Desmond Espada
Hozzászólások száma : 87 Age : 63 Registration date : 2010. Dec. 01. Hírnév : 32
Karakterinformáció Rang: Segunda Espada Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (45000/65000)
| Tárgy: Desmond Phellera Szomb. Dec. 04, 2010 2:51 am | |
|
| Rang: Segunda Espada Aspektusa: Keserűség Szül. ideje: 1960. november 24. Kor: 51 év
- Emberként: 19 év
- Lélekként: 32 év
Szint: 2. szint Lélekenergia: 21.500 LP Tőke: 3.000 ryou
Kaukázusi embertípus, 174 cm magas, 69 kg. Külseje gyakorta változik szeszélyei következtében. Félhosszú, fekete haja keretezi hosszúkás arcát, általában kicsit ápolatlanul omlik előre, kissé görnyedt testtartása miatt nem sokat enged látni arcából. Mégis megesik, hogy elegánsan hátrafogja loboncát, néhány fonással tarkítva azt, vagy egyéb frizurákkal változtat megjelenésén, ilyenkor testtartása sem olyan merev, kihúzza magát, sőt, viselkedésére is kihat az „új külső”. Zöld szemei alatt megviseltségre utaló karikák fedezhetőek fel, valamint bal szeme alatt fekete tetoválás, ami szanszkritul aनाग, vagyis a näga szót jelenti. Állandóan úgy fest, mintha beteg lenne, amire sápadt, napfényt nem látott bőrszíne is rájátszik. Általában úgy néz ki, mintha egy gótikus együttes tagja lenne. Széles vállai ellenére nem rendelkezik zömök testalkattal. Ékszerként szívesen hord ezüst gyűrűket, fülbevalókat. Hollow lyuka ágyéka felett található, maszkja jobb füléről lelógó, kígyót ábrázoló fülbevaló. Arrancar egyenruhájának felépítése aszimmetrikus, baloldalon felsője ujjatlan, jobb oldalt viszont bő ujjal rendelkezik, s köpenyszerűen fut végig bokájáig. Rangját jelző tetoválásának holléte ismeretlen. |
Általában ő az utolsó, aki hozzászól egy-egy témához. Hallgatag, magába mélyedő személyiség. Nem antiszociális, azonban szociális igényei elég alacsonyan vannak, kevés olyan személy akad, aki képes őt hallgatagsága és elvontsága miatt elviselni. Alapjába véve kicsit bizalmatlan, nehezen megnyíló személyiség, időnként passzivitása már-már idegesítő is lehet. Nem túl határozott, önbizalmát nem nehéz lelombozni, még ha igyekszik is titkolni, ha valami épp nem esett jól neki és csorbát is ejt büszkeségén. Ilyenkor persze legszívesebben a föld alá süllyedne, és alig várja, hogy leszálljanak végre róla. Nem őrült, nincs több személyisége; Desmond rendelkezik az összes emlékkel, ami valaha is azon lelkekhez tartozott, akiket hollowként felfalt. Nem csak lélekenergiájukat, hanem részben személyiségüket is magáévá tette. Emiatt gyakorta eszébe jutnak olyan dolgok, amik vele sosem történtek meg, azonban egy olyan lélekkel, akit felfalt, már igen. Valamint saját emlékeit sem tudja megkülönböztetni az idegenekétől. Például tud róla, hogy van egy húga, emlékszik arra, hogy mit tett meg érte, azonban a nevére és az arcára már nem, ez pedig kellemetlen helyzetekbe keveri, amikor Kiyoval találkozik. Retteg attól, hogy egyszer ebbe beleőrül, minden áron meg akarja tartani elméjének épségét. Nem ostoba, csupán a tudományok nem kötik le. Ellenben művészi hajlamai gyakorta felszínre törnek, első sorban írni és rajzolni szeret. Nem túl tehetséges, ám élvezi, tökéletesen kifejezi magát benne. A traumákon elég nehezen teszi túl magát, jóllehet, emlékeinek köszönhetően nem sok olyan dolog akad, amit nem „élt volna át”. Szeret játszani mások hiszékenységével. Talán ez az egyetlen jellemvonása, ami kígyószerűségéből fakad. Maga sem érti, miért élvezi, ha ekképpen játszhat másokkal. Nem kifejezetten manipulatív, az agresszió többnyire távol áll tőle, azonban képes megvédeni magát, ha szükséges, ehhez pedig önkéntelenül is megvannak a maga szadistának is titulálható módszerei. Anélkül bánt így másokat, és hajszolja őket keserűségbe, hogy ennek tudatában lenne. Rossz szokásának is nevezhető, hogy bizonyos helyzetekben nem tudja, hogyan kéne reagálni, kommunikációs analfabéta. Például ha szeretne bókolni valakinek, akkor bók helyett valami hatalmas hülyeséget, esetleg sértést mond, holott egyáltalán nem az a célja, hogy megbántsa a másikat. Nehezen barátkozik, és talán őt is nehéz elviselni. Sierrát rendkívüli tiszteletben részesíti, azóta így viseltet iránta, amióta először megpillantotta. Imponál neki higgadtsága, fracciónjaként pedig kérdés nélkül teljesíti minden utasítását. Húgát ugyan jelenleg nem ismeri fel, de valami megmagyarázhatatlan dolog miatt úgy érzi, kötődik hozzá. Kíváncsi rá, kedves vele, szeretné megismerni; tulajdonképpen fogalma sincs róla, hogy voltaképpen már ismeri őt. Sokat feszeng, nehezen találja helyét társaságban, a hangos, erőfitogtató, agresszív arrancarok pedig egyenesen riasztják. Hagyja őket nyerni, és hogy másoknak legyen igaza. Lényegébe véve egy homokban kúszó kígyó, mely akkor, és csakis akkor mar, ha rálépsz a farkára.
Zanpakutoja egy korbács alakját veszi fel. Harcra ritkán használja, ugyanis arra jóformán alkalmatlan. Resurrecciónba váltáskor a korbács három darab kígyóvá válik, egy feketévé, egy lilává és egy zölddé, a kígyók pedig leválnak a korbácsról, rátekerednek Desmondra és megmarják őt, így oldva fel eredeti alakját. Desmond a mitikus näga mintájára változik egy kígyó altestű lénnyé. Zanpakuto feloldása nélkül is megvannak rajta a kígyóságára utaló nyomok, például hidegvérű, tehát hideg esetén előfordulhat, hogy belassul, lassabbak reakcióidei, esetleg el is álmosodhat, valamint csak húst képes enni. Legfontosabb viszont vedlése, ami egyfajta mentőcsónak is lehet számára, ha nincs más választása. Képes levedleni bőrét, azonban ezzel együtt minden sérüléstől is megszabadul, ami előzőleg érte őt. A folyamat fájdalommal jár, és hatalmas hátránya, hogy utána néhány percig, míg új bőre meg nem keményedik, nagyon könnyen sebezhető, még hierroja sem védi őt. Percek múltán azonban optimalizálódik teste, a regeneráció véget ér, és mindegy, milyen sérüléssel rendelkezett előtte, újra sértetlen lesz. A vedlés egy alkalommal* csak egyszer használható. Resurrección formájában körülbelül hét méter hosszú, rendkívül fürgévé, mozgékonnyá válik. Derekától lefelé kígyóteste lesz, deréktól felfelé azonban megmarad emberi külseje.
*Alkalom definiálása: játékonként; nyilvánvalóan nem fog előfordulni olyan, hogy egy IC nap alatt kétszer is szüksége lenne erre a képességére, amennyiben mégis, abban az esetben naponta értendő.
Neve: Sarpá (szanszkritul: kígyó) Feloldó parancsa: निष्पीडयति सर्प Nispidayati, Sarpá! (Szorítsd össze, Sarpá!) Képessége: Desmond resurrecciónban nagyobb állóképességgel, erővel és gyorsasággal rendelkezik. Kígyótestével gyorsasága jócskán megnő, ahogyan izomzata is megváltozik. Hajlékony, rugalmas, veszedelmes ellenfél, aki akár rá is tekeredhet célpontjára, hogy egyszerűen összeroppantsa. Látványos, külön képessége nincs Rendszer: Resurrección formájában a resurrección diszciplínára tett pontok eloszlanak többi képzettsége között. Tehát ha hat pontos resurrecciónja van, ez azt jelenti, hogy egy alternatív pontozásban hat pontot oszthat el többi képzettsége között. Példa:
- Rendes pontozás:
Fegyverhasználat: 1 pont Hakuda: 4 pont Hollow képességek: 4 pont Sonido: 4 pont Resurrección: 6 pont Hierro: 1 pont
- Resurrección pontozás:
Fegyverhasználat: 1 pont Hakuda: 7 pont Hollow képességek: 4 pont Sonido: 7 pont Hierro: 1 pont
Egyéb hollow technikák:
- Bara
- Negación
- Gonzui
- Garganta
- Cero
- Bara doble
- Estrella Fugaz
- Bara Bombardeo
- Ashibumi
- Admiración
- Kamisori Kaze
- Ikkotsu
- Soukotsu
Név: Cero Vilambena (Cero विलम्बेन, Késő Cero) Hatása: Desmond egyéni cerojának különlegessége a kiszámíthatatlanságon alapszik. A technika alkalmazásakor a karakter szeme egyszer zöldesen felfénylik, azonban ezután látszólag nem történik semmi. Hihetné az ellenfél, hogy csupán egy félresikerült technikát tapasztalt - jobban mondva nem tapasztalt - , s akár el is bízhatja magát, csak hogy ezután egy teljesen véletlenszerű pillanatban csapjon le a cero. Az energianyaláb újabb különlegessége, hogy kígyó formája van, Desmond reiatsujához hasonlóan zöld színnel rendelkezik. A technika becsapódásának ideje mindig változik, maga a használó sem tudja, mennyi idő telhet el a megidézés és a megjelenés között, azonban legfeljebb egy öt perces intervallumban kell történnie. A cero abból a pontból indul ki, ahol Desmond állt, amikor megidézte, még akkor is, ha idő közben a karakter helyt változtatott. Újabb, egyúttal utolsó különlegessége, hogy ha a karakter resurrección alakban használja, nem csak ereje nő meg, de a cero nem csak egy egyenesen haladhat a célpontja felé; egy igazi kígyót mimikálva válthat irányt a kitérni készülő ellenfél felé, hogy biztosítsa a találatot, s követi így mozgását. Ez legfeljebb három irányváltást jelent neki, valamint a karakternek resurrecciónban kell megidéznie hozzá a cerot.
- Ajándékok, jutalmak:
- 5000 LP és 4000 ryou (kezdés)
- 5000 LP espadaság miatt
- 3500 LP és 4500 ryou A hírnév ára című küldetésből
- 500 LP a márciusi statisztikai ellenőrzőből
- 2000 LP és 2500 ryou az Ördögi Labirintus című küldetésből
- 5000 LP egy karakter leadásából
- Kiadások:
Cero - ingyen
- Ikkotsu, Soukotsu, Kamisori Kaze - ingyen
- Estrella Fugaz - 2000 ryou
- Bara Bombardeo - 1000 ryou
- Ashibumi - 2000 ryou
- Admiración - 1500 ryou
- Egyéni Cero - 1500 ryou
Név: Cero Vilambena (Cero विलम्बेन, Késő Cero) Hatása: Desmond egyéni cerojának különlegessége a kiszámíthatatlanságon alapszik. A technika alkalmazásakor a karakter szeme egyszer zöldesen felfénylik, azonban ezután látszólag nem történik semmi. Hihetné az ellenfél, hogy csupán egy félresikerült technikát tapasztalt - jobban mondva nem tapasztalt - , s akár el is bízhatja magát, csak hogy ezután egy teljesen véletlenszerű pillanatban csapjon le a cero. Az energianyaláb újabb különlegessége, hogy kígyó formája van, Desmond reiatsujához hasonlóan zöld színnel rendelkezik. A technika becsapódásának ideje mindig változik, maga a használó sem tudja, mennyi idő telhet el a megidézés és a megjelenés között, azonban legfeljebb egy öt perces intervallumban kell történnie. A cero abból a pontból indul ki, ahol Desmond állt, amikor megidézte, még akkor is, ha idő közben a karakter helyt változtatott. Újabb, egyúttal utolsó különlegessége, hogy ha a karakter resurrección alakban használja, nem csak ereje nő meg, de a cero nem csak egy egyenesen haladhat a célpontja felé; egy igazi kígyót mimikálva válthat irányt a kitérni készülő ellenfél felé, hogy biztosítsa a találatot, s követi így mozgását. Ez legfeljebb három irányváltást jelent neki, valamint a karakternek resurrecciónban kell megidéznie hozzá a cerot.
Művészeti alkotásaihoz használt eszközei, ezek többnyire szobájában találhatóak. Nem kifejezetten tehetséges, csupán jól érzi magát vele, remek önkifejező eszköz számára. Gyakran be sem fejezi, amit elkezdett, egyből valami új dolgon kattog az agya, néha pedig előveszi a hónapokkal ezelőtt félbehagyott dolgait, hogy befejezze őket. Tehát felszerelései közé tartoznak jegyzetfüzetek, papírlapok, íróeszközök, festék, ecset, satöbbi. Valamint egyetlen hangszere, egy kígyóbűvöléshez használt fuvola is hozzátartozik ingóságaihoz, bár játszani nem tud rajta.
Utoljára módosítva: 2012. 06. 07.
A hozzászólást Desmond Phellera összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Dec. 09, 2011 9:31 am-kor. |
|