Ueshima Kohaku 2. Osztag
Hozzászólások száma : 106 Age : 35 Registration date : 2010. Oct. 30. Hírnév : 36
Karakterinformáció Rang: Akadémiai tanár Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (6500/15000)
| Tárgy: Viclyn Do’ana Szomb. Okt. 30, 2010 5:37 am | |
| Engedély: van Jelszó: Spirists are always with you! Név: Viclyn Do’ana (nevének jelentése: Az Abyss bérgyilkosa, Éjben járók) Nem: férfi Kaszt: drow (Különleges Karakter) Kor: körülbelül 3600 év
A drowkról: A Forgotten Realms világa alapján. A drowk, elterjedtebb megnevezésükön sötételfek az elfek egyik alfaja. Obszidián színű bőrük és (legtöbbször) vörös szemük, s halvány szőke, ezüst vagy fehér hajuk van. Akárcsak a többi elf, ők is kecses, vékony alkattal rendelkeznek, valamint hosszú, hegyes fülekkel. Mint felszíni elf társaik, ők is képtelenek szakállat növeszteni. Büszke s kegyetlen nép, nem bíznak senkiben, csakis saját magukban. A barátság fogalma ismeretlen előttük, bármikor képesek hátba szúrni akár a szövetségesüket is, ha az előrébb segíti céljaikat. Hierarchiájuk szerint náluk a nőuralom hódít, ugyanis ők képesek a leginkább kapcsolatot teremteni Lolth-al, az Istennőjükkel. A férfiakat általában mágusnak vagy harcosnak taníttatják, azonban többre értékelik a mágiát a fizikai harcnál. Arrogánsak, szadisták, hedonisták, utálnak minden más fajt, saját magukat tartják a felsőbbrendű fajnak a többihez képest. Szemeik a sötéthez vannak szokva. A teljes sötétben nem látnak (csupán hőlátással), nagyon halvány fényre szükségük van a látáshoz. A napfényt és egyéb erős fényeket viszont nem bírják. Mélyen a föld alatt élnek, világukat Mélysötétnek nevezik, a legnagyobb városuk pedig Menzoberranzan. Fontos számukra a pókok tisztelete, ugyanis Istennőjük, a Káosz Istennője, Lolth is egy pók alakját veszi fel. A város központja épp ezért Lolth temploma. A piszkos, kétkezi munkákat alantasabb fajokkal végeztetik el. Saját nyelvvel, kultúrával rendelkeznek. További információk az esetleges érdeklődőknek: >link< (angol nyelvű)
Előtörténet:
Lolth ideje leáldozott, Menzoberranzant talán már rég pusztulásra ítélték. A legnagyobb drow város egyik leghatalmasabb családjának szülötteként megvolt a lehetőségem arra, hogy nagyra törjek. Csupán egy bűnöm volt, hogy férfinak születtem, akik egészen más bánásmódot kaptak társadalmunkban. Két választásom volt: vagy fegyvermester leszek, vagy mágus. Holott a mágiát is kitapasztalhattam, anyám úgy döntött, mégis a bérgyilkosok útját kell, hogy válasszam. Egyetlen fivérem, Jaezred ugyanis már elfoglalta a pozícióját, mint a Ház mágusa. Ne bízz senkiben – ahogyan az első, s egyben legfontosabb taníttatásom szólt. Már gyerekként is a kegyetlenkedésre taníttattak, azonban mindez oly rég történt, hogy már csak halványan emlékszem mestereim arcára. Csak a verésekre emlékszem, s a fenyítésekre, amikor valamit nem megfelelően tettem, s ezért kegyetlenül megbüntettek. Eseménytelenebb pillanataimban elgondolkozom azon, vajon csak neveltetésem tett azzá, ami vagyok, vagy az, amit mások lealacsonyító, hozzá nem értő módon gonoszságnak neveznek, csupán természetem része. A Meele Magthere-ben alaposan kitanítottak a fegyverforgatás művészetében. Ugyanúgy megtanították, hogyan kell íjakat használni, ahogyan a velve, a ti nyelveteken kard forgatása sem okozott nehézséget. Tehetségem alig két évszázad után a Do’ana ház fegyvermesterévé tett, s gyakran abban a „megtiszteltetésben” is részesülhettem, hogy az egyik papnő gyermekének apja legyek. Álnok kígyók, kik csak akkor játsszák meg magukat, míg erre van szükségük… Társadalmunkban azonban ők az erősebbek, s ha másképp cselekszek, újra megtapasztalhatom a kígyófejű korbácsok marását. Időnként, amikor biztos voltam benne, hogy senki sem figyel, örömmel látogattam meg az alvilág alvilágát, a Bazaarban lévő bordélyházat, hogy egy kicsit visszaadhassam a nőknek azt a sok megaláztatást, amit nekem kellett átélnem. A mai napig biztos vagyok abban, hogy a titokban tartott kéjbarlangról a házasszonyok is tudtak, s talán így akarták elérni azt, hogy ne próbáljunk meg lázadni. A Lolth kegyeit elvesztett papnők sorsa amúgy sem érdekelt senkit… Egy kis plusz pénzért pedig a bordélyház tulajdonosai akár a láncra kötött elg'caress-ek, a ti nyelveteken szép szóval örömlányok holttesteiről is gondoskodtak. Végül egy küldetésem egy Ched Nasadba szólt. Egy kereskedő karavánt kellett végigkísérnem útján, hogy az esetleges támadókkal végezzek, amiből természetesen – mint mindig – most is akadtak. Még mi, drowk sem merünk egyedül a Mélysötét rejtekeiben portyázni. Nem csak mi fészkeltük be magunkat a hatalmas barlangokba. Illithidek, mélységi gnómok, s számtalan más faj is a föld alatt húzta meg magát. S bár tudhattunk köztük szövetségeseket, ellenségeink is lapultak közöttük. Az ellenség azonban mégis köztünk bújt meg; egy másik fivérem az én rangomra óhajtozott, pedig tanítványomként tekintettem rá. Cselszövésének hála a karaván félúton ellenségeink martalékává vált, s néhány beavatottjával Caelkoth könnyedén elhitethette anyánkkal, hogy én is támadóink martalékává váltam. Bár biztosan számára is egyértelmű, hogy csupán fivérem önző céljai azok, melyek a karaván bukását jelentették. Ekkor azonban saját életem megmentése elsőbbrendűséget kapott a listán. Kapcsolatom ezután drow társaimmal megszakadt. Az erőfölény nem az én kezemben volt, ezért menekülnöm kellett, a Mélysötéthez pedig nem mellékeltek térképet. Több hónapos túlélő túrám során volt alkalmam összeütközni a többi alvilági lakóval, a megpróbáltatásokat azonban a Do’ana ház fegyvermestereként képes voltam átvészelni, holott büszkeségem megcsorbult. Az első napfény, amit életemben láttam, valóban olyan, amilyennek azt a felszíni portyákat meglátott társaim elmesélték. Kínzó, bénító, gyötrelmet, fájdalmat hozó. Fegyvereim két hét alatt egyszerűen porrá omlottak, ahogyan nemesi címemmel ellátott piwafvim is hamuvá lett, egyfajta jeleként annak, hogy most már semmim sincsen, mindent elveszítettem. Már nem volt hová mennem, s bármily erővel is rendelkezek, egyedül még a bosszú felszíni társainkon is értelmetlen. Nem vagyok ostoba, tudtam akkor is, hogy esélytelen vagyok velük szemben. A történelem során volt alkalmam végignézni a régi kultúrák pusztulását. A gyarló emberek háborújába nem szándékoztam beleszólni, azonban munkám miatt gyakran elkerülhetetlen volt. Bérgyilkos lettem, pusztán a megélésért, s hogy valami célt találjak létemnek. Idővel még felszínen portyázó drowkkal sem találkoztam, ahogyan az elfek s más mitikus lények is sorra kipusztultak. Függetlenségem megőrizvén azonban én megmenekültem, s alkalmazkodtam az Új Világhoz – ez életmódomra és a fegyverekre is igaz, hiszen bérgyilkosként mi másra is lenne szükségem? Végül is nem mondom, hogy olyan rossz lenne magányos létem. Talán jobb is így, hogy én magam használhatom ki szabadon a nőstényeket, nem pedig fordítva, csupán mert a hierarchia szerint ők felsőbbrendűek.
Külső: 176 cm-ével drow mértékhez képest alacsonynak számít. Derékig érő, hófehér haja van, bizonyos fények közt ezüstösnek tűnik, valamint mandulavágású, piros színben játszó íriszekkel rendelkezik. Legtöbbször egy csuklyás, fekete köpeny mögé rejti arcát, hogy az emberek ne ismerjék fel. Ruhatára főként sötét színű darabokból áll, amikben könnyű mozogni.
Jellem: Arroganciájánál talán csak hidegvére nagyobb. Büszke származására, s a többi fajt nem tartja elég méltónak magához. Kifejezetten barátságtalan és bizalmatlan másokkal szemben. Életmódja erős túlzással akár spártainak is nevezhető. Mindig tárgyilagos, főleg, ha küldetéseiről van szó. Ha valakit valami csoda folytán megkedvel, képes rá „bajtársként” gondolni, azonban ha az akadályozza terveit vagy túlélési esélyeit, szempillarebbenés nélkül képes végezni vele. Utálja a tudatmódosító szereket, ezek közé az alkohol és a dohány is beletartozik.
Képességek: • Árnyjárás: A drowk egyedi sötétségburka, valamint az árnyjárás kaszt képességei tartoznak ide. A sok gyakorlás ellenére kockázata miatt Viclyn egyelőre képtelen magas szinten művelni - itt a tényleges árnyjárásra kell gondolni. Azonban gyakorlottsága így is nyilvánvaló.
- Spoiler:
- Sötétséggömb idézése - 1 pont: Pontfüggő a megidézhető sötétséggömbök hatósugarának fele, így 8 pontos KK esetében 4 méter sugarógömböt tud létrehozni. Átlátni nem lehet rajta, elnyel minden fényt. A hőlátásra azonban nem hat ki.
- Árnyillúziók - 3 pont: Az árnyékokban bizonyos illúziókat képes létrehozni. Nagyon alacsony szintű, nem valóságos képek, ám elterelésre alkalmasak. Például elhiteti a sötétséggömbben lévő célponttal, hogy épp előtte van, háttal állva neki.
- Sötétségfelhő alakítása - 5 pont: Már nem csak méret, hanem forma alapján is tudja alakítani. Így eltakarhat egy-két zavaró utcalámpát, vagy épp a célpont fejét takarhatja el, hogy ne lásson semmit.
- Árnyékpajzs - 6 pont: Viclyn számára bonyolult technika. Árnyból alakíthat egy erőmezőt, ami megvédheti egy-egy erősebb támadástól, vagy épp megakadályozhatja, hogy valaki elmenjen egy bizonyos területről. Folyamatos koncentrációt igényel, s legfeljebb néhány másodpercig tartható fent. (KK pontonként egy másodperc)
- Árnyszolgák - 7 pont: Árnyszolgákat képes megidézni, legfeljebb kettőt. Fizikai sebzéseket okozhatnak, humanoid alakjuk van. A KK pontszámmal megegyezően képesek sebezni.
- Árnysebzés - 8 pont: Az árnyékok a KK pontszám felével egyenlő sebzést okoznak. Vagyis 8 pont KK esetén 4 pontot sebeznek.
- Árnyékba olvadás - 9 pont: Amíg árnyékban van, addig képes ténylegesen láthatatlanná válni. Nem tökéletes, a körvonalai látszódnak, ha mozog, ám amíg mozdulatlan, addig nem látható belőle az sem.
- Árnyszilárdítás - 10 pont: Az árnyakat képes megszilárdítani tartósan is az árnyékpajzson és az árnyszolgákon kívül.
- Árnyjárás - 12 pont: Tényleges árnyjárásról, egyfajta teleportációról beszélünk. Beléphet egy árnyékba és egy másikban lyukad ki, a KK pontjainak megfelelő sugarú területen. Árnyékká azonban nem válik.
- Árnyasítás - 14 pont: Abban különbözik a sötétséggömbtől, hogy adott területen minden fényt elszív, ezáltal Viclyn számára ideálissá téve a terepet.
Mágia: Tanult egy kis mágiát élete során, de sosem volt elsődleges nála. Mágiája az idők során szinte teljesen háttérbe szorult. Ismer ugyan egy-két trükköt, de az a típus, aki ha el akarja érni a távirányítót az asztalon, akkor odamegy érte, nem pedig magához vonzza azt. Talán egyedül démonidézése, ami szót érdemel. Két célból teheti ezt meg: az első, hogy információt szerezzen. A második pedig, hogy ráuszítsa őket egy-egy célpontra. Veszélyessége miatt ritkán, megfontolt alkalmakkor használja, s ha valakit egy démonnal akar eltetetni láb alól, akkor bizonyára nyomós indoka van rá, amiért ezt az utat választotta. Pontozás helyett az erőt mesélőre bíznám. (Nyilvánvalóan nem vépézni kívánok velük JK-k ellen, ha valaha is démont szabadítanék valakire, akkor előzetes játékos, esetleg mesélői megegyezés alapján csinálnám) Egyéb mágikus tudása kimerül az energiák érzékelésében, felismerésében, valamint ismeri a mágia elveit. De Viclyn profilja első sorban a fizikai harc és az árnyjárás, ezért nincs szüksége rá. Inkább elméleti szinten ismeri a mágiát. Kiemelendő képessége a családi öröksége; a drow nemesi házaknál rendszerint van egyetlen olyan képesség, ami öröklődik, minden családtag ismeri. Ez a Do'ana ház esetén a mérgek felismerése. Képes megállapítani bármiről, ha mérget tettek bele, alapos vizsgálat után pedig akár azt is, hogy mit. Hátránya talán a mai ételek sokasága, hiszen már nem nagyon árulnak olyat, amiben nem találnánk E jelzésű anyagokat, ezért még a zacskós chipset is méregként ismeri fel szervezete, még mielőtt megkóstolná.
Szeret: • olvasás • megbízások • életcél keresése • fegyverforgatás • saját maga
Nem szeret: • alkohol • dohány • minden más faj • mindenki, aki nem ő • humor
Felszerelések: • Egy mágikus köpeny, ami nagyon hasonlít a drowk piwafvijához. • Lábbelijeit szintén mágikus tulajdonsággal ruházta fel, amikkel így sokkal gyorsabban is képes mozogni. Gyakorlatilag a lélekenergiát képes összegyűjteni a lábánál, ezáltal felvéve a versenyt a shinigamik shunpojával és az arrancarok sonidojával. • Fegyvertárában ugyanúgy megtalálhatóak a kardok, nyílpuskák, valamint a modern fegyverek, pisztolyok is. Kedvencei a gyors fegyverek, mint például a vívótőr és a távolharci fegyverek. • Előszeretettel dolgozik különböző mérgekkel, főleg kontaktmérgekkel. |
|