Fon Kaito 2. Osztag
Hozzászólások száma : 15 Tartózkodási hely : Seireitei/Fon birtok Registration date : 2013. Jun. 01. Hírnév : 3
Karakterinformáció Rang: 2. Osztag Kapitánya Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (10000/15000)
| Tárgy: Fon Kaito Szer. Jún. 19, 2013 10:08 pm | |
| ~ AdatlapNév: Fon KaitoNem: FérfiKaszt: ShinigamiRang: 1. Osztag N/A tisztKor: 612Szint: 1Lélekenergia: 5000 LPTőke: 500 RyouKinézet: Magasság: 185 cmTestsúly: 80 kgKinézet: Magas, széles vállú, szálkás izomzatú férfi. Megjelenése határozott, és egyfajta céltudatosságot áraszt magából. Hollófekete, vállig érő haját, vagy felkötve, vagy kiengedve hordja, ám a kinézet mindig ápolt, és rendezett a maga nemében. Azonban nem jellemző rá, az öregek komoly felsőbbrendűsége. Elérhetőnek, emberinek mutatja magát, azonban a kisugárzása tekintélyparancsoló. A szemében egyfajta mély bölcsesség tükröződik, valamint a z elszántság fénye csillog a tekintetben. Ruházata minden esetben alkalomhoz illő, ám szereti a hagyományos, japán viseletet. Szívesen ölt magára azonban bármi mást, is, ha az kényelmes, vagy, ha a kötelessége megkívánja. Zanpakutoját közel tartja magához, és a ruházatában mindig elrejt egy-egy pengét, amelyet a legváratlanabb pillanatokban képes előrántani. Úgy tartja, egy igazi nemes, és egy igazi orvgyilkos mindig kartávolságon belül tartja a fegyvereit, azonban azt is jól tudja, hogy egy ninjának bármivel tudnia kell ölni. A szavaktól kezdve, a dobótűkön át, egészen egy teáscsészéig, bármit képes fegyverként hasznosítani.Jellem: Mivel képzése, már kiskorában elkezdődött, így szakavatott mestere a nemesi élet, és az orvgyilkos lét minden trükkjének, mesterségének. Életében ez a meghatározó, így joggal mondhatjuk, hogy hűvös és könyörtelen alkat, amikor a feladatáról van szó. Kedvelt eszköze, az intrika, melyről úgy tartja, nemes nem élhet nélküle. Gondolatait és létét elsődlegesen egyetlen alapvető motiváció hajtja. Azt teszi, ami a Fon háznak a legjobb. Ha kell, a személyes érdekeit is sutba vágja, ha azt a család érdeke megkívánja. Nyugodt, türelmes, ugyanakkor lendületes, fiatalos személyiség, aki nem riad vissza semmilyen eszköztől, hogy elérje célját. A legyőzöttek iránt, nem érez mást, csupán szánalmat, és ez az egész lényére kihatással van. Hajlamos megtervezni minden apró cselekedetét, ám nem jön zavarba, ha valami nem az elképzeléseinek megfelelően alakul, bár kétségtelenül utálja, ha keresztülhúzzák a számításait. Nemesként képes örömét lelni abban, ha mások félnek tőle, ám úgy tartja, nincs jobb informátor, sem ügyesebb orvgyilkos, mint a tiszta barátságon alapuló szövetség. Ezért aztán, bár sosem mutatja, nincs olyan alkalom, amikor hátsó szándék nélkül tevékenykedik. Nem kenyere az értelmetlen vérontás, ám ha azt egy nagyobb cél érdekében kell bevetnie, örömmel megteszi. Na persze azt, hogy mi a „nagyobb jó” egyedül ő dönti el, így meglehet, hogy valakivel életre halálra megvív, csak mert az szolgálja a szórakozását. Nem szereti azonban megalázni a legyőzötteket, hiszen nem érez irántuk mást, csak tiszta szánalmat, így azok arra sem méltóak, hogy megszégyenítse őket. Ugyanakkor erős kezű, és bátor vezető, aki ha kell erőszakkal fegyelmez, s fájdalommal fenyít. Stílusa nyugodt, türelmes, s hidegvérű. Beszélik róla, hogy kínzott már meg embert megkövült, érzelemmentes arccal, s a szeme sem rebbent közben. Nagy rajongója a művészeteknek, és sokfélének művelője is. A kardvívás, és a harc, a szemében egy különleges művészet, akárcsak a festés, az írás, vagy akár a kalligráfia. Szeret alkotni, és minden művébe beleteszi a lelkét. Általánosan elmondható, hogy minden tevékenységet művészetként kezel, így mindig a teljesítménye maximumát adja, mindenbe. Gyerekkorában megtanulta, hogy minél nagyobb teljesítményt nyújt, annál jobb az eredmény, és annál többet képes elérni. Az oktatása, szinte mindenre kiterjedt, így éppoly jártas a történelemben, mint a számtanban, vagy akár a filozófiában. A kardvívás, és a pusztakezes harc mesterévé nőtte ki magát, s a mozgásáról általánosan elmondható, hogy olyan akár a fekete párduc. A csapásai erőteljesek, fürgék. Harcban gyors, és mozgékony, ugyanakkor türelmes, és kivárja a megfelelő alkalmat a támadásra, nem kapkod. Ugyanakkor ritkán látták harcolni, leszámítva a barátságos küzdelmeket, hiszen úgy tartja, minden megoldható a szavak hatalmával is, csupán van, amiért már nem érdemes az embernek a száját tépni. A zanpakutoját csak nagyon ritkán használja, még kevesebb, mikor feloldja a lélekölő shikai formáját. Ha azonban ezt megteszi, gyakorta akkor is csak egyetlen képességét, a belső órát alkalmazza – ezt is csak önmaga gyorsítására. Egyetlen kivétel ez alól, ha büntetésre alkalmazza a fegyverét, ám ezt is csak ritkán, igen komoly vétségek esetén veti be. Eddig összesen két embert büntetett a zanpakutojával. Azonban, fiatalos lendületű, és gyakorta, még mindig felszínre tör belőle nyers valója. Beszélik, amikor úgy gondolja, hogy senki sem látja, nyugodtan napozik a kertben, vagy asztalra tett lábbal italozik. Szeret kimozdulni, és társasági életet élni. Nem egyszer az éjszakáit szórakozással, és italozással tölti, ám híresen jól bírja az alkoholt, így még senki nem látta részegnek, a Fon ház fejét. Nagy szerencsejátékos továbbá, s ő tanította Seiran-t pókerezni, azonban a testvére még sosem győzte le a kártyajátékban. Bár ügyesen bánik a kártyákkal, a kedvenc játéka mégis a kockázás, és gyakorta űzi ezt a „sportot”. - Spoiler:
~ Zanpakuto/képességHistoria Crux/Hisutori kurosuHistoria Crux. Az idő az időn kívül. Egy pillanat, mely mindenkor és sohasem létező valós valótlan. Egy pillanat, s annak tere, melyben minden örökön való, hiszen sohasem kezdett el létezni.A pillanat, amikor minden „állni” látszik. A zanpakuto ezt a pillanatot nyitja meg. Ez a határvonal a lét és nemlét között. Kaito belső világa, s a lélekölő igaz formája ez a „tér”. Itt minden, mi a világmindenségben fellelhető, egyetlen pontban és minden pontban, egyszerre létezik, s nem létezik. A Fon nemes, ebben a térben, minden mozdulatával, azzal az ösztönös reflexszel is, hogy pislog, az idő végtelen terei között ugrál, folyamatosan. Mivel ahol nincs idő, ott nem történhet változás, ezért a Historia Crux-on belül Kaito nem öregedik, nem fárad, és a mozgása is csupán illúzió, az emberi elme számára. Ebben a térben, a zanpakuto forgatója, akarata szerint előtérbe helyezhet a világmindenség bármely tárgya, vagy helyszíne közül, az akarata szerint bármit, így láthatóvá válik az az egyszerű emberi elme és szem számára is. Maga a belső világ, narancssárga, zöld, és sötétszürke felhőkben úszik, melyek sosem változnak, s egymásba folynak, vagy éppen élesen elhatárolódnak egymástól. Ide belépve, emberi elme fel nem foghatja, hogy ezek a furcsa fellegek, a messzi távolban, vagy épp az orra előtt lebegnek, hiszen nem lehet viszonyítani semmihez. Maga Historai Crux, eme végtelen, és sosem létező pillanat, ám önálló akarata lévén, képes „barátságos” alakot ölteni, mely kívánsága szerint bármi lehet. Legtöbbször, a Kaito által elnevezett, Historia első arcát ölti magára, mely egy húszas éveiben járó, nyugati, öltönyös férfi alakja. Ebben a formában, gyakorta bohókás, és olykor rongybaba mozgással táncol, ha kedve tartja, ám alakonként a személyisége is változik. Maga a zanpakuto lelke, gyakorlatilag isteni hatalommal bír önmagán belül, így a forgatójánál is többet tehet Kaito lelki világában, azonban udvariasságból, többnyire a Fon számára is felfogható keretek között tevékenykedik.Típus: KidouShikai parancs: Nyílj meg! // Hirake!Kinézet: A kard alapvetően, egy fekete markolatú aranyozott keresztvasú, ezüstszín pengéjű wakizashi. Ez a formája a shikai-ban sem változik meg, tehát a két alak közt, csak képességbeli eltérés van. Támadások:Belső óra/Naibu kurokku A képesség alapvetően egyszerű működéssel bír. Azonos időtérben lévő, párhuzamosan létező tárgyak, képességek belső idejének sebessége közt növeli a különbséget. Tehát képes felpörgetni, vagy lelassítani a lény, tárgy, vagy képesség belső idejét, és ezzel úgymond a sebességét. Nem képes azonban megállítani azt.Ha élőlényt gyorsít a képesség, úgy a célpont úgy érzékeli, hogy a körülötte lévő világ lassul, míg lassítás esetén, minden mást lát gyorsabbnak. A célpont számára, a saját sebessége nem változik, hiszen magát a belső időt változtatja meg a képesség, így az áldozat, saját magát, továbbra is úgy látja mozogni, ahogy előtte. A képesség neve elé, egy idéző szót kell illeszteni, mely meghatározza, hogy a képesség miként fejtse ki a hatását. Adott tehát A célpont és B célpont.A Rohanj!/Hashire! parancsra A célpont sebessége nő, míg B-é nem változik.A Lassulj!/Surōdaun! parancsra, A célpont sebessége lassul, míg B-é nem változik. A Hasadj!/Sakero! paranccsal pedig A célpont sebessége gyorsul, míg b-é lassul. A képesség, Zanpakuto pontonként egy negyeddel lassítja, vagy ugyanennyivel gyorsítja a célpont(ok) belső idejét.Időörvény/Taimu uzuA képesség, képes meghajlítani az idő „terét”. Ezzel a képességgel Kaito eseményeket tolhat el az időben, előre vagy hátra, azonban egy eseményt, csakis egyszer. Tehát ha egyszer előre küldött egy eseményt az időben, úgy azt nem tolhatja tovább, a képesség újra idézésvel, s nem lökheti hátra sem, az időben. Ezzel a képességgel, ha Kaito megvág valakit, a sebesülés eltolható a jövőbe, vagy a múltba. Ha a jövőbe tolja, úgy a sebesülés az adott pillanatban fog bekövetkezni, és a jelenben semmi sem történik. Amennyiben a múltba tolja a sebet, úgy az időben úgy a jelenben a seb olyan, mintha régóta ott lenne (elfertőződik, hegesedik, stb.). Ha bármilyen másik eseményt tol el az időben, úgy az esemény abban a pillanatban következett be, vagy fog bekövetkezni.Adott tehát egy kő, amit eldobunk. Ha ezt a múltba helyezzük, egy nappal, akkor a kő, a múltban jelenik meg, és mi annyit érzékelünk, hogy a kő, már máshol tartózkodik (ha a múltban ott tartózkodott valaki, akkor a kő, őt akkor eltalálta). Ha ugyanezt a követ a jövőbe helyezzük egy nappal, akkor ha másnap oda megyünk, meglátjuk a követ keresztülrepülni a tájon, majd leesni. A képesség, zanpakuto pontonként legfeljebb egy nappal képes eltolni az eseményt az időben (tehát két ponttál, legfeljebb kettő nappal, míg hét pontnál, akár egy héttel is eltolható az esemény a múltba, vagy a jövőbe).Paradoxon/Paradokkusu A képesség képes egy tárgyat, képességet, vagy lényt kitépni az idő szövetéből, ezzel paradoxonná téve a létezését. Ebben az állapotban, a karakter egyszerre létezik, és nem létezik. Ha paradoxon, képtelen változtatni a külvilágon (egy ajtót sem nyithat ki, és nem mozdíthat el semmi a világban), és bár beszél, az emberek nem hallják a szavait. Ilyenkor nem érheti sebesülés, és nem halhat meg, a korábban elszenvedett sebei pedig nem véreznek tovább. Nem érez éhséget, és nem fárad el, azonban képtelen a környezetében változást előidézni, egyfajta szellemként létezik, habár nem hághatja át a fizika törvényeit (nem sétálhat át a falakon, és nem repülhet) valamint képességeit sem alkalmazhatja. Az emberek érzik, hogy ahol ő lépdel, valakinek sétálnia kell, így kikerülik, elmennek mellette, s nem veszik észre a hiányát. Ebben az állapotban, olyan, mintha meg sem született volna, szerettei nem emlékeznek rá. Ha más élőlényekhez ér, semmi nem történik. Ha megfogja egy ember ruháját, az ujjai lecsúsznak a szövetről, ha nekimegy valakinek, egyszerűen lesiklik róla valamilyen irányba, ahogy a víz lepereg a bőrről. A képesség hatóideje zanpakuto pontonként egy nap maximumot érhetnek el, így két zanpakuto pont esetén legfeljebb kettő, míg hét pont esetén legfeljebb hét napot tölthet paradoxonként. A maximális időt, mindazonáltal Kaito határozza meg, így hét pontos zanpakuto esetén, ha úgy határoz, kitéphet valakit az időből egyetlen napra is. A képesség eloszlásával, minden visszatér a normális kerékvágásba. Ahol a lény a paradoxon lét végén tartózkodik, ott lesz újra valós, s ha sebeket kapott, azok ekkor újra vérzésbe fognak.Ezt a képességet Kaito egyelőre nem képes használni! Hátrány: A képességei használata, felemészti Kaito energiáját, így kifáradásig, maximum zanpakuto X 3 pontnyi energiával rendelkezik. A képességek a következőképp emésztik az energiát: Belső óra - minden használat 1 pontba kerül.Időörvény – minden használat 2 pontot emészt felParadoxon – minden használat 3 pontot emészt fel ~ Technikák/eszközök- Spoiler:
Japán név: Bakudou 09: Geki Magyar név: Csapás Leírás: A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 2 pont Japán név: Bakudou 58: Kakushitsuijaku Magyar név: A követő fecskék megidézése Leírás: A használó egy négyfelé osztott kört rajzol valamilyen szilárd felületre, benne a megfelelő szimbólumokkal, majd megidézi a kidout, a körben pedig megjelennek annak a lélekenergia-forrásnak a koordinátái, amelyekre a használó koncentrál. Ismeretlen helyen tartózkodó lények megtalálására alkalmas. Idézés: Dél szíve, észak szeme, nyugat ujja, kelet lába, érkezzetek a széllel és távozzatok az esővel! Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 2 pont Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám szerű, erőteljes támadás. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Hakufuku Magyar név: Fehér kúszás Leírás: A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül. Ár: Ingyenes/Alap technika
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe. Ár: Ingyenes/Alap technika Japán név: Juugeki Byakurai Magyar név: Tüzes fehér villám Leírás: A Hadou #4 módosított, erősebb változata. Használatakor egy vöröslő villám távozik az ujjakból. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 2 pont Japán név: Bakudou 7: Meimei Kamen Magyar név: Láthatatlan álca Leírás: A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Hadou 44: Kokutan Kou Magyar név: Fekete kéz Leírás: Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen. Hatása: A kidou alkalmazása közben a használó +1 hakuda képzettséget kap. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 3 pont Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 1 pont ~ Felszerelés(ek)A Fon ház fegyvertárából, két kunai, mindig az aktuális ruhájának ujjaiban-, illetve négy shuriken az övében elrejtve, biztos ami biztos alapon.~ Ajándékok, jutalmak-~ Kiadások- Spoiler:
Japán név: Juugeki Byakurai Magyar név: Tüzes fehér villám Leírás: A Hadou #4 módosított, erősebb változata. Használatakor egy vöröslő villám távozik az ujjakból. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 2 pont Japán név: Bakudou 7: Meimei Kamen Magyar név: Láthatatlan álca Leírás: A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken. Ár: 1.000 ryou Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Hadou 44: Kokutan Kou Magyar név: Fekete kéz Leírás: Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen. Hatása: A kidou alkalmazása közben a használó +1 hakuda képzettséget kap. Ár: 1.500 ryou Kidou képzettség: 1 pont Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 3 pont Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. Ár: 1.500 ryou Shunpo képzettség: 1 pont ~ Küldetések, küzdőterek-~ DokumentumokElőtörténet: Fon KaitoWiki: |
|