Nara Tsubame 9. Osztag
Hozzászólások száma : 20 Age : 24 Tartózkodási hely : Seireitei Registration date : 2012. Dec. 27. Hírnév : 0
Karakterinformáció Rang: nincs Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (5500/12000)
| Tárgy: Nara Tsubame Pént. Dec. 28, 2012 11:40 pm | |
| ID C A R DNév: Nara Tsubame Nem: nő Kaszt: shinigami Szül. ideje: 2000. október 24. Kor: 13 R É S Z A D A T O KRang: 9. osztag tisztje Szint: 1. Lélekenergia: 5000 LP Tőke: 0 ryou D O K U M E N T U M O KElőtörténet: klik~Pályázatok: még nincs~ Wikia oldalak: még nincs~ Post színek: #9f2301; #fea000; #f6e396Avataralanyok: Shameimaru Aya (Touhou) - K I N É Z E T:
Rövid, csupán vállig érő, egyenes szálú sötétbarna haja van, amely a fényviszonyoktól függően látszik barnának, vagy feketének. Hajához illő mogyoróbarna színű szemei vannak, melyek csíntalanságról árulkodnak. Nyakában édesanyja által vart narancssárga színű, őszi falevél mintás hosszú sálat hordja. Általában a shinigami uniformisában látni, szabadidejében az Emberek Világából beszerzett különböző tini lányok divatjához hű ruhaneműket visel. Szereti a szoknyákat, a szép, elegáns blúzokat, kapucnis ruhákat, különböző állatfüles sapkákat, felsőket, különleges alkalmakkor csinos kimonokat is magára ölt. Zanpakutoját mindig bal oldalára kötve viseli a könnyű elérhetőségért. Nyakában gyakran lóg egy fekete szalagra rögzítve a digitális fényképezőgépe, s jegyzetfüzete mindig keze ügyében van, akárcsak a tolla, melyet az egyik füle mögött tart, ha szolgálatban van, civil öltözékben mellkasánál lévő kis zsebben helyezi el. - J E L L E M:
Tsubame imád központban lenni, s hihetetlenül féltékeny, ha a társaságában valaki mással jobban foglalkoznak, mint vele. Kapzsi, szemrebbenés nélkül veszi el mások holmiijait, vagy osztja el aránytalanul a dolgokat. Bár irigysége miatt nem igazán szeret osztozkodni, érthető ez alatt egy tárgy, egy falat étel, vagy egy személy. Sértődékeny típus, s nehezen enged haragjából, azonban a dicséretek hatalmas gyengepontjai. Imádja, ha elhalmozzák kedves szavakkal, bókokkal. Rendkívül akaratos, s mint a sértődéseihez hasonlóan, csak kevesektől nyeli le, ha valami éppen nem úgy történik egy adott pillanatban, ahogyan azt ő szeretné. Emellett megállíthatatlan, fél percre sem képes leülni, mindig csinálnia kell valamit. Mondhatni Tsubame valójában egy angyalbőrbe bújt ördögfióka, ugyanis olyan ráérzése van ahhoz, hogy kiknek az irányába kell előadnia az aranyos kislányt a barna kutyaszemeivel, amely szinte már hihetetlen. Nagy álma, hogy egy legyen a Gotei 13 vezetői közül. Illetve rajong az őszi tájért, a madarakért, mitológiai történetekért, de nincs lemaradva a korral. Igazán tisztában van az Emberek Világa béli dolgokkal, tudja mi az a számítógép, az érintőképernyős telefon, nem egy mechanikai ketyerét be is szeretne szerezni a jövőben. Ráadásul rendszeresen követi a különböző tiniknek szóló divatmagazinokat, képben van a zenei-és film hírességek életével. Digitális fényképezőgépe az Emberek Világával kapcsolatos ismereteihez vezethető vissza, ezzel a géppel örökíti meg minden mozzanatát, amit átél. Rendkívül ragaszkodik hozzá, olyan fontos eszköznek tekinti, mint zanpakutoját. Másik hobbija a fényképezés mellett a történetírás, mindig van nála egy mintás, spirálos jegyzetfüzet és toll, amibe az éppen eszébe ötlő sztori részletei kerülnek, vagy egy látott esemény kézirata. Tsubame raccsol, az „R” betű helyett mindig „H” betűt mond, akár a régi arisztokraták. Kivéve nevekben, azokat ritkán mondja helytelenül.
Z A N P A K U T O U - név: Karasu Tengu (Hosszú orrú kobold varjú) - típusa: szél S H I K A I - parancsa: Soratobinasai, Karasu Tengu! (Repülj az égbe, Hosszú orrú kobold varjú!) - kinézete: Tsubaménál jellegzetes, hogy a shikai állapot feloldásához szüksége van a kard tokjára is. Ugyanis a kard pengéjét ebben az állapotban felváltja egy ötágú, őszi levélhez hasonlatos legyező, melynek fogantyú része kényelmesen kézre áll Tsubaménak. Míg a tok egy shakujou alakját ölti magára. Tsubaménak a Lélekölőkardja feloldása után kell a shakujout egybe illesztenie a legyezővel, mert csak ezek után képes használni a fegyver tényleges képességeit. Tsubame ugyan képes csupán a kardot shikai alakba váltani, a tok nélkül, de akkor csak a legyező lesz nála, mellyel másoknak ártó támadásokra nem képes. Ezzel a legyezővel ugyanis a körülötte lévő légáramlatot képes felkavarni, irányítása alá vonni (vagyis hiába szél alapú a zanpakutoja, ő maga teremteni nem képes a légáramlatokat, hanem a már meglévőt mozgósítja, ebből kifolyólag levegőtlen közegben ereje haszontalannak is mondható). De ennek a legyezőnek más funkciója is van, ugyanis míg a legtöbb madár farok tollal rendelkezik, hogy azzal irányítsák magukat a levegőben, addig Tsubame ezzel helyettesíti a madarak ezen „kormányát”, mivel zanpakutoja feloldásakor kap két koromfekete varjúszárnyat a hátára. Ezek a madárszárnyak kézzel foghatóak, ha megsérül, ugyanúgy fáj neki, mintha az egyik végtagját érte volna a sebesülés. - támadások: - Sen karasu-hane no odori:
Ezer varjú-toll tánca... Tsubame szárnyaiból tollak hullnak ki, melyek igazi varjú alakját öltik magukra, a különbség annyi, hogy nem valódiak, fekete tollakból állnak. Ezeket zanapkutojával képes irányítani, amíg nem ad nekik parancsot, addig az összeállított madarak a levegőben köröznek, mint az igazi varjak. Innen is van a technika elnevezése, körözésüket hasonlatként köti össze a tánccal. A megidézett tollakból álló madarakat a Lélekölőkardja által teremtett levegő tartja össze, melyek, ha Tsubame úgy irányítja őket, teljes erőből az ellenre csapódhatnak, s ütközésük némi fájdalmat okoz, és pengeszúráshoz hasonlatos sérüléseket hagy maguk után. A gyorsan közelítő, nem megállított tollból álló varjakban lévő levegő, ha nem magára az ellenfél testére csapódik rá, hanem csak elmegy mellette és a szárnyával érinti, akkor a levegő pengeként szolgál és kisebb-nagyobb mélységű vágásnyomokat ejt a célponton. Ez attól függ, mennyire szabad az adott felület az illetőn, melyet érint, illetve erős összeköttetésben van Tsubame zanpakuto pontjaival is (minél magasabb a zanpakutora tett pontok száma, annál mélyebb vágásokat képesek ejteni). A tollakból álló varjak szétesnek, miután becsapódtak. Ezeket nem lehet újra felhasználni! Minden zanpakutora tett pont után Tsubame három varjút képes megidézni, illetve a zanpakuto használatra tett pontok jelzik az alkalmat is. (Vagyis, ha Tsubaménak két zanpakuto pontja van, akkor hat, tollból álló varjút képes megidézni egyszerre, de csak kétszer tudja bevetni a technikát. Szóval, ha megidézi az összes varjút, amire képes, akkor a technikát nem tudja bevetni többet az adott szituációban. De ha egyszerre csak hármat idéz meg, akkor van még egy következő lehetősége, amiért a Lélekölőkardja használatára tett pontok száma kettő.)
- Momijigari tate:
Színes őszi-levél pajzs... Tsubame Lélekölőkardja, ha shikaiba vált, akkor őszi falevelek táncolnak körülötte, amelyek a legyező által keltett széláramlattal együtt mozognak. Ezek első látásra ártalmatlanok, azonban igen lényeges a jelenlétük Tsubame számára. Jellegzetes a falevelekre, hogy sokkal nagyobbak, mint a természetben megtalálható társaik. Ugyanis ezek Tsubame egyik zanapkuto technikájához szolgálnak segítséget. A leveleket hasonló módon, mint a tollból álló varjaknál, az összehelyezett zanpakutojával képes irányítani őket. A zanpakuto használatával egyenlő, vagy kisebb pont követelményű támadásokat képes megállítani vele. Ez csupán reiatsu alapú technikákra érvényes! Tehát egy kardcsapást, vagy fizikai rúgást nem képes megállítani. A falevelek száma is zanpakuto használattól függ, ami pontonként öt falevelet jelent. A megsemmisített faleveleket nem képes újra megidézni, annyi falevél van körülötte mindig, amennyit a képességével maximálisan meg tud jeleníteni.
T E C H N I K Á K - A L A P:
Konsou (Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- H A D O U:
Hadou 01.: Shou (Döfés): A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val. ~ Kidou képzettség: 1 pont
- B A K U D O U:
Bakudou 01.: Sai (Fogság): Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 07.: Meimei Kamen (Láthatatlan álca): A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 09.: Geki (Csapás): A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. Az idézése: „Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!” ~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 09.: Hourin (Széthulló Kör): A használó kezéből egy narancssárga inda lő ki, melynek vége a kézben marad, így a használó irányítani tudja azt a találat előtt és után is. Akár több fogoly ejtése is lehetséges, mivel az indák képesek egyesülni. Az idézése: „Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!” ~ Kidou képzettség: 1 pont
- G Y Ó G Y Í T Ó K I D O U:
Keikatsu (Megsegített győztes): Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára. ~ Kidou képzettség: 1 pont
Kurenai ribon (Mélyvörös szalag): Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. ~ Kidou képzettség: 1 pont
- S H U N P O:
Senka (Villámvirágzás): Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét. ~ Shunpo képzettség: 1 pont
Utsusemi (A kabóca vedlése): Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. ~ Shunpo képzettség: 3 pont
- Z A N J U T S U:
Chigiri (Talajhasítás): A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék. ~ Zanjutsu képzettség: 3 pont
K A S S Z A - ...bevételek:
- + 5000 LP, 4000 ryou és öt választható kidou (kezdés)
- ...kiadások:
- - Alap technikák (Konsou; Shunpo)
- - Ingyen választható 5 technika (Senka; Utsusemi; Keikatsu)
- - 500 ryou (Bakudou 01.: Sai)
- - 500 ryou (Bakudou 07.: Meimei Kamen)
- - 500 ryou (Bakudou 09.: Geki)
- - 500 ryou (Bakudou 09.: Hourin)
- - 500 ryou (Hadou 01.: Shou)
- - 500 ryou (Kurenai ribon)
- - 1000 ryou (Chigiri)
Utolsó szerkesztés: 2014. 05. 08.
A hozzászólást Nara Tsubame összesen 24 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Május 08, 2014 4:33 am-kor. |
|