-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Sakai Kotomi

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Sakai Kotomi
2. Osztag
2. Osztag
Sakai Kotomi

nő
Aries Dragon
Hozzászólások száma : 190
Age : 36
Tartózkodási hely : Seireitei / 2. osztag
Registration date : 2010. May. 25.
Hírnév : 21

Karakterinformáció
Rang: Hadnagy / a Járőralakulat parancsnoka
Hovatartozás: Gotei 13
Lélekenergia:
Sakai Kotomi Cl0te30150/45000Sakai Kotomi 29y5sib  (30150/45000)

Sakai Kotomi _
TémanyitásTárgy: Sakai Kotomi   Sakai Kotomi EmptySzer. Május 26, 2010 3:33 pm

NÉV: Sakai Kotomi
- Kanjival: 坂井 ことみ
NEM:
KASZT: shinigami
RANG: 2. osztag hadnagya
KOR: 23 (külsőre 19)

SZINT: 2.
LÉLEKENERGIA PONT: 26950/30000
TŐKE: 4550 ryou

KÜLSŐ:
Spoiler:
JELLEM:
Spoiler:
TECHNIKÁK:
Spoiler:
EGYEDI TECHNIKA:
Spoiler:
ESZKÖZÖK:
Spoiler:
ZANPAKUTOU

SHIKAI


Név: Mayoi Neko [Kóbor Macska]
Típus: Szél
Hívószó: Hikkake! [Karmolj!]
Leírás: Shikaiba váltáskor Kotomi kardja széllé változik, mely aztán alkarjain és kézfején formálódik újra egy szürke, ujjatlan fémkesztyű formájában. Jelentősen megugrik a gyorsasága, ereje és mozgékonysága is az erőfelszabadítás hatására. A kesztyűből képes négy-négy, egyenként nagyjából 50 centiméteres visszahúzható fémkarmot kiereszteni, melyek körül magas nyomású levegő kering. Az így felerősített karmok élesebbek egy hagyományos pengénél és egy aktiválatlan zanpakutouban képesek kárt tenni repedések formájában. A karmok körül keringő levegő olyannyira sűrű, hogy a pengék néhány centis kiterjesztéseként funkcionálnak, így akár anélkül is okozhatnak sebet, hogy a fém valójában hozzáérne az ellenfeléhez.

Támadások:
  • Kazehougan [Szélágyúgolyó]: a környező levegő egy nagyjából focilabdányi méretű pontba sűrűsödik a karmok hegyén, majd elválik attól. A labdára rálépve az nagy sebességgel és erővel lövi ki Kotomit az ellenfél irányába. Minden harmadik zanpu-pont után +1 hakuda jár a támadás kivitelezése alatt, a maximum bónusz 3 pont.
  • Ippatsu [Hazafutás]: az előbbi gömb ennél a technikánál egy baseball-labda méretére sűrűsödik össze, Kotomi pedig a levegőbe feldobva az ütőjével továbbítja azt ellenfele felé. A labdában összegyűlt hatalmas energia felér egy komolyabb ütés erejével, mely a legjobb esetben is nagy lendülettel hátradobja az ellenfelet ha talál, aki mögött általában már ott áll Kotomi, hogy egy jól irányzott, nagy erejű rúgással fordítsa meg a repülés irányát. A labda jóval alacsonyabb reiatsujú ellenfélben akár nagyobb károkat is okozhat.
  • Tsujikaze [Forgószél]: ennél a védekező jellegű technikánál Kotomi a tengelye körül megpördülve egy tornádót hoz létre maga körül, mellyel elsodorja, eltéríti a becsapódó támadásokat. Jó ütemben alkalmazva nem csak hátralöki az ellenfelet, hanem a tornádó felületén található apró szélpengék még meg is sebzik az áldozatot. A képesség legfeljebb kilenc pontos támadásokat képes eltéríteni.

Működési elv: A zanpakutou képzettségre tett pontok száma határozza meg, egy-egy képesség hányszor használható. A Kazehougan 1 pontot, a másik két technika 2 pontot fogyaszt el. Kilenc pontnál azonban nem használható fel több.

BANKAI


Név: Kyuushou Suteneko [Kilencéletű Kóbor Macska]

Kinézet: Bankai öltözete kevésben tér el kifejezetten sokat mutató shinigami uniformisától. Egyedi kialakítású Éjféli Bőrruhája könnyű, fekete páncélzattal egészül ki, mely alkarját és lábszárát védi. A gumiszerű anyag erősebb, mint a shikaiban alkarját befedő fémkesztyű, rugalmas és ellenálló, hatékony védelmet nyújt akár egy katana pengéje vagy gyengébb kidouk, shikai- és resu-támadások ellen is, így anélkül bocsátkozhat pusztakezes harcba, hogy végtagjai sérülése miatt kelljen aggódnia. Mindemellett haja ugyanezzel a típusú páncéllal lófarokba van fogva, így tarkója és gerincének felső része is többnyire védve van legalább egy kevéssé. Végül csuklóit fémkarmok helyett ezen a szinten már egy-egy 60 cm hosszúságú karpenge ékesíti, melyek az alkarját védő páncélzatba vannak beépítve, és akárcsak a karmok, visszahúzhatóak.

Képességek: A testén található páncélzat nem csupán védelemként szolgál. Mind a végtagjait védő, mind a haját összefogó vértben pengék vannak elbújva, összesen kilenc darab. Ezek egészen addig rejtve maradnak, amíg Kotomi közelharcba nem keveredik, ekkor azonban bizonyos rúgások, ütések, térdelő vagy könyöklő mozdulatok hatására, ha a lány úgy akarja, a pengék előcsúszhatnak a páncél vékony rései közül, további károkat okozva az ellenfélben a már egyébként is igen fájdalmas hakudás találatok mellé. Egyedül két fémdarab, a karpengeként funkcionáló pár ereszthető ki vagy húzható vissza mindenféle rásegítő mozdulat nélkül, a többihez muszáj a mozgásból származó extra lendület, másképp nem törhető át a réseket fedő levegődugasz. Külön kategóriát képvisel a hajában lévő penge, melynek használata különösen nehéz, ám talán ez okozhatja a legnagyobb meglepetést az áldozat számára.
Ahogy shikaiban, ezeket a pengéket is láthatatlan szélburok veszi körül, mely meghosszabbítja őket további 10-15 centivel. A különbség annyi, hogy a levegő még jobban össze van sűrítve, így a penge éle és a széltoldalék is jóval élesebb, mint a lélekölő első számú feloldásakor. A differencia oly jelentős, hogy bankai-alakban Suteneko már garantáltan károkat, töréseket, repedéseket okoz a nála gyengébb zanpakutoukban, ha azok nincsenek szintén legalább bankai-szinten.
Kotomi a bankait annyi percig képes fenntartani, ahány pontja a zanpakutou képzettségén van.

Támadások:
1. Zaiten Oikaze [Mennyei Hátszél] - Ezen képessége az offenzív shikai-technikáinak a továbbfejlesztett változata. Bankaiban azonban ahelyett, hogy gömbbé formázná a pengéi körül keringő légburkot, az összesűrített levegőt közvetlenül a fegyverről tudja kilőni, és ehhez csupán ütnie vagy rúgnia kell egyet. Mindamellett, hogy így a támadás sokkal gyorsabban végrehajtható, és akár sorozatban megismételhető, Kotomi hakuda-képzettsége biztosítja számára, hogy a penge-alakú lövedékek kellően gyorsak és erősek legyenek. A technikát a kilenc penge bármelyikéről végre lehet hajtani, akár egyszerre többről is. Hatásuk olyan, mint egy valódi pengéé, és a sűrű levegő nyomásának köszönhetően komoly károkat tud okozni a célpontban, a vékony szélkés akár át is hatolhat az emberi testen, akár egy igazi kard.

2. Yorikou [Szelek Királynője] - Pengéi körül a levegőt olyannyira összesűrítheti és felgyorsíthatja, hogy az izzó, fényes plazmává alakul. Hasonlóan Zaiten Oikazéhez, ezt a lövedéket is rúgással vagy ütéssel lehet útjára indítani, gyorsasága is hasonló. A felhalmozódott energia felszabadulása becsapódáskor bankaihoz méltó, hatalmas pusztítást okoz. A technika előkészítése a másik technikával offenzív jellegű ellentétben jelentékeny időt vesz igénybe, de a destruktív, széles hatótávolságú robbanás kárpótol ezért. A plazma instabilitása miatt [zanpakutou pontjainak száma] méternél több utat nem tud megtenni a lövedék.
A képesség alkalmazása jelentős mennyiségű reiatsut emészt el, csak minden hatodik zanpakutoura tett pont után használható egyszer, de legfeljebb háromszor alkalmazható és minden használat között el kell telnie legalább öt percnek.

3. Tsujikaze Ni [Forgószél II] - Kotomi a saját tengelye körül megpördülve szélpajzsot hoz létre maga körül, mely aprócska szélpengékből áll, így hozzáérve megsebesíti az ellenfelet. Defenzív technikája nem sokat változik a shikaihoz képest, csupán a levegő forgásának a megnövekedett sebessége teszi lehetővé, hogy erősebb támadásokat is eltérítsen, illetve nagyobb erővel dobja vissza a rátámadó ellenfele(ke)t. Minden olyan támadást képes visszaverni, amely kisebb, mint a zanpakutoura tett pontjainak száma, de legfeljebb 16 pontig, afelett már csak gyengít.

FELSZERELÉSEK:
  • Egy jegyzettömb, benne sok-sok olyan infóval, amit másképpen elfelejtene.
  • Kikanshinki (Memóriamódosító eszköz)
  • Denreishinki (Lélekmobil)
  • Néhány dobókés
  • Három keresztvas nélküli, nagyjából 70 centis, egyenes pengéjű kard
  • Egy csomag gumi Neutral


ELŐTÖRTÉNET: Klikk ide
HADNAGYI PÁLYÁZAT: Klikk ide
WIKI OLDAL: Klikk ide

AVAALANYOK:
  • Sakagami Tomoyo (CLANNAD)
  • Feena Fam Earthlight (Yoake Mae yori Ruriiro na)


AJÁNDÉKOK, JUTALMAK:
- 4000 ryou alaptőke
- 1500 LP és 1000 ryou (Börtönlázadás c. küldetés)
- 2000 ryou (Küzdőtér vs Eliana del Barros)
- 3500 LP (Posztverseny, február-június, szeptember 2011, szeptember 2012)
- 1000 LP és 1500 ryou (Küzdőtér vs Karasu Vex)
- 2000 ryou (Fórumtábor, játékvezetés)
- Három ingyenes technika (Fórumtábor 2011, activity)
- 3500 LP és 3000 ryou (szülinapi nyereményjáték)
- 500 LP és 500 ryou (Onmitsukidou krízis c. küldetés)
- 1500 LP és 2500 ryou (Lélekrablók c. küldetés)
- 2000 LP (edzések levezetése)
- 500 LP (októberi edzés Verashu Suwunnal)
- 1500 LP és 2500 ryou (Ahogy a mennyben, úgy a földön is c. küldetés)
- 1000 LP (táncos hakuda-shunpo edzés)
- 500 ryou (húsvéti nyereményjáték)
- 1000 ryou (angyalos játék)
- 2500 LP és 1000 ryou (szülinapi nyereményjáték 2012)
- 200 LP és 1500 ryou (KT vs Kojiro Kuroda)
- 750 LP és 1000 ryou (Winter War részvétel + karileadás)
- 2000 LP és 2000 ryou (Winter War harc)

KIADÁSOK:
- 3000 ryou: Kamisori Kaze
- 2000 ryou: Shinmai (egyedi technika)
- 1500 ryou: Bakudou #67 - Satsu Mizu Eiro
- 1500 ryou: Bakudou #61 - Rikujoukourou
- 1500 ryou: Kongoubaku
- 1500 ryou: Kuukanten'i
- 1500 ryou: Anti-hierro páncél
- 1500 ryou: Raiouken
- 1500 ryou: Panchira Toruneedo
- 1500 ryou: Akkusu Kikku
- 1000 ryou: Hadou #50 - Rei no Kuron
- 1000 ryou: El Escudo
- 1000 ryou: Juugeki Byakurai
- 1000 ryou: Kidou Ampu
- 450 ryou: 3 db Erőkristály



A hozzászólást Sakai Kotomi összesen 18 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Nov. 02, 2012 12:40 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Sakai Kotomi _
TémanyitásTárgy: Re: Sakai Kotomi   Sakai Kotomi EmptyHétf. Május 02, 2011 3:12 am

Összesen: 73 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre
  • 59 pont az LP után
  • 5 pont a hadnagyi rang miatt
  • 3 pont a Gotei 13-ba tartozás végett
  • 1 pont a Nőegylet tagság

Képzettségek:

24 pont zanjutsu (+5 pont tárgyi bónusz)
22 pont hakuda (+3 pont tárgyi bónusz)
3 pont kidou (+1 pont tárgyi bónusz)
5 pont shunpo (+2 pont tárgyi bónusz)
19 pont zanpakutou
Vissza az elejére Go down
 

Sakai Kotomi

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-