Earl Insignis Reliquia
Hozzászólások száma : 43 Registration date : 2012. Jan. 07. Hírnév : 6
Karakterinformáció Rang: Sárkány Hovatartozás: Lélekenergia: (9000/15000)
| Tárgy: Earl Hétf. Jan. 09, 2012 5:53 am | |
|
~ Adatlap
Név: Earl S Nem: Férfi Kaszt: KK Rang: - Kor: ?
Szint: 1 Lélekenergia: 9.000 Tőke: 7.000
Kinézet: Ember: 185cm magas, 80kg, izmos testfelépítése van. Sötét, fekete szemek, enyhén hullámos, sötét rövid haja van. Vékony arccal van megáldva, de ez inkább előnye, mintsem hátránya. Az arca mindig frissen borotvált, kivétel ettől a körszakálla, amit mindig gondosan nyír. Ruházkodás terén mindig a sötétebb színek a dominánsabbak, de legalábbis valami fekete ruhadarab mindig van rajta. A testén, több helyen tetoválások vannak.
Sárkány: Hatalmas, ezt lehet a leginkább rá mondani. Két lábon állva, kiegyenesedve eléri a harminc métert a magassága. Tüskés farkával együtt ötven métert tesz ki a hossza. Bőrlebenyes szárnyának a fesztávja ötven métert tesz ki. Ebben az alakban a szemei vörösen izzanak, és az egész testét fekete pikkelyek borítják. Ujjai végén karmok vannak, amik könnyedén keresztülvágnak bármin.
Kb így néz ki.
Jellem: Szeret alkalmazkodni a környezetéhez, ha szükséges egy tökéletes beszélgetőpartner, vagy éppen társ a haragban, bánatban. A világ és mások előtt megjátssza magát. Igyekszik azoknak a kedvébe járni, megkedveltetni magát, akiktől hasznot remélhet. Úgy váltogatja a személyiségét, mint a kígyó a bőrét. Mesterien képes megtéveszteni a másikat. Valójában pedig egy igazi intrikus, ha már valakiből nincs haszna, akkor jó esetben félreállítja, rosszabb helyzetben megöleli, és egy kést döf a hátába. Kegyetlen, és fekete szívet rejt a mellkasa, számára nem jelent semmit mások élete, legyen az egy gyermek, vagy egy vénasszony, a saját vérét is megölné, ha szükséges. De úgy rendezi el a dolgokat, hogy véletlenül se terelődjön rá a gyanú. Ezért is változtatja gyakran a beszédstílusát. Az eredetileg nyugodt a beszéde (a viselkedése is az, nehéz felidegesíteni, vagy lehetetlen), és minden más érzelmet mellőző. Nem veti meg a tudományt se, sőt, kifejezetten kedvét leli benne. Gyakran szokott kísérletezgetni is. Ha pedig harcra kerülne a sor, ritkán használ kardokat Bár harcolni is csak akkor szokott, ha megfelelő ruha van rajta. Nem szereti tönkretenni a kellemes viseletet.
~ Zanpakuto/képesség
Lent kiválaszthatod a kasztodnak megfelelőt!
~ Technikák/eszközök
-
~ Felszerelés(ek)
-
~ Ajándékok, jutalmak
-
~ Dokumentumok
Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2189-earl#25230 HYL Bővítmény: - Wiki:-
~ Képesség(ek)
~ Zanpakuto/képesség
~ Képesség(ek)
Neve: Magic/Mágia Típusa: Fekete Eleme: - Támadások:
Leírása: Két ágát használja a mágiájának. Az átkok/rontás, és a támadó/pusztító mágiákat. Jelenleg tíz mágiát ismert, öt darab átkot tud használni, és öt támadásra alkalmast. Minden második pont, amit a KK-ra rak, két újabb mágiát jelent, egyet-egyet mindkét ágra. Sárkány alakban pedig nem képes használni mágiát.
- Spoiler:
Átkok/Rontások: A KK-ra költött minden pont után erősebb lesz a hatás, és az időtartamuk is. Tíz pont után pedig, már két átkot egyszerre is képes használni a célszemélyen, tízen öt pont után már hármat, húsz után négyet, és végül pedig már ötöt. Egy átok újra használásához el kell telnie tíz percnek, minden második KK pont után az idő csökken egy perccel. Ez a szabály érvényes sárkány és emberi alakra is. Sárkányként, csak a hatása nő meg az átkoknak.
- Vakság: Egy időre megfosztja az ellenfelet a látásától. Shinigamik esetén, a zanpaktou se tud segíteni az érzékelésben. A vakság időtartama egy perc.
- Fojtogatás: Az áldozat úgy érzi, mintha acélos ujjak markolnák a torkát, nem engedve be a levegőt. A hatás egészen addig tart, míg nem zavarják meg a használót a koncentrálásban. - Tűz illúziója: Akin használják, az úgy érzi, mintha elevenen elégne. Egészen addig tart a hatása, míg Zobek bírja erővel. De ha sokáig használja valakin, akkor abba belehalhat az illető. - Érzelmek manipulálása: Aki az átok hatása alá került, abban felébred valami érzelem Zobekkel szemben, és ez próbálja rávenni arra, hogy ne támadja meg őt. Lehet, hogy megvárja, míg Zobek támad, vagy éppen egy gyengébb támadást használ ellene.
- Lassítás: Az ellenfélnek csökkenti a sebességét. Minden második KK-ra rakott pont után, levon egyet a másik gyorsaságából.
Támadó mágiák: A KK-ra költött minden pont után erősebb lesz a támadás ereje, és nagyobb a sérülés mértéke is. Kivéve a Dárdák nevezetű mágiánál, ahol a Fegyver használat számít.
- Savgömb: Harminc centi átmérőjű savas gömböt hoz létre. Találat esetén maró hatású. Az arrancarok hierroja csökkenti a sav hatását, de előbb, vagy utóbb átégeti magát rajta. Ez csak attól függ, hogy mekkora az a hierro. Négy KK-ra rakott pont után plusz egy gömböt képes létrehozni.
- Dárdák: Öt darab, fekete, két méter hosszú, dárdát hoz létre. Kettő a bal, és kettő a jobb oldalán, egy pedig a feje felett. Képes egyszerre, vagy egyenként is elküldeni a célpontra.
- Fekete tér: Ez használható egyaránt védekezésre, és támadásra is. Suhintania kell a karjával, és egy félkör alakú, egy méteres fekete mező jelenik meg a mozdulat után. A megjelent mező lapjának a helyzete attól függ, hogy merre nézetek Zobek körmei. Harcra csak közvetlenül a test-test elleninél van értelme használni, mivel a szélei elég élesek ahhoz, hogy az acélt, vagy az arrancarok hierroját is átvágja. Védekezésnél pedig, a támadások felfogására alkalmas. Annál erősebb minél több KK pontja van Zobeknek.
- Sötét csík: Az ujjai hegyéből képes elindítani egy energia sugarat. Találat esetén pedig égéséi sérülést okoz.
- Követő: Ujjbegyei végén meg jelen egy-egy fekete gömb. S ha rámutat valakire a gömbök üldözőbe veszik a célpontot. Találat esetén pedig egy kisebb, de azért fájdalmas robbanás következtében bevégzik a feladatukat. Egy percig képesek a követésre, az idő lejárása után pedig, megállnak és azonnal robbannak.
Ezenfelül ismer még néhány „átlagos” mágiát. Ha valakinek megérinti a fejét akkor, képes az elméjébe behatolni, és tapasztalni, átélni az emlékeit, így szerezve új tudást (nem feltétlen szükséges életben lenni a másik félnek). Képes ruhát teremteni magának. A harmadik pedig, „megérzi” azt, hogyan is kell beszélni azokkal, akikkel találkozik. Meg pár másikat, ami csak arra jó, hogy megkönnyítse az életét.
- Spoiler:
Sárkány képességek:
Tűz okádás: Earl tüze fekete, mint a csillagok nélküli éjszaka. S olyan forró, hogy képes bármit felégetni. Könnyedén, másodpercek alatt leégeti a húst az emberekről, és utána nem marad más, csak a hamu. Vagy folyamatosan okádja, egy sávban, vagy pedig egy gömb formájába küldi útjára. Az ereje attól függ, hogy milyen alakban van, emberként súlyos égési sérüléseket tud okozni. Ha a végső formájában van, és méretében, akkor a maximális a hatás. A már emlegetett hamus dolog, máskor csak feketére pírit. A maximum méretnél a szárnyainak egy csapása is egy kisebb szélviharral ér fel. Fizikai ereje hatalmas, egy ütésre vagy farkának csapásával lerombol egy felhőkarcolót. Bár így lassabb, mint emberként, de kárpótolja az ereje és az ellenállása a támadásokkal szemben.
Sárkány alak: Sárkányként képes repülni, tüzet okádni, esetleg a farkával harcolni, mivel elég hajlékony az a végtagja. Pikkelyei ellenállóvá teszik a támadásokkal szemben, a tűznek szinte semmilyen hatása nincs rá. A pikkelyes védelmet úgy kell elképzelni, mint az arrancar hierrot. Csak itt az KK képességre rakott pontok növelik a védelmet 1-el, de a védelem csak 12-ig mehet fel, tovább nem képes növelni a védelmét.
Amikor sárkányformában van, hogy elkerülje a lebukást, a fajtájára jellemző képesség működésbe lép, ami elrejti a jelenlétét az átlagos emberek elől.
Emberi alakban: Természetesen a fizikai képességei jóval kisebb, mint az igazi formájában, de még így is meghaladja egy átlagos emberét. Képes háromszáz kilót megemelni és kinyomni, a hallása is kifinomultabb, látása is, és a gyorsasága is. Ilyenkor is képes használni a fekete mágiát.
Részleges átváltozás: Emberi alakban képes a testét változtatni. Például a karja felveszi a sárkány alakjában lévő végtagot. Ez azzal is jár, hogy azokat a tulajdonságokat is előhívja, ami abban a formában van jelen. A karjánál erősebb lesz, a lábainál gyorsabb, szárnyakat is tud növeszteni, aminek köszönhetően repülni is tud, ha a szemeit változtatja, akkor pedig a látása erősödik fel. A belső szerveit is tudja változtatni, így képes lehet arra is, hogy tüzet okádjon. Végül az egész testét pikkelyekkel is be tudja borítani, mintha egy védőruha lenne rajta. Ilyen formában se képes már a mágiára.
Ereklyék: - Spoiler:
Kyrta ékszerei: Egy ősi démon készítette magának, ezt a hat darabból álló ereklye gyűjteményt. Egy arany nyaklánc, aminek a dísze egy ezüst koponya volt, szájában egy smaragddal. Tovább még 5 ezüst gyűrű készült, mindegyik más-más képességgel. A gyűrűket megkülönböztetni a beléjük véset rovátkák alapján lehetett. Az erejük a használó erejétől függ. Az ereklyehasználat pontok számítanak.
1 rovátkás: A talajból 5 lánc tör elő, amikkel meglehet kötözni falakit. 1-1 a karokra, lábakra, és 1 a felsőtestre. Annál erősebbek, minél több az EH pont. 8 pontig képes fejlődni.
2 rovátkás: Mágiából felépülő, kék toronypajzsot idézhetnek meg vele, ami védekezésre alkalmas. Az EH pontok száma jelenti, hogy milyen támadásokat képes kivédeni, legfeljebb 8 pontig képes fejlődni. Az arrancarok hierrojára hasonlít.
3 rovátkás: Egy anyagtalanná képes válni vele a használója. Ám ebből az állapotból nem képes harminc percig kijönni. Inkább menekülésre alkalmas. Harcolni, varázsolni, ártani ebben az állapotban nem képes.
4 rovátkás: Elveszi az ellenfél hallását, ehhez fizikai kontaktus szükséges, azzal a kézzel, amelyiken viseli a gyűrűt. Kezdetben 5 perc csak, de minden második EH pont növeli az időtartamot fél perccel.
5 rovátkás: Ha valakinek a vérét rácseppenti erre a gyűrűre, akkor láthatja annak a személynek a múltját. Minél több a vér, és több az ereklyehasznált pont, annál távolabbra mehet. Jelenleg egy csepp vér csak egy napot tud visszavinni. Maxos ereklyehasználatnál már 5 deci vér elég ahhoz, hogy akár éveket is lásson.
A nyaklánc: A nyaklánc ereje abban rejlett, hogy ha azt is megszerezte valaki, akkor egyszer volt képes használni a gyűrűk erejét is, és felerősítette a képességeit. Erre azért volt szükség, mert ha már két gyűrű is együtt volt, akkor kioltották egymás erejét, és nem voltak használhatók. Sajnos az idők folyamán elveszett, vagy elpusztult, nem lehet tudni. Earl ezért is nem foglalkozik vele, megfelelnek neki a gyűrűk is.
A hozzászólást Earl összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Jún. 11, 2013 1:03 am-kor. |
|