Kagami Ai 3. Osztag
Hozzászólások száma : 302 Age : 31 Registration date : 2011. Apr. 04. Hírnév : 95
Karakterinformáció Rang: Kapitány, Kagami főnemesi ház XVIII. feje Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (51050/65000)
| Tárgy: Kagami Ai Hétf. Ápr. 04, 2011 9:02 am | |
| |
- Nem: Nő
- Kaszt: Shinigami
- Szint: 1.
- Kor: kb. 170
- Lélekenergia pont: 10000
- Osztag: -
- Rang: Akadémia tanár (Zanpakuto tréninger)
- Pénz: 3000 ryou
|
- Japán név: Hadou 33: Soukatsui
Magyar név: Pusztító kék tűz Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.
- Japán név: Bakudou 26: Kyokkou
Magyar név: Görbült fény Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi.
- Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou
Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt.
- Japán név: Inemuri
Magyar név: Kényszerített szundikálás Leírás: Altatásra szolgáló technika. Végrehajtásához el kell húzni a célpont arca előtt a kezet, és az mély álomba szenderül.
- Japán név: Utsusemi
Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
- Japán név: Nukitsuke
Magyar név: - Leírás: Kardkivonási technika, mellyel a kard előhúzásával egy időben a technika alkalmazója tucatnyi, követhetetlen sebességű vágást hajt végre ellenfele testén, majd a fegyvert vissza is helyezi a hüvelyébe. Ha az áldozat gyengébb, csupán egy apró széllökést érezhet, a csapásokat magát nem láthatja.
Japán név: Shunpo ampuLeírás: A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket.
Neve: Enkaku Hidenka (Magányos hercegnő) Fajtája: Hang Shikai parancsa: Tonaeru! (Dalold el!) Shikai kinézete: Normál állapotában lila markolatú wakizashinak tűnhet. A használó végig húzza egy ujját a pengén, a feloldás után pedig jellege nagy mértékben megváltozik. Egy aranyszínű huzalnak tűnik az egész, amelynek mind a két végén tőrpengére hasonlító, egymásnak ellentétesen "s" alakban hajlított pengék vannak. Maga a huzal meglehetősen ruganyos. Tehát pattintásra a használó képes két méteres huzalból maximum három métert kihozni. Egyedi forgatást igényel, így a használónak mindenképpen járatosnak kell lennie zanjutsuban.
- Gakugeki (Daljáték) : A huzal forgatása a technika kezdetekor egészen megváltozik. Kanata szinte táncra hasonlító stílust vesz fel, hogy elegendő légáramlatokat kapva az eszköz végül aranyozottan felizzon. Az aktiválási hang után az eszköz aranyszínű apró pontocskákra hullik, amelyet a szél kedve szerint össze- visszafújhat. Tulajdonképpen szinte láthatatlan módon lepi be a teret itt- ott néhány fényes csillanásban. Ha ez megtörténik, akkor kezdődik a daljáték. Ugyanis e technika alkalmazásával a környezet, és a világ hangjait különböző módon képes a használó fókuszálni. Egy egész darabot lehet képes komponálni, mintha csak a semmiből törne fel. Azonban ezek a dalok mind veszedelmesek, hiszen kihatással vannak a közönségre. Látatlanul, lappanva jut be a dal egyenesen az agyi központba, melynek folytán kémiai úton váltja ki az érzelmi kilengést. Képes beindítani a boldogság hormon termelését, vagy egy kicsit lehangolttá, esetleg labilissá tenni. Inkább figyelem elterelésként, idegesítésért, vagy esetlegesen megijesztésként szolgál ez a hang. Hiszen mondjuk a sötétben, ha a saját hangodat hallod vissza, az kicsit ijesztőnek hathat. Egy-egy ilyen játék addig tart, míg a használó kellőképpen tud koncentrálni.
- Agarisagari (Hullám): Ha a technika nem volt használva a Gakugeki előtt, akkor ez a technika másképpen viselkedik. Alapjáraton a pengékből egyfajta idegesítő csengésben levő hanghullámokat lehet lőni az ellenfél felé, amely bénító hatással bír. Viszont, ha az eszköz porlasztva volt, akkor az apró pettyek egyetlen egy aranygömbbe állnak össze, hogy úgy fejtsék ki hatásukat. Ilyenkor a levegőben lebegve 360 fokban áraszt magából ilyen hullámokat, minden pont után pontosan egy méter átmérőben. A porlasztottan alkalmazott technika csak addig tarthat, míg a por képes egyetlen egy gömböt alkotni. Ha valamilyen úton ezt szabotálják, akkor megszűnik a technika, és újra a wakizashi lesz a helyén. Azonban az eszköz által ellövött hanghullámoknak nincsen ideje, viszont a hatókörön kibocsátott hullámhosszak pontja a felére csökken. Minden pont után 0,5 méterre lehet lőni.
Neve: Gin'yuushijin Hidenka (Énekes Hercegnő) Fajtája: Hang
- Anshitsu (Magányosság) : Bankai feloldásának első foka. Oldásával a wakizashi egy aranylóan izzó, shikaiban már látott huzalra alakul át. A huzalból különleges hanghullámok törnek ki, amelyek blokkolják az ellenfél agyi tevékenységében a hangok felfogását. Elveszi a saját külső és belső hallását, hogy ez által csak a zanpakutoból kibocsájtott hangok legyenek halhatóak. Ezzel a használó az egyik, fontos érzékszervet teljes mértékben elveszi, de a többi mind adott. Előnye, hogy a célszemély ezek után csak a lelki jelenlétére és józanságára hagyatkozhat, hiszen a saját zanpakutoja hangát sem hallhatja, amennyiben Kanata zanpakuto pontja meghaladja a célpontét. (Ez a funkció csak kimondottan shinigamik ellen érvényes, arrancarok csak a hallásukat, gondolati hangjaikat vesztik el.) A hangokat gondolati, érzelmi úton befolyásolhatja a bankai használó. Ezzel a technikával képes megidézni a teljes magányt bárkinek. Hatóköre nincsen, de köztudott, hogy a térben minél messzebb kerülsz, annál jobban gyengülnek ezek a hatások. Ezért minden zanpakutora tett pont után két méterrel növekszik a hatókör. Tehát 24 ponton legalább 48 métert kell arrébb mennie az ellenfélnek, hogy ne lehessen a bankai hatása alatt.
- Naichi benkou (belső hang) : Kanata a földbe vágja a huzal egyik felét, s az egész eszközt elnyeli a feketeség. Aranylópor százai hullnak szét, s töltik ki a teret sötétséggel. E sötétség a használóval egyetemben halad, bármerre is megy. Aki pedig a sötétségbe lép, különös dolgokra eszmélhet. A bankai alkalmazásával a zanpakuto egyenesen a célszemély lelkéhez szól. Hidenka a sötétben terjengő csengésekkel, szavakkal, ijesztő hangokkal képes akár egy zanpakutot is megszólítani. Voltaképpen e világba hívja szellemét, hogy jelenjen meg a tulajdonosa előtt. A sötétségben Kanata fedve marad, a célszemély csak a zanpakuto szellemét pillanthatja meg, amennyiben sikeres a technika alkalmazása. Ezt követően felcsendül az őrült dal, hogy felbőszítse, vagy megzavarja a másik zanpakuto lélekjelenlétét. Ha sikeresen besodorja ebbe az állapotba, akkor egy zanpakuto és használó elleni harc kerekedik ki. A technika kitétele az, hogy ez alatt Kanata nem szólhat bele a küzdelembe, különben megzavarja a saját bankai technikája hatását. Fontos, hogy a megjelenést nem lehet kényszeríteni, csak is hangokkal lehet elérni. Ezeket a hangokat a sötétben Kanata generálja Hidenka segítségével, hanghullámokon keresztül, ami tipikusan csak a zanpakutora hat. Ha a shinigami meggyőzi a kardszellemét, hogy megjelenjen, onnantól Hidenka és Kanata közös együttműködésén múlik a megzavarás. Könnyen előfordulhat, hogy a zanpakuto annyira ragaszkodik a használójához, hogy nem meggyőzhető egy tisztességtelen tettre. De az is lehetséges, hogy ellenkezőleg dönt. Mindenesetre ezzel nem lehet shinigamit ölni, de a lelkét a saját zanpakutojának rászedésével meg lehet törni. Ez után Kanata dolga csak annyi, hogy bevégezze fegyveres erővel.
- A sötétséget, ha fénytechnikával törik meg, azzal csak a bankai használó kiléte fedhető fel; a technika viszont megmarad.
- Ha valaki kilép a sötét térből, azzal elveszti a bankai hatását; ismét belelépve újra aktivizálódik ugyanott, ahol abba maradt.
- Minden két pont után egy métert növekszik a hatókör.
- Más kasztú karakterek ellen csupán megtévesztő technika lehet a sötétségben észrevehető dolgok.
- Spoiler:
- Öt ingyen választható Kidou. (kezdés)
- 7000 ryou (nemesi kezdés)
A hozzászólást Kagami Kanata összesen 119 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Okt. 31, 2012 11:25 pm-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Kagami Ai Vas. Május 01, 2011 9:00 pm | |
| Összesen: 35 pont
- 5 pont jár minden képzettségre
- 20 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 5 pont a volt kapitányi rang nyomán
- 1 pont a Nőegylet tagság
- 1 pont a Nemesi származás miatt
Képzettségek:
Zanjutsu: 9 pont Hakuda: 4 pont Kidou: 6 pont Shunpo: 6 pont (+2 pont bónusz a Shunpo Ampu miatt) Zanpakuto: 10 pont |
|