-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Luzbel del Admarth Pablo

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Luzbel del Admarth Pablo
Privaron Espada
Privaron Espada
Luzbel del Admarth Pablo

Férfi
Taurus Rat
Hozzászólások száma : 74
Age : 28
Tartózkodási hely : Sátorbugyifalva! xD
Registration date : 2008. Dec. 31.
Hírnév : 1

Karakterinformáció
Rang: privaron espada
Hovatartozás: Las Noches
Lélekenergia:
Luzbel del Admarth Pablo Cl0te17300/30000Luzbel del Admarth Pablo 29y5sib  (17300/30000)

Luzbel del Admarth Pablo _
TémanyitásTárgy: Luzbel del Admarth Pablo   Luzbel del Admarth Pablo EmptySzomb. Feb. 14, 2009 3:22 am



SZINT: 2

LÉLEKENERGIA PONT: 17300



-=Jellem=-

Ninomiya Mitsuko ellen vívott küzdelemben majdnem meghalt, de valami csoda folytán életben maradt azonban elvesztette szeme világát, megvakult. Valószínűleg ez volt az ára életben maradásának. Nagyon nehezen tudta feldolgozni, hogy nem láthat többé, de nem hagyhatta abba az edzést célja érdekében. Hosszú órákig szerencsétlenkedett míg rá nem jött, hogy hallása és szaglása, illetve tapintása teljesen kifinomult ezáltal tökéletesen tud tájékozódni.
Ámbár rájött ezekre személyisége megváltozott. Fél a harcoktól mert vakon elég nehéz harcolni. Megutált mindent ami a harccal kapcsolatos ezért csakis a legeslegvégső esetben hajlandó kardot rántani. Bárkivel képes elbeszélgetni legyen az shinigami, arrancar, ember vagy bármi... újdonsült célja, hogy találkozhasson Mitsukoval és nyugodt körülmények közt tudjon vele beszélni.

Ressureción
Luzbel del Admarth Pablo New_demon_

Zanpakuto: Chimi
Parancs: Hirai Sumikomi Chimi /Jöjj elő Démon!/

Képesség:

  • Enkou Burakku Shi /Fekete Láng Tenger /: A technika elhangzása után a használó milliónyi fekete lángocskát idéz meg az ellenfele körül, amik képesek leszívni az ellenfél lélekenergiáját. Míg a lángok nem jutnak a testre addig minimális lélekenergiát képes elszívni, de amint a testre jut képes elszívni akár az összes lélekenegiáját az ellenfélnek. Természetesen az erősebb ellenfeleknél csak egy keveset képes elszívni a láng. Az elszívott lélekenergiát pedig Luzbel képes felhasználni, de csak egy bizonyos mennyiséget. Ha túl sokat akar felhasználni, akkor meghalhat. Természetesen a feldolgozható mennyiség és a képesség erőssége úgy növekszik, ahogy Luzbel erősödik. A lángokat Luzbel a gondolataival irányítja. / Kinézet. Természetesen ennél sokkal több láng jelenik meg.

  • Sedante (altató) : Eme képesség arra szolgál, hogy az ellenfelet elkábítsa egy nagyon hangos sípoló hang segítségével. Ez úgy jöhet létre, hogy a hang megterhelő az ellenfél idegrendszerére ami felmondja egy másodpercre a szolgálatot, ezáltal az illető összezavarodik majd elájul. Csakis a gyengébb ellenfeleknél alkalmazható. Az erősebb ellenfelek csak intenzív fejfájást érzékelnek. 

  • Juego de humo (Füsthalmaz): A képesség elhangzása után Luzbel szájából sűrű lila füst tör fel ami beteríti az egész harcteret. Nem lehet átlátni rajta tehát a ellenfél csakis a hallására, szaglására és a tapintására hagyatkozhat. Természetesen a füst nem csak ennyire képes. Enyhén mérgező hatása van ami még Luzbelre is hat ha túl lépi a jelenlegi határait. A füst megtámadja az ellenfél légzőszerveit ezáltal az ellenfél egyre lassabban tud mozogni a levegőhiány miatt. A gyengébb ellenfelek ellen használható teljes erőbedobással, az erősebbek csak lihegni kezdenek amint a méreg bekerül a szervezetbe. (eme képesség egyenlőre csakis 10 percig használható / +1 pont = +1,5 perc)

  • La venganza del guerrero ciego! (A vak harcos bosszúja!) :  A képesség elég sok lélekenergiát emészt fel ezért Luzbel csakis a legvégső esetben használja. Mielőtt elhangzana a képesség neve a használó a földbe szúrja a kardját és csak azután hadarja el a nem éppen rövid parancsot, aminek következtében a kard körül egy érdekes jel jelenik meg. Ez a jel elmaradhatatlan kelléke a képességnek, ugyanis ennek segítségével tudja megidézni Luzbel a múltban elhunyt társait. Ezek a szellemek csak elterelésre, illetve zavarásra vagy megőrjítésre alkalmasak, ugyanis képesek egy bizonyos szintig behatolni az ellenfél tudatába ezzel kiderítve, hogy ki a legféltettebb személy az életében majd miután ezt kiderítették felveszik az alakját és eljátsszák, hogy meghalt. Luzbel jelenlegi szintjén 7 ilyen zöld kis szellemet tud megidézni. (Minden második Ressura rakott pont = 2 szellem!) A tudat kutatás csakis a 2500 lpvel alacsonyabb ellenfeleken alkalmazható. Az erősebbeknél csak bezavarnak a védekezésben és elterelik a figyelmét.


Hollow Képességek

  • Gonzui:Igen nagy mennyiségű lelket lehet ezzel a technikával elnyelni. Az Arrancar-ok használják táplálkozás vagy szórakozás céljából.
  • Pesquisa: A Shinigamik azon képességének Arrancar megfelelője, hogy megérezzék, és pontosan felderítsék mások szellemi energiáit. Hasonlóan működik, mint egy hangradar.
  • Negacion:Egy fény-nyaláb, melyet a Menos-ok használnak, ha valahonnan sietősen kell távozniuk. Bármi ami bekerül ebbe a ragyogó térbe, az kívülről érinthetetlen lesz.
  • Bara: Hasonló a Cerohoz, de annál jóval kisebb erejű, ellenben sebessége húsz-szorosa annak. A Ceroval ellentétben a Bara nem sugár, hanem egy (feltehetőleg) gömb alakú lövedék. Ezt is csak Menosok és Arrancarok képesek használni.
  • Cero: A már fentebb is említett Cero a Hollowok legerősebb és legpusztítóbb technikája. Csak Menosok, vagy annál magasabb rendű Hollowok tudják használni (bár van példa arra is, hogy egy óriás Hollow is használt Cerot).
  • Sonido: Olyasmi mint a Shinigamik Shunpo technikája. Ennek segítségével elképesztő sebességet képesek elérni, de csak viszonylag kis távolságon hatásos.
  • Hierro: Az Arrancarok "acélkemény bőre". Valójában a szellemi energiájuk a bőrükre feszülve, mely olyan erős, hogy látszólag, puszta kézzel képesek visszaverni egy szabadon engedett Zanpakutot is. Természetesen, erősebb Arrancarnak erősebb "bőre" van.
  • Estrella fugaz: Ezen technika segítségével csökkenthető az ellenfél lélekenergiája. Használója a kezeiből apró, sárga csillagokat lő ki áldozatára, melyek a bőrére tapadva magukba szívják a lélekenergiát. Hatóideje attól függ, hogy hány csillag ért célba. Maximum 20 percig tudja lekötni az energiákat, ezután fokozatosan visszatöltődik az áldozatba, a csillagok pedig leválnak. (Hierro esetén is használható, csak az intenzitása alacsonyabb.)
  • Lluvia: A használó testéből ötven darab, barára hasonlító reiatsu gömb száll az ég felé, amiket a technika használója a gondolatával képes irányítani. A sebessége a használó sonido sebességével egyezik meg. Találat esetén felrobbannak és enyhe égési sérülést okoznak. Így nem tűnik veszélyesnek, de ha mind az ötven vagy csak a fele talál, az már komoly sérülést okoz. Sok reiatsut emészt fel a használójától, ezért csak óvatosan az alkalmazásával. Két használat közt minimum fél órának el kell telnie.
  • Dedo apuntado: Az arrancar mutatóujját felemeli és a végéből egy vékony, hegyes energiacsík indul el nagy sebességgel az ellenség felé. Ha talál és gyengébb az ellenség akkor keresztüldöfi, utána azonnal elenyészik a támadás. Nem igényel túl sok reiatsut, a gyengébb arrancarok is használni tudják. A használó ereje befolyásolja a sebzést.
  • Lámina recurrente: Az arrancar vág/szúr egyet a pengéjével, a támadás pedig azon a helyen megismétlődik pontosan akkor, amikor az arrancar akarja. A vágásokkal megjelölt hely látható az arrancar számára, azonban ezt senki más nem látja. Az, hogy mennyit tud elhelyezni, a hollow képességeinek fejlettségén múlik, az erejük pedig a fegyverviselési szakértelmén. Minden második hollow képzettség után egy vágást lehet megjelölni.
  • Ímpetu reiterativo: A pengék keresztezése után az arrancar képes megismételni az előző támadásának lendületét, ezáltal megszerezve a kezdeményezést a pengeváltásban. Viszonylag könnyen elsajátítható technika, de erősebb arrancar-ok számára is hasznos lehet.
  • Piel de serpiente: A hierro egyfajta továbbfejlesztése; célja ugyanúgy az, hogy ne tudják megsebezni a technika alkalmazóját, a reiatsu így pikkelyekként veszi fel a formáját a használó teste körül. Ugyan nagy mennyiségű energiát emészt fel a technika használata, egy komolyabb harcban mindenképp kifizetődő, hiszen így szinte lehetetlen megsebezni a használót – ugyanis így az arrancar bőre szinte áthatolhatatlan. A technika 10-50 percig tartható fent (reiatsu függő), resurrecciónban is használható.


Kezdő tőke: 2000 ryou
Felszerelés::
  • Hollow Ajorca: Egy aprócska fémkarperec, melynek sugárzására az arrancar technikák hatékonysága növekedik.


AJÁNDÉKOK, JUTALMAK:
  • Ressu II Engedély, 3000 ryou és 3500 lp. (nyereményjáték)
  • 500 lp (Küzdőtér)
  • 300 lp (Tasu-chan vs Luzbel)
  • 2500 lp és 3000 ryou (Mitsu vs Luzbel / Winter War)

Utolsó szerkesztés időpontja: 2012. június 26.


A hozzászólást Luzbel del Admarth Pablo összesen 14 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Dec. 06, 2012 1:20 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Luzbel del Admarth Pablo _
TémanyitásTárgy: Re: Luzbel del Admarth Pablo   Luzbel del Admarth Pablo EmptyKedd Május 03, 2011 9:29 am

Összesen: 55 pont
  • 8 pont jár hierróra LP alapján
  • 5 pont jár minden egyéb képzettségre összesen
  • 34 pont az LP után
  • 5 pont privaron esada rang miatt
  • 3 pont Las Nocheshez tartozás végett

Képzettségek:

10 pont fegyverhasználat
2 pont pusztakezes harc
8 pont hollow képességek (+2 pont bónusz, ha használja a Hollow karkötőt!)
5 pont sonido
22 pont resurrección
8 pont hierro (+2 pont bónusz, ha használja a Kígyóbőr nevezetű technikát!)
Vissza az elejére Go down
 

Luzbel del Admarth Pablo

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-