Yoshida Yoriko 12. Osztag
Hozzászólások száma : 71 Age : 21 Tartózkodási hely : Seireitei - 12. osztag, családi otthon, látogatóban Kobaa-channál vagy Tsuki-nee-channál *.* Registration date : 2012. Jan. 27. Hírnév : 18
Karakterinformáció Rang: 12. osztag kapitánya *.*, ügyeletes hologramfelelős *.* Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (13500/15000)
| Tárgy: Yoshida Yoriko Szomb. Jan. 28, 2012 9:43 am | |
| Adatlap
Név: Yoshida Yoriko Nem: Nő Kaszt: Shinigami Rang: 12. osztag kapitánya Szül. ideje: 2002. december 6. Kor: 10
Szint: 1. szint Lélekenergia: 12 500 Tőke: 500 ryouKinézet: Mindössze 9 éves, 121 centi magas kislány. Egyenruháját nyakánál egy alsó réteg, egy garbós fehér pulcsi díszíti, melyet a nyakánál egy virág alakú csat fog össze. Efölött viseli a kapitányi haorit, derekán egy zöld övvel megkötve, hogy még véletlenül se akadályozza semmiben a ruhadarab. Övének mindkét oldalába be van tűzve egy-egy 30 centis tőr. Átlagos bőrszíne mellett felfigyelhetünk a mindig vidám arcot kiemelő világoszöld hajra, melyet röviden, egyenetlenül vágva hord: hátul pár centivel rövidebb, mint elől. Jobb oldalon egy masni, és azon egy kisebb fajta, három ágú szélkerék díszíti a frizurát. Szemei nagyon világosak, szinte tökéletesen jégszínűek. Ezeket egyértelműen anyai ágról örökölte, míg hajszínét édesapjának köszönheti.
Jellem: Általában vidám, szórakozott kislány. Annak ellenére, hogy bizonyos dolgokhoz mennyi esze van, gyerek mivolta igen erősen rányomja bélyegét a viselkedésére. Sok mindent nem vesz olyan komolyan, mint kellene, jelentéktelenebb dolgokat pedig hajlamos a szívére venni. Könnyen elkeseredik, ha valami nem úgy sikerül, ahogyan ő akarta. Ilyenkor többnyire leguggol valahova nyafogni. Figyelemeltereléssel ez a viselkedésforma orvosolható, és ha elfeledtetik vele a nyafi kiváltó okát, ugyanúgy pörög, mint előtte. Ezen kívül hajlamos arra, hogy egy probléma számára nyilvánvaló megoldását csak akkor közölje azokkal, akik nem vették észre, ha már kiszórakozta magát (és ezt egy veszélyes helyzetben ugyanúgy képes eljátszani, mint egy játék közben). Zanpakuto Neve: Tsuin Fueari – Ikertündér Fajtája: villám
Shikai Parancsa: Yuugi shiro, Tsuin Fueari! – Játssz, Ikertündér! Kinézete: shikai alakban az ikertőrök átalakulnak. Helyükbe két 40 centis ezüst pálca lép, melyek végén egy vékonyka lélekenergia-madzagon egy-egy 20 centi átmérőjű ezüstgolyó függ. A „madzagok” hossza szabadon módosítható a használó akarata által, így egész hosszútól a semmiig terjedhet (ilyenkor egészen olyanok a fegyverek, mint két jogar / Yoriko szavaival élve: varázspálca). A gömbök egy-egy villámot képesek küldeni abba, amihez hozzáérnek, valamint a „madzagok” akarat által irányíthatók, általuk pedig a gömbök is (bár Yoriko szereti a pálcákat is mozgatni hozzá, mintha azzal irányítaná a gömbjeit).
Támadások:
- Kyuugi wo asobe, Tsuin Fueari! – Labdázz, Ikertündér!
Ennél a támadásnál a gömbökből azonos méretű „villám-labdák” távoznak, melyeket Yoriko a pálcája mozgatásával képes irányítani. A gömb alakú sűrített villámok hatalmas elektromos sokkot képesek okozni az ellenfélnek, ha hozzáérnek. Egy gömb egészen addig működőképes, ameddig hozzá nem ér az ellenfélhez. Miután felhasználta az erejét, eltűnik. A támadás addig él, ameddig legalább egy gömbvillám van. Egy napon belül legfeljebb 2-szer használható, és minél több pont van zanpun, annál több gömbvillámot képesek létrehozni: 1 pont: 4 gömbvillám 2 pont: 6 gömbvillám 3 pont: 8 gömbvillám 4 pont: 10 gömbvillám 5 pont: 12 gömbvillám 6 pont: 14 gömbvillám 7 pont: 16 gömbvillám 8 pont: 18 gömbvillám 9 pont: 20 gömbvillám
- Kirameke, Tsuin Fueari! - Szikrázz, Ikertündér!
A technika lényege, hogy 5 gömbvillámot elrejt a talajban, melyek egy 5 ágú csillagot formáznak, és aki ebbe belelép, azt igen súlyos áramütés éri, és ez egészen addig tart, míg ki nem kerül a csillagból, vagy Yoriko meg nem szűnteti (sokáig úgy sem tudja fenntartani, max 1 percig – maga a csapda addig marad ott, míg bele nem lépnek). A gömbök között villámok cikáznak, ez kelti az erős elektromos mezőt, ami miatt az ellenfél súlyos sérüléseket szenvedhet. Küzdelmenként egyszer képes használni.
Bankai Neve: Shirubaa Tsuin Fueari – Ezüst Ikertündér Fajtája: Villám Kinézete: bankaiban Yoriko kezében marad két olyan pálca, mint ami a shikait is alkotja (40 centi hosszú ezüstpálcák), annyi különbséggel, hogy tetejükön csak egy-egy kis gömb van, melyek azt hivatottak jelezni, hol a pálcák feje. Ezekkel a pálcákkal lehet irányítani a két hatalma búgócsiga mozgását, melyek 2 méteres magassággal és 4 méteres átmérővel rendelkeznek. Ezek folyamatosan sebesen pörögnek, amivel feszültséget generálnak magukon és egymás között, melynek eredményei a változatos időközönként kiszámíthatatlan irányba elsülő villámok. Az ilyen villámokat Yoriko sem képes irányítani, ezek azért vannak, hogy a búgócsigákban generálódott elektromos feszültséget levezessék, ezáltal stabilizálva a bankai állapotát.
Képességek:
- Fueari no Dansu (Tündér tánca): akár a shikai, a bankai is elsősorban gömbvillámokkal támad. Ebben a technikában a búgócsigák spirális alakban szórják szét az említett gömb alakú villámokat, melyek ha nem találják el a célpontot, úgy keringenek a csigák körül, akár a galaxis a magja körül. Akihez hozzáérnek, az a shikaihoz hasonlatos, de annál jóval erősebb áramütést tapasztalhat, azonban a bankai mindezt egy csavarral is megtoldja, melynek következtében a gömbök még robbannak is a becsapódás területén.
A búgócsigák zanpakutou-pontonként 1 gömbvillámot tudnak megidézni, tehát összesen kétszeresét a zanpakutoura tett pontoknak. Levetítve búgócsigánként: 10 zanpakutou pont – 10 gömbvillám / búgócsiga.
- Shinju Uebu (Gyöngy háló): a búgócsigák ebben a technikában felfelé eresztik szabadjára a gömbvillámokat, melyek egy pókhálóhoz hasonlatos képződménnyé állnak össze a levegőben. A célpontra ez a háló hull alá a magasból, és ha eltalálja, a hatás az előző technikáéhoz lesz hasonlatos, csupán koncentrált erővel, minden gömbvillámtól egyszerre. Ebben a technikában a gömbvillámok robbanása láncreakciószerűen zajlik, tehát ha csak egy is hozzáér valamihez és robban, az elindítja a mellette lévők robbanását, és így tovább. (Megidézett gömbvillámok száma az első technikával azonosan alakul, tehát 10 zanpakutou pont – 10 gömbvillám/búgócsiga.)
Felszerelés(ek)
- A hajdísze, amibe be van szerelve egy GPS-hez hasonló nyomkövető. Ennek a párja a Yuko hajdíszében van, és a két eszköz megmutatja a másik hollétét. Így könnyebben megtalálhatják egymást.
- Egy általa készített robotlepke ("robopille")
Technikák
- ...Alap:
Alap Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
- ...Shunpo:
Shunpo Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Shunpo képzettség: 3 pont
- ...Bakudou:
Bakudou Japán név: Bakudou 30: Shitotsu Sansen Magyar név: Szúró csőr, hármas fénysugár Leírás: Három fénysugár szúródik a célpont testébe, melyek tökéletes háromszöget alkotnak, így bénítva meg a mozgás lehetőségét. Valószínűleg ezzel együtt nagy fájdalommal is jár mindez. Kidou képzettség: 7 pont
Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Kidou képzettség: 2 pont
- ...Hadou:
Hadou Japán név: Hadou 33: Soukatsui Magyar név: Pusztító kék tűz Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából. Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám szerű, erőteljes támadás. Kidou képzettség: 1 pont
- ...Egyéb:
Egyéb Japán név: Kongoubaku Magyar név: Pusztító robbanás Leírás: Vörös, gömbalakú energiatámadás, ereje hasonló a Soukatsuihoz. Kidou képzettség: 3 pont
Japán név: Shimoku Magyar név: Lélekmérgezés Leírás: A célpontot megfertőzi egy speciális lélekenergiával, aki ezáltal folyamatosan gyengül. Kidou képzettség: 5 pont
Japán név: Gaki Rekkou Magyar név: Dühöngő Fényagyarak Leírás: Egy energiakarikát hoz létre, mely számos zöld sugárral támadja az ellenfelet. Kidou képzettség: 6 pont
Japán név: Hyouga Seiran Magyar név: Viharos Jégpermet Leírás: Nagy erejű jéghullám, megfagyasztja az áldozatot és környezetét is. Akár Menos Grandék ellen is hatásos lehet. Kidou képzettség: 7 pont
- ...Eszközök:
Eszközök Japán név: Iremono Magyar név: Gyűjtő edény Leírás: Az ellenfél reiatsuját lehet belegyűjteni, később elemezni a laboratóriumban. Adatgyűjtéseknél kiváló.
Ajándékok, jutalmak
A hozzászólást Yoshida Yoriko összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Szept. 17, 2013 5:02 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Yoshida Yoriko Hétf. Jan. 30, 2012 6:43 am | |
| Összesen: 46 pont
- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 27 pont az LP után
- 10 pont a kapitányi rang miatt
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 1 pont a Shinigami Gyerekegylet tagságért
Képzettségek:
2 pont zanjutsu 5 pont hakuda 14 pont kidou 12 pont shunpo 12 pont zanpakutou
1 elosztatlan pont |
|