-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Wilhelmina Grimm

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Wilhelmina Grimm
Insignis Reliquia
Insignis Reliquia
Wilhelmina Grimm

Scorpio Buffalo
Hozzászólások száma : 8
Age : 38
Registration date : 2012. Dec. 12.
Hírnév : 0

Karakterinformáció
Rang: nincs
Hovatartozás: Insignis Reliquia
Lélekenergia:
Wilhelmina Grimm Cl0te7000/15000Wilhelmina Grimm 29y5sib  (7000/15000)

Wilhelmina Grimm _
TémanyitásTárgy: Wilhelmina Grimm   Wilhelmina Grimm EmptyCsüt. Dec. 13, 2012 5:22 am

A d a t l a p…

NÉV: Brynna Wilhelmina Tanwen Grimm // Emrys
~ jelentése: Mennyvédelmező fehér tűz
NEM:
KOR: 220
KASZT: Negyedvér tündér
RANG: Insignis Reliquia

SZINT: 1. szint
LÉLEKENERGIA: 7000 LP
TŐKE: 1000 ryou

ELŐTÖRTÉNET:
k l i k~
SZÍNKÓDOK: Beszéd, gondolat: LightPink; háttér: DeepPink

K i n é z e t…
…részletek:

J e l l e m…
…részletek:

K é p e s s é g…

- Famulus: vagyis állatok, melyeket magához képes „láncolni”, afféle hűséges társként vígban – bajban. Ebből kifolyólag elég összetett esemény, s két varázsige csatlakozik hozzá. Amennyiben eldöntötte, mely élőlényt kívánja famulusának tenni, attól először is engedélyt kell kérnie, mely az alábbi verses igében történik meg:
A holdra, mi éjjel fényes, s napra, mi nappal éget,
Kérdezlek egyszer és kérdezlek kétszer, nem pedig háromszor vagy négyszer.
Ugass, hápogj, netán nyávogj: mindenképpen választ várok.
Felelj hát: mellém szegődsz? Leszel nekem hű segítőm?

Amennyiben helyeslő mozdulatot tesz az adott állat, melynek ezt a varázskérdést feltette, utána következhet az elnevezése, viselhetett bármily’ megszólítást azelőtt. Azonban ez fontos a famulus és a közte lévő kapcsolat kialakításához. A névadáshoz újabb ige szól, mely így hangzik:
Új nevet adok én most neked, ezentúl viseld titkos neved.
A titokra nem derülhet fény, csak mi tudjuk: te meg én.
Varázsigét mondok én rád, varázsnevet aggatok rád.
Ezentúl neved …!

(A pontozott részhez a kiválasztott állat új megnevezése kerül.)
A karakter 2500 LP pontonként képes újabb famulust választani maga mellé. Eddig kettő van mellette, ezek – név szerint – az alábbiak:
- macska (Creirwy) – egy közönséges fekete macska;
- holló (Branwen) – albínó madár.

- Pálcafaragó ráolvasás: egyes pálcák kifaragása után, a hatékonyabb működése okán szükséges eme ige alkalmazása.
Az él, ha vág, nem magamért:
Nem vért ontott, nem csontot ért –
Ha varázsvesszőt metsz neked,
Használd az erőt – hisz tied.

A pálca elkészítése rendkívül összetett feladat. Először is csak újhold éjjelén szerezhető be az adott ág, melyből a pálca készül, s még így sem feltétlenül biztos, hogy az adott fa, s annak tulajdonosa jóváhagyja az ehhez szükséges ág levágását! Amennyiben egy lehetőleg egyenes ágat sikerült beszerezni, arról el kell távolítani az oldalágakat, leveleket, majd ezután a varázsló kedve szerint faraghatja ki az athame (vagyis boszorkánytőr) segítségével a pálcát. A díszítés lehetnek rajta akár kristálykövek, titkosírás, különböző csavart motívumok.
A karakter saját varázspálcát 5000 LP pontonként hozhat létre magának!

- Vivien köre: a varázslat lényege, hogy megvédi őt (esetleg másokat) a varázserejű (vagyis kidou, hollow – vagy reiatsut igénylő) támadásoktól, amíg el nem hagyja a sóból szórt varázskört. A kör körül négy név izzik fel: Gladde, Larfor, Jaypes és Pranxtor, melyek hatalmas szellemek, s hatékony védelem okán el kell képzelnie, hogy az alábbi négy személy az, mely megvédi őt a külső hatásoktól. A pajzs létrehozásához az alábbi igét kell elmondania:
Gladde keleten, Jaypes nyugaton:
Ha védenek, nagy nyugalom.
Larfor a dél, Pranxtor észak:
Varázslóknak védelmét add!
Beállok a varázskörbe:
Ide a gonosz nem tör be!
ATHEMALKA! ATHEVINA!
ATHEHOKMA! LAYORLAM!

A pajzs ereje a különleges képességétől függ, minél nagyobb az ellenség kidou/reiatsu/hollow képesség pontjainál, annál biztosabb a hárítás; egyenlőség esetén még kivédi ugyan, de utána megszűnik a pajzs, amennyibe pedig gyöngébb a karakter különleges képessége, akkor a pajzs már a technika becsapódásakor megszűnik.


E r e k l y é k…

- Athame: vagyis más néven boszorkánytőr. Számtalan módon alkalmazható különbféle varázslatokhoz, elixírek készítéséhez, pálcafaragáshoz. A tőr különleges jellegzetessége, hogy élét nem veszíti el, azonban csak mágikus kéz képes felhasználni, egyszerű mágikus képességgel nem rendelkező személy kezeiben egy életlen, rozsdás penge. A tőrt még maga az ősapja régi athameja, mely nagy családi örökségnek számít.

- Mogyorófa bot: egy hosszú, mogyorófából faragott varázsbot, Wilhelmina előtti, szintén varázslatra érzékeny felmenője faragta ki a tőrrel, ki rendkívül nagy tehetséges mutatott a jövendőmondásban, ennek köszönhetően neki is javult érzéke a helyes jövendöléseinek az aránya. Különleges varázsereje nincs azon kívül, hogy egy jövőbelátást kártyavetés vagy kristálygombon keresztül, a környezeti mágiákat erősítse.

- Kristálykódex: a varázskönyv, mely szintén családi ereklye, hét generációval ezelőtt jutott vissza a családi kézbe Britanniában, ahol erdőjárók találták meg a Broceliande erdőben. A könyv a leszármazottak kezében új tudást mutat meg, minden lapja új csodát rejt, s maga Merlin, saját kezével írta meg, s védte le erejével a külső rosszakarók elől, melyeket kisebb energia kisülésben részesít, amennyiben meg kívánják fogni felhatalmazás nélkül. A lélekenergia pontoktól függően mutat meg új varázslatokat, elixír receptjeit, de az éppen használó varázsló tudása is folyamatosan íródik benne új – új lapokon, ez jelöli a varázsló és a könyv összekötettését, melyet csakis Merlin leszármazottai képesek alkalmazni.


T e c h n i k á k…
Reiatsu alapú technikák...:

K a s s z a...
-> beszerzések:
<- kiadások:

Utolsó módosítás időpontja: 2013.01.02.



A hozzászólást Wilhelmina Grimm összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Jan. 02, 2013 7:34 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Wilhelmina Grimm _
TémanyitásTárgy: Re: Wilhelmina Grimm   Wilhelmina Grimm EmptySzomb. Dec. 15, 2012 1:56 am

Összesen: 22 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre
  • 14 pont az LP után
  • 3 pont az IR tagság nyomán

Képzettségek:

4 pont fegyverhasználat
1 pont pusztakezes harc
8 pont ereklyehasználat
9 pont különleges képesség
Vissza az elejére Go down
 

Wilhelmina Grimm

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-