Washi Doru 4. Osztag
Hozzászólások száma : 14 Age : 28 Tartózkodási hely : Erdőn-mezőn. Registration date : 2014. Feb. 02. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: - Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (5400/15000)
| Tárgy: Washi Doru Kedd Feb. 04, 2014 6:58 am | |
| ~ Adatlap
Név: Washi Doru Nem: férfi Kaszt: Shinigami Rang: arra még lecsapok. Kor: 95 Szint: 1 Lélekenergia: 5000 Tőke: 1000 ryou
Kinézet: Kicsit kölyökképű, szemre a húszas évei elején lehet. Az alkata meglehetősen langalétának hat, dacára „mindössze” 185 centijének és annak, hogy könyvmoly létére egész izmos, ha nem is egy Schwarzi-palánta. Meglepően, szinte macskaszerűen zöld szempárral rendelkezik, amit azonban rendszerint vagy a szemébe lógó szőke bozontja, vagy az a kámzsa takar ki, amivel az egyenruháját önhatalmúlag kiegészítette. Tehetséges felcser lévén az oldalán egy orvosi bigyókkal, izékkel és hogyishívjákokkal tömött tatyó is függ a lélekölője mellett, láthatólag alig kisebb hangsúlyt kapva, mint maga a fegyver.
Jellem: Az ember benyomása róla általában az, hogy olyan figura, aki a helyzet magaslatán tud maradni: higgadt, nem veszíti el a fejét, nem fecseg, nem kapkod, akkor is magabiztosnak tűnik, ha véletlenül nem az. A valóság igazából nem is áll ettől távol. Összeszedett és egy kicsit lusta is, aki jobban becsül egy jó könyvet vagy egy hosszú beszélgetést néhány csésze szaké mellett egy izgalmas csatánál. Rendszerint kedves és barátságos, bár nem egy született társasági ember, jobban szeret visszavonulni valamelyik privát kis zugába, esetleg bármi értelmeset csinálni, mint hogy szükségtelenül jópofizzon.
~ Zanpakuto/képesség
~ Zanpakuto
Neve: Midoriiro no Kashiwagi (Smaragd Tölgyfa) Fajtája: kidou/méreg Shikai parancsa: Newohare, ~! (Verj gyökeret, ~!) Shikai kinézete: Kashiwagi aktiváláskor sarlóvá változik (nagyjából egy hosszúkard mérettartományában), ami mind a kiképzésében, mind a markolat és a penge díszítéseiben a kelta rituális sarlókra emlékeztet. Ismert technikák:
Dian Cecht no A’to: Nuada no Uwan, Shiruba (Dian Cecht művészete: Nuada karja, Ezüst) Kashiwagi gyógyító képességeinek egyike, egyedi megoldással: nem gyógyít. Mikor a képesség aktiválódik, a sarló pengéje ezüstszínű permetet bocsájt ki, mely a célszemély sérüléseire gyűlik, cseppfolyósodik és beleidomul a folytonossági hiányokba, egyfajta mesterséges pótlást hozva létre, ami éppen úgy működik, mint az eredeti, ráadásul még tartós is: olyan mértékű védelemmel rendelkezik, mint Doru Zanpakuto értékének fele (lefelé kerekítve). Mindennek persze megvannak a korlátai és hátrányai: a központi idegrendszer részeit és testnedveket nem képes kipótolni, ez utóbbi miatt komoly problémái lehetnek a belső szervekkel is, a vérveszteséget nem is említve. Emellett egy éppen kipótolt sérülést semmilyen módon nem lehet gyógyítani. Ez a képesség egyszerre legfeljebb egy személyen lehet aktív, egészen Kashiwagi újbóli lezárásáig, akkor viszont az illető újra olyan állapotba kerül, mint amiben közvetlenül a Shiruba aktiválása előtt volt.
Calatin no A’to: Kasumure (Calatin művészete: Átokfalka) A sarló megsuhintásával Doru smaragdzöld permetet generál a pengéből, ami csakhamar sűrű felhővel veszi körbe a célpontot. A permet ezután veszett, habzó szájú kutyákra emlékeztető alakokba tömörül, amik rárohannak az ellenfélre és igyekeznek belemarni, ha pedig elpusztítják őket, sárgászöld gázfelhővé robbannak szét. Mind ez a gáz, mind a kutyák harapása által hordozott anyag (egy és ugyanaz) erős, paralizáló hatású méreg, melyből egy egészen csekély mennyiség is másodpercek alatt megbéníthatja az áldozat vázizmait, ha valamilyen módon a szervezetbe jut. A teremthető kutyák számát a halálisten Zanpakuto értéke adja meg, a hatás maximális időtartama pedig kb. Zanpakuto érték * 5 perc.
~ Technikák/eszközök
Alapvető technikák:
- Spoiler:
Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Hadou:
- Spoiler:
Japán név: Hadou 31: Shakkahou Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 50: Rei no kuron Magyar név: Lélekklón Leírás: A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de csak fele olyan erősek. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Hyouga Seiran Magyar név: Viharos Jégpermet Leírás: Nagy erejű jéghullám, megfagyasztja az áldozatot és környezetét is. Akár Menos Grandék ellen is hatásos lehet. Kidou képzettség: 7 pont
Bakudou:
- Spoiler:
Japán név: Nankan Magyar név: Pajzs Leírás: Alapvető pajzstechnika, melyet használója saját maga vagy bármely tárgy vagy személy köré megidézhet. A narancsos színű átlátszó "szoba" akár egy cerót is kibír, ám használatának előkészítéséhez idő kell, emiatt éles harc közben nem használható támadások blokkolására. Kidou képzettség: 6 pont
Japán név: Bakudou 74: Kohaku Enjintou Magyar név: Lélek Szike Leírás: Ezt a technikát elsősorban akkor használják, ha a csatatéren gyors operációt kell végrehajtani. A használó erős lélek energiát hoz létre a keze körül, ami képes keresztül vágni az izmokon, artériákon és akár csontokat is törhet anélkül, hogy ténylegesen megvágná a bőrét a páciensnek. Támadásként is lehet használni. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Ryubi no Jomon Magyar név: Sárkányfarok Kapu Leírás: Több tucat hatalmas oszlopot idéz meg, mely elválasztja használóját ellenfelétől. Koko no Jomonnal, Kikai no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát. Kidou képzettség: 7 pont
Kaidou:
- Spoiler:
Japán név: Keikatsu Magyar név: Megsegített győztes Leírás: Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Goyougai Magyar név: Ötfalú fenntartó fedezék Leírás: Ötszögletű narancsszínű erőtér, mellyel stabilan lehet tartani egy súlyos sérült állapotát amíg segítség nem érkezik. Kidou képzettség: 6 pont
Japán név: Nabiku ágy Magyar név: Lebegtető ágy Leírás: Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen sújtalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Shikenhou Magyar név: Elemzés Leírás: Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Washiboushi Magyar név: Sasszem Leírás: A név elmondása után a felhasználó látása megerősödik, úgymond, rövid ideig képes lesz "felnagyítani" az alany testének felületeit, hogy akár a legapróbb sérüléseket is észrevegye. Kidou képzettség: 2 pont
Japán név: Neonranpu gurabu Magyar név: Neonfényű kesztyű Leírás: A név elhangzása után a felhasználó kezét valóban egy neonzölden világító kesztyű jelenik meg, mely segítségével lélekenergiát képesek elszívni - persze nem világrengető mennyiségben - az alanyból, hogy szükség esetén másba juttathassák. Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Kaisou Magyar név: Rangsor Leírás: Ezt a technikát több súlyos sérült esetén érdemes használni, mivel egy 1-től 10-ig terjedő speciális skálán megállapítja mennyire súlyosak az egyének sérülései, és még mennyi időt bírnának ki ellátás nélkül a sebesültek. Ha egyszerre kell ellátni mondjuk 5 vagy több embert, akkor a technika segítségével képesek azonnal megtalálni a legrosszabb állapotban lévőt. Valamint további előnye, hogy az alkalmazó lélekenergiájának erősségétől fűggően képes a többi sebesültet is kis mértékben gyógyítani. Kidou képzettség: 6 pont
Japán név: Kara Magyar név: Burok Leírás: Ezt a technikát súlyosabb mérgezéses eseteknél használják csak, de megvan a maga veszélye is. A technika a testbe jutott mérget képes összegyűjteni, valamint egy különleges burkon belül elraktározni. Ez a burok semlegesíti is a mérget, de ahhoz több napnyi időre van szüksége, és az alatt nem érheti sérülés, vagy egyszerűen kipukkad újra szétengedve tartalmát. Másik hátulütője, hogy a test nem bírja ki túl sokszor egymás után az alkalmazását, ezért óvatosan kell vele bánni. Kidou képzettség: 7 pont
Egyéb kidou:
- Spoiler:
Japán név: Jikanteishi Magyar név: Múlandó pangás Leírás: Egy adott területen belül képes megállítani az idő múlását. Kidou képzettség: 5 pont
Shunpo technikák:
- Spoiler:
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Shunpo képzettség: 3 pont
~ Felszerelés(ek)
- Elsősegélycsomag, gyógyszerek, minden jó, amire egy szanitécnek szüksége van - Egy-két zsebkönyv, notesz és ceruza, előbbiek csak úgy, utóbbiak az új történetek lejegyzéséhez - Csokoládé. Mindig legalább egy kicsi. Részint imádja, részint már egy okos ember is megmondta, hogy jót tesz, igaz, egy másik történetben.
~ Ajándékok, jutalmak
Nope.
~ Kiadások
Ingyenes technikák:
- Spoiler:
Japán név: Hadou 31: Shakkahou Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Jikanteishi Magyar név: Múlandó pangás Leírás: Egy adott területen belül képes megállítani az idő múlását. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 5 pont
Japán név: Ryubi no Jomon Magyar név: Sárkányfarok Kapu Leírás: Több tucat hatalmas oszlopot idéz meg, mely elválasztja használóját ellenfelétől. Koko no Jomonnal, Kikai no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát. Ár: 2.000 ryou Kidou képzettség: 7 pont
Japán név: Nankan Magyar név: Pajzs Leírás: Alapvető pajzstechnika, melyet használója saját maga vagy bármely tárgy vagy személy köré megidézhet. A narancsos színű átlátszó "szoba" akár egy cerót is kibír, ám használatának előkészítéséhez idő kell, emiatt éles harc közben nem használható támadások blokkolására. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 6 pont
Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 3 pont
Osztag miatt ingyenes technikák:
- Spoiler:
Japán név: Keikatsu Magyar név: Megsegített győztes Leírás: Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára Ár: 1.500 ryou/A 4. osztag tagjainak alap technika Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Goyougai Magyar név: Ötfalú fenntartó fedezék Leírás: Ötszögletű narancsszínű erőtér, mellyel stabilan lehet tartani egy súlyos sérült állapotát amíg segítség nem érkezik. Ár: 2.000 ryou // A 4. osztag tagjainak ingyenes Kidou képzettség: 6 pont
Japán név: Bakudou 74: Kohaku Enjintou Magyar név: Lélek Szike Leírás: Ezt a technikát elsősorban akkor használják, ha a csatatéren gyors operációt kell végrehajtani. A használó erős lélek energiát hoz létre a keze körül, ami képes keresztül vágni az izmokon, artériákon és akár csontokat is törhet anélkül, hogy ténylegesen megvágná a bőrét a páciensnek. Támadásként is lehet használni. Ár: 1.500 ryou / A 4. osztag tagjainak ingyenes Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Nabiku ágy Magyar név: Lebegtető ágy Leírás: Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen sújtalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható. Kidou képzettség: 1 pont Ár: ingyenes
Japán név: Shikenhou Magyar név: Elemzés Leírás: Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi. Kidou képzettség: 1 pont Ár: 1.000 ryou
Japán név: Washiboushi Magyar név: Sasszem Leírás: A név elmondása után a felhasználó látása megerősödik, úgymond, rövid ideig képes lesz "felnagyítani" az alany testének felületeit, hogy akár a legapróbb sérüléseket is észrevegye. Kidou képzettség: 2 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Neonranpu gurabu Magyar név: Neonfényű kesztyű Leírás: A név elhangzása után a felhasználó kezét valóban egy neonzölden világító kesztyű jelenik meg, mely segítségével lélekenergiát képesek elszívni - persze nem világrengető mennyiségben - az alanyból, hogy szükség esetén másba juttathassák. Kidou képzettség: 3 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Kaisou Magyar név: Rangsor Leírás: Ezt a technikát több súlyos sérült esetén érdemes használni, mivel egy 1-től 10-ig terjedő speciális skálán megállapítja mennyire súlyosak az egyének sérülései, és még mennyi időt bírnának ki ellátás nélkül a sebesültek. Ha egyszerre kell ellátni mondjuk 5 vagy több embert, akkor a technika segítségével képesek azonnal megtalálni a legrosszabb állapotban lévőt. Valamint további előnye, hogy az alkalmazó lélekenergiájának erősségétől fűggően képes a többi sebesültet is kis mértékben gyógyítani. Kidou képzettség: 6 pont Ár: 1.500 ryou
Japán név: Kara Magyar név: Burok Leírás: Ezt a technikát súlyosabb mérgezéses eseteknél használják csak, de megvan a maga veszélye is. A technika a testbe jutott mérget képes összegyűjteni, valamint egy különleges burkon belül elraktározni. Ez a burok semlegesíti is a mérget, de ahhoz több napnyi időre van szüksége, és az alatt nem érheti sérülés, vagy egyszerűen kipukkad újra szétengedve tartalmát. Másik hátulütője, hogy a test nem bírja ki túl sokszor egymás után az alkalmazását, ezért óvatosan kell vele bánni. Kidou képzettség: 7 pont Ár: 2.000 ryou
Vásárolt technikák:
- Spoiler:
Japán név: Hadou 50: Rei no kuron Magyar név: Lélekklón Leírás: A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de csak fele olyan erősek. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Hyouga Seiran Magyar név: Viharos Jégpermet Leírás: Nagy erejű jéghullám, megfagyasztja az áldozatot és környezetét is. Akár Menos Grandék ellen is hatásos lehet. Ár: 2.000 ryou Kidou képzettség: 7 pont
~ Küldetések, küzdőterek
Nah.
~ Dokumentumok
Előtörténet: itt la. Wiki: nyet. |
|