Hírnév : 114
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Kedd Feb. 23, 2010 8:43 am | |
| Hahó! :3
Máris neki esek a technikáid ellenőrzésének, Zelcsi, és kapsz majd rájuk ajándékot. ^^
Colossal Bang Cero (Hatalmas ,,Bang" Cero) - elfogadom Szint: 3. Ár: 2500 ryou
Gigante (Leviatán) - elfogadom Szint: 1. Ár: 3000 ryou
Ardiente Garra (Izzó Karom) - elfogadom Szint: 1. Ár: 2000 ryou
Bichoagujero (Féreglyuk) - elfogadom, viszont hogy ne legyen túl vp technika, úgy gondolom, hogy egy-egy féreglyuk megidézésével a belefektetett lélekenergiának is el kéne veszni. Szint: 1. Ár: 2000 ryou
Éxtasis (Extázis) - elfogadom Szint: 1. Ár: 2500 ryou
Martirio Tres Arco: Obsesión (A Szenvedés Három Kapuja: Lidércnyomás) - elfogadom Szint: 2. Ár: 2500 ryou
Martirio Tres Arco: Interfecto(A Szenvedés Három Kapuja: Áldozat) - elfogadom, viszont ismét lenne egy javaslatom. Mivel elég tápos technika, ezért jó lenne hozzá időlimit is a hátulütőjén kívül. ^^ Szint: 2. Ár: 3000 ryou
Martirio Tres Arco: Horridez (A Szenvedés Három Kapuja: Iszonyat) - elfogadom Szint: 3. Ár: 3500 ryou
Infernal Rosa (Pokolrózsa) - elfogadom Szint: 1. Ár: 2000 ryou
Ajándékod: 3 db általad választott (és természetesen szintednek megfelelő) technika teljesen ingyen. |
| | | Akki Enzeru Arrancar
Hozzászólások száma : 150 Age : 36 Tartózkodási hely : Magányosan Hueco Moundo területein Registration date : 2008. Dec. 12. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: 90. Arrancar Hovatartozás: Lélekenergia: (13000/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szer. Feb. 24, 2010 1:51 am | |
| Arrancar/ Hollow és Espada technikák
Tökélesetes Másolat / Copia Perfecta :
A technika segítségével a használó több felé tud válni, attól függően milyen szinten van. A technika létrehozási ideje azonnali csak kisebb összpontosítást igényel. A másolat teljesen ugyan olyan mint önmaga annak képességeivel, erősségével és gyengeségével ami viszont különbözik, hogy nem véreznek és egy halálos támadás bekapása után eltűnnek. Ha a használó másolatot hozz létre, akkor az erejének bizonyos mennyiségét átadja ami nem fog vissza töltődni hanem elvész, mintha egy erős támadást indított volna ami célt tévesztett. Ha a technikát elkezdi és félbe szakítja akkor is elveszik az energia. A eredeti tulajdonos ereje annyi felé oszlik ahány másolatot készített. A másolatok száma attól függ, hogy milyen szinten van a karakter ( alapszintnél egy másolat a maximum és a maximum szám szintenként nő eggyel. Ha használják ezt a technikát nem kötelező a maximum másolatot létrehozni) Ha engedélyezed te döntöd el, hányas színtől lehet használni.
Teleport / Transferencia Inmediata :
Ez egy igazán bonyolult Reiatsu irányítási és összpontosítási technika. A Reiatsu színtől függetlenül korlátozott mennyiségben lehet használni és csak az adott világ területén (pl.: Hueco Mundoból nem lehet ezen technika segítségével Soul Societybe vagy az élők világába jutni, de Hueco Mundo területének bármennyik helyére eljuthat a másodperc töredéke alatt vagy ha az élők világban van a használó akkor azon terület bármely pontjára). A technika el sajátításához a Shunkan Lou technika ismerete szükséges és ezután alkalmazható a technika gyakorlatban is, de csak egyszer, ha valaki többet próbálja használni legjobb esetben is belehal. Mivel teleportációról beszélünk a Reiatsu és a sebesség követhetetlen míg a technika be nem fejeződik (másodperc tört része). A Használata után ugyan ennyi ideig a használó Reiatsuja szinte nullára csökken, de azonnal vissza is töltődik a használat előtti szintre.
Ha túl érthetetlen lett és VP gyanúsak akkor elnézést kérek értük!
A hozzászólást Akki Enzeru összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Ápr. 14, 2010 11:40 pm-kor. |
| | | Rajin Loraine Shinigami
Hozzászólások száma : 100 Tartózkodási hely : Hueco Mundo alatt, Menos erdő kellős közepén, a kupiban Registration date : 2010. Mar. 12. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: Ex-shinigami Hovatartozás: Lélekenergia: (5000/15000)
| Tárgy: Re:Képességek kitalálása Hétf. Márc. 15, 2010 10:12 am | |
| 12. osztag fejlesztései: Senpuku(rejtekhely) Megfigyelésre alkalmas, csak a menos, és kisebb szintű Hollowok nem veszik észre. Hat szerkezet, ami egy búrát alkot, a búra alatt lévő shinigami reiatsuja teljesen leárnyékolt, megfigyelésre tökéletes, ás sebezhetővé teszi a shinigamit egy arrancarral szemben.
Fuukin Fukamaru(érzékszerv felerősítő) Egy folyadék, ami rövid időre, hihetetlenül felerősíti az érzékelést. Ha valaki eleget gyakorol vele, a saját testét képes felerősíteni vele, de egy harcban is tökéletes fegyver. Hiszen, ha az ellenfél érzékei felerősödnek, a figyelme másra öszpontosul.
Iremono(gyűjtő edény) Az ellenfél reiatsuját lehet belegyűjteni, később elemezni a laboratóriumban. Adatgyűjtéseknél kiváló.
Secchakuzai kesztyű( tapadó kesztyű) A tanoncok nagy örömére egy kis segítség, a kezdők nem mindig képesek elég erősen megmarkolni a fegyvereiket, így azok messzire repülnek. Ez a kesztyű segít a markukban tartani a rakoncátlan eszközt. Mellékesen a kaladosabb egyének falmászásra is használhatják.
Seikei bábú(élő bábú) A tanoncok segítésére alkalmas eszköz. Ez a bábu vissza is támad, így ha nem találnak maguknak ellenfelet, akkor tudnak gyakorolni. Nagyon kezdő shinigamik első küldetésén elterelésnek is használható, hiszen egy csapkodó bábú megzavarhatja az ellent, míg a shinigami lesújt.
4. osztagnak: Nabiku ágy( lebegtető ágy) Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen sújtalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható. |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása | |
| |
| | | |
| |
|