|
|
| |
Szerző | Üzenet |
---|
Soifon Admin
Hozzászólások száma : 488 Age : 44 Tartózkodási hely : Yoruichi-sama karjaiban *.* Registration date : 2010. Dec. 23. Hírnév : 24
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szomb. Okt. 13, 2012 1:31 am | |
| Üdv!
ELFOGADOM a találmányt, Yoshida, megelégedéssel tölt el, hogy máris produktív eredményeket hoztak a kutatásaid |
| | | Hernando Rivera Arrancar
Hozzászólások száma : 73 Age : 28 Registration date : 2013. Apr. 07. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: festőművész Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (5800/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Vas. Ápr. 14, 2013 12:37 am | |
| Nos, ha már Arrancar akar lenni az első karim, én nem vesztegetem az időmet. Bár így elsőre csak egy "apró ötletecském" lenne, Agatha Christie után szabadon. Aszongya: Név: Cebo (Csali) Típus: Arrancar felszerelés Leírás: Nagybetűs Tudósunk, kit mindezidáig puszta holt mivolta akadályozott meg különféle Nobel-jelöléseinek elfogadtatásában, fáradhatatlanul tovább próbálkozik. Ennek eredménye ez az apró, akár ékszerekbe vagy bármi egyéb kisebb tárgyba építhető, praktikus kis szerkezet. Segítségével a használó képessé válik, hogy lélekenergiáját áttöltse egy tetszőleges élettelen tárgyba, növénybe avagy állatba (de gondolkodó vagy egyébként is említésre méltó lélekenergiával rendelkező lénybe semmiképpen sem!). Ha ez megtörténik, az illető objektum a használó energiájának megfelelő "jeleket" fogja produkálni, megtévesztve a lélekenergia-észleléssel próbálkozókat. Csapdákhoz, meneküléshez, miegyébhez kiváló. Apróbetűs figyelmeztetés: az áttöltött energia többé nem nyerhető vissza, hanem két-három óra alatt (mennyiségtől függően) magától elszivárog a környezetbe. Továbbá, ha élőlénybe történik áttöltés, az nem fogja tudni ösztönösen használni (például egy gekkó gekkó marad, és nem lesz belőle hétfejű sárkány). Ár: mondjuk, 1,000 ryou. Full kezdőként inkább áthárítanám az adminokra, hogy ez nagyságrendileg oké-e. Éééés, mivel mostanáig (ápr. 20.) nem kaptam ítéletet, némi egészséges vastagarcúsággal - muhahahaha - feljogosítottnak éreztem magam kicsit kibővíteni az áprilisi postomat néhány fordítással és saját leleménnyel. Tehát: Blut //ez például lehetne quincy alaptulajdonság is//- Spoiler:
Német név: Blut Magyar név: Vér A quincyk saját, általánosan használt technikája, mely során közvetlenül az érhálózatukba vezetik a lélekenergiát, hogy nagymértékben megnöveljék az ellenállóképességüket és a fizikai támadóerejüket. Mindamellett, bármilyen veszélyesnek is bizonyulhat ez a legkülönfélébb ellenfelekkel szemben, rendelkezik egy jelentős gyengeséggel: mivel a támadó és védekező Blut két különböző energiakeringési rendszert használ, nem lehetséges párhuzamosan használni a kettőt.
Blut formák:
Német név: Blut Vene Magyar név: Vénás vér A Blut védekező formája. Emberfeletti ellenállóképességet biztosít, szemmel látható jele pedig az erek bőrön átszűrődő, tompa ragyogása, mely csak akkor látható, mikor a célterületet csapás éri. Mester szintű használó esetében, tudatosan teljes erőn tartva akár Bankai szintű technikákat is háríthat. Mindazonáltal ennek ellenére sem mindenható, kellő erejű támadások képesek „eltépni”. Feltétel: Blut: 1 Ár: Ingyenes
Német név: Blut Arterie Magyar név: Artériás vér A Blut támadó formája. Emberfeletti fizikai támadóerőt biztosít a használó számára. Az ezzel a technikával felerősített támadások potenciálisan akár egy kapitány szintű halálistennek is komoly sérüléseket okozhatnak. Feltétel: Blut: 1 Ár: Ingyenes
És ezekhez kapcsolódnának a Blut technikák, nyilván mindegyik valamelyikhez a kettő közül. Néhány szösszenet, csak ötletképpen (beárazás nélkül, egyenlőre):
Német név: Blut Schild Magyar név: Vérpajzs Típus: Blut technika (Vene) Blut típusú képesség, mely segítségével a használó a már a testén kívülre került vért képes valahova maga köré pajzs alakba összeállítani és felruházni a Blut Vene védelmi potenciáljával. Gyengébb, esetleg közepes erejű támadások hárítására képes. Érthetően kétélű technika, hiszen nagyobb kiterjedésű pajzs létrehozásához viszonylag tekintélyes vérveszteség szükséges.
Német név: Blut Revolver Magyar név: Vér revolver Típus: Blut technika (Arterie) Blut típusú támadó technika. A használó megharapja az egyik mutatóujját, hogy vért fakasszon belőle, majd pisztolyt formál a kezéből. Ezzel a képességgel lehetősége nyílik a sebből kicsorduló vércseppek revolvergolyószerű kilövésére. Pisztolylövéshez hasonló sebet okoz. Előnyei a nyilakkal szemben, hogy jóval gyorsabb náluk (körülbelül a Bara sebességével rendelkezik), alig igényel energiát, valamint meglepő átütő erővel rendelkezik (de egy képzett íjhasználó nyilaival így sem ér fel). Emellett, ha a használó kezén eleve ott a saját vére, a harapós rész el is hagyható. Magyar név: Kettős csapás Japán név: Tsuinkobu Típus: Pusztakezes technika (kasztfüggetlen) Egy támadás, mely éppúgy alapul a reiatsu irányításán, mint a fegyvertelen harcon. A használó megüti vagy megrúgja az ellenfelet, nem szükségképpen erősen, lényeg, hogy sikerüljön eltalálnia (természetesen kellő erővel alkalmazva ezzel is okozhatók sérülések). Ezt követi azonban a második, valódi csapás, melyet úgy hajt végre a használó, hogy kondenzált reiatsut vezet az ellenfelet érintő kézbe vagy lábba, és azt lendületszerzésre használva, hatalmas gyorsulással, hirtelen előrelöki a támadásra használt tagot, jelentős tompa traumát okozva, mintha hagyományos, nagy lendületű és erejű ütés vagy rúgás találta volna el az ellenfelet. Feltétel: Pusztakezes harc: 7 ; Reiatsu irányítás (kidou, reiatsu képzettség, stb.): 6 Ár: 2,000 ryouNév: Skin Soul Defense Típus: Fullbringer technika Egy látszólag nem túl bonyolult, valójában azonban nem is olyan egyszerű technikacsalád tagja, mely segítségével a használó a saját teste anyagait képes manipulálni. Ez a technika a használó bőrét manipulálja, mely segítségével azt tudatosan, rövid időre ellenállóvá tehetik a különféle támadásokkal szemben, az arrancarok Hierrójához hasonló hatást elérve (bár természetesen közel sem akkora hatásfokkal). Feltétel: Lélekmanipulálás: 3 Ár: 1,500 ryouNémet név: Tor Magyar név: Kapu Típus: Bount technika Térmanipuláló technika, melyet csak nagy számú lelket felfalt Bountok képesek használni. Senkaimon teremtésére szolgál. A képesség működtetéséhez szükséges verbális parancsok: Andere Welt anschliessende Port, tauch' dich sofort auf! (Portál, mely összeköt egy másik világgal, jelenj meg most! - hibás némettel) - Ez a parancs létrehozza a Senkaimont, mely egy szürke kő portál képében jelenik meg, közepén sötétzöld és fekete kavargással. Mache sogleich das Tor fuer unsere Bounto auf! (Nyisd meg a kaput a Bountjainknak!) - Ez a parancs megnyitja a Senkaimont és képessé teszi a jelenlevő Bountokat, hogy átküldjék rajta a lelküket a Soul Societybe. Hosszú idő végrehajtani, ám jelentősen lerövidül, ha a parancs kiadásával egyidőben átlőnek egy quincy-nyilat a portálon. Feltétel: Lélekenergia: 18,000 ; Reiatsu képzettég: 18 Ár: 3,000 ryou |
| | | Soifon Admin
Hozzászólások száma : 488 Age : 44 Tartózkodási hely : Yoruichi-sama karjaiban *.* Registration date : 2010. Dec. 23. Hírnév : 24
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Pént. Május 10, 2013 6:58 pm | |
| Üdv!
Cebo: ELFOGADOM Ár: 1000 ryou
Blut: még nem tervezzük a bevezetését egyelőre, de ha megtörténik, elbíráljuk a Blut-technikákat is
Tsuinkobu: ELFOGADOM Pusztakezes harc: 4 pont Reiatsu irányítás: 3 pont Ár: 1500 ryou
Skin Soul Defense: ELFOGADOM Lélekmanipulálás: 3 Ár: 1500 ryou
Tor: Bevallom, szerintem nem sok értelme van a technikának, ha egy bount SS-be akar menni, akkor enélkül is át fog jutni valahogy. |
| | | Hernando Rivera Arrancar
Hozzászólások száma : 73 Age : 28 Registration date : 2013. Apr. 07. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: festőművész Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (5800/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szomb. Okt. 12, 2013 6:45 am | |
| Aloha! Ezeket meg csak úgy, mert éppen nem volt jobb dolgom, hát legalább addig is legyek produktív. :DHárom fordítás, egy saját.
Spanyol név: Palma Plancha Magyar név: Vastenyér Típus: Hollow technika Leírás: Viszonylag egyszerű támogató technika, mely során a használó Reiatsut generál a kezei ill. ritkább esetben a lábai körül, megnövelve így a pusztakezes támadásai erejét. Hatás: Minden 3. Hollow képességekre tett pont után +1 pusztakezes harc bónuszt ad. Maximum +3 pont jár a használata közben. Hollow képességek: 3 pont Ár: 1,500 ryou
Japán név: Tsukiyubi Magyar név: Taszító Ujjak Típus: Pusztakezes technika (kasztfüggetlen) Leírás: Nem túl bonyolult, de nagy erőt hordozó támadás, mely során a használó egész egyszerűen megböki a célpontot egyik keze kimerevített mutató- és középső ujjával. Ez önmagában nem hangzik veszélyesnek, azonban egy jól megtermett áldozatot is jó néhány méterre lehet röpíteni vele. Pusztakezes harc: 5 pont Ár: 1,500 ryou
Spanyol név: Gran Rey Cero Magyar név: Nagykirály Cero Típus: Arrancar technika / Különleges Cero Leírás: Egy Cero variáns, mely során az arrancar a saját vérét használja a Reiatsuja katalizálására, így többek között olyan színt kölcsönöz a technikának, mint amilyen a használó saját Reiatsujáé. Az ereje ugyan csak valahol félúton van a közönséges Ceroé és Cero Oscurasé között, ez a technika azonban nem egyenes vonalban, hanem sajátos módon cikázva közelíti meg a célpontot, ráadásul a használó kis mértékben kilövés után is manipulálhatja az útvonalát, így még az erősebb változatnál is nehezebben elkerülhető, szinte lehetetlen kitérni előle. Csakis Espadák képesek megtanulni, Las Noches belterületén pedig szigorúan tilos a használata! Hollow képességek: 10 pont Ár: 2.500 ryou
Spanyol név: Trueno Magyar név: Mennydörgés Típus: Arrancar technika Leírás: Az Abrazadera nevű támadás alternatív változataként ez a képesség inkább a kezek összeütése által kreált lökéshullámot igyekszik kihasználni. Az így generált löket elég erőt hordoz, hogy a közelben lévőket lesöpörje a lábáról, a törékenyebb anyagokat (pl. üveg) szétzúzza, akár még csontot is törjön, de legalábbis elkábítsa az áldozatokat és kínosan hosszú időre kipréseljen a tüdejükből minden csepp levegőt. Nem mindig tanácsos azonban azzal próbálkozni, hogy kilapítsunk vele valamit, mivel – amellett, hogy egyébként is megerőltető a használó védelme számára – ha valami olyan kerül a kezek közé, ami ellenállóságban meghaladja a használó Hierrójának kétharmadát (lefelé kerekítve), a dolognak a támadás hatalmas gyorsulása miatt óhatatlanul is csuklótörés vagy hasonló sérülés a vége. Pusztakezes harc: 7 pont Hollow képességek: 3 pont Hierro: 3 pont Ár: 2.000 ryou
A hozzászólást Hernando Rivera összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Okt. 18, 2013 7:22 am-kor. |
| | | Leonardo Ludenberg Bounto
Hozzászólások száma : 23 Tartózkodási hely : Karakura Town Registration date : 2013. Oct. 01. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: - Hovatartozás: Független Lélekenergia: (8200/12000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Pént. Okt. 18, 2013 7:01 am | |
| Canon technikák:
Japán név: Suikawari Magyar név: Dinnye Hasítás Típus: Zanjutsu (kasztfüggetlen) Leírás: Egy a levegőből indított kétkezes vágás, amikor is a kardunkkal a fejünk felől kezdünk el lefelé vágni. Precíz és erőteljes támadás, ami a nevéből adódóan egy dinnye felhasítására emlékeztet.
Japán név: Takigoi Magyar név: Zuhatagi Ponty Típus: Hakuda (kasztfüggetlen) Leírás: Ennél a technikánál a használó, miután karjával blokkol egy rúgást, a kezével lefogja a támadó egyik lábát, a másikat pedig a lábaival fogja közre. Ekkor a szabad kezével könnyedén megtámadhatja a védtelen ellenfelet.
Japán név: Taketonbo Magyar név: Bambusz Szitakötő Típus: Hakuda (kasztfüggetlen) Leírás: Egy egyszerű, de hatásos mozdulat, amivel az ellenfelet hirtelen és hevesen a levegőben a feje tetejére fordítjuk, aki így a földre zuhan kicsivel később. A képzetlenebb áldozatok a technika után szinte azt sem tudják hirtelen, hogy mi történt velük.
És hozzászólnék az előző posthoz, mert én is kinéztem a Tsukiyubit és már gifet is csináltam róla (csak lusta voltam eddig leírásokat írni). A leírással nincs is bajom, teljesen rendben van, de a magyar fordításra szerintem én jobban írtam. Elvégre a technikában nincs sehol döfés, egyszerűen eltaszítjuk az ellent, vagyis az én fordításom Taszító Ujjak, mivel két ujjat használunk a technikához. A Gran Rey Ceronak pedig volt egy leírása a wikin, de ez sokkal részletesebb, viszont egy kis hiba van benne. A színe nem hogy eltér a használó reiatsujától, hanem épp ellenkezőleg, pont annak a színével egyezik meg (Grimmjowé kék, Szayelé rózsaszín volt). A technika követelményei pedig itt már le vannak írva. |
| | | Hernando Rivera Arrancar
Hozzászólások száma : 73 Age : 28 Registration date : 2013. Apr. 07. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: festőművész Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (5800/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Pént. Okt. 18, 2013 7:41 am | |
| Nna, aszongya, hogy...
A Tsukiyubi esetében kapitulálok, megpróbáltam valami jól hangzó fordítást kitalálni, akkor ezek szerint nem jött össze. Emellet a gifedet is beraktam rá, meg akkor már egy lendülettel begifeltem a másik két canont is. A Gran Rey Cero szépen át lett írva, a színhiba valami benézés lehetett (mostmár persze nem emlékszem, miért írtam azt, amit, ha egyszer wikiről fordítottam) a követelményekről meg, bevallom, egyszerűen nem tudtam. Jócskán fölé is lőttem vele... T.T És még utóiratban annyi: lenne pár technika, amiket még esetleg lenyúlnék fordításra, név szerint: Chōhigezutsuki, Sandobaggu Bīto, Kagamibiraki, Shitonegaeshi, Hōzuri. Nyilván nem egyik pillanatról a másikra, úgyhogy nem kell velük feltétlenül forró krumplit játszani, csak annyi, hogy ezeken is tervezek majd végigmenni. |
| | | Vaste Lorde Ichigo
Hozzászólások száma : 1 Registration date : 2013. Oct. 29. Hírnév : 0
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Kedd Okt. 29, 2013 8:32 pm | |
| Tökéletlen másolat Ez a technika a shinigamiknak és a vaizardoknak kedvezö ....... Ez a technika arra szolgál hogy előhívsz a lélekenergiádból egy másolatot de ez a másolat nem olyan erös mint te de azért jó segitség szóval magadat tudod lemásolni |
| | | Szayel Aporro Granz Admin
Hozzászólások száma : 712 Age : 35 Registration date : 2010. Aug. 04. Hírnév : 45
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Kedd Okt. 29, 2013 9:12 pm | |
| VL Ichigo: Mielőtt technikákat találsz ki ismét, ajánlom figyelmedbe az oldal szabályzatát, ami bizonyára sok kérdésedet megválaszolja az oldallal kapcsolatban. Emellett ilyen technikánk már létezik, köszönjük.
Ha már itt járok, a többi technikát is leellenőrzöm. No lássuk... Hernando: A canon technikáknak nagyon örülök személy szerint, természetesen elfogadom őket. Leonardonak pedig köszönet az itt-ott közbeigazításért és javításért. Palma Plancha - HK: 3 pont, Ár: 1500 ryou Tsukiyubi - PK: 5 pont, Ár: 1500 ryou Gran Ray Cero - valóban, a pontrendszerben szerepel csak a technika, az arrancar technikák között valamiért nem. Mindezt pótoljuk a részletesebb leírásoddal, azonban a követelmények megmaradnak. A technikát csupán espadák (és privaronok) használhatják. Trueno - PK: 7 pont, HK: 4 pont, Ár: 2500 ryou Leonardo: Szintén Canon technikák, természetesen elfogadom őket. Suikawari - Zanjutsu: 4 pont, Ár: 1000 ryou Takigoi - Hakuda: 6 pont, Ár: 1500 ryou Taketonbo - Hakuda: 9 pont, Ár: 2000 ryou |
| | | Kasumiouji Tetsuya 3. Osztag
Hozzászólások száma : 118 Age : 32 Registration date : 2012. Mar. 16. Hírnév : 3
Karakterinformáció Rang: - Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (5000/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szer. Dec. 04, 2013 9:14 am | |
| *Szabadalmaztatja az első találmányait, néhányat használd az emberi életében is.*
Gyotuya (Sokknyíl): apró, darts méretű nyilak. Miután a hegyük beleszúródott a célpontba, azt áramütésben részesítik, ami amellett, hogy fájdalmas, jó helyen eltalálva akár egész testrészeket is lebéníthat. Hátrányuk, hogy csak két másodpercig működnek a becsapódás után, és ha a hegyük ellenállásba ütközik, azonnal működésbe lépnek, ha a tulajdonos nem elég körültekintő, őt is megrázhatják. A visszaszerzett nyilakat fel lehet tölteni. Emmu Rokuroshi (Füstvető): az alkarra helyezhető szerkezet, amiből különböző, légnemű anyagok vagy spray-k fújhatóak ki. Az elsütő berendezés mind az öt ujjra kötve működik, a használati útmutató segítségével így beállítható, hogy az ujjak milyen beállításával lövi ki a gázt, így elkerülhető, hogy véletlenül lépjen működésbe az eszköz. Rövid távú eszköz, éppen úgy rakható bele paprikaspray, valamilyen rossz szagú gáz vagy teljesen egyéni keverék, de mivel részben visszaüt, hátrány, hogy kis mértékben elterelheti a tulajdonos figyelmét is- igaz, ő fel van készülve. Kounusuto (Acél tolvaj): egy kis fémtáska, amit az övön lehet hordani. Használatkor egy fogantyút kell kihúzni belőle, ami egy dróttal van odarögzítve, és célzás után kilőhető belőle egy, szintén dróttal rögzített patkó-mágnes, ami erősen hozzátapad az első, útjába kerülő fémtárgyhoz. A kötés erősségét a használó reiatsuja biztosítja, mivel a fémtárgy az ő reiatsujából állítja elő az elektromosságot, ami a mágnest táplálja a dróton keresztül. A drót ellenáll a hét pontnál nem erősebb támadásoknak. A képesség elsődleges célja az ellenfél lefegyverzése, vagy annak megakadályozása, hogy eltávolodhasson. Konchoumari (Rovarlabda): egyszer használatos, harminc centiméter átmérőjű, üreges fémgolyó, ami egy gomb megnyomásával időzíthető, és ha nem nyomják meg a gombot újra, öt másodperc múlva szétnyílik, a belsejében elhelyezett rovartömeg pedig ráömlik, arra, aki éppen alatta áll (célszerű úgy dobni, hogy a levegőben nyíljon ki). A gömb különlegessége, hogy az elhelyezett rovarokat több hétig is életben tartja a belsejében, bár a legcélszerűbb használat előtt feltölteni. Az állatok természetesen viselkednek, nem feltétlenül támadnak a célpontra, de a hatalmas mennyiségű ízeltlábú sokkoló élmény lehet anélkül is. |
| | | Hernando Rivera Arrancar
Hozzászólások száma : 73 Age : 28 Registration date : 2013. Apr. 07. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: festőművész Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (5800/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Hétf. Dec. 09, 2013 8:05 am | |
| Na, esmég itten vónék, ezúttal egy saját elmeszüleménnyel és a beígért fordításokkal, lehet mazsolázgatni.
Japán név: Bakudou 58: Kounoroi Magyar név: Ellenvarázs Típus: Kidou Leírás: Egy kellően képzett halálisten nem csak megkötések teremtésére használhatja a bakudout, hanem ezek megszüntetésére is; erre való ez a technika. A segítségével a használó szétoszlathat különböző reiatsu-irányításon alapuló technikákat, természetesen a maga korlátain belül: ezeknek az ereje nem lehet nagyobb a használó kidou képzettségének felénél, továbbá a szétoszlatásuk energiaköltsége egyenesen arányos a beléjük fektetett lélekenergiával. Kidou képzettség: 6 Ár: 1.500 ryu
Japán név: Chōhigezutsuki Magyar név: Borostás Szuperfejes Típus: Pusztakezes technika (kasztfüggetlen) Leírás: Minden valamirevaló bunyó elmaradhatatlan része a delikvens lefejelése, ez a technika pedig éppen erről szól. Egyszerű, brutális, a kiszemelt áldozat pedig jó néhány métert repülhet. Pusztakezes harc: 5 Ár: 1.500 ryu
Japán név: Sandobaggu Bīto Magyar név: Bokszzsákcsépelés Típus: Pusztakezes technika (kasztfüggetlen) Leírás: Van, amikor a brutalitás igenis mindent megold, ez a technika pedig ezen helyzet legszebb iskolapéldája. Villámgyors és kábító erejű ütések több másodperces sorozata, ami akár egy Gillian méretű célpontot is mindenestül eltörölhet. Pusztakezes harc: 8 Ár: 2.000 ryu
Japán név: Kagamibiraki Magyar név: Tükörnyitás Típus: Pusztakezes technika (kasztfüggetlen) Leírás: Vannak, akik az ökölharcot is csak vérrel literszámra nyakon öntve szeretik, a Kagamibirakit pedig mintha egyenesen nekik találták volna ki. A használó mindkét keze ujjait belevágja az áldozat testébe, majd nyers erővel széthúzza azokat, letépve a kiszemelt darabot a delikvensből, esetleg ketté is szakítva az egész testet. Hátulütője, hogy csak jóval gyengébb ellenféllel lehet végrehajtani anélkül, hogy az csírájában elfojtaná a horrorkodási kísérletet. Pusztakezes harc: 10 Ár: 2.500 ryu
Japán név: Shitonegaeshi Magyar név: Párnázott visszatérés Típus: Fegyveres technika (kasztfüggetlen) Leírás: Az ellenfél mozgásképtelenné tételére szolgáló technika, mely során a használó valamiféle felületnek – fal, talaj vagy bármi más – szorítja az ellent, aztán az arcának vagy más érzékeny pontjának szegezi a fegyverét, mindössze milliméterekkel a delikvens előtt megállítva. Ha az mocorogni találna, könnyen felnyársalhatja magát a használó fegyverére, noha az utóbbitól sem árt a nagyfokú precizitás, ha nem akarja véletlenül leszúrni az áldozatot. Fegyveres harc: 7 Ár: 1.500
Japán név: Hōzuri Magyar név: Arculcsapás Típus: Fegyveres technika (kasztfüggetlen) Leírás: Egy éppen csak minimális felületi sebet ejtő, ám halálosan pontos támadás, ami bőven eléggé bosszantó a célpont számára, hogy a neve átvitt értelemben is igaz legyen. Gyakorlási, oktatási célokra kiváló, de arra is, ha esetleg harc közben valamiféle mérget szeretnénk az ellenfél szervezetébe juttatni. Fegyveres harc: 5 Ár: 1.000 ryu
/A Chōhigezutsukinál nem igazán volt ötletem széjp magyarous fordításra, úgyhogy lett inkább egy ilyen. Akinek van jobb, sikítson, én csak örülni fogok./ |
| | | Szayel Aporro Granz Admin
Hozzászólások száma : 712 Age : 35 Registration date : 2010. Aug. 04. Hírnév : 45
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szer. Márc. 12, 2014 2:33 am | |
| Tetsuya:
Én úgy vélem, hogy a shinigamikhoz egyszerűen nem illenek ezek a felszerelések. Nem titkosügynökök vagyunk az FBI-nál, hogy kém cuccokkal villogjunk. Végtére is a legtöbb shinigami szamuráj, nem fognak elektromos dartsokkal dobálózni. Nem az, hogy rosszak a találmányok, csak egyszerűen nem illik bele a shinigamik világába. Füstbombaként pedig van kidounk is. A találmányaidat a Raion nevű szervezethez fogadhatom el, miután valamilyen haladás, esetleg egyezség történik a Raion és a 12. osztag között (régebben volt erről szó). Addig is a felszerelések talonban maradnak, nem mondok rájuk sem igent, sem nemet. Visszatérünk rá, amikor itt lesz az ideje.
Hernando:
A technikákat elfogadom. Külön örülök a canon technikáknak is, a fordítások pedig szerintem jók lesznek, nekem a borostás arculcsapás is tetszik, köszönjük. Mivel már többször is remek technikákkal gazdagítottad az oldalt, ezért némi jutalmat is adok. Ez pedig 2000 ryou lesz.
Szintén 2000 ryou-t kap Eliziana Aberquero, aki a metamorfózishoz kitalálta a részleteket is, ezt pedig pü-ben elküldte nekem. A metamorfózis hatásaival az arrancar technikákat frissíteni fogom.
A TOPICBA ÚJ TECHNIKÁT KITALÁLNI EGY IDEIG NEM LEHET! Kivétel ez alól a fullbringerek technikái, valamint eredeti, canon technikák. Elég sok kitalált technikánk van, szerintem épp elég ahhoz, hogy lehessen közülük mazsolázgatni. Tehát sem kidout, sem hollow technikát, sem pedig találmányt nem lehet beküldeni! |
| | | Konoe Karen Fullbringer
Hozzászólások száma : 118 Age : 39 Tartózkodási hely : Karakura város Registration date : 2011. Jul. 23. Hírnév : 4
Karakterinformáció Rang: Bár tulaj; Szabadúszó feltaláló Hovatartozás: Független Lélekenergia: (13600/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Szer. Márc. 12, 2014 5:39 am | |
| Fullbringer technikák
Név: Air Soul Defense Leírás: A levegő lelkének manipulálásával a Fullbringer képes lesz egy erőteljes széllöketet létrehozni, ami a felé irányuló támadás előtt koncentrálódik. A technika kis távolságnál is tökéletesen alkalmazható, erejét a Lélekmanipulálásra tett pontok száma határozza meg. Egyszerre többet is létre lehet hozni ez által több támadást is kivédeni, ennek számát a Lélekmanipulálásra tett minden 3. pont határozza meg.
Név: Metal Soul Manipulation Leírás: A fullbringer eme tudás elsajátításával képessé válik arra, hogy olyan fém tárgyakat manipuláljon melyeknek elszívta a lelkét. Mozgathatja, de akár át is alakíthatja azt. A manipulálandó fém mértéke a Lélekmanipulálásra tett pontok szorozva 2 kg-al. Illetve 6 ponttól lehetséges a fémeket a használó által elképzelt alakba formálása, addig csak némiképp eldeformálni tudja (Tehát akármennyire akarja is abból nem tud például karpengét létrehozni, de hegyes végű kitüremkedéseket már igen.).
Név: Synthetic Soul Manipulation Leírás: Ezen képességgel a használó képes lesz a mesterségesen létrehozott elemek, mint a műanyagot, üveget stb. manipulálhatja. A manipulálandó anyag mértéke a Lélekmanipulálásra tett pontok szorozva 2 kg-al. Illetve 6 ponttól lehetséges az adott anyag a használó által elképzelt alakba formálása, addig csak némiképp eldeformálni tudja.
Név: Plant Soul Manipulation Leírás: A növényzet manipulálására szolgáló technika. 6 pontig bokrok, facsemeték és kisebb növények mozgathatók bábként; 7 ponttól már fák is mozgathatók, számukat pedig a képzetségre minden negyedik pont adja meg.
Név: Soul Union Leírás: A használó e képességgel képes lesz egy adott tárgy lelkét elvenni, majd egy másik tárgyba helyezve azt átruházni a behelyezett tárgy lelkének tulajdonságait. (Például egy fa lelkét egy vas lelkével egyesítve a fa vas keménységű lesz, vagy épp mágneses, esetleg jó elektromos vezető.) A hatás persze nem örök, mivel a tárgy egy idő után kilöki magából az idegen lelket. A hatás ideje a képzetségre tett pontok száma határozza meg percben, míg az átörökíthető tulajdonságok számához a pontokat 4-el osztva kapjuk meg.
Név: Fusion Leírás: Ha a fullbringer képessé vált egy tárgy lelkének elszívására akkor e képesség használatával az egyik végtagját képes lesz az adott tárgy anyagává változtatni. Míg a képesség tart a használó végtagja az adott anyag tulajdonságaival bír. Mindaddig míg fenntartja képes egy ugyan olyan anyaggal érintkezve regenerálni is a harcban szerzett károkat. A hatása ugyan úgy nem örök minta az Union-nál. A hatás ideje a képzetségre tett pontok száma határozza meg percben.
|
| | | Szayel Aporro Granz Admin
Hozzászólások száma : 712 Age : 35 Registration date : 2010. Aug. 04. Hírnév : 45
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Csüt. Márc. 13, 2014 1:28 am | |
| Karen: örülök a fullbringer technikáknak, ezekből ugyanis tényleges hiány van. :DItt-ott kisebb módosításokat csinálok, ezeket a leírásokban jelzem is. Emellett 2000 ryouval gazdagodik pénztárcád a technikák miatt. Név: Air Soul Defense Leírás: A levegő lelkének manipulálásával a Fullbringer képes lesz egy erőteljes széllöketet létrehozni, ami a felé irányuló támadás előtt koncentrálódik. A technika kis távolságnál is tökéletesen alkalmazható. Egyszerre többet is létre lehet hozni ezáltal több támadást is ki lehet védeni. Ennek számát a Lélekmanipulálásra tett minden 3. pont határozza meg. Lélekmanipulálás: 3 pont Ár: 1500 ryou Név: Metal Soul Manipulation Leírás: A fullbringer eme tudás elsajátításával képessé válik arra, hogy olyan fém tárgyakat manipuláljon, melyeknek elszívta a lelkét. Mozgathatja, de akár át is alakíthatja azokat. A manipulálandó fém mértékét egyben minősége is meghatározza. Minél jobb a fém minősége, vagy minél nemesebb az, annál nehezebb irányítani azt, és annál kisebb mennyiséget tud a használó manipulálni. Ellenben a könnyebb fémeket könnyű is manipulálni.
- A könnyűfémek esetén (alumínium, magnézium, titán) a képesség egy ponttal magasabban hat. Tehát könnyebb hajlítani őket, kevesebb ideig tart, valamint egyszerre akár nagy mennyiséget is lehet vele manipulálni (lélekmanipulálásra tett pontok kétszerese, de maximum 20 kg). Formájukat, alakjukat már 6 pontos képzettséggel lehet módosítani. Harcban viszont az általuk okozott sebzés kisebb, mint egy nehezebb fém esetén.
- A színes fémek (réz, nikkel, ólom, cink; nem színesfém, de a higany is ide tartozik) esetén a maximális formálható mennyiség a lélekmanipulálásra tett pontokkal megegyező kg, de maximum 10 kg. Alakjukat 8 pontos lélekmanipulálással lehet tetszés szerint formálni.
- A nehézfémeket, valamint nemesfémeket (például acél, ezüst, arany) a legnehezebb formálni. A lélekmanipulálásra tett pontok felével megegyező mennyiséget lehet maximum felhasználni, de legfeljebb 5 kg-ot. Ezeket a legnehezebb tetszés szerint alakítani, így ez 10 pontos lélekmanipuláláshoz kötött. Ellenben az így alkotott fegyverek sebzése nagyobb, mint a gyengébb fémeké.
Ha a használónak nem elég magas a képzettsége, még képes lehet a nehezebb, minőségibb fémeket átalakítani, azonban nem fogja tudni az általa elképzelt alakba, például karpengébe önteni őket. Addig csupán némiképp eldeformálni tudja őket, például hegyes kitüremkedéseket csinálhat. Értelemszerűen minél minőségibb a fém, annál nehezebben fog menni neki. A zanpakutok pengéit nem lehet manipulálni! Lélekmanipulálás: 4 pont Ár: 2000 ryouAz egyik karakternek ez a képessége. Megkért arra, hogy vegyem ki, én pedig eleget teszek a kérésének. ^^ A képességet emiatt sajnos nem tudom elfogadni Név: Synthetic Soul Manipulation Leírás: Ezen képességgel a használó képes lesz a mesterségesen létrehozott elemeket, mint a műanyagot, üveget stb. manipulálni, mivel ezek a természetben önmaguktól nem fordulnak elő. A szintetikus anyagokat - a nehézfémek és nemesfémek mellett - a legnehezebb manipulálni. A minőségük, jellegzetességeik befolyásolják, hogy milyen szinten lehet őket manipulálni. Például az üveget inkább csak törni lehet, csak magasabb szinten tudja a használó hajlítani azt. A manipulálandó anyag mértéke a Lélekmanipulálásra tett pontok szorozva 2 kg-al. 10 ponttól tetszés szerint lehet alakítani őket, addig csak némileg eldeformálni lehet. Lélekmanipulálás: 8 pont Ár: 2500 ryou Név: Plant Soul Manipulation Leírás: A növényzet manipulálására szolgáló technika. Alap esetben bokrok, facsemeték és kisebb növények mozgathatók bábként; 8 ponttól már fák is mozgathatók, számukat pedig a képzettségre tett minden negyedik pont adja meg. Lélekmanipulálás: 4 pont Ár: 1500 ryou Név: Soul Union Leírás: A használó e képességgel képes lesz egy adott tárgy lelkét elvenni, majd egy másik tárgyba helyezve azt átruházni a behelyezett tárgy lelkének tulajdonságait. (Például egy fa lelkét egy vas lelkével egyesítve a fa vas keménységű lesz, vagy épp mágneses, esetleg jó elektromos vezető.) A hatás persze nem örök, mivel a tárgy egy idő után kilöki magából az idegen lelket. A hatás ideje a lélekmanipulálásra tett pontok felével egyezik meg percben (de maximum 2 kör KT-ban). Alap esetben egy tulajdonságot lehet átörökíteni, magasabb szinten (15-ös lélekmanipulálás) ez megnövekedik kettővel. Lélekmanipulálás: 10 pont Ár: 2500 ryou Név: Fusion Leírás: Ha a fullbringer képessé vált egy tárgy lelkének elszívására, akkor e képesség használatával az egyik végtagját képes lesz az adott tárgy anyagává változtatni. Míg a képesség tart, a használó végtagja az adott anyag tulajdonságaival bír. Mindaddig, míg fenntartja, képes egy ugyanolyan anyaggal érintkezve regenerálni is a harcban szerzett károkat. Hatása ideiglenes, két körig tart. Lélekmanipulálás: 7 pont Ár: 2000 ryou |
| | | Konoe Karen Fullbringer
Hozzászólások száma : 118 Age : 39 Tartózkodási hely : Karakura város Registration date : 2011. Jul. 23. Hírnév : 4
Karakterinformáció Rang: Bár tulaj; Szabadúszó feltaláló Hovatartozás: Független Lélekenergia: (13600/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Csüt. Márc. 13, 2014 9:18 am | |
| Hoztam még egy-két technikát.
Név: Soul Detective Leírás: Mikor a használó megérint egy tárgyat és összhangba kerül vele, képessé válik a tárgy lelkének múltjába belelátni. A technika látomásszerűen fejti ki hatását, és minél több pont van a képzettségen annál régebbi emlékeket képes a tárgy múltjából látni. Két pontonként egy órát képes visszatekinteni.
Név: Presence of Mind Leírás: A Fullbringer arra használja a tárgy lelkét, hogy azt a sajátjával vegyítve a tárgy köré vetítve egy másolatot képezzen magáról. A klónok nem képesek a sebzésre, sem hárításra és mozogni is csak akkor tudnak, ha a használó a tárgyat mozgásra bírja. Egy egyszerű elterelő technika, de olykor életmentő is lehet. Három pontonként egy klón hozható egyszerre létre.
Név: Plant Soul Keeper Leírás: A képesség használatával a növényeket ideiglenesen növekedésre kényszeríti. A hatás csak addig érvényes míg a használó érintkezésben áll a növénnyel. Két pontonként egy métert növeszthetők.
Név: Bringer Flash Leírás: A Bringer Light-ra alapuló technika. A használó a helyváltoztató képessége használatakor ellenfelére támad, majd a támadás pillanatában a zöldes fény erőteljesebben felfénylik elterelve az ellenfél figyelmét míg a Fullbringer a háta mögé kerülve ismét lecsaphat.
A hozzászólást Konoe Karen összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Szept. 12, 2014 6:13 am-kor. |
| | | Konoe Karen Fullbringer
Hozzászólások száma : 118 Age : 39 Tartózkodási hely : Karakura város Registration date : 2011. Jul. 23. Hírnév : 4
Karakterinformáció Rang: Bár tulaj; Szabadúszó feltaláló Hovatartozás: Független Lélekenergia: (13600/15000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Hétf. Márc. 31, 2014 12:13 am | |
| Név: Air Soul Trap Leírás: A használója egy fentről lefelé indított kar vagy ujj mozdulattal ellenfele felé egy erőteljes, folyamatos, függőleges légmozgást hoz létre. A technika keletkezésekor egyből földre kényszeríti az ellenséget az, hogy utána az ellenfél mennyire lesz képes benne mozogni az a technika és az ellenfél ereje közti különbség mutatja meg (Lélekmanipuálás-><-kidou/lélekenergia kezelés stb). Egyszerre több is létrehozható, melynek számát a Lélekmanipulálásra tett pontok osztva 4-el.
|
| | | Leonardo Ludenberg Bounto
Hozzászólások száma : 23 Tartózkodási hely : Karakura Town Registration date : 2013. Oct. 01. Hírnév : 1
Karakterinformáció Rang: - Hovatartozás: Független Lélekenergia: (8200/12000)
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása Kedd Aug. 19, 2014 8:24 am | |
| Canon technikák:
Zanjutsu Japán név: Hōzan Kenbu Magyar név: Táncoló Pengelavina Típus: Zanjutsu (kasztfüggetlen) Leírás: Egy kézzel megfogva a kardot, a használó elkezdi suhintani a kardját maga körül, anélkül, hogy megvágná magát. A technika sebessége megnehezíti az ellenfél dolgát, hogy közelebb kerüljön anélkül, hogy súlyos sérülést szenvedne. Látszólag úgy tűnhet, hogy a technika áthatolhatatlan, de egy képzetlenebb használó kezében, mégis sok gyenge pontot tud találni egy tapasztaltabb harcos. Fegyveres harc: 5 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Kubikake Magyar név: Nyakba Akasztás Típus: Zanjutsu (kasztfüggetlen) Leírás: Egy hosszú láncot, vagy hasonlóan használható fegyvert az ellenfél nyaka köré tekerve, ki lehet billenteni egyensúlyából és a használó maga felé tudja rántani áldozatát, majd teljes erőből a földbe csapja. Fegyveres harc: 8 pont Ár: 2.000 ryouBounto technika Német név: Tor Magyar név: Kapu Típus: Bount technika Leírás: Térmanipuláló technika, melyet csak nagy számú lelket felfalt Bountok képesek használni. Senkaimon teremtésére szolgál. A képesség működtetéséhez szükséges verbális parancsok: Andere Welt anschliessende Port, tauch' dich sofort auf! (Portál, mely összeköt egy másik világgal, jelenj meg most! - hibás némettel) - Ez a parancs létrehozza a Senkaimont, mely egy szürke kő portál képében jelenik meg, közepén sötétzöld és fekete kavargással. Mache sogleich das Tor fuer unsere Bounto auf! (Nyisd meg a kaput a Bountjainknak!) - Ez a parancs megnyitja a Senkaimont és képessé teszi a jelenlevő Bountokat, hogy átküldjék rajta a lelküket a Soul Societybe. Hosszú idő végrehajtani, ám jelentősen lerövidül, ha a parancs kiadásával egyidőben átlőnek egy quincy-nyilat a portálon. Lélekenergia: 12000 LP Ár: IngyenesEmber eszközök Név: Katakoran Alpha Típus: Ember eszközök Leírás: Ha egy lélek rád akaszkodott és eléggé zavar már, akkor van szükséged erre az anti-lélek italra, ami megszabadít tőle. Már Théta (カタコラーヌ θ) változatban is kapható, ami még C vitamint is tartalmaz. Ár: Ingyenes (IC persze pénzbe kerül )
Név: Sekirei X Típus: Ember eszközök Leírás: Arra az esetre, ha nem akarod, hogy kövessenek a lelkek bizonyos helyekre, például fürdőszoba, akkor használd az anti-lélek taszító sprayt. Ár: Ingyenes (IC persze pénzbe kerül )
Név: Zetaborutan Típus: Ember eszközök Leírás: Azonnali menekülés, amikor megtámadott egy hollow. Elektromágneses hullámokat árasztó fogva tartó bogyó. Ár: 100 ryou/db (elhasználódik)Reiatsukezelés Japán név: Reiraku Magyar név: Lélekszalagok Típus: Reiatsukezelés (kasztfüggetlen) Leírás: Egy magas szintű technika, ahol a használó elképzeli a környezetben lévő szellemi aurákat tapintható szalagokként. Így egy kis koncentrálás után könnyedén be tudja határolni, hol is tartózkodik a keresett személy, akinek a lélekenergiáját már korábbról ismerte. Ezzel még a nagyon kevés lélekenergiával rendelkezőket is meg lehet találni, például egyszerű lelkeket. A szalagok színe fehér, kivéve a shinigamiknak, akiknek vörös. Lélekenergia: 15000 LP Ár: 3.000 ryouGarganta nyitások Japán név: Kūmon Magyar név: Légkapu Típus: Hollow képességek Leírás: A hollowk ezzel a technikával nyitnak átjárót, vagyis Gargantát, Hueco Mondo és az Emberek Világa (vagy Soul Society) között. Ár: Ingyenes/Alap technika (Hollowknak)
Spanyol név: Descorrer Magyar név: Kinyitás Típus: Hollow képességek Leírás: Az arrancarok sokkal stabilabb Gargantát tudnak nyitni ezzel a technikával két világ között, mint az alacsonyabb szintű hollowk. Ár: Ingyenes/Alap technika (Arrancaroknak)
Japán név: Keikaigi Magyar név: Világösszekötő Szertartás Típus: Kasztfüggetlen Leírás: Ezzel a technikával össze lehet kötni az Emberek Világát és Hueco Mundot egy Gargantával. Ár: ? Kikötés: Engedély szükséges!Cero variáns Spanyol név: Cero Sincrético Magyar név: Szinkronizált Cero Típus: Hollow képességek Leírás: Két személyes cero, ahol mindkét arrancar előkészíti a sajátját, majd a kettő egybeolvad, egy nagy kétszínű kavargó gömböt adva, mielőtt ellövik a többszínű sugarat. A nagy erejű technika ellövése viszont nagyon kifárasztja mindkét használót. Hollow képességek: 10 pont (A technika maximum ereje 20 pont) Ár: 2.500 ryouKidō Japán név: Niji Shōgai Magyar név: Szivárvány Akadály Típus: Kidō Leírás: Egy láthatatlan erőtér, aminek szivárvány színét csak akkor látjuk, ha megérintjük. Ehhez a kidouhoz kézjelek is szükségesek, így gyorsabban létre lehet hozni, ha egy területet meg akarunk védeni a behatolóktól. Bár valamennyivel tovább tart, de ezzel a technikával az erőtéren belül lévő személyeket vagy objektumokat is el lehet rejteni a kíváncsi szemektől. Kidou képzettség: 14 pont Ár: 3.000 ryou
Japán név: Gokakusui Magyar név: Ötszögű Piramis Típus: Kidō Leírás: Egy erőteljes ötszög alapú piramis formájú akadály, ami megvédi a benne tartózkodó(ka)t, de a használónak egy helyben kell maradnia a kidou közepén, hogy fenntartsa a védelmet. Kidou képzettség: 20 pont Ár: 3.500 ryou
Japán név: Hadō #57. Daichi Tenyō Magyar név: Földtánc Keringő Típus: Kidō Leírás: A használó körül megreped a föld, aminek darabjai elkezdenek a levegőben lebegni. Ezeket a darabkákat a használó kedve szerint tudja célpontjára küldeni. A technika elég pontos ahhoz, hogy több repülő objektumot is hárítani lehessen vele. Kidou képzettség: 12 pont Ár: 2.500 ryou3rd Phantom technikák Japán név: Katsujumei Magyar név: - Típus: Kidō Leírás: Egy területen belül több méregzöld növény nő ki a földből, ami megmérgezi a közelben lévőket. Kidou képzettség: 8 pont Ár: 2.000 ryou
Japán név: Kokkai Magyar név: - Típus: Kidō Leírás: Képes meggyógyítani a harcképességet befolyásoló tényezőket, mint például mérgezést vagy betegségeket. Kidou képzettség: 8 pont Ár: 2.000 ryou
Japán név: Shikūka Magyar név: - Típus: Kidō Leírás: Magas szintű gyógyító technika a 4. osztagosok számára. Kidou képzettség: 12 pont Ár: 2.500 ryou
Japán név: Sōeigeki Magyar név: Kék Havas-eső Támadás Típus: Kidō Leírás: Kis erejű jéghullám, ami valamennyire megfagyasztja a célpontot érintkezéskor. Kidou képzettség: 5 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Shihyōsen Magyar név: - Típus: Kidō Leírás: Jégpengék jelennek meg a levegőben a használó körül, amit a célpont(ok)ra tud küldeni. Kidou képzettség: 9 pont Ár: 2.000 ryouÜdv! Csak így tudok elfogadást írni, mert adminoknak enged postolni ide, de amúgy se olvassa ezt senki, szóval mindegy.
Konoe Karen: Név: Soul Detective Leírás: Mikor a használó megérint egy tárgyat és összhangba kerül vele, képessé válik a tárgy lelkének múltjába belelátni. A technika látomásszerűen fejti ki hatását, és minél több pont van a képzettségen annál régebbi emlékeket képes a tárgy múltjából látni. Két pontonként egy órát képes visszatekinteni. Lélekmanipulálás: 13 pont Ár: 2500 ryou
Név: Presence of Mind Leírás: A Fullbringer arra használja a tárgy lelkét, hogy azt a sajátjával vegyítve a tárgy köré vetítve egy másolatot képezzen magáról. A klónok nem képesek a sebzésre, sem hárításra és mozogni is csak akkor tudnak, ha a használó a tárgyat mozgásra bírja. Egy egyszerű elterelő technika, de olykor életmentő is lehet. Három pontonként egy klón hozható egyszerre létre. Lélekmanipulálás: 9 pont Ár: 2000 ryou
Név: Plant Soul Keeper Leírás: A képesség használatával a növényeket ideiglenesen növekedésre kényszeríti. A hatás csak addig érvényes míg a használó érintkezésben áll a növénnyel. Két pontonként egy métert növeszthetők. Lélekmanipulálás: 6 pont Ár: 2000 ryou
Név: Bringer Flash Leírás: A Bringer Light-ra alapuló technika. A használó a helyváltoztató képessége használatakor ellenfelére támad, majd a támadás pillanatában a zöldes fény erőteljesebben felfénylik elterelve az ellenfél figyelmét míg a Fullbringer a háta mögé kerülve ismét lecsaphat. Lélekmanipulálás: 5 pont Ár: 1500 ryou
Név: Air Soul Trap Leírás: A használója egy fentről lefelé indított kar vagy ujj mozdulattal ellenfele felé egy erőteljes, folyamatos, függőleges légmozgást hoz létre. A technika keletkezésekor egyből földre kényszeríti az ellenséget az, hogy utána az ellenfél mennyire lesz képes benne mozogni az a technika és az ellenfél ereje közti különbség mutatja meg (Lélekmanipuálás-><-kidou/lélekenergia kezelés stb). Egyszerre több is létrehozható, 9 pont után minden 3. pont után +1 hozható létre az alap egy mellett. Lélekmanipulálás: 9 pont Ár: 2000 ryou
Leonardo Ludenberg: A technikákat a követelményekkel/árakkal együtt elfogadom. Egy kis kiegészítéssel a Keikaigi technikához: Kikötés: Engedély szükséges! Lélekenergia: 20000 LP Ár: ingyenes |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Képességek kitalálása | |
| |
| | | |
| |
|