-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Sierashi Yuusuke

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Sierashi Yuusuke
Daitenshi
Daitenshi
Sierashi Yuusuke

Férfi
Leo Rooster
Hozzászólások száma : 914
Age : 31
Tartózkodási hely : Karakura városa
Registration date : 2009. Jan. 19.
Hírnév : 127

Karakterinformáció
Rang: Hachibantai ex-taichō| Daitenshi - Saizensen sōsui
Hovatartozás: Daitenshi
Lélekenergia:
Sierashi Yuusuke Cl0te68000/100000Sierashi Yuusuke 29y5sib  (68000/100000)

Sierashi Yuusuke _
TémanyitásTárgy: Sierashi Yuusuke   Sierashi Yuusuke EmptySzer. Jan. 21, 2009 7:59 am

Sierashi Yuusuke Yuuheader

ALAPOK

Név: Sierashi Yuusuke
- Kanjival: 師縁螺子 有祐
- Becenév: Yuu ( - chan)
Kaszt: Vaizard
Rang: A 8. osztag ex-kapitánya || A Daitenshi vezére
Kor: 152, de látszatra 22
Születési dátum: 08.12
Családi állapot: Házas
Neme: Férfi
Felszerelés:
  • Zanpakutuo
  • 1 doboz cigaretta
  • Egy medál, amely képes tárolni viselője lélekenergiájának egy részét, így az akkor is tud tovább harcolni, ha a sajátja elfogyott volna. Ezen kívül jeladóként is működik, a „救い - Sukui (Segítség)!" parancs hatására. Aki hasonló ékszerrel rendelkezik, annál a középen található fekete obszidián vörösen felizzik és egyféle sugallatként irányítja a bajbajutott társhoz. Meghibásodása miatt beleolvadt a vaizard testébe!
  • Egy aranyozott szárnymotívumot formázó jeladó.
  • Susanoo no Genkotsu (須佐能乎 の 拳骨, Susanoo ökle) – Ősi varázslattal készült páncélkesztyű, amely képes a viharok istenének erejét segítségül hívni. A történetektől eltérően valójában a környezet lélekrészecskéit gyűjti össze, amiket ezután a használó képes kéken izzó villámok képében kilőni. Alapjában véve ezen támadás nem halálos, azonban igen fájdalmas, mivel összerántja az ellenfél izmait, így akár az emberi szívet is képes lehet egy megfelelő adottságokkal rendelkező hordozó megállítani. A távolság növelésével egyenes arányosságban csökken a villámcsápok ereje, vagyis ami egy-két méternél harmadfokú égési sérülést okozna, az tíz méternél már „csak” gyengébb áramütésként jelentkezik. Három kör alatt töltődik fel, azonban a negyedik körben szabadon alkalmazható. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy képes egyfolytában használni, hanem az adott postban maximum háromszor tud tüzelni vele. A villám-alapú kidouk támadóértékét két ponttal növeli. Vallatások kivitelezéséhez a legalkalmasabb, hiszen szinte elviselhetetlen kínokat okoz. Yuusuke a jobb csuklóján lévő tetoválásba pecsételte, ennek köszönhetően csak a Kaisan! (解散, Feloldás!) parancs hatására materializálódik.
  • [DBN-S] – Daitenshi Battle Nano-Suit
    Típus: páncél
    Leírás: A Juunibantai gondozásában készült harci öltözet létrehozásának célja az volt, hogy a Daitenshi tagjai még a legmostohább körülmények között is képesek legyenek harcolni, s mindeközben testi épségük megóvását egy olyan szintetikus anyag gondjaira bízni, amely újdonságnak számít a Seireiteien belül, az elkészült prototípusok tesztelését a testület éles bevetések alkalmával végzi el. A ruházat színösszeállítására a szürke és a fekete jellemző, baloldali vállrészén a Arkangyal szimbóluma kapott helyet. A tompa kék fénnyel izzó kijelzők jelzik az öltözet további különlegességeit: az alkaron elrejtett panelben beépített kommunikátor, miniatűr holo-kivetítő került elhelyezésre, az utóbbinak köszönhetően szinte bárhol beléphetnek a Fészekben lévő könyvtár archívumába, valamint a megfigyelőrendszerbe is. A ruha a csigolyák mentén beszúrt elektródákkal kapcsolódik a központi idegrendszerre, ennek hozományaként bírva a testet olyan erőkifejtésre, amire normál körülmények között az nem volna képes. A szerkezetek működésének fenntartásához az alany lélekenergiáját használja. Személyre szabott mivoltának, illetve strapabíróságának hála minden tag a számára legmegfelelőbb kivitelben vehette át.
    Hatás: Rendeltetésének hála tompítja az ütések erejét, azáltal minden negyedik hakuda pont után az ellenféltől levon -1 pont hakuda képzettséget. Így amennyiben a támadó 15 pontos hakuda/pusztakezes harc képzettséggel rendelkezik, úgy a páncélzatnak köszönhetően egy 12 pontos hakuda/pusztakezes harc képzettséggel rendelkező harcos erejével ér fel. Maximum 3 pontot vonhat le!
JELLEM

„A büszkeség többet ér az életnél,
becstelenül létezni rosszabb a halálnál.”

Leginkább egy szóval jellemezhető: összetett. A komolytalan ficsúrtól a megfontolt vezetőig szinte minden megfigyelhető jellemében. Emberi életében féktelen és nagyravágyó volt, ami nem sokat változott halála után sem. Szereti az italt, a társaságot és a harcot. Ez nem is olyan meglepő, hisz' legtöbb társához hasonlóan ő is a legnagyobb harcos akar lenni egy napon. Káros szenvedélyei közé sorolható a fokozott cigarettafogyasztás, szinte már láncdohányosnak mondható. Különösen kedveli a finom teákat, ám sajnálatos módon valaki mindig megzavarja, amikor épp egy különlegességet fogyasztana. Kapitányként sem tartozott a legszigorúbbak közé, azonban megtanult felelősséget vállalni döntéseiért. Megnyerő stílusa és közvetlensége miatt sok barátot sikerült szereznie, valamint tiszteletnek örvendett a tisztek körében. Rengeteg küldetésben vett részt, nem egyben vezetőként. Gyors észjárásának és kombinatív képességeinek hála egyetlen akciója sem fulladt kudarcba.
A Gotei Juusantai elhagyása után újabb árnyalattal bővült a paletta. Hidegvérű és számító lett, aki mindig a legracionálisabb megoldást keresi. Tetteit egy nagyobb jó érdekében hajtja végre, s célja megmenteni a világot. Kissé egoista, valamint a megmentési kényszer is megfigyelhető nála. Paranoiás, szinte már nem bízik senkiben. Ennek ellenére az életét is feláldozná barátaiért, szerelme és gyermekei védelmében bármire képes. A Winter Wart követően őrültségnek tűnő naivitása tökéletesen eltűnt, csalódottságában bosszút fogadott az egész Seireitei ellen. Lenézően tekint minden olyan shinigamira, aki gondolkodás nélkül követi egy hibás rendszer utasításait. Gúnyos, bántó megjegyzései miatt egy idegen számára nem tűnhet túlzottan kellemes beszélgetőpartnernek, azonban kicsit jobban megismerve megtalálhatóak még benne a kedvesség nyomai. Arrogáns, nárcisztikus jellem, aki nem ismeri el mások felsőbbrendűségét, képtelen engedelmeskedni.
Sosem volt igazán megfontolt alkat, nézeteltéréseit leginkább harccal oldja meg, az agresszív véleménycsere híve. Amennyiben úgy érzi, hogy személyét megvetik, kegyetlenül képes megtorolni azt szóban, de a tettlegességtől sem riad vissza. Ugyan a küzdelem mindig is nagy szenvedélye volt, mostanra már nem érzi ugyanazt a lelkesedést, mint egykoron. Nem lévén igazi riválisa a csatában, így mozdulatait a precíz céltudatosság jellemzi, szemben az egykori letörhetetlen hévvel. Mindezek ellenére valamilyen szinten minden ellenfelét tiszteli, legalábbis nem leli örömét az értelmetlen kínzásukban. Úgy tartja, az erő a hatalom legfontosabb alappillére, s minél többre tesz szert, annál könnyebben lesz képes akaratát kamatoztatni a Nála gyengébbek ellenében. Önös céljai felülírták a közösség jólétéért folytatott tevékenységét, habár még mindig feladatának tartja az emberek védelmét. Ez inkább rögzült viselkedésforma, semmint tudatos elhatározás.
Intelligens, sok témában tájékozott, remek alapműveltséggel rendelkező férfi. Könnyedén tanul új nyelveket, a japán mellett beszél angolul, valamint az Ősök elfeledett, rég halott dialektusát is képes volt elsajátítani. Viszont ki nem állhatja a találós kérdéseket és rejtvényeket, tudásának nagy részét életének legmeghatározóbb aspektusában kamatoztatja, mégpedig a harcban. Egykori rangjából adódóan kiemelkedő stratégiai érzékkel rendelkezik, mind kisebb csoportok, mind önmaga koordinálásában. A képességeiben rejlő potenciált igyekszik a legmegfelelőbb intenzitásban kihasználni, s győzelmei mindig elégedettséggel töltik el. Habár vívótudása figyelemre méltó, ennek ellenére a mindennapokban kézügyessége horribilisnek mondható: se rajzolni, se barkácsolni nem tud, ráadásul az utóbbival nem csak saját, de mások testi épségét is veszélyezteti. Feltehetőleg egy korábbi, gyerekkori traumának hála szinte beteges rettegés fogja el a tűk láttán, viszont vészhelyzetben ez nem hátráltatja, nem blokkol le, ha az előbb említett tárggyal támadnak rá.
Nehézkesen rázódott vissza az Emberek Világában uralkodó pörgésbe, azonban mostanra magáévá tette a kapitalista életszemléletet minden szempontból. Példának okáért kedvelt időtöltésévé vált az ismeretterjesztő műsorok bámulása a televízióban, sok információt ezeknek köszönhetően szerez be a másoknak hétköznapi dolgokról. Főzőtudománya kimerül a teakészítés mozzanataiban, felesége és a raktárban önjelölt szakácsként működő személyek gondoskodása nélkül feltehetőleg már régen érszűkületet kapott volna a rengeteg gyorséttermi vacak miatt. Egészségével ilyen tekintetben egyáltalán nem törődik, egyszer már meghalt, nincs igazából mitől tartania. A rohanó hétköznapokat erőteljes lustálkodással képes csak átvészelni, személyes sértésként éli meg, hogyha véletlenül Neki kell bevásárolnia, ebből adódóan az alkalmak döntő többségében természetesen Rá hárul eme megtisztelő feladat. Hobbija a semmittevés mellett a mangaolvasás, viszont csak az ecchit ismeri, mint műfajt, lévén Lisatól mást nemigen lehet beszerezni.

Magasság: 182 cm
Tömeg: 70 kg
Szemszín: acélkék
Hajszín: fekete
Különleges ismertetőjel: Átható, kék tekintetét nem lehet összekeverni máséval. Általában cigarettával a szájában látni. Mióta visszaszerezte a Király szemét, egy sárkányalakú heg öleli körül a balját, amely a felkar közepétől a csuklójáig tart. Arca jobb oldalán egy vékony, de jól látható vágás forradása vehető ki, ami végighalad a szemén is. A sebhely nem túl nagy, talán öt cm hosszú lehet.
Kinézet: Félhosszú fekete haja rendszerint acélkék szemeibe lóg, amelyek vidáman néznek rád. Tekintetében megfoghatatlan erő tükröződik, de valami mégis barátságossá teszi ezeket a hideg színben pompázó szempárokat. Magassága tiszteletet parancsoló, testalkata arányos. Nem mondható izomagyúnak, hisz' leginkább gyorsaságára épít, de azért rendesen karban van tartva. Az Emberek Világában szeret ingben és farmerben mutatkozni, s ezek mellé legtöbbször tornacsukát vesz fel. Habár jobban preferálja a kényelmes viseleteket, mégis sokszor látni elegáns öltönyben, amivel egyfajta komoly kisugárzást kelt. Soul Societyben a szokásos shinigami uniformist viseli, valamint egy fehér sálat. A világoskék Daitenshi-haoirit vállaira borítva hordja, a kabát mindkét felén a némileg magasított gallér alatt felfedezhető egy-egy kapocs, melyeket egy vékony lánc köt össze, ily' módon akadályozva meg a ruhadarab leesését, lévén karjai a haori ujjain kívül vannak. Fegyvereit jobb oldalán hordja a könnyebb előrántás érdekében. Küldetések alkalmával egy teljesen fekete egyenruhába öltözik, ami némileg modernebb, mint a Shihakushō. Jobb keze gyűrűsujján egy egyszerű, szépen megmunkált ezüstgyűrű fedezhető fel, amelynek belsejébe a „2010.02.03." dátum van gravírozva, ami Chiyokóval való házasságkötésének időpontja.
Tetoválások: [Jobb csukló] [Bal csukló] [Hát]
AVATARALANYOK:Neve: Dotonryuu | Földsárkány
Fajtája: Föld
Lepecsételt forma: Különleges katana, melynek pengéje kevésbé ívelt, jól láthatóan szúrások kivitelezésére specializálódott. Annyiban különbözik a képen láthatótól, hogy a saya polírozott fából készült, így nem ilyen matt, valamint a tsuba ehhez hasonló, ezen kívül aranyozott. A fegyver kivételes eleganciát kölcsönöz hordozójának, mestermunka. Rendszerint az oldalamon hordom, és onnan rántom elő.
Lelke: Yuusukével ellentétben a megfontoltság és a higgadtság mintapéldánya. Nem szereti túlzottan elsietni a dolgokat, úgy tartja mindennek meg van a maga ideje, habár birtokosa megítélése szerint csak végtelenül lusta. Nem kedveli igazán a harcot, de ha mégis arra kerülne a sor, rendkívüli erőt kölcsönöz használójának.

SHIKAI
Parancsszó: Me ga samero, Dotonryuu! (Ébredj, Földsárkány!)
Shikai kinézet: A parancsszó kimondása után a kard alakja megváltozik. A markolat elején, a keresztvasnál, egy sárkányfejet mintázó kőfaragvány jön létre, amelynek szájából áll ki a katana pengéje, ami ugyancsak kőből van. Ennek ellenére a fegyver pengeéles és könnyű. Alkalmas közelharcra. Ezen kívül a gyorsaságom is kétszeresére növekszik.
Shikai technikák:
  • Sabaku no Arashi (Sivatagi Vihar) – Fogást váltok a katanán, így a penge a föld felé mutat. Mikor kimondom e szavakat a fegyver szó szerint porrá robban és apró egy-két centis szikla pengék kerülnek a levegőbe. Külső szemlélőnek azonban csak úgy tűnik, mintha homokot fújna a szél. Ezek a szilánkok nagy mennyiségben súlyos sérüléseket okozhatnak. A sárkány „pikkelyeit" gondolataimmal tudom irányítani.
  • Suna no Fusegu tate (Homok védőpajzs) - E szavak hatására Dotonryuu egy tojás alakú burkot képez körülöttem, amely ellenáll a legtöbb fizikai támadásnak és még egy gyengébb Ceroval is elbír.
BANKAI
Név: Naiyajin Dotonryuu | Gyémántkirály Földsárkány
Bankai kinézet: Dotonryuu újra megváltozik, ezúttal egy vékonyabb vívókard formáját veszi fel. Eltűnik a durva kőfelület, olyan mintha az egész fegyver csillogó gyémántá válna. A penge elején három különböző méretű tüske meredezik, ezzel még veszélyesebbé téve az eszközt. Mint ahogy a Shikai is, úgy a Zanpakutuom Bankaija is a sebességre épít. Eddigi gyorsaságom kb. ötszörösére nő, s emberi szemmel lehetetlen követni.
Bankai technikák:
  • Naiya Saberu (Gyémánt pallos) - Kardommal egy félkört rajzolok magam előtt, s ebben a félkörben gyémántpengék kezdenek materializálódni. Újabb csapás után ezüstszínű energiapallos jelenik meg, amely a pengéket körülfogva repül az ellenfél felé. Egyes esetekben azonban nem kell a karók megjelenésére várni, hanem egyszerű pallosokat is el tudok engedni, habár ezek nem olyan pusztítóak.
  • Tsuinryuu no Kira Ago (Ikersárkány gyilkos állkapcsa) - Bankaiom második támadása, inkább az erőre, semmint a gyorsaságra épít. Döfésszerű mozdulatot teszek Zanpakutuommal, ami aranyszínűen felizzik, ezt követően két hatalmas sárkányt vagyok képes megidézni. A lények fizikai erejükön kívül még a Naiya Saberuhoz hasonlatos energiasugarakat is képesek kilőni pofájukból.
  • Saiban no Naiyakoutei (Gyémántcsászár ítélete) - Bármilyen talajforma (homok, szikla, sár) manipulálására képessé válok, csupán előtte meg kell érintenem az adott felületet, ekképp némi lélekenergiát jutatva bele, aminek köszönhetően már irányíthatóvá válik. Természetesen minél nehezebb vagy összetettebb az adott matéria, annál több energiát igényel a kontrolálás. 1000 LP-nként száz kilogrammnak megfelelő mennyiségű kőzetet leszek képes mozgatni, persze ez csak a Bankai feloldása után lehetséges. Másrészről az anyag sűrűsége és tömörsége is manipulálhatóvá válik, ily’ módon az ellenfél irányába tartó homok fergeteg könnyedén formálható át kemény sziklatömbbé.
    A parancsszó elhangzását követően Naiyajin Dotonryuu lassacskán elporlad, majd darabkái testem körül kezdenek körözni, szemmel alig követhető sebességgel. Vakító fényjelenség közepette alakul át egy sötét páncéllá, melynek hátrészéből igazi sárkányszárnyak merednek ki, ekképp téve alkalmassá a repülésre, de ezek visszahúzhatóak. A lélekölő fegyverként eltűnik, a páncélzatnak hála egyesül használójával. Természetesen formálhatok magamnak kardot, ha mindenáron közelharcba szeretnék bocsátkozni, ám lényegében ezen a szinten már a telekinetikus képességeké lesz a főszerep.
    Fontosabb technikák: Némelyik mozdulatsor, illetve kombináció külön nevet kapott, általában ezek kerülnek bevetésre amennyiben az ellen kiiktatása, összezúzása a fő cél.
    • Sabaku no Yami – Kugi Sekkan (Sivatagi Sötétség – Szöges kőkoporsó, 砂漠 の 闇 - 釘石棺): Az elnevezésnek megfelelően egy szarkofágszerű burok veszi körül az ellenfelet, melynek elején egy sárkányfej domborműve látható. Amikor a használó ökölbe szorítja jobb kezét, bent tucatnyi kőpenge szúródik az áldozatba, teljesen kilyuggatva azt. A feltételezéstől eltérően nem jelent azonnali halált, túlélhető, amennyiben nem éri találat a létfontosságú szerveket és van a közelben képzett orvosi segítség, amire lássuk be, igencsak kevés az esély nagyobb összecsapások alkalmával.
    • Sabaku no Kouki – Kesunami (Sivatagi Fényesség – Eltörlő hullám, 砂漠 の光輝 -消す波): A zanpakutou eleméből kiindulva természetesen nem a tengereken látható hullámokra kell gondolni, de kinézetében igencsak hasonlít azokra. Több méter magas, tsunaminak is beillő homokfal emelkedik, ami elsöpri és feltehetőleg összezúzza az ellenfelet. Hátránya, hogy csak bizonyos magasságig képes emelkedni, azonban ezt ellensúlyozza a sebesség, amivel lecsap. Gyors reakcióidővel és legalább mesteri szinten űzött helyváltoztató-képeséggel elkerülhető.
    • Sabaku no Kami – Saishuu Saiban (Sivatagi Istenség – Végítélet, 砂漠 の神 - 最終 裁判): Relatíve nagy területre ható támadás. A levegőbe emelkedve körülbelül ötven kisebb-nagyobb szikla segítségével létrehozható attrakció. A használó elméje segítségével irányítja a lövedékeket, melyek a zuhanás közben felgyorsulva irgalmatlan erővel csapnak le egy bizonyos hatóközön belül. Egyfajta meteoresőként értelmezhető, csak ezek nem lángolnak.
RESURRECCIÓN

Név: Golpe Etéreo - El Rey destrozador de los diamantes (Mennyei csapás – Pusztító Gyémántkirály)
Leírás: A hívószavak elmondása után változni kezdek. Gyors növekedés vehető észre, magasságom hamar eléri a két és fél métert. Bőröm színe kísértetiesen kékre vált, fogaim leginkább hatalmas agyarakra emlékeztetnek, körmeim elfeketednek és inkább már karmoknak nevezhetem őket. Hajam kiőszül, hosszabb is lesz, körülbelül hátközépig érő. Két nagyobb szarv jelenik meg fejemen, amelyek maszkom darabkáiból állnak össze. Hollow lyukam kicsivel a gyomorszájam alatt található.
Zanpakutuom alakja is megváltozik, a fényes vívókard helyett egy egyszerű, dísztelen fegyverré lesz. Nincs keresztvasa, markolata henger-alakú fa valamilyen anyaggal betekerve. Ettől függetlenül a penge szinte elpusztíthatatlan, s egy olyan alacsony tartományban rezeg, melyet az emberi szem nem képes érzékelni, ám a másodpercenkénti több tízezres rezdülésnek köszönhetően bármit át tud vágni, legyen az acél vagy akár egy háztömb. Csapása még a többi lélekölő számára is kihívást jelent, a gyengébbek ugyanúgy összetörnek tőle, mintha hétköznapi pallosok lennének.

Resurrección speciális képességei:
  • Cero Relámpago Endriago (Villámló Sárkány Cero) – Lélekenergiát koncentrálok kezeimbe, melyek körül fényes villámok kezdenek cikázni. Amint kellő mennyiség gyűlt össze, vízszintesen magam elé emelem karjaimat, majd egy kiáltás kíséretében szabadjára engedem a halálsugarat. Ezüstösen kék, körülbelül egy méter átmérőjű Cero hagyja el a fentebb is említett testrészt, ami körül elektromos kisülések is keringenek. Találat esetén a hatalmas pusztításon kívül, még egy erőteljes áramütés is éri azt, aki figyelmetlenül az útjába kerül.
  • Baile del Diamante Millarada (Ezer Gyémánt Tánca) – A Resurrección főképessége a gyémántok irányítása. A parancs elhangzását követően megremeg a föld, ezt követően rengeteg kisebb-nagyobb drágakő emelkedik ki belőle. Ezek lassan, majd egyre gyorsabban kezdenek körözni testem körül, ezzel biztosítva egy szinte áttörhetetlen védelmet. Mivel telekinetikus képességeim ebben a formámban megnövekednek, egyetlen intéssel akár két-három „követ” is az ellenség felé tudok kormányozni. Lévén a gyémánt a legkeményebb anyag a bolygón, így elpusztítása is igen nehéz. Hátulütője, hogy rengeteg lélekenergiát emészt fel a forgás fenntartása, ezért egyszerre csak tizenöt percig (három-négy körig) vagyok képes használni.
  • Carnicería: Cantado del Ciento Cuchilla (Mészárszék: Száz Penge Éneke) – Lélekölőmet egy forgatást követően a talajba vágom, ezt követően vastag repedés indul el a célpont irányába, haragos széllökés kíséretében. Amint a sáv eléri a kijelölt ellenfelet, két méteres körben aranyszín felizzik a terület, majd dallamos pendülést követően egyszerre száz gyémántkaró emelkedik a felszínre, s felnyársalja az óvatlan ellenséget. Természetesen kivédhető, hisz’ a pengék elég lomhán tűnnek elő, ám váratlanságuk miatt sérülés nélkül lehetetlen kikerülni a forgatagból.
Megjegyzés: Ezen forma használatához különleges indokra van szükség, mivel a hollow eluralkodásának pillanatában az eddig elnyomott vérszomj is felszabadul. Habár tisztában vagyok tetteimmel, mégis képes vagyok megsebesíteni társaimat is, ha azok az utamba kerülnek. Csak szeretteim és saját életem védelmében szólítom a lelkem mélyén rejtőző lidércet, kinek brutalitása már-már egy őrült tömeggyilkoséval vetekszik. Jobban belegondolva az is, hiszen Seisuke célja minél nagyobb káoszt kelteni, valamint átvenni az irányítást testem fölött. Ebből adódóan az átalakulás előtt néhány másodperc alatt mély transzba esek, amíg másik énem tulajdonságait átveszem. Hatalmas mentális nyomás segítségével tartom féken a lényt, s figyelmem egy pillanatra sem lankadhat, mivel az katasztrofális következményekkel járna. Abban az esetben, ha az ellenfél legyőzését követően sem alakulok vissza és őrjöngve pusztítani kezdenék, egy erős reiatsuval rendelkező – legalább kapitányi szintű - személynek kell minimum öt méteres közelségbe kerülni, s elkiáltani a „Shimeshi” (示し, Fegyelem) szót. Ennek hála a Daitenshi nyakék feketén felizzik, majd egy bíbor béklyót von csuklóim köré. Ezzel egyidejűleg a medál elszívja és elraktározza az összes energiámat, ezáltal szakítva meg a Resurrecciónt. Ezt követően elvesztem az eszméletem, s három napig tartó mély álomba zuhanok. Ennyi idő alatt áramoltatja vissza a nyakék az elcsent erőt, valamint a természetesen regenerációnak hála ugyancsak visszanyerem régi formámat.

BELSŐ HOLLOW
Név: Seisuke
Kinézet: Yuusuke tökéletes képmása, habár leginkább negatívjaként lehetne jellemezni. Nem a shinigamik szokásos öltözetét viseli, hanem egy szürke kabátot, valamint ehhez passzoló egyéb ruhadarabokat. Íriszei vörösek, míg haja hófehér, akárcsak a bőre. Vonásai ugyan legtöbbször nyájas kifejezést öltenek, azonban az állatias düh groteszk maszkká képes ezt változtatni.

Jellem: Nevét megtudván lépett ki a bestiális elmaradottság börtönéből, s habár szert tett egyfajta emberi személyiségre, ettől függetlenül viselkedésében sok helyen felfedezhetőek a primitív berögződések. A lidérc nem csak megjelenésében, hanem jellemileg is eltér eredetijétől. Megalomániás őrült, aki csupán azért akarná elfoglalni a világot, hogy utána saját maga pusztíthassa el. A sajnálat és a könyörület idegen szavak számára, brutális gyilkosságait kifordított szépérzékének köszönhetően gyomorforgató művészetté emeli absztrakt pózok felhasználásával. Életcélja a belső világból való kiszakadás, valamint minden elpusztítása, ami egy kicsit is fontos Yuu-nak. Önző, felsőbbrendűségi-komplexusban szenvedő egyén, aki mindennél és mindenkinél tökéletesebbnek tartja önmagát. Sierashi rossz tulajdonságaiból táplálkozva válik a gonosz megtestesítőjévé.

KIDOU

ALAP


Shunpo:
A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.

Lélektemetés: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.

Kuukanten'i: A technika használatával egy adott objektum vagy akár aktív kidou technika helyzetét lehet áthelyezni.

Kyoumon: Egy szobát elzár a külvilágtól, így oda nem lehet belépni. De belülről könnyen ki lehet jönni.

Noren Mekuri: Amennyiben a használó felismeri, hogy egy illúzió hatása alatt áll, egyszerűen félrehúzhatja a hallucinációt, mint egy függönyt ennek a technikának a segítségével.

Keikatsu: Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára

Goyougai: Ötszögletű narancsszínű erőtér, mellyel stabilan lehet tartani egy súlyos sérült állapotát amíg segítség nem érkezik.

Meiyu: Ez a gyógyító technika lehetővé teszi öt sérült gyógyítását egyszerre egy kis területen belül.

BAKUDOU

Bakudou 01: Sai - Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit.

Bakudou 04: Hainawa - Egy lélekenergia-kötél, ami gúzsba köti a célpontot.

Bakudou 08: Seki - Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat.

Bakudou 09: Geki - A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja.

Bakudou 12: Fushibi: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását.

Bakudou 26: Kyokkou - Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi.

Bakudou 30: Shitotsu Sansen - Három fénysugár szúródik a célpont testébe, melyek tökéletes háromszöget alkotnak, így bénítva meg a mozgás lehetőségét. Valószínűleg ezzel együtt nagy fájdalommal is jár mindez.

Bakudou 37: Tsuriboshi - Csillagot formáz spirituális energiából, amik mint egy biztonsági háló megakadályozzák, hogy a kijelölt objektum leessen.

Bakudou 39: Enkosen - A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait.

Bakudou 49: Kuro Shitsui (sötét kétségbeesés) - Megbénítja az áldozat öt érzékének egyikét vagy akár mindegyikét. A használó gyakorlottságától függ, 2 pont kidou képzettség esetén egy, 5 pont esetén kettő, 8 pont esetén három, 12 pont esetén négy, 16 pont esetén pedig akár az összes érzékszerv blokkolható.

Bakudou 58: Kakushitsuijyaku - A használó egy négyfelé osztott kört rajzol valamilyen szilárd felületre, benne a megfelelő szimbólumokkal, majd megidézi a kidout, a körben pedig megjelennek annak a lélekenergia-forrásnak a koordinátái, amelyekre a használó koncentrál. Ismeretlen helyen tartózkodó lények megtalálására alkalmas.

Bakudou 61: Rikujoukourou - Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogva-tartó akadályhoz, csak sokkal erősebb.

Bakudou 62: Hyapporankan - A használó spirituálsi energiából rudakat formáz, melyeket a célpont felé hajít. Ha a rudak célba találnak, akkor meggátolják a célpontot a mozgásban.

Bakudou 63: Sajou Sabaku - Az ellenfélre vastag lánc tekeredik nyaktól lefelé.

Bakudou 75: Gochuu Tekkan - Öt magas és vastag oszlopot idéz meg a használó, amik az ellenfelet mintegy a földhöz szögezik.

Bakudou 79: Kuyou Shibari - Kilenc fekete, lélekenergiát kibocsátó lyukat hoz létre, nyolcat a célpont körül, egyet pedig a célpont mellkasának közepén, mely megbénítja az ellenfelet.

Bakudou 81: Dankuu - Egy fal alakú lélekenergia-akadályt készít, ami alkalmas a Hadou 89.-nél alacsonyabb szintű kidou-k megállítására.

Bakudou 99: Kin - A bakudou két vastag, fekete spirituális szalaggal szorosan a hátához kötözi a célpont karjait, majd a földhöz szögezi, és az X alakban földre fektetett szalagokat számos súlyos vaslappal rögzíti a földön. Az áldozat így gyakorlatilag tehetetlenné válik.

Bakudou 99: Bankin - Ezen kidou hatásai három "énekre" oszthatók.
Spoiler:
Shiji no Saimon - Négy Szörny Kapuja: Ryubi no Jomon, Koko no Jomon, Kikai no Jomon és Hoyoku no Jomon technikák kombinálásával hoz létre egy erős, téglalap-alakú, börtönszerű erőteret.
Spoiler:
Millón Escudo - Millió pajzs: Erőteljes pajzs, mely szabadon elhelyezhető a test bármely részén. Ha azt a testrészt támadás éri, a védelem aktiválódik és egy hatszögű pajzs formáját veszi fel. Akár bankai-szintű támadást is képes blokkolni.

HADOU


Hadou 04: Byakurai - Fényvillám szerű, erőteljes támadás.

Hadou 29: Aka Fenikkusu - Ez a Kikou kicsi mása egy kisgyerek méretű főnix jelenik meg, ami nyílegyenesen hasít a támadó felé addig, amíg a használója erősen tud rá koncentrálni.

Hadou 31: Shakkahou - A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként.

Hadou 32: Oukasen - Széles ívű sárga energiát lő az ellenfélre.

Hadou 33: Soukatsui - Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként.

Hadou 44: Kokutan Kou - Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen. Hatása: A kidou alkalmazása közben a használó +1 hakuda képzettséget kap.

Hadou 45: Kohaku Koutetsu - A használó kezébe gyűjti a lélekenergiáját, ami elkezd világítani, majd amikor már eleget gyűjtött ellövi és több száz penge kezd el az ellenség felé szállni.

Hadou 50: Rei no Kuron - A használója a szintjének megfelelő számú klónt hozhat létre, ami a használó minden képességével rendelkezik.

Hadou 54: Haien - Tüzet hoz létre, ami porrá égeti az alacsonyabb reiatsujú ellenfelet. Máglyákon vagy temetési szertartásokon is használják.

Hadou 58: Tenran - A használó kardjának pörgetésével forgószelet idéz elő.

Hadou 63: Raikouhou - A Kidou-t összegyűjtik a kézben, aztán hatalmas robbanással lövik ellenfelükre.

Hadou 73: Souren Soukatsui - Tulajdonképpen a Hadou #33 dupla változata: két kék labda távozik a használó kezéből. Nagyobb erejű, mint "elődje".

Hadou 88: Hiryu Gekizoku Shinten Raihou - A használó nagy széllökést idéz elő lélekenergiájából lézer módjára.

Hadou 90: Kurohitsugi - Egy nagyméretű fekete dobozt hoz létre, amelyet számos fekete lélekenergiából álló dárda szúr át a benne lévő ellenséget összezúzva.

Hadou 91: Senjuu Kouten Taihou - Számtalan fénydárda repül egyazon pontba, melyek pusztító robbanásban egyesülnek.

Hadou 96: Ittou Kasou - Egy hatalmas penge alakú tűzoszlopot idéz meg, rendkívül pusztító hatással.

Fuusatsu Kakei - Gyilkos bűnbánó tűzpecsét: A kidou bilincsszerű pecséteket hoz létre az áldozat tenyere felett, mely blokkolja a reiatsuáramlást. A célpontot végül a saját lélekenergiája söpri el a keletkező robbanásban. Nehéz feltűnés nélkül elhelyezni az ellenségen, emiatt célszerű egy másik kidouba beépíteni.

HOLLOW KÉPESSÉGEK
Bara: Hasonló a Cero-hoz, de annál jóval kisebb erejű, ellenben sebessége húsz-szorosa annak. A Cero-val ellentétben a Bara nem sugár, hanem egy (feltehetőleg) gömb alakú lövedék. Ezt is csak Menos-ok és Arrancar-ok képesek használni

Cero: A már fentebb is említett Cero a Hollow-ok legerősebb és legpusztítóbb technikája. Csak Menos-ok, vagy annál magasabb rendű Hollow-ok tudják használni (bár van példa arra is, hogy egy óriás Hollow is használt Cero-t).


EGYÉB ISMERETEK, TECHNIKÁK
NadegiriTiszta suhintás: Egy nagy erővel és gyorsasággal végrehajtott rendkívül pontos vágás, mely akár egy többemeletes épülettel megegyező méretű ellenfelet is könnyedén képes kettévágni. A mozdulat annyira gyors és pontos, hogy az áldozat gyakran észre sem veszi mi történt vele.

Raikou no hekiVillám-szúrás: A zanjutsu technika többször is szerepelt a különböző párbajokban, például Ichimaru ezt használta Hitsugaya ellen a párbajuk során, illetve Ulquiorra is valami hasonlót használt Ichigo ellen. Ránézésre úgy tűnik, mintha a használó kardjából és kardot tartó kezéből/kezeiből több lenne, valójában ez azért van, mert gyors egymásutánban több szúrást hajt végre, akár tucatnyit is másodpercenként. A fegyverforgatás mellett valószínű helyváltoztató képességet is igényel a használata.

RyoudanFélbevágás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén.

SenmaioroshiEzer szél tánca: Számos követhetetlenül gyors kardcsapással lehet vele megvágni az ellenfelet, vagy ha az jóval gyengébb, szó szerint fel is szeletelhető egy pillanat leforgása alatt.

Seikyomai - 逝去舞 – Haláltánc: Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak.

SenkaVillámvirágzás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét.

UtsusemiA kabóca vedlése: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.

KanashibariParalízis: Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást.

Klóntechnika: A használó teljesen valósághű klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. 9.500 LP felett minden 500. LP után egy klón jeleníthető meg.

Szint
5

Lélekenergia pont
67000

Vagyon
4000 ryou

Utoljára módosítva
2013. május 10.


A hozzászólást Sierashi Yuusuke összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jan. 30, 2012 3:57 am-kor.
Vissza az elejére Go down
http://hu.bleachszerpjatek.wikia.com/wiki/Sierashi_Yuusuke
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Sierashi Yuusuke _
TémanyitásTárgy: Re: Sierashi Yuusuke   Sierashi Yuusuke EmptyVas. Május 01, 2011 8:48 pm

Összesen: 128 pont
  • 5 pont jár alapból minden képzettségre
  • 114 pont jár az LP szint után
  • 6 pont bónusz az egykori kapitányi cím nyomán
  • 3 pont bónusz a Daitenshi kitalálásáért, illetve a tagságért

Képzettség
123456789101112131415161718192021222324
Zanjutsu
Hakuda
Kidou
Shunpo
Zanpakutuo
Maszkhasználat
Vissza az elejére Go down
 

Sierashi Yuusuke

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-