Lilibelle Illusen Különleges karakter
Hozzászólások száma : 95 Age : 31 Registration date : 2011. Jul. 01. Hírnév : 20
Karakterinformáció Rang: Circus Sodalis Hovatartozás: Insignis Reliquia Lélekenergia: (20700/30000)
| Tárgy: Illiame Szomb. Okt. 08, 2011 12:13 am | |
| Színkód: #5E99B7Név: Illiame (Sairalindë Baen'rahel) Nem: Nő Kaszt: Drow (Drow/Elf félvér) Rang: Insignis Reliquia tagja Kor: 3300 év körül Szint: 2. szint Lélekenergia: 20700 LP Tőke: 3500 ryou
~ Kinézet Könnyen felismerhető teremtés lévén, hogy külsőségei eltérnek az átlagostól. Ez talán még a fajtájának szavával is értendő. Tökéletes külsőségi adottságokkal rendelkező szülőktől örökölte jegyeit. Kissé alacsonynak mondható, 165 cm magas, kecses testalkatú nő. Szürkés bőre egyértelműen elárulja, hogy nem tiszta vérű drow, azonban összességében igen illik hozzá ez a kinézet. A sötétes bőrszínből háta közepéig érő egyenes szálú fehér, ezüstös hajzuhatag emeli ki arcának jellegzetes vonásait. Azúrkék, mégis talán rikítóbb szivárványhártyával rendelkező szemei, komponál valamelyest hajszínével. A drowok hő látását örökölve viszont, éjjelente, vagy ha ideges, szeme színe vörösre vált. Ajkai közepesen teltek, ehhez társuló orra kissé pisze, finom vonásokkal. Arcvonásai bájosak, némiképp kedvességet tükrözők. Öltözetében rendkívülien változatos. Az antik, drága ruhadarabok hordozója; ebben is inkább a sötétebb darabokat kedveli, ám jellegzetes alkalmakkor még az is előfordulhat, hogy fehér viseletben jelenik meg. Meglehetősen szerény, ami a külsőségeit illeti. Sosem viszi túlzásba az ékszerek viselését, valamint egyáltalán nem kedveli a kirívó külsőséget. Fokozottan oda figyel magára, és ápoltságára, de csak éppen annyira, amennyire kell. Kedvenc viselete egy fekete köpeny, annak oldalbrossán ábrázoló Hórusz szemével.
~ Jellem Olyan, mint egy bimbózó virágszál, aki az ég felé emeli fejét bizonytalanul. Régen talán kissé magabiztosabb, és keményebb volt, de az emlékeinek elvesztése okán ez nagyban törlődött személyiségéből. Ma egy bizonytalan és egy kicsit félénk teremtés. Alkalom adtán, amikor elfelejti az ő általa beskatulyázott szerepét, eléggé megnyilvánul olvasottsága. Az esetek többségében bölcs hallgatagság jellemzi, hiszen olyanok környezetében található, akikkel nem fecseghet csak úgy. Pedig kissé energikus, és rendkívülien tanulékony. Szereti, ha történeteket mesélnek neki, és új dolgokra tanítják meg. Eléggé közvetlen típus, de alázatos is. Sosem tudna önmagára úgy tekinteni, mint aki egy szinten állna mással. Önmaga elé helyezi mások érdekeit. Gyakran nem tudja hol a helye a világban, és keresi a kapaszkodókat. Otthonának csak is az Insignis Reliquiat tudná tekinteni, annak ellenére, hogy volt része elég sok megaláztatásban. Helyét talán csak Viclyn Do'ana mellett találja meg, még ha csak egyszerű szolgálólányként is. Kissé aggódó természet, és nem mindig jön össze neki az önmagával folytatott küzdelmei. Örök harc folyik a drow, és elf vére közt. Sokszor nem tudja eldönteni, hogy kimondhatja e véleményét, és azt sem, hogy helyes e az, amit gondol. Tehát abszolút bizonytalan típus, akit folyamatosan megfognak a nála erősebb jellemek. Tart attól, hogy balgatagnak tartják, minden erejével azon van, hogy ne hibázzon. Hatalmas az önkritikája, és kevés az önértékelése. Legnagyobb boldogságát leli abban, ha hasznos lehet társainak, akiket soha nem árulna el.
~ Képességek
Típusa: Általános Mágia, Gyógyítás Olvasottsága és kitartása okán sikerült felébresztenie tehetségét a mágia iránt. Képes nonverbális úton valamennyi kisebb dolgok végre hajtása, de ezeknek hatása gyakran attól függ, hogy mennyire is gyakorlott a véghez vitelében. Voltaképpen ezek kimerülnek a kisebb bűbájokban, amolyan házi praktikákban, mint az ajtó becsukása kéz intésével, vagy, hogy ne kelljen egyenként betolnia a székeket, ilyenek. Elemi mágia terén van talán egy kis ismertsége, de ezek csak a legkisebb alapokat tükrözik vissza, ami kimerül a kisebb megteremtésekben, és manipulálásokban. Ezeknek hatása nem lehet nagyobb, mint egy alap kidou, amire egy shinigami képes lehet. Erősebb mágikus képessége már jóval célorientált, és komplexebb is.:
Teleportation (teleportálás): Egy éles fényvillanással járó képesség, amely lehetővé teszi számára, hogy teleportálhasson bizonyos ható sugaron belül, és alkalom adtán magával vigyen valamit/valakit. Nem összekeverendő a shinigamik shunpojával, vagy az arrancarok sonidojával, mert ez a képesség nem a gyorsaságon alapul. Gyakorlatilag ez egy egyedi tértechnika, amit hosszú éveken keresztül fejlesztett ki. Lényege, hogy egy pillanatnyi ideig megvágja saját maga körül a teret, és áthelyezi a kívánt helyszínre. Hátránya a képességnek, hogy nagyobb sérülések hátráltatják a használatában. Ilyenkor nem képes rendesen a tér megvágására, s gyakori jelenség lehet, hogy teljesen máshol köt ki, mint ahol eredetileg is szerette volna. Másrészt mivel a használata alatt nem kerül be egy köztes dimenzióba, így gyakorlatilag vakon közlekedik. Ha nem elég rutinos, mert régen használta ezt a képességét, vagy magabiztos, előfordulhat, hogy beleragad egy tárgyba, és újra teleportálnia kell, hogy kijuthasson. Meghatározza a képességét továbbá, a hatósugár, és az idő, hogy milyen időközönként bírja használni: 1 pont esetén 2 percről indul a végrehajtások közötti időpont. Minden Különleges képességre tett pont 5 másodperccel farag le ennek értékéből. Tehát 24 ponton 5 másodpercenként tud majd teleportálni. 1 pont esetén 30 méteres körzeten belül, és minden képességre tett pont további 5 métert növel ezen. 24 ponton viszont lehetősége van kitanulni a tényleges térváltást. (Azaz napi 2 teleportáció más városba.)
Sanationem (gyógyítás): Az elfektől öröklött, mégis valamely szinten átalakult természetes gyógyerő. Fizikai formájában fénye hasonlíthat a fénymágiára, azonban ezt akarattal képes szabályozni. Sőt, voltaképpen hangulatától és eltökéltségétől függ, hogy a képesség használatakor milyen fényű is a mágiája. Légyege az volna, hogy már meglévő gyógyító varázslatokat képes felerősíteni, vagy önálló, kézrátételi gyógyítást végre hajtani. Összetettsége abban rejlő, hogy a kisebb fájdalomcsillapítások, vagy sérülések gyógyításához nem igényel különösebb koncentrációt (Az idő szinte elhanyagolandó jellegű.), ám az erősebbeknél gyakorlottság hiányán, vagy a koncentráció megszakításával nagyobb kárt okozhat, mint előnyt. Amiben eltér az elfek természetes gyógyító erejétől, hogy a gyógyításai nem rövidítik az életfonalát, viszont hamarabb is kifárad egy átlag elf gyógyítónál. Nem használja fel a saját életenergiáját a gyógyításra ezért hosszadalmasabb is. (Alap 1 pontos fokon 25 percről indul a gyógyítás, majd minden pont után ez csökken egy perccel.)
- I. fok (1-5): Kisebb sérülések gyógyítása, fájdalomcsillapítás, kis mértékű méregtelenítés, a vér serkentése, véralvasztás, frissítés.
- II. fok (6- 10): Lehetővé teszi: a sérvek, törések gyógyítását; nagyobb mértékű fájdalomcsillapítást; nagyobb méregtelenítést; vérzések teljes elállítását; betegségek, fertőzések, vírusok észrevételét és analizálását. Ellenanyag termelésének beindítását a szervezetben, immunrendszer javítását. Méreganyagok kivonása a szervezetből.
- III. fok (11-15): Koncentráltabb betegségek gyógyítása. (Autoimmun- és Krónikus) Első szintű gyógyító pajzs, amely helyre állítja a felhasznált lélekenergiát. Gyógyító szem technika, melynek megidézésére láthatóvá válik az egyén egészségi állapota, kondíciója. Első szintű tömeggyógyítás: (Maximum 5 személy). Károk 50%-ának elszívása. (Egy sebesült sérülésének 50%-át képes elszívni, ami megjelenik a saját testfelületén 50% részarányban.)
- IV. fok (16- 19): Távoli gyógyítások ráolvasással. A gyógyító mágia megfordítása ún. ellentét mágiaként. (Túl gyógyításként pusztít.)
- V. fok (20-24): A gyógyítás magas foka. Ha a karakter eléri ezt a fokozatot mágia használatában, akkor bőven nevezheti magát magas mágusnak. Képes a legerősebb gyógyításokat végre hajtani a legkülönbözőbb módon. Megidézhet egy gyógyító aurát a célszemély köré, amely bizonyos ideig stabilizálja az illető állapotát, amely ezután nem romlik, vagy javul. Halott szervezetek, vagy szövetek beindítása. (Akár teljes feltámasztás, ha az illető pár órán belül halt meg.). 70%-os immunitás idézése a mérgek ellen. Tömeggyógyítás 10 személyre növekszik. Károk teljes elszívása. Erősebb gyógyító körök, melyek lehetővé teszik, hogy harc közben is gyógyítani lehessen a másikat.
Clypeum (pajzs): Kis-, közepes vagy nagy koncentrációt igénylő, átlátszó energiapajzs. Mérete, és jellege csupán akkora, amely körbe vonja a használót, vagy a célszemélyt. A pajzs elutasító jelleggel megidézendő forma, mely ellenáll bizonyos szintű mágiáknak, és fizikai támadásoknak. Erőssége függ a koncentrációtól, valamint a Különleges Képességre tett pontok arányától. Erőssége maximum 20 pont lehet, e fölé sosem emelkedik. A legerősebb pajzsát a megterhelő koncentráció miatt a lélekenergia arányában képes megidézni. (2000 LP-ként 1x) A kisebb pajzserősségek bármikor megidézhetőek felosztás szerint: Minden KK-ra tett pont/ kétszeri megidézés. Azonban minden megidézett pajzs között ötös fokozatú eltérés mérhető. Pl. 10-es erősségű pajzs után csak 5- ös erősségűt, tud megidézni. Viszont az ötös erősség után, már ismét tud erősebbet koncentrálni. - Spoiler:
Japán név: Su-pa Arashi Magyar név: Szuper vihar Leírás: A technika nevéből adódóan, erre a veszélyes természeti jelenségre alapszik a támadás. A támadás nevének elhangzása után egy bizonyos körön belül az ég elkezd beborulni, s abból bizonyos időközönként (minimum 10 másodpercenként) elkezd villámlani. A villámok becsapódási helye magas reiatsu használat képzettség esetén befolyásolható, kisebb kezelésnél viszont random csapódik be. Ez a sugár tíz méteres körben kezdődik, mely minden reiatsu képzettségre rakott pont után fél méterrel nő (így egy három pontos reiatsu kezelés esetén 11,5 méteres hatósugárban tudja kifejteni a használó a technika hatását). Japán név: Reitou Magyar név: Szellemkard Leírás: Puszta lélekenergiából létrehozott egyszerű kard. Egy erősebb használó azonban kénye-kedve szerint változtathatja a fegyver hosszát, vagy akár alakját is, igaz minél bonyolultabb az alak, annál több koncentrációra van szükség a fenntartásához.
Sekikan technika Japán név: Ningenteki sokkubi no Kanopusu Magyar név: Emberfejű kanópusz Leírás: A négy kanópusz közül ez a legkegyetlenebb. Az eredeti funkciójából eredve (máj védnöke), alapján épül fel a technika, annyival megváltoztatva, hogy ez esetben nem éppen védelmez. A használó a támadás nevének elhangzása után egy vörös derengésű fátyolszerű gömböt képez a célzott személy körül. Ez a tér meggátolja a véralvadást és azokon a bizonyos sebeken keresztül ebben a buborékban keringő hallucinációt okozó méreg belekerül a foglyul ejtett szervezetébe. Az általa látott képek nem meghatározhatóak, véletlenszerűek, de amint rájön a célzott személy az általa látott képek hamisságára esélyt kap a szabadulásra. A Saru sokkubi no Kanopusu, a Jakkaru sokkubi no Kanopusu és a Fuarukon sokkubi no Kanopusu technikákkal képezik a Sekikan technikát. Japán név: Saru sokkubi no Kanopusu Magyar név: Majomfejű kanópusz Leírás: Ahogy az előző ez is az eredeti használatára (tüdő védelmezése) épülő technika, csak itt „megfordítva” bukkan fel igazi feladatköre. Ezen esetben nem megvédi, hanem elsősorban kikészíti a tüdőt. A technika nevének elhangzása után egy sárgás színű kockát hoz létre a célzott személy körül, mely szép lassan zsugorodni kezd. Ez a tér lassacskán elzárja a létfenntartáshoz szükséges oxigént. Lélekenergia robbanásszerű növelésével könnyen szabadulni lehet a fogságból, vagy akár kívülről is megsemmisíthető. A Ningenteki sokkubi no Kanopusu, a Jakkaru sokkubi no Kanopusu és a Fuarukon sokkubi no Kanopusu technikákkal képezik a Sekikan technikát. Japán név: Jakkaru sokkubi no Kanopusu Magyar név: Sakálfejű kanópusz Leírás: Társaihoz hűen ez is eredeti alkalmazása alapján építi fel hatását (gyomor védnöke). A támadás nevének elhangzása után egy szellemszerű sakál materializálódik a szinttéren, majd az a gyorsaságát alkalmazva „átfut” a célzott személy testén, maga után hagyva egy keserves, kínzó, szúró fájdalmat, mely a gyomorból sugárzik szét a testben. Egy halvány, szürkés színű derengés veszi körbe ilyenkor a személyt, mely mutatja, hogy ez a bizonyos sakál benne van a testében. Könnyű lefegyverzés a hirtelen jövő fájdalom, de könnyedén eltávolítható a test körül való lélekenergia áramoltatásával. A Ningenteki sokkubi no Kanopusu, a Saru sokkubi no Kanopusu és a Fuarukon sokkubi no Kanopusu technikákkal képezik a Sekikan technikát. Japán név: Fuarukon sokkubi no Kanopusu Magyar név: Sólyomfejű kanópusz Leírás: Ennek a kanópusz edénynek eredeti feladatköre az egyéb belső szervek védelmezése, s ez alapján a technika a végtagok átmeneti bénítására épül. A támadás nevének elhangzása után és a célzott személy megérintésének követően áttetsző sólyomszárnyak jelennek meg az áldozat hátán, mely körbeöleli egész testét, s meggátolja azt a mozgásban. Erőlködés nélkül a szabadulás automatikusan megadatik 10 perc eltelte után, de lélekenergia használattal ebből is könnyedén ki lehet törni. A Ningenteki sokkubi no Kanopusu, a Saru sokkubi no Kanopusu és a Jakkaru sokkubi no Kanopusu technikákkal képezik a Sekikan technikát. Japán név: Sekikan Magyar név: Szarkofág Leírás: A Ningenteki sokkubi no Kanopusu, a Saru sokkubi no Kanopusu, a Jakkaru sokkubi no Kanopusu és a Fuarukon sokkubi no Kanopusu kombinálásával létrehozható szarkofág kinézetű, nagy erejű erőtér. Amennyiben mind a négy kanópusz technikát ismeri, s alkalmazni tudja a használó, akkor koncentráció útján megjelenítheti a négy kanópusz edényt. A fő égtájak szerint a célzott személy körül beállnak a levegőben. Ezek egy halvány körszerű teret kezdenek gerjeszteni, mely lebénítják a technika végbe menetéig. Ezt követően a technika nevének elhangzása után egy szarkofág jelenik meg, mely magába zárja a személyt, s a Ningenteki sokkubi no Kanopusu, Jakkaru sokkubi no Kanopusu, illetve a Saru sokkubi no Kanopusu együtt fejtik ki hatásukat az erőtéren belül.
- Spoiler:
~ Egyéb ~ Aranyláncon függő, régies aranykulcs. Látszatra teljesen értéktelen, még csak mágikus kisugárzása sincsen. Funkcióját nézve viszont a világ ritkaságai közé tartozik. Mindössze annyit tud, hogyha tulajdonosa egy ajtó zárjába helyezi, s elfordítja, bárhonnan elérheti egy külön síkra zárt termét. Használható menedéknek, tárolónak, gyakorlatilag bárminek. Ajtó becsukódása esetén a funkció eredeti helyére mutat. Tehát, ha a kulccsal kinyitnak valamit, majd becsukják maguk mögött az ajtót, akkor a másik személy már pl. egy sima szobában találja magát, ha benyit. A teremben az idő kicsit másképpen telik (három, négy óra akár egy nap is lehet a Földön), éppen ezért sokáig nem ajánlatos itt tartózkodni. Viclynnel való ismerkedésük elejének időszakában kapott egy pókos nyakláncot a drowtól. Drow ékszer végett napfényen fakul a tárgy mágiája, valamint funkcióját se lehetett sokáig tudni. Hála Malazaar magas fokozatú mágiájának, a tárgy szerkezete némiképp megváltozott (nem akadályozza, hogy a felszínen van), valamint sikerült kideríteni a képességét is. Egy drow nyelven hangzó ima hatására aktiválható, 3-5 méteres átmérőben idézhető csapda. Lényege, hogy a földből különböző kardok csapnak ki, különböző időközönként. Gondolati úton nem irányítható, viszont a használóra nem hat; védelmét a nyaklánc viselete jelenti. A pengék sebzése megegyező a karakter fegyverforgatási képzettségének értékével. (max. 8 pont)
4000 ryou kezdetnek 500 LP szeptemberi stat 3500 LP és 4000 ryou (Démon Casino küldetés) 1000 LP (Viclyn edzése) 700 LP és 1500 ryou (Hajnali séta /KT/) 2500 LP és 3000 ryou (Gróf markában küldetés) 3000 LP és 3500 ryou (Gelidus Specus küldetés) 1500 Lp és 2000 ryou (Beavatás küldetés) 500 Lp (Viclyn edzése) 500 Lp és 1000 ryou (Samhain-i órák küldetés)
A hozzászólást Illiame összesen 29 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Szept. 07, 2012 11:05 pm-kor. |
|