Keresési feltételek
Az eredmények megjelenítése:
Hozzászólások
Témák
Bővített keresés
Karakterinformáció from
Nara Yuki Hajime
Kidoushuu
Faj
:
Rang
:
Fuku Kidouchou
Hovatartozás
:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás
:
Shinigami Gyerekegylet
Egyéb hovatartozás
:
Kor
:
17
Kapcsolatcímke
:
Bonyolult
Kivel?
:
Matetsaku Miyoko
Kapcsolatok
:
Nara Shiratori (apa) Hayakawa Tasumi (anya) Nara Shizune (ikernővér) Nara Tsubame (nagynéni) Matetsaku Kai (keresztapa) Verashu Suwun (keresztanya) Ninomiya Mitsuko (keresztanya) Matetsaku Miyoko (?~; unokatestvér) Chie Suwun (unokatestvér) Ninomiya Nayoko (unokatestvér) Kagami Ai (mentor) Keisuke Isami (mentor) Yamasaki Shizuo (osztagtársa) Yoshida Yoriko (?~) További ismerettségek: Kamioka Miyako Kaminari Taka Mizushima Takeo Raimaru Minashaku Shihouin Yuuken Wang Liu Mei Yamasaki Shizuka Volt kapcsolatok: Kawashima Ichika (ex-kapitánya) Akihiro Haruya (ex-hadnagya) Oichi Reika (ex-osztagtársa)
Reiatsu szín
:
fehér (elemi, jég)
Mottó
:
Amikor a vízre hó hull: csendre csend esik.
Posztszín
:
LightSlateGray // LightGray
Szint
:
2
Tőke
:
3000 ryou
Lélekenergia
:
(20700/30000)
Vagyon
:
(4000/4000)
Ingyen technikák
:
Képesség
:
NEVE: Yuki~onna (Hó tündér) FAJTÁJA: Kidou (Jég és fény) KINÉZETE: -> Alap külalak... A Zanpakuto kinézete rendkívül a szépségre alapszik, ezért már adott, hogy alapkülalakjában is ezt sugározza. A Tsuka része halványkék színű, rajta fehér aránytalan rombuszszerű mintákkal. Keresztvasa és a Kashiri része is halványlila. A kashiriből két hosszú fehér színű szalag jön ki. Pengéje ezüstfehér árnyalatú. A kard tokja lilás-fehér vegyítésű mintákkal ékeskedik, melynek tetején pedig egy zöldes dísz van, a fehér szalagok a sayára csavarodnak rá, míg nem használja, ezzel elfedve a tok valódi külsejét. -> Shikai forma... A Zanpakuto megszólítása után a katana helyét egy rendkívül díszes Handzsár váltja fel. Ez egy ázsiai típusú kardok családjába tartozó, leginkább arabok, illetve törökök által alkalmazott fegyver. A kard markolata végig fehér rombusz alakzatokkal van díszítve ugyan úgy, mint egyszerű zanpakuto külsejében, s ennek végén egy érdekes forma van, mely a saya tetejét is ékesítette. A keresztvas két végéből lila árnyalatú kristályok álnak ki, melyek egy-egy fehér szalagot fognak közre. A habaki csatolást is hasonló kövek tömkelege adja, ebből jön ki az ívelt, hegyén szélesedő jégpenge. A vágó felületen fehér mintázat található, míg a penge felső részén egy Hiraganákkal belegravírozott szöveg van, ez az alábbi: > FONETIKUSAN: Hokkyokukou no ue de odotte shi wo watashi wa anata no miseru. > MAGYARUL: Az északi fényben táncolva mutatom meg neked, milyen a halál. SZINTEK: ...::SHIKAI::... -> PARANCSA: Maiodotte, Yuki~onna! (Táncolj /kérlek/, Hó tündér!) -> TÁMADÁSOK: >> A zanpakuto alap, passzív képessége közé tartozik, hogy a penge, megszólítása után elkezdi lehűteni a környéken a levegőt, amit a két fehér szalag segítségével képes előidézni /ez azért hasznos számára, mert a hűvös környezetben hatékonyabbak a későbbi kard technikái/. Ez az apró technika, hatásosabb, hogyha alapból mínusz fokok vannak. >> Yuki~onna no Shiruetto (Hó tündér sziluettje)... Fehér derengés veszi körül a testét, ami megnöveli gyorsaságát, és fizikumát, hogy képes legyen nagyobb, s helyből való ugrásokra is. Emellett képes a levegőben, illetve vízen sétálni e technika alkalmazása során. Ez egy passzív képesség, amelyet, ha aktivál az a Zanapkuto deaktiválásáig rajta marad. A zanpakuto képzettsége adott pontoktól függenek ezek a felerősítések, illetve az adott diszciplínában való jártassága (gyorsaság /shunpo/ és a fizikum /hakuda/). A levegőben és a vízen való sétálgatását is befolyásolja, ez határozza meg, hogy pontosan mennyi ideig képes az adott felületen tartózkodni. Az alap idő öt perc, mely minden egyes zanapakuto alkalmazásra áldozott pont után nő plusz öt perccel. Felosztása az alábbi módon néz ki: × két pont zanpakuto használat 10 perc alkalmazási idő, képesség aktiválás után két játékkört foglal magába, × három pont zanpakuto használat 15 perc alkalmazási idő, képesség aktiválás után három játékkört foglal magába, × négy pont zanpakuto használat 20 perc alkalmazási idő, képesség aktiválás után négy játékkört foglal magába [...]. ->> A gyorsaságára és fizikumára kiterjedő pontok az alábbi bónuszokat adják: × minden harmadik Shunpo képzettségre költött pont egy bónuszt ad a képesség aktiválása után, egészen a fentebb prezentált idő lejártáig. Így, ha van három pontja a villámtáncon és alkalmazza a technikát, akkor plusz egy ponttal gazdagodik. >> Tsumetai mugen no Henkyou (Jeges végtelen határa)... Maga köré gyűjtve a lélekrészecskéket, a saját lélekenergiájával keverve azt, kardja erejének fölhasználásával, egy kék derengésű körpajzsot emel fel használója köré, mely megvédi az esetleges fizikális, avagy mágiával elkövetett támadásoktól az alábbi példa szerint: × amennyiben a zanpakutora tett pontjai megegyeznek az ellenfél támadó képességének (kidou, zanjutsu, hakuda stb.) használatával, akkor ebben az esetben 50% esélye van eltaszítani a pajzsával az adott támadást; × amennyiben a zanpakutora tett pontjainál az ellenfél képesítése gyengébb az adott támadó diszciplínában (kidou, zanjutsu, hakuda stb.), akkor képes hárítani a támadást; × amennyiben a zanpakutora tett pontját meghaladja az ellenfél támadó diszciplínában való jártassága (kidou, zanjutsu, hakuda stb.), akkor képes rövid ideig feltartoztatni a támadást /minél nagyobb az ellenfél pontja, annál kevesebb pillanatig képest felfogni/, ebben a helyzetben már könnyedén áttörhető védelme. A pajzson csattanó támadások nyomán jégfagyások keletkeznek a pajzs azon pontján, melyben érintik a védelmét. A pajzs, csak a védekezés erejéig marad fenn, utána azonnal eltűnik, ebből kifolyólag igazán nagy figyelmet követel alkalmazójától, amennyiben be kívánja vetni ezt a technikát. Ez a képessége megköveteli a reiatsut, így amennyiben nincs elegendő mennyiség a használatában, akkor nem tudja vegyíteni a levegőben található lélekrészecskékkel, azaz akkor már nem képes alkalmazni a technikát. Az utóbbi általában akkor következik be, amikor sok sérülést szerez be, ebből kifolyólag magas szintű vérvesztesége van, illetve ha túlerőlteti magát a képességei alkalmazásában lehet az villámtánc, avagy mágia.
Pontozás
:
Pontozás
Neve
Pont
Bónusz
Képzettség
Zanjutsu
11
Képzettség
Hakuda
3
Képzettség
Kidou
17
2
Képzettség
Shunpo
12
3 (+2)
Képzettség
Zanpakuto
9
Képzettség