Gabriela Escamilla Arrancar
Hozzászólások száma : 60 Tartózkodási hely : Huecu Mundo Registration date : 2011. Jun. 17. Hírnév : 2
Karakterinformáció Rang: 60. arrancar; Natalie-sama fracciónja Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (7100/15000)
| Tárgy: Gabriela Escamilla Hétf. Jún. 20, 2011 3:46 am | |
| ~ Adatlap
Név: Gabriel(a) Escamilla Nem: Férfi Kaszt: Arrancar Rang: 60. arrancar, Natalie-sama fracciónja Kor: 40
Szint: 1 Lélekenergia: 7.000 lp Tőke: 4.000 ryou
~ Kinézet:
A hajam színe barna. Mérete azonban mindig változik attól függően, hogy Eterno képességem, milyen korúvá változtat, de általában a leghosszabb változata is csak hátközépig ér. A szemem gesztenyebarna színű és szép nagyok melyeket csak még szebbé és hangsúlyosabbá tesznek nagy szempilláim. Arcszerkezetem nőies és testalkatom is inkább mondható nőiesnek, annak ellenére, hogy valójában férfi vagyok. Körmeim fekete lakkal vannak festve, kezeimen pedig mindig változó a hosszuk. A hajam színét koromnak megfelelően változtatom(itt ugye arra gondolok, hogy ahogy öregdzik úgy fakul/őszül). Hollow lyukam a jobb szemem helyén helyezkedik el melyet a megmaradt csontmaszkom kerít körbe. Ruházatom: Las Noches-iek egyenruhájához hasonlóan ez is fehér. A felső alján ki van vágva egy rész így a köldököm kilátszik, elől pedig patentos. Ujja a ruhának csak a baloldalon van, aminek a váll része ki van vágva, színe pedig világosszürke, és bő illetve enyhén átlátszó. Alul egy hosszú bokáig érő szoknyát hordok bal oldalt ki vágva, így a lábam kilátszik és a ruha nem akadályoz a harcban. Jobb csuklómon három fekete karperecet, bokáimon egy-egy bokaperecet viselek. És lábbelit nem viselek kivéve ha a Sonido betéteket akarom használni. Olyankor egy sarut viselek.
~ Jellem
Szeretek az épp felvett koromhoz illő jellememet felvenni. A nyolc év körüli kinézetemmel kedves, vidám, mosolygós, és mindenre kíváncsi, mint egy kisgyerek. De egyben ijesztő is lehetek azzal, hogy könnyen beszélek kizsigerelésről, kibelezésről és a játékokat is máshogy viszonyulok. A tizennyolc év körüli kinézettel folyton incselkedő vagyok. Nőies külsőmet megpróbálom a lehető legjobban kihasználni. Bunkó is lehetek és sokat káromkodó, főleg ha számomra kellemetlen személyekkel kell egy helyiségben lennem vagy együtt dolgoznom. A fajtársaimat utálom. A harminc év körüli kinézetemhez hűvös, arrogáns jellem párosul. Lenézek bárkit, aki nem Natalie-oneesama.
Ezeken kívül hihetetlenül édesszájú vagyok, de nem fogadok el akárkitől édességet. A tiszteletemet kivívni nagyon nehéz és a barátságomat még inkább. Nem félek senkitől még akkor, sem ha jóval erősebb, mint én. Szeretek játszani csak nem úgy, mint mások. A mondataim végéhez mindig hozzáteszem a Shuu~ végződést. Hihetetlenül érzékeny vagyok fájdalomra, így nem is szeretek megsérülni. Egy kis vágás is már nagy fájdalmakkal jár. Gyakori kérdésem, amit szinte mindenkinek felteszek, akivel harcolni szeretnék: Játszol velem?
~ Harcbéli képességeim
Jól bánok a tőrömmel és pusztakezes harcban is jó vagyok, mivel ezek kellenek ahhoz, hogy elkerülhessem a sérüléseket. A hollow képességeim nem igazán jók, ellentétben a sonidommal. Szeretek csapdákat készíteni és erre a reishi fonalaim tökéletese is.
~ Képesség(ek):
Eterno / Örök/: E képességgel képes vagyok változtatni a koromat másodpercek alatt. A képesség azonban csak a kinézetemre hat, így például ha hetven évesnek adom ki magam – bár ez nem fog megtörténni - nem lesz a testem is olyan sérülékeny és gyenge. A képességgel a testem méretei is változtathatók, így ha például öt évesnek adom ki magam, akkor a testem is olyan méretekkel fog rendelkezik. Ez a technika a ruhámra is kihat úgy, hogy az a testem méreteihez igazodik. Illetve képes vagyok arra is, hogy csak testem egy részére hasson így fakítva/őszítve csak a hajam, vagy megváltoztatni a körmeim méretét. A képesség nem emészt fel sok reishit mivel ez nem is annyira képesség inkább olyan mint másoknak a kettős tudat, már arrancarrá váltásom óta meg van és folyton váltogatom így jóformán már magam sem tudom, hogy melyik is a valós kinézetem.
Estambre / Fonal/: Ezen képességével kezem, öt ujjának végéből képes vagyok létrehozni hosszú lélekenergia fonalakat. A fonalakat egyenként vagy akár egyszerre is létrehozhatom. Irányíthatom úgy is, mint egy ostort, tehát karokkal csapkodva vagy gondolattal. A fonalak különlegessége, hogy a használón kívül mindenki másnak látatlanok mind addig, míg azokat védekezésre, támadásra vagy elfogásra nem használom. Így tehát, amíg láthatatlan nem képe sem ártani sem akadályozni másokat, és ezen állapotukban könnyen át hatolnak bármin. Maximum hosszúságuk 100 méter azonban csak a használó körüli húsz méteres körben használhatók. Míg el nem választják, a testemtől őket nem veszítek lélekenergiát a használatukkal, de ha vesztek is csak nagyon keveset. Ha védekezésre használom, az dönti el, hogy mennyire tudom kivédeni a támadást, hogy mekkora az ellenfél és a köztem lévő pontok különbsége (zanjutsu/…stb-><-fegyverhasználat, hakuda/…stb-><-pusztakezes harc, kidou/…stb-><- hollow képesség).
~ Zanpakuto:
Neve: Presentador de un concurso / Játékmester/ Parancsa: Shinpatsu shiro, Presentador de un concurso! / Kezdj, Játékmester!/ Előfeltétel(ek): A zanpakutomnak van egy különleges képessége resu alak nélkül, amely szükséges ahhoz, hogy aktiválni lehessen a resurrecciónt. E képességgel másolatot tudok létrehozni a fegyveremből. A másolatok lebegnek és karmozdulatokkal tudom mozgásra bírni őket. Ezek a másolatok nem okoznak sebet, sőt mint a fentebbi fonal ez is bármin áthatolhat mindaddig, míg az ellenfelem meg nem fogja. Lényegében az előfeltétel az, hogy ezt a másolatot az ellenfelem a kezébe vegye/megfogja. Kezdéskor maximum két másolat hozható létre és minden negyedik resurrección pont után egyel nő a számuk, de összesen csak négyet hozhatok létre.
Resurrección: Újjászületve elég drasztikus változásokon megyek keresztül. Először is korban körülbelül 18 év körül nézek ki. A hajam feketéből szőkévé lesz és egy fekete masni egyetlen copfba rögzíti. Fehér ruházatom mely így néz ki, világosszürke színű páncél fedi egyes részeken. Az első kettő a derék fölött vannak rögzítve és kétoldalt fekszik rá a szoknya részre. A második páros a kezeimet fedik könyöktől lefelé, mint valami lovagi kesztyű. A harmadik páros térdtől lefelé lovagi öltözethez tartozó lábfedőkre hasonlít. És végül, de nem utolsó sorban a mellkasomon is elhelyezkedik egy páncél természetesen, mint a többi ez is csontból. A jobb kezemen egy húsz centiméterű csont karperec van, mely nem érintkezik a testemmel, hanem csak lebeg, és nem lehet levenni. Illetve a maszkmaradvány eltűnik az arcomról. Resu Kinézet
Támadások: Ha az elő feltétel teljesül, azaz az ellenfél megfogja a tőrt, azt már nem tudja elengedni. Kimondom a parancsszót és felveszem a resu alakom. Mindeközben az ellenfél kezében lévő fegyver fehér fényben kezd izzani majd egy ugyanolyan karpereccé, válik, mint, ami nekem is van. A két kissé nagyocska ékszer összeköttetésben áll egy reiatsu fonallal. A fonalat nem lehet elvágni mivel ugyan azon tulajdonsággal, bír, mint az Estambre képességben a láthatatlan üzemmódban. A karpereceken látható egy digitális számláló melyen kezdéskor 6000 pont van. Minden sebzés után pont levonás jár. Lejjebb még időnként feltűnhet egy időmérő, ami az időhöz kötött szabályok idejét mutatja. A képessége használata csak ezután jön. Kezdéskor három szabályt lehet megadni melyeket be, kell tartani vagy a hozzájuk rendelt büntetésből részesülsz. A szabályokat és a büntetéseket a karperec raktározza el és tartatja be. A háromból egy szabályt és büntetést az ellenfél adhat meg. Tilos olyan szabályt alkotni, hogy shikai/k.képesség/resurrección… nem használhatsz, maximum le lehet korlátozni, hogy meddig nem, használhatja. Legfeljebb 5 percig lehet az előbbi képességeket letiltani. A karperec ezen kívül képes minden viselője számára az elméjükben elképzelt Nem mágikus erejű fegyvert megalkotni. A megalkotás úgy történik, hogy az elképzelik, az eszköz kinézetét majd ekkor a karperecből lélekenergia fonalak távoznak és ezekből lesz a fegyver.
Pontlevonások: - Sima fegyveres sebzés: -100 pont - Shikai/ egyébb fajok k.képessége: -200, -400 pont* - Pusztakezes sebzés: -50 pont, reiatsuval erősítve -100 pont +50 pont a támadónak - Karperec által alkotott fegyverek: -50 pont, nekem -200 vagy -400 pont** Az életpont nem egyenértékű a felek állóképességével. * A kevesebb vagy egyenlő fegyveres harc ponttal rendelkező ellenfelek csapása -200, míg a több ponttal rendelkezők támadása -400 pont levonással jár, az én pontjaimból természetesen. ** Mivel resuban nincs fegyverem így a létrehozottak nekem ugyan annyit vonnak le, mint az ellenfél shikai/…stb támadásai. 200 pontot visz le a támadásom, ha az ellenfél fegyveres harc pontjai nagyobbak, és 400 ha kevesebb, mint az enyémek.
Game Over/ Játék Vége/: Ha elfogy a játékos pontja büntetésképp a mellkasát nagy lökéshullám éri minek hatására egy „X” alakú mély vágás jelenik meg az előbb említett testrészen. Ez a képesség kétélű fegyver mivel magam is elszenvedem, ha a pontjaim hamarabb fogynak el, mint az ellenfélé. Pozitívum, hogy a nyertes testén a sebek fele meggyógyul mielőtt a resurrección megszűnne. Ha két ellenfelet legyőzök akkor is csak a sérüléseim fele gyógyul be. Ha valamelyik fél pontja elfogy az említett képesség automatikus aktiválása után véget ér.
Resu megszüntetésének három fajtája: - Az egyik fél pontjai elfogynak, így aGame Over technika után automatikusan megszűnik - Az ellenfél ereje minimum 2000lp-vel nagyobb, így összesen 500 pont(az ellenfél és az általam okozott sérülések összessége) sérülés okozása után megszűntetheti - Saját magam szüntetem meg a resurrecciónom, de ilyenkor a Game Over nem aktiválódik
~ Technikák/eszközök
- Spoiler:
Név: Hierro Leírás: A technika a lélekenergiát felhasználva megkeményíti annak bőrét, így akár puszta kézzel is harcolhat az arrancar egy felfegyverzett ellenfél ellen. Ez a képzettség azt mutatja meg, hogy mennyire ellenálló az arrancar bőre és mennyire hatékonyan használja a technikát. A hierro erőssége az LP nagyságától függ elsősorban. Kezdésnek minden karakter 1 pontról indul, és tízezer LP-ig minden megszerzett ezer LP után automatikusan nő egy ponttal (vagyis hatezernél kettő, hétezernél három pontos lesz a hierro, stb). Tízezer lélekenergia pont felett azonban a növekedés mértéke lelassul, ezen a szinten már csak minden kétezer LP után nő a hierro. A játékosnak tehát nem kell pontokat költenie ahhoz, hogy a hierrója növekedjen, a fejlődéssel együtt magától növekszik. A hierro LP után szerzett mértéke nem haladhatja meg a 14 pontot! Ám megvan rá a lehetőség, hogy a játékos pontokat költsön a hierróra, és így erősítse azt. Közönséges arrancarok legfeljebb három pontot költhetnek rá, míg az espadák és a privarónok hatot áldozhatnak bőrük ellenállóságának növelésére. Ily módon akár 14 fölé is növelhető a képzettség (ám nem csak akkor lehet költeni rá, ha valaki elérte a maximumot!) Azonban legfeljebb 20 pont lehet a hierro értéke! A hierro minden pontja gyengít az ellenfél sebzésén. Vagyis ha az arrancarnak 5 pontos hierroja van, és egy 5 pontos zanjutsuval támadnak rá, az arrancar nagy eséllyel sértetlen marad. Ha egy 7 pontos zanjutsuval támadnak rá, az arrancar valószínűleg csak 2 ponttal sebződik. Vagyis egy 5 pontos hierro 5 ponttal csökkentheti az ellenfél támadását.
Név: Pesquisa Leírás: A Shinigamik azon képességének Arrancar megfelelője, hogy megérezzék, és pontosan felderítsék mások szellemi energiáit. Hasonlóan működik, mint egy hangradar.
Név: Indice Radar (Mutató Radar) Leírás: A Pesquisa nevű technika egy fejlettebb változata. A használó a földhöz érinti a mutatóujját és koncentrálja a lélekenergiáját, ezzel pontosan meg tudja állapítani, hogy egy közelében kiszemelt személynek mekkora lélekereje van.
Név: Sonido Leírás: Olyasmi mint a Shinigamik Shunpo technikája. Ennek segítségével elképesztő sebességet képesek elérni, de csak viszonylag kis távolságon hatásos.
Név: Negacion Leírás:Egy fény-nyaláb, melyet a Menos-ok használnak, ha valahonnan sietősen kell távozniuk. Bármi ami bekerül ebbe a ragyogó térbe, az kívülről érinthetetlen lesz.
Név: Garganta Leírás: Az Arrancarok használják a Hueco Mundoból valamelyik világba történő átlépéshez. Egy kavargó szellemi részecskékből álló, koromsötét tér, átjáró. Ha az emberi világ felől nézzük, akkor a Hueco Mundo egyenesen előttünk található, ám ahhoz, hogy oda lehessen jutni, koncentrálni kell a szellemi részecskéket és így egy ösvényt létrehozni.
Név: Gonzui: Leírás: Igen nagy mennyiségű lelket lehet ezzel a technikával elnyelni. Az Arrancar-ok használják táplálkozás vagy szórakozás céljából.
Név: Bara Leírás: Hasonló a Cerohoz, de annál jóval kisebb erejű, ellenben sebessége húsz-szorosa annak. A Ceroval ellentétben a Bara nem sugár, hanem egy (feltehetőleg) gömb alakú lövedék. Ezt is csak Menosok és Arrancarok képesek használni.
Spanyol név: Bara Bombardeo Magyar név: Bara Bombázás Leírás: Barák sorozata, melyet az arrancar a zanpakutouján keresztül vezet át és azt megsuhintva lőheti ki őket az ellenfélre. Csak egy helyváltoztató technikájában képzett ellenfél lehet képes elkerülni a záporozó energiagömböket. Hollow képességek: 1 pont
Spanyol név: Tercer ojo: la maldición de la lentitud Magyar név: Harmadik Szem: a Lassúság Átka Leírás: Használója reiatsujából kölcsönzi az erőt, hogy létrehozza belőle az energia ágyút kezében. Egy különös szem jelenik meg a használója tenyerében, melynek írisze vörös. A szem célpontjára egy speciális energia gömböt bocsát ki, mely ha betalál lelassítja azt. Hátránya, hogy ebben az állapotban csupán a másik kezet képes használni az alkalmazója. A hatása ideiglenes, s két befolyásoló tényezője, a használó ereje, valamint az áldozat ereje. Hollow képességek: 1 pont
Eszközök:
Spanyol név: Sonido Plantilla Magyar név: Sonido betét Leírás: Tudósunk minap elkészült a lélekenergiát szabályzó talpbetéttel. Lényege, hogy a lábakban összpontosuló reiatsut mennyiségileg serkenti, ezzel elérhetővé téve a gyorsabb helyváltoztatást. Hatás: minden harmadik sonido pont után +1 pontra növekszik a képzettség. Így egy 6 sonido pontos karakter sebessége 8-asra növekedik. Maximum +3 pontot ad.
Spanyol név: Cuerpo Magyar név: Test Leírás: Mivel az eddigi póttestek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, nagyszerű tudósunk (akit ezen találmánya miatt már jelöltek is Nobel-díjra), Szayel Aporro Granz feltalált egy nagyszerű kis szerkezetet, aminek segítségével az arrancaroknak nincs szüksége testre. Átlépve Karakurába (vagy bárhová az Emberek Világában) csak aktiválni kell a szerkentyűt. Aminek segítségével fizikai formát ölthetnek. Természetesen a test nem rendelkezik az arrancar forma képességeivel, és a zanpakutot sem képesek használni. Pénzt és egyéb átlagos tárgyakat, amiket magukkal visznek azokat már igen, velük együtt fizikai valója lesz azoknak is. Ha ismét lélekformában kívánnak lenni, akkor csak ki kell kapcsolniuk a gépet. Mindenkinek az igényei szerint készítik el, lehet gyűrű, nyaklánc, satöbbi. Kinézet: Gabriela számára ez a jobb csuklóján hordott egyik karperec a három közül.
~ Felszerelés(ek)
- Édesség - Egy fehér, fém vázas japán legyező - Egy ugyan csak fehér fémvázas japán ernyő, aminek fém részének nagyját fehérre festett faburkolat fedi
~ Ajándékok, jutalmak - 500 ryou Küzdőtér1 Villám;Játék - 1.000 ryou Sherlock hollows
~ Kiadások
- 2.500 ryou Sonido betét - 1.000 ryou Bara Bombardeo - 0 ryou Cuerpo - 1.000 ryou Tercer ojo: la maldición de la lentitud
~ Küldetések, küzdőterek
- Sherlock Hollow.../Küldetés/Lezárva// - Villám;Játék /üzdőtér/Lezárva//
~ Dokumentumok
Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2354-gabriel-escamilla Wiki:
Utolsó szerkesztés ideje: 2013.04.20
A hozzászólást Gabriela Escamilla összesen 20 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Ápr. 20, 2013 2:02 am-kor. |
|